100 000

Kuis on?

Naapuri-pelin päävoitto 100 000 euroa, meni Hyvinkäälle. Minä, vantaalainen sain viisi euroa!
Eikö lähempää löytynyt naapuripelaajaa? Outoa?

16

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiutau<

      Voitaneen tulkita että Hyvinkäällä pelaajia oli vain yksi.

      • Kuis on?

        No eikö Hyvinkään ja Vantaan välilläkään ollut pelaajia?


      • Pohdintoja
        Kuis on? kirjoitti:

        No eikö Hyvinkään ja Vantaan välilläkään ollut pelaajia?

        Niin olisi hyvä saada asiallinen vastaus. Päävoittajan ympärille annetaan ymmärtää

        muodostuvan ympyrä, jonka kehille voittoluokat tulevat. Siis päävoittajasta

        joka ilmansuuntaan. Vai miten mahtaa olla todellisuudessa, epämääräistä.


      • hhhuuuiijjaauussstta
        Pohdintoja kirjoitti:

        Niin olisi hyvä saada asiallinen vastaus. Päävoittajan ympärille annetaan ymmärtää

        muodostuvan ympyrä, jonka kehille voittoluokat tulevat. Siis päävoittajasta

        joka ilmansuuntaan. Vai miten mahtaa olla todellisuudessa, epämääräistä.

        ainoa ympyrä missään taitaa olla Veikkauksen oma tili


      • ??ei ymmärrä
        hhhuuuiijjaauussstta kirjoitti:

        ainoa ympyrä missään taitaa olla Veikkauksen oma tili

        Mä sitä kysyin kioskin veikkausmyyjältä, että miten sen voi tarkistaa, niin eipä tiennyt, tositteessa on ne koordinaatit ja sen mukaan pitäis löytyä, mut kun ei. Koko naapuri-peli on aikas epäselvää. Kuka laittaa ja missä sen pinnin liikkeelle ja kuka sen kulkua ohjaa, en oikeen usko että se itsestänsä siinä hyppelis. Ympyrä ja pinni voi osua järvialueelle, niin ei tarvi voittoja jakaa.
        Ruotsissa on sellainen postinumeron mukaan arvottu peli, eli tämä naapuripeli on jonkinlainen kopio.


    • Pohdintoja

      Niimpä, ja miten ylipäätään käytännössä tuo rajanveto tehdään.

      Miten ohjelman tekee valinnat? Osoite ja etäisyys valintakiriteerinä.

      Esimerkit auttaisivat ymmärtämään miten ohjelma tekee valinnat, esim kerrostaloalueilla.

      Kadunnimi tuntuu olevan oleellinen siis osoite, jos se ei selvä, et voi osallistua.

      Miten tuo etäisyys valinta sitten tapahtuu? erityisesti kerrostalossa.

    • 546465

      JOS kysyt veikalta, sanovat: automaattina: poliisihallinto suorittaa arvonnan sen hyväksymällä tavalla. that's it. vaikka sitten puoluekannan ja työllisyystilanteen mukaan, eivät selitä sen tarkemmin.

    • herätkääpä pelaajat!

      Poliisihallinto, poliisihallinto, poliisihallinto kaikissa peleissä (keno, lotto, naapuri)
      valtionn lafka, Veikkauksen omistaja, valtion virkailijat. Kaikki pelatut rivit (osoitteet naapurissa ja arpojalle (poliisihallinnon edustaja) jotkut osoisitteet tuttuja) ja ennen "arvontaa" tiedossa. Valtion virkamies arpoo ja valvoo itseään ja tekee sellaisen rivit, jotta myös valtio hyötyy Veikkauksen voitoista. (niistähän jaellaan sitten näitä rahoja mitä kummallisimmille yhdistyksillekkin). Ja ne harvat isot voitot - mihinkähän menevät, ettei vaan-----????. Kenossakin n. 730 arvontaa vuodessa. Montako isoa voittoa ja jos on yksi 10- tai 9-tason voitto joskus - miksei edes vahingossa useampaa????

      • LäskiPertti

        Asun itse Rovaniemellä,10000 e tuli reilun kilometrin päähän talostamme sen veikkauksen kartan mukaan.

        Odotin 500e tai 50 vähintään.
        Sain vitosen.

        Välissä on kymmenkunta taloa.

        Kai tätä pelataan joka pirtissä siis...-muuten ei ymmärrä.


      • heiiii aslak
        LäskiPertti kirjoitti:

        Asun itse Rovaniemellä,10000 e tuli reilun kilometrin päähän talostamme sen veikkauksen kartan mukaan.

        Odotin 500e tai 50 vähintään.
        Sain vitosen.

        Välissä on kymmenkunta taloa.

        Kai tätä pelataan joka pirtissä siis...-muuten ei ymmärrä.

        ota huomioon, että se on ympyrä, josta voitot jaetaan....ei voittotalosta suorin tie sun mökkiisi


      • 33200
        LäskiPertti kirjoitti:

        Asun itse Rovaniemellä,10000 e tuli reilun kilometrin päähän talostamme sen veikkauksen kartan mukaan.

        Odotin 500e tai 50 vähintään.
        Sain vitosen.

        Välissä on kymmenkunta taloa.

        Kai tätä pelataan joka pirtissä siis...-muuten ei ymmärrä.

        Mä en saanu edes sitä vitosta, vaikka sen isomman ympyrän mukaan niin olisi pitänyt käydä, eli oli siis tuhat muuta "onnekasta", niin tää oli Tampereella, päävoitto kymppitonni meni Tampereen Myllypuroon.
        Kokeeksi ostin koko marraskuun, mutta tuskin jatkan.
        On se niin mun kohdalla, että säästän siinä kun en osallistu veikkauksen peleihin.


      • Pohdintoja
        33200 kirjoitti:

        Mä en saanu edes sitä vitosta, vaikka sen isomman ympyrän mukaan niin olisi pitänyt käydä, eli oli siis tuhat muuta "onnekasta", niin tää oli Tampereella, päävoitto kymppitonni meni Tampereen Myllypuroon.
        Kokeeksi ostin koko marraskuun, mutta tuskin jatkan.
        On se niin mun kohdalla, että säästän siinä kun en osallistu veikkauksen peleihin.

        Ei kannata osallistua, koska itse arvonta ja se miten voitot jaetaan on epäselvästi

        kerrottu, tai ei ole olleenkaan selitetty, selvitetty. Oikeudenmukaisuus tapahtuu

        jollain oudolla ja yksinkertaisella ohjelmalla, jossa yksinkertainen päättely. Jos

        sitäkään. Onhan selvää, että he haluavat pitää kaikki rahat itsellään

        mahdollisimman pitkään:http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/11/11/miksi-veikkaus-ei-maksa-pienia-voittoja-suoraan-pankkitilille-netissa


    • erwerwr

      Sanoin alusta asti että päävoitot pelkkää bluffia. Jokaiselle jaetaan ehkä se vitonen ja sitten arvaillaan onnekasta voittajaa. Veikkaus bluffaa kansaaisia täysillä silmiin, sillä SITÄ EI VOI VALVOA KUKAAN koska valtio valvoo itse itseään. Siitä SE RÖYHKEYS!!! Nousepa valtiota vastaan ja katso miten hyvin onnaa. Räkäistä naurua veikan mainokset: Iloa elämään!!

      • Pohdintoja

    • LäskiPertti

      Alussahan Jumala loi taivaan ja maan..(joku kuulemma on senkin nähnyt)

      Siihen väliinkö erwerwr jo kerkes besserwisserit heittämään?

      Tulee mieleen entinen pomoni joka aloitti joka saatanan lauseen ; "MINÄHÄN OLEN SANONUT..."..
      Luoja että siitäkin PELLESTÄ päästiin!

    • suunnillee ympärillä

      Tuollaiset viisi euroiset mainosmielessä toisinaan joskus maksetaan vaikka ei ihan naapuri olisikaan. On hyvä kuitenkin et pysytellään suomen rajojen sisäpuolella.
      Ray on kans sellainen konstikas rahapelien tarjoaja ja pelientarjoajat kun hoitaa minimiksi pelaamisen menestykseen vaikuttavat seikat voi pelaaja heittää taktikoinnit puskiin keskittyä työn tekemiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe