Ihastunut rapunaiseen

:(((((((

Itse vesimies ja tämä nainen ei lähde mun päästä,en kyllä haluakkaan koska se on niin kiltti ja hyvä ihminen (ihana hymy ja simät) mutta se on niin ujo tai siis vetäytyny tosi syrjään paitsi ei tietenkään luotettaville kavereille,tiedän että se ei oo niin hiljanen vaikka aluks vaikuttais mutta mä haluisin päästä vähä eteenpäin mutta en oikeen osaa sanoa sille mitään etten mä vaa loukkais sitä mitenkään (tiedän että se on herkkä),mä ajattelen päivittäin ja lähes kokoajan sitä naista. ikäeroa meillä on jonkun verran mutta se ei häiritse kumpaakaan. humalassa sen estot lähtee ja siinävaiheessa mä tajusin että ihana nainen :D seksiä en ole harrastanut vielä sen kanssa ja kunnioitan sitä siinä eikä mulla ole kiire sänkyyn,tykkään vaan siitä niin paljon. itse olen vanhempi osapuoli enkä myös senkään takia osaa toimia oikein.

5

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnetteAurora

      Ootkos minkä ikänen? :)

      Mielenkiintoinen avaus kyllä!

      T. Rapunainen

      • :)))))

        kohta kolmekymmenta mittarissa


      • AnetteAurora
        :))))) kirjoitti:

        kohta kolmekymmenta mittarissa

        Sori kun en oo aikasemmin käyny vastailemassa, mutta vastaan nyt taas, ehkä oot kuulolla. :)

        Elikkäs kerron sen verran, et mul on ollu suhde yhteen veskari mieheen ja voin sanoa, että ei ikinä enää! Se äijä oli niin kylmä ja narsistinen. Niin mä vaan mietin et mitenkähän sä mahdat tulla vesimiehenä loppujen lopuksi rapu neidon kanssa toimeen... Kuten itekkin sanoit, et oot huomannu et se on tosi herkkä ja sit myö ollaan myös tosi tunteellisia. Vesimiehet ei taida olla niin tunteellisia tai ainakin pelkää näyttää sen. Siinä tulis olemaan se teidän suhteen kompastuskivi.

        Sun olisi siis opeteltava ymmärtämään ravun herkkyyttä ja tunteellisuutta ja hyväksyttävä se asia täysin, sit opetella myös itse vähän herkemmäksi ja tunteikkaammaksi, koska sä huomaat kyllä ettei siihen kuole...! Näin sä voit tulla hyvin rapu neidon kanssa toimeen.

        Ravulla on myös kova kuori, joten tarvittaessa se osaa olla hyvinkin vittumainen ja kylmä ihminen, eli ravun ei periaatteessa tarvii tässä suhteessa tehdä kompromissejä, koska siitä löytyy jo itsestään ne molemmat puolet. Tunteellisuus, mutta tarvittaessa myös kovuus. Se oot sinä joka joudut niitä kompromissejä ihtes kanssa tekemään, pystytsä vesimiehenä hyväksymään sen?

        Mun exän teki ainakin mielettömästi vaikeuksia nieleskellä tollasia asioita, missä se ois saanu niinku olla päällepäsmärinä ja "voittajana". Oli vähän tavallaan vaikeaa antaa sellasta tilaa myös ravulle, et molemmat ns. hallihtis suhteessa yhtä paljon yms. En ollut tyytyväinen.

        Ja sun pitää vaan rohkeasti lähestyä tätä naista omana ittenäs, et sä oikeen muuta voi tehdä. Koska sillä esittämisellä jotain muuta, sä voit sössiä koko homman ja pidemmän päälle sellanen esittäminen ei oo hyväks kellekään. Pitää olla oma ihtesä ja sit sä näät, tykkääkö se susta todella vai ei! Jos ei, pitää niellä tappio ja jatkaa sinnikkäästi vaan eteenpäin ja jos tykkää, niin iloita ihan täböllä siitä! :) Minkä ikänen muuten tää sun rapu neito on?

        Mut ravun kans myös hyviä puolia on se, et ne on tosi avoimia, eli hyväksyvät sut helposti omana ihtenäs... Mut sit jos sä loukkaat rapua jotenkin todella pahasti, niin johan muuttuu ääni kellossa.

        Ihania, mutta vaikeita. Vois näin yksinkertasemmin muutamalla sanalla tiivistää koko tänkin tekstin.

        Mut kannattaa myöskin muistaa se, et horoskooppi ei kerro ja määritä kaikkea, ihmisellä on myös ihan oma luonteensa, mikä kaikki ei näy todellakaan horoskoopista... Eli ei kannata vetää päätelmiä, että jos sä luet jostain että joo " rapu ja vesimies ne paskiten yhteen sopii " nii et se on ainoo totuus. Pitää ottaa ihmisestä selvyys myös ihmisenä, ei minkään pelkään merkin perusteella... Mut jos nyt halutaan kuitenkin merkeistä katsoa, niin ihmisillä on myös nouseva horoskooppi merkki mikä määrittää heidän persoonaansa. Ota halutessasi selvää vaikka tosta nousevasta horoskooppimerkistä, googlaile siitä ja kato mitä tietoa löytyy. :) Mulla nousevamerkki on kaksonen. Eli vesi ja ilma elementti samassa. Saatan välillä olla siis aika ristiriitainen persoona, koska noi on toistensa vasta elementit astrologiassa. Mut sen kaksospuolen ansiosta olen onnistunut ehkä rakentamaan taas maailman parhaita parisuhteita vaaka henkilöiden kanssa.


      • :)))))
        AnetteAurora kirjoitti:

        Sori kun en oo aikasemmin käyny vastailemassa, mutta vastaan nyt taas, ehkä oot kuulolla. :)

        Elikkäs kerron sen verran, et mul on ollu suhde yhteen veskari mieheen ja voin sanoa, että ei ikinä enää! Se äijä oli niin kylmä ja narsistinen. Niin mä vaan mietin et mitenkähän sä mahdat tulla vesimiehenä loppujen lopuksi rapu neidon kanssa toimeen... Kuten itekkin sanoit, et oot huomannu et se on tosi herkkä ja sit myö ollaan myös tosi tunteellisia. Vesimiehet ei taida olla niin tunteellisia tai ainakin pelkää näyttää sen. Siinä tulis olemaan se teidän suhteen kompastuskivi.

        Sun olisi siis opeteltava ymmärtämään ravun herkkyyttä ja tunteellisuutta ja hyväksyttävä se asia täysin, sit opetella myös itse vähän herkemmäksi ja tunteikkaammaksi, koska sä huomaat kyllä ettei siihen kuole...! Näin sä voit tulla hyvin rapu neidon kanssa toimeen.

        Ravulla on myös kova kuori, joten tarvittaessa se osaa olla hyvinkin vittumainen ja kylmä ihminen, eli ravun ei periaatteessa tarvii tässä suhteessa tehdä kompromissejä, koska siitä löytyy jo itsestään ne molemmat puolet. Tunteellisuus, mutta tarvittaessa myös kovuus. Se oot sinä joka joudut niitä kompromissejä ihtes kanssa tekemään, pystytsä vesimiehenä hyväksymään sen?

        Mun exän teki ainakin mielettömästi vaikeuksia nieleskellä tollasia asioita, missä se ois saanu niinku olla päällepäsmärinä ja "voittajana". Oli vähän tavallaan vaikeaa antaa sellasta tilaa myös ravulle, et molemmat ns. hallihtis suhteessa yhtä paljon yms. En ollut tyytyväinen.

        Ja sun pitää vaan rohkeasti lähestyä tätä naista omana ittenäs, et sä oikeen muuta voi tehdä. Koska sillä esittämisellä jotain muuta, sä voit sössiä koko homman ja pidemmän päälle sellanen esittäminen ei oo hyväks kellekään. Pitää olla oma ihtesä ja sit sä näät, tykkääkö se susta todella vai ei! Jos ei, pitää niellä tappio ja jatkaa sinnikkäästi vaan eteenpäin ja jos tykkää, niin iloita ihan täböllä siitä! :) Minkä ikänen muuten tää sun rapu neito on?

        Mut ravun kans myös hyviä puolia on se, et ne on tosi avoimia, eli hyväksyvät sut helposti omana ihtenäs... Mut sit jos sä loukkaat rapua jotenkin todella pahasti, niin johan muuttuu ääni kellossa.

        Ihania, mutta vaikeita. Vois näin yksinkertasemmin muutamalla sanalla tiivistää koko tänkin tekstin.

        Mut kannattaa myöskin muistaa se, et horoskooppi ei kerro ja määritä kaikkea, ihmisellä on myös ihan oma luonteensa, mikä kaikki ei näy todellakaan horoskoopista... Eli ei kannata vetää päätelmiä, että jos sä luet jostain että joo " rapu ja vesimies ne paskiten yhteen sopii " nii et se on ainoo totuus. Pitää ottaa ihmisestä selvyys myös ihmisenä, ei minkään pelkään merkin perusteella... Mut jos nyt halutaan kuitenkin merkeistä katsoa, niin ihmisillä on myös nouseva horoskooppi merkki mikä määrittää heidän persoonaansa. Ota halutessasi selvää vaikka tosta nousevasta horoskooppimerkistä, googlaile siitä ja kato mitä tietoa löytyy. :) Mulla nousevamerkki on kaksonen. Eli vesi ja ilma elementti samassa. Saatan välillä olla siis aika ristiriitainen persoona, koska noi on toistensa vasta elementit astrologiassa. Mut sen kaksospuolen ansiosta olen onnistunut ehkä rakentamaan taas maailman parhaita parisuhteita vaaka henkilöiden kanssa.

        Kiitos ku vastasit noin tarkasti :)

        Mutta itestäni sen verran että mä oon ihan helvetin tunteellinen ja lämmin ihminen,en todellakaan kylmä ja tunteeton niinku yleensä monet sanoo veskarist :) Mä oon varmaankin herkempi ku tämä raputyttö :) joo vaikee se on,tai siis vaikeesti tavotettava,mä oon ehkä liian hidas :/ Vesimies on vähä omissa maailmoissa elävä persoona ja sen takia niin hidas ku ajattelee liian tarkkaan kaikki asiat ja sortuu analysointiin liian helposti :(

        horoskooppi kertoo suunnan mutta ei kaikkea,ihmiset on persoonia ja sen takia kukaan ei ole samanlainen ku toinen vaikka löytyiskin samoja piirteitä :) itse olen todella herkkä ja empaattinen mutta suuttuessaan sanon asioita joita en tarkota... narsisti en haluais edes olla,vihaan hallita ihmisiä..


      • :)))))
        AnetteAurora kirjoitti:

        Sori kun en oo aikasemmin käyny vastailemassa, mutta vastaan nyt taas, ehkä oot kuulolla. :)

        Elikkäs kerron sen verran, et mul on ollu suhde yhteen veskari mieheen ja voin sanoa, että ei ikinä enää! Se äijä oli niin kylmä ja narsistinen. Niin mä vaan mietin et mitenkähän sä mahdat tulla vesimiehenä loppujen lopuksi rapu neidon kanssa toimeen... Kuten itekkin sanoit, et oot huomannu et se on tosi herkkä ja sit myö ollaan myös tosi tunteellisia. Vesimiehet ei taida olla niin tunteellisia tai ainakin pelkää näyttää sen. Siinä tulis olemaan se teidän suhteen kompastuskivi.

        Sun olisi siis opeteltava ymmärtämään ravun herkkyyttä ja tunteellisuutta ja hyväksyttävä se asia täysin, sit opetella myös itse vähän herkemmäksi ja tunteikkaammaksi, koska sä huomaat kyllä ettei siihen kuole...! Näin sä voit tulla hyvin rapu neidon kanssa toimeen.

        Ravulla on myös kova kuori, joten tarvittaessa se osaa olla hyvinkin vittumainen ja kylmä ihminen, eli ravun ei periaatteessa tarvii tässä suhteessa tehdä kompromissejä, koska siitä löytyy jo itsestään ne molemmat puolet. Tunteellisuus, mutta tarvittaessa myös kovuus. Se oot sinä joka joudut niitä kompromissejä ihtes kanssa tekemään, pystytsä vesimiehenä hyväksymään sen?

        Mun exän teki ainakin mielettömästi vaikeuksia nieleskellä tollasia asioita, missä se ois saanu niinku olla päällepäsmärinä ja "voittajana". Oli vähän tavallaan vaikeaa antaa sellasta tilaa myös ravulle, et molemmat ns. hallihtis suhteessa yhtä paljon yms. En ollut tyytyväinen.

        Ja sun pitää vaan rohkeasti lähestyä tätä naista omana ittenäs, et sä oikeen muuta voi tehdä. Koska sillä esittämisellä jotain muuta, sä voit sössiä koko homman ja pidemmän päälle sellanen esittäminen ei oo hyväks kellekään. Pitää olla oma ihtesä ja sit sä näät, tykkääkö se susta todella vai ei! Jos ei, pitää niellä tappio ja jatkaa sinnikkäästi vaan eteenpäin ja jos tykkää, niin iloita ihan täböllä siitä! :) Minkä ikänen muuten tää sun rapu neito on?

        Mut ravun kans myös hyviä puolia on se, et ne on tosi avoimia, eli hyväksyvät sut helposti omana ihtenäs... Mut sit jos sä loukkaat rapua jotenkin todella pahasti, niin johan muuttuu ääni kellossa.

        Ihania, mutta vaikeita. Vois näin yksinkertasemmin muutamalla sanalla tiivistää koko tänkin tekstin.

        Mut kannattaa myöskin muistaa se, et horoskooppi ei kerro ja määritä kaikkea, ihmisellä on myös ihan oma luonteensa, mikä kaikki ei näy todellakaan horoskoopista... Eli ei kannata vetää päätelmiä, että jos sä luet jostain että joo " rapu ja vesimies ne paskiten yhteen sopii " nii et se on ainoo totuus. Pitää ottaa ihmisestä selvyys myös ihmisenä, ei minkään pelkään merkin perusteella... Mut jos nyt halutaan kuitenkin merkeistä katsoa, niin ihmisillä on myös nouseva horoskooppi merkki mikä määrittää heidän persoonaansa. Ota halutessasi selvää vaikka tosta nousevasta horoskooppimerkistä, googlaile siitä ja kato mitä tietoa löytyy. :) Mulla nousevamerkki on kaksonen. Eli vesi ja ilma elementti samassa. Saatan välillä olla siis aika ristiriitainen persoona, koska noi on toistensa vasta elementit astrologiassa. Mut sen kaksospuolen ansiosta olen onnistunut ehkä rakentamaan taas maailman parhaita parisuhteita vaaka henkilöiden kanssa.

        Ja vielä tämä ikäero tekee meistä niin erilaisia ku mä oon kokenu lähes kaiken mitä elämässä voi kokea ja toinen osapuoli ei niin kokenu. meillä on lähes 10 vuotta ikäeroa mutta en mä ajattele ihmistä ikänä vaan persoonana tietyissä rajoissa tietenki :) en ole perverssi :) mä en kokemuksieni takia osaa luottaa oikeen keneenkään ja sen takia oon aina vaan epävarma ihmisiä kohtaan :( mä oon ainaki ihan tosissani enkä halua pettää luottamusta tähän mutta kun en tunne sitä vielä niin hyvin nii on hivenen vaikea luottaa.

        mun äiti on vaaka ja mun paras kaveri oli vaaka myös ja tuun myös toimeen vaakojen kanssa,kömpelö tempperamentti ja itsepäisyys :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe