Ken voisi ymmärtää?

Uuno Turhapuro

Jännämiehillä aina flaksi käy. Muuan linnankundi Mattikin jo ties monettako kertaa naimisissa. Ja aina (?) hakannut kumppaninsa, ja silti aina uusi löytyy.

Joitakin vuosia sitten oli juttua eräästä rockmuusikosta. Neekeri ja ruma kuin riihen seinästä irti reväisty piru. Silti oli Suomessa pelkästään jo 140 naista pannut ja ainakin osalle HIV:n tartuttanut.

Nyt yksi jännämies kehuu tekosillaan:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288767015981.html
Ei ole rappoisen näköinen tämäkään, mutta niin naisten mieleen, että.
Jopa minäkin olen paremman näköinen, mutta petikumppanit voi laskea yhden käden sormista. Viimeksi sain vuosia sitten...

Miten tämä näin menee?
Sitten myöhemmin nämä samaiset naikkoset ovat niiiiin hyvä perheenäitejä jne.
Minä en ymmärrä. Ymmärtääkö joku muu?
Jos, niin kerro vapaasti. Myöhäistä se minulle on, mutta haluaisinpa vain tietää ja ehkä ymmärtää jotakin naisen sielunelämästä.

17

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ymmärrän

      On tuo M Hucknall nuorena ollut ihan ihmisen näköinen, mutta nythän häneen ei kukaan nainen enää koskis kepilläkään.

      Petikumppaneita ajatellen se ulkonäkö ei aina ole olleellinen seikka, vaan "karisma". Toisilla sitä on ja toisilla ei. Se on syntymälahja. Jos avaaja sai viimeeksi vuosia sitten, se voi myös johtua siitä, että sisäpuolelta hänen päänsä ei ole seksikäs. Jo se, että kutsuu vastakkaista sukupuolta naikkosiksi paljastaa syyn, miksi ei tule koskaan saamaan. J. Leskinenkään ei ollut komeudella pilattu, mutta veti kyllä kauniita naisia puoleensa. Hän ei kutsunut ketään naikkoseksi. :)

    • Alter ego

      Minä ymmärrän kun muistelen suomalaista lasten kasvatusoppia. Se kun vaatii lapsilta kiltteyttä, auliutta auttaa ja palvella, olla nöyrä. Mitä kiltimpi lapsi, sitä enemmän kehuja. Kasvatusoppi on peräisin kirkolta. Se opettaa nöyristelemään herran edessä. Se oppi johtaa siihen, että isoin osa kansasta on valmiina kumartamaan ja alistumaan kaikkeen, mutä vähänkään vaikutusvaltaisemmaksi oletettu henkilö vaatii.
      Kiltti tyttö (tai miksei poikakin) tekee pienellä painostuksella sen mitä vaaditaan. Siksi.

      Minä en kuulu mihinkään kirkkoon enkä tunnusta mitään uskontoa. Lapseni olen yrittänyt parhaani mukaan opettaa kriittisiksi. Meillä on luettu aina vastavirtakirjallisuutta, tutustuttu eri tavoin ajattelevien ajatuksiin, nautittu taiteista ja laulujen riimeistä, joissa laulajilla on sanomaa. Suosikkeihini kuului mm. Sleepy Sleepers sillä heidän vaikeutensa saada levylleen valittu nimi osoittautui mahdottomaksi. Ne jotka eivät tiedä mistä on kyse, niin puhun levystä Takaisin Karjalaan ja, jonka nimi piti olla Karjala takaisin. Heput olivat mahtavia rääväsuita, ärsyttivät kaikkia aikuisia. Sittemmin Radio Cityn Pullakuskit-ohjelmaa vetämässä ja minä kuuntelin lähetyksiä aina.

      Liika kiltteys on siis syynä.

    • mitäkä mies

      Heh..Ei valittamista ja aivan hyvin on käynyt flaksi vaikka enole kuin omatekoisessa lumilinnassa ollut hetken.En myöskään ole kättäni nostanut satuttaakseni naista.Kyllä kova yrittäminen aina palkitaan piparilla tms.Jo hyvä käytös edes auttaa jos joulu on liian harvoin :)

    • No Ken ei ainakaan ymmärrä, kun se on sellainen siloposki... se Barbien poikakaveri.

      Mää kyl myönnän, että olen perso kauniille sanoille, mut voi puhua nurin, enkä usko että olen mikään poikkeus. Mutta jos nyrkistä ottaa, niin täytyy kyllä olla kyseessä naisessa jotain muuta, läheisriippuvuutta mieheen tai liemeen.

      Mitä sä itse olisit tuumannut jos Janis Joplin heräisi henkiin ja kietoisi kutrinsa sun ympärille? Hän taisi myös olla aika mimmi.

      Vai meneekö se niin, että me naiset haetaan sitä karismaa. Ja miehille se karisma on yhtä kuin etuvarustus :)))

      • vaka vanha

        Janis Joplin oli kyllä niin hotti pakkaus että eilen vaihdetut sukat alkoi heti pyörimään koivissa kun näin hänet mainittavan. Mulla oli joskus aikanaan tyttöystävä joka oli ihan Janis Joplinin näköinen ja olin siitä rankasti pollee, vaikka sillä olikin kirkas ääni eikä ollutkaan vetänyt aivojaan pehmeeksi hapoilla. Ei siitä sitten pidemmän päälle kuitenkaan mitään tullut kun siinä oli niin paha epäsuhta ulkonäön ja persoonan välillä. ;)


      • vaka vanha kirjoitti:

        Janis Joplin oli kyllä niin hotti pakkaus että eilen vaihdetut sukat alkoi heti pyörimään koivissa kun näin hänet mainittavan. Mulla oli joskus aikanaan tyttöystävä joka oli ihan Janis Joplinin näköinen ja olin siitä rankasti pollee, vaikka sillä olikin kirkas ääni eikä ollutkaan vetänyt aivojaan pehmeeksi hapoilla. Ei siitä sitten pidemmän päälle kuitenkaan mitään tullut kun siinä oli niin paha epäsuhta ulkonäön ja persoonan välillä. ;)

        No kas! Eip oo vakaata nähty vähään aikaan, kantsi siis mainita sukanpyörittäjää :)

        Mä kohtasin kerran sellaisen hra Auervaaran näiltä saiteilta. Tai ei hän varmaan rahan perän ollut, jonkun muun... Mutta en ole ikinä tuntenut itseäni niin naiselliseksi ja ihanaksi. Kyllä mä voin ymmärtää että sellaiseen jää koukkuun. Äijällä oli naisia niin paljon, että kun tarkistin ekat treffit hänen kanssaan, hän oli ihan pihalla. Että kenen kanssa ja missä. Noin kiireinen mies tarttis sihteerin :)) Mutta hyvä niiin, alkoi heti vähän mietityttää että onko kaikki kotona. Tai vissiin oli vähän liiankin suuri tungos.

        Hän kävi myöhemmin samalla palstalla kun minä (40 ) heittämässä puhelinro:nsa. Laitoin hänelle viestin että näpit irti. Noin mä sitten pelastin Suomen 40 naiset ;D Näkihän nyt tontut tämän. Vaatimattoman viestini.

        Mutta oli se kokemus sinänsä, kun ei syvemmälle uponnut suohon. Kun laittaa tunteensa likoon satasella, niin varmasti se palkitsee. Kuka sitten osaa ja uskaltaa.


      • vaka vanha
        hmp.f kirjoitti:

        No kas! Eip oo vakaata nähty vähään aikaan, kantsi siis mainita sukanpyörittäjää :)

        Mä kohtasin kerran sellaisen hra Auervaaran näiltä saiteilta. Tai ei hän varmaan rahan perän ollut, jonkun muun... Mutta en ole ikinä tuntenut itseäni niin naiselliseksi ja ihanaksi. Kyllä mä voin ymmärtää että sellaiseen jää koukkuun. Äijällä oli naisia niin paljon, että kun tarkistin ekat treffit hänen kanssaan, hän oli ihan pihalla. Että kenen kanssa ja missä. Noin kiireinen mies tarttis sihteerin :)) Mutta hyvä niiin, alkoi heti vähän mietityttää että onko kaikki kotona. Tai vissiin oli vähän liiankin suuri tungos.

        Hän kävi myöhemmin samalla palstalla kun minä (40 ) heittämässä puhelinro:nsa. Laitoin hänelle viestin että näpit irti. Noin mä sitten pelastin Suomen 40 naiset ;D Näkihän nyt tontut tämän. Vaatimattoman viestini.

        Mutta oli se kokemus sinänsä, kun ei syvemmälle uponnut suohon. Kun laittaa tunteensa likoon satasella, niin varmasti se palkitsee. Kuka sitten osaa ja uskaltaa.

        No tämän mun Janis Joplinin kanssa tapasimme aikana jolloin sana palsta tarkoitti ihan muuta kuin nykyään, eli maaplänttiä. Silloin kirjoitettiin vielä kirjeitä ja kortteja, ja posti hukkasi niistäkin osan.

        Itseni on jotenkin vaikea hahmottaa aloituksen aihetta kun omasta mielestäni seuraa saa aina kun sitä itse haluaa. Ei se ole rakettitiedettä, ihan vaan menee sanalle ja kysyy vaikka että mitäs kuuluu ja hörpättäiskö vaikka sumpit. Kukaan ei ole jättänyt vastaamatta ja siitähän se juttu sitten jatkuu tai ei jatku. Helppoa kuin heinänteko.

        Mutta siitähän ne vaikeudet sitten yleensä vasta alkaa, eli paree on imeskellä ne sumpit vaan ihan ittekseen, säästyy monelta harmilta.


      • vaka vanha kirjoitti:

        No tämän mun Janis Joplinin kanssa tapasimme aikana jolloin sana palsta tarkoitti ihan muuta kuin nykyään, eli maaplänttiä. Silloin kirjoitettiin vielä kirjeitä ja kortteja, ja posti hukkasi niistäkin osan.

        Itseni on jotenkin vaikea hahmottaa aloituksen aihetta kun omasta mielestäni seuraa saa aina kun sitä itse haluaa. Ei se ole rakettitiedettä, ihan vaan menee sanalle ja kysyy vaikka että mitäs kuuluu ja hörpättäiskö vaikka sumpit. Kukaan ei ole jättänyt vastaamatta ja siitähän se juttu sitten jatkuu tai ei jatku. Helppoa kuin heinänteko.

        Mutta siitähän ne vaikeudet sitten yleensä vasta alkaa, eli paree on imeskellä ne sumpit vaan ihan ittekseen, säästyy monelta harmilta.

        Renttuko oot, jos tuohon aloittajan huomioon pitää suhteuttaa sun kirjoitusta? ;))
        Sydänsurullinen sellainen... joskus se rakkaus on kuin tämä video, kivinen ja vaarallinen tie. Ja lopuksi tulee kuitenkin kylmää vettä niskaan.

        http://www.youtube.com/watch?v=jPyYGw9Jn6w


      • vaka vanha
        hmp.f kirjoitti:

        Renttuko oot, jos tuohon aloittajan huomioon pitää suhteuttaa sun kirjoitusta? ;))
        Sydänsurullinen sellainen... joskus se rakkaus on kuin tämä video, kivinen ja vaarallinen tie. Ja lopuksi tulee kuitenkin kylmää vettä niskaan.

        http://www.youtube.com/watch?v=jPyYGw9Jn6w

        Oho, aika paha väylä.

        Juu, renttu narsisti, kuinkas muutenkaan. Ja lisäksi JHP.

        https://www.youtube.com/watch?v=XVlr3jy3VlA


      • vaka vanha kirjoitti:

        Oho, aika paha väylä.

        Juu, renttu narsisti, kuinkas muutenkaan. Ja lisäksi JHP.

        https://www.youtube.com/watch?v=XVlr3jy3VlA

        Ai sä oot sellainen :))) Traktorin alle jäänyt mies, vaiko traktorinnan :))

        Tuo sana narsisti on minusta yksi niin väärin käytetyistä sanoista. Toiset hokee sitä sinne ja tänne. Helppo heittää eron läksiäislahjaksi ;) "Sika" on toinen hyvä. Itsekäs. Kyllä me naiset osataan kun oikein halutaan.


      • vaka vanha
        hmp.f kirjoitti:

        Ai sä oot sellainen :))) Traktorin alle jäänyt mies, vaiko traktorinnan :))

        Tuo sana narsisti on minusta yksi niin väärin käytetyistä sanoista. Toiset hokee sitä sinne ja tänne. Helppo heittää eron läksiäislahjaksi ;) "Sika" on toinen hyvä. Itsekäs. Kyllä me naiset osataan kun oikein halutaan.

        No en taatusti ole enkä tule olemaan :D Viittasimpa vaan tuohon tuolla alempana ollevan linkin tutkimukseen kieli poskessa. ;)


    • vaihtoehtoinen

      Meissä naisissa nyt on monenlaista sielua jos on elämääkin, mutta eiköhän se nainen löydy, kun malttaa sitä naista lähestyä..

      Itse olen yllättynyt siitä minkälaista naista miehet sitten lähestyvät. Tämä on siis henkilökohtainen kokemus. Olen ammattisaitilla revitellyt oikein kunnolla, ensin olin hyvinkin tiukasti aiheessa ja ammatillinen kuin vain voi olla. Kukaan ei ollut kiinnostunut.
      Mutta kun "tunnustin" konjakin maistuvan ja otin kunnon hutsun roolin päälle, niin kyllä alkoi yv:tä tipahdella. Siis täh? Kunnon norminainen ei kelpaa, mutta lutkahtavalla flaksi käy. Nyt olen tyytynyt kyllä naureskelemaan näille ehdotuksille ja siirtynyt pois koko saitilta.

      Eli kyllä se tuo kohtaaminen on vaikeaa...kannattaisiko vain ottaa ja sanoa kylmästi jotain, ei kait sieltä pahempaa voi tulla kuin suksi v...n.

    • ...

      Muusikon, tai yleensäkin julkisuuden ihmisen elämä erilaista kuin tavisten.

      Ei lähipaarissa löydä faneja. Jollain tunnetulla muusikolla on faneja jo entuudestaan, jotka ostavat levyjä ja käyvät keikoillakin. Siis maksavat rahaa jostain, ilman seksiäkin.Se on muusikon ammatti vähän huoraamista sinällään, ja siinä omat side-efektinsä.

      Aina on ollut kirkuvia pikkutyttöjä/naisia lavanedustat täynnä hurmoksessa. Ikinä en muuten klassisen musan konserteissa havainnut samaa, kuin siis on populaaripuolella. Keikka on kuin esileikki. Pimatsut tulee keikalle jo valmiiksi kiihottuneina, konsertissa pöksyt sitten valuu smekmaa. Siinä tilanteessa muuten on yleisön miespuolisten henkilöiden hyvä myös bongata seksiseuraa seuraavaksi yöksi :D

      Mä en ole muusikko tms. Mutta nuorempana kuljin paljonkin pändien mukana autokuskina tai roudarina. Totta se on, kyllä muusikolla flaksaa erittäin hyvin. Pändäreitä hyrrää sinällään heppoisten ja rumien muusikoiden jaloissa, kuola valuen suupielistä. Ja sekin. Muusikko kuitenkin on aina adrenaliineissaan ja jossain hormoonimyrskyissään lavalla. Ei sitä fiilistä saa poikki menemällä hotellihuoneeseen lukemaan venäläisiä klassikoita. Pitääpi saada pisseä, huumetta, pillua, että saa nollattua keikkastressin.

      Sama koskee muuten urheilijoitakin. Mäkihyppääjien toilailuista jonkin verran puhutaan, Harva puhuu potkupalloilijoista tai jääkiekkilijoista. Mutta tosiasiahan on, niillä on mistä valita, mistä ottaa pesää.

      Ja tyypillisesti aloitus oli miehiä halventavaksi tarkoitettu. Ikinä miettinyt, miten naispändeillä ja naisartisteilla on minnarit ja verkkosukat päällä ja täys taistelumeikki ja ketkä sitten kuolaa lavan edessä. Paljoa ei ole puhuttu naispuolisten artistien seksiseikkailuista. Olettaako joku, että naislaulajatar menee hormoonimyrsky keikkansa jälkeen lepäilemään hotellihuoneeseensa jalat ristissä lukemaan raamattua????

      Raha, valta, julkisuus, niillä saa pesää aina. Tavalisella taviksella flaksi käy harvemmin. Johtuu just siitä, jokainen misu on iskettävä erikseen. Noilla muilla on jono ovella, mistä valita.

      =DW=

    • sitroen.

      Nythän tuo selvisi: Tutkijat ovat osoittaneet, että miehet, joilla on ilkeitä luonteenpiirteitä, kuten tunteettomuus, narsistisuus ja petollisuus, ovat naisten keskuudessa suurimmassa suosiossa. Koko juttu: http://www.terve.fi/miksi-naiset-rakastuvat-renttuihin-0
      Ja olenpa jonkun samanlaisen tapauksen itsekin joskus huomannut...

      • Olen erilainen

        Hoivavietti. Jotkut naiset pyrkivät alitajuisesti rakastamaan miehen terveeksi, inhimilliseksi jne.


      • mitäkä mies

        Ajatuksia..Eihän se välttämättä ole huono asia että on myös renttuja"tai heihin langetaan helpommin.Asialla kuten kaikella on myös tonen puoli,se renttu,tai tavallinen mies joka haluaa miellyttää naista olemalla vain oma itsensä ja viettää aikaansa kauniimman sukupuolen seurassa,nauttien jokaisesta sekunnista täysillä.Ilman mitään vaateita vakituisesta pakkosuhteesta. En jaksa uskoa että yksikään nainen lähtee mukaan jos ensimmäisenä iltan uhkaa vetää turpaan,mutta piiskaa voi luvata hellästi.Se myt vaan on niin että se "renttu"on seuramies ja pitää naista arvossa kuin kulthippua ja nainen tarvitsee sitä joskus.Kauan eläköön kauniit ihanat naiset ja rentut.


    • http://www.listamedi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe