Alanya-aiheiset blogit

Lara38

Mikä näitä suomalaisia naisia oikein riivaa... Luin erästä blogia, jossa nainen kertoo elämästään Alanyassa, oli juuri ollut häät. No sulhanen kyllä vasta oli ystäväni kanssa (pari kk sitten), joten luulisi hieman tyttöä nolottavan kun kaikelle kansalle jakaa häätarinoitaan ja osa porukasta tietää miehen olleen uskoton.... Huoh...

34

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D :))

      Miksi niitä edes luetja sitten täällä niistä kerrot??!!

      • Miss. Alanya

        Varmaan tulossa kestävä ja pitkä-aikainen avioliitto.
        Eihän se tietysti ole tarkoituskaan , kun turkkilaisen kanssa
        mennään naimisiin.
        Oikeastaan pelkkää leikkiä , joka vuoden kuluttua on jo ohi .


      • holmö kysymys

        "mikä Suomalaisia naisia oikeen riivaa" ?Kyselet täälä - kysy siltä "kaveriltas"
        mikä sitä riivaa,kun kerran oli ollu turkkilaisen ja vielä "SAMAN" miehen kanssa. Vai tarviiko se riivaamista olla,jos vaan panet..


    • Kuuluu kulttuuriin

      Noissa muslimi-suomibimbo-suhteissa tuo on tavallista.

      Älä ole ahdasmielinen. Ahdasmielisyys on luvallista vain kunniamurhia harrastaville kulttureille.

    • Ällöttävää

      Voisitte sen verran ottaa selvää, että kunniamurha kuuluu vain joihinkin kulttuureihin, eikä ole mikään muslimeihin liitettävä stereotypia.

      • Sovitaan sitten

        että se kuuluu turkkilaiseen ja kurdikulttuuriin.


    • afdc

      Typerys! Varmaan on hyvä mieli nyt.

      • afcd

        Tarkoitin tällä tietenkin aloittajaa.


    • nauruaelämään

      Minkä niminen blogi? Näitä on hauska lukee, parasta viihdettä! :D14

      • Alanya blogit

        Kiitos aloittajalle !
        Kertomus on opettavainen .
        Sen blogin nimen olisin itsekkin halunnut tietää , niitä kun on
        aika paljon .


    • TaruR

      No vähän kun googlasin löysin kyseisen Blogin. Joo tuttu tapaus, ja jotain viedään kuin pässiä narussa.

      • Suomityttöressut

      • TaruR
        Suomityttöressut kirjoitti:

        http://elamaanimaailmantoisellapuolella.blogspot.com.tr ja heille on näköjään vauvakin tulossa! Morsian oli kesän Suomessa niin sulho on ollut vähän tuhma..

        Piti jo aiemmin tulla kommentoimaan. Itse kyllä luin eri blogia??? Kai näitä sitten enemminkin samanlaisia...


    • alaniatar

      Voi raukkaa.Tunnen myös tapauksen. Säälittää, kiukuttaa ja naurattaa yhtä aikaa.

    • alaniatar

      Tulee mieleen se Jim Carreyn elokuva, jossa kaikki päähenkilön ympärillä on näytelmää ja liveshowta, jota kaikki muut seuraavat mielenkiinnolla. Ainoastaan pääroolin esittäjä, tässä tapauksessa suomalainen vedätetty reppana ei itse tiedä olevansa suuren liveshown vieraileva päätähti; Special Guest Star

    • Ja mistähän

      tämän blogin löytää?

    • voivoivoi
      • Keni

        Löysin kyllä monta muutakin samantapaista blogia, joten mistä tietää tarkoitetaanko tätä blogia...?


    • Noloo!

      http://im-gonna-live-my-life3286.blogspot.fi/
      Tässä on kanssa sellaista luettavaa, että itseäkin hävettää.. Suosittelen lukemaan koko blogin läpi! En yhtään ihmettele miksi suomailaisilla naisilla/tytöillä on huono maine turkissa/alanyassa..... selviää lukemalla :D :D :D

      • 13+4

        Rajalle voisi tulla pakolliseksi älykkyystestit. Luin koko blogin =/


      • tuppeli

        Voi noita kakarojen blogeja, niin kakaramaista skeidaa kun vaan olla voi.


    • Justjoo123

      Aina mietityttää, kun näihin samoihin (pilkkaamisen/panettelun kohde vaan muuttuu) keskusteluketjuihin törmää, että mikä motiivi jollain on tulla tänne ja perustaa tammöinen keskusteluketju?! Jos nämäkään jutut mitä koko S24 on täynnä, olisivat edes olisivat totta 50 prosettisesti niin kertoisitte omalla naamalla ja nimellä asianomaisille itselleen jos asia niin vaivaa ja on pokkaa älkääkä levitelkö täällä omia juorujanne toisten yksityiselamistä. Kuitenkin nykypäivänä ihmiset ei oo jäljettelemättömissä vaan todella helppo löytää sosiaalisista medioista ym., jos on jotain sanomisen aihetta. Ja kannattaisi muistaa ettei tännekään kannattaisi ihan mitä vaan kirjoitella, koska kirjoittajat on helppo paikantaa ja kunnianloukkaussyytteitä nostetaan nykyään mitättömän pienistäkin asioista.. Ei vaan voi ymmartää, ettei ihmisilla oikeasti ole omaa elämää vaan täytyy seurailla toisten blogeja ja kirjoitella sitten niista omia keksintöjä nettiin :D Yhtä luotettavaa tekstiä täällä palstoilla se kuin etta sanoisin nyt tässä, etta kotonani asuu joulupukki :D Jättäkää ihmiset nää ihan omaan arvoonsa.. Tuskin ees kukaan näistä kirjottajista käyneet koko Alanyassa saatikka raflassa, josta puhutaan. Tiedän ihmiset sattumoisin kasvoilta tuttujen kautta, koska itsekin asun Alanyssa ja mitään tämmöstä en usko. Ei ihme, ettei ihmiset halua kirjoitella enää blogeihin.. Sääli.

      • Tuskin keksittyä

        Totuus sattuu.. Blogi suljettu :D


      • alaniatar

        suomi24-palstalle kirjoitetaan anonyymisti nimimerkeillä. Näin on tarkoituskin. Jos ei sovi, niin itse olet väärässä paikassa.


      • alaniatar

        Jos mies käy vieraissa, niin siitä seuraamus kolmannelle osapuolelle? Miksei miehelle?


    • mahtava keskustelu

      Luuletteko ihan oikeasti, ettei naista kirjotuksista levia tieto myos asianomaisille tuttujen kautta? :D Taalla kirjoittaa siis nyt ihan asianomainen itse, joka on se saalittava reppana joka joutuu taalla asumaan miehen petettavana ja varmaan alistamanakin :D Ja koko kaupunkihan meita on taynna niinkuin tunnutte tietavan niin hyvin kaikki meidan monikulttuuristen pariskuntien suhteista.. :D

      Kommentoin tanne nyt taman yhden ainoan kerran ja kerron, etta blogi on suljettu ulkopuoliselta (kuten hyvin moni muukin bloggaaja on joutunut tekemaan naiden puheiden alkaessa), koska ymmartaa ihmiset varmaan vahemmastakin ettei varmasti kiinnosta enaa kirjotella kaikkien nahtaville elamastani, koska aina löytyy naita jotka tuntuvat tietavan elamastamme enemman kuin me itse ja jotka perustaa naita torkypalstoja nimettomina. Oli vaan ajan kysymys, etta tallainen perustetaan, joten olin jo aikani tata vahan odotellutkin.. Luuletteko etta nama juorut ovat ainutkertaisia ja ettei juuri tanne kirjoittaneiden tyyppisia ihmisia joutuisi kohtaamaan viikottain kun on ryhtynyt turkkilaisen miehen kanssa seurustelemaan ja varsinkin kun omistamme ravintolan, jonka vuoksi kohtaamme ulkomaalaisia turisteja paljon?

      Noh, toivon, etta loydatte ihan oman elaman tan palstan ja ylipaatansa Alanyan blogimaailman ulkopuolelta ja keskitytte siihen jatkossa. Blogi on nyt kutsuttujen luettavissa ja saatte nyt miettia ihan itse miten paivanne vietatte, kun ei ole teksteja luettavana teille kaikille. Me keskitytaan omaan elamaamme ja suosittelen sita jokaiselle tannekin eksyneelle! Tervetuloa vaan ravintolaamme ensi kesanakin, tulkaa ihmeessa moikkaamaan niin voidaan keskustella elamastamme ihan face to face! :D Voitte sitten taas kertoa mita elamaamme kuuluu, jos sattuu ettemme sita itse tieda..! Adios amigos!

      • alaniatar

        Itse olen vilpittömästi sitä mieltä, että jos joku on joutunut näytelmän narriksi, niin on parempi saada se selville ennemmin, kuin myöhemmin.


      • asdas

        Kerro vielä mikä se on se "teidän" ravintola, niin voidaan tulla nauramaan sen hetkiselle tilanteelle, kun kerran asiallisesti kutsuit.


      • afdc

        Hei! En tunne sinua, mutta olen seurannut blogiasi ja muidenkin Alanyan seuduilla kirjoittelevien ihmisten blogeja suurella mielenkiinnolla, koska asun täällä itsekin ja niistä saa aina uutta tietoa elämänmenosta täällä. Olen todella pahoillani ja tuohtunut puolestasi näiden törkyä levittelevien typerysten takia. Hyvää jatkoa teille molemmille, onnittelut avioliittonne ja tulevan vauvanne johdosta. Vahinko että en enää saa lukea kuulumisiasi.


      • llööökll
        afdc kirjoitti:

        Hei! En tunne sinua, mutta olen seurannut blogiasi ja muidenkin Alanyan seuduilla kirjoittelevien ihmisten blogeja suurella mielenkiinnolla, koska asun täällä itsekin ja niistä saa aina uutta tietoa elämänmenosta täällä. Olen todella pahoillani ja tuohtunut puolestasi näiden törkyä levittelevien typerysten takia. Hyvää jatkoa teille molemmille, onnittelut avioliittonne ja tulevan vauvanne johdosta. Vahinko että en enää saa lukea kuulumisiasi.

        Valehtelet. Suomalaisena Alanyassa et voi olla se yksi sadasta, joka ei tiedä mikä peli tuossa on menossa?


      • ei ainoa, mutta tyhmin?

        Vasta onnen huipulla, uusi avioliitto lapsikin tulossa.Vaikea paikka siinä on katsella totuutta silmiin ja todeta, että näinkö siinä sitten kävikin? Surua ja itkua on tiedossa, onneksi voi itse valita aikataulun, milloin surutyön voi aloittaa. Edessä se on joka tapauksessa. Vähimmillä vaurioilla selviää, kun virheet myöntää nopeasti, edes itselleen...


    • Keni

      Ehkäpä olisi ylläpidon asia poistaa tämä keskustelu, koska kukaan ei taida oikeasti edes tietää mitä blogia aloittaja on tarkoittanut. Jottei satu epäselvyyksiä :) Ja kyllähän noita blogeja on paljonkin...

      • TaruR

        Niin itsekin luin eri blogia, joten ehkä pitäisi poistaa koko keskustelu...


    • Hullut puskista

      Minua ei kiinnosta, ovatko turkkilaiset miehet neitsyitä vai eivät. Ei edes se, ovatko he neitsyitä ennenkuin menevät naimisiin.

      Joko loppuu toisten alapään tiirailu? Onko teillä omaa sellaista?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe