Nyt kyllä monet leikkii sitä isää

Pelkää pintaa vaan!

toisossa et saisi lahjoja ja lapset muistaa, mutta muistaaako ne isät lapsiaan vuoden varrella??? Ei moni muista hylätään ja unohodetaan, mutta kun tulee isän päivä... niin kyllä ollaan niin isää niin isää.

19

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä muistettaisiin

      milläs muistat kun äiti ja viranomaiset eivät anna muistaa vieraannuttaessaan
      ja manipuloidessaan, uhkaillessaan lapsia isää vastaan; asiassa aina kaksi
      puolta eikä se isä ole aina pahis äidin heittäytyessä marttyyriksi manipuloimalla
      lasta17

      • kukka kaali kepponen

        japöh... et vaan ole itse halunnut tapailla lastasi, älä muita syyttele. Monet tekee niin ettei halua nähdä ja sitten alkaa syyttää ettei ex vaimo anna tapaaa... ja pöh...

        On niin helppoo syyttää muita kun itse ei viitsi.


      • hanki mulle
        kukka kaali kepponen kirjoitti:

        japöh... et vaan ole itse halunnut tapailla lastasi, älä muita syyttele. Monet tekee niin ettei halua nähdä ja sitten alkaa syyttää ettei ex vaimo anna tapaaa... ja pöh...

        On niin helppoo syyttää muita kun itse ei viitsi.

        tuomioistuimen päätös yhteishuollosta ja lapsen viikko/viikko asumisesta
        niin kyllä huolehdin muusta..


      • Isä
        hanki mulle kirjoitti:

        tuomioistuimen päätös yhteishuollosta ja lapsen viikko/viikko asumisesta
        niin kyllä huolehdin muusta..

        Ei tapaamisoikeuteen tarvita yhteishuoltajuutta. Tapaamisoikeus säilyy aina.


    • tyhymä eukko

      Oo jo saattanan lässy hiljaa. Eikö todellakaan sulla oo mitää muuta tekemistä kuin tehdä tyhmiä aloituksia palstoilla. Tyhymä eukko.

      • juu torella

        tyhymä eukko:)


    • meillä meis hylkäsi

      Monet isät hylkää uuden naikoksen löydyttyä lapsensa kokonaan, kun ei jaksa heitä hoitaa kun vapaus on valttia ja kun on se uusi naikkonen joka kannustaa hylkäämään lapset.
      Sitten kun lapset ovat omatoimisia nuoria ihmisiä, kyllä seura kelpaa kun ei tarvi enää hoitaa.. miehet vaan ei halua piniä lapsia hoitaa kun on se vastuu.

      • no jopas on

        No joo naikkoset. On sulla sitten exmies. Lähtikö se tossun alta tossun alle. No joo, ottia tuota, no joo.


      • Isä

        Mulle oli toki järkytys kun vauvani äiti riensi uuteen kainaloon. Vaan minkäs sille voi, tärkeintä on lapsi.
        Minä hoidin sitten vauvan kun äitinsä vanhempaivapaili (kyllä hän sentään työpäiväni ajan vahti lastaan).


      • häpee edes
        Isä kirjoitti:

        Mulle oli toki järkytys kun vauvani äiti riensi uuteen kainaloon. Vaan minkäs sille voi, tärkeintä on lapsi.
        Minä hoidin sitten vauvan kun äitinsä vanhempaivapaili (kyllä hän sentään työpäiväni ajan vahti lastaan).

        Jos sinä olisit rientänyt uuden naisen kainaloon niin sehän ei olisi ollut mitään vai? Niin kuuluu tehdä, mutta jos nainen, niin voi ihme...


      • "meis"?

        Just joo naikkoset ja sutturat Blaaaaa ,olet juoppohullu ja näet näkyjä....mikä meis on?


      • Isä
        häpee edes kirjoitti:

        Jos sinä olisit rientänyt uuden naisen kainaloon niin sehän ei olisi ollut mitään vai? Niin kuuluu tehdä, mutta jos nainen, niin voi ihme...

        Ei mulle olisi tullut mieleenkään mennä uuteen kainaloon, etenkään lapsi oli vasta puolivuotias.
        En ymmärrä sellaista, en miehiltä enkä naisilta.


    • rikotut perheet

      Kyllä ne perheenrikojat osaa hommansa, siksi on niitä lapsia jotka kaipaa isää ja ex vaimoja jotka väsyvät kun ei ole sitä toista huoltajaa joka kantaa ja jakaa vstuun.

      Lapsettomilla on helppoa kun ei tarvi ajatella kuin itseään, jos nyt jokun perheen hajottaa, ehän se vaikuta heihin millään tavoin... ei osata kunnioittaa muita kun ei ole isessäkään mitä kunnioittaa.

      • outoa

        En ole ikinä kuullut et perheen voi rikkoa ulkoapäin, mutta sisältä päin puolisot rikkoo perhees...


      • Isä
        outoa kirjoitti:

        En ole ikinä kuullut et perheen voi rikkoa ulkoapäin, mutta sisältä päin puolisot rikkoo perhees...

        Perheen rikkoo se joka lähtee perheestä. Tai sitten se, joka ajaa perheen hajalle (perheväkivalta yms.)


      • naikkonen.
        Isä kirjoitti:

        Perheen rikkoo se joka lähtee perheestä. Tai sitten se, joka ajaa perheen hajalle (perheväkivalta yms.)

        Niin just, perheen sisältä, ei kukaan ulkopuolinen.


      • Miksi rikoit
        outoa kirjoitti:

        En ole ikinä kuullut et perheen voi rikkoa ulkoapäin, mutta sisältä päin puolisot rikkoo perhees...

        Sinä sitten oot se perheenrikoja, eihän kukaan omia virheitä huomaa. Tai ainakaan myönnä niitä


    • niin monet äitiä

      leikkii..ruikkuina..et saisi lahjoja ja lapset muistaa, mutta muistaaako ne
      äidit lapsiaan vuoden varrella viedesssään lapselta isän lapsen elämästä
      narsismillaaan ja valehtelullaan??? Ei moni muista hylätään ja unohode-
      taan, mutta kun tulee äitien päivä... niin kyllä ollaan niin äitiä niin äitiä

    • niin monet leikkii

      äitiä, mutta kun pitäis lapsen edusta ja asumisesta isällä huolehtia..ollaan niin
      yhäriruikkuja ja teitä pitäis viel sääliä ja maksella elareita näkemättä omaa lasta
      sairasta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe