Huijausta

inssi vaan

Taas hyvä vedota omaantuntoon ja saada rokotteita kaupaksi - huijausta. Rokotetut ovat meilläpäin sairastaneet rokotuksesta huolimatta flunssan ja yleiskunto on huonontunut - kun ei voi nimiä paljastaa ei voi todistaa.

Mieti itse - flunssapöpöjä useita erilaisia - miten rokote suojaa?
- Miten yhtäkkiä flunssa on muuttunut vaarallisemmaksi kuin esim. 30 vuotta sitten?
- Tämä rokottaminen on mahdollisesti bisnes ja pelko on hyvä kauppamies!?!

Itse uutinen

http://yle.fi/uutiset/lahipiirin_rokottaminen_suojaa_mummoa_ja_vaaria_influenssalta/7612646

5

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rokotettu

      Influenssa eri asia kuin flunssa. Influenssaa vastaan rokotetaan. Flunssaa vastaan ei rokotetta ja se on vaarattomampi kuin influenssa.
      Ei insinööri mutta tietää tuon asiasta. Aina rokotettu influenssaa vastaa ja minulle ainakin sopinut hyvin. Jäi ne syksyiset influenssat pois kokonaan, joita oli ennen rokotuksia.

    • .Siilimuori

      Influenssarokote on täsmäisku Kulloinkin riehuvaan influenssaan. Siis se ei varjele kaikilta lunssilta ja lentsuilta.

    • inssi vaan

      Olin väärässä flunssa ei ole sama kuin influenssa. On se hyvä j kun on tarkkasilmäisiä lukijoita ja tietäjiä ja hyvä kun on joitakin auttanut tuo rokote sillähän minä olenkin inssi vaan. En muista sairastaneeni influenssaa kuin 1995 viimeksi ja silloinkin oli tapaturman tähden (luita poikki) alentunut immuniteetti ja yleiskunto, joten influenssa pääsi iskemään.

      Liiallinen elimistön kuormittaminen esim. liika kuntourheilu tai fyysinen elimistön rasittaminen liian raskaalla työllä laskee immuniteettia samoin kuin tekemättömyys(eli esim tämä tietokoneella istuminen).

      Kun elimistön normaali kyky vastustaa influenssaa laskee, niin inffa iskee. Kai se rokoite joillekin on hyvä, mutta itse otan vain jäykkäkouristus rokotteen.

      DIACORin sivulta

      "- Influenssarokote on turvallinen ja sen voi ottaa kuka tahansa. Rutiininomaisesti sitä ei kuitenkaan suositella nuorille ja terveille ihmisille."

      Niinhän se on ettei insinööri ole viisas kuin omasta ja työnantajan mielestä

      Jos ei ole tyhmiä porukassa ei synny keskustelua - ajattele nyt !

    • inssi vaan

      Niin muistui vielä mieleen, että rokotteen tehtävä on muodostaa elimistössä puolustusreaktio ja elimistöön syntyy k.o. pöpöä vastaan vasta-aineita niin, että kun se oikea pöpö iskee on elimistö valmis puolustautumaan pöpöä vastaan. Näin joskus opetettiin jossain terveystiedon tunnilla.

      Influenssarokote annetaan kuulemani perusteella vuosittain ja tämähän myös laskee elimistön immuniteettitasoa säännöllisesti, joten onko mahdollista riskiryhmään kuuluvien eliniän lyhenevän tätäkin kautta???

      No kukin hoitakoon itseään niinkuin parhaaksi näkee. Onnellisuus on myös yksi terveen elämän perusta. Oletko onnellinen? Viina ei tee onnelliseksi. Ei myöskään tupakka, kahvi, ruoka, seksi, tietokonepelit, nettiriippuvuus, työ, insinööri jne.

      Todellinen elämän sisällön löytyminen ja rauha tekee onnelliseksi. Kiitos Taivaan Isän niin olen saanut tulla tuntemaan pääsiäisen sankarin ristiinnaulitun Kristuksen.

      • dscsdcsdcsd

        monankohan tuuman lie olleet naulat?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe