auttakaa

teiniäiti

olen ollut raskaana vasta pari viikkoa ja mulla ei oo aavistustakaan kuka olisi lapsen isä. oon harrastanu vaan yhen illan juttui ja en muista edes kenenkään nimeä niistä :/

mut kuitenkin ku harrastin niitten kanssa seksiä ni jokaisen kanssa sovittii et jos jostain syystä tuunki raskaaks ni ne ei halua olla missään tekemisissä sen lapsen kanssa jos päätän pitää sen. eli tuleeko musta nyt siis yksinhuoltaja vai?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi tsiisus

      No, mitä luulet? Kannattiko sekstailla kakarana?

      • teiniäiti

        kannatti. en ymmärrä mitä pahaa siin on


      • Nuori ehkä tuleva äiti
        teiniäiti kirjoitti:

        kannatti. en ymmärrä mitä pahaa siin on

        Jos harrastaa moista niin kannattaisi nyt vähintään katsoa ehkäisy. Ollaan samassa veneessä sillä minäkin olen raskaana, tosin ensimmäisellä viikolla ja minustakin on tulossa yksinhuoltaja äiti, mikäli aion lapsen pitää.
        Meikäläinen harrasti vain kerran ja silloinkin pakotettuna.


      • teiniäiti
        Nuori ehkä tuleva äiti kirjoitti:

        Jos harrastaa moista niin kannattaisi nyt vähintään katsoa ehkäisy. Ollaan samassa veneessä sillä minäkin olen raskaana, tosin ensimmäisellä viikolla ja minustakin on tulossa yksinhuoltaja äiti, mikäli aion lapsen pitää.
        Meikäläinen harrasti vain kerran ja silloinkin pakotettuna.

        Ehkäisy petti


    • Tietämätön?

      "...jos JOSTAIN syystä tuunki raskaaks..."

      Paljonkohan niitä mahdollisia raskautumissyitä mahtaakaan olla?

    • Isä

      Harrastuksensa kullakin, mut en mä siitä sen enempää viitsi moralisoida.

      Itse kysymykseen: jos tulevan lapsen äiti ja isä eivät asu yhdessä, niin lapsen huoltaja on tietenkin yksinhuoltaja. Jos tätä haluaa ihmetellä, niin voi miettiä mitäköhän tuo sana sananmukaisesti mahtaisi tarkoitaa.

      (Tää nyt ei liity tähän, mutta yhteishuollossa vuoroviikoin asuvan lapsen lähivanhempi on myöskin YKSINhuoltaja. Se on kyllä jo kummallista)

      • korjaus!!

        Kyllä nyt meni metsään ja kovaa.. on yhteishuoltajia ja yksinhuoltajia. Asumismuodolla ja tapaamisilla ei ome mitään tekemistä asian kanssa. Äiti on aina yksinhuoltaja jos ei ole avioliitossa lapsen isän kanssa. Lastenvalvojalla käydään tunnustamassa isyys ja silloin myöskin päätetään huoltomuoto. Lastenvalvojan kautta se muutetaan myös myöhemmin jos vanhemmat haluavat. Jos on erimielisyyksiä niin sitten mennään oikeuteen.

        Jos lapsella ei ole isää tiedossa, niin ainut vaihtoehto on yksinhuoltajuus, koska "olemattoman" kanssa on vaikea yhteishuoltaa.

        Voi siis olla yksinhuoltaja vaikka asuisi lapsen toisen vanhemman kanssa avoliitossa, tyhmäähän se on, mutta jos vanhemmat päättävät tehdä sillä tavalla ja ovat sovussa asian päättäneet niin kukaan ei puutu siihen. Yhteishuolto on kuitenkin se mihin pyritään, oltiin sitten yhdessä tai ei. Jos yksinhuoltaja ei suostu yhteishuoltoon niin sitten sen määrää yleensä oikeus jos ei ole painavaa syytä olla määräämättä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe