voiko rakkaus loppua?

umpikujassa

Tilannehan on nyt sellainen että ollaan oltu yhdessä joku reilu kymmenen vuotta josta viimenen kolme kihloissa.. nyt vaan musta tuntuu että olisko parempi erota?! En sitten tiedä totuinko kesällä liikaa tuohon yksin olemiseen ja kun sai tehdä asioita ettei kukaan kyselly ja oottanu, mies kun oli kesällä aina viikolla reussuhommissa.. sai syödä millon halus, sai siivota tai olla siivoamatta yms. Sai olla kavereita tapaamassa ja tulla kotiin kun halus... ja se mikä mua on huolettanu jo jonkin aikaa että ei mulla oo aikoihin ollu tuota miestä ikävä vaikka onkin paljon pois kotoa?! Pitäiskö mulla olla? Ja mä oon oikeesti miettiny tätä ero asiaa jo aika kauan..jopa vuoden.. en vaan tiä miten sen ottaisin esille! Miehen kanssa kun ei pysty keskustelemaan tällasista asioista ollenkaan.. ja kaiken huipuks mulla on ollu jotain pikku säätöö toisen miehen kanssa tässä kesällä joten senkin puolesta mulla on paska olo valehdella miehelleni.. tiedän että tästä tulee kommentteja että ero vain ja oletpa tyhmä ym mutta en todella tiedä miten ottaisin tän asisn esille ja saisin jotain tehtyä asialle.. lisäksi mieheni haluaisi lapsia joita olen päättänyt olla ikinä tekemättä.. senkin puolesta tuntuu pahalta että hän on luopumassa isyydestä mun takia.. tosin tää asia ollaan joskus puhuttu että mä en lapsia tee mutta kai se olettaa että mä muutan mieltäni.. onko joku ollu samassa tilanteessa?

6

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • black betty 87

      mulla oli melko lailla samanlainen tilanne. erosin, ja nyt tuntuu niin paljon paremmalta! älä tuhlaa elämääs väärän ihmisen kans. mulla on nyt niin paljon parempi olla. kuin kivi ois vierähtäny harteilta. me eletään täällä vaan kerran joten ei heitetä sitä hukkaan! tsemppiä sisko!

    • enpä tiä nyt

      Jos toinen haluaa lapsia päästä se menemään ja etsiin sellanen, se muuten katuu sitä forever! Ei toi muuten kummalta kuulosta, jos vain sitten kun arki taas saapuu kaikki muuttuis kivaksi, ei se sen kummempaa kai oo kenenkään kanssa. Koetko olosi LIIAN turvalliseksi kun piti hakea jännitystä jostain muusta, joskus tällaisesta voi olla kyse. Jos sitten olis sinkku huomais että on ollut aivan vääristä kiinnostunut ja vain sillä perustella et on tylsä oma suhde tai jotain, vaikka no onhan sekin vähän huono homma..

      • rehellisyys

        Älä valehtele miehelle, joka luulee että vielä välität hänestä.


    • miesvm_1967x

      Kyllä, rakkaus voi loppua. Jos sitä koskaan teillä olikaan. Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa joka kehotti sua vapauttamaan miehen etsimään uutta kumppania jonka kanssa perustaa perhe. Ei se ole teidän kummankaan vika eikä syyllistä ole mutta ette vaan sovi toisillenne.

    • voi tulla ero

      on ollut ja ero tuli, aloin tuolloin kiinnostua muista ja lopulta erottiin syinä oli myös oman miehen saamattomuus ja seksin puute, eihän niin voi elää nuori kun on, kuten papparaiset!

    • kannatan rehdisti

      Olet jo pettänyt luottamuksen, pikkusen suhteillut. Kaada nyt kaikki paska miehen niskaan ja syyllistä hänet ottamatta vastuuta omista teoista. Eroon ja radalle kevein mielin. Olet joka miehen unelma, mutta on hienoa ettet ole lisääntynyt hänen kanssaan. Ero on vielä helppoa ja halpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe