Turkkilaiset miehet

riinaa

Tälläisiä keskusteluja on ollu jo muutama täällä, mutta alotan nyt kumminkin uuden kun ei löytyny ihan sitä mitä etsin. Elikkäs olin tuossa pari viikkoa sitten Alanyassa Kleopatra Royal Palm hotellissa ja siellä sitten syntyi pieni lomaromanssi yhden tarjoilijan kanssa. Siinä loman aikana sitten ihastuinkin ja suureksi yllätykseksi tämä mies on jatkanut minulle juttelua vielä loman jälkeenkin ja puhutaankin melkein pari tuntia päivässä ihan kaikesta maan ja taivaan välillä. Mies yrittää saada minua kovasti uudestaan turkkiin ja on lupautunut jopa maksamaan matkoja, mutta itse olen lukenut sen verran keskusteluja turkkilaisista miehistä etten oikein tiedä miten asiaan pitäisi suhtautua. Mies vaikuttaa ihanalta ja hänen kanssaan on luonteva puhua ja ikäväkin on kova. Kävimme ulkona muutamana iltana ja mies tarjosi kaiken vaikka itse yritinkin tarjoutua maksamaan edes jotain. Elikkäs haluaisin kuulla teidän kokemuksia turkkilaisista miehistä ja vähän mielipidettä kuinka olisi hyvä jatkaa. Ovatko kaikki turkkilaiset miehet vain vaaleahiuksisten turistien perään jotta saisivat seksiä vai onko jopa "pahamaineisessa" Alanyassa niitä oikeita helmiä? Kysymyksiä saa esittää sillä en tähän aloitusviestiin kumminkaan kaikkea huomannut kirjoittaa ja olisi kiva saada paljon vastauksia, kysymyksiä ja mielipiteitä koska olen itse aika hukassa tällä hetkellä asian kanssa xd ja jos jollain on kokemuksia hotellin Kleopatra Royal Palm henkilökunnasta niin olisi kiva kuulla lisää jos vaikka joku tietäisi tästä kyseisestä tyypistä enemmän :D

79

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sokeripala1

      Kyllä sieltä Alanyasta voi helmiäkin löytyä uskon näin ja myös näitä playereita riittää myös joka lähtöön. Kuitenkin sellainen huomio, että nämä hotellien ravintolatyöntekijät näkevät ja varmasti saavat kaiken maailman ehdotuksia turisteilta viikottain. Jos haluat laittaa priva viestiä niin laita osoitteeseen: [email protected]. Voin kertoa tarkemmin.

      • just joo

        Minkäs ikäinen sä olet?

        Ystävättäreni "harrastaa" turkkeja ym. ja en voi kuin ihmetellä aikuisen naisen touhua. Jonain yritys päättyy kyyneliin.


    • Metoo

      En näe mitään syytä, miksi et menisi käymään uudestaan Turkissa miehen luona. Jos tunnetta löytyy niin anna palaa. Olen itse myös etäsuhteessa ulkomaalaisen miehen kanssa ja luottamuksen myötä kaikki kyllä onnistuu. Mene uudestaan ja katso mitä tapahtuu. Kertomasi mukaan mies vaikuttaa kunnolliselle ja hyvälle, sillä hyvin moni player on valmis maksamaan itse kaikkia kustannuksia ensi näkemältä ja näitäkin tarinoita on, että ollaan parisuhteessa ja löydetty kumppani pahamaineisesti Alanyasta. Elä siis usko ihan kaikkea kuulemaasi, vaan tunne ja kuulostele miehen tunteita ja ajatuksia.

      • Metoo

        ja siis korjaus edelliseen tekstiini, että piti kirjoitaa, että hyvin moni player EI ole valmis maksamaan kaikkea kustannuksia itse.


      • riinaa

        kiva kuulla tämmösiäkin :) Ja oon kyllä ajatellut lähteä käymään turkissa jos tämä "juttu" nyt vain jatkuu, mutta hyvin on mennyt tähän asti, jutellaan yhä päivittäin puhelimessa ja viesteillä. Mies kertoo päivittäin kuulumiset ja on tottakai kovin kiinnostunut munkin kuulumisista. En kumminkaan takaisinlähdöllä vielä kiirehdi, koska haluan olla ihan varma ennenkun käytän rahaa ulkomaille lähtöön vain miehen takia, sillä vaikka hän tarjoutuisikin maksamaan niin en viitti toisen rahoja käyttää.


      • lumikko9

        mulla oli mies Turkista, aluksi häntä hävetti, jos minä maksoin vaikka kauppaostokset. minun piti antaa hänelle rahat etukäteen, ettei tarvinnut hävetä. Tapauksesi kuulostaa kyllä hyvältä. Kannattaa kokeilla.


      • Merhaba-

        Niinpä. Sinä siis kuitenkin maksoit pummille. Mikäs tuon mukavampaa seksiturismia karvaranteelle on, kuin että nainen maksaa kaikki kulut ja vielä antaa pimppaa ilmaiseksi. Ei ihme, että Suominaiset on suosittuja rattopoikien keskuudessa!


    • rakastunut2

      Itselläni ei ole kokemusta ko. hotellin henkilökunnasta, vaan tapasin rakkaani suositusta perhehotellista Alanyassa tänä vuonna. Olemme pitäneet yhteyttä siitä lähtien päivittäin. Olen käynyt tapaamassa kultaani jo moneen kertaan Alanyassa ja olemme entä enemmän rakastuneita. Sitä en tiedä mitä tulevaisuus meille tuo, mutta turkkilaisuus ei ole este rakastaa toista. Olen onnellinen hänen kanssaan.

    • riikka20

      Minulla on myös mies Alanyasta ja olemme olleet nyt yhdessä vajaa puoli vuotta. Pidämme yhteyttä päivittäin, välillä riidellen ikävän kaipuussa ja paljon rakastaen. Mieheni tapasin hotellin ravintolassa ja sovimme aluksi tapaamisen hotellin ulkopuolelle ja kävin hänen kanssaan eri nähtävyyksiä katselemassa. Olen sen jälkeen käynyt hänen luonaan kerran ja olen entistä enemmän rakastunut ja onnellinen hänen kanssaan.

    • Alanya212014

      Itsekin olen mieheni tavannut Alanyassa, tosin oltiin samassa työpaikassa (ei ravintola tai hotelli). Yhdessä ollaan oltu nyt 8kk ja sen aikana nähty kaksi kertaa useamman viikon jaksoina. Ja tosiaan uskon löytäneeni sen harvinaisen helmen, koska monta kertaa Alanyassa käyneenä mulla on selvä mielipide turkkilaisista ravintola- ja hotellityöntekijöistä.
      MUTTA, kuten moni muukin täällä, niin uskon että jopa Alanyasta voi niitä hyviä miehiä löytyä. Ei pidä yleistää että kaikki olisivat pettureita. Varoituksen sanana kuitenkin että en ihmettelisi vaikka tapaamasi miehen mieli nopeasti muuttuisikin ja sinä jäät taka-alalle, hän kuitenkin tapaa työssään monia naisia, etkä varmasti ole edes ensimmäinen johon hän on silmänsä iskenyt.
      Itse kuitenkin tiedät parhaiten mikä tuntuu hyvältä :) ja näköjään tiedostat tuonkin ettei sinisilmäisesti pidä uskoa ihan kaikkea. Mieti mikä tuntuu oikealta, ja jos olet valmis matkustamaan uudestaan Turkkiin tapaamaan miestä niin mikäs siinä! Tutustu paremmin ja ota selvää miehen aikeista ja mitä hän sinusta haluaa. Ajan kanssa kaikki varmasti selviää.

      Royal Palmissa paljon pyörineenä alkoi kiinnostamaan kuka tämä kyseinen heppu on, mutta en heitä itse henkilökohtaisesti tunne niin enpä voi mitään sanoa :D

      • näin se menee

        Enpä luottas yhteenkään hotelli ja ravintola työntekijään alanyassa ,jokainen pyörittää tyttöjä minkä työltään kerkiää Eikä varmasti näillä pojilla ole yhtä tyttöystävää ,niitä on joka sormelle.Täysin naurettavaa kutsua jotain hotelli -ravintolapoikaa omaksi poikaystäväkseen ,sillä tytöt vaihtuu viikottain ,että seksikumppaneitä pojilla riittää ja pojat nauraa takanapäin ,kun yksi rakastunut tyttöparka lähtee itkien suomeen,illalla jo lirkuttaavat uudelle tytölle,


      • kaikkien yhteinen
        näin se menee kirjoitti:

        Enpä luottas yhteenkään hotelli ja ravintola työntekijään alanyassa ,jokainen pyörittää tyttöjä minkä työltään kerkiää Eikä varmasti näillä pojilla ole yhtä tyttöystävää ,niitä on joka sormelle.Täysin naurettavaa kutsua jotain hotelli -ravintolapoikaa omaksi poikaystäväkseen ,sillä tytöt vaihtuu viikottain ,että seksikumppaneitä pojilla riittää ja pojat nauraa takanapäin ,kun yksi rakastunut tyttöparka lähtee itkien suomeen,illalla jo lirkuttaavat uudelle tytölle,

        Eiköhän ne ole kaikkien turistityttöjen yhteisiä ,eikä yhden turistitytön mies ,voit olla täysin varma ,että muutkin sitä käyttää .kuin sinä itse,


      • riinaa

        Kiva kuulla ja onnea teille! :) Enkä ole lähtemässä turkkiin ennenkuin olen ihan varma tästä asiasta, katsotaan nyt jos juttelu jatkuu yhtä aktiivisesti niin voisihan sinne lähteä käymään. Mies on kyllä sanonut että tulee suomeen lomailemaan vaikka kylmästä ei yhtään pidäkkään jos minä en saa aikaiseksi lähteä turkkiin. Muttajoo katson kuinka juttu etenee ja teen päätökset sen mukaan.


      • huttupaskaako
        riinaa kirjoitti:

        Kiva kuulla ja onnea teille! :) Enkä ole lähtemässä turkkiin ennenkuin olen ihan varma tästä asiasta, katsotaan nyt jos juttelu jatkuu yhtä aktiivisesti niin voisihan sinne lähteä käymään. Mies on kyllä sanonut että tulee suomeen lomailemaan vaikka kylmästä ei yhtään pidäkkään jos minä en saa aikaiseksi lähteä turkkiin. Muttajoo katson kuinka juttu etenee ja teen päätökset sen mukaan.

        Ei turkkilainen mies niin helposti suomeen pääse ,taita poika jutella täysin huttupaskaa. Ota asioista selvää .älä ole liian sinisilmäinen.


      • riinaa
        huttupaskaako kirjoitti:

        Ei turkkilainen mies niin helposti suomeen pääse ,taita poika jutella täysin huttupaskaa. Ota asioista selvää .älä ole liian sinisilmäinen.

        nyt vasta huomasin kuinka paljon paperitöitä suomeentulo teettääteettääisi. Mies ei ole kumminkaan vakavasti puhunut tänne reissaamisesta, yleensä se on ollut pelkkää heittoa eikä mitään vakavia puheita ole ollut, esimerkiksi ajankohdista tai muusta. Ja mielestäni en ole kovin sinisilmäinen asian kanssa mutta juu otan tästä lähin asioista tarkemmin selvää.


      • raki

        Olet varmaan tämän miehen kanssa puhunut asioista... että muutat sinne ja aloitatte uuden yhteisen elämän siellä..heidän ehdoillaan. Oletko valmis menemään?


      • Valitettavaaaa

        Ainoa tapa saada selvää on selittää että olet pari päivää tavoittamattomissa koska meet mökille jossa ei oo kenttää... Oikeesti lennätkin sinne salaa tsiikamaan mitä poika oikeesti siel toukuaa.. Aika varmasti sillä on joku toinen eukko käsipuolessa.. Äläkä yhtäkertaa vakoile vaan koko viikon kun olet siellä.. Ja laitat kaverisi samaan hotelliin kun hän ja meet itse läheiseen hotelliin.. Minuakin yritti pari miestä iskeä samasta hotellista, kohtelivat hyvin, tarjosivat ilm drinkkejä, sopi treffeistä jne vaik sanoin etten tule.. . Aamulla sit toinen kysy et ai et tullutkaan..sen jälk jättivät rauhaan.. Kampaaja yritti pyytää mukaan, samoin vaatekaupassa mies kävi kuumana jne jne.. Yleinen käsitys siellä tuntui olevan, että pohjoismaalaisilta ns saa aina.. Useimmilla kuulemma tyttöystävä/vmo maalla ja ovat tuol duunis vain sesonkiajan ja palaavat taas perheensä luokse maalle kun kausi ohi..


    • soili4

      Olen itse menossa Alanyaan oman rakkaani luokse viikon päästä. Oma rakkaani osaa käyttäytyä hyvin ja ottaa minut huomioon, nautin olostani suunnattomasti kun olen rakkaani luona. Rakkaus ei katso onko kyseessä turkkilainen tai sitten suomalainen mies. Eiköhän näissä ravintolatyöntekijöissäkin ole jokainen henkilö oma yksilö. Joku tykkää viedä jokaisen naisen sänkyynsä ja joku taas sitten ei. Mä en nyt ainakaan ole lähtenyt yleistävälle linjalle, että kaikki sitä kaikki tätä. Ihan samanlaisia kusi**** löytyy myös Suomestakin, joten ei pidä yleistää. Toki onhan naisissakin näitä, jotka menevät Turkkiin pelkästään se yksi asia mielessä.

      • lapsia riittää

        Oman rakkaani luokse ,no aina löytyy näitä narrattavia pikkutytöjä ,jotka uskoo turkinpojan rakkauteen.Kysyhän " omalta rakkaata "monenko turistitytön kanssa on maanut ,kun itse olet suomessa, Sainhan ainakin hyvät naurut sun lapsellisesta viestistä.


      • riinaa

        Kiva kuulla ja mahtavaa reissua!! :) Ja itsekkin olen ajatellut juuri näin että kyllä suomessakin niitä "ikävempiäkin" tyyppejä riittää, ihmisiä on moneen lähtöön.


    • pantu

      Eiköhän nuo kaikki ravintola työntekijät ole painanut akkaa kuin akkaa joka lähtöön, sinne kun suomityttö menee tyrkylle. Hävettää näitten suomalaisakkojen puolesta, jotka menee hakemaan vain munaa ko. paikasta. Varmasti myös paikallisten asenne on se mukainen, suomiakat munan perässä.

      • nnnnnnaaaiinn

        Huvittaa näiden rakastuneiden tyttöjen kommentit ,että kaikki muut pojat on täysin häntäheikkejä ,mutta "oma rakas" siellä kiltisti odottaa .


      • riinaa

        Haluan nyt tehdä selväksi että itsehän en alanyaan lähtenyt minkäänlaista suhdetta hakemaan. Mutta oon samaa mieltä, itseäkin ällöttää turistit joista selvästi huomaa että turkkiin on tultu vain huomion ja yhdenillansuhteiden takia.


      • kaikki väittää
        riinaa kirjoitti:

        Haluan nyt tehdä selväksi että itsehän en alanyaan lähtenyt minkäänlaista suhdetta hakemaan. Mutta oon samaa mieltä, itseäkin ällöttää turistit joista selvästi huomaa että turkkiin on tultu vain huomion ja yhdenillansuhteiden takia.

        Enhän minä ole turkinpojan perään ,vaan ne kaikki muut .


      • riinaa
        kaikki väittää kirjoitti:

        Enhän minä ole turkinpojan perään ,vaan ne kaikki muut .

        Eli jos suomalainen nainen menee Alanyaan suvun kanssa rantalomalle ja turkkilainen tulee pyytämään häntä ulos on nainen lähtenyt turkkiin munan perässä? :) asia selvä!


    • soili4

      Eilinen puhelu rakkaalleeni antaa taas voimia ja jaksamisia odottaa ensi viikkoon, kun pääsen oman rakkaani luo Alanyaan. Olen samaa mieltä kuin aikaisemmin oli kommentoitu jo. Ei pidä yleistää kaikkia miehiä saman kastiin. Varmasti löytyy myös nekin miehet, jotka vievät sänkyynsä koko hameväen. Rakkaani on niin komea, kohtelias, auttavainen ja niin ihana rakastelija. Hänen kanssaan on ihana viettää aikaa ja vaikka olemme eri kulttuurista hänen kanssaan on niin ihanan luontevaa olla. Toivottavasti joku päivä hänellä on mahdollisuus tuolla tutustumaan Suomeen ja minun perheeseeni.

      • bvbvvvvvv

        ...niin ihana rakastaja ,olisko vanhempien turistinaisten opettama


    • soili4

      ei vaan minun opettama.

      • sinisilmä

        Tuskin niin sinisilmäinen olet ,että uskot kirjoittamaasi


    • soili4

      eiku olen tummasilmäinen nainen. Oma rakkaani on niin ihana mies, ettei toista löydy ihan heti. Olen niin onnellinen, että olen saanut ja löytänyt hänet elämääni.

      • usko pois

        Hehkuta vain onneasi ,mutta viellä tulee päivä milloin silmät aukeaa ja saat katkerasti pettyä,


    • soili4

      Ihanaa vain muutama päivä ja pääsee oman kullan kainaloon. Tänään rakkaan kanssa puhelinsoitto ja jaksaa taas nämä muutamat päivät odottaa, jotta näen rakkaani livenä.

      • ,,,,,,,,,

        Voi kun olet säälittävä sinisilmäinen lapsiparka,


      • riinaa

        Oon ilonen sun puolesta ja kiva jos toi teidän suhde toimii ja jatkuu! kuulostaa nii ihanalta päästä turkkiin katsomaan ihmistä josta välittää hirveesti :) itse kumminkin oon niin varovainen ja ennakkoluuloinen että katon kuinka tää tästä etenee mut ehkä joskus sitte itekki samas tilantees :)


    • soili4

      Onhan meilläkin ollut ennakkokäsityksemme toisistamme puolin ja toisin. Skandinaavi nainen ja turkkilainen mies, ei mitenkään helppo yhdistelmä, muttei myöskään ihan mahdoton, kun toista rakastaa. Meillä on hyvä ja luonnollinen olla yhdessä. Totta kai, molemmilla oli alkuun omat epäilykset toisen suhteen ja olemme saaneet tästä myös aika ison riidan aikaiseksi. Mutta puhumalla olemme saaneet asioita selvitettyä ja ymmärrämme toisiamme paremmin. Nyt kun menen takaisin Turkkiin aion puhua miehelleni avioliitosta ja siitä mahdollisuudesta, että hän tulisi jossain vaiheessa Suomeen asumaan luokseni. Tiedän, ettei se ihan yksinkertaista ole Turkista matkustaa Suomeen VISA byrokratian vuoksi, mutta meillä on historiaa jo yhdessä ja katsotaan sitten mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Olen oikeasti löytänyt helmen tuolta Alanyasta, jota rakastan suunnattomasti. Ensi viikolla rakkaan luona hänen kodissaan ja voimme puhua taas läpi yön kaikista yhteisistä asioista. Totta kai tämä välimatka ahdistaa välillä suunnattomasti, mutta toivottavasti joku päivä olemme saman ja yhteisen katon alla yhdessä.

      • Juu ei ole kyllä mikään helpoin yhdistelmä, mutta aikalailla se on itsestä ja kumppanista kiinni että kuinka paljon molemmat pystyy asioissa joustamaan toisen takia. Ja välimatkahan tässä on se ongelma, helppoahan olisi jos miestä näkisi vaikka kerran kuukaudessa mutta ehkä sitten joskus. Ja puhuminen onkin tosi tärkeetä ettei tuu väärinymmärryksiä ja muita semmosia. Ja sun kuulumisia olisi tosi kiva kuulla lisää, esimerkiksi miten teillä menee ja kuinka päätätte jatkaa, joten jos haluat tulla juttelemaan niin lähetä sähköpostia [email protected] (3 i'tä ja 2 a'ta). Oli pakko rekistöröidä itelle tänne tunnukset mutta valitettavasti nimimerkki vaihtui siitä mitä se on alkuperäisviestissä. Ja tottakai muutkin saa tulla juttelemaan aiheesta ja omista kokemuksista jos niitä ei tänne julkiseksi halua laittaa !!! :)


    • soili4

      Laitan postia, kun olen palannut takaisin Alanyasta Suomeen. Tänään tuli taas puhuttua pitkä puhelu rakkaalleni ja onneksi ei ole enää monen päivän odotus edessä ja kohta oman rakkaani kainalossa.

    • Turkkiopas

      Ne ovat hyviä puhumaan. Parempia kuin suomalaiset. Yhteistä on se niin siellä kuin täälläkin, että rakkaus sumentaa aivot. Totuuksia ei haluta kuulla, eikä kokemuksia uskoa. Itse olen todistanut jo 3 turkkillaista eroa. Ei ole kaunista katseltavaa ja jäljelle jää katkeroitunut nainen.

      • valitettavasti

        Eihän lapselliset tytönhupakot usko 'sitten vasta kun tulee se katkera itkunpäivä.


      • valitettavasti kirjoitti:

        Eihän lapselliset tytönhupakot usko 'sitten vasta kun tulee se katkera itkunpäivä.

        No itsehän ajattelen niin että en mä tässä suhteessa ainakaan mitään menetä, sillä en uskalla ottaa tätä "liian" vakavasti. Miehen kanssa on kiva jutella ja vaikuttaa rehelliseltä ja ihanalta, mutta oon kokoajan vähän varpaillani etten sitten tipu liian korkealta jos kaikki meneekin pieleen.


      • järkevää
        riiinaa kirjoitti:

        No itsehän ajattelen niin että en mä tässä suhteessa ainakaan mitään menetä, sillä en uskalla ottaa tätä "liian" vakavasti. Miehen kanssa on kiva jutella ja vaikuttaa rehelliseltä ja ihanalta, mutta oon kokoajan vähän varpaillani etten sitten tipu liian korkealta jos kaikki meneekin pieleen.

        Nyt kirjoitat järkevästi ,ei kannata ottaa vakavasti.sillä turkinpoika on "rehellinen ja ihana"monelle turistitytölle.


    • soili4

      Riiinaa laitoin sinulle s-postia juuri hetki sitten.

    • so what

      Tänne on ihan turha mitään positiivista sanoa, kun aina tuntuu olevan näitä torppaajia joka lähtöön. Onko teillä siis kokemuksia elävästä elämästä, että olette ollut turkkilaisen miehen kanssa suhteessa ja kaikki on mennyt sitten päin helvettiä. Kyllä sitä suomalaisen ukon kanssakin saa kokea kaikenlaista ja voin sanoa, että aika tavalla paskaa on myös koettu suomalaisen ukon kanssa suhteessa. Pettämistä, pettämistä...vierasta akkaa joka lähtöön. Joten sanon, että omalta osaltani ei lähtökohtaisesti ole ollut helppoa edes tämän suomalaisen paskasuhteen jälkeen lähteä rakentamaan yhtään mitään edes suomalaisen ukon kanssa saatikka turkkilaisen miehen kanssa. Meillä ei ole hoettu ja puhuttu rakkaudesta vaan kaikki on tullut ajan kanssa.

      Ja lopuksi uskon ja tiedän varmaksi, että kaikki jotka tuolla Alanyassa elävät ja työskentelevät turismin parissa, on mahdollisuus aina pettää, saada sänkyynsä nainen kuin nainen ja varmasti ovat olleet satojen akkojen kanssa sängyssä. Ei voi mitään. Mutta tämän pohtiminen pitemmän päälle ei minua auta.

      • outoa

        Aika outoa suomimiehen pettäminen oli helvetistä,mutta turkinmiehen pettämisen hyväksyt.


      • So what
        outoa kirjoitti:

        Aika outoa suomimiehen pettäminen oli helvetistä,mutta turkinmiehen pettämisen hyväksyt.

        opettele lukemaan...tuossa lukee, että aina on MAHDOLLISUUS pettää. Ihan kuin jokaisella suomalaisella kaljamaha ukolla. En hyväksy mitään pettämistä.


      • löytyy naisiltakin
        So what kirjoitti:

        opettele lukemaan...tuossa lukee, että aina on MAHDOLLISUUS pettää. Ihan kuin jokaisella suomalaisella kaljamaha ukolla. En hyväksy mitään pettämistä.

        Eikös suomalaisella kaljamaha akalla ole sama mahdollisuus pettää.Turkissa kaljamaha akatkin kelpaa.


      • pelko

        Kokemusta on..... Olin aikoinaan naimisissa sen maagisen 7 vuoden ajan turkkilaisen kanssa ja lopputuloksena oli herääminen eräänä päivänä sairaalasta hakattuna ja potkittuna. En halua kuitenkaan pelotella, ei kaikki ole samanlaisia.


    • So what

      Laittakaa nyt niitä oma kohtaisia kokemuksia miten päin helvettiä kaikki on mennyt turkkilaisen miehen kanssa.

    • So what

      Aika hiljaista tuntuu olevan näistä oma kohtaisista kokemuksista.

    • Ihanaa et oot löytäny lomromanssin! toivottavasti teijän yhteydenpito jatkuu :) Naurettavia osa näistä kommenteista, miten ihmiset osaaki olla niin negatiivisia ja YLEISTÄVIÄ. Joo kyllä tiedän et alanyassa on hirveesti kundeja kenel vaihtuu tyttö viikon välein, mut hei haloo.. ei suomalaisiakaa voi yleistää kaljamahasiks makkaransyöjiks.

      riiinaa jos haluut jutella/kertoa lisää tai vaikka kysellä seurustelusta turkkilaisen kanssa, nii laita mulle mailii :) [email protected]

      terveisin alanyaan rakastunut

    • So what

      Neppuu, laitoin sinulle s-postia tulemaan.

    • täti sininen

      Älkää hyvät naiset roijatko niitä miehiänne tänne Suomeen sossun ja yhyeiskunnan elätiksi.

      Siskoni on toiminut matkaoppaana myös Turkissa ja kertoi aina näistä hotellin työntekijöistä, joiden toimenkuvaan kuului vokotella turisteja, muun työnsä lisäksi. Monella oli viidestä kymmeneen heilaa, joita lämmittelivät ja pyysivät takaisin Turkkiin. Toiveena taloudellinen hyöty; hotellinjohtajan maksamat bonukset, jos asiakas palaa uudestaan ja turistien taloudellinen apu. Ehkä sinä et maksa, mutta se toinen maksaa... Lopullisena toiveena on saada avioliitto järjestettyä ja päästä asumaan pohjoismaihin. Ruotsi ja Suomi listan ykkösenä.

      No, itse olen sitten sossuna nähnyt nämä liitot. Miehet eivät osallistu perheensä.
      elatukseen eivätkä kodinhoitoon. Sossun luukulla vaativat "palkkaansa" mutta
      vuokrat jäävät maksamatta. Puuhaavat pimeää duunia kebab- mestoisa ja kusettavat kaikkia. Suominaiset sitten itkevät väkivaltaa ja yksinäisyyttä.

      Vinkkinä: muuttakaa te naiset Turkkiin miestenne perään. Älkää roudatko näitä pummeja tänne. Työttömiksi luusereiksi. Siellä heillä on työnsä ja verkostonsa

      • Kiitos kommentista ja haluunkin vastata näihin pariin väitteeseen. Juu jokaisellehan se on tullut selväksi jatkuvan yleistämisen takia, että joillain hotellipojilla on useampia tyttöjä kierroksessa. Mutta ei ne kaikki ole samanlaisia, itseasiassa mies kenen kanssa puhun on myös sanonut että joillain samassa hotellissa työskentelevillä on semmoisia tapoja, mutta osalla ei. Ja nyt kymmenen persekipeää naista tulee huutamaan kuinka hyväuskoinen olen ja "kaikkihan ne uskoo että se oma mies on kunnollinen". Ja huomasihan sen jo Turkissakin, osaa selvästi kiinnosti länsimaiset turistit mutta osa ei kiinnittänyt mitään erityistä huomiota. Tottakai tää jatkuva yleistys on saanut mutkin varpailleni vaikka syytä ei VÄLTTÄMÄTTÄ olisi. Kaikki kumminkin toitottavat jokaisessa turkkilaisia koskevassa keskustelussa että hotellipojilla on vähintään se 10 naista joka maassa, ja kyllähän se jää ikävästi tonne takaraivoon.

        Kyllä, uskon että joissain hoteleissa on tämmöisiä käytäntöjä että turisteja yritetään saada uudestaan hotelliin, jos siskollasi on kerran kokemusta ja tietoa. Mies jota tapailin on kumminkin luvannut maksaa mahdollisimman suuren osan matkastani mahdollisuuksiensa mukaan. Itseasiassa hän on sanonut että majoittaisi minut lomani ajaksi, joten empä usko että mies yrittää saada minua Turkkiin sen takia että hotelli saisi lisää tuloja.

        Ja viimeisenä, en ole ottamassa miestä suomeen elätettäväkseni. Hän on jatkuvasti puhunut että jos jatkan hänen kanssaan, niinkuin hän toivoo, minä muutan Turkkiin eikä hän Suomeen. Missään vaiheessa ei ole miehellä ollut kiinnostusta tänne muuttaa, perhe on Turkissa, hän osaa kielen ja tuntee tavat, tottumukset ja kulttuurin. Ja ei tarvi tulla huutamaan kuinka hyväuskoinen olen, en ole vieläkään lähtemässä Turkkiin tai menossa naimisiin.


      • kaikkinen

        "perhe on Turkissa"
        Ehkä siinä totuus ,oletko varma ettei "rakkaallasi"ole jos perhe jossain,sinä olet vain leikkikalu.


      • kerttuliina

        Mietis Riina miksi poikaystäväsi pitäis elää ilman seksiä ,kun kuitenkin tapatte harvoin ,tuskinpa sinäkään suomessa yksin olet. Varmasti on totta pojat pyörittää monta naista turistikautena.Poikaystävä haluaa varmasti miellytää sinua ja jättää muista tytöistä kertomatta.Helpommalla pääset kun pidät vain lomaromanssaina ,Älä koskaan edes suunnittele muutavasi turkkiin .ellet halua elämästäsi täyttä helvettiä.


    • porsastaturkissa

      Turkissa ei ole sen takia huoria kun suomalaiset ja ruotsalaiset laardiperseet hoitelevat
      ne hommat.

      • mies54pkseutu

        Tuo on sillai totta,että heidn kulttuurissaan valkoinen nainen on automaattisesti huora...
        Olen kokenut sen työssäni ja joutunut ojentamaan erästä turkkilaista miestä,kun alkoi humalassa ehdotteleen naisille sexiä


    • Oii ihanan positiivista porukkaa täällä! Teillä taitaa olla paljonki kokemusta ku ootte noin vankkoja teidän mielipiteissä? :) Onnee teidän tuleville/nykyisille parisuhteille, pessimistithän ei pety koskaan. Yhtälailla niitä pettäjiä löytyy täältäpäinkin.

      • kerttuaamu

        Kokemuksista täällä varmasti kirjoitetaan usko pois.Turkinpojat vain nauraa "että se on vain seksiä",kun tyttöystävät lähtee itkien suomeen.En usko että kukaan haluaa tahallaan sun mieltäs pahottaa,mutta ei ne negatiiviset puheet ole tuulesta temmattuja.


      • riinaa
        kerttuaamu kirjoitti:

        Kokemuksista täällä varmasti kirjoitetaan usko pois.Turkinpojat vain nauraa "että se on vain seksiä",kun tyttöystävät lähtee itkien suomeen.En usko että kukaan haluaa tahallaan sun mieltäs pahottaa,mutta ei ne negatiiviset puheet ole tuulesta temmattuja.

        "että se on vain seksiä", entäs jos ei ollut edes seksiä? Itsehän ilmoitin miehelle jo ennen ensimmäisiä treffejä etten oo suomalainen turisti joka tulee lomamatkalle hakemaan seksiä, eikä mies sitä yrittänytkään kun tajusi ettei tuu saamaan. Ja juu ei varmaan useimmat haluukkaan mutta voishan sitä vähä mukavampaankin sävyyn ilmasta mielipiteensä :)


    • Turkilaisella_tarjoilija

      On uusi lomaromanssi joka viikko uuden naisen kanssa.
      Kuinka joku voi olla noin sinisilmäinen vai onko avaus vain provoa?

      • päivikkiliina

        Kaikki muut turkinpojat pettää minkä kerkiää ,mutta "oma "poikaystävä on erilainen eikä varmasti pane yhtään turistityttöä ,kun itse olet kiltisti suomessa.Usko pois ,jos poika ei sulta saanut ,joltain toiseta kuitenkin.


    • mies54v.pkseutu

      En osaa sanoa asiaan juuta enkä jaata,,,mutta muutama tuttu nainen on ollut turkkilaisen miehen kanssa ja eräs puoli tuttu turkkilainen mies kertoi,että hän pitää naisen otteessaan,eli pihdeissään...tarkoittaa sillä,että et ole vapaa menemään minne haluat,kontrolli pelaa aina..
      Eli silloin voit ehkä unohtaa harrastuksesi ja kaveripiirisi kerralla...

      Kotona pitää istua keittiössä kauha kädessä jne.
      Lisäksi kuten pikaisesti luin,on niitä ns. onnen onkijoita,syy ei ole rakkaus,vaan se,että pääsevät pois turkista,muuten ne ei saa oleskelulupaa helpolla tänne.
      Itse olen ja olin etelä amerikkalaisen kanssa naimisissa,hänkin taisi olla niitä onnen onkijoita,eli minun kautta oleskelulupa ja pääsy parempaan yhteiskuntaan.

      Komeita miehiä turkkilaiset on,samoin naiset,mutta mieheen en sekaantuisi,koska olen kuullut tuon jutun itse turkkilaisen suusta ja suomalaiset ja ruotslaiset nais ystäväni kertovat vastaavaa...

      Ota ennemmin mies skandinaaviasta tai virosta,koska he eivät ole sillai onnen onkijoita.
      Loppujen lopuksi voi käyd sinulle sillai,että sinä elätät tämän turkkilaisen miehen,eli sinä teet työtä ja hän laiskottelee....

    • En epäle etteikö Alanyassa olis kunnollisia turkkilaisia miehiä. Ex. avoaimonikin löysi uuden rakkauden sieltä aikoinaan. Tosi kunnollinen mies hän oli ja muutti jopa Suomeen rakkautensa perässä. Seurusteluaika heillä oli ihanaa, mutta vihkimisen jälkeen miehen käytös muuttui. Kulttuuriin nimittäin kuuluu, että mies omistaa naisen ja nainen tottelee miestään. Tuittupäinen ja varsin itsepäinen exäni ei omaksunut tätä kulttuuria. Avioliitosta tuli aika hankala sisältäen puolin ja toisin sellaista käyttäytymistä, joka loukkasi toisen arvoja.
      Avioliitto päättyi lopulta eroon ja vasta sen jälkeen opin tuntemaan tämän miehen. Hän on todella kunnollinen mies, mutta aivan eri kulttuurista.
      Viestini on vaan se, että kunnollosuuden toteamisen jälkeen kulttuurieroista kannattaa keskustalla etukäteen sekä miettiä, missä määrin kumpikin on valmis mukautumaan ja joustamaan. Jos yhteinen sävel löytyy, niin toivotan onnea.

      • aamumaija

        Kannattaa vakavasti miettiä ,miksi on niin paljon negatiivisiä asioita turkkilaisista ja miksi liitot päätyy eroon 90%,onko kulttuuri erot liian suuria vai haluaako pojat vain suomeen paremman elämän toivossa.


      • Mä en ota kantaa tuohon parmpaan elämään. Jokaisen parin pitää se jutella keskenään. Kyllä mannereurooppalaistenkin kesken syntyy helposti konflikteja. Ei ne rakkautta kaada, mutta arki vaatii kompromisseja ja sopeutumista.
        Mä kuitenkin pitäydyn suomalaisissa naisissa. Elämäni varrella on ollut pari monikulttuuriviritelmää, mutta ihastumisen haihduttua siinä tulee helposti liian monta "EI VOI OLLA TOTTA"-juttua.


    • space

      Tässä hieman omakohtaisia kokemuksia Alanyasta. Seurustelen turkkilaisen miehen kanssa ja pahimpien epäilyksieni ja kaiken muun esteiden jälkeen suhteemme on tasoittunut, eli helppoa ei ole ollut. Mies on ollut töissä Alanyassa vuosia ja nähnyt kaiken turismista. Viettänyt siellä railakasta elämää turistien kustannuksella ja tietenkin pannut kaikkea liikkuvaa turistiakkaa. Miettikää nyt helvetti kuka tuollaistakaan elämää jaksaa viettää seuraavat 10 vuotta kun ne 10 vuotta on jo eletty näin. Turkkilaisten ravintolahenkilökunnan käytöksestä jo näkee kuka on sen yhden perään ja kuka ei. Olen jutellut tästä aiheesta jonkin verran miesystäväni kanssa ja hänellä on aika järkeviä kommentteja aiheesta.

      Nyt joudun kyllä sanomaan, että olen nähnyt itsekkin tämän saman asian eli henkilökunta yhden asian perässä. Laskin tässä viime reissun aikana, että olisin saanut sänkyseuraa 6 eri turkkilaisesta miehestä. Tämä tuli suoraan silmiini, miten jotkut ravintolatyöntekijät ovat vain yhden asian perässä, samoin kun olin ravintolassa syömässä sain seuraa turkkilaisesta miehestä (asiakas) eikä millään siis voinut uskoa, etten lähde hänen matkaan mihinkään. Suoran seksiehdotuksen sain Ataturkin tiellä turkkilaiselta mieheltä, joka menee beachin vieressä. Tämän myötä pohdin pitääkö turkkilaiset miehet jokaista skandinaavi akkaa huorana vai onko jokainen turkkilainen mies sen yhden perään...tässä ajatuksia...voidaan kääntää mitenpäin vain...kummassa syytä.

      Tämän jälkeen olen pikku hiljaa oppinut ymmärtämään miten käyttäydyn jatkossa, jotta voin välttää tälläisiä tilanteita, koska en todellakaan ole Alanyassa munan perässä. Nyt myös ymmärrän mieheni puheet asioista mistä on oikein kyse.

      Joudun myös sanomaan ettei suhteemme ole ollut helppo ja monta kertaa on sanat lentäneet ja suhde ollut melkein viimeistä niittiä myöten loppu, mutta jonkin meissä kuitenkin ei anna periksi. Kaiken tämän meidän suhteemme aikana niin hyvät kuin huonot puolet, luotamme joka päivä enemmän toisiimme. Enkä todellakaan enää jaksa pohtia sitä, miten montaa akkaa mies ehtii panna sinä aikana kuin olen Suomessa enkä hänen luonaan. Se on miehen oma valinta, jos ei pysty olemaan ilman minua. Joka tapauksessa ne akat jotka menee tuonne tyrkylle niin varmasti löytävät seuraa kuin seuraa aivan kuten sen itse olen jo moneen kertaan kokenut. Nyt valitettavasti te epäilijät lopettakaa lukeminen tähän, koska kirjoitan nyt jotain teidän järkeen käyvän vastaista.

      Oman miesystäväni olen siis tavannut hotellissa, mutta en minkään seksin merkeissä vaan halusin jutella hänen kanssaan ja viettää aikaa. Tapasimme hotellin ulkopuolella ja vietimme aikaa yhdessä. Siitä yhteydenpitomme siis alkoi eikä mistään seksistä.

      • kerttuliina

        "en minkään seksin merkeissä vaan halusin jutella hänen kanssa ja viettää aikaa" Aika huvittavia tälläset viestit , enhän minä ollut seksin perässä ,mutta kaikki muut suominaiset. Mikä sinusta tekee mukamas paremman ,seksiinhän se johti kuitenkin ja ilmeisesti varsinaiseen huoripukkiin .Varmasti ihanaa omistaa kaikkien turistityttöjen yhteinen huorimus.


      • space
        kerttuliina kirjoitti:

        "en minkään seksin merkeissä vaan halusin jutella hänen kanssa ja viettää aikaa" Aika huvittavia tälläset viestit , enhän minä ollut seksin perässä ,mutta kaikki muut suominaiset. Mikä sinusta tekee mukamas paremman ,seksiinhän se johti kuitenkin ja ilmeisesti varsinaiseen huoripukkiin .Varmasti ihanaa omistaa kaikkien turistityttöjen yhteinen huorimus.

        hahhhhh...................aika huvittavan katkera tilitys tältä ämmältä. Missähän kohtaa sanoin, että "mutta kaikki muut suominaiset"............opettele lukemaan. Katkera ämmä, kun ei itse ole löytänyt kunnollista miestä....hahhhhhhh


      • hahhannmm

        Totta mitä turkkilaisiin miehiin sekantuneista naisista sanotaa tyhmiä ja tämä viesti taas todisti sen.hahhhahahah


      • sowhat1

        voitko määritellä sanan tyhmä? koulutuksen puute jne....taidat itse olla todella tyhmä, jotta edes kirjoitat moista.


      • hahammaa

        En ainakaan niin tyhmä ,että persaukisen turkinpojan kanssa alkaisen olemaan.


    • hulluudenpartaalla

      Aaaah pikku kivaa niiden kanssa on kiva pitää lomalla kunhan muistaa käyttää kumia ;) ei mitään vakavaa..pieni loma ihastuminen tekee hyvää mutta kannattaa jättää se siihen

    • Varmaatietoa

      Se voin yhtyä muiden mielipiteisiin, että on totta, että nämä "rantaleijonat ym." vokottelevat asiakkaita oman hyötynsä tähden (mm. päästä varakkaisiin maihin avioliiton myötä). valitettavasti vain todella todella harva on oikeasti rakastunut meihin ulkomaalaisiin turisteihin.. eli jos haluat tulla huijatuksi niin siitä vain.. Jos turkkilaisia metsästät, niin etsi muista isoista kaupungeista, ei turistirysistä, minne rantapojut majoittuvat..

    • Kielo45

      Muista Katinka jälki seuraamukset...

    • eiikinäturkkilaista

      Oma kohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että kun rahat loppuvat Turkin suuntaan niin myös katoaa turkkilaisen miehen mielenkiinto.

    • perkeleen.laardikasat

      Siinä on taas lihava suomilehmä jakanut lorttopilluaan turkkilaiselle tarjoilijalle.
      Eikö niitä kebabin vääntäjiä ole jo täällä tarpeeksi.
      Naisella on helppo tuoda noita loiseläjiä tänne.

    • voiaalanya

      Voin sanoa että jos tarjoilijapoika lupailee maksella matkoja Turkkiin on se pötypuhetta. Keskiansio on n. 3-500 e kuukaudessa kesäkauden ajan. Talvi kituutetaan. Eli jos ylimääräistä rahaa löytyy on se saatu muualta kuin työnteosta. Esim. muilta turistinaisilta tai nettituttavuuksilta. Ovat kovia poikia kalstelemaan myös netissä.

    • Anniina560

      Turkissa asuneena tiedän, että turistikohteissa on kaikenlaisia ihmisiä töissä. Hyväksikäyttäjiltä ei voi välttyä sen paremmin kuin seksin vonkaajiltakaan, toisaalta monessa paikassa on tavallisia, huumorintajuisia ja erittäin sosiaalisia ihmisiäkin töissä. Riippuu hyvin paljon ihmisestä itsestään miten asioihin/ihmisiin suhtautuu.

      Muslimeita, niin kuin meitä muitakin on moneen lähtöön. Alanyassa varsinkin näyttää olevan paljon muualta maasta tulleita työntekijöitä. Osa heistä on muslimeita ja osa ei ole. Sen pohjalta en lähtisi 70 miljoonaisesta kansasta yleistyksiä tekemään.

      Olen ollut naimisissa turkkilaisen miehen kanssa nyt kahdeksan vuotta ja kulttuurieroista huolimatta kunnioitamme toisiamme ja keskustelemme asiat selviksi. Etuna minulla on kiinnostus kieliin ja se, että puhun mm. turkkia. Toisaalta yhteiseloamme varmasti edesauttaa se, että me olemme molemmat korkeakouluttautuneita, maailmaa nähneitä, kielitaitoisia ihmisiä.

      Yleistykset jossa minun tulee olla a) ylipainoinen ja ruma
      b)rikas
      c)vanha
      d)mieheni elättäjä
      e) nyrkin ja hellan välissä
      f) "apuväline" joka takaa pääsyy Eurooppaan

      eivät tässä kohtaa toteudu joten noihin em. kohtiin ei tarvitse nojata.

      Mieheni perhe on ottanut minut hyvin vastaan alusta saakka enkä ole kokenut sellaista rasismia jota hän joutuu täällä, Suomessa kokemaan. Ihmiset täällä ovat häpeämättömän naiiveja ja uskovat mitä tahansa, kuitenkaan asioista oikeasti tietämättä.

      Ensi kerralla kun joku taas puhuu muslimeista yleistäen, voisi vaikka hetken miettiä kuinka monta heistä kuuluu omaan kaveri-/perhepiiriin ja vasta sitten vastata, jos on omakohtaista kokemusta asioista.

      Kuka tahansa osaa tuottaa vihatekstiä, medialukutaitoa näyttää olevan valitettavan harvalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe