Todellakin, totta puhut nimimerkki "typeräää" . Entisenä suomuss

ei mitään

Todellakin, totta puhut nimimerkki "typeräää" . Entisenä suomussalmelaisena olen syvästi huolestunut ja järkyttynyt pääosasta tämän keskustelupalstan kirjoituksista ja niiden sisllöstä. Aina välillä joku yrittää aloittaa asiallisia keskustelunaiheita, mutta sitten oniihinkin lykätään asiattomia, ala-arvoisia, toista/toisia ihmisiä loukkaavia tosi outoja kommentteja. En tunne nykysuomussalmelaisuutta kovinkaan hyvin,mutta tälle foorumille kirjoitetut tarinat ovat osin hyvin provosoivia, jopa sairaita ja ennenkaikkea todella outoja. Jos lukee tätä suomussalmi 24 keskustelua, niin Suomussalmella on merkittävä tarve psyykkisen ja psykiatrisen hoidon järjestämiseen ensi tilassa! Ja nämä keskusteluthan on vain jäävuoren huippu psyykkisten ja psykiatristen ongelmien tilasta. Kun lukee tätä keskustelua,niin psykiatrien,psykologien ja mielenterveyshoitaien pitäisi havahtua juuri nyt, eikä sitten,kun jotakin hulluden ääriastetta selvitellään eri viranomaisten taholta. Mitä Suomussalmen sosiaali- ja terveysviranomaiset ovat tehneet ja öähiaikoina tekevät psyykkisten ongelmien selvittämiseksi ja hoitamiseksi Suomussalmella?

Ei mitään, hyväksikäyttö jatkuu ja viranmaisten taholta. Ne tykee mitä haluaa!

19

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kajaanikin todistaa

      Suomi24 / Paikkakunnat / Kainuu / Kajaani /
      Ei savua ilman tulta häiriköinnissäkään

      3 Vastausta 218 Lukukertaa

      mikä tää on
      23.10.2014 18:21
      4

      Suomi24 / Paikkakunnat / Kainuu / Kajaani / Ei savua ilman tulta häiriköinnissäkään

      nyt on oikea maine 23.1.2014 20:05
      0
      Näin entisenä suomussalmelaisena voin todeta tehneeni hyvän päätöksen lähtiessäni aikoinaan pois poliisittomasta ja monopolikepujohtoisesta kunnasta.

      80 - 90 -luvuilla kepudynastian meno oli sellaista, ettei sitä sivistynyt ihminen voinut pitkään katsoa.

      EH:n luettelema nimilista sisältää enimmäkseen aikoinaan hyvin tuntemiani ihmisiä. Enpä ihmettele tapahtuneita.

      Hyvä, että totuksia tulee näin julkisuudessakin ilmi.
      Ei ole ollut ikävä Suomussalmelle, eikä tule.

      ee-hoo-ee-hoo, hei!23.1.2014 20:10
      0 Avaa Sulje
      Kyllä EH on hyvä mies!

      maineenne leviää23.1.2014 20:25
      0 Avaa Sulje
      Jos korjaisi pikkuisen, niin voisi laittaa lisäyksen poliisitttomuuten; po. "käytännössä poliisittomaan" .
      Ja pilkunnylkyttäjien ahdistusta helpottamaan lisätään "totuksia" -sanaan toinen u, siis po. "totuuksia".

      Onkohan missään muussa kunnassa tiivimmin klikkiytynyttä hyväveli-/siskoverkostoa kuin Suomussalmella?

      Erityisen pahaksi tilanteen tekee opetusalan henkilöstön alistuminen pelkäksi yhden aisan kannattajaksi, sateenkaariliikeeksi.

      varuillaan oltava23.1.2014 20:39
      0 Avaa Sulje
      Melekosta menoa tosiaan Suomi24 Suomussalmessa, vilikaskaahan jos viitsittä.

      Toivottavasti ei leviä tuo HVV/HSV-sateenkaarilike sieltä muuttajien mukana tännekin.

      näin on näreet23.1.2014 21:57
      0 Avaa Sulje
      Ei varmasti leviä muualle, kun sitä ei edes ole Suomussalmella.

      Tiedän vain yhden joka on leikkinyt siinä pitäjässä mafiosoa ja seki on jo pian satavuotias muori.

      se se seko23.1.2014 22:21
      0 Avaa Sulje
      Eikö tämä sateenkaari Heikkinen ole juuri Suomussalmelta lähtöisin

      ******* juha munat p23.1.2014 22:24
      0 Avaa Sulje
      Juha Heikkinen seon se nikkari !

      todistan esan puoles23.1.2014 22:52
      0 Avaa Sulje
      Joo kyllä ja tämä erotettu / opettaja on pistäny sitä muutaman kerran, että se siitä !!

      se se se se23.1.2014 22:59
      0 Avaa Sulje
      Siis valtuuttettu M.Heikkinen SDP

      • korkeat.tukijoukko

        Jos opettaja opettajat käyttääe vammasta hyväksi , niin onko ne opettajat terveitä. Heikkompien hyäksikäyttö on vakava rikos.
        Älkää sivulliset tänne perättömiä kirjoitelko, pankaa sairaat hoitoon kuten E:K sanoi, että koko Suomussalmen sivistys yhteisö on pahasti sairas ja onhan se, ei ole epäselvää asian suhteen.

        Eli ole sen on todennut !

        Veijo Kosola AHV:n tarkastaja
        Olli Luukkainen OAJ: n puheenjohtaja
        Pertti Kokkonen Läänin sivistys neuvos
        Erkki Kangasniemi Ex OAJ:n puheenjohtaja
        Opetushallituksen päällikkö Aulis Pitkänen

        jo keväällä 2009 eli aika korkeatasoinen porukka.


    • aapuva

      Suomussalmelaiset eivät ole niin sairaita, kuin kirjoitukset osoittavat. Tämä yksi Hyrynsalmen lahja ihmiskunnalle, on ottanut tämän palstan hallintaansa. Poispotkitun ja jätetyn Esan hulluutta hipovat hipovat kirjoitukset entisistä rakkaistaan kertovat rujoa kieltään siitä, miten rakkauden menettäminen saa ihmisen rujon puolen esiin. Mielenterveys on todella mennyt tältä reppanalta. Kohta 5-vuotta hän on huutanut ja mesonut tällä palstalla. Suomussalmen koulutoimi on ollut hänen kaunansa kohde ja erityisesti miesopettajat. Virkamiehet ja naiset ovat saaneet oman osansa.
      Reilu puoli vuotta oli rauhallista. Avohoitoon päästyään kone on alkanut laulaa. Tämä loppuu vasta kun hoitohuoneen ovi sulkeutuu. Toivottavasti pian.

      • apuva lue jos osaat

        No Kajaanissa asuvatkin entiset Suomussalmelaiset toteavat samoin ja näyttää tuki olevan EH:n puolella !! 100%:sti


    • nudisti

      Olen samaa mieltä,. koska Erityisen pahaksi tilanteen tekee ...........

      opetusalan henkilöstön

      alistuminen pelkäksi yhden aisan kannattajaksi, sateenkaariliikkeeksi.

      • äidinkieli hukassa

        Eesaun käsiala ja "Jaakobin" kädet.... osasi kumminkin kirjoittaa nudisti -sanan tällä kertaa oikein (vahingossa?).

        Vain nautittu lääke auttaa, muistapas se EH!


    • hallitse himosi

      Homoutta ei voi hoitaa, sillä jos eronneet miehet muuttavat kohdetta naisesta mieheen tai lapsiin, niin se ei ole synnynnäistä homous vaikka jotkut sairaat niin väittävät , se on vaan himo joka ajaa eri asioiden kokeiluun, kuten pelihimokin esim.

    • salakusi iski jällee

      entinen suomussalmelainen minäkin ja onneks entinen..ei siellä ole terveitä edes terveyspuolen henkilötkään.Enkä anna anteeksi lemmikkini tappajalle..joka luuli tietävänsä kaiken ja ei tiennyt yhtään mitään mistään..olen itse lähtenyt opiskeleen alaa..jos minä vaikka alkaisin tietään jotain pieneläimistä.

      • salakusi iski jällee

        ja tähän vielä lisäten sille ulkomaalaiselle paikalliselle lääkärille joka uteli minne olen muuttamassa..että vittuako se hälle kuulu..Ja luuli varmaan etten saa asuntoa vaikka opiskelupaikka oli jo..sainpa hyvinkin ja olis ollu asunto jo valmiina muutenki mutta halusin itsekseni asumaan.


      • sairaita ovat
        salakusi iski jällee kirjoitti:

        ja tähän vielä lisäten sille ulkomaalaiselle paikalliselle lääkärille joka uteli minne olen muuttamassa..että vittuako se hälle kuulu..Ja luuli varmaan etten saa asuntoa vaikka opiskelupaikka oli jo..sainpa hyvinkin ja olis ollu asunto jo valmiina muutenki mutta halusin itsekseni asumaan.

        Salakuskin kanssa olen samaa mieltä !


      • äiti kieli opettaja
        sairaita ovat kirjoitti:

        Salakuskin kanssa olen samaa mieltä !

        opettele lukemaan! se mikään salakusKi ole!


    • höhläästä

      En kehtaa ääneen sanoo, mutta ei nämä plstalaiset tiesä, että kovimmat keskustelut käydään jossain aivan muissa palstissa kuin täällä.
      Jatkakaa te täällä vaan.

    • Asiallisestikkin

      Niin, nykyajan ihmiset eivät osaa kommunioida asiallisesti. Erilaisista mielipiteistä koostuu kokonaisuus. Asiallisestikkin voidaan olla erimieltä,olematta vihamies / nainen. Tämä maailma olisi hyvin yksitoikkoinen pailla elää ja olla jos me kaikki maailman ihmiset ajatteleisimme ja toimisimme samalla tavoin kaikissa toimissamme.

    • katellu

      Onhan tuolla kirjoitusvirheitä useammallakin "nimimerkillä",mitä se haittaa kun asia tulee selväksi?Turhaan kirjoittelevat että opettele äidinkieli.

      • näin on

        Jos opettaja opettajat käyttääe vammasta hyväksi , niin onko ne opettajat terveitä. Heikkompien hyäksikäyttö on vakava rikos.
        Älkää sivulliset tänne perättömiä kirjoitelko, pankaa sairaat hoitoon kuten E:K sanoi, että koko Suomussalmen sivistys yhteisö on pahasti sairas ja onhan se, ei ole epäselvää asian suhteen.


    • porsentti

      Kaikki vastaukset, missä on kirjoitusvirheitä ja paljon on tämän Eesau polosen käsialaa ja kaveri on Hyrynsalmen sivistysvaliokunnan jäsen, mutta onneksi vain tämän vaalikauden ja monestikohan pölövästi on ottanut osaa kokouksiin? Jos tällainen pölövästi on kokouksessa, niin kokouksen ÄÖ laskee 120%:a!!

      • NUDISTI

        Olen samaa mieltä,. koska Erityisen pahaksi tilanteen tekee ...........

        opetusalan henkilöstön

        alistuminen pelkäksi yhden aisan kannattajaksi, sateenkaariliikkeeksi.


      • näin se menee Pentti

        kuulema jos se asettuu ensi kerralla, se on ääniharava !!


    • huolestuttavaa

      Eikös suomussalmelaisilla on mielenterveydessä aika synkkä luku.Ihmiset ovat hyvin sulkeutuneita,käytöstavat alkeellisella tasollaOmaa itsetuntoa pönkitetään haukkumalla muita..Huolestuttavaa,sillä kaverini muutti sinne muutama vuosi sitten ja hänen käytöstavat ovat muuttuneet suomussalmelaisten tasolle, huomaan hänen facebook kirjottelusta.Mikä sitä paikkakuntaa riivaa,kun ihmiset siellä alkavat voida huonosti??

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe