mitä pitäisi tehdä?!?

nuoriäiti

Olen siis vielä alaikäinen tyttö. Tein maanantaina testin plussasin tein tiistai aamuna toisen sekin plussasi. Samana päivänä labraan ja sieltäkin positiivinen tulos. Kumminkin arvo oli sen verran matala että epäilivät keskenmenoa. Perjantaina menin sitten lääkäriin kovien alavatsa kipujen takia ja vuodin niukasti sellaista ruskeaa juttua. Epäilivät silloinkin että keskenmenosta jääneet loppu veret tulevat ulos. Ja siis viime viikon alussa oli niukat menkat. Tai ainakin luulin menkoiksi. Mutta ottivat perjantaina uudet verikokeet ja sanoivat että näytti siltä että arvot olivat nousseet tuplasti. Silti pelottaa ja stressaa mikä minulla on koska alaselkä ollut kipeänä. Koko päivän vuotanut niukasti ruskeaa. Ja mahaan jomottaa. Missään asennossa ei ole hyvä olla ja oksettaa aina välillä. Tekivät perjantaina minulle gyne testin ja testasivat oisiko kohdun ulkopuolinen raskaus mutta sanoi että ei ole kovin mahdollista. Mikä minulla siis on pelottaa ja stressaa.

5

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mindrape

      Taitaa olla iso ripuli tulossa :---DDDDD

      • nuoriäiti

        Olipas hauskaa ja aikuismaista... Tämä asia oikeasti stressaa ja pelottaa minua hyvin paljon.


    • Öd,dö

      Voi olla, että sinulla on ihan tavallinen raskauden alku. Jotkut vuotaa ensimmäisinä viikkoina. Myös kivutkin voi kuulua asiaan.

    • miimiimii2

      Kannattaa tehdä uusi testi aina viikoi välein ja katsoa pysyykö viiva samanvahvuisena!, Jos lähtee haalenemaan niin todennäköisesti keskenmeno tai näin ainakin mulla keskenmenoissa!

      Mutta tosiaan pieni vuoto ja kipuilu aivan normaalia raskaudessa. Mulla keskenmenot alkaneet kovalla selkäkivulla jonka jälkeen alkanut runsas vuoto jonka mukana selkeä ruskuaispussi, joten sanoisin että keskenmenon huomaa! Mahdollisuushan on myös että tulee keskeytynyt keskenmeno jolloin voi vuotaa vain hieman mutta ultrassa selviää että alkion kasvu on pysähtynyt.

      Luulisi kuitenkin että sinun raskaudessasi on kaikki hyvin kun kerta raskaushormoni oli tuplaantunut. Olisiko sinulla mahdollisuus mennä vielö kerran verikokeisiin missä tutkittaisiin raskaushormonia, tietäisit onko se lähtenyt vielä nousuun :)

      ja tuo viikko sitten oleva vuoto on voinut olla kiinnittymis vuotoa joka tulee siis siitä kun munasolu kiinnittyy kohdunseinämään :)

      • nuoriäiti

        Kiitos paljon vastauksesta helpotti huomattavasti mieletä. Juu ja tiistaina on uudet verikokeet ja katsotaan onko ne arvot vielä kohonnut. Toivon vaan niin kovasti että kaikki olisi hyvin:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe