löytääkö muut deittisivuilta sairaita.

1980

Olen 34 vuotias mies ja haen suomi24 treffeillä nais ihmistä. Olen koko syksyn ajan ihmetellyt mitenkä paljon ihmiset on kipeitä. Nytkin keskustelen kymmenen naisen kanssa ja kahdekdan on heistä saikulla. Onko sinkut tai yleensä deittisivujen käyttäjät normaalia sairaampia. Kuitenkin kun jokainen ainakin mainostaa liikkuvan ja elävän terveellistä elämää.

45

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäs luulet?

      Eikös se ole loogista että sairaana ehtii lässyttämään nettideiteissäkin enemmän. Ehkäpä osa noista naisista ei olisi sinun kanssasi edes ehtinyt alkaa juttelemaan, jos eivät olisi sairauslomalla.

      Joten ole tyytyväinen, äläkä hakemalla hae ongelmaa. Sairastuvat ne liikunnallisetkin ihmiset, sillä ei liikkuminen mitään ihmeparannusta aiheuta. Vaikka varmasti löytyy niitäkin jotka sellaista väittävät.

      Monen miehen henkistä terveyttä on kyllä tullut moneen kertaan ihmeteltyä kun jutut nettideiteissä ovat sen verran omituista settiä...

      • Tässä mietittävää

        Joo yks nainen kuoli just.alle 60 vuotiaana, liikunnanohjaaja joka käveli 10 km päivässä. Sai useamman sydänkohtauksen sarjaan ja halvaantu, oli jo toipumas ku sai veritulpan ja 2 aivoinfakrtia ja menehty niihin. Älkää repikö itteenne pilalle, urheilu ei ole terveellistä - liikkuminen on ja sen pitää pysyä järjevässä suhteessa työ ja aikarajojen puitteissa. Hirvee treenaaminen vuosikymmenet tappaa.
        Samoin kuoli yksi urheilupyöräilijä sydänlihaksen repeämään viiskymppisenä, polki kuntopyörää saunaski ja ajo 100km retkiä kilpapyörällä. Kummassakin tapauksessa lääkäri pisti kiellon päälle mutta oli myöhässä pahasti. Hirveen paljon lisääntynytkin tälläset vaille eläkeiässä infakrtiin kuolemiset terveillä ja kuntoilevilla ihmisillä. Jo liika työ voi tappaa. Talkkari kuoli suihkuunsa kans sydäninfarktiin eikä ollu ku päälle 40. Veljellä meni kaulaverisuoni, 45 vuotiaana. palstu nippa nappa.
        Äitivainaa oli vain 55 kuollessa, poltti elimistönsä loppuun työssä ja jäi hoitovirheestä pyörätuoliin jollo koko elimistö romahti 5 vuodessa - eli viimeset puoli vuotta enimmäkseen tajuttomassa tilassa sairaalassa verenkierron heikettyä - kovat hoidot aiheutti sydämen vajaatoiminnan ja meni verenmyrkytyksen ku tulehukset valtas - lääkkeet auttanu enää mitää ku veri ei jaksanu kiertää.
        Siis hyötyliikunta on ainoo terveellinen ja välttämätön sekä suositeltava muoto, jättäkää auto parkkipaikalle ja kävelkää kauppaan ku vielä kykenette. Juoksu ja hölkkä rikkoo nivelpinnat etenki vanhemmiten ku luusto ei enää kehity.
        Pitäkää hampaat kunnossa - reikä hampaas voi olla tappavampi kuin korkee kolesteroli. 25-30 vuotiaitakin on kuollu aivoverenvuotoihin, jos niitä on suvussa niin riskiryhmään kuuluvina voitte päästä kuvauksiin - valtimokovettumat voi tappaa silmän räpäylsessä nuoren ja terveen, useimmat etenkin 40 vuotta täytettyään.

        Liikunnallset ihmiset siis ole yhtään terveempiä kuin liikkumattomatkaan, pätee
        sanonta: "hölkkää, niin kuolet terveempänä". Urheilijoilla on yleensä nivelet ihan mäsänä. Kollega jäi just työkyvyttömyyseläkejonoon. On 50, aina ollu terve ja liikuntaharrastaja mutta kroppa on leikattu urheiluvammojen myötä jo 9 kertaa. Käytti niveltukia jo 15 vuotta sitten ja nyt jo 2. keinolonkka. Diabetes jja maksa sekä suolet loppu särkylääkkeistä. Ylikuntoilu ei tuo todellakaan onnea ja autuutta. Lähtee varmemmin saappaat jalassa vain tuolle puolen. Yksikään tuntemani 90 täyttäny ei ollu koskaan urheillu, sietäneet sodat ja läskisoosit.


      • wedsuhjiklkijuhy

        "Monen miehen henkistä terveyttä on kyllä tullut moneen kertaan ihmeteltyä kun jutut nettideiteissä ovat sen verran omituista settiä..."

        Ehkäpä se omituinen oletkin sinä.... Onko tullut koskaan katsottua peiliin?


    • tero33

      Kyllä löytyy, kirjoittelin pitkään erään naisen kanssa mutta kiinnostus alkoi lopahtaa kun selvisi että hän on työtön ja sairasti kahta lopunikäistä sairautta. Viimeinen niitti oli kun hän ilmoitti että hampaat mätänee :D

      • haisepahalle

        Sulla taitaa pää mädätä


    • 5+4

      Olen havainnut ihan samaa miesten keskuudessa. Olen miettinyt että onko Sinkut yleensä niin vätyksiä että ovat helpommin saikulla.

    • wsussuos

      Onko ne sitten ottanut saikkua, että saa treffailla? Vai onko ne jotenkin raskaalla alalla?

      Sun ikäluokka kun elää niitä ruuhkavuosia, kaikki pitäis ehtiä tehdä, mutta lopulta ei ehdi mitään.

      Tai sitten osa on feikkejä, catfish ohjelman löytäneenä en ees ennen ajatellut, kuinka pitkälle feikkiprofiilit voi mennä.

    • Laihduttakaa naiset

      Naiset ovat ylipainosia niin kyllä sitä sitten sairastaa usein. Ylipaino tuo kaikkia vaivoja ja sairauksia. Työpaikallani on ylipainosia naisia ja ovat sairaslomalla usein. Sitten ylipainoiset naiset haluaa meitä terveitä miehiä vaikka emme ole samalla tasolla. Minä käyn salilla ja treenaan mutta naiset vaan makaa kotona ja syövät pizzaa.

    • 5+3

      Tarkemmin kun muistelen keskusteluja niin yllättävän moni on ollut saikulla. Johtusko se deittinaisten heikosta peruskunnosta ja laiskuudesta.

    • Mies_Espoosta

      Kyllä tuo on yksi nettideittailun ongelmista - ainakin miehisestä näkökulmasta. Ainakin osa nettideittailevista naisista ei ole siitä terveemmästä päästä. Kolmeakymmentä kohti voi tapahtua tiettyä kielteistä valikoitumista: sen ikäisissä naisissa terveimmät voivat olla muita todennäköisimmin jo parisuhteessa.

      • Neeeeea

        Sama juttu Espoolaisten miesten kohdalla...
        30-33 vuotiaissa varsinkin melkoisia outouksia havaittu!


      • tosiaan81

        Tai voivat olla todennäköisesti myös suhteessa. Kolmen kympi yli päässeistä suhteista ei uskalleta lähteä, vaan odotetaan parempaa aikaa...

        Turha tänne on höpistä mitään, kun harvalla on oikeasti kokemusta mistään sekopäistä.

        Masennus on esimerkiksi suomessa kansansairaus. Sitä on parisuhteellisilla ja sinkuilla. Sinkkujen masennusta lievittää usein parisuhde. Mutta kuka sellaisen hullun kanssa haluaisi olla tai deittailla? Tarttuu vielä moinen rutto!


      • Mies_Espoosta
        Neeeeea kirjoitti:

        Sama juttu Espoolaisten miesten kohdalla...
        30-33 vuotiaissa varsinkin melkoisia outouksia havaittu!

        Kerrohan hieman lisää näistä outouksista, joita on eteesi tullut...

        Rautatientorilta Espooseen asti uskaltaneelle voi vastaan tulla teekkareita ja muita pelottavia ihmisiä :)


    • asdfghjklöä'

      ei terveet ja pystyvät naiset tarvitse mitään nettideittejä, ne poimitaan parempaan talteen ilman seuranhakusivustoja. Netin seuranhakusivustoilla vuodesta toiseen keikkuvat tapaukset on naisten pohjasakka, joilla on monenlaisia ongelmia. Eivät omaa huonouttaan saa sitä mitä epärealistisina haluaisivat jne. Nettideitit ovat em. pelleakkojen pelleilypaikka, jossa tyhjänpäiväisen elämänsä täytteeksi kiusaavat sinisilmäisiä ja hyväntahtoisia miehiä. Ja sitten kun joku mies poloinen hermostuu hieman netin pelleakkojen kiusaamisen johdosta, niin hänet haukutaan sairaaksi, hulluksi, perversiksi jne.

      Vaikka yksinäisten miesten naisenkaipuu olisi miten kova tahansa, niin deittisivustojen pelleakoille ei kannattaisi tuhlata yhtäkään viestiä tai ajatusta. Mieluummin kannattaisia keskittää tarmonsa live-elämän kohtaamisiin terveellä itsetunnolla varustettuihin naisiin, siinä kun näkee heti paljon enemmän toisesta osapuolesta, kuin josskin epätoivoisessa viestittely pelleilyssä jonkun pelleakan kanssa.

      Kun kotona koneen äärellä piilottelevalle epäkelvolliselle pelleakalle lakataan antamasta huomiota netin kautta hänen säälittävään elämäänsä, niin luonnonkarsinta alkaa taas toimia. Tuollaiset jo valmiiksi mielenterveysongelmista kärsivän pelleakan tuskaisen ja tyhjänpäiväisen elämän kohokohdan pois riistäminen johtaa siihen lopulta, että junaradoilla saattaa olla kohta tungosta.

      Eli neuvoni miehille: Unohtakaa nettideittailu, se johtaa harvoin mihinkään hyvään. Back to basics ja live-elämässä naisille juttelemaan.

      Ja alle voi sitten ilmottautua juuri nämä netin pelleakat kiukuttelemaan ja kommentoimaan "miehenä" kaikenlaista, koska harmittaa tämä ketju, minun kommentin ja oma surkeutenne! :D Boooaaahaahahahahahaha!!!!!!

      • Onko näin?

        Ja tässä taisi olla tyyppiesimerkki "pelleukon" kirjoituksesta....


      • n48
        Onko näin? kirjoitti:

        Ja tässä taisi olla tyyppiesimerkki "pelleukon" kirjoituksesta....

        Olen vuosien 2007-2014 välisenä aikana ollut kolme kertaa deittisivuilla. Kaksi ensimmäistä noin puolivuotta ja tämä viimeinen kuukauden.

        Ihan ok miehiä on ollut, mutta on myös näitä joita en ole tajunnut ollenkaan :)

        Jokaisen jakson jälkeen olen löytänyt pitkäaikaisen kumppanin. Ensimmäinen 5v, toinen 6kk (valitettavasti olikin narsisti) ja nyt on menossa 3kk saman miehen kanssa.

        Itselleni tulee ihmisestä, joka ei hyväksy toista; työttömyyden, sairauden, lihavuuden tai muun syyn vuoksi sopivaksi parisuhteeseen, empatiakyvyttömäksi ääliöksi.

        Kannattaa muistaa, ettet voi koskaan tietää koska itse "saat" jonkun noista yllämainituista asioista!

        Eiköhän me etsitä sitä kumppania tai ainakin olis tarkoitus, joka olisi se sydänpuoliskomme. Ainakin itse olen näin ymmärtänyt.

        SINÄ, jolle muut seikat ihmisessä ovat tärkeämpiä, KATSO PEILIIN!


      • imepyllyäs

        Pikkutuhkamuna vedäppä kuule pallisi pääsiyli ja kiedo narulla kiinni että pysyy.kaikenlaisia vinkuapinoita maa päällänsä kantaakin


      • asdfghjklöä
        imepyllyäs kirjoitti:

        Pikkutuhkamuna vedäppä kuule pallisi pääsiyli ja kiedo narulla kiinni että pysyy.kaikenlaisia vinkuapinoita maa päällänsä kantaakin

        siinä joku lihava ja työtön nainen hermostui taas.


      • mulle samoja
        n48 kirjoitti:

        Olen vuosien 2007-2014 välisenä aikana ollut kolme kertaa deittisivuilla. Kaksi ensimmäistä noin puolivuotta ja tämä viimeinen kuukauden.

        Ihan ok miehiä on ollut, mutta on myös näitä joita en ole tajunnut ollenkaan :)

        Jokaisen jakson jälkeen olen löytänyt pitkäaikaisen kumppanin. Ensimmäinen 5v, toinen 6kk (valitettavasti olikin narsisti) ja nyt on menossa 3kk saman miehen kanssa.

        Itselleni tulee ihmisestä, joka ei hyväksy toista; työttömyyden, sairauden, lihavuuden tai muun syyn vuoksi sopivaksi parisuhteeseen, empatiakyvyttömäksi ääliöksi.

        Kannattaa muistaa, ettet voi koskaan tietää koska itse "saat" jonkun noista yllämainituista asioista!

        Eiköhän me etsitä sitä kumppania tai ainakin olis tarkoitus, joka olisi se sydänpuoliskomme. Ainakin itse olen näin ymmärtänyt.

        SINÄ, jolle muut seikat ihmisessä ovat tärkeämpiä, KATSO PEILIIN!

        Mitä huumeit sä vedät? 2007-2014 on vasta 7 vuotta
        10 vuotta alkaa oleen pitkäaikainen mitä ihmeen pitkäaikast o 6 kk:ssa?
        Tai 3 kk:ssa??


    • Meitä on moneksi

      Oma teoriani asiasta on se, että jotkut kerjäävät huomiota ja sympatiaa, kun ovat sairaita. Sairaana oleminen on ikäänkuin "perusteltu" syy sätissä notkumiselle.

      Aina on ollut olemassa ihmisiä, jotka koettavat saada säälipisteitä, milloin mistäkin valittamalla (ns. energiasyöpöt). Itse en kuulu sellaisiin.

    • 6+4

      Itse istuskelin paljon nettideiteillä kun oli jalka poikki. Siinä oli hyvää ajanvietettä, kun ei paljon päässyt liikkumaan. Ja olen siis mies. Tosin säälipisteiden haku ei ainakaan toiminut omalla kohdallani. :D

      Ei kannata kovin syväluotaavia päätelmiä vetää, jos joku sattuu saikulla olemaan. Ihmiset menee välillä rikki, ja sitten niitä pitää korjata. Voithan sä skipata saikulla olijat varmuuden vuoksi jos epäilyttää, mutta jotenkin tästäkin avauksesta jää sellainen maku, että jonkun mielestä ne naiset on TAAS ihan hanurista.

      Jätä ne rauhaan jos et tykkää. Jää enemmän meille muille. ;)

      • asdfghjklöä

        läski akka siinä on taas "miehenä" puolustamassa jotakin sairaita. Ei mene läpi.


      • 11+19
        asdfghjklöä kirjoitti:

        läski akka siinä on taas "miehenä" puolustamassa jotakin sairaita. Ei mene läpi.

        Aika ruma akka olisinkin :D Läskistä en tiedä. Mutta jatkakaa toki... Mä kaivan popparit esiin.


    • 4+9

      Naisena olen tullut siihen johtopäätökseen että deittisivulla olivat keskimäärin laiskempia elämän eri osa alueilla kuin muut. Ja varmaan ovat pienistäkin kivuista heti saikkua hakemssa. Ja lsäksi ovat niin keskustelu taidottomia etteivät osaa muusta kirjoittaa kuin vioistaan.

    • nddd

      Joillekin riittää jo se kun vastapuoli kertoo olevansa työttömänä. Heti alkaa syyllistäminen ettei tuon kanssa ainakaan voi alkaa seurustella.

    • Mies.

      Kyllä aina lihavia naisia eksyy treffeille vaikka sanovat olevansa urheilullisia ja normipainosia. Minusta lihavuus on laiskuutta että ei jakseta tehdä mitään itsensä hyväksi.

    • Annetaan poliisille

      Ainakin joku 24v mies helsingistä on mileltään sairas. Käyttä toisen sähköpostiosoitetta liittyessään eri deitti yms juttuihin.

    • 1980

      Minä en tarkoittanut pitkäaikaissairaita ja mielihäiriöisiä vaan näitä jotka on työ elämässä ja sieltä pois. Jotennin olen kuullut niin ihmeellisiä syitä pois oloihin ja syitä saikkuun. Olen yrittäjänä ja minulle se ei anna kovin hyvää kuvaa ihmihestä joka on pikku asioista saikulla. Moni on jopa kertonut yrittää milloin milläkin syyllä päästä lomille. Ja muutennin on ihmeellistä ja typerää kun naiset usein viesteissään valittaa jotain epäkohtaa elämässään ja kertovat vaan negatiivisistä asioita. Ja sit kun näiden kanssa lopettaa viestittelyn niin ihmettelevät perästä ja kyselevät että mikä tuli. Muutama on kilahtanut niiin että ovat plokanneet minut.

      • wc-pönttö

        Sinut pitäisi blokata vessanpönttöön ja vetää pöntöstä alas niinkuin paskapökäle


      • lihava nainen
        wc-pönttö kirjoitti:

        Sinut pitäisi blokata vessanpönttöön ja vetää pöntöstä alas niinkuin paskapökäle

        Kuin sää oot jaksanut tolle narsistille ees vastata, asiasta kolmanteen mää kuuntelin sujuvasti kuntosalilla yhtä entistä yrittäjää joka nyt oli vieraan leivissä ja oli menossa jalkaleikkaukseen, et aikoo ottaa pitkän kaavan mukaan sairaslomaa,kun on mahdollista nyt, kun toiset maksaa. Et se siitä moraalista.


    • Heip
      Mulla kans sama juttu ! Mulla on ollu monta, jonka kans oon "keskustellut", lähinnä siis vain MINÄ olen, eikä mitään vastausta kuulu.......nyt on hiljaista......ja en ole sai-ras muuten, kuin että mulla on tyypin 2 diabetes ollu jo vähän yli 10-vuotta.......mutta kunnon 100 % savuttomia, raittiita, lapsettomia (omia siis !) ja sinkkuja miehiä ei va-an löydy.....ja jos on joku käyny kattoos mun profiilii, niin ne on ollu aina vääränlaisia sikoja.......itse olen tehnyt varmaan jotakin 50 kertaa sen haun,,mutta aina tulee sa-ma hävytön tolkotus, et mitäpä, jos vähän löysäisit hakukriteerejäsi...? Aina se tulee, uh !!! Siit ei näemmä pääse koskaan eroon........äsken mul oli parikin "juttukumppa-nia" siellä, lähinnä vain mä siis olin kirjoittamassa viestejä, ja tasan 0 vastausta !!!! Ne, jotka ei viitti vastata max. viikon sisään siitä, kun on itse kirjoittanut viestin, ovat todella sikoja !!! Kummatkin sukupuolet on siis kyseessä......ne jos ketkä ovat sairai-ta !! Eikä ees mitään selitystä, et miksei laita edes viestiä, että ei kiinnosta, sit mä ym -märrän toki sen...... No, siellä nyt kuka tahansa voi laittaa profiiliinsa ties mitä, ei nii-tä tarkisteta.......voi vaik väittää, et ei oo vankilas yms vaik sitte on juuri siellä.......ei vaan viitti sanoo totuutta........

      • pas3

        Voisko johtua tuosta kirjoitustavasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • 2+2

      Otappa nyt tuostakin selvää.
      Mulle on kanssa sattunut yllättävän paljon semmosia keskustelukumppaneita jotka tuntuvat olevan saikulla koko ajan. Entinen kun loppuu niin oikein kehutaan että pitää seuraavaksi lähteä seuraavaa vikaa lekurille näyttämää. Mut on niitä senkin luontosia löytynyt mitkä käy töissä vaikka mikä olisi.
      Jotennin minun kohdalleni on sattunut semmosia naisia jotka yleensä joka päivä kertoo viesteissään negatiivisiä asioita ja muita outoja juttuja. Ne ei anna kovin hyvää kuvaa. Mut jos löytys semmonen suomineito joka osais samalla tavalla kirjoittaa kun itärajan takana olevat neidot niin ois silä vientiä.

      • fghhj

        Siis venäjää


    • Etsin live-elämästä

      Luonnehäiriöisiä miehiä on ainakin paljon ainakin miehissä 35 . Haetaan vaan huomiota eikä mitään muuta. Kun pitäisi toimia niin ollaan niin vätysköitä, ettei saada mitään aikaan. Pahimmat inisee vaan vaimonsa selän takaa kun eivät muuta uskalla.

      Tervejärkiset kunnon miehet ovat harvassa tai sitten ovat niin rumia, ettei niitä halua treffailla. Läskistyneet, kaljuuntuneet tai sairastuneet ennen aikojaan tai olleet sellaisia jo syntymästään tai sitten tyhmiä kuin saappaat.

    • profiloija

      Olen tullut siihen tulokseen, että sairaiden lisäksi löytyy varsinaisia idiootteja. Jotkut naiset ovat vuosikausia treffipalstalla ja kertovat opiskelevansa ja että etsivät seuralaista - mutta eivät selvästi ikinä löydä sellaista. Sitten kun näiden kanssa juttelee, niin heillä on seuraa vaikka millä mitalla - herää kysymys, miksi sitten pitää profilia pitää yllä ikuisuuksia?

      Eli onko etsinnässä oikeasti vain ajoittaisia seksisuhteita? Veikkaisin näiden profilien olevan olemassa vain seksin etsimistä varten

    • bordellit?!

      Näinhän se vaan menee kun olen vain kirjoitellut liian kaukana olevien naisten kanssa niin vähintään joka kolmannella on joku fuckbody mikä käy 1-2krt/kk ja se on näille liian vähän mutta kun nämä miehet on "ylityöllistettyjä" ja sehän ei tietty naiselle maksa mitään ja ei siinä mitään.

      Mutta kun mies tekee samaa ja joutuu tietty maksamaan niin tätä yritetään lainsäädännöllä rajoittamaan ja tuomitaan siaksi ja hyväksikäyttäjäksi.
      Se kun oliskin lailliset bordellit niinkuin muualla euroopassakin mutta sehän ei käy feministi lauman mielestä kun ei sitä pillun luomaa ylivaltaa miehiin nähden ja tässä maassa kun on näitä nössykkämiehiäkin nyökyttelemässä tässäkin asiassa.

      Sitten kyllä tämä laillinen bordellinettitreffailu missä kylläkin mennään naisten ehdoilla.

    • tuli vaan mieleen..

      Mites sulla on muuten itsellä aikaa keskustella 10 kanssa??
      ja mitä järkeä tuollaista haaremia pyörittää ylipäätään...

      Oletko itse töissä?

      • 20 vuotta koluttu

        Kyl ne siihen pystyy ... Ne vaan menee sekasin eikä kestä kyllä kauaa pitää teatteria yllä. Lipsuu. Töissä se tuskin on tai sit se kirjottaa töissäkin. Kyllä mäkin 20 vuotiaana jaksoin - mutta aika harvaa tuli lähettyä tapaamaan, sitten 30 täytettyä on jääny milteensä kokonaan.... En mä koskaan pettäny yhtäkään ... Oli muutama mukava romanssi mutta yhdyn samaan näkemykseen. Naiset oli järjestäen lihavuuden tai 40 vuotta täyttämisen myötä osittain invalidisoituneita työkyvyltään ja aika usein tuli esiin nivelrikko, polvivammat tai joskus selkävämma tai raskausriski tai jopa kohdunpoisto. Reuma ja autoimmunisairauksia. Kirjoittelin valtavan naisjoukon kanssa 20 vuoden aikana, 90 prosenttia ihan liirumlaarun maailman parantelua, jos oli kohtuu lähellä tai kiinnostava, tuli treffeijäkin tehtyä. Vain yhdessä tapauksessa oli taustalla syöpä tai vain yksi kertoi - toinen tapaus oli ihan pimeetä huomion hakuu.

        Noin kolmanneksesta ehkä löyty psrykiatrinen tausta. Juominen 3 tapauksessa, lapsuuden hyväksikäyttö oli kanssa ehkä yhtä monella, väkivaltanen ex suhde sitten löyty näistä yleisimmin. Raiskauksia kuitenkin ehkä 3:n taustalla.

        Valeprofiileja oli jokunen, Jokunen ilmotus lähti alaikäsestä tai seksikaupasta. puolisen tusinaa 20 vuoden aikana. Pari koulukiusattua kirjotteli ja pääs avun piiriin oma-alooitteisesti tuella ja ohjauksella. Nuorin oli vain 17.

        Jokunen oli paossa väkivaltasta miestä aina ulkomaillakin asti, vain profiili viittas Suomalaisuuteen. Ulkomaalaiset ovat jumalattoman arkoja tai bisnekset mielessä. Rahalla oli väliä ainakin joka 3. tapauksessa, eli tuloja yritettiin udella varsin tietoiseen sävyyn koko vuosikymmenen suuressa osassa tutustumisia tai saada säälillä vuokrarahaa yms. Auto ja moottoripyörät kiinnostivat jokusia.

        Sähköpöstiosoitteen kalastelu ulkomaille oli ihan jatkuvaa. Jos joku kysyy sähköpostiosoitetta niin ilmotus ja roskakoriin aina kun osote on ulkomaalaiselle.

        Kaikki pidemmät suhteet on aina ollu muualta kuin netistä. Olen lopettanu seuranhaun netissä kokonaan. Ihan vedätyystä, ajanhukkaa ja hirveesti väärennettyjä ... Aika tavallista että oikeita tietoja saa ripotellen perässä.


    • Luuskaantuneita

      On - miten monet kerrat tutustuessa on tullu esiin nivelrikkosia jotka ei pysty oleen ees polvillaan ja täysin heitteillä eläviä psyykkisesti sairaita tai jopa eläkkeellä olevia tai kuntoutusjonossa olevia enintään 40 vuotiaita naisia, osalla voi olla alkoholismitausta, 8 tapausta 10:stä on ainakin osittain invalidisoitunut. Toissa vuonna tapasin ihan sekopään 34 vuotiaan, ei ollu vaarallinen mutta ihan kuutamolla. Ihme ettei sitä ole laitettu hoitoon - siis omaiset .. Jos niitä oikeesti oli, niin herätyskellot pitäs soida. Pieksi ja läksytti lastaan harvase näkeämällä ja yritti hakee sääliä keksasemalla syöpäjutun ja näkyy hakevan taas kumppania .... Säätelee jopa liki 60 vuotiaan äijän kanssa. Ei syö vihanneksia ollenkaa ... Persoonallisuus oli ihan sekasin .. Oli viikkoja kuin ihan eri ihminen - mä häippäsin ku alko valkenee.. ja koitti saada takas mut yks tapaaminen riitti osottaan että ihan entisellään meni - hullu ku pullosta tullu. Lapsella on astma ja pitää koiraa... Koko ajan piti olla menos jonneki ku oli niin ahistunut ...

      Tapauksia jossa naiset ostaa lapsillee jopa tupakkaa ite... Yhen poika pelas kaiket yöt netis eikä menny kouluun ja nainen nukku kattilat tulella pöytään ja ärty ku sano et pitäs mennä lääkäriin et on sokerit varmaan ihan sekasi.

      Nivelrikkosia 40 vuotiaita on valitettavan paljon, en tajunnukaan miten huonokuntosia naiset voi olla 40 vuotiaana.. Aivan rampauttavia kulumavammoja eritoten seksuaalisesti. Kun asiaa tutkailee siltä kannalta, pakko sanoo että valtavan moni nainen on seksuaalisesti rajoittunut jo 40 vuotta täytetttyään jonkin kulumavamman tai nivelrikon seurauksena. Kärsivät kroonisista kivuista ja reumoista yms. Olen tyrmistynyt. Sellanen tekee suhteesta lattean ku toisesta ei ole ku rajallisiin asentoihin - se voi jopa tyrehdyttää mielenkiinnon.

      Hyviä ihmissieluja löytyy mutta kukaan ei ole ollut täydellinen eikä tarvikkaan mutta herran tähden miten korkea kynnys on mennä hoidattaan itteensä kuntoon tai puhua rajoitteistaan tai ongelmistaan, inhoon psyykkisesti sairaita siitä että ne tekee kaikkensa peitelläkseen ongelmia kun niistä nimen omaan pitäs puhua - sellanen salailu ja peittely tuhoo sunteen varmasti.

      • 13+15

        Niin ja miehille alkaa tulla lisäksi potenssi-ongelmia. JA myös miehille tulee ihan samoja ongelmia mitä naisillekin, nivelrikkoa, rikkoontuneita selkiä, yms. yms. mielenterveysongelmia JA suuri ongelma seuraa hakevilla miehillä on alkoholismi, selvät miehet ei uskalla hakea seuraa. Miksi miehet salailee juomistaan kun siitä pitäisi puhua ja mennä hoitoon.


    • 7+1

      Profiili pit hävittää. Irti ei meinaa nätillä tavalla päästä mitenkään. Yritys salaisella profiililla. Ne haluaa täydellistä edellistä pirstoutunutta parisuhdetta täydentävää varakasta toista puoliskoa itselleen. Ei niillä mitään todellisia tunteita ole. Haukkuvat ivaavat jos eivät saa sitä mitä odottavat saavansa. Kertovat kavereille. Nujertavat.

    • asdfasdf

      Nuorilla miehillä ikäluokassa 25-35 tuntuu olevan paljon mielenterveysongelmia, jotkut ovat jo eläkkeellä sen ikäisenä miekkareiden vuoksi. Pitkäaikaistyöttömiä on myös paljon. Harmi kun niin nuorena jo putoaa kelkasta.

      • Sinkkumies.

        Naiset on sairaita ja sairaan lihavia joten ei ole ihme jos ovat sairaita jo 30 vuotiaina kun eivät syö terveellisesti eivätkä liiku muuta kun kodin ja kaupan sipisi hyllyn välillä. Sitten naiset vaatii että mies on kovassa kunnossa ja käy salilla ja harrastaa vaikkamitä.


    • jiipee-63

      Onx tänne taas kokoontunu joku "jännetuppi ongelmaisten" pojujen klaani naisia morkkaamaa.....voi voi ja aikuistukaa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe