Turkikset

topatom

Haluaisin äidienkielen tehtävääni varten tiedustella tielä oikeiden turkisten käyttäjiltä sitä, että mikä mahtaa olla syynä että käytätte niitä? esim. kunhan vaan näyttää hyvältä jne.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sagamink

      Minkkiturkkini on tärkeä osa kylmää talvea, se ei mene pois muodista ja se on ihanan lämmin.
      Se on arvokas lahja ja kannan sitä päälläni ylpeästi. En pukisi koskaan tekoturkkia päälleni, ennemmin toppatakin. Pidän siis minkkiäni erittäin kylminä päivinä ja se on saanut kehuja ympäri Eurooppaa. Olen ylpeä suomalaisesta minkistäni.

      Ai niin, minulla on myös Davy Crockett supihattu, mitä pidän pitkän toppatakin kanssa talvella. Se on ihana ja perinteinen.
      Olen siis keski-ikäinen nainen ja pidän hyvästä laadusta, sekä perinteistä.

      Menestystä koulutehtäviisi!

      • topatom

        Kiitos vastauksesta!
        Hyvä saada kuulla turkista käyttävien ihmisten näkökulmaa asiasta, kun niiden äänet tuntuu jäävän turkista vastustavien henkilöiden alle.
        Mahtavaa että olet ylpeä turkiksestasi! Itse olen tämän asian suhteen neutraali osapuoli, sillä ymmärrän hyvin molempia mielipiteitä ja nään kummassakin omat hyvät puolensa.


      • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
        topatom kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta!
        Hyvä saada kuulla turkista käyttävien ihmisten näkökulmaa asiasta, kun niiden äänet tuntuu jäävän turkista vastustavien henkilöiden alle.
        Mahtavaa että olet ylpeä turkiksestasi! Itse olen tämän asian suhteen neutraali osapuoli, sillä ymmärrän hyvin molempia mielipiteitä ja nään kummassakin omat hyvät puolensa.

        Tollanen ois upea nähdä omalla tyttöystävällä


      • Raivotauti

        Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi, että käytät turkkia joka on revitty minkistä vasten omaa tahtoaan. 5 tähden vihje: Jos et tarkene kylmällä säällä, jää suosiolla kotiin, sillä kylmä talvi on vain vahvoille.


    • Turkistäti

      Itse käytän turkista koska minulla on fetissi pukeutua ruumiinosiin ja valella itseäni kuolleiden ruumiinnesteillä, niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Mitään kamalan veristä tai puolielävää ei voi näkyvästi käyttää, joten turkis on julkisilla paikoilla ainoa vaihtoehto. Se kun on vielä yleisesti hyväksytty tapa toteuttaa tätä verrattain yleistä fetissiä. Tabuksi muuttuu kaikki, hohhoijaa.

    • Tytti20vee

      Rakastan turkiksia, ne ovat kauniita ja ennen kaikkea lämpöisiä. Sopivat myös omaan hieman boheemiin tyyliini. Turkikset ovat melkein ikuisia käyttäjälleen kun niistä pitää huolen. Itselläni on kaksi turkista ja molemmat ovat olleet käytettyjä ennen kuin ovat minulle tulleet. Miksi niiden pitäisi lojua säilytyksessä, kun ne eläimet on jo kerran tapettu sen vaatekappaleen vuoksi? Kannan ylpeänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe