Ei voi kun nauraa

Kxiffg

bemaristien järjen köyhyyttä.

Lähdin äsken ohittamaan punaisissa seisonutta autojonoa, jäätiin jonon kanssa vierekkäin punaisiin. Huomasin että perääni pysähtyi bemari. Kun punaiset vaihtui vihreäksi, kiihdytin reippaasti että kerkesin ohittamani jonon eteen. Mitä tekee uuden bemarin kuski; ajaa hetken rinnallani kunnes tajuaa että tuohan ajaa reippaasti tuolla kipollaan, päättää bemaristi kaahata ohi. Pysyttelin piruuttanikin hänen perässään (hiljainen suora asvalttitie) kahdestakin syystä: minunkin autoni kulkee vaikka sitä ei auton ulkonäöstä pysty päättelemäänkään (ei peruskone), sekä halusin nähdä kuinka kovaa kumiaivo ajaa. Lopputulos: 70 alueella ajoimme peräkanaa 120km/h.
Kunnes tuli taas punaiset ja bemaristi vaihtoi taas kaistaa että pääsee ohittamaan edellä olevan auton kun valot vaihtuvat (edessä vielä tietyö, eli tiedossa turhaa kaahausta että kerkeää ohittamaan yhden auton). Siitä käännyin muualle, eli en tiedä miten tarina jatkui.

Millä tätä bemaristin käytöstä voi taas perustella? Ajetaan 50km ylinopeutta, provosoidutaan halvemmista autoista, uskomaton näyttämisenhalu, liikenteenvaarantaminen. Tuo ei aiheuta tippaakaan mitään kateutta, kuten te näytte aina kuvittelevan, eikä kunnioitusta. Lähinnä tulee vaan mieleen henkisesti kypsymättömät pojan tolliaiset joilla ei ole käsitystä sen enempää liikennesäännöistä kun muiden kunnioituksestakaan. Näitä näkee joka päivä. Varsinkin siksi se on naurettavaa koska bemaristit lähtee herkästi ohittamaan halvempia merkkejä, luullen että heillä on oikeus tehdä niin koska bmw.

Arvaan kyllä bemaristien kommentteja:
Tero, köyhä, kateellinen.

Tiedän, sanavarastonne on todella köyhä ja aivonne jäässä, harvoin teiltä mitään kunnollista keskustelua tuleekaan.

En muuten aja tojotalla enkä ole köyhä :)

72

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Profilointi

      Pysyttelin piruuttanikin.........

    • McP

      Ironiaa parhaimmillaan, bravo!

    • köyhyys on sairaus.

      Olipas taas katkera avautuminen.

      • nonii...

        Tulihan se sieltä :)


      • Oot kyllä nolo

        Olipas taas katkera avautuminen. ^
        Säälittävää, niin säälittävää.


    • hoh...

      BMW ja kondomi.... kaikkihan sen tietää,mitä yhteistä...

    • BMWfanboy

      Yyyyhhhyyyy....äääää...äitiiiiiiiii:(((((((((.....niiisk..mun bemua taas mollataan...;(((((((...yyyhhyyy...ääääääää......iiiiiikkkk....pieni pippelinikin surkastuu....;(((((((((....

    • Torvitotuus

      Ei voi kun nauraa tätä ainaista vääntöä täällä internetin ihmeellisessä maailmassa. Sama homma kun android vs. iPhone.... Aina pitää perkele vääntää. Ottaako se tosiaan niin koville jos joku ajaa sillä pemarilla ja soitta iphonella? Onko se jotenkin teiltä pois. Pitäkää päät kiinni ja kukin ostaa mitä haluaa.

      • 1+1

        Ei, pemarin omistaminen ei ota todellakaan koville, vaan ne paskiaiset siellä sisällä. Totta, jokainen ajaa millä haluaa, ja pemaristitkin vois sen pikkuhiljaa tajuta eikä eikä aina arvostella muiden valintoja. Iphonehan mullakin on, enkä silti koe helvetti olevani parempi kun muut. Kaikki nää autot, puhelimet ja omaisuus ovat vain materiaa mitä kukaan ei saa täältä mukaansa, deal with it!


      • Totuus esiin
        1+1 kirjoitti:

        Ei, pemarin omistaminen ei ota todellakaan koville, vaan ne paskiaiset siellä sisällä. Totta, jokainen ajaa millä haluaa, ja pemaristitkin vois sen pikkuhiljaa tajuta eikä eikä aina arvostella muiden valintoja. Iphonehan mullakin on, enkä silti koe helvetti olevani parempi kun muut. Kaikki nää autot, puhelimet ja omaisuus ovat vain materiaa mitä kukaan ei saa täältä mukaansa, deal with it!

        Miksi jotain pitäisi mukaansa ottaa?
        Täällä eläessä nautitaan elämästä, kuikin kykyjensä mukaan.

        Miksi sinua kiinnostaa millä joku ajaa? Miksi sinua kiinnostaa, jos jollain on iPhone?

        Katso peliin ja kasva aikuiseksi.


      • 1+1
        Totuus esiin kirjoitti:

        Miksi jotain pitäisi mukaansa ottaa?
        Täällä eläessä nautitaan elämästä, kuikin kykyjensä mukaan.

        Miksi sinua kiinnostaa millä joku ajaa? Miksi sinua kiinnostaa, jos jollain on iPhone?

        Katso peliin ja kasva aikuiseksi.

        Siis oletko ihan tyhmä? Juurihan sanoin ettei mitään oteta täältä mukaan. Iphone tai yleensäkään puhelinasiat ei minua myöskään kiinnosta, lue ylhäältä kuka ensin puhui jostain iphonesta, se en ollut minä.
        Minuahan ei juuri kiinnosta millä muut ajaa, näyttää bemaristeja päin vastoin kiinnostavan. Minä kommentoin vain kusipäisistä kuskeista, jotka nyt sattuu vaarantamaan liikennettä tuolla ihan päivittäin, ja jotka nyt vaan sattuu olemaan usein bemaristeja.

        Peiliin katson joka päivä, ihan aikuinen sieltä toljottaa, sinun tapauksessasi en oisi niin varma. Kerro kun oot ite vilkassut.


      • PELLEEEEEEEE!!!!!!!!
        1+1 kirjoitti:

        Siis oletko ihan tyhmä? Juurihan sanoin ettei mitään oteta täältä mukaan. Iphone tai yleensäkään puhelinasiat ei minua myöskään kiinnosta, lue ylhäältä kuka ensin puhui jostain iphonesta, se en ollut minä.
        Minuahan ei juuri kiinnosta millä muut ajaa, näyttää bemaristeja päin vastoin kiinnostavan. Minä kommentoin vain kusipäisistä kuskeista, jotka nyt sattuu vaarantamaan liikennettä tuolla ihan päivittäin, ja jotka nyt vaan sattuu olemaan usein bemaristeja.

        Peiliin katson joka päivä, ihan aikuinen sieltä toljottaa, sinun tapauksessasi en oisi niin varma. Kerro kun oot ite vilkassut.

        Aikunen PELLE sieltä peilistä TOLJOTTAA.....!!


      • 1+1
        PELLEEEEEEEE!!!!!!!! kirjoitti:

        Aikunen PELLE sieltä peilistä TOLJOTTAA.....!!

        Kiva että tunnustit, vaikka kyllähän mä tuon jo tiesin. Hyvä se on kuitenki myöntää itselleskin.


      • Nim:lle Torvitotuus

        Ei kai se Bemarilla ajo tai iPhone ota koville vaan bemaristien käytös on se, mikä ärsyttää. Kun Bemarin näkee liikenteessä, arvaa jo etukäteen, miten ajoneuvo tulee liikehtimään. Se on kummallinen ilmiö. Tuleeko se jotenkin auton mukana vakiovarusteena?

        Aloittajalle (Kxiffg) kaikella kunnioituksella:
        "70 alueella ajoimme peräkanaa 120km/h." Ettei vaan olis ollu kaksi kumiaivoa peräkanassa ..

        Mitä vikaa muuten on tojotassa tai köyhyydessä? Mielestäni lähtökohtaisesti ei mitään!


      • 1+1
        Nim:lle Torvitotuus kirjoitti:

        Ei kai se Bemarilla ajo tai iPhone ota koville vaan bemaristien käytös on se, mikä ärsyttää. Kun Bemarin näkee liikenteessä, arvaa jo etukäteen, miten ajoneuvo tulee liikehtimään. Se on kummallinen ilmiö. Tuleeko se jotenkin auton mukana vakiovarusteena?

        Aloittajalle (Kxiffg) kaikella kunnioituksella:
        "70 alueella ajoimme peräkanaa 120km/h." Ettei vaan olis ollu kaksi kumiaivoa peräkanassa ..

        Mitä vikaa muuten on tojotassa tai köyhyydessä? Mielestäni lähtökohtaisesti ei mitään!

        Juu enhän mä ole sanonut että viisaasti tein ajaessani hölmön perässä yhtä kovaa, päin vastoin sanoin ettei kuulu tyyliini. Mun mielestä toyoissa tai köyhyydessä ei olekaan vikaa. Ennemmin kunnioitan köyhää joka osaa elää varojensa mukaisesti ja käyttää järkeään, tietäen ettei raha kasva puussa, kuin rikasta joka ei välitä paljon mikäkin maksaa ja vielä kehuskelee rahoillaan. Mielummin tuntisin köyhiä kuin rikkaita, ja vaikka ladisteja kuin bemaristeja. Itseäni en köyhäksi lue, ehkä normaalituloiseksi, eikä kyllä ole mitään tarvetta itseäni köyhempiä haukkua.


    • Lisäksi

      Alottaja on ITSEKKIN ajanut YLINOPEUTTA koska sanoo ajaneensa 120 70:n alueella. Täysi pössi ja vatipää.......

      • 1+1

        OLEN, NIIN OLEN, luuletko että se nyt jollekin jäi muka epäselväksi. Kyllähän se auto kiihtyy kun painaa kaasua, tapa tuo ei todellakaan ole, vaan vittuuksissani lähdin perään tsekkaamaan hölmön hommat.


      • Lisäksi
        1+1 kirjoitti:

        OLEN, NIIN OLEN, luuletko että se nyt jollekin jäi muka epäselväksi. Kyllähän se auto kiihtyy kun painaa kaasua, tapa tuo ei todellakaan ole, vaan vittuuksissani lähdin perään tsekkaamaan hölmön hommat.

        vai VITTUUKSISSANI.....v_---u MIKÄ PELLE.....!!


      • 1+1
        Lisäksi kirjoitti:

        vai VITTUUKSISSANI.....v_---u MIKÄ PELLE.....!!

        Hienosti osaat toistaa toisten sanomisia, hyvä poika! Jostain se puhuminen on aloitettava, ihan jokaisen pikkupojan. Aika asiaköyhää tuo vaan on, tule kertomaan kun osaat jo muodostaa omia lauseita!


      • pellenpä pelle......
        1+1 kirjoitti:

        Hienosti osaat toistaa toisten sanomisia, hyvä poika! Jostain se puhuminen on aloitettava, ihan jokaisen pikkupojan. Aika asiaköyhää tuo vaan on, tule kertomaan kun osaat jo muodostaa omia lauseita!

        Pelle mikä pelle.pelle, pelle,pelle,pelle,mikä pelle.......JNE.........AJAA YLINOPEUTTA! PELLE....toistan ...sinähän olet PEEELLLEEEEE!


    • Profilointi

      vittuuksissani lähdin perään.........

    • janne 1

      paska m5 vittu pärjää edes 2.0 impreza:lle vittu mikä paska m5 m3 ja kaikki bemarit

      mul oli impreza 2.0 eikä edes tommonen nössö paska m5 (vm- 2012) pärjännyt kiihdytin pintakaasulla ja amis homo pelle paino kaasun pohjaa eikä edes päjää avutonta voi voi

      t. janne

      • janne 1:lle

        Mistäpä tiesit, että oli kaasu pohjassa? Siitäkö, kun ei kulkenut kovempaa? Mutta eihän se voinutkaan kulkea kovempaa, jos ei edes ollut kaasu pohjassa! Vai vilahtiko jossakin kaasupolkimen asentoviisari?

        Ittelläni ei ole koskaan kaasu pohjassa, kun säälin konettani ja kukkaroani. Silti ohittelen (pintakaasulla) mopoja ja fillareita melkeinpä päivittäin. Kysymyshän lopultakin on vain siitä, miten ja mihin käyttöön ajoneuvo on tehty .. :)


    • pelllleeeeee........

      PELLE ON TULLUT PALSTALLE AJAEN YLINOPEUTTA!

      • 1+1

        Voi, onko lapselta taas tutti hukassa ku itkettää.


    • pepe5

      nii, halveksit kaveria joka ajo 50-kilometriä ylinopeutta, ja hyvin pysyit perässä?

    • huh huh hei!!

      Tiesitkö muuten, että olet itse ihan kaistapää!

      Oliko sinun Urpo pakko roikkua siellä perässä ja ajaa 50 km:ää ylinopeutta, jos kerran asia noin koville ottaa...???

      Olisitko kirjoittanut saman tarinan Tojerojen palstalle, jos siellä joku naulapää olisi ajanut yhtä kovaa ylinopeutta??

      Vastaus käsi sydämmellä (tai sinun tapauksessa käsi munissa tai - peräaukossa): et olisi....

      Normi provoviestiin poikkeavan tästä Urpon viestistä tekee se, että nyt kyseessä oli uudehko BMW. Eikös kaikki BMW kuljettajat olekkaan amispoikia lippiksissä ja alla viime vuosituhannen menopeli???

      Tiedätkö sinä mitä yhteistä löytyy riisikippojen, b-luokan saksan autoilijoiden, Tsekin ihmeiden ja patonkimaan autoilijoista (joiden joukosta löytyy varmasti myös sinunkin automerkkisi)?????

      Vastaus: Hel-vetillinen kateus Premium merkkisiä autoja kohtaan!

      • hoh...

        Bemaristit niin tyhmiä etteivät ymmärrä lukemaansa,kuten tässäkin huomaa.

        Ja sovitaan,että menee kateuden piikkiin kaikki tämä,tärkeintähän on että saat tyydytyksen premiumissasi.


      • huhhuhhei!!:lle

        Kattoin Wikipediasta sillä tuloksella, että eipä olekaan olemassa Premium-automerkkiä!! P:llä alkavia kyllä on (Pagani, Peugeot, Porsche, Proton), mutta ei Premiumia!! Kuinka voi olla kateellinen jollekin, jota ei ole olemassakaan?

        Muuten olen sitä mieltä, että paras automerkki on se, jolla juuri nyt ajat, jos se on käyttötarkoitukseesi sopiva, ehjä ja toimiva ja olet siihen suunnilleen tyytyväinen. Se voi olla jopa Bemarikin, joskin vain harvoille.


    • Ihan vaan kysyn...

      ...että millaistahan palautetta kuvittelit sitten avauksella saavasi...? Varsinkin tuo loppousa suoraa trollausta.

    • Skoda 120L

      Kuinkas hemmetissä se Biltema Motor Works (lue BMW) kesti ilman hajoamista ripeän kiihdytyksen?

    • HEH HEH

      Taas palsta täynnä p€rseaukisia p@skapäitä. HEH HEH

      • nii on...

        Siinä yksi esimerkki.


      • HEH HEH:lle

        Paskapäisyys on syntymävika, sille ei voi mitään, mutta persaukiseksi minua ei kyllä haukuta, prkl! On sitä sentään kierretty muutakin kuin tahkoa (et taida edes tietää, mikä tahko on. Eikä siis ole juustoa)


      • HEH HEH
        HEH HEH:lle kirjoitti:

        Paskapäisyys on syntymävika, sille ei voi mitään, mutta persaukiseksi minua ei kyllä haukuta, prkl! On sitä sentään kierretty muutakin kuin tahkoa (et taida edes tietää, mikä tahko on. Eikä siis ole juustoa)

        Enimmäkseen olet kuitenkin kierrellyt siinä tahkon ympärillä, ja sen kyllä huomaa. HEH HEH


    • Tsiiiss us

      Se on niin tätä, nämä kotteroiden omistajat koittaa roikkua Bemareiden kannoilla keinoilla millä hyvänsä ja NE provosoi eniten, juuri aloittajan kaltaiset Tyhjäpäät jolle otti kun näki hienon auton,Täydellinen ibesilli siinä kotterossaan jonka merkkiä ei kehtaa edes sanoa eikä tarvikkaan kottero mikä kottero.

      • nii on joo...

        Se on todellakin niin tätä. Tyhmiä bemaristeja on helppo provosoida,kuten esimerkki osoitti. Muutenhan egoon tulee lommo jos joku pääsee "halpiksellaan" ohi.


      • 1+1

        Juu, eli sulta meni aloituksen pointti ohi, yllättäen. Minulle oli yks paskan hailee kuka sinne perään tuli, en ollut sen kanssa kisaamassa vaan ohittamassa jonoa. Bemarille ei vaan käyny laatuun että halvemman auton kuski osasi ajaa, minäkin siinä 70 tiellä ajelen normaalisti sellaista 80, joskus 90 jos on kiire töihin, työmatkalla on se pätkä. Että juu ei tarvi mun perään kenenkään jäädä jumittamaan, on se kaasujalka minullakin, ja alla ripeä auto. Sori vaan kun se näyttää bemaristejä noin korpeavan.

        Merkkiä en sano koska tehän ootte pikkuaivoissanne jo päättäneet että kaikki ovat tojoteroja, niin olkaa hyvät ja eläkää harhoissanne, hyvät pentit.

        Muuten, auto ei ollut hieno, se oli bemari, auto siinä missä muutkin. Tosi yllättävää että bemaripenteille ottaa itsetunnon päälle noin paljon tämä, aina sattuu kun muittenki autot kulkee. Mitä se sitäpaitsi minun vika on jos bemaristi provosoituu MINUSTA, MINUSTA JOKA EN EDES BEMARILLE, UHRANNUT AJATUSTAKAAN, ennen kuin lähti säälittävänä pellenä ohi ja vielä kaahasi? Totta hitossa lähdin perään, kuten sanoin niin PIRUUTTANI että näin mikä into on mennä 50km ylinopeutta. En löytänyt siitä kyllä mitään järkeä, sori vaan teille apinoille.


      • Tsiiiss us:lle

        Ikävä vain, ettei Tyhjäpää-aloittaja kerro ollenkaan, mikä se hieno auto oli, minkä hän näki. Eihän se mikään ihme ole, että keljuttaa, kun juuri hienon auton nähtyään joutuu Bemarin taakse kykkimään. Ei kuitenkaan niin, että sillä nyt mitään seksuaalista väliä olisi, minkä kotteron perässä seuraavaan risteykseen ajelee.


    • parempiakin on

      "Ei voi kun nauraa"

      Mitä uutta tossa muka on? saksalaisten epäluotettaville kotteroille on naurettu kautta aikain!!!!!!

      • SSSSSSSSS

        Eihän Bemu kuskit ole keskimäärin näin tyhmiä?


      • Eivät ole
        SSSSSSSSS kirjoitti:

        Eihän Bemu kuskit ole keskimäärin näin tyhmiä?

        Kolme pointtia:
        Tähänkään keskusteluun osallistuneilla jonneilla ei ole yhdelläkään edes ajokorttia! eikä edes mopoautoa! Ja tämä on fakta!


    • Tyhmyyden ylistys

      Vinkeä avaus, joka osoittaa kyllä kirjoittajan lapsellista asennetta liikenteessä. Katu ei ole kilparata ja kaikki kisaaminen on täydellistä tyhmyyttä, joka vaarantaa muiden liikkujien henkeä.

      Meni sinusta ohi vaikka invamopo, anna sen mennä vaan ja aja omaa ajoasi. Kanssa-autoilija ei muutenkaan voi opettaa millään kikoilla. Ääliö on syntymälahjana saanut ominaisuutensa ja ääliö myös pysyy ääliönä, olipa sitten liikkeella jalan tai autolla. Anna niiden mennä. Älä provosoidu, kun provosoidaa.

      Olisin suonut, että poliisisetä olisi osunut kohdalle. Olisi saatu kaksi ääliötä pois liikenteestä.

      • 1+1

        No jos olisi sattunut poliisi kohdalle, olisin ollut tyytyväinen kun saadaan yksi taparikollinen pois liikenteestä eli bemaristi, tuo on niille ihan arkipäivää. Minä kuitenkin ajan ihan "normaalisti" yleensä, ja tuollaisia ylinopeuksia ei mun mittarista ole löytynyt koskaan. Joskus motarilla 30 yli nuorena kun piti jotain autoa "kokeilla". Tuo pentti ei ollut tietty vielä tarpeeksi kokeillut, piti nyt "kokeilla". :/

        Ja vielä muuten: erittäin huvittavaa on se, että kun ajan sallittua nopeutta esim motarilla, ne on useimmiten audit ja bmw:t jotka menee ohi koska niillä on verissä se ettei toisen perässä voi roikkua. Vaikka se toinen ajaisi kuinka kovaa vaan. Todistettu juttu. Kuten oon sanonut, minunkin auto näyttää kauppakassilta ulospäin, ja siihen myös suhtaudutaan sellaisena. Yllätys onkin suuri kun se kulkeekin enkä jää jalkoihin.
        Ja voi että, sekös penttejä vituttaa.........


      • 1+1
        1+1 kirjoitti:

        No jos olisi sattunut poliisi kohdalle, olisin ollut tyytyväinen kun saadaan yksi taparikollinen pois liikenteestä eli bemaristi, tuo on niille ihan arkipäivää. Minä kuitenkin ajan ihan "normaalisti" yleensä, ja tuollaisia ylinopeuksia ei mun mittarista ole löytynyt koskaan. Joskus motarilla 30 yli nuorena kun piti jotain autoa "kokeilla". Tuo pentti ei ollut tietty vielä tarpeeksi kokeillut, piti nyt "kokeilla". :/

        Ja vielä muuten: erittäin huvittavaa on se, että kun ajan sallittua nopeutta esim motarilla, ne on useimmiten audit ja bmw:t jotka menee ohi koska niillä on verissä se ettei toisen perässä voi roikkua. Vaikka se toinen ajaisi kuinka kovaa vaan. Todistettu juttu. Kuten oon sanonut, minunkin auto näyttää kauppakassilta ulospäin, ja siihen myös suhtaudutaan sellaisena. Yllätys onkin suuri kun se kulkeekin enkä jää jalkoihin.
        Ja voi että, sekös penttejä vituttaa.........

        Ja! Kuten sanoin, tie oli suora, kuiva asvalttitie, ja tyhjä (muut jäi sinne meidän taakse), tuollaista en todellakaan tee yhtään huonoissa olosuhteissa, järkeä löytyy päästä enemmän kuin arvaatkaan. Joskus se minullakin kilahtaa päässä ainainen muiden aliarvioiminen, kuten tälläkin palstalla miksi tojoterot (lue: kaikki muut kirjoittelijat?!?) ovat kaikki tyhmiä ja köyhiä ja tojot huonoja. Vituttaa se normaalia ihmistäkin välillä, kuules.

        Typeräähän kaahaus on, käsi sydämellä: kuinka moni bemaristi sen myöntää? Vainko ne ketkä on jo bemuja mällänneet?


    • Öyestä

      Toki bemaristit tuohon syyllistyy ehkä kanssa, mutta ennemminkin tuo on ihan normaalia lippalakkipäisten VW, Skoda ja Seat kuskien käyttäytymistä....

    • voe-voe-voe

      Voi jessus mitä älyn jättiläisiä täällä pemaripalstalla luuraakaan. Nämä ovat ihan vapaalla jalalla ja liikenteen seassa tuolla oikeitten ihmisten vaarana. Äänestääkin suuri osa noista vielä saa. -huoh-

      • Eivät saa

        Siis äänestää ainakaan vielä koska suurin osa on alaikäisiä. Eivätkä muutenkaan "saa" ;-)

        P*llun puutteesta tuo autokateuskin sikiää.
        Mopoautosta on kumit tyhjänä eikä äippä suostu tankkaamaankaan. Ainoa ehjä kumi on se edelleen käyttämätön kesäkumi näillä jonneilla.


    • janne haukkala

      mua ei kiinnosta vittuakaan jos jotkuit on tuolla ihmisten vaarana

      t. janne

      • nmnjhyf

        Salkkareitako olet kattonu, janne?


      • 13+11

        janne haukkalalle
        Kumma juttu, jos ei kiinnosta. Tekstistä päätellen olet sentään nuorehko mies. Ite olen vanha korppu, mutta kyllä minua silti vittu vitun verran kiinnostaa joka käänteessä. Autot ei enää niinkään.


    • hmmm.....

      Liikenteessä kilpaileminen on typerää ja vähä-älyisten hommaa,oli merkki mikä tahansa. Mutta kuten aloittaja asian osoitti niin ei siihen paljon tarvittu kun bemaristi oli valmis kisaamaan....

      Eli johtopäätös on että onko bemaristille todellakin noin kunnia-asia että on aina liikenteessä "paalupaikalla"? Ja valoista aina ensimmäisenä?

    • voe-voe-voe

      Niin, siis hei, tämä aloittaja-mulkvist on monta kertaa pahempi pölvästi kuin se, josta tämä on muka tohkeissaan. -Oikein kehuu itseään, kun kiihyttelee muka katsoakseen mitä toinen pöljä aikoo. Anna mun kaikki kestää. Jos ois minun vallassa, veisin molemmat mehtään ja pätkisin petäjän kylkeen, etteivät ihan heti olisi liikenteessä.

      • 1+1

        ....ja näin tulee muutamat lahtaamaan minua, poimivat yhden lauseen : minäkin ajoin ylinopeutta, ja unohtavat kokonaan aloituksen pointin eli bemaristin häiritsevän liikennekäyttäytymisen. Ärsyttääkö kun kaikki bemariteksti ei olekaan ihq-bemari, hieno bemari, täydellinen bemari, kateellinen tojotero -tekstiä?
        Minä tiedän varsin hyvin olevani turvallinen ja fiksu kuski, poikkeus vahvistaa säännön nääs. Normaalisti ajan sellaisen 10 yli ja teen ripeät valoista kiihdytykset, edes 20 yli ei multa usein näe. Joo olen vaarallinen kuski, huuui, mitä nuo pentit sitten on, ne on kiitäviä täystuhoja.


    • köyhyys on sairaus.

      Alottajalla ei olekkaan mikään 1.2 tsi vaan huikea räsä. Kyllä siinä on voimaa!

      • 1+1=Hullu

        1 1 on kyllä ihan kaistapää ja näköjään ihan täysin seonnut BMW:hen. Jos Se herättää sinussa noin paljon kiksejä ja perversioita, niin mitä jos ostaisit sellaisen...?

        kokeile vaikka uutta X6:sta.

        Taitaisit saada sen hinnalla sadan metrin jonon noita sun kauppakassejasi. Heh heh...


      • 1+1=Hullu = IDIOOTTI
        1+1=Hullu kirjoitti:

        1 1 on kyllä ihan kaistapää ja näköjään ihan täysin seonnut BMW:hen. Jos Se herättää sinussa noin paljon kiksejä ja perversioita, niin mitä jos ostaisit sellaisen...?

        kokeile vaikka uutta X6:sta.

        Taitaisit saada sen hinnalla sadan metrin jonon noita sun kauppakassejasi. Heh heh...

        Perversiot näet nyt kyllä ihan peilistä, minä en tarvi bmw:tä mihinkään. Ihme että näitä ostabemari-juttuja täytyy länkyttää joka keskusteluun kun on niin saatanan vaikea myöntää että teitä vituttaa se ettei kaikki halua bemaria. Mä ajan mielummin yhdellä halvalla kuin yhdellä kalliilla, mulle kun niillä ei ole eroa koska molemmat vie minne haluan. Käsittämätöntä paskaa täällä taas saa lukea, oikea suoli24 kyllä. Varsinkin tämä bmw-osio. Tästä se teidän liikennekäyttäytyminenkin kumpuaa, saatananmoisesta itsensä mainostuksesta ja vitutuksesta, huomionhakuisuudesta ja kanssaeläjistä piittaamattomuudesta. Harvoin muiden merkkien kuskit ovat yhtä paskiaisia, jopa entinen pomoni oli umpimulkku ja ajoi bemarilla, ja oli vielä nainen.

        Kaistapääksi voit kuvitella jos haluat, se ei oikestaan vaikuta suuntaan eikä toiseen. Aja vaikka sinne telkänpönttöön ja menetä korttis, ois kiva nähä millä sitten pankin bemarit maksellaan kun on kortti kuivumassa eikä töihin pääse. Ainiin sori, kun teitähän ei mitkään säännöt koske, ajelette kuitenkin.


      • hoh....

        "köyhyys on sairaus".... Jos joku on sairaus niin se että omistaa uuden tai uudehkon bemarin ja on heti muna pystyssä ajamassa ylinopeutta etteivät vain "tojoterot köyhyydessään ja katkeruudessaan ohita teiden ritaria"


      • rahaa on!
        1+1=Hullu = IDIOOTTI kirjoitti:

        Perversiot näet nyt kyllä ihan peilistä, minä en tarvi bmw:tä mihinkään. Ihme että näitä ostabemari-juttuja täytyy länkyttää joka keskusteluun kun on niin saatanan vaikea myöntää että teitä vituttaa se ettei kaikki halua bemaria. Mä ajan mielummin yhdellä halvalla kuin yhdellä kalliilla, mulle kun niillä ei ole eroa koska molemmat vie minne haluan. Käsittämätöntä paskaa täällä taas saa lukea, oikea suoli24 kyllä. Varsinkin tämä bmw-osio. Tästä se teidän liikennekäyttäytyminenkin kumpuaa, saatananmoisesta itsensä mainostuksesta ja vitutuksesta, huomionhakuisuudesta ja kanssaeläjistä piittaamattomuudesta. Harvoin muiden merkkien kuskit ovat yhtä paskiaisia, jopa entinen pomoni oli umpimulkku ja ajoi bemarilla, ja oli vielä nainen.

        Kaistapääksi voit kuvitella jos haluat, se ei oikestaan vaikuta suuntaan eikä toiseen. Aja vaikka sinne telkänpönttöön ja menetä korttis, ois kiva nähä millä sitten pankin bemarit maksellaan kun on kortti kuivumassa eikä töihin pääse. Ainiin sori, kun teitähän ei mitkään säännöt koske, ajelette kuitenkin.

        Otahan päivän lääkkeet ja rauhoitu.

        Tiesitkö, että todellisen Premium auton omistajalle raha ei ole ongelma ja me emme aja pankin tai autoyhtiöiden rahoituksilla, vaan auto ostetaan aina käteisellä...

        Toista se on sinulla joka lyhentelee paskakippoa kuukausierällä, jonka arvo on vielä kaiken lisäksi halvempi kun premium auton rengassarjan hinta...


      • joopa joo...
        rahaa on! kirjoitti:

        Otahan päivän lääkkeet ja rauhoitu.

        Tiesitkö, että todellisen Premium auton omistajalle raha ei ole ongelma ja me emme aja pankin tai autoyhtiöiden rahoituksilla, vaan auto ostetaan aina käteisellä...

        Toista se on sinulla joka lyhentelee paskakippoa kuukausierällä, jonka arvo on vielä kaiken lisäksi halvempi kun premium auton rengassarjan hinta...

        Niihän teillä kaikilla bemaristeilla,ikään,asemaan ja autonne vuosimalliin katsomatta on. Eikö amis ollu vielä alkanu kun näppynaamalla on aikaa leuhkia,kuinka ostit -87 vuosimallia olevan 325:n käteisellä?


    • shime

      Aloittajalla on naurettava Seatin kottero mukamas joku sportti Hahahahahahaaaaa ihan sama minne kotteronsa työntää...ja ei todellakaan kehtaa merkkiä sanoa Ymmärrettävästti....

      • 1+1

        Niinpä, naurettava seurata päätelmiänne millä ajan, kovasti se teidän persettänne kutkuttaa. Oli kuulemma toyo, nyt jo siittiö. Kas kun ei lada. Trollaatte kummiskin, sanon minkä tahansa, ni enpäs sano. Ei kuulu tähän keskusteluun. Teille riittää tieto että tehokas bemaria halvempi automerkki. Revetkää siihen, poikaset.


    • HEH HEH

      Ei tuollaisilla p€rseaukisilla p@skapäillä mitään autoja ole, nettiliittymä teillä on ja halpa läppäri. HEH HEH

      • Jonne kirjoittelee

        vähä-äly luurillla amiksen v-lanista.


    • Öyestä

      Liikennevaloissa rivakan reagoinnin vastakohta on hidasteleva liikkeellelähtö. Tällöin 2-3 autoa kerkee mennä valoista ennen kuin taas vaihtuu punaisiksi.

      Kumpi parempi, vaiko kumpikaan?

    • PÖKIATRI

      BMW:thän ovat avohoitopotilaille lahjoitettuja terapiavälineitä. Tieterapia auttaa monissa tapauksissa ja tulee halvemmaksi kuin vuosien pakkohoito suljetulla osastolla.

      Niihin on myös saatavina lisävarusteeksi yhdellä imukumilla varustettu lypsykone, koska veltolla peniksellä on vaikea tyydyttää itseään.

      Terapoikaa ja lypsäkää itseänne ronskisti!!! TIELLÄ PAHINKIN HULLUUS PARANEE!!!

    • hhhhhhhhhhaaaaa
    • hoh...

      Köyhyys ja etenkin järjen köyhyys on sairaus.

    • XD !!!

      Bemaristi "kaahasi" 120 70 rajoituksella. Sinä vain piruuttasi "pysyttelit perässä" XD Kenenhän asennevammasta tämäkin tarina kertoo?

      • 1+1

        No tämä aihe on jo keskusteltu, luepa hyvä ihminen kommentit kun en jaksa vääntää samaa asiaa moneen kertaan. Se kun ei ollut tän keskustelun pointti. Mahdat olla bemaristi joka ei taasKAAN myönnä omaa hölmöyttään, vaan näkee vian kaikissa muissa. Sairasta.


      • Saiko rasta?
        1+1 kirjoitti:

        No tämä aihe on jo keskusteltu, luepa hyvä ihminen kommentit kun en jaksa vääntää samaa asiaa moneen kertaan. Se kun ei ollut tän keskustelun pointti. Mahdat olla bemaristi joka ei taasKAAN myönnä omaa hölmöyttään, vaan näkee vian kaikissa muissa. Sairasta.

        Jostain tuo sinun hysteerisiä piirteitä saanut kaunasi yhtä hiton automerkkiä kohtaan kyllä kertoo!
        Ei tosin autosta ;-)>


      • 1+1
        Saiko rasta? kirjoitti:

        Jostain tuo sinun hysteerisiä piirteitä saanut kaunasi yhtä hiton automerkkiä kohtaan kyllä kertoo!
        Ei tosin autosta ;-)>

        Voi kuule, se hysteerisyys ei tämän pääkopan sisältä löydy, vit utus kylläkin. Siis teitä kohtaan ketkä vähät välitätte muiden tienkäyttäjien turvallisuudesta.

        Kyllä jotkin muutkin automerkit herättää ärsytystä syyn tai toisen takia, bemarikansa on vaan se kaikkein vaarallisin, ihan joka tilaston mukaankin.

        Mitähän se mahtaa kertoa bemaristeista, jotka tällä palstalla vierailevat, kun on tarve trollata, haukkua muita, kaahata porukka kuoliaaksi, vähätellä tekosiaan, ettekä edes pysty näistä epäkohdista asiallisesti keskustelemaan? Edes yhden kerran myöntämään: Kyllä, teen usein virhearviointeja, yritän parantaa tapani, ja lopetan muiden ihmisten aliarvioimisen pelkän automerkin perusteella.
        Mites olis, pystyttekö näin vaativaa asiaa sisäistämään? Sinäkin kykenit vain minua haukkumaan vaikket edes tunne.

        Tähänkin tulee shit storm bmw-miehiltä, kun tiedetään että puhun asiaa, mutta ei olla tarpeeksi aikuisia myöntämään sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe