En tiedä olenko

poikkeustapaus(ko)

mutta minä haluan naisen, jonka kanssa saan seurustella loppuelämäni. En halua kokeilla, en halua yhdenillanjuttuja, enkä halua olla kokeilunkohde.

13

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksin(äinen)

      Sama

    • Aasipoppanen

      Eiköhän jokainen seurustelusuhde tähtää siihen loppuelämäx, vaan ei kaikki sitten loppujenlopuksi olekkaan niin luotuja toisilleen.

      • okko

        Niin mieki aattelen.


    • joutsenia

      Saatan ottaa tapani mukaan ylianalyyttisen kannan(ensinnäkin myönnän tuntevani samoin ja siksi en ole vielä seurustellut kenenkään kanssa vaikka olenkin jo 23), mutta tietääkseni parisuhteen ym. elämän oppiminen tulee ekstroventti-ihmiselle(joita siis suurin osa on) käymällä läpi ja kokeilemalla. Joskus voi toki käydä tuuri ja eka nappaa. Introventit taas ovat harkitumpia, ajattelevat ennenkuin tekevät, mutta kokemattoman maine ekstroventtien maailmassa on toisinaan kapula. Enpä minäkään loppujenlopuksi yhdenillanjuttuihin pysty vaikka olen yrittänyt suostutella itseäni.

      • 7+7

        Höpönlöpö

        Ulospäinsuuntautuneet ihmiset eivät välttämättä harrasta yhtään sen enempää/vähempää yhdenillanjuttuja. Itse olen ns ekstrovertti ja nuorempana olin tosi tiukkis, mitä tuollaiseen merkityksettömään seksiin tulee.. Ajattelin myös, etten tarvitse kuin sen yhden "oikean" yms.

        Mutta niin vaan ne asenteet höllenee, kun ikää tulee lisää. Eikä se välttämättä tarkoita sitä, että silloinkaan hirveesti satunnaisia seksisuhteita harrastaisi yhtään miettimättä, mutta jonkinlainen periaatteellisuus tuossakin asiassa haalistuu ja tajuaa, että itseasiassa erilaiset kokemukset voivat olla hyvinkin arvokas asia. Ja oikeasti voishan se olla vähän tylsää katsella samaa naamaa hamaan hautaan saakka. Tätäkään näkökulmaa ei ehkä ymmärrä, jos ei ole koskaan ollut pitkässä ja latistuneessa suhteessa :D


      • joutsenia
        7+7 kirjoitti:

        Höpönlöpö

        Ulospäinsuuntautuneet ihmiset eivät välttämättä harrasta yhtään sen enempää/vähempää yhdenillanjuttuja. Itse olen ns ekstrovertti ja nuorempana olin tosi tiukkis, mitä tuollaiseen merkityksettömään seksiin tulee.. Ajattelin myös, etten tarvitse kuin sen yhden "oikean" yms.

        Mutta niin vaan ne asenteet höllenee, kun ikää tulee lisää. Eikä se välttämättä tarkoita sitä, että silloinkaan hirveesti satunnaisia seksisuhteita harrastaisi yhtään miettimättä, mutta jonkinlainen periaatteellisuus tuossakin asiassa haalistuu ja tajuaa, että itseasiassa erilaiset kokemukset voivat olla hyvinkin arvokas asia. Ja oikeasti voishan se olla vähän tylsää katsella samaa naamaa hamaan hautaan saakka. Tätäkään näkökulmaa ei ehkä ymmärrä, jos ei ole koskaan ollut pitkässä ja latistuneessa suhteessa :D

        Ehkäpä minä kuulostin jotenkin haaveilijalta siitä yhdestä ja oikeasta. Se ei suinkaan ollut sanomani. Minä vain enemmän viihdyn yksin ellei jonkun kanssa natsaa jotenkin. Jopa seksisuhteeseenkin koen tarvitsevani sitä jotain että viitsisin edes kokeilla. Tai no...jos toinen osapuoli osoittaa paljonkin aktiivisuutta niin ei sitä tiedä. Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan...


    • varokaaleppäkertut

      *ekstrovertti
      *introvertti

      • ählämsähläm

        Mortti ja Vertti.


    • in tro vert ti

      sama

    • nano^

      Et ole poikkeustapaus

    • Elä elä harhassa

      Aloittaja, et ole ainoa joka toivoo moista mutta se on toiveajattelua. Se ei tule tapahtumaan. Tulet pettymään monta kertaa. Sellaista elämä on

      • 1233213313

        Joopa joo. Eihän ihminen voi haluta asiaa, mitä ei olisi jo olemassa koska silloin ei olisi tietämystä ja sitä kautta halua koko asiasta. Elämänkumppanin etsiminen on maailman luonnollisin asia.

        Itsekkään en harrasta lyhtitä juttuja, sillä kerran olen kokenut jotain niin syvää, ettei mitkään pinnalliset jutut sen jälkeen enää kiinnosta.


    • Kanarialintu

      Pitää varoa, ettei se juna jätä asemalle.

      Mun exä alko vasta myöhemmällä iällä seurustelemaan. Ei ollut ennen rakastunut tarpeeksi?
      Meillä oli suhde ja oltiin sitten ystäviä vuosia senkinjälkeen .Vietettiin lomia yhdessä ja nähtiin muutenkin.

      Ja sitten yhtäkkiä hän kuoli pois, Jos ei oltas seurusteltu, niin ei olis tässä elämässä ehtinyt seurustella ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe