Anonyymi spermanluovuttaja etsinnässä!

tuul0ska

Hei.

Olen pikkasta vaille 30-vuotias itsellinen ja hyvin toimeentuleva nainen. Etsin tulevaan lasta varten spermanluovuttajaa. Inseminaatio tehdään Helsingissä, Tampereella tai Turussa, joten olisi toivottavaa että asut niillä suunnilla.

Toivon yhteydenottoja fiksuilta, EI seksiä vonkaavilta tyypeiltä.

Ilmoitus on sama kuin edellisellä nimimerkilläni "tuuloska". Edellinen tietokoneeni hajosi ja samalla myös pääsy aiempaan profiiliini on estynyt.

9

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonnehakkuulinnen

      mut mä oon vast 13v

    • Marcus 2,8 v Hki

      ei haittaa menee siinä molemmat samalla äiti ja tytär....... pannaan menemään

    • Valmis auttamaan

      Olen 24-vuotias nuori mies pääkaupunkiseudulta ja olen kiinnostunut auttamaan pariskuntia sekä luotettavaksi toteamiani sinkkuja lapsen saamisessa. Matkustan työtehtävien puolesta usein myös muualle Suomessa, joten voin tavata Keski-Suomessakin. En itse tavoittele parisuhdetta, joten omat lapset eivät tule olemaan ajankohtaisia ainakaan lähitulevaisuudessa. Luovutan kuitenkin mielellään muille siitä mitä minulla on samoin kuin autan luovuttamalla verta ja kantasoluja. En kaipaa seksiä vaan halutessasi voimme hoitaa luovutuksen myös täysin ilman yhdyntää ja jopa näkemättä toisiamme alasti. Lapsen saatuasi voin joko olla mukana kaikin mahdollisin tavoin tai voimme suorittaa kaiken täysin anonyymisti - tämä riippuu täsin sinun tilanteestasi sekä tekemästämme sopimuksesta. Keskustellaan tästä tarkemmin sähköpostitse ja myöhemmin livenä. Alkuun toimin anonyymisti, mutta olen valmis luovuttamaan yhteystietoni hedelmöitystilanteessa, mikäli näin sovimme.

      En tässä vaiheessa halua paljastaa itsestäni paljoa, mutta voin kertoa lisää myöhemmin kun tapaamme. Voin vakuuttaa olevani täysin luotettava ja haluan että kaikki järjestyy niin että meistä molemmista tuntuu hyvältä. Sinulla on oikeus viheltää peli milloin tahansa poikki, sillä haluan että olet täysin varma ratkaisustasi. Lisäksi haluan hieman keskustella kanssasi ennen hedelmöitystä, jotta saan kuvan sinusta ihmisenä. En vaadi sinulta mitään ulkonäön, iän tai muiden ulkoisten seikkojen suhteen, mutta haluan vakuuttua siitä että olet valmis saamaan lapsen. Osaan arvioida ihmisiä hyvin ja uskoisin saavani sinusta kattavan kuvan ilman että joudut kertomaan paljastavia asioita elämästäsi. Tämä on erityisen tärkeä sinkkuäitien suhteen, sillä haluan olla varma että lapsi syntyy rakastavaan ympäristöön.

      Laitan täällä viestiä muutamaan eri viestiketjuun, mutta en ole aikeissa hankkia massoittain lapsia. Ota siis yhteyttä ennen kuin joku muu ehtii! :) Sähköpostini on [email protected] Kerro viestissäsi hieman myös siitä että mitä eniten toivot tältä järjestelyltä - erityisesti että toivotko minun olevan mukana raskauden jälkeen vai et. Toivottavasti löydät täältä sen mitä etsit!

    • Lapsi ei ole esine

      Varatkaa kaikki aika mt-toimistoon vitun pavelit!!

    • valmis auttamaan

      aids testiin en suostu enkä maksa elatus maksuja edes oikeuden päätöksellä saatanat

    • Lapsi ei ole lelu

      Menkää nyt vitti vie mt-toimistoon ja hakekaa apua!

    • valmis auttamaan

      tarkoitus olisi että mullä olisi lapsi joka kaupungissa

      • Vedä sinä käteen vai

        Ok. Maanantaina heti mt-toimistoon.


    • marcuksella on

      tää on omutuinen naine mä tiijän tän ei vastaa mulle oon kirjottanu sille mut Marcukselle vaa sillä on pitempi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe