Kaikki Psykedeelejä kokeilleet keskusteluun mukaan

hallujahalluja

Noni alotellaas näistä kivoista aineista puhumine. Itse olen kokeillut muutamia kertoja LSD-nimist ainetta kokemus oli positiivinen. Otin pari 120 ug lappua peräkkäin kielen päälle ja huhhuh alko puskeen halluja tai siis no en kyllä voi olla varma , että oliko se totta mitä näin silloin .näin yhden pojan mikä ilmesty ja katosi se oli kyllä hallu. Ja sitten. Joku auto kurvaa bussipysäkille ja tyttö menee siihen autoon kyytiin ja auto on parin sekunnin päästä kadoksissa hallua vai ei who knows. Pääpontti tässä keskustelussa on se että vastaat seuraaviin kysymyksiin : -1 oletko kokeillut Näitä aineita tiedät kyllä mitä. -2 oliko kokemus ahdistava vai positiivinen vai siltä väliltä. -3 kuvaile mitä puski näkökenttään. -4 pidätkö psykedeelejä vaarattomampana kuin Viinaa tarkastellen fyysisiä haittoja terveydelle. -5 koetko että elämänlaatusi olisi parantunut Psykodiilien käytöstä . ja Ihan vapaata keskustelua ja asiallisia mielipiteitä aiheeseen liittyen . pitäiskö LSD laillistaa terapiakäytössä suomessa ottakaa kantaa. Ja myös voi kertoa trippitarinoita muista diileistä sienistä esimerkiksi .

4

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trippimunmessis

      No silloin kun ite otin lappuja niin toimi aika tykisti ekan kerran en pystynyt liikkumaan ja istuin kaverin parvekkeella 13 tuntia risti istunnossa. Toisen kerran mulle tuli semmoisis tyhjiä aukkoja kun en hetken aikaa tiennyt yhtään mitä teen tai missä oon ja omalla koti sohvalla luulin olevani laivalla. Sen jälkeen ne on toiminu aina leimisti. Mut LSD ei tosiaa pitäis laillistaa! Okei siihen ei voi sillee periaattees jäädä kiinni ku kaikki puhuu niist ikuisist tripeist mut siis jos vetää jotku lappu överit ni psyyke hajoo eli pää hajoaa ja ei enää kestä eli jos ei kestä ei vedä :D mut siis ei laillisteta koska se o paska huume! :D

    • freeyourmind92

      No onhan tuota... 3x cubensis-lajin sieniä ja 2x LSD sekä tietenkin kannabis ja tarkemmin THC, kertoja ei laskettu.

      Ensimmäisen kerran tutustuin deelien maailman THC:llä mutta ei siitä sen enempää. Sitten söin pari kertaa sieniä.

      Kaikilla kerroilla määrä on ollut n. 2 grammaa kuivia sieniä. Ensimmäisenä huomaa kun vatsassasi "räjähtää" ja koko kehoosi vapautuu aivan järjeton euforia. Lämmin aalto vavisuttaa kehoasi. Maailma näyttää paljon värikkäämmältä, ilmassa tuoksuu raittius ja muutenki aistit terävöityvät. Sienissä ehkä paras visuaaleihin liittyvä juttu on kun makoilin selälläni kalliolla ja yhtäkkiä kuin pääni sisältä suoraan näkökentästä nousi purppura usvamainen pylväs. Tuntui kuin se olisi ollut sieluni joka oli vihdoin vapaa. Paljon on tullut sienissä naurettua aivan päättömille jutuille ja aina ollu helpot tripit.

      LSD eroaa ehkä eniten kestonsa(12h) ja maltillisuudensa takia sienistä. LSD:ta en kumminkaan aivan niin järkyttävää euforiaa saanut, vaikkakin matkan aikana oli havaittavissa paljon aaltoilevuutta. Välillä en tiedostanut kehoani ollenkaan ja toisaalla taas tiesin missä ollaan ja missä mennän. Visuaaleja oli paljon ja niihin pystyi jollakin tapaa vaikuttamaan. Hauskin visuaali oli ehkä sellainen kun kaveri soitti jotain vanhaa 8-bittistä biisiä jostain pelistä niin yhtäkkiä koko ympäristö oli kuin 8-bittisestä pelistä. Toinen makea juttu oli kun tuijotteli yöllä tähtiä niin pystyi ns. näkemään tähden pinnalle, minun ja tähden väliin muodostui madonreikä jota pitkin tietoisuuteni kulki tähden pinnalle. =D
      Mielestäni LSDn käyttötarkoitus ei ole pitää kivaa, vaan tutkia ja oppia.

      Siinä nyt nopeasti briiffattuna nämä kokeilemani deelit. Joskus vielä haluaisin koittaa DMT:a ja Ayahuascaa, mutta kaikki aikanaan.

      • pomppp

        Mulla taas sienet ei aiheuta kovin paljoa euforiaa kun taas lsd:sta sain viimeks kovemmat euforiat ku mdma:sta :)

        On tullu kokeiltua kaiken näiköistä psykedeeliä. Sienet tais olla ensimmäinen kokemus psykedeeleistä (3g meksikolaisia) ja oli kyllä mieleenpainuva kokemus vaikka ei kovin syvällinen ku yleensä nykyään,johtuen varmaankin siitä että haen nykyään enemmän syvällisiää matkoja kun visuaalitykitystä.

        Sitten kuvaan tais tulla bromot (Bromodragonfly) josta ei nyt jääny ensimmäisellä kerralla oikeen mitään käteen kun taas toisella kerralla matka oli 20 tuntia yhtä naurua ja visuaalia :) Lsd:tä oon muutaman kerran kokeillu ja pari kertaa niistä muisti meni ja nukahdin kesken matkan :) Viimeisimmällä lsd matkalla (2x n.120ug) tapasin pahan hengen ja suojelus hengen (tämä suojelus henki istu mun vieressä melkeen koko matkan)

        On tullu kokeiltua myös 2c-e:tä lsa:ta mutta ayahuascaa en ole jostain syystä saanu toimimaan,kaksi kertaa olen yrittäny mut saattaa olla että raaka-aineet on ollu jotenki huonolaatusia tai jotain,tai sitte mun ei vaan ollu sillon tarkotuskaan saada toimimaan sitä :) DMT (ilman mao estäjää) kiinnostaa kovasti mutta odotan edelleen oikeaa hetkeä koska haluan saada siitä parhaan mahollisen kokemuksen joten odotan innolla ja terveellä jännityksellä tulevaa matkaa :)


    • deelipää

      -1 olen kokeillun LSD ja sieniä muutaman kerran
      -2 kaikki tripit on ollut erilaisia, mutta aina hyviä. ja siis jänniä juttuja on nähty ja koettu, mutta pyrin aina suhtautumaan mielenkiinnolla.
      -3 mahtavia visuaaleja, erilaisia psykedeelisiä jatkuvasti muotoaan muuttavia kuvioita. musiikin pystyi nähdä, pystyin aistimaan olevani "läpikuultava".
      -4 en ole satavarma deelien fyysisistä haittavaikutuksista, mutta uskoisin että pienempiä kuin alkoholilla.
      -5 elämänlaatuni ja asenteeni ovat jatkuvassa kehityksessä hyvään suuntaan. olen päässyt sienien avulla yli kaikista peloistani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      235
      2078
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1540
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1029
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      131
      988
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      232
      967
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe