Käytön aloittaminen

PePeP

Aloin miettimään, kun on niin tylsä elämä, että jos hankkisi jostain jotain päihteitä, joilla voisi itseään piristää. Tähän mennessä on kokeiltu: alkoholi, bentsot ja kannabis. Mielestäni jokainen noista jotenkin passivoittaa. Amfetamiini olisi erilainen, mutta en oikein tiedä, kun sillä on jo kovan huumeen maine.

Ei oikein huvita tehdä mitään ja kohta loppuu työtkin kuulemma, niin sitten pitää kuluttaa koko päivä jotenkin nykyisen pelkän illan kuluttamisen sijasta. Jostain syystä ihmistenkin seura on alkanut kypsyttämään.

Jotain kevyitä psykedeelejä voisi ehkä harkita, jos sellaisia edes on. Tai sit jotain euforisoivia aineita...

4

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höp

      Tylsä elämä tuskin käyttämällä paranee, tulee tylsä riippuvuus. Psykedeelit voi tietty satunnaiskäytössä tuoda uutta perspektiiviä elämään, sienet tai happo vaikka. Kannattaa silti jotain muutakin asian eteen tehdä, uusi harrastus, uusi työ, selvitä oletko masentunut..

    • Siitä sitten vaan :)

      Noh amfetamiini, metamfetamiini olisi ihan hyvia, mutta tosiaan maine ei ole mikään paras mahdollinen. Itse suosittelisin sinulla MDMA eli mämmiä, koska siitä tulee pelkää hyvänolon tunnetta ja seon mahtavaa. En toki itse ole ottanut useammin kuin 5krtaa ja nyttenkin ollut 3kk erossa ilman minkään näkösiä ongelmia bilehuumeena käyttänyt:) ! SUOSITTELEN KOKEILEMAAN EDES KERRAN ELÄMÄSSÄ! =) ja jos kaverin kanssa otat lupaan että koko yön rupattelette pirteästi ja välit paranevat/syvenevät :)

    • tosiasia3

      viina on niille joille maailma on liikaa, huumeet niille joille se on liian vähän

    • TT. stadi 1

      Hyvä pointi. mut jos vaikka vaimon kanssa menee niin lujaa että haluaa lisää potkua ja kaikki asiat on ok. eikä ole teini iässä niin piriä. muttei joka viikonloppu vaan harvemmin. itse en halua enään juoda kaatokännejä. mutta te ns. kunnon ihmiset naurattaa kun meidän valtio antaa luvan juhlapyhinä kuten nyt uutenavuotena dokata kunnolla ja saa sikailla kuseskella ympärikyliä niin lähes kaikkien on silloin myös dokattava eli valtio päättää milloin teillä on hauskaa. me juhlitaan kun on aihetta vitut virallisista dokupäivistä. mutta paljon kokeneena olen todennut jos otat päihteitä melkein mitä vaan niin alloittaessasi oleva fiilis korostuu hyvä paranee ja huono pahenee päihteet ei poista ongelmia. siks on tyhmää juhlia väkisin juhlapäivinä jos esim. on huono fiilis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe