Tuntijasi

Suklaa

Hei Keskiyö !

Minulla on sosiaalisessa mediassa kaverina mies Amerikasta. Hän on vanhempi. Tummat silmät ja tummat pitkät hiukset, laiha. Olettaakseni vahvatahtoinen ja määrätietoinen.
Työnsä ja varmaankin elämäntapansakin on musiikki. Harrastaa moottoripyörällä ajoa ja voimailua.

Onko hän nähnyt kuvani ja viestini netissä ? Josko, niin mitähän ajattelee ? Olenko minä jotenkin kiinnostava ?

Voisinko saada hänestä enemmän kuin ystävän ? Olisiko hän sopiva minulle ?
En tiedä, onko hän sinkku ?
Luulen, ettei hän ole ollut naimisissa.

Kiitos sinulle !

7

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nostan sinulle Tuntijasi

      Olisin kiitollinen, jos sinä voisit tätä asiaa katsoa.

    • Hei

      hän on tietenkin vahva ja vahvatahtoinen, koska hänet on kasvatettu siihen. kyllä hän on sinun tietosi lukenut ja tunnistanut, olet kiinnostava eurooppalainen nainen.

      hän on yksinäinen ja tekee parhaansa pärjätäkseen. hänellä on ollut kova elämä ja se jättää ihmiseen jälkensä. hänen yhteiskunnassaan ihminen on tulostensa pistemäärä. hän on vapaa ajattelija, aito oman tiensä kulkija.

      jos sinä olet valmis luopumaan turvallisuudesta omassa maassasi ja lähtemään kokeilemaan uutta, se voi olla yksi mahdollisuus. sitä kautta voit löytää omat rajasi ja paljon muuta uutta. tarvitset paljon aikaa ja ponnistusta, tämä mies näyttää miten yhteiskunta toimii, hän on sille uskollinen. rikastua et voi, ainoastaan maksaa korkean hinnan olemisestasi. yritän kertoa tämän kauniisti, mutta sanani eivät riitä. ehkä sellainen epävarma päivästä päivään ponnistelu ei kuitenkaan olisi sitä, mitä tällä hetkellä ajattelet. hän on ollut suhteessa ja hänellä on lapsia.

      t. Keskiyö

      • Nostan sinulle Tuntijasi

        Kiitoksia paljon vastauksestasi !

        Hyvä, kun hänet kasvatettiin tuollaiseksi, kuin kerroit. Henkisesti vahva ihminen ilmeisesti kestää kovan elämän heikompaa henkilöä paremmin. Ikävää silti, että hänen elämänsä on ollut kova. Toki jokaisella on omat vaikeutensa elämänkaaressaan, mutta ei sellaisia kenellekään toivo.

        Hienoa ja jännääkin, että minä olen siis hänen mielestään kiinnostava !

        Mietin tuota hänen yhteiskuntaansa.
        Tarkoitatko Amerikan yhteiskuntaa yleensä vai jotakin hänen omaansa tms ?
        Voinen ymmärtää sanasi väärin, mutta
        mieleeni tuli eräs organisaatio, joka toimii sekä Amerikassa että Euroopassa (mm. maassa, jossa hänen sukujuurensa ovat).

        Hän on mukana hyväntekeväisyysjärjestössä, joka on uskonnollinen (perustettu Euroopassa).
        Arvostan sitä, että hän kuuluu siihen.
        Käsittääkseni hän on myös eläinrakas.

        Kyllähän tämä kotimaani on Amerikkaa turvallisempi, mutta minä koen kuitenkin, että tämä maa ei ole minua varten, vaikka toki arvostan isänmaata.


        Siis, jos oikein tajusin, niin tämän miehen kanssa olisi mahdollista tutustua enemmän (?). Minäkin olen oman tien kulkija eli sikäli saattaisimme ymmärtää toisiamme. En tiedä tarkkaan hänen luonnettaan, mutta ehkä siinä on samanlaisuuttakin kuin omassani ?

        Halveksiiko ja/tai alistaako hän naista ? Olettaisin hänen olevan herrasmies, mutta en voi tietää sitä.

        Raha ei ole, eikä saa olla, tärkein arvo ihmiselämässä. Kirjoitit, etten voi rikastua. Tarkoittaako se sitä, että tämä mies estäisi sen jotenkin (jos olisimme yhdessä) ? Entä tuo korkean hinnan maksaminen, tarkoittaako rahaa konkreettisesti vaiko henkistä korkeaa hintaa ? Anteeksi, kun esitän kysymyksiä, mutta kun en ole varma merkityksistä.

        Luultavasti kunkin ihmisen elämässä on ponnistuksia, mutta mistä tietää sitten milloin ne ovat liiallisia ?
        Kyllä minä toisaalta toivoisin elämääni muutosta, mutta eihän toki päivittäinen epävarmuus/ponnistelu liene kivaa. Toisaalta koko tämä maailma on niin epävarma nykyään.

        Toivottavasti tällä miehellä on hyvät välit lapsiinsa. Lapset ovat aina Jumalan lahja.

        Kyllä minäkin tunnen olevani yksinäinen. Ehkä juuri oman tien kulkijat ovat sellaisia useinkin ja toisaalta lienevät myös väärinymmärrettyjä.

        Toivon sinulle hyvää viikonloppua ja mukavaa joulun odotusta, Tuntijani !


    • elämänoppima

      Minun mieleeni tuli kun luin tämän. Jos otat siivet esille lennät tämän miehen syliin niin voisit ajatella laittaa jonnekkin salarahaa syrjään omalle tilille ylimääräisen.

      Miehet on ihania mutta valitettavsti ihanuuden keskelläkin ne rahastaa naisia nykyelämässä.

      Sinulla olisi turva kun jätät suomalaiseen pankkiin pahan päivä varalle. Näin pystyy elämään siellä uudessa tietäen, että jos jotakin sattuu on sulla ainakin rahaa.

      Se vain niin on raha on se mitä nainen tarvitsee jos jää yksin. Enempi kuin mies..

      • Nostan sinulle Tuntijasi

        Hei elämänoppina,
        paljon kiitoksia sinullekin !

        Sinä kirjoitat hauskasti -
        "jos otat siivet esille,
        lennät tämän miehen syliin" :-)

        Olet varmaan oikeassa eli naisen/minun kannattaa jättää vararahaa Suomeen.

        Kurjaa, kun miehet rahastavat naisia.

        Hyvää viikonloppua ja joulun odottamista sinullekin :-)


      • Hei

        en oikein tiedä, että mitä tähän vielä pitäisi sanoa? sanoinhan jo paljon.

        hän on Amerikan kasvatti ja toimii niiden oppimiensa suuntaviivojen mukaan. hän on vahva ja liikkuvainen, myös yksinäinen.

        mitä sinuun tulee, oletko tosissasi ajatellut lähtemistä? ei raha olekaan tarkoitettu muuhun, kuin elämän turvaamiseen - ja ajoittaiseen nauttimiseen tietenkin. sen sinä joudut hänen kanssaan itse tienaamaan, sillä hänen tiensä ei ole ruusuin pedattu. mutta tietenkin hän on hieno yksilö, niin kuin sinäkin olet.

        tämä asia on pitkä, jos tämän tien valitset. sinusta voi tulla aivan uudenlainen ihminen, toisaalta vapaa ajattelija ja toisaalta tiukka sääntöjen noudattaja. minkä valitsetkin, on oma lahjasi. minä voin auttaa tästä eteenpäin, jos niin tahdot.

        t. Keskiyö


      • Kiitän sinua Tuntijasi
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei

        en oikein tiedä, että mitä tähän vielä pitäisi sanoa? sanoinhan jo paljon.

        hän on Amerikan kasvatti ja toimii niiden oppimiensa suuntaviivojen mukaan. hän on vahva ja liikkuvainen, myös yksinäinen.

        mitä sinuun tulee, oletko tosissasi ajatellut lähtemistä? ei raha olekaan tarkoitettu muuhun, kuin elämän turvaamiseen - ja ajoittaiseen nauttimiseen tietenkin. sen sinä joudut hänen kanssaan itse tienaamaan, sillä hänen tiensä ei ole ruusuin pedattu. mutta tietenkin hän on hieno yksilö, niin kuin sinäkin olet.

        tämä asia on pitkä, jos tämän tien valitset. sinusta voi tulla aivan uudenlainen ihminen, toisaalta vapaa ajattelija ja toisaalta tiukka sääntöjen noudattaja. minkä valitsetkin, on oma lahjasi. minä voin auttaa tästä eteenpäin, jos niin tahdot.

        t. Keskiyö

        Paljon kiitoksia sinulle Keskiyö !

        Minä luen vastauksesi vielä uudelleen ja kommentoin sitten. Olet oikeassa,
        kyllä sinä kirjoitit jo paljon edellisessäkin vastauksessasi.

        Kyllä minua yhä kiinnostaa Amerikkaan
        lähteminen. vaikka toki se on iso muutos.

        Mietin sitä(kin), että jos saisin siellä jotenkin hyödynnettyä tämän miehen sukujuurien maan kieltä (Euroopan maa, vanha kieli), jota olen
        opiskellut täällä Suomessa vapaa-ajalla. Kyseinen kieli ja maa kiinnostaa minua hyvin paljon.
        Toisaalta, olen ollut kiinnostunut Amerikasta jo tuota ennen, vaikka en olekaan hyvä englannin kielessä.

        Kauniita unia ja hyvää yötä sinulle ;


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe