Poika tyttö(kö?)

KumpareJonne

Tykkään poikien vaatteista, rakastan kollareita, huppareita ja isoja t-paitoja yli kaiken. Oon leikannu hiukset aika lyhyiks ne on suunnilleen olkapäille ja vielä lyhyemmät haluisin. Mulla on korvareijät, mutta käytän niissä vaan jtn. "Läpinäkyviä"timantteja, koska muuta koristeellisempaa en tykkää käyttää. Käytän sormuksia joskus, mutta muuten en sitten koruista välitäkkään. Paitsi haluaisin huulikorun ja venytykset korviini( en saaD: ). Vihaan sellasta massateini tyyliä ja tykkään erottua joukosta, vaikka se on vaikeaa ja tiedän että musta puhutaan paskaa sen takia. Kouluun laitan usein farkut, (nyt olen alkanut käyttää myös lökäreitä) ja jonkun ison t-paidan veljeni kaapista, koska omia poikien vaatteita ei vielä ole. Laitan kouluun kulmakynää ja ripsarin käytön olen lopettanut melkein kokonaan koska ei meikkaamisessa ole mitään järkeä. Koulussa kuljen yleensä kahden nais puolisen ystäväni kanssa. Haluaisin kuulla mielipiteitä siitä, että olenko poika tyttö, koska en itse ole siitä varma minkälainen ihminen luokitellaan poikatytöksi? Kiitos!

5

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jestasasd

      Et ole mikään massoista massoin, mutta kohdataan totuus.
      Yrität vain kerätä huomiota olemalla "uniikki lumihiutale" ja poikatyttö.

    • kissafani123

      olen samaa mieltä kanssasi

    • jestasasd

      Ja ihan vaan btw, toi että sanot yrittäväs erottua joukosta on aika jännää sinänsä, jos vihaat massatyyliä. Nykyajan massaa on just tollanen ernuilu ja poikatyttöily.

      "meikkaamisessa ei ole mitään järkeä"
      "Mulla on korvareijät, mutta käytän
      niissä vaan jtn. "Läpinäkyviä"timantteja"
      "koska omia poikien vaatteita
      ei vielä ole"

      Ja "millainen ihminen luokitellaan poikatytöksi"
      No onhan ihmisiä luokiteltu jo kauan ja habalaba,
      mutta silti vähän rajaa. Miks nykyään
      kaikki leimataan massateineiksi, pissiksiksi, tai joksikin muiksi?

      • Liimabuikko

        Puhut täysin asiaa.


    • Mä tykkään poika tytöistä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe