Syvästi pettynyt

Kiitos ja näkemiin

Oliko kukaan kuuntelemassa Pionin konserttia eilen??
Itse olin ja jäi jotenkin "elähtänyt" maku koko touhuun. Onkohan tämän kuoron anti tässä??

11

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä siinä

      Oli "elähtänyttä", kaipasitko uusia lauluja esitettäväksi?

      Onko sinulla kenties parannusehdotuksia?

      Kiitos Pionin naisille että jaksatte vuodesta toiseen esiintyä iloksemme.

      P.s minulla ei ole sukulaisia eikä tuttuja kuorossa jos joku vetää tämän kortin esiin.

    • Kiitos ja näkemiin

      Tosiaan "jaksatte vuodesta toiseen esiintyä iloksemme", mutta mutta, pientä uusiutumista kaipaisi, myös noihin sovituksiin.
      Tuntuu että Mervi Hiltusen Nooni-kuoro on valovuoden päässä tässä paikallaan polkevasta Pioni-kuorosta.
      Siis ei millään pahalla, mutta ei tuota enää jaksa kuunnella.

    • narsisti narsissi

      Urheilutermiä käyttäekseni kannattaako vaihtaa koko joukkue vai pelkästään valmentaja??

    • Kiitos Pionit

      On helppo arvostella .
      Itse sanot että olet "elähtynyt" ja sen huomaa, että se kohdistuu itseesi.
      Kyllä kaikki kuorolaiset tekivät parhaansa.

    • jallu w

      Kuoro esiintyi aivan edukseen. Oli ihanaa saada kuunnella sitä
      Kuoron jäsenillä on vielä sievät asutkin

    • Tykkään Pionistakin

      Mikäs ihme Pioni-vihaaja täällä mellastaa? Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta... Konsertti oli ihan hyvä, mutta jos henkilökohtainen katkeruutesi jostain syystä estää musiikin herkän viestin vastaan ottamisen, niin eihän se Pionin syy ole. Ja ihmettelen myös sitä, että miksi menit konserttiin, jos ei kerran kiinnosta? Puskista huutelu ei kovin kummoista tunneälyä tarvitse. Jos sinulla olisi paikkakunnan kuorolaululle mielestäsi annettavaa (= pystyt parantamaan omalla panoksellasi tasoa), niin kyllä kuoroihin mahtuu.

      • Pioni, kaunis kukka

        En minä ole mikään Pioni-vihaaja. Olen kuunnellut kymmeniä kuoroja. Miksi en menisi konserttiin? Odotin siltä pientä uudistumista. En minä mene mihinkään kuoroon, kuuntelen niitä mielelläni, eli siinä mielessä ei ole mitään annettavaa. Totesin vain että tuo kuoro toistaa itseään eikä uudistu. Kai minulla on oikeus mielipiteeseen?Vai?
        Aika vaan on ajanut kyseisestä kuorosta ohitse. Niitä mahtuu kolmekymmentä tusinaan. Nooni kuoro on edustaa uudistuvaa, ajan hengessä elävää kuoroa, sitä ei ole Pioni.


    • Kaaniista kukasta

      Minusta perinteinen kuoro-osaaminen on oikein loistava juttu. Ei tarvitse väkisin uudistua, "nykyaikaistua" ja viihteellistyä, vaan tehdä hyvin sitä mitä tekee - kyllä "uudistunutta" pintakiiltoa löytää helposti joka paikasta, mutta syvempi ote on usein hukassa. Pioni ei ole lähtenyt tämän päivän maneerimatkimiseen niin paljon kuin moni muu kuoro. Kiitos siitä!

      • ++++++??????????

        Ai ei vai? Mitä tuo on muuta kuin maneerimatkimista? Eihän tuossa kuorossa ole mitään omaperäistä.


    • Entinen Pioni

      Verratessa Mäntyharjun kuoroja Pionit ja Nooni voi sanoa että on olemassa KUORONJOHTAJIA ja "kuoronjohtajia".

      • Pioplus

        Yhtä asiaa ihmettelen Mäntyharjulla!
        Miksi ollaan yleisesti tyytymättömiä?
        On hyvä, että on erilaisia vaihtoehtoja musiikkitarjonnassa. "Joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä!" Suora palaute olisi paikallaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe