Naiset, pidättekö pitkistä miehistä?

Sami1

Itselläni on pituutta noin 195 cm ja haluaisin tietää, pitävätkö naiset pitkistä miehistä. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa ja olen lihaksikas, mutta joissakin tilanteissa nimen omaan oma pituus askarruttaa. Onko huomattava pituus mielestäsi positiivinen vai negatiivinen asia miesten suhteen?

60

3127

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bpflslsls

      Mitä pitempi, sitä parempi:) tietenkin riippuu naisesta

      • 164cm mies

        Yleisesti ottaen miehen pituus on ainoa asia jolla on naiselle merkitystä.
        Useiden vuosien naisten metsästyskokemuksella voin sanoa että lyhyitä miehiä haluavia naisia ei ole olemassa, joten asia ei riipu naisesta vaan kaikilla naisilla on vastaavanlaiset halut tätä juuri tätä fyysistä ominaisuutta kohtaan.
        Jopa lyhytkasvuiset naiset haluavat juuri noita 195 senttisiä miehiä.

        Joten kyllä, KAIKKI NAISET OTTAVAT siltä seisomalta 195cm miehen jos vaan mahdollista.


      • eipitkille
        164cm mies kirjoitti:

        Yleisesti ottaen miehen pituus on ainoa asia jolla on naiselle merkitystä.
        Useiden vuosien naisten metsästyskokemuksella voin sanoa että lyhyitä miehiä haluavia naisia ei ole olemassa, joten asia ei riipu naisesta vaan kaikilla naisilla on vastaavanlaiset halut tätä juuri tätä fyysistä ominaisuutta kohtaan.
        Jopa lyhytkasvuiset naiset haluavat juuri noita 195 senttisiä miehiä.

        Joten kyllä, KAIKKI NAISET OTTAVAT siltä seisomalta 195cm miehen jos vaan mahdollista.

        Ei pidä paikkaansa, minä olen pitkä 174cm ja maksimi kun ottaisin on 180cm en halua, että olen miestä "napaan". Poikaystäväni on minua lyhyempi 172cm.


      • 165
        164cm mies kirjoitti:

        Yleisesti ottaen miehen pituus on ainoa asia jolla on naiselle merkitystä.
        Useiden vuosien naisten metsästyskokemuksella voin sanoa että lyhyitä miehiä haluavia naisia ei ole olemassa, joten asia ei riipu naisesta vaan kaikilla naisilla on vastaavanlaiset halut tätä juuri tätä fyysistä ominaisuutta kohtaan.
        Jopa lyhytkasvuiset naiset haluavat juuri noita 195 senttisiä miehiä.

        Joten kyllä, KAIKKI NAISET OTTAVAT siltä seisomalta 195cm miehen jos vaan mahdollista.

        Siinä olet oikeassa, että harva nainen vartavasten lyhyttä miestä etsii, mutta eivät kaikki silti kaksmetristäkään halua. Useimmat haluavat "itseään pitemmän" miehen (ihan samoin useimmat miehet etsivät itseään lyhyempiä naisia, harva mies haluaa itseään pitemmän naisen).

        Minulle sellainen 10-15cm:n pituusero on paras (mikä tarkoittaa 75-80 senttistä miestä). En halua näyttää lapselta mieheni rinnalla, mutta en myöskään halua hänen näyttävän lapselta minun rinnallani.


    • En pidä

      En pidä pitkistä miehistä, koska yleensä heidän ruumiinrakenne on outo esim. Conan O´Brien.

      Noin 170 - 180cm on parhaimman näköisiä... Tosin yleensä naiset kai(?) tykkää pitkistä, mutta ei kaikki.

    • eipitkille

      170-180cm perfect.

    • minnagg

      Itseasiassa 190-195 cm on täydellinen pituus kun itsekin olen 177 cm. Siihen vielä korkkarit.. niiin, hups ollaankin melkein 185 cm. Tähän vielä sporttinen ulkokuori ja mikä tärkeintä sisäinen komeus niin oijjoi, onko tälläisiä miehiä??? :)

      • 65+8

        Meiän salilla käy ehkä n. 195 cm ellei jopa pidempi mies.... on kyl todella jäätävän kokoinen ja mukava seurata sen tekemisiä. Pitkä ja lihaksikas kroppa on kyl todella seksikäs.... ainut vaan et taitaa olla varattu kun joskus on ollut nainen mukana. :(


      • sandrame
        65+8 kirjoitti:

        Meiän salilla käy ehkä n. 195 cm ellei jopa pidempi mies.... on kyl todella jäätävän kokoinen ja mukava seurata sen tekemisiä. Pitkä ja lihaksikas kroppa on kyl todella seksikäs.... ainut vaan et taitaa olla varattu kun joskus on ollut nainen mukana. :(

        Mikä sali ja kaupunki on kyseessä?


      • 33+44
        65+8 kirjoitti:

        Meiän salilla käy ehkä n. 195 cm ellei jopa pidempi mies.... on kyl todella jäätävän kokoinen ja mukava seurata sen tekemisiä. Pitkä ja lihaksikas kroppa on kyl todella seksikäs.... ainut vaan et taitaa olla varattu kun joskus on ollut nainen mukana. :(

        mikä sali ja kaupunki on kyseessä?


      • 23+4
        33+44 kirjoitti:

        mikä sali ja kaupunki on kyseessä?

        en kerro... :))


      • jees jees

        Sama täällä, itse 176cm, pitkiä miehiä eli noita yli 190centtisiä vaan todella vähän. Kaikille ei riitä. Sit jos vielä se pitkä onkin kiinnostunut lyhyistä naisista niin voi räkä..


      • 165
        jees jees kirjoitti:

        Sama täällä, itse 176cm, pitkiä miehiä eli noita yli 190centtisiä vaan todella vähän. Kaikille ei riitä. Sit jos vielä se pitkä onkin kiinnostunut lyhyistä naisista niin voi räkä..

        Siskoni on sinun pituisesi, ja hän valitti aikoinaan, että pitkät miehet ovat järjestään kiinnostuneita lyhyistä naisista. Nykyään hän on naimisissa 185 senttisen kanssa.


    • Positiivinen, tykkään. :)

    • 160 cm

      Ehdottomasti positiivinen!
      Tämän tytön mielestä ainakaan mies ei ole koskaan liian pitkä. :)

      • 160 cm hukkapätkä ;)

        Juuri näin :)

        Jos kemiat loksahtaa yhteen, on ihan sama kuinka pitkä mies on.


      • 164cm mies
        160 cm hukkapätkä ;) kirjoitti:

        Juuri näin :)

        Jos kemiat loksahtaa yhteen, on ihan sama kuinka pitkä mies on.

        Unohdit typerä ämmä mainita että ihan sama kuinka pitkä mies on kunhan ei ole lyhyt.
        Vitun huora.


      • 18+3
        164cm mies kirjoitti:

        Unohdit typerä ämmä mainita että ihan sama kuinka pitkä mies on kunhan ei ole lyhyt.
        Vitun huora.

        Sinulla sitten riittää tuota naisvihaa. Täytyt kyllä myöntää että 164 cm "pitkä" vai pitäisikö pikemminkin sanoa 164 cm lyhyt katkera mies on huvittava näky.


      • 164cm mies
        18+3 kirjoitti:

        Sinulla sitten riittää tuota naisvihaa. Täytyt kyllä myöntää että 164 cm "pitkä" vai pitäisikö pikemminkin sanoa 164 cm lyhyt katkera mies on huvittava näky.

        Ihan samalla tavalla te naisetkin vihaatte lyhyitä miehiä. Onhan se miestään puolet lyhyempi nainenkin huvittava näky kun täytyy sitten päteä miehellä kun ei muuten pysty. Hahahaha !!!


      • 18+3
        164cm mies kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla te naisetkin vihaatte lyhyitä miehiä. Onhan se miestään puolet lyhyempi nainenkin huvittava näky kun täytyy sitten päteä miehellä kun ei muuten pysty. Hahahaha !!!

        Olen 180 cm pitkä nainen. Aviomieheni on n. 183 cm pitkä.

        Käytän paljon korkokenkiä (12 cm korko minimi). Siinä sitä sitten ollaan yhtäkkiä vähintään sen 192 cm koroilla. Tällöin olen pidempi kuin mieheni mutta se ei syö minun mieheni itsetuntoa. Paljonkohan sinua nakertaisi?

        Minua ei haittaisi vaikka mieheni olisikin minua lyhyempi vaikka salaa aina haaveilinkin että kun olisi edes saman pituinen nii se olisi jo täydellistä. Kieltämättä 164 cm on auttamatta liian lyhyt minun makuuni mutta 170 cm vielä menisi. Mutta jos sillä 170 cm miehellä olisi tuollainen asennevamma ja naisviha kuin sinulla niin ei olisi enää pituudesta kiinni vaan jäisi kuin nalli kalliolle ihan muista syistä.

        Eli itse en kelpuuttaisi 164 cm miestä ihan oman pituuteni tähden tai saisi olla aika erikoinen mies että katsoisin läpi sormien. Mutta minun logiikallani 174 cm pituisena olisit skaalani sisäpuolella. Eli en näe syytä miksei esim 170 cm tai lähellä oleva nainen voisi hyväksyä sinua kumppanikseen. Paitsi tietysti jos tuo naisvihasi ja katkeruutesi karkoittaa naisen kuin naisen.

        Nuorempana minäkin toivoin voi kun olisin lyhyempi enkä tällainen hongankolistaja. Mutta aikaa kului ja hyväksyin pituuteni. Nykyäön olen ylpeä pituudestani enkä haluaisi olla senttiäkään lyhyempi tai pidempi.

        Ja mitä pitkien naisten vientiin tulee niin voin kertoa että sitä kyllä on.


      • 164cm mies
        18+3 kirjoitti:

        Olen 180 cm pitkä nainen. Aviomieheni on n. 183 cm pitkä.

        Käytän paljon korkokenkiä (12 cm korko minimi). Siinä sitä sitten ollaan yhtäkkiä vähintään sen 192 cm koroilla. Tällöin olen pidempi kuin mieheni mutta se ei syö minun mieheni itsetuntoa. Paljonkohan sinua nakertaisi?

        Minua ei haittaisi vaikka mieheni olisikin minua lyhyempi vaikka salaa aina haaveilinkin että kun olisi edes saman pituinen nii se olisi jo täydellistä. Kieltämättä 164 cm on auttamatta liian lyhyt minun makuuni mutta 170 cm vielä menisi. Mutta jos sillä 170 cm miehellä olisi tuollainen asennevamma ja naisviha kuin sinulla niin ei olisi enää pituudesta kiinni vaan jäisi kuin nalli kalliolle ihan muista syistä.

        Eli itse en kelpuuttaisi 164 cm miestä ihan oman pituuteni tähden tai saisi olla aika erikoinen mies että katsoisin läpi sormien. Mutta minun logiikallani 174 cm pituisena olisit skaalani sisäpuolella. Eli en näe syytä miksei esim 170 cm tai lähellä oleva nainen voisi hyväksyä sinua kumppanikseen. Paitsi tietysti jos tuo naisvihasi ja katkeruutesi karkoittaa naisen kuin naisen.

        Nuorempana minäkin toivoin voi kun olisin lyhyempi enkä tällainen hongankolistaja. Mutta aikaa kului ja hyväksyin pituuteni. Nykyäön olen ylpeä pituudestani enkä haluaisi olla senttiäkään lyhyempi tai pidempi.

        Ja mitä pitkien naisten vientiin tulee niin voin kertoa että sitä kyllä on.

        Minä haluan lyhyen naisen mutta lyhyiden naisten vaatimukset miesten pituuksien suhteen ovat samat kuin teillä pitkillä.
        Mulle kelpaa vaikka 140cm nainen mutta etsippäs vaikka omasta tuttava piiristäsi nainen jolla on about 150-160cm mies. Tuskin löytyy.
        Joka paikassa näkee sen että mitä lyhyempi nainen niin sitä pitempi mies.

        Koitin muuten pokata kerran netistä muistaakseni 183 senttistä naista mutta hän lopetti sitten kirjoittamisen kun löysi pitemmän miehen.
        Syy siihen miksi halusin hänet oli kauniit kasvot.

        Livenä en ole päässyt edes juttelemaan naisten kanssa joten kukaan ei tiedä katkeruuksistani mitään.


      • 165
        164cm mies kirjoitti:

        Minä haluan lyhyen naisen mutta lyhyiden naisten vaatimukset miesten pituuksien suhteen ovat samat kuin teillä pitkillä.
        Mulle kelpaa vaikka 140cm nainen mutta etsippäs vaikka omasta tuttava piiristäsi nainen jolla on about 150-160cm mies. Tuskin löytyy.
        Joka paikassa näkee sen että mitä lyhyempi nainen niin sitä pitempi mies.

        Koitin muuten pokata kerran netistä muistaakseni 183 senttistä naista mutta hän lopetti sitten kirjoittamisen kun löysi pitemmän miehen.
        Syy siihen miksi halusin hänet oli kauniit kasvot.

        Livenä en ole päässyt edes juttelemaan naisten kanssa joten kukaan ei tiedä katkeruuksistani mitään.

        Et siis edes yritä tehdä tuttavuutta naisten kanssa. No ei ole ihme, ettei seuraa löydy.

        Minulla on kolme lyhyttä serkkupoikaa (165-170cm), ja kaikilla heillä on naiset. Yhden vaimo on miestään pitempi, kahden vaimot lähes saman pituisia kuin miehensä.


      • 164cm mies
        165 kirjoitti:

        Et siis edes yritä tehdä tuttavuutta naisten kanssa. No ei ole ihme, ettei seuraa löydy.

        Minulla on kolme lyhyttä serkkupoikaa (165-170cm), ja kaikilla heillä on naiset. Yhden vaimo on miestään pitempi, kahden vaimot lähes saman pituisia kuin miehensä.

        Minkä takia naiset tekee omatoimisesti tuttavuutta pitkien miesten kanssa mutta ei minun ?
        Tästä voi päätellä että vaikka menisin iskemään naisia niin tulokset ovat hyvin heikkoja. Nettitreffeissäkään ei ole kukaan kiinnostunut näin lyhyistä miehistä.
        Kasvoiltani ja kehon rakenteeltani olen sen näköinen että minua ei erota 7 vuotiaasta pojasta.


    • Hirame

      Kyllä naiset pitävät pitkistä miehistä mitä olen keskustellut naispiirissä. Varsinkin pitkät naiset kuten esim. minä.

      Mutta pituus ei ole se tärkein kriteeri vaan sisin. Siksi sinuna kiinnittäisin enemmän huomiota henkiseen kasvuusi ihmisenä ja toisia arvostavana. Jos esim. edessäni olisi kaksi yhtä kiinnostavaa miestä. Toinen olisi minua pidempi ja toinen lyhyempi, valitsisin sen mukaan millainen on persoona. Aina ensin tulee sisin ja kemia, ainakin jos pysyvää suhdetta kaipaa.

    • pitkä mies on hot!

      Itsekin tapailen nyt 195cm pitkää miestä, ite 164. Ja täytyy kyllä sanoa että TYKKÄÄN! :)

      Eikä siitä pituuserosta mitään haittaa ole. Tykkään käyttää korkkareita, ja sohvalla kölliessä sovin hyvin kainaloon.

      • sandrame

        Voi hitsi kun oon kateellinen.. :( mutta iloinen sun puolesta :)


    • sopivasti onnellinen

      Minun mies on 173cm ja on komea. ei miehen tarvi olla 195 cm, vaikka itekki joskus seukkasin sellaisen pitkän kanssa . Onnellinen voi olla vähän lyhyemmänkin kanssa ;)

      • 164cm mies

        Ei vaan sukella sinäkin sinne pitkän miehen perseeseen.


      • madriina

        Totta tämäkin, eikä yli 190 cm miehiä edes riitä kaikille ;)


    • tonnellinen12322

      Olen itse 175cm ja mun kaikki miehet on joko olleet pari senttiä lyhyempiä tai pidempiä. Ikinä ei ole ollut yli 180cm. Nykyinen mies 172cm.

    • 17+7

      Olen 175 cm nainen ja pidän nimenomaisesti pitkistä miehistä. Haluan tuntea itseni naiselliseksi ja siroksi miehen rinnalla, joten luulenpa että tästä syystä olen aina seurustellut vain yli 190 cm miesten kanssa. Miehen tulee kuitenkin olla myös roteva, ettei tule tällaista yllämainittua "conan o'brien"-lookkia. Yli 2m alkaisi varmaan olemaan jo liikaa... Ihan suutelunkin kannalta :)

      • madriina

        Kuinka pitkä on sun nykyinen mies vai oletko sinkku?


      • 17+7
        madriina kirjoitti:

        Kuinka pitkä on sun nykyinen mies vai oletko sinkku?

        Nykyinen on 193cm :)


      • oivoijoijoi
        17+7 kirjoitti:

        Nykyinen on 193cm :)

        Mistä mäkin löytäisin pitkän miehen? Kadulta? Kirjastosta? Kaveripiiristä?


    • BEM

      Itse olen myös tuon 195 cm ja täytyy sanoa, että yllättävän paljon tuolla koolla tuntuu olevan merkitystä. Tietysti minulle varmaan osittain kerrotaan mitä haluan kuulla, mutta silti.

      Tosi moni myöskin on sanonut, ettei saa olla luiskaper.se eli laiha. Mielummin tietysti lihaksia.

      • marilyn77

        Hartioiden leveys lyhentää ihmistä ja katsokaapa vaikka kilpabodareita... kaikki alle 175 cm, parhaimmat jopa alle 165 cm.

        Voiko enään hauskemman näköistä heppua olla kun rotevuus syö lopunkin illuusion pituudesta???


      • pertti36
        marilyn77 kirjoitti:

        Hartioiden leveys lyhentää ihmistä ja katsokaapa vaikka kilpabodareita... kaikki alle 175 cm, parhaimmat jopa alle 165 cm.

        Voiko enään hauskemman näköistä heppua olla kun rotevuus syö lopunkin illuusion pituudesta???

        Itse 170cm ja luonnostaan melkoisen leveäharteista ja romuluista mallia ja näytän suht leveältä normaalipainoisenakin 70-75kiloisena. Ylimmät vatsalihakset kuitenki vähän on näkyvissä,että ei sitä läskiä kovin hirveesti ole.
        Mitä hauskaa siinä muka on,jos mies on miehekäs ja rotevarakenteinen? Olisiko hintelä tai hoikka mies parempi? Tuntuu ,ettei ole hyvä mitenkään päin..


    • liisuliini34

      Pitkä tai pätkä kunhan ei oo huulessa sätkä...

    • POhjosenN

      Pitkä mies minulle, kiitos :)

      Onhan tuota pituutta minullakin, 182 cm. Joten ei liian pitkää miestä ole olemassakaan :)

    • Hau
    • pitkänmiehenvaimo

      Pitkät miehet vain on niiiiin kuumia! Oma kulta on 195 pitkä, itse 163. ;) ja komea!
      Kaiken kruunaa rento, hauska ja kiltti luonne. Todellinen lottovoitto on hän...
      Olen aiemmin seurustellut lyhyempien miesten kanssa, ns. tavallisten kokoisten. Mutta salaa aina haaveilin pitkästä miehestä. Ja kun mieheni tapasin, niin se oli sitten siinä. En ikinä seurustelisi enää lyhyiden miesten kanssa...heistä vaan puuttuu "se jokin", mitä aina kaipasin, enkä tiennyt edes mitä se oli. Nyt tiedän. Se pituus yksinkertaisesti on niin kiihottava ja seksikäs piirre miehessä että!!

    • mollynoora

      Mies voi mun puolesta olla 170 - 200 cm, kuitenkin jos pitää valita niin ehkä ottasin pidemmän... en tiiä itekkään miksi???

    • 19+11

      Huvittaa kun kuulee siitä kuinka suosittua miehen pituus on. Itse olen 192cm ja täysin ilmaa naisille. Luulenpa että he pitäisivät sinusta yhtälailla kuin nyt, vaikket hongankolistaja olisikaan.

      • ???

        Oletko mallia "kukkakeppi", vai onko sinussa myös sopivasti rotevuutta?


    • n 35

      Minä olen 166, ja yli 15 sentin pituusero alkaa olla ärsyttävää. Pitkien miesten kanssa tuntuu aina siltä, kuin juttelisi kuuroille korville jostakin vyötärönkorkeudelta :) Muutoin kumppanin pituudella on merkitystä lähinnä suudellessa, tanssiessa ja seksissä ja niissä on tilaa mielikuvitukselle.

    • jonna1+1

      Mua ei 15 sentin pituusero haittaa... ei haittaa vaikka olisi 25 cm pituusero kun itte oon tälläne hukkapätkä :)

    • wokkipannu

      Pitkä kookas mies on pelottavampi kuin pieni. Kuinka sellaselta körmyltä pääsee karkuun, kun se alkaa hakkaamaan naista? Pikku miestä sentään ylettää lyömään paistinpannulla päähän.

    • voimalinja

      Hahhah, alle 170 cm miehen puhetta vai mitä? No, onneksi ne alle 170 cm miehet ovat vakivallattomia.

      • 164cm mies

        Ikinä en ole tavannut väkivaltaisia lyhyitä miehiä. Kaikki tappelupukarit jotka ovat tulleet minulle räyhäämään ovat olleet noin 40-50 vuotiaita ja noin 180cm pitkiä miehiä.
        Onhan se helpompi tulla uhittelemaan lyhkäsille kun ei muille uskalla ja samalla voi esittää olevansa "alfauros" ympärillä oleville tyhjäpäisille naisille.
        Ihmiset käyttäytyvät vielä tänäkin päivänä kuin eläimet.


      • murheensa kullakin
        164cm mies kirjoitti:

        Ikinä en ole tavannut väkivaltaisia lyhyitä miehiä. Kaikki tappelupukarit jotka ovat tulleet minulle räyhäämään ovat olleet noin 40-50 vuotiaita ja noin 180cm pitkiä miehiä.
        Onhan se helpompi tulla uhittelemaan lyhkäsille kun ei muille uskalla ja samalla voi esittää olevansa "alfauros" ympärillä oleville tyhjäpäisille naisille.
        Ihmiset käyttäytyvät vielä tänäkin päivänä kuin eläimet.

        Ite oon 189 pitkä, normikroppainen mies.ja normikropalla tarkoitan sporttista.Vaimo on suoraan sanonnu ettei olis ottannu samanmittaista miestä vaan reilusti pidemmän.olen töissä naisvaltaisella alalla ja positiivista palautetta pituudesta saan työkavereiltakin.joskus hävettää töissä kun olen yleensä pitänyt itseä rumana niin etenkin nuoret naiset kehuu komeaksi muiden kuullen. Kai se on niin,et kun on riittävän ruma mies niin onkin jo komee.


      • 164cm mies
        murheensa kullakin kirjoitti:

        Ite oon 189 pitkä, normikroppainen mies.ja normikropalla tarkoitan sporttista.Vaimo on suoraan sanonnu ettei olis ottannu samanmittaista miestä vaan reilusti pidemmän.olen töissä naisvaltaisella alalla ja positiivista palautetta pituudesta saan työkavereiltakin.joskus hävettää töissä kun olen yleensä pitänyt itseä rumana niin etenkin nuoret naiset kehuu komeaksi muiden kuullen. Kai se on niin,et kun on riittävän ruma mies niin onkin jo komee.

        Kuten olen sanonut niin naisille pituus on yhtä kuin ulkonäkö. Jos on lyhyt mies niin jopa ihmisarvo on pienempi naisten silmissä ja tämä ilmenee ihan satunnaisena vittuiluna naisten taholta.
        Käytännössä siis nämä putkinäköiset ämmät ottavat ihan kenet tahansa miehen joka on lähemmäs 2 metrinen, se kun on ainut tärkeä asia miehessä.
        Sitten naiset valittavat kun mies pettää koska se joutuu naimaan työkseen näitä pituuden perässä juoksevia kanoja.
        Voisin heittää arvion että yksi pitkä mies( 185cm)joutuu naimaan elämänsä aikana satoja ellei jopa yli 1000 pituushuoraa elämänsä aikana.


      • sorkkalauta
        164cm mies kirjoitti:

        Kuten olen sanonut niin naisille pituus on yhtä kuin ulkonäkö. Jos on lyhyt mies niin jopa ihmisarvo on pienempi naisten silmissä ja tämä ilmenee ihan satunnaisena vittuiluna naisten taholta.
        Käytännössä siis nämä putkinäköiset ämmät ottavat ihan kenet tahansa miehen joka on lähemmäs 2 metrinen, se kun on ainut tärkeä asia miehessä.
        Sitten naiset valittavat kun mies pettää koska se joutuu naimaan työkseen näitä pituuden perässä juoksevia kanoja.
        Voisin heittää arvion että yksi pitkä mies( 185cm)joutuu naimaan elämänsä aikana satoja ellei jopa yli 1000 pituushuoraa elämänsä aikana.

        Kiitos arviosta, mutta itselläni on ollut vain yksi nainen joka on myös vaimoni. Pituus on hiukan yli 190 cm. Sain tehdä "töitä" tämän yhdenkin naisen suhteen kun sitä ennen sain monilta naisilta pakit. Joskus on pituutta kehuttu, mutta en todellakaan usko että olisin pituuteni takia saanut useampia naisia. Olen ihan tavallinen maatalon mies.

        Kyllä se on niin, että lähes kaikki miehet saavat naisilta pakit. Syitä on monia, kuten nainen on varattu, ei halua elämäntilanteensa miestä, kuukautiset, epärealistiset odotukset prinssistä, rahaton mies, työtön, epäsiistiulkoasu, huonot hampaat, kaikki liigapelaajat varattu.... lista on loputon ja lohuton...


    • enkerrokkaan

      Sinulle 164cm mies.
      Ei me pitkät miehet mitään satoja tai tuhansia naisia naida elämämme aikana.
      Muutamia kymmeniä, kunnes se oikea sattuu kohdalle ja tehdään perhe.
      Nuorena olin aika suosittu naisten keskuudessa ja vaimoni kanssa on oltu 22 vuotiaasta yhdessä, lapset ovat jo aikuisia.

      Jos ajatus mailmasi on naida mahdollisimman monta naista elämäsi aikana niin katso peiliin: Ja mieti miksiköhän sinulla ei käy flaksi naisten kanssa?

      T: Herra 187cm

      • 164cm mies

        Ei tarvitse naida useita naisia kun en pääse painamaan sitä ensimmäistäkään.
        Entä missä on nainen joka alkaa pituiseni miehen kanssa parisuhteeseen ? Sellaista ei ole. On täyttä kusetusta että jollain lyhyellä naisella olisi lyhyt mies.


      • murheensa kullakin
        164cm mies kirjoitti:

        Ei tarvitse naida useita naisia kun en pääse painamaan sitä ensimmäistäkään.
        Entä missä on nainen joka alkaa pituiseni miehen kanssa parisuhteeseen ? Sellaista ei ole. On täyttä kusetusta että jollain lyhyellä naisella olisi lyhyt mies.

        164cm mies,älä vaivu synkkyyteen.En minäkään 189cm mikään kokopäivätoiminen panomies ole vaikka naiset on kehunnu komeeksi.jos vain olet fiksu ja uskot itseesi niin sata varmasti sullekin heruu naista.pituus voi olla joillekin plussaa mut ei ainut kriteeri tai sit pitää huolestuu jo naisista.Hyvää vuoden alkua sinulle veli hyvä!


    • toinen sami

      Itse olen miettinyt samaa olen vain itse 210cm pitkä mut jos baarissaki pomppii ni kyl jotku naiset rohkaistuu toteamaa et he on kiinnostuneita pitkistä miehistä ;)

      • 194 cm

        Baarissa tosiaan riittää vientiä, mutta muuten olen ilmaa. Tai ei uskalleta tehdä aloittteita kuin baarissa, aika säälittävää. Itse käyn baareissa lähinnä "pakosta" kun joskus on firman edustusta/keikkoja.


    • 189cm/85kg

      Juu, onhan Se niin että pitkät miehet on in etenkin baareissa.jotain vuosia sitten olin työmatkalla Pietarissa ja käytiin diskoilemassa paikallisessa diskossa.yritin kävellä tanssilattian läpi baaritiskille niin muija alko repimään mua.sain irrotettua otteen ja kävelin muutaman metrin niin toinen muija samalla tavalla kiinni kun liima.Toisaalta toi on ahdistavaakin, joku tolkku voi lähestymisissäkin olla..Suomessa jotkut nuoret naiset kans aika suoria, toisaalta ei tule väärin tulkintoja kun suoraan sanotaan et mies on pantava.

    • leila-le

      Jeejeeeee, pidän pitkistä!

    • Anonyymi

      Naiset varmaan haluaa saada nopeesti perinnön näiltä pitkiltä hepuilta, koska pitkäthän kuolevat paljon aikaisemmin kuin normaali pituiset. Voivat sitten lähtee perintö rahoilla afrikkaan seksilomalle, pitkät nepet varmasti kiihottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe