Mikä lihasryhmä tekee suurimman vaikutuksen tyttöön?

Gymallday

Eli mikäs lihas/lihakset on/ovat ne mihinkä te tytöt keskitätte ensimmäisenä huomionne, ja joka mahdollisesti saa kiinnostuksen vahvistumaan poikaan?

29

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+9

      Pippeli

      • Gymallday

        Penis ei ole lihas ;)


    • koko kroppa kylläkin

      haukkarit tekevät suurimman vaikutuksen. Koko kroppa treenattuna, nam

    • tietoinen tyyppi

      mielummin koko kroppa ettei nyt oon mikään supermies käsistään mutta kauhea kaljamaha ja läski reisi

      • Gymallday

        Siihen pyritään :D


    • Niin se vaan on

      Mahtaa olla ne aivolihakset siellä päässä. Rupeeppa niitä vaan treenailemaan siellä opinahjossasi.

    • 47547657869767957867453

      Mikä vittu tänki kysymyksen ideana on? Aiotko sä mennä hitto yhtä lihasta treenaamaa? Treenaa koko kroppas

      • Gymallday

        Huokaus* Halusin kysyä siksi että voi mahdollisesti ''kuormittaa'' kyseistä lihasta/lihaksia enenmän muun treenin ohessa, ja ei en aijo mennä treenaamaan yhtä lihasta, tällä hetkellä treeniohjelma on selkä, jalat, rinta vatsa, kädet( selkä) tai sitten sovellan itse.


    • Että sillein...

      Minusta mikään ei ole typerämmän näköistä kuin epätasapainossa oleva lihasmassa. Varsinkin usein näkee että jätkät treenaavat vain yläkroppaa ja jalat jätetään huomioimatta... Omaa silmääni tämä ei ainakaan miellytä...

      • Gymallday

        Okei tämä on hyvä tietää :)


      • turhautunu
        Gymallday kirjoitti:

        Okei tämä on hyvä tietää :)

        Tää on taas yks näist pelleist ku käy "salilla" Mites sä sit vittu, vedät `helpompaa` treeniä muilla lihasryhmillä? Miten nii sä panostat siihe lihaksee sit enemmä? Lähtökohta on se et sä treenaat 100% sun voimist _jokasta_ vitun lihasta. Te vaa turhaa tuhlaatte mun aikaa varaamalla kaikki paikat salilla. Salilla voi "käydä" tai siel voi käydä, ei oo mitään "treenaan enemmän sitä mistä muijat tykkää" -> yleensä päädytää haukkaa tai viisaat ojentajiin


      • Gymallday
        turhautunu kirjoitti:

        Tää on taas yks näist pelleist ku käy "salilla" Mites sä sit vittu, vedät `helpompaa` treeniä muilla lihasryhmillä? Miten nii sä panostat siihe lihaksee sit enemmä? Lähtökohta on se et sä treenaat 100% sun voimist _jokasta_ vitun lihasta. Te vaa turhaa tuhlaatte mun aikaa varaamalla kaikki paikat salilla. Salilla voi "käydä" tai siel voi käydä, ei oo mitään "treenaan enemmän sitä mistä muijat tykkää" -> yleensä päädytää haukkaa tai viisaat ojentajiin

        Miten sinä nyt tuollaiseen johtopäätökseen päädyit? Voin treenata kaikki lihakset 100% mun voimista kyllä, mutta sitten tämä mihinkä ''keskitetään'' niin siittä lihaksesta otetaan se 110% ;) esim. treenaamalla useammin kyseistä lihasta, nostamalla toistomäärää lihakselle per. sarja tai sitten loppussa pidetään vaikka leuanvetokisa (niinkuin minulla ja kaverilla on tapana) kun lihas on antanut itsestään sen 100%. Ja aina voi kysyä pääseekö välissä vetämään oman sarjansa ;), aivan salilla käydään, joko harrastuksena(niinkuin minä), muuten vaan tai jos haluaa niin siksi että muijat tykkää.


      • 64964964694684
        Gymallday kirjoitti:

        Miten sinä nyt tuollaiseen johtopäätökseen päädyit? Voin treenata kaikki lihakset 100% mun voimista kyllä, mutta sitten tämä mihinkä ''keskitetään'' niin siittä lihaksesta otetaan se 110% ;) esim. treenaamalla useammin kyseistä lihasta, nostamalla toistomäärää lihakselle per. sarja tai sitten loppussa pidetään vaikka leuanvetokisa (niinkuin minulla ja kaverilla on tapana) kun lihas on antanut itsestään sen 100%. Ja aina voi kysyä pääseekö välissä vetämään oman sarjansa ;), aivan salilla käydään, joko harrastuksena(niinkuin minä), muuten vaan tai jos haluaa niin siksi että muijat tykkää.

        Jaa-a, kokemuksest sanon et jos sä vedät sen 100% oikeestikki etkä vaa kirjota, nii mistäkö tuotteesta vetoa ettet kyl leukoja heti ekana mee vetämää. pyydä siinä tekemää välissä omat toistot, aluks otetaan sen painot pois, pistetään omat painot, teet setin ja kaikki uudestaa? Ei kukaa halua käyttää siihe omaa aikaa (esim. Hauiskäännet z-tangol, mave tai penkki)


      • Gymallday
        64964964694684 kirjoitti:

        Jaa-a, kokemuksest sanon et jos sä vedät sen 100% oikeestikki etkä vaa kirjota, nii mistäkö tuotteesta vetoa ettet kyl leukoja heti ekana mee vetämää. pyydä siinä tekemää välissä omat toistot, aluks otetaan sen painot pois, pistetään omat painot, teet setin ja kaikki uudestaa? Ei kukaa halua käyttää siihe omaa aikaa (esim. Hauiskäännet z-tangol, mave tai penkki)

        No olkoon näin.


      • Näin minä teen.
        Gymallday kirjoitti:

        No olkoon näin.

        koko kroppaa saatana! Mul on kotoon 4KG käsipainot ja käyn juoksu lenkillä talvisin joka 3 päivä ja kesäisin joka päivä kahteenkin otteeseen! Ja joka päivä nostan painoja 120 kertaa (60 molemmille käsille) 20 punnerrusta, 20 hartialihas liikettä, ja 40-50 vatsalihasliikettä (riippu miten paljon jaksan) ja 30 selkälihasliikettä. Siinä se kunto nousee.


      • Gymallday
        Näin minä teen. kirjoitti:

        koko kroppaa saatana! Mul on kotoon 4KG käsipainot ja käyn juoksu lenkillä talvisin joka 3 päivä ja kesäisin joka päivä kahteenkin otteeseen! Ja joka päivä nostan painoja 120 kertaa (60 molemmille käsille) 20 punnerrusta, 20 hartialihas liikettä, ja 40-50 vatsalihasliikettä (riippu miten paljon jaksan) ja 30 selkälihasliikettä. Siinä se kunto nousee.

        Itsellä ei kiinnostus riittäisi tuollaiseen :D, salilla sitten jaksaa työstää


      • no itseasiassa...
        Gymallday kirjoitti:

        Itsellä ei kiinnostus riittäisi tuollaiseen :D, salilla sitten jaksaa työstää

        en itsekkään meinaa jaksaa mutta haluan lihasta :)


      • eihelvetti
        no itseasiassa... kirjoitti:

        en itsekkään meinaa jaksaa mutta haluan lihasta :)

        Satakaksyt... ei hitto kirjotiksä oikeesti et sä nostat satakakskyt kertaa... ei helvetti SATAKAKSKYT :D toiha oli vitsi ? Lihaksen saamista varte SATAKAKSIKYMMENTÄ... en ees rupee kirjottaa mitä oot tekemäs vääri.. Alotappa samantie tekee kilon painoil tuhat kertaa päiväs


      • voevoe2
        Näin minä teen. kirjoitti:

        koko kroppaa saatana! Mul on kotoon 4KG käsipainot ja käyn juoksu lenkillä talvisin joka 3 päivä ja kesäisin joka päivä kahteenkin otteeseen! Ja joka päivä nostan painoja 120 kertaa (60 molemmille käsille) 20 punnerrusta, 20 hartialihas liikettä, ja 40-50 vatsalihasliikettä (riippu miten paljon jaksan) ja 30 selkälihasliikettä. Siinä se kunto nousee.

        Lihasta jos toivot saavas noilla 4kg painoil nii oot pikkusen hakusessa...kokeille vaikka 15kg painoil viiden tai kuuden toistoja


    • tasa-arvo_onsejuttu

      melkeempä kukaa jätkä ei sitä tajuu mut me tytötki tykätää hyvästä treenatusta pyöreestä perseestä mistä saa hyvän otteen ja muutenkin ilo silmälle. jos sun mielestä tytöllä tarvii olla hyvä perse mut pojan perseellä ei väliä, oot säälittävä idiootti joka ei ole henkisesti tai varsinkaan fyysisesti valmis seurustelemaan tai harrastamaan seksiä. eli suosittelen jokaisen jätkän panostamaan pakaralihaksiin, ja oon varma et moni nainen on mun mielipiteen kans samaa mieltä (:

    • Gghiihfdddgjjbklöl

      Vatsalihakset ja haukkari on se juttu niihin itse ainakin kiinnitän huomiota treenatuissa pojissa:)

    • paree ol viksu

      aivot

    • eihfisurdojoi g

      Hauber.

    • iirisx

      Yleisesti hyvin treenattu koko kroppa, mutta jos jokin tietty herättää MUN huomion niin ehkä reisilihakset ja hauikset, hahhah :D

    • kehonrakentajaXD

      ööö... no mä ainakin tykkään sixpäkistä ja hauiksista! ♥

      • Kehonrakentaja xd

        mut siis koko kroppa parempi!


    • hyhhyyhhh sixpack

      Ite kiinnitän eniten huomiota käsilihaksiin. Mielummi sellane lihaksikas mutta ei mikää vitun ylipumpattu klöntti... Ja EI sixpackiä KIITOS!!

      • OmistanVatsalihaksetLol

        Mikäs vika päkissä?


    • Pupu.

      Kannattaa treenata kaikkii tasapainosesti. Radikaali esimerkki, että jos jätkä on treenannut kunnon sixpackin, mutta hänellä ei ole rintalihaksia, näyttää hän aivan kauhealta. Kannattaa kuitenkin panostaa pakaroihin, koska hyvä peppu on kaiken a ja o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe