Ihan ok päivä

Kun osaa

Eilenkin sain kasaan 540 egee päivävuorossa. mitä valitatte, tehkää jotain.

12

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nassesetö

      en usko. missä centit. ja monta tuntia ajoit ja mikä ryhmä?

    • 12121314

      Onhan tuo mahdollistamutta,mutta ei toistu aivan hetkeen.

    • Jjhfff

      Turha pullistella yksittäisillä vuoroilla. Aina joskus kaikki matsaa, mutta mikä on vuoden keskiarvo päivävuoroissa? Miten tulot? Yli 40 000 e/v vai peräti 50 000e?

      • Ihanko renkejä ootte

        Voi teitä känsäperseitä sanoisin.
        Itte olen normaali duunari. Tienaan 47 000 per vuosi. Viikonloput vapaat, lakisääteiset lomat jne jne.
        Antakaa te vaan pukamienne kasvaa ja haaveilkaa ryysyistä rikkauksiin epätodellisuudesta.


    • Kun osaa paremmin

      Olin eilen IT-työni takia päivystyksessä yhdeksän tuntia. Kotona, valmiina tarvittaessa heti töihin. 9 * 31 euroa = 279 euroa, kerrottuna ylityökorvauksella = 558 euroa.
      Kotona, lehtiä lukien ja tv'tä katsoen. Kun osaa.

    • Todellakin osaan

      Olin eilen töissä. Avaruusasemalla. Palkka oli 25 873,- /tunti. km korvaukset. Hajotkaa siihen. Ei tarvinnut tehdä mitään. Töissä olin 10 tuntia. Matkoihin meni 5 minuuttia. Yhteensä. Km korvaus oli kyllä muhkea. Hajoa siihen kun vaan osaa.

    • Provoesa

      Ajoin eilen 1534 euron kassan.Neljä tuntia ajoa,loput koton päivystämässä.Kullalla päällystetty Mersu pihassa.

    • Viiden kybän vauhti

      Pitkässä vuorossa onnistuu helposti, kun "osuu", mutta väitän, että "eilenkin" sanassa on kolme kirjainta liikaa.

    • En osaa

      Mul oli vaan 670,- verollista. 10 tuntia. En osaa.

    • nnllalavla

      Kato Zamphela keulii täälläkin nimimerkillä kun osaa.

      • NorsuMarsu

        Vuoroton on ykkönen!


    • Palkaton

      Vuoroton on palkaton!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe