Kansanedustaja ehdokas.

epävarma äänestäjä.

Eikö ehdokkaan kannattaisi olla avoin,esim Face bookissa.Eikä sulkeutua kaveripiirin sisään. Olisihan se hyvä että voisi lukea ehdokkaan ajatuksia ja parannus ehdotuksia asioihin.Ei 54 kamun äänillä läpi pääse,vaikka kaikki äänestäs.

20

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elsa-Pekka

      Onko kukaan haapajärvinen minkään puolueen ehdokkaana?

    • lauantaiilta

      viitaklan matti pitää saaha sinne

      • ei ehdokas

        Sai seurakuntavaaleissa 14 ääntä


    • sivusta katsoja
    • perjantaiilta

      no huhhuhhuh on siinä hommaa ja kesällä vielä maansiirtotyöt päälle, mutta tarkastajahan voi olla "sokea" muutama lapiollinen uutta soraa päälle ja vot. seuraava tarkastus kohde varmaan muurasjärven kotpaikka,onneks velijien paikka taitaa olla jo, toivottavasti eivät nyt sinne menis nuo ympäristötekijät puuttumaan,huoh.

    • Simo Toini

      Persutyyliä.

    • kannattaja

      Matti on rehellinen mies,jonkun vuosikymmenen vain harrastellut autoja.Kyllä tuommoinen totuuden torvi pitää eduskuntaan saada.Ja Sirli henkilökohtaiseksi avustajaksi.Kyllä alkas Haapajärvi kukoistaan...

    • kasvainpa

      Jos pitää olla Ps, niin sitten Matti ennemmin kuin Liukas-luikku Liukkonen.

    • Parempaa tilalle

      Sanna on jo nähty, Matissa on muutosta parempaan !

      • juuttaanjoutilas

        No iänestä sitten eläkä rutise


      • äänestäjä minäkin
        juuttaanjoutilas kirjoitti:

        No iänestä sitten eläkä rutise

        Kohta on saapin ja chevyn rotjakkeita ja mikroautouuneja, jääkaappeja sekä autonrenkaita pitkin poikin arkadianmäkeä! Mitähän mahtaa heinäluoma tuunata?


      • sivusta katsoja

        Onhan tuo Matti jo nähty, mitä se on saanut aikaiseksi. Ei muuta kuin turhanpäiten valittaa ja kuihduttaa kylää entisestään. Kuka tänne muuttaa ja vielä äänestää??


      • äänekäs kansalainen
        sivusta katsoja kirjoitti:

        Onhan tuo Matti jo nähty, mitä se on saanut aikaiseksi. Ei muuta kuin turhanpäiten valittaa ja kuihduttaa kylää entisestään. Kuka tänne muuttaa ja vielä äänestää??

        MINÄ!


    • toduudentorvi

      minä en ainakaan äänestä kun jäi mokoma mulle velkaa ja eipä maksa vaikka lupas on mulle sanottu että olis pitänyt arvata että ite olin tyhmä ehkä niin mutta ehdokkaan pitäs ainakin olla rehellinen ja hoitaa asiansa mutta vanha viisaus tässäkin minkä taakseen jättää sen edestään löytää

      • opettaja eläkk.

        Onpa armottoman kuulloista puhetta. Tiedätkö että viha puhe on rikos ihmisyyttä vastaan. Suvaitsevaisuutta voisit opetella.


    • minäsanon

      humpuukia

    • Voi pöljiä

      Niin, kääntäähän tuo ainakin vajaasti ajattelevien huomion pois kunnanherrojen ja rouvvien isoista töppäyksistä.

    • Saab, chevy mies..

      Puhuvat että Matilla ei toimi enään, ikä painaa, mutta kansanedustajaksi ainesta..Kaikki äänet Matille. Unohdetaan vanhat petossyytteet ja salakuljetusepäilyt.. Ei ole näyttöä.. tutkitaan enne kuin hutkitaan..

    • MottoMatti

      Perussuomalaiset:

      - Pelkillä leikkauksilla ei kestävyysvajetta kuitenkaan taltuteta. Keskeistä on saada taloutemme ja työllisyytemme taas kasvu-uralle.

      - Pienituloisia perussuomalaiset eivät laita maksamaan epäonnistuneesta talouspolitiikasta.

      - Suomessa miljoona ihmistä elää alle tuhannen euron tuloilla. Sosiaalinen oikeudenmukaisuus tarkoittaa sitä, että näiltä ihmisiltä ei leikata mitään. (Timo Soini, Suomen Uutiset 30.1.2015)

    • persut1seki

      Kepun sipilä ja kokoomuksen stubidin. Suurimmat päätökset varmaan teki ei siiä stubidista muuten valtionvarojen ministeriä olis tullu. Köyhät kuolkoon niiden mielestä vaikka nälkään kun ei tulot riitä edes perustarvikkeisiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe