Miksi syöpää ei saa parantaa?

Luontaisterapeutti

16

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karhu.

      --- Parantavia hoitoja on jo olemassa luontaisella puolella ja ne eivät tuhoa terveitä soluja, niin kuin mm. sytostaatit. ---

      Mitä nämä parantavat hoidot siis ovat ja missä ne on tutkittu?

      • Susi.

        Et siis viitsinyt katsoa videota!
        Siksi nämä hoidot jäävät sinulle ikuisiksi salaisuuksiksi!


    • Resepti
    • Tuomaskuusela
      • kuolemankauppaa

        Ennen kuin alkaa mainostaa jotain taikayrttejä, kannattaisi kertoa kuluttajille, että mainostetut essiaccihoidot eivät paranna syöpää. Itse asiassa eläinkokeissa tällaisten tököttien antaminen jyrsijöille lisäsi niiden syöpiä.

        Caisse tienasi hyvät fyrkat valehtelemalla ihmisille, että hän on saanut haltuunsa intiaanien salaisen taikayrtin. Tarina vetosi lähinnä hippeihin ja sairaisiin ihmisiin, jotka saivat maksaa herkkäuskoisuudestaan kalliisti.


      • Kannattaisiko kertoa
        kuolemankauppaa kirjoitti:

        Ennen kuin alkaa mainostaa jotain taikayrttejä, kannattaisi kertoa kuluttajille, että mainostetut essiaccihoidot eivät paranna syöpää. Itse asiassa eläinkokeissa tällaisten tököttien antaminen jyrsijöille lisäsi niiden syöpiä.

        Caisse tienasi hyvät fyrkat valehtelemalla ihmisille, että hän on saanut haltuunsa intiaanien salaisen taikayrtin. Tarina vetosi lähinnä hippeihin ja sairaisiin ihmisiin, jotka saivat maksaa herkkäuskoisuudestaan kalliisti.

        Kannattaisiko kertoa kulutajille myös tästäkin mahdollisuudeta, jo ennen kuin se syöpä on ehtinyt niin pitkälle, että se jo konkreettisestikin havaitaan?

        Tämä voisi vedota muihinkin kuin hippeihin. Ainakin sairaisiin ihmisiin, jotka saavat maksaa kalliisti niin rahallisesti kuin terveydelläänkin.

        http://www.kristallipuolue.fi/ruokasooda-ihmelaake/


      • puoskarointia
        Kannattaisiko kertoa kirjoitti:

        Kannattaisiko kertoa kulutajille myös tästäkin mahdollisuudeta, jo ennen kuin se syöpä on ehtinyt niin pitkälle, että se jo konkreettisestikin havaitaan?

        Tämä voisi vedota muihinkin kuin hippeihin. Ainakin sairaisiin ihmisiin, jotka saavat maksaa kalliisti niin rahallisesti kuin terveydelläänkin.

        http://www.kristallipuolue.fi/ruokasooda-ihmelaake/

        Simoncini sai linnatuomion asiakkaittensa tappamisesta, Young vangittiin ja on syytteessä puoskaroinnista USAssa. Kuolleiden asiakkaiden omaisilla on hiukan negatiivinen käsitys tämän kaverin pisneksistä. Mutta kuivaverianalyysillä on kuitenkin ottajia. Youngin suomalaiset oppilaat keksivät jo rahastaa ihmisten syntien arviointia verestä katsomalla.


      • Olet syntisäkkiskepo
        puoskarointia kirjoitti:

        Simoncini sai linnatuomion asiakkaittensa tappamisesta, Young vangittiin ja on syytteessä puoskaroinnista USAssa. Kuolleiden asiakkaiden omaisilla on hiukan negatiivinen käsitys tämän kaverin pisneksistä. Mutta kuivaverianalyysillä on kuitenkin ottajia. Youngin suomalaiset oppilaat keksivät jo rahastaa ihmisten syntien arviointia verestä katsomalla.

        Ihan ilman verianalyysiä , totean sinun oleva 100% SYNTINEN SKEPONEN , joka joutuu HELVETTIIN SYNTIENSÄ VUOKSI


      • kokeillut ja terve
        kuolemankauppaa kirjoitti:

        Ennen kuin alkaa mainostaa jotain taikayrttejä, kannattaisi kertoa kuluttajille, että mainostetut essiaccihoidot eivät paranna syöpää. Itse asiassa eläinkokeissa tällaisten tököttien antaminen jyrsijöille lisäsi niiden syöpiä.

        Caisse tienasi hyvät fyrkat valehtelemalla ihmisille, että hän on saanut haltuunsa intiaanien salaisen taikayrtin. Tarina vetosi lähinnä hippeihin ja sairaisiin ihmisiin, jotka saivat maksaa herkkäuskoisuudestaan kalliisti.

        Cannabis on yksi maailman parhaita lääkkeitä!
        Sitä ei vain vielä osata arvostaa tarpeeksi.
        Kokeile cannabista, niin paranet kaikista sairauksistasi!


    • Näiltä istumilta vielä uskon, että jooga, reikin ym. harjoittaminen estää ennakolta syöpäsolujen muodostumisen elimistössä.

      Erään hyvin todennäköisen syöpäriskin ja sen toteutumisen aiheutti pitkäaikainen tapa valmistaa ruokia liian suurella lämmöllä.
      Karsinogeenit tekivät tehtävänsä. Mies kuoli imusolmukesyöpään. Vaimo nautti samasta pöydästä ateriat, mutta ei sairastunut.
      Miehen suvussa kaikki naiset altistuivat syövän esiasteille, joten periytyvyys ilmeisen ratkaisevaa.

      • Kerro ihmeessä

        Miten muka yoga voi estää syöpäsolujen muodostumista?
        Yogahan on vain erikoista voimistelua!


      • Kerro ihmeessä kirjoitti:

        Miten muka yoga voi estää syöpäsolujen muodostumista?
        Yogahan on vain erikoista voimistelua!

        Itämaisenkin terveysfilosofian mukaan ihmiset kuten kaikki muukin elämä koostuu kasveja myöten meistä atomi-muodostelmista.
        Mikrobimassammekin on aikuisella yli kilon painoinen. Sen kuten nesteistä ja tukikudoksistamme on pidettävä huolta.

        Meillä on energiakeskuksemme, joita itämaiset sanovat chakroiksi. Niiden huolto tapahtuu joka päiväisessä toiminnassa. Hyvällä ravintotaloudella on oma tärkeä merkityksensä.

        Minulla on vain omakohtaista kokemusta reiki-meditaatio menetelmästä. Hoitopöydällä käsittelen käsien asentojen avulla kaikki energia pisteet päälaelta lannerankaan asti.
        Tässä menetelmässä teen voimakkaita venytysliikkeitä. Ehkä 15-20 minuutin kuluttua olen transsitilassa. Muuten rankat venyttelyt eivät olisi mahdollisia.

        Näin vanhall ihmisellä (76v.) päivän mittaan lihakset ja tukikudokset ovat jo "rammettuneet" joustamattomiksi.
        Harjoitus tuntuu mahdottomalta toteuttaa. Sanon, teen niin pitkälle kuin jaksan. Verryttelyvaihe aste asteelta saa kehon energiat ja elinnesteet liikkeelle... tuntuu kuin olisi nuorentunut; henkinen ja fyysinen keho on huollettu.

        Reikiin tutustuin Unio Mystican sivujen kautta. Tilasin Lena Johanssonin kirjan. Reiki. Tie Terveyteen.


    • R.C.

      Siksi, että lääkärit ja lääketehtaat joutuisivat työttömiksi!

      • Enkelipöly.

        Eihän sitä syövän parantamista kukaan kiellä, saattehan te parannella itseänne ihan millä taikaliemillä haluatte.


      • So sorry!

        Not gonna happen! Totuushan on se, että lääke- ja terveydenhoitokustannukset nousevat jatkuvasti uusien ja entistä kalliimpien lääkkeiden yleistyessä ja etenkin lääkärikunnan määrän ja palkkatason noustessa, etkä sinä tai kukaan mukaan voi sille mitään.


    • Ex-palomies

      Jo vanhat palokuntalaiset tämän tiesivät: VÄÄRIN SAMMUTETTU!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe