17-vuotias tyttö vastailee

just_me17

Voi kysellä mitä mieleen tulee
Ystävistä, suhteista, neuvoa ongelmiin, mitä vain :)

50

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sällijollaontylsää

      Oisko kikkii? Haluun tekemist ku on tylsää! :)

      • just_me17

        ei kyl valitettavast oo kikkii enään:/ mieluusti oisin muute jutellu:)


      • sällijollaontylsää
        just_me17 kirjoitti:

        ei kyl valitettavast oo kikkii enään:/ mieluusti oisin muute jutellu:)

        No anna joku yhteystieto! :) Haluun päästä juttelee!


      • just_me17
        sällijollaontylsää kirjoitti:

        No anna joku yhteystieto! :) Haluun päästä juttelee!

        Pitää ny miettii:) minkäs ikäne oot?:)


      • sällijollaontylsää
        just_me17 kirjoitti:

        Pitää ny miettii:) minkäs ikäne oot?:)

        15


    • 17+1

      1. Sinkku?
      2. Missä päin asut?
      3. Kuvaile luonnetta ja ulkonäköä
      4. Oletko hyvä koulussa?
      5. Käytätkö päihteitä?

      Tässä nyt jotain...

      • just_me17

        1. sinkku oon :)
        2. espoossa
        3. oon tempperamenttinen, hieman hiljainen mutten kuitenkaan ujo, huumorintajuinen, ja aattelen ain kaikkii muit enne mua, ei mikää nykyaja teinipissis:D on siniharmaat silmät, ruskeet hiukset, lyhyt, iha normaalipainonen, pisamii ja hymy löytyy ain:)
        4. iha semi
        5. satunnaisesti alkoholii en muita


      • 17+1
        just_me17 kirjoitti:

        1. sinkku oon :)
        2. espoossa
        3. oon tempperamenttinen, hieman hiljainen mutten kuitenkaan ujo, huumorintajuinen, ja aattelen ain kaikkii muit enne mua, ei mikää nykyaja teinipissis:D on siniharmaat silmät, ruskeet hiukset, lyhyt, iha normaalipainonen, pisamii ja hymy löytyy ain:)
        4. iha semi
        5. satunnaisesti alkoholii en muita

        No ainakin vastauksesi perusteella vaikutat ihan hyvältä tyypiltä. Onneksi vielä löytyy muitakin kuin teinipissiksiä. Täällä pk-seudulla niitä riittää aika paljon.


      • just_me17
        17+1 kirjoitti:

        No ainakin vastauksesi perusteella vaikutat ihan hyvältä tyypiltä. Onneksi vielä löytyy muitakin kuin teinipissiksiä. Täällä pk-seudulla niitä riittää aika paljon.

        kiva:) ja niiit joo löytyy jo iha liikaa:/


      • dfsfdsdfs
        17+1 kirjoitti:

        No ainakin vastauksesi perusteella vaikutat ihan hyvältä tyypiltä. Onneksi vielä löytyy muitakin kuin teinipissiksiä. Täällä pk-seudulla niitä riittää aika paljon.

        Mietipä hetki sitä ihmisten määrää vaikka pelkästään Suomessa. Mieti ihan ajatuksen kanssa. Ns. teinipissiksiä voisi olla kymmenkertainen määrä ja silloinkin olisi idiotismia sanoa, että "onneksi vielä löytyy muitakin kun teinipissiksiä".


    • 98poika

      1. Mikä ois paras hetki sille että joku poika tulis juttelemaan koulussa? Jos ei tunnila vois? :D

      2. Vihaatko 10v kakaroita tällä palstalla? :DD

      3. Mieluisin musiikkigenre?

      • just_me17

        1. No välitunnilla ois hyvä:)
        2. Joo nauran vaa noille pikkusille jotka tääl jotai viestei kirjottelee :D
        3. Kuuntelen melkee mitä vaa, mut vähemmä suomalaist :)


    • poijkkaaa95

      Mitä haluat tulevaisuudessa esim millai talo perhe, mitä harrastuksii, matkustelua yms?
      Ootko amiksessa vai lukiossa?
      Oletko käynyt napapiirillä?
      Mikä on kaikkein urbaanein asia mitä haluaisit tehdä?
      Minkälaisia vaatteita käytät? Ja vaihdatko vaate tyylia vioden ajan/sään mukaan? Niiku jos vaik sataa onks erilaiset vaatteet päällä ku aurinkoisella kelillä?
      Mikä eniten ottaa päähän tässä nykyisessä yhteiskunnassa?
      Oletko katsonut docventures ohjelmaa?
      Äänestitkö seurakunta vaaleissa?

      • just_me17

        Perheen haluisin perustaa sitte ku sen aika tulee ja joku omakotitalo ois aika kiva, haluisin kans matkustella paljo.
        Täl hetkel en oo koulussa, erosin juts pari viikkoo sit amiksest
        En oo
        En oikee tiiä
        Ja no talvel enemmä käytän kaikkii neuleut paljo ja huivei, tälläsii lämpimii vaatteit. Kesällä sit paljo shortsei ja jotai t-paitoi, toppei. Ei se ton enempää muutu. Sateel kans jotai vähä lämmint päällä huppari tai jotai vastaavaa.

        Nyky-nuoriso ku jo ne ala-asteel olevat 10-vuotiaat alkaa polttaa tupakkaa ja juomaa ja kiroilemaa, se on vaa nii vituttavaa.. :D

        en oo kattonu ja en äänestäny


      • trololololo

        pässi, ei alle 18-vuotias voi missään vaaleissa äänestää


      • pässi oot ite
        trololololo kirjoitti:

        pässi, ei alle 18-vuotias voi missään vaaleissa äänestää

        Sinä se pässi olet kirkollisvaaleissa voi äänestää 16 vuotta täyttänyt


    • lukiopoika

      Mitä mieltä oot siitä et pyytäisin tyttöä treffeille fb:ssä kun en livenä kehtaa?

      • just_me17

        siin ei oo mitää pahaa, anna mennä vaa!:)


      • ........
        just_me17 kirjoitti:

        siin ei oo mitää pahaa, anna mennä vaa!:)

        saisko sulta pilluu jos rupeis oleen ? :)


      • just_me17
        ........ kirjoitti:

        saisko sulta pilluu jos rupeis oleen ? :)

        ei saa:D


    • Pidätkö enemmän luonnon rauhasta vai biletyksestä?

      • riippuu iha fiiliksestä:)


    • 17+1

      Vielä muutama...

      1. Mitä teet vapaa-ajalla?
      2. Millaisista pojista pidät/mitä arvostat heissä?
      3. Millaisista pojista et pidä?
      4. Lemppari tv-ohjelmat?

      • just_me17

        1. Oon tallilla tai kotona :D Haluisin olla kaupungil, mut ei oo kavereita...
        2. Sellasista pahoista pojista, ku ne on nii hot :)
        3. Jostaa hikeist, läskeist, nössöist ja rumista :D
        4. My Little Pony :D


    • iphget

      Missä päin asut?

    • autamua

      Harmi et sul ei oo kavereita:(. Ei oo oikee mulkaa, mut oon vasta 14 ni asiat voi muuttuu ku meen lukioo:).
      Mut haluisin kysyy nyt vähä niin ku neuvoo eli oon siis 14 enkä oikee tiiä oonks kiinnostunu tytöistä tai pojista:(. Onks se normaalii, ettei oo viel kertakaa sillee oikeesti ihastunu ,vaik oon jo tän ikänen? En ees oikeestaa tiedä, mitä se ihastuminen on. Pidän kyl jotai jätkii tosi hyvännäkösinä, mut en oo ikinä sillee ihastunu kehenkää. Paitsi joskus 5 vuotta sitte ehkä vähä yhtee poikaa. Siis vaan ehkä.
      Sit toinen juttu mikä vaivaa on se ,et kaikki mun unelmat liittyy muitte auttamisee tai siis tyttöjen. Olis vaa ihanaa lohduttaa jotai ja halata. Muutenki ois vaa tosi ihanaa halata jotai tyttöö. Must tuntuu et tää johtuu siitä, että mulla ei oo ketää kaverii kelle voisin puhuu murheista, halata tai lohduttaa. Kaikki luokkalaiset tuntuu jotenki nii jälkeejääneiltä gai ei yhtää samn ikäsiltä ku mä. Ne ei niin ku oo vaa samanlaisia. Tuntuu et ne koko aja vaa jotai pelleilee eikä oo sellasii lohduttsja tyyppejä. Tuntuu et ne ei osaa ottaa, mitää tosissaa.Oon unelmoinu näist jutuista jo varmaa yli 5 vuotta..
      Sit on viel se et oon ehkä ihastunu yhtee tyttöö meiä koulussa. Meil on 2 samaa tuntii viikossa. Mut must tuntuu etten oo ehkä ihastunu, vaan en oo vaa saanu siit tytöst vielä huonoo mielikuvaa.
      Aika sairasta miettii, et tää kaikki johtuu vaa siit että oon hilajanen, mul on huono itsetunto, enkä sen takii saa kavereita. Kaikki luulee mua tyylii mykäks ja kohtelee mua myös sillee. Vähän vaikee alkaa yhtäkkii puhuu, ku ahistaa ja ajatukset menee ihan sekasin ja ku yrittää puhuu ni ääni kuulu sönköttävänä, käheänä ja hiljasena..yleensä puhun nii nopee et joudun toistaa ku kukaa ei saa mitää selvää.
      Haluisin olla ees jonkilaises kaverisuhtees tän tytön kaa, mut seki on saanu must samanlaise mielikuvan ku muut..
      Oho, mun piti avautuu mun pikkuongelmast, mut tot tekstii kirjoittaes tajusinki et avauduinki samal koko mun elämän isoimmista ongelmasta.Jos tähän saisin ratkasun ni kääntyis koko elämä parempaa suuntaa
      Hyvä, jos jaksoit lukee ja toivottavasti vastailet viel tääl:)..

      • Mie voin koittaa vastata kunhan pääsen töistä kotioon tai jos tulee sopivasti luppoaikaa.


      • autamua
        hexgarudo kirjoitti:

        Mie voin koittaa vastata kunhan pääsen töistä kotioon tai jos tulee sopivasti luppoaikaa.

        Okei, voit vastaa sit ku on aikaa:). Ois kiva jos ees joku osais auttaa.


      • autamua kirjoitti:

        Okei, voit vastaa sit ku on aikaa:). Ois kiva jos ees joku osais auttaa.

        Ookkeis, ihan ensteeks pahoittelut just_me17 koska on sinun viestiketjusi, mutta menin lupaamaan että vastaan hänelle ennen kuin sie ehdeit takasin pelipaikalle.
        Toiseks, pahoittelut autamua kun en ehtiny eilen vastaamaan.

        En sanoisi että kannattaisi olla niinkään huolissaan kun ei vielä 14 vuotiaana ole täysin varma tunteistaan, itse olen 20 ja itsekkin vielä pähkäilen saman kaltasia asioita. "Nykynuoriso" pakkaa olemaan suht villihköä, eikä niillä kauheasti tunnu rajoja olevan. Toisaalta se on ihan söpöä katsottavaa vierestä kun 12v poika koittaa uhitella.. mutta olen kyllä itse joskus väliin joutunut menemään joihinkin kahakoihin kun alakoululaiset (yrittävät) tappelevat.

        Ei silläkään siis myöskään ole väliä miten olet suuntautunut, toisaalta suht nuorikin vielä olet. Itse ehkä ehdottaisin että mietit ja pähkäilet asiaa läpi vielä, kuitenkin puhumme periaatteessa siitä miten tule loppu elämäsi viettämään. Suhteeseen ei myöskään kannata mitenkään kiirehtiä kiirehditty suhde yleensä töppää lyhyeen. Sekä olen itse jokseenkin mieltä että henkilö jonka ikä löytyy digitaalisen kellon näytöltä ennen kello 3 iltapäivää (eli 15v) ei tarvitsisi/kuuluisi yleisesto huolehtia parisuhdeasioista, jotkut vaan on edellä aikaansa.

        Mutta summa summarum, anna itsellesi ihan rauhassa aikaa, älä kiirehdi. Jos joke henkilö kiinnostaa, koita vaan jollain tavalla aloittaa juttelu heidän kanssa, kyllä se oikea jossain vaiheessa löytyypi. (:

        Ps. Töissä, ei aikaa lukea kirjotusvihreiden varalta.


      • autamua
        hexgarudo kirjoitti:

        Ookkeis, ihan ensteeks pahoittelut just_me17 koska on sinun viestiketjusi, mutta menin lupaamaan että vastaan hänelle ennen kuin sie ehdeit takasin pelipaikalle.
        Toiseks, pahoittelut autamua kun en ehtiny eilen vastaamaan.

        En sanoisi että kannattaisi olla niinkään huolissaan kun ei vielä 14 vuotiaana ole täysin varma tunteistaan, itse olen 20 ja itsekkin vielä pähkäilen saman kaltasia asioita. "Nykynuoriso" pakkaa olemaan suht villihköä, eikä niillä kauheasti tunnu rajoja olevan. Toisaalta se on ihan söpöä katsottavaa vierestä kun 12v poika koittaa uhitella.. mutta olen kyllä itse joskus väliin joutunut menemään joihinkin kahakoihin kun alakoululaiset (yrittävät) tappelevat.

        Ei silläkään siis myöskään ole väliä miten olet suuntautunut, toisaalta suht nuorikin vielä olet. Itse ehkä ehdottaisin että mietit ja pähkäilet asiaa läpi vielä, kuitenkin puhumme periaatteessa siitä miten tule loppu elämäsi viettämään. Suhteeseen ei myöskään kannata mitenkään kiirehtiä kiirehditty suhde yleensä töppää lyhyeen. Sekä olen itse jokseenkin mieltä että henkilö jonka ikä löytyy digitaalisen kellon näytöltä ennen kello 3 iltapäivää (eli 15v) ei tarvitsisi/kuuluisi yleisesto huolehtia parisuhdeasioista, jotkut vaan on edellä aikaansa.

        Mutta summa summarum, anna itsellesi ihan rauhassa aikaa, älä kiirehdi. Jos joke henkilö kiinnostaa, koita vaan jollain tavalla aloittaa juttelu heidän kanssa, kyllä se oikea jossain vaiheessa löytyypi. (:

        Ps. Töissä, ei aikaa lukea kirjotusvihreiden varalta.

        Nii, ehkä vaa stressaan turhasta..:) Mut kaipaisin ees kavereita. Kiitti vastauksesta ja tämä just_me on jo vastannut mulle tähän viestiin ennen sua. Joten ei haittaa, kiva vaan et muutki haluu auttaa.


      • autamua kirjoitti:

        Nii, ehkä vaa stressaan turhasta..:) Mut kaipaisin ees kavereita. Kiitti vastauksesta ja tämä just_me on jo vastannut mulle tähän viestiin ennen sua. Joten ei haittaa, kiva vaan et muutki haluu auttaa.

        No jos sie tahdot höpötellä ni ei mulla siihen vastaan mitään olis, tosin se tarkottas et siun pittäis rekisteröityä sivustolle että voi yksityisviestejä lähetellä. Ja etten creeppaa sua täysin tällä viestillä niin ei, miulla on jo eräs tyttö "tähtäimessä", en nyt sentään täältä seuraa semmoisiin tarkoituksiin etsi. :D


      • autamua
        hexgarudo kirjoitti:

        No jos sie tahdot höpötellä ni ei mulla siihen vastaan mitään olis, tosin se tarkottas et siun pittäis rekisteröityä sivustolle että voi yksityisviestejä lähetellä. Ja etten creeppaa sua täysin tällä viestillä niin ei, miulla on jo eräs tyttö "tähtäimessä", en nyt sentään täältä seuraa semmoisiin tarkoituksiin etsi. :D

        :D en mäkää täältä mitää sellasta seuraa etsi..Avaiduin vaan epätoivosena tänne mun ongelmista, ihanaa et joku haluu auttaa. Haluisiks viel koittaa vastata toho alimmaisee viestii?:)


    • autamua

      Vastaileks enää täällä ois tosi kiva, jos osaisit jotenki ees auttaa mua:(...

    • autamua

      En oo varmaa ikinä kirjottanu kenellekkää noin pitkää avautumista ja nyt ku sain vihdoin kirjotettuu tollasen tekstin, ni se ingnorataa:(..

      • just_me17

        Moi autamua, olet ihan vitun säälittävä ja sun luonne muistuttaa paskaa painu kotiis runkkaa sun mummon kaa oot epänormaali vitunhomo


      • autamua
        just_me17 kirjoitti:

        Moi autamua, olet ihan vitun säälittävä ja sun luonne muistuttaa paskaa painu kotiis runkkaa sun mummon kaa oot epänormaali vitunhomo

        Kai mä nyt tajuun ettet oo toi alottaja..pystyyks tääl kirjottaa samal nimimerkil? Mut, kiitos neuvoista:)!


      • autamua kirjoitti:

        Kai mä nyt tajuun ettet oo toi alottaja..pystyyks tääl kirjottaa samal nimimerkil? Mut, kiitos neuvoista:)!

        Jos nimimerkki ei ole rekisteröity, kuka tahansa voi käyttää sitä mutta anonyymit eivät voi käyttää nimenään rekisteröityä nimimerkkiä.


      • autamua
        hexgarudo kirjoitti:

        Jos nimimerkki ei ole rekisteröity, kuka tahansa voi käyttää sitä mutta anonyymit eivät voi käyttää nimenään rekisteröityä nimimerkkiä.

        Aa.okei


      • just_me17
        autamua kirjoitti:

        Aa.okei

        Jos et uskalla alkaa vaan puhua koulussa jollekki, ni voit vaikka puhua facebookissa, kikissä, ym.

        Ja on ihan normaalia, että pidät tytöistä ja pojista, jos olet bi. Ei siinä mitään väärää ole :)


      • autamua
        just_me17 kirjoitti:

        Jos et uskalla alkaa vaan puhua koulussa jollekki, ni voit vaikka puhua facebookissa, kikissä, ym.

        Ja on ihan normaalia, että pidät tytöistä ja pojista, jos olet bi. Ei siinä mitään väärää ole :)

        Nii, mut ku must tuntuu, etten pidä kummastakaa, ku en oo vielkää ihastunu.Onks tää ihan normaalii on jo sentään 14v...Haluisin olla kaveri tän tytön kaa, mut se on varmaa saanu must tosi omituisen mielikuvan:(. Tuntuu et mul on kaikista isoin ongelma se, et mul ei oo yhtää kavereita. Tai on mul yks kenenkaa oon välil ollu vapaa-ajallaki, mut musta tuntuu että en voi oikee puhuu sille mistää, koska se ei oikee osaa ottaa asioita vakavasti enkä oikee voi luottaa siihen. Ainoo kenenkaa mul ois mahollisuus ystävystyy kunnolla on tää tyttö, mut tuskin mul on enää mahollisuuksia, se on saanu musta jo mielikuvan:(. Onks normaalii et kokee tosi paljon mielihyvää, siitä et unelmoi muitte auttamisesta. Vai liittyyks tääki jotenki siihen mun kaverittomuutee ja epäsosialisuuteen. Jos jollaki ois paha olla, menisin lohduttaa sitä ja sit se pitäis mua normaalina. Ja meist tulis kavereita. Voiks tää kaikki oikeesti johtuu vaa siitä et kaipaan jotain hyvää kaveria?


      • autamua kirjoitti:

        Nii, mut ku must tuntuu, etten pidä kummastakaa, ku en oo vielkää ihastunu.Onks tää ihan normaalii on jo sentään 14v...Haluisin olla kaveri tän tytön kaa, mut se on varmaa saanu must tosi omituisen mielikuvan:(. Tuntuu et mul on kaikista isoin ongelma se, et mul ei oo yhtää kavereita. Tai on mul yks kenenkaa oon välil ollu vapaa-ajallaki, mut musta tuntuu että en voi oikee puhuu sille mistää, koska se ei oikee osaa ottaa asioita vakavasti enkä oikee voi luottaa siihen. Ainoo kenenkaa mul ois mahollisuus ystävystyy kunnolla on tää tyttö, mut tuskin mul on enää mahollisuuksia, se on saanu musta jo mielikuvan:(. Onks normaalii et kokee tosi paljon mielihyvää, siitä et unelmoi muitte auttamisesta. Vai liittyyks tääki jotenki siihen mun kaverittomuutee ja epäsosialisuuteen. Jos jollaki ois paha olla, menisin lohduttaa sitä ja sit se pitäis mua normaalina. Ja meist tulis kavereita. Voiks tää kaikki oikeesti johtuu vaa siitä et kaipaan jotain hyvää kaveria?

        Niin kauan kun luulet asipita sen sijaa että otat asioista selvää, et tule juuri eteenpäin pääsemään. Jos haluat ystävystyä tämän tytön kanssa niin jätä ennakkoluulosi taakse ja ystävysty hänen kanssaan. Jos teistä kavereita tullee niin ei siinä mittään omituista ole, mutta ei teistä kavereita siten tule jos sie kyhnötät vaan ihmettelemässä että mitä hän mahtaisi sinusta ajatella. Senkus juttelemmaan ja kaverustumaan. ^^

        Halu pitää huolta (tuntemattomistakin) on myös suht yleinen merkki myös yksinäisyydestä, puhuen myös omalta osaltani. En ole niinkään henkilö joka avautuisi ventovieraalle tai avoimesti, mutta kyllä tuntemattomista huolta koitan pitää, kuitenkin tiedämme kuinka tympeältä tuntuu olla yksinäinen, emme tahdo sitä tunnetta muille. Joillekkin tämä on myös vain yleisesti luonteen piirre.


      • hexgarudo kirjoitti:

        Niin kauan kun luulet asipita sen sijaa että otat asioista selvää, et tule juuri eteenpäin pääsemään. Jos haluat ystävystyä tämän tytön kanssa niin jätä ennakkoluulosi taakse ja ystävysty hänen kanssaan. Jos teistä kavereita tullee niin ei siinä mittään omituista ole, mutta ei teistä kavereita siten tule jos sie kyhnötät vaan ihmettelemässä että mitä hän mahtaisi sinusta ajatella. Senkus juttelemmaan ja kaverustumaan. ^^

        Halu pitää huolta (tuntemattomistakin) on myös suht yleinen merkki myös yksinäisyydestä, puhuen myös omalta osaltani. En ole niinkään henkilö joka avautuisi ventovieraalle tai avoimesti, mutta kyllä tuntemattomista huolta koitan pitää, kuitenkin tiedämme kuinka tympeältä tuntuu olla yksinäinen, emme tahdo sitä tunnetta muille. Joillekkin tämä on myös vain yleisesti luonteen piirre.

        *asipita = asioita


    • Ei perkeleen perkele

      Ei helvetti join just es ebin :-D

      • kjkjkjlk

        spurdospärde


    • just_me17

      Se on hyvä et joku on ottanu ton mun käyttäjän haltuun mun puolesta:D heti ei ehi vastailee niii joku muu tekee se mu puolesta ;D

      • autamua

        Mulle siit ei ainakaa mitää haittaa oo, et muutki haluu auttaa. Ja hexkarudo vastasin toohon sun viestiin, mutta ei latautunu, enkä nyt enää uudellee jaksa kirjottaa.. Kiitti neuvoista:)!Kyl must viel tulee jotain muutaki, ku epäsosiaalinen nurkassa kyyhöttäjä. Sehän on vaa itestää kiinni.


      • autamua kirjoitti:

        Mulle siit ei ainakaa mitää haittaa oo, et muutki haluu auttaa. Ja hexkarudo vastasin toohon sun viestiin, mutta ei latautunu, enkä nyt enää uudellee jaksa kirjottaa.. Kiitti neuvoista:)!Kyl must viel tulee jotain muutaki, ku epäsosiaalinen nurkassa kyyhöttäjä. Sehän on vaa itestää kiinni.

        Ei muakaa haittaa se:) hyvä et joku kerkee vastailemaa ja haluu autaa :) itel ollu paljo kaikkee muut niii ei oo kerenny tääl käydä, ja noi samal nimimerkil asiattomasti kirjottaneet ei oo sit mun käsialaa:) sain nyt sit vihdoi tän rekisteröityy tän nii ei enää tuu noit tollasii väärii vastauksii mun nimii:) ja susta voi tulla mitä vaa, oot viel nuori ja elämä edessä!:)


      • autamua
        just_me17 kirjoitti:

        Ei muakaa haittaa se:) hyvä et joku kerkee vastailemaa ja haluu autaa :) itel ollu paljo kaikkee muut niii ei oo kerenny tääl käydä, ja noi samal nimimerkil asiattomasti kirjottaneet ei oo sit mun käsialaa:) sain nyt sit vihdoi tän rekisteröityy tän nii ei enää tuu noit tollasii väärii vastauksii mun nimii:) ja susta voi tulla mitä vaa, oot viel nuori ja elämä edessä!:)

        Sait mut hymyilee:)


      • autamua kirjoitti:

        Sait mut hymyilee:)

        Pahoittelen että tulen hieman pilkkua viilaamaan mutta nimessä olla G, ei K. :P
        Ei mittää vakavampaa tosin, kyl mun nickistä o kaikenlaist väännetty, yleisin Hexa. :3
        Mutta lisätäämpä tuokin nyt sitten kutsumanimien listaan.. xD


      • autamua
        hexgarudo kirjoitti:

        Pahoittelen että tulen hieman pilkkua viilaamaan mutta nimessä olla G, ei K. :P
        Ei mittää vakavampaa tosin, kyl mun nickistä o kaikenlaist väännetty, yleisin Hexa. :3
        Mutta lisätäämpä tuokin nyt sitten kutsumanimien listaan.. xD

        Viilaa vaan:D. Itekki kyl huomasin ton virheen, mutta en nyt siitä enää jaksanut kommentoida. Ajattelin et kyl varmaa kuitenkin ymmärrät et tarkoitan sua. Ja nii taisit ymmärtääkki:).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe