En osaa jättää naisia oikein, apua tarvitaan?

Komistus31v

En osaa/halua kertoa naisille siitä, että jätän heidät. Olen nyt huomannut tämän viidessä parisuhteessani, joissa olen aina päätynyt jättämään naisen (lyhyimmillään 6kk suhteen jälkeen, pisimmillään 5v suhteen jälkeen), koska olen aina löytänyt paremman tai mielestäni jotenkin paremmin tyttöystäväkseni sopivan naisen.

En kuitenkaan osaa jättää naista. Tiedän naisten ragoivan voimakkaasti tunteissaan ja olen nähnyt miten nainen saa suoranaisen masennuksen kun mies jättää hänet. Siksi olen vältellyt naiselle kertomista tulevasta jättämisestä kaikissa suhteissa siihen asti, että olen jo käytännössä seurustellut toisen (sen uuden) naisen kanssa pari kuukauttakin samaan aikaan. Sitten lopulta, milloin mitenkin, nainen on saanut tietää uudesta suhteesta tai muuten vaan olen saanut hänet ”erotettua” itsestäni.

Miksi minun on niin vaikea kertoa naiselle suoraan, että jätän hänet? Selitän asiaa itselleni sillä, että haluan suojella naista kyyneliltä, vihalta, masennukselta.. Vaikka tiedän etten toimi oikein kun tavallaan pitkitän vääjäämätöntä, siitäkin tulee huono omatunto itselleni. Miten naiset neuvoisitte minua toimimaan? Miten sinä haluaisit kuulla tulevasi jätetyksi?

141

3759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Not fun

      Höh. Eihän sellaista halua kuulla. Ei se ole kivaa.

      Mutta en ainakaan noin. Arvostan rehellisyyttä ja suoruutta. Miten oikein päädyt niihin uusiin suhteisiin? Huomaatko ensin nykyisessä suhteessasi ongelmia, joita sitten pakenet etsimällä naisseuraa? Minusta voisit ottaa ongelman puheeksi jo tuossa vaiheessa, ennenkuin etsit uuden. Kun vielä emmit. Teillä olisi mahdollisuus kokeilla korjaamista. Ja nainen tietäisi missä mennään.

      Vai ovatko suhteesi jotenkin löyhiä kaiken aikaa ja tapailet muita naisia muuten vaan, tietoisesti ottaen sen riskin, että saatat ihastua toiseen? Ja sitten jotenkin huomaat vasta liian myöhään olevasi ihastunut? Haluatko jatkaa elämääsi noin?

      No, pointtini on, ettet saa sitä eroa sokeroitua. Mutta anna toisen pitää kunniansa ja arvokkuutesi, ja anna erolle aikaa. Ja hyväksy se, ettet sinä sen toisen puolesta pelkää, vaan itseäsi, omia tunteitasi sinä pelkäät. Eihän se kivalle tunnu kokea olevansa huono ihminen:( . Mutta kaatunutta maitoa on turha itkeä. Rohkeasti nyt pelkoja päin ja tartu vastuuseesi:)

      • AlkuperäinenMiesKysy

        Kiitos ensimmäiselle vastaajalle asiallisesta vastauksesta. Yritän vastata kysymyksiisi: Päädyn uusiin suhteisiin yleensä siten, että ihastun jossain vierraassa naisessa johonkin ulkonäön piirteeseen, jota ei löydy nykyisestä naisestani (esim. nainen on hoikempi kuin nykyinen, tai pitää korkokenkiä ja nykyinen tallustaa lenkkareissa kaikkialla tms aika kieltämättä nyt kun kirjoittaa noita ylös , niin pinnallisista syistä?) ja sitten teen lähempää tuttavuutta uuteen naiseen.

        Kun se uusi suhde on tarpeeksi pitkällä, niin jätän sen nykyisen naisen. Mutta juuri se jättäminen on vaikeaa ja siksi usein ajaudun pitämään kahta naista jonkin aikaa rinnakkain (ja yleensä se nykyinen nainen saa jotain kautta, esimerkiksi uuden naisen hiuksia asunnossani, tietää tästä uudesta naisesta...).

        Olen siis aluksi suhteissa ihan tosissaan mukana, mutta jo hyvin pian alan tietoisesti katsomaan muuallekin ja huomaan ikäänkuin toivovani, etten törmäisi kauniimpaan naiseen (esimerkiksi eilen näin kuntosalilla kauniin naisen, joka oli hyvin treenattu ja miellyttävän oloinen ja tuli heti mieleen, että pyytäisinkö häntä treffeille..), koska tiedän, että sitten tuo kierre alkaa. Jotenkin haluan kai tätä kautta "upgradeta" tyttöystävän mahdollisimman kauniiksi. Vähän pelkurimaistahan se on, siis tehdä tämä asia niin, että on vielä vanhassa suhteessa aina.. Voisiko se olla sitä, että pelkään olevani yksin?

        Koska ajattelen myös niin, että mitä jos en löydäkään enää nykyistä parempaa ja sitten olisin ollut idiootti kun heivasin hyvän naisen etukäteen jo pois. Tästä syystä en kai uskalla jättää naista ennen kuin aloitan suhteen uuteen..

        Nyt juuri ilmoitin eilen viimeisimmälle tyttöystävälle (olen tavannut siis uuden naisen pari kuukautta sitten), että haluaisin olla vaan ystävä. No nyt tämä nainen itkee ja käyttäytyy juuri niin kuin pelkäsin.. Lisäksi hän haluaa, että tapaamme kasvotusten ja puhuu kuinka vika on hänessä ja voisinko ajatella yrittäväni vielä. Hän ikäänkuin haluaa pelastaa suhteen, jonka tuhoutumisen tiedän olevan 100% minun syytäni ja haluani, en halua kertoa uudesta naisestakaan ettei tämä nykyinen menetä turhaan itseluottamusta itseensä (koska on oikeasti upea nainen, hoikka ja kaunis ja todella kiltti).. En haluaisi satuttaa häntä yhtään enempää kuin on "pakko" tästä tilanteesta päästäkseen.

        En kyllä haluaisi jatkaa elämääni näin. Tajuan nyt, että kun tämä kuvio on toistunut 5 kertaa putkeen, niin eihän tämä normaalia voi olla.. Mitä teen koko ajan väärin? Miten voisin ajatella toisin? Haluaisin normaalin parisuhteen.


      • M33Treee
        AlkuperäinenMiesKysy kirjoitti:

        Kiitos ensimmäiselle vastaajalle asiallisesta vastauksesta. Yritän vastata kysymyksiisi: Päädyn uusiin suhteisiin yleensä siten, että ihastun jossain vierraassa naisessa johonkin ulkonäön piirteeseen, jota ei löydy nykyisestä naisestani (esim. nainen on hoikempi kuin nykyinen, tai pitää korkokenkiä ja nykyinen tallustaa lenkkareissa kaikkialla tms aika kieltämättä nyt kun kirjoittaa noita ylös , niin pinnallisista syistä?) ja sitten teen lähempää tuttavuutta uuteen naiseen.

        Kun se uusi suhde on tarpeeksi pitkällä, niin jätän sen nykyisen naisen. Mutta juuri se jättäminen on vaikeaa ja siksi usein ajaudun pitämään kahta naista jonkin aikaa rinnakkain (ja yleensä se nykyinen nainen saa jotain kautta, esimerkiksi uuden naisen hiuksia asunnossani, tietää tästä uudesta naisesta...).

        Olen siis aluksi suhteissa ihan tosissaan mukana, mutta jo hyvin pian alan tietoisesti katsomaan muuallekin ja huomaan ikäänkuin toivovani, etten törmäisi kauniimpaan naiseen (esimerkiksi eilen näin kuntosalilla kauniin naisen, joka oli hyvin treenattu ja miellyttävän oloinen ja tuli heti mieleen, että pyytäisinkö häntä treffeille..), koska tiedän, että sitten tuo kierre alkaa. Jotenkin haluan kai tätä kautta "upgradeta" tyttöystävän mahdollisimman kauniiksi. Vähän pelkurimaistahan se on, siis tehdä tämä asia niin, että on vielä vanhassa suhteessa aina.. Voisiko se olla sitä, että pelkään olevani yksin?

        Koska ajattelen myös niin, että mitä jos en löydäkään enää nykyistä parempaa ja sitten olisin ollut idiootti kun heivasin hyvän naisen etukäteen jo pois. Tästä syystä en kai uskalla jättää naista ennen kuin aloitan suhteen uuteen..

        Nyt juuri ilmoitin eilen viimeisimmälle tyttöystävälle (olen tavannut siis uuden naisen pari kuukautta sitten), että haluaisin olla vaan ystävä. No nyt tämä nainen itkee ja käyttäytyy juuri niin kuin pelkäsin.. Lisäksi hän haluaa, että tapaamme kasvotusten ja puhuu kuinka vika on hänessä ja voisinko ajatella yrittäväni vielä. Hän ikäänkuin haluaa pelastaa suhteen, jonka tuhoutumisen tiedän olevan 100% minun syytäni ja haluani, en halua kertoa uudesta naisestakaan ettei tämä nykyinen menetä turhaan itseluottamusta itseensä (koska on oikeasti upea nainen, hoikka ja kaunis ja todella kiltti).. En haluaisi satuttaa häntä yhtään enempää kuin on "pakko" tästä tilanteesta päästäkseen.

        En kyllä haluaisi jatkaa elämääni näin. Tajuan nyt, että kun tämä kuvio on toistunut 5 kertaa putkeen, niin eihän tämä normaalia voi olla.. Mitä teen koko ajan väärin? Miten voisin ajatella toisin? Haluaisin normaalin parisuhteen.

        Mitä väliä? Jätä vaan kylmästi niin naisetkin tekee. Itse olen tullut jätetyksi noin kolmestakymmenestä suhteesta aina ja lasken suhteeksi jo kuukauden pituiset pätkät koska on sekin eräänlainen suhde miehen ja varsinkin keskinkertaisen miehen resursseilla. Joka kerta on jätetty ja yleensä niin että nainen on keksiny tikusta riidan ja lopulta onkin selvinnyt että hänellä onkin jo komeampi yksilö kiikarissa. Jos mun omatunto sallisi tekisin sitä samaa naisille oikein kaksin käsin mutta kun aina kuvittelen että mitä jos.... Ja kiitos on jokakerta tulla jätetyksi.
        Senkun sanot että olet löytänyt paremman. Murehtikoon masennuksissaan. Ei minunkaan tunteet ketään siinävaiheessa ole kiinnostanu.


      • oppinut38
        AlkuperäinenMiesKysy kirjoitti:

        Kiitos ensimmäiselle vastaajalle asiallisesta vastauksesta. Yritän vastata kysymyksiisi: Päädyn uusiin suhteisiin yleensä siten, että ihastun jossain vierraassa naisessa johonkin ulkonäön piirteeseen, jota ei löydy nykyisestä naisestani (esim. nainen on hoikempi kuin nykyinen, tai pitää korkokenkiä ja nykyinen tallustaa lenkkareissa kaikkialla tms aika kieltämättä nyt kun kirjoittaa noita ylös , niin pinnallisista syistä?) ja sitten teen lähempää tuttavuutta uuteen naiseen.

        Kun se uusi suhde on tarpeeksi pitkällä, niin jätän sen nykyisen naisen. Mutta juuri se jättäminen on vaikeaa ja siksi usein ajaudun pitämään kahta naista jonkin aikaa rinnakkain (ja yleensä se nykyinen nainen saa jotain kautta, esimerkiksi uuden naisen hiuksia asunnossani, tietää tästä uudesta naisesta...).

        Olen siis aluksi suhteissa ihan tosissaan mukana, mutta jo hyvin pian alan tietoisesti katsomaan muuallekin ja huomaan ikäänkuin toivovani, etten törmäisi kauniimpaan naiseen (esimerkiksi eilen näin kuntosalilla kauniin naisen, joka oli hyvin treenattu ja miellyttävän oloinen ja tuli heti mieleen, että pyytäisinkö häntä treffeille..), koska tiedän, että sitten tuo kierre alkaa. Jotenkin haluan kai tätä kautta "upgradeta" tyttöystävän mahdollisimman kauniiksi. Vähän pelkurimaistahan se on, siis tehdä tämä asia niin, että on vielä vanhassa suhteessa aina.. Voisiko se olla sitä, että pelkään olevani yksin?

        Koska ajattelen myös niin, että mitä jos en löydäkään enää nykyistä parempaa ja sitten olisin ollut idiootti kun heivasin hyvän naisen etukäteen jo pois. Tästä syystä en kai uskalla jättää naista ennen kuin aloitan suhteen uuteen..

        Nyt juuri ilmoitin eilen viimeisimmälle tyttöystävälle (olen tavannut siis uuden naisen pari kuukautta sitten), että haluaisin olla vaan ystävä. No nyt tämä nainen itkee ja käyttäytyy juuri niin kuin pelkäsin.. Lisäksi hän haluaa, että tapaamme kasvotusten ja puhuu kuinka vika on hänessä ja voisinko ajatella yrittäväni vielä. Hän ikäänkuin haluaa pelastaa suhteen, jonka tuhoutumisen tiedän olevan 100% minun syytäni ja haluani, en halua kertoa uudesta naisestakaan ettei tämä nykyinen menetä turhaan itseluottamusta itseensä (koska on oikeasti upea nainen, hoikka ja kaunis ja todella kiltti).. En haluaisi satuttaa häntä yhtään enempää kuin on "pakko" tästä tilanteesta päästäkseen.

        En kyllä haluaisi jatkaa elämääni näin. Tajuan nyt, että kun tämä kuvio on toistunut 5 kertaa putkeen, niin eihän tämä normaalia voi olla.. Mitä teen koko ajan väärin? Miten voisin ajatella toisin? Haluaisin normaalin parisuhteen.

        Kuulostat hyvin samanlaiselta kuin minä olin ennen.. paitsi että olen nainen. MInun analyysini sinusta oman kokemukseni pohjalta on tämä.. sinä pelkäät aitoa läheisyyttä, koska sisälläsi on niin paljon tunnetason ongelmia. A) Olet lapsuudessa lellitty piloille, sinulle ei ole asetettu rajoja ja olet saanut aina kaiken. Olet hyvin narsistinen ja epäkypsä ihminen. B) Lapsuudessa et ole saanut riittävästi rakkautta, huomiota ja tukea. Olet tullut torjutuksi ja hylätyksi Sisälläsi on ERITTÄIN PALJON monenlaista tuskaa (josta et ole tietoinen). Tämä tuska alkaa nousta pintaan, kun parisuhde on vähänkin arkistunut (sinun suhteesi taitaa arkistua parin kuukauden jälkeen)

        Olet erittäin epäkypsä ja empatiakyvytön. Liihoittelet kukasta kukkaan etsien kokoa ajan parempaan. Tällä nykyisellä toiminnalla et tule koskaan saavuttamaan läheistä ja syvää ihmissuhdetta. Se päivä tulee, jolloin todella rakastut ja tulet saamaan sen saman takaisin mitä olet tehnyt niin monelle. Minulle kävi myös niin ja se oli oikein minulle! Jouduin kohtaamaan oman toimintani ja sisäisen tuskani, joka johti vuoden kestävään helvetilliseen kasvukriisin. Tämän kriisin vuoksi muutuin lopullisesti ja en enää koskaan satuttanut toisten ihmisten tunteita tahallisesti (niin kuin sinä teet nyt koko ajan).


      • kiitih1
        oppinut38 kirjoitti:

        Kuulostat hyvin samanlaiselta kuin minä olin ennen.. paitsi että olen nainen. MInun analyysini sinusta oman kokemukseni pohjalta on tämä.. sinä pelkäät aitoa läheisyyttä, koska sisälläsi on niin paljon tunnetason ongelmia. A) Olet lapsuudessa lellitty piloille, sinulle ei ole asetettu rajoja ja olet saanut aina kaiken. Olet hyvin narsistinen ja epäkypsä ihminen. B) Lapsuudessa et ole saanut riittävästi rakkautta, huomiota ja tukea. Olet tullut torjutuksi ja hylätyksi Sisälläsi on ERITTÄIN PALJON monenlaista tuskaa (josta et ole tietoinen). Tämä tuska alkaa nousta pintaan, kun parisuhde on vähänkin arkistunut (sinun suhteesi taitaa arkistua parin kuukauden jälkeen)

        Olet erittäin epäkypsä ja empatiakyvytön. Liihoittelet kukasta kukkaan etsien kokoa ajan parempaan. Tällä nykyisellä toiminnalla et tule koskaan saavuttamaan läheistä ja syvää ihmissuhdetta. Se päivä tulee, jolloin todella rakastut ja tulet saamaan sen saman takaisin mitä olet tehnyt niin monelle. Minulle kävi myös niin ja se oli oikein minulle! Jouduin kohtaamaan oman toimintani ja sisäisen tuskani, joka johti vuoden kestävään helvetilliseen kasvukriisin. Tämän kriisin vuoksi muutuin lopullisesti ja en enää koskaan satuttanut toisten ihmisten tunteita tahallisesti (niin kuin sinä teet nyt koko ajan).

        kaveria ei jätetä !!!


      • Menninkäine

        Olen itse pyrkinyt välttämään tätä tilannetta olla aloittamatta suhteita naisten kanssa, joita en halua tosissani. Mikä tietenkin heijastuu elämään seksielämän katoamisena. Kyllähän sitä seksiä voisi harrastaa melkein jokaisen vastaantulijan kanssa, mutta ei sitä voi tietää onko se molemmille sitä samaa, joten sitä tulee sitten välteltyä.

        Tavallaan typerää, kun tietää minkälaisia huoria nykyään naiset ovat, mutta minkäs teet kun on tämänlaiseksi ihmiseksi kasvanut ja syntynyt.


      • Kuvottavaa!!!!
        M33Treee kirjoitti:

        Mitä väliä? Jätä vaan kylmästi niin naisetkin tekee. Itse olen tullut jätetyksi noin kolmestakymmenestä suhteesta aina ja lasken suhteeksi jo kuukauden pituiset pätkät koska on sekin eräänlainen suhde miehen ja varsinkin keskinkertaisen miehen resursseilla. Joka kerta on jätetty ja yleensä niin että nainen on keksiny tikusta riidan ja lopulta onkin selvinnyt että hänellä onkin jo komeampi yksilö kiikarissa. Jos mun omatunto sallisi tekisin sitä samaa naisille oikein kaksin käsin mutta kun aina kuvittelen että mitä jos.... Ja kiitos on jokakerta tulla jätetyksi.
        Senkun sanot että olet löytänyt paremman. Murehtikoon masennuksissaan. Ei minunkaan tunteet ketään siinävaiheessa ole kiinnostanu.

        Jo olet emäsika!! "Senkun sanot että olet löytänyt paremman. Murehtikoon masennuksissaan. Ei minunkaan tunteet ketään siinävaiheessa ole kiinnostanu." Eli koska itseäsi on kohdeltu kaltoin (eikä ihmetytä, kun tekstiäsi lukee), pitäisi samoin kohdella jokaista!! Entäs ne viattomat osapuolet, jotka saattavat olla vaikkapa täysin aidosti rakastuneita (toivottavasti eivät) esim. tähän ketjun aloittajaan ja uskovat ja toivovat löytäneensä jotain vakavaa ja pysyvää elämäänsä?! Kaikki naiset eivät ole tunteettomia huoria!!!! Sinä näytät heitä vetävän puoleensa, enkä ihmettele pätkääkään!! Onneksi on elämän varrella vaisto kasvanut sellaiseksi, että haistan kaltaisesi ja tämän aloittajan kaltaiset siat jo kymmenen kilometrin päästä!!!


      • kasvun mahdollisuus
        oppinut38 kirjoitti:

        Kuulostat hyvin samanlaiselta kuin minä olin ennen.. paitsi että olen nainen. MInun analyysini sinusta oman kokemukseni pohjalta on tämä.. sinä pelkäät aitoa läheisyyttä, koska sisälläsi on niin paljon tunnetason ongelmia. A) Olet lapsuudessa lellitty piloille, sinulle ei ole asetettu rajoja ja olet saanut aina kaiken. Olet hyvin narsistinen ja epäkypsä ihminen. B) Lapsuudessa et ole saanut riittävästi rakkautta, huomiota ja tukea. Olet tullut torjutuksi ja hylätyksi Sisälläsi on ERITTÄIN PALJON monenlaista tuskaa (josta et ole tietoinen). Tämä tuska alkaa nousta pintaan, kun parisuhde on vähänkin arkistunut (sinun suhteesi taitaa arkistua parin kuukauden jälkeen)

        Olet erittäin epäkypsä ja empatiakyvytön. Liihoittelet kukasta kukkaan etsien kokoa ajan parempaan. Tällä nykyisellä toiminnalla et tule koskaan saavuttamaan läheistä ja syvää ihmissuhdetta. Se päivä tulee, jolloin todella rakastut ja tulet saamaan sen saman takaisin mitä olet tehnyt niin monelle. Minulle kävi myös niin ja se oli oikein minulle! Jouduin kohtaamaan oman toimintani ja sisäisen tuskani, joka johti vuoden kestävään helvetilliseen kasvukriisin. Tämän kriisin vuoksi muutuin lopullisesti ja en enää koskaan satuttanut toisten ihmisten tunteita tahallisesti (niin kuin sinä teet nyt koko ajan).

        Nim. oppinut38;
        kiitos asiallisesta vastauksesta, jossa on varmasti paljon totta!

        Itseni voisin luokitella tähän B-ryhmään: Ikuinen rakkauden ja huomion kaipuu lapsuudesta lähtien.
        En valitettavasti ole vieläkään parantunut siitä, edelleen harrastan "sivusuhteita" toisten miesten kanssa, vaikka minulla on kotona ihan kiva, rakastava mies. En kuitenkaan petä ketään, en jätä ketään( ilman, että kertoisin syytä). Mieheni tietävät, että toisiakin on ja hyväksyvät sen.

        Minusta selittämätön katoaminen on pahinta pettämistä. Tätä minullekin on tapahtunut, se satuttaa eniten.

        Kannattaisi ehkä opetella puhumaan yhdessä, mitä toivoo parisuhteelta? Mikä kummallekin on tärkeää? Onko se ulkonäkö ja pukeutuminen , kun ollaan bilettämässä? Tai ehkä jotain muuta...


      • HHUHUH
        AlkuperäinenMiesKysy kirjoitti:

        Kiitos ensimmäiselle vastaajalle asiallisesta vastauksesta. Yritän vastata kysymyksiisi: Päädyn uusiin suhteisiin yleensä siten, että ihastun jossain vierraassa naisessa johonkin ulkonäön piirteeseen, jota ei löydy nykyisestä naisestani (esim. nainen on hoikempi kuin nykyinen, tai pitää korkokenkiä ja nykyinen tallustaa lenkkareissa kaikkialla tms aika kieltämättä nyt kun kirjoittaa noita ylös , niin pinnallisista syistä?) ja sitten teen lähempää tuttavuutta uuteen naiseen.

        Kun se uusi suhde on tarpeeksi pitkällä, niin jätän sen nykyisen naisen. Mutta juuri se jättäminen on vaikeaa ja siksi usein ajaudun pitämään kahta naista jonkin aikaa rinnakkain (ja yleensä se nykyinen nainen saa jotain kautta, esimerkiksi uuden naisen hiuksia asunnossani, tietää tästä uudesta naisesta...).

        Olen siis aluksi suhteissa ihan tosissaan mukana, mutta jo hyvin pian alan tietoisesti katsomaan muuallekin ja huomaan ikäänkuin toivovani, etten törmäisi kauniimpaan naiseen (esimerkiksi eilen näin kuntosalilla kauniin naisen, joka oli hyvin treenattu ja miellyttävän oloinen ja tuli heti mieleen, että pyytäisinkö häntä treffeille..), koska tiedän, että sitten tuo kierre alkaa. Jotenkin haluan kai tätä kautta "upgradeta" tyttöystävän mahdollisimman kauniiksi. Vähän pelkurimaistahan se on, siis tehdä tämä asia niin, että on vielä vanhassa suhteessa aina.. Voisiko se olla sitä, että pelkään olevani yksin?

        Koska ajattelen myös niin, että mitä jos en löydäkään enää nykyistä parempaa ja sitten olisin ollut idiootti kun heivasin hyvän naisen etukäteen jo pois. Tästä syystä en kai uskalla jättää naista ennen kuin aloitan suhteen uuteen..

        Nyt juuri ilmoitin eilen viimeisimmälle tyttöystävälle (olen tavannut siis uuden naisen pari kuukautta sitten), että haluaisin olla vaan ystävä. No nyt tämä nainen itkee ja käyttäytyy juuri niin kuin pelkäsin.. Lisäksi hän haluaa, että tapaamme kasvotusten ja puhuu kuinka vika on hänessä ja voisinko ajatella yrittäväni vielä. Hän ikäänkuin haluaa pelastaa suhteen, jonka tuhoutumisen tiedän olevan 100% minun syytäni ja haluani, en halua kertoa uudesta naisestakaan ettei tämä nykyinen menetä turhaan itseluottamusta itseensä (koska on oikeasti upea nainen, hoikka ja kaunis ja todella kiltti).. En haluaisi satuttaa häntä yhtään enempää kuin on "pakko" tästä tilanteesta päästäkseen.

        En kyllä haluaisi jatkaa elämääni näin. Tajuan nyt, että kun tämä kuvio on toistunut 5 kertaa putkeen, niin eihän tämä normaalia voi olla.. Mitä teen koko ajan väärin? Miten voisin ajatella toisin? Haluaisin normaalin parisuhteen.

        Edelleenkin suosittelen sinulle terapiaa


      • Pikku leino

        ....Täti!....Täti!......No?Tiiätköt mikti ei tuomessa laillitteta plottituutiota?No?Tikt kun tätitttäkin tulit titten palituhde työtön.


      • 1+19
        Kuvottavaa!!!! kirjoitti:

        Jo olet emäsika!! "Senkun sanot että olet löytänyt paremman. Murehtikoon masennuksissaan. Ei minunkaan tunteet ketään siinävaiheessa ole kiinnostanu." Eli koska itseäsi on kohdeltu kaltoin (eikä ihmetytä, kun tekstiäsi lukee), pitäisi samoin kohdella jokaista!! Entäs ne viattomat osapuolet, jotka saattavat olla vaikkapa täysin aidosti rakastuneita (toivottavasti eivät) esim. tähän ketjun aloittajaan ja uskovat ja toivovat löytäneensä jotain vakavaa ja pysyvää elämäänsä?! Kaikki naiset eivät ole tunteettomia huoria!!!! Sinä näytät heitä vetävän puoleensa, enkä ihmettele pätkääkään!! Onneksi on elämän varrella vaisto kasvanut sellaiseksi, että haistan kaltaisesi ja tämän aloittajan kaltaiset siat jo kymmenen kilometrin päästä!!!

        "Vaisto" Lopeta eläinten ja ihmisten sekoittaminen keskenään. Naisilla senparemmin kuin miehilläkään ei mitään vaistoja ole mutta ne jo koulussa opitut aistit kyllä. Sinä et erota kunnon pelimiestä saati tavallista miestä milläänlailla kun ei mieskään taitavaa pelinaista normaalista. Jos aina saa paskaa niskaan niin kylläkai jokainen alkaa toteuttamaan sitä samaa muille ja silloin ei ole kyse senkummemmasta katkeruudesta vaan toiminta haetaan samallaiselle tasolle. Tasa arvoa se on miehilläkin oltava ja kohtelu samanlaista molemmille.
        Viestistäsi paljastuu niin katkeroitunut feministinen miesviha että sinulla ei muuta vaihtoehtoa ole kuin vanhanpiian rooli tai tietenkin kehut miehillä mutta käytät heitä ainoastaan hyväksesi.


      • Supersialle
        1+19 kirjoitti:

        "Vaisto" Lopeta eläinten ja ihmisten sekoittaminen keskenään. Naisilla senparemmin kuin miehilläkään ei mitään vaistoja ole mutta ne jo koulussa opitut aistit kyllä. Sinä et erota kunnon pelimiestä saati tavallista miestä milläänlailla kun ei mieskään taitavaa pelinaista normaalista. Jos aina saa paskaa niskaan niin kylläkai jokainen alkaa toteuttamaan sitä samaa muille ja silloin ei ole kyse senkummemmasta katkeruudesta vaan toiminta haetaan samallaiselle tasolle. Tasa arvoa se on miehilläkin oltava ja kohtelu samanlaista molemmille.
        Viestistäsi paljastuu niin katkeroitunut feministinen miesviha että sinulla ei muuta vaihtoehtoa ole kuin vanhanpiian rooli tai tietenkin kehut miehillä mutta käytät heitä ainoastaan hyväksesi.

        Emäsika karju siellä tonkii paskassaan ja ihmettelee mitä kullillaan tekisi!!! Vai olet saanut naisilta paskaa niskaan, ei ihme kuule ole!!!! Vai että on oikein kolmekymmentä suhdetta ollut, kun todellisuudessa ei ole ollut ainuttakaan kun olet sen tason siannaama emäsika ja iltaisin vetelet peräkammarissasi kyrpää käteen!!!!! Ai niin, ja muuten tiedoksi siihen suuntaan: Mä olen NAIMISISSA ja olen ollut 23 viimeistä vuotta, ja vieläpä onnellisesti!!!! Ja upean miehen kanssa!! Toiset katsos niitä täällä saa, tasokkaammat, sunkaltaisillesi sioille paskantonkijoille jää pelkkä kuiva kyrpä käteen!!!!!! BUAHHHHHHHH... MUAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Kuvottavaa!!!! kirjoitti:

        Jo olet emäsika!! "Senkun sanot että olet löytänyt paremman. Murehtikoon masennuksissaan. Ei minunkaan tunteet ketään siinävaiheessa ole kiinnostanu." Eli koska itseäsi on kohdeltu kaltoin (eikä ihmetytä, kun tekstiäsi lukee), pitäisi samoin kohdella jokaista!! Entäs ne viattomat osapuolet, jotka saattavat olla vaikkapa täysin aidosti rakastuneita (toivottavasti eivät) esim. tähän ketjun aloittajaan ja uskovat ja toivovat löytäneensä jotain vakavaa ja pysyvää elämäänsä?! Kaikki naiset eivät ole tunteettomia huoria!!!! Sinä näytät heitä vetävän puoleensa, enkä ihmettele pätkääkään!! Onneksi on elämän varrella vaisto kasvanut sellaiseksi, että haistan kaltaisesi ja tämän aloittajan kaltaiset siat jo kymmenen kilometrin päästä!!!

        noh noh...aika tiukkaa tekstiä oli joo mutta oli siinä asiaakin, ei se ole koskaan kivaa tulla jätetyksi varsinkaan jos toinen tosiaan aina/ lähestulkoon aina jättänyt komeamman, muuten paremman takia..Tuohon keksiny tikusta riidan on pakko sanoa, että se varmasti johtui juuri siitä, että helpompi riidan päätteksi todeta et ollaa niin erilaisii ym ku sanoo suoraan et sori kiinostus loppunut...


      • rauha ja rakautta
        Supersialle kirjoitti:

        Emäsika karju siellä tonkii paskassaan ja ihmettelee mitä kullillaan tekisi!!! Vai olet saanut naisilta paskaa niskaan, ei ihme kuule ole!!!! Vai että on oikein kolmekymmentä suhdetta ollut, kun todellisuudessa ei ole ollut ainuttakaan kun olet sen tason siannaama emäsika ja iltaisin vetelet peräkammarissasi kyrpää käteen!!!!! Ai niin, ja muuten tiedoksi siihen suuntaan: Mä olen NAIMISISSA ja olen ollut 23 viimeistä vuotta, ja vieläpä onnellisesti!!!! Ja upean miehen kanssa!! Toiset katsos niitä täällä saa, tasokkaammat, sunkaltaisillesi sioille paskantonkijoille jää pelkkä kuiva kyrpä käteen!!!!!! BUAHHHHHHHH... MUAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        onko sulla ihan varmasti kaikki ok?...Kuulostaa hiukan siltä että naimisissa olet upean miehen kaa joka sittenkin....vilkuillut nuorempia, tiukempia mimmejä....


      • reality1
        Supersialle kirjoitti:

        Emäsika karju siellä tonkii paskassaan ja ihmettelee mitä kullillaan tekisi!!! Vai olet saanut naisilta paskaa niskaan, ei ihme kuule ole!!!! Vai että on oikein kolmekymmentä suhdetta ollut, kun todellisuudessa ei ole ollut ainuttakaan kun olet sen tason siannaama emäsika ja iltaisin vetelet peräkammarissasi kyrpää käteen!!!!! Ai niin, ja muuten tiedoksi siihen suuntaan: Mä olen NAIMISISSA ja olen ollut 23 viimeistä vuotta, ja vieläpä onnellisesti!!!! Ja upean miehen kanssa!! Toiset katsos niitä täällä saa, tasokkaammat, sunkaltaisillesi sioille paskantonkijoille jää pelkkä kuiva kyrpä käteen!!!!!! BUAHHHHHHHH... MUAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vastaa neito jonka pää on todella syvällä pilvissä... Toivottavasti hyvä uni jatkuu!


      • Sivusta seuraaja
        Supersialle kirjoitti:

        Emäsika karju siellä tonkii paskassaan ja ihmettelee mitä kullillaan tekisi!!! Vai olet saanut naisilta paskaa niskaan, ei ihme kuule ole!!!! Vai että on oikein kolmekymmentä suhdetta ollut, kun todellisuudessa ei ole ollut ainuttakaan kun olet sen tason siannaama emäsika ja iltaisin vetelet peräkammarissasi kyrpää käteen!!!!! Ai niin, ja muuten tiedoksi siihen suuntaan: Mä olen NAIMISISSA ja olen ollut 23 viimeistä vuotta, ja vieläpä onnellisesti!!!! Ja upean miehen kanssa!! Toiset katsos niitä täällä saa, tasokkaammat, sunkaltaisillesi sioille paskantonkijoille jää pelkkä kuiva kyrpä käteen!!!!!! BUAHHHHHHHH... MUAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Jos raivopäisyydeltäsi joudat niin lue tekstit kenelle huutelet ja lisäksi mene hoitoon. Tuollainen herneen nokkaan vetäminen keskustelupalstalla ei ole normaalia.


    • tyht

      Kukaan ei haluaisi olla kanssasi jos tietäisi etukäteen millainen paska olet.

    • 10+19

      Olet selvästikin alkanut suhteisiisi vääristä syistä. Ei sinulla ole ollut aitoa tunneyhteyttä näihin naisiin, rakkaudesta puhumattakaan. Jos se, että jollain vastaantulijalla on korkkarit kun omasi kulkee tennareissa, saa sinut "hairahtamaan" ja ihastumaan, tarkoittaa ettet välitä nykyisestä naisestasi tippaakaan. Pitäisiköhän sinun ensiksi kasvaa aikuiseksi, sitten löytää nainen josta oikeasti välität, keskity vain häneen ja rakastu. Sitten huomaatkin ettet ihastu vaikka mikä missi kävelisi vastaan. Kun on aito tunneyhteys ei toisiin ihastu.

      • AlkuperäinenKysyjä.

        Miten se tunneyhteys synnytetään/luodaan? Olen ollut 5 vuotta yhdessä pisimmillään ja edelleenkin tunnen kyllä jonkin tason välittämistä häneen. Olin rakastunutkin suurimman osan ajasta häneen. Silti halusin tutustua paremmin hänen jälkeen seuraavaksi tulleeseen naiseen, jota pidin kauniimpana tuolloin (myöhemmin ajateltuna en ole enää asiasta ihan varma).

        Tätä taustaa vasten väitän, että kykenen ihastumaan vastaan tulevaan missiin vaikka olisi ollut tunneyhteys siihen sen hetkiseen naiseen.

        Mitä voisin asialle tehdä? Miten nämä jutut toimii teillä, joilla ei ole tällaisia haasteita?


      • daadaa-
        AlkuperäinenKysyjä. kirjoitti:

        Miten se tunneyhteys synnytetään/luodaan? Olen ollut 5 vuotta yhdessä pisimmillään ja edelleenkin tunnen kyllä jonkin tason välittämistä häneen. Olin rakastunutkin suurimman osan ajasta häneen. Silti halusin tutustua paremmin hänen jälkeen seuraavaksi tulleeseen naiseen, jota pidin kauniimpana tuolloin (myöhemmin ajateltuna en ole enää asiasta ihan varma).

        Tätä taustaa vasten väitän, että kykenen ihastumaan vastaan tulevaan missiin vaikka olisi ollut tunneyhteys siihen sen hetkiseen naiseen.

        Mitä voisin asialle tehdä? Miten nämä jutut toimii teillä, joilla ei ole tällaisia haasteita?

        Narsku. Et sinä ole todellisuudessa tavoittelemisen arvoinen, siksi et saa oikeasti suhdetta koskaan (ennen kuin paranet).


      • Miesbiologi
        AlkuperäinenKysyjä. kirjoitti:

        Miten se tunneyhteys synnytetään/luodaan? Olen ollut 5 vuotta yhdessä pisimmillään ja edelleenkin tunnen kyllä jonkin tason välittämistä häneen. Olin rakastunutkin suurimman osan ajasta häneen. Silti halusin tutustua paremmin hänen jälkeen seuraavaksi tulleeseen naiseen, jota pidin kauniimpana tuolloin (myöhemmin ajateltuna en ole enää asiasta ihan varma).

        Tätä taustaa vasten väitän, että kykenen ihastumaan vastaan tulevaan missiin vaikka olisi ollut tunneyhteys siihen sen hetkiseen naiseen.

        Mitä voisin asialle tehdä? Miten nämä jutut toimii teillä, joilla ei ole tällaisia haasteita?

        Mies on luotu kulkemaan ja astumaan. Tämä koskee alfa-uroksia, bulkkimiehet ovat eriasia. Heillä ei ole varaa valkata.


      • HHUHUH

        10 19.. Olet oikeassa.. Aloittajalla on ongelmia seksin kanssa, todennäköisesti katsoo pornoa jne... Hän hakee jotain seksipommia, ja aina löytyy joku jolla onkin jotain, mitä ei edellisessä ollut.. No aika kauan saa hakea, että vastaan kävelee sellainen ilmestys, joka on kaikkien exien yhdistelmä. Hän on minusta kipeästi terapian tarpeessa


    • Elämä on

      Sun pitää opetella elämään ensin ihan yksin, eikä hypätä suhteesta toiseen. Entinen suhde pitää osata käsitellä ennen kuin hyppää uuteen, sillä ne samat ongelmat vaan toistuvat uudessa suhteessasi, etkä kasva ihmisenä. Kyse on vain siitä ettet itse uskalla kohdata niitä omia ikäviäkin tunteita, jotka erosta koituu, vaan olet ottanut jo seuraavan naisen turvaksesi(laastariksi), että kaikki säilyisi omassa tunne-elämässäsi positiivisen puolella. Elämässä pitää osata luopua, itkeä ja surra, kun sen aika on ja kohdata myös ne omat viat, mistä ero johtui, koska suhteessahan on aina kaksi eikä ero ole yksin toisen syytä. Se on sitä oman itsensä kohtaamista ja sun nimimerkistäkin jo paljastuu se, että pidät itseäsi virheettömänä, mutta joskus sieltä jalustalta on tultava alas ja kohdattava ne tosiasiat.

      • Not Fun

        Komppaan Elämä on tekstiä.

        Jostain syystä varot itsesi kohtaamista. Ehkäpä se on ollut tarpeellinen puolustusmekanismi, jolla suojelet haavoittuvaa sisimpääsi - mutta jos jatkaisit samalla linjalla ajautuisit vaan entistä kauemmas itsestäsi. Joskus on vaan pysähdyttävä ja kohdattava pelottava asia silmästä silmään.

        Kokeile olla yksin. Keräile vaikka postimerkkejä kauniiden naisten sijaan. Jotenkin mulle tästä tuli nimittäin mieleen William Wylerin Neitoperho...


      • AlkuperäinenKysyjä.
        Not Fun kirjoitti:

        Komppaan Elämä on tekstiä.

        Jostain syystä varot itsesi kohtaamista. Ehkäpä se on ollut tarpeellinen puolustusmekanismi, jolla suojelet haavoittuvaa sisimpääsi - mutta jos jatkaisit samalla linjalla ajautuisit vaan entistä kauemmas itsestäsi. Joskus on vaan pysähdyttävä ja kohdattava pelottava asia silmästä silmään.

        Kokeile olla yksin. Keräile vaikka postimerkkejä kauniiden naisten sijaan. Jotenkin mulle tästä tuli nimittäin mieleen William Wylerin Neitoperho...

        Miten itsensä pitäisi/voi kohdata sitten sen eron jälkeen? Miten se itsensä kohtaaminen tapahtuu?

        Huomaan kyllä, että melko pian eron jälkeen alan kaipaamaan naisat elämääni, parisuhdetta ja kaikkia sen hyviä puolia. Sitten ajattelen, että jokainen päivä yksin on pois siitä eikä me tästä enää nuorruta vaan päinvastoin. Haluaisin perheenkin ja sitä varten haluaisin löytää tuleville lapsillekin mahdollisimman ”hyvän” äidin. Siksi olen jättänyt jokusen ”pissaliisankin” eli periaatteessa kyllä ulkoisesti hyvännäköisen mutta pään sisältä ihan tyhjän tapauksen. Tuntuu, että on tosi vaikea löytää semmoisia timantteja eli kauniita naisia, jotka ovat henkisesti älykkäitä ja empaattisia.

        Sitten sitä alkaa etsimään sellaista ja huomaa ottavansa ”kokeiluun” potentiaalisimman tapauksen ympäriltä ja siinä sitten taas ollaan, kierteessä, jossa saatetaan löytää jollain tavalla paremman oloinen lyyli vaikka kuntosalilta, töistä tai kaupungilta ja taas olen flirttaamassa ja tekemässä tuttavuutta..

        Miten tuon kierteen saisi katkaistua niin, että osaisin olla niinkuin muut hyvät miehet? Sellainen haluan kuitenkin olla. Mutta en haluaisi tehdä suurta ”kompromissia” siitä, että nautin kun nainen on kaunis ja älykäs. Ehkä haaveilen jostain, mitä ei voi saavuttaa :D No ei, luulisi että 3 miljardista naisesta useampikin täyttäisi kriteerini. Mutta millä sitten kyetä ”tyytymään” siihen löytämäänsä, ainahan sitä taitaa kadulla vastaan tulla uusia kauniita kasvoja..


      • Not fun
        AlkuperäinenKysyjä. kirjoitti:

        Miten itsensä pitäisi/voi kohdata sitten sen eron jälkeen? Miten se itsensä kohtaaminen tapahtuu?

        Huomaan kyllä, että melko pian eron jälkeen alan kaipaamaan naisat elämääni, parisuhdetta ja kaikkia sen hyviä puolia. Sitten ajattelen, että jokainen päivä yksin on pois siitä eikä me tästä enää nuorruta vaan päinvastoin. Haluaisin perheenkin ja sitä varten haluaisin löytää tuleville lapsillekin mahdollisimman ”hyvän” äidin. Siksi olen jättänyt jokusen ”pissaliisankin” eli periaatteessa kyllä ulkoisesti hyvännäköisen mutta pään sisältä ihan tyhjän tapauksen. Tuntuu, että on tosi vaikea löytää semmoisia timantteja eli kauniita naisia, jotka ovat henkisesti älykkäitä ja empaattisia.

        Sitten sitä alkaa etsimään sellaista ja huomaa ottavansa ”kokeiluun” potentiaalisimman tapauksen ympäriltä ja siinä sitten taas ollaan, kierteessä, jossa saatetaan löytää jollain tavalla paremman oloinen lyyli vaikka kuntosalilta, töistä tai kaupungilta ja taas olen flirttaamassa ja tekemässä tuttavuutta..

        Miten tuon kierteen saisi katkaistua niin, että osaisin olla niinkuin muut hyvät miehet? Sellainen haluan kuitenkin olla. Mutta en haluaisi tehdä suurta ”kompromissia” siitä, että nautin kun nainen on kaunis ja älykäs. Ehkä haaveilen jostain, mitä ei voi saavuttaa :D No ei, luulisi että 3 miljardista naisesta useampikin täyttäisi kriteerini. Mutta millä sitten kyetä ”tyytymään” siihen löytämäänsä, ainahan sitä taitaa kadulla vastaan tulla uusia kauniita kasvoja..

        Joskus joku sanoi mulle epätoivoni hetkellä, että kysyn vääriä kysymyksiä. Että minun pitää etsiä oikeat kysymykset, ja maailma kyllä sitten antaa vastaukset niihin. Nyt tekee mieli sanoa sama sinulle:).

        No, nauti ja flirttaa, mutta älä seurustele. Joskus saattaa käydä, että vahingossa rakastut ja tahdot sitoutua, ja silloin nuo kysymyksesi löytävät vastauksensa kuin itsestään. Se tapahtuu silloin, kun sinä olet kypsä. Ja voi olla, että juuri silloin kun sinä olisit kypsä, käykin niin, ettei ketään sopivaa olekaan kohdalla. Mutta niinkuin sanoit, maailmassa riittää ihmisiä. Nyt kuitenkin sanoisin, että keskity johonkin ihan muuhun joksikin aikaa - tuo kuulostaa jonkin sortin riippuvuudelta.

        Joskus vaan saatat ruveta haluamaan upgradeamaan itseäsi yhteensopivammaksi toisen kanssa, sen sijaan että etsit koko ajan uutta tuotetta sovitettavaksi sinuun nykyisessä versiopäivityksessäsi:)


      • vihje1
        AlkuperäinenKysyjä. kirjoitti:

        Miten itsensä pitäisi/voi kohdata sitten sen eron jälkeen? Miten se itsensä kohtaaminen tapahtuu?

        Huomaan kyllä, että melko pian eron jälkeen alan kaipaamaan naisat elämääni, parisuhdetta ja kaikkia sen hyviä puolia. Sitten ajattelen, että jokainen päivä yksin on pois siitä eikä me tästä enää nuorruta vaan päinvastoin. Haluaisin perheenkin ja sitä varten haluaisin löytää tuleville lapsillekin mahdollisimman ”hyvän” äidin. Siksi olen jättänyt jokusen ”pissaliisankin” eli periaatteessa kyllä ulkoisesti hyvännäköisen mutta pään sisältä ihan tyhjän tapauksen. Tuntuu, että on tosi vaikea löytää semmoisia timantteja eli kauniita naisia, jotka ovat henkisesti älykkäitä ja empaattisia.

        Sitten sitä alkaa etsimään sellaista ja huomaa ottavansa ”kokeiluun” potentiaalisimman tapauksen ympäriltä ja siinä sitten taas ollaan, kierteessä, jossa saatetaan löytää jollain tavalla paremman oloinen lyyli vaikka kuntosalilta, töistä tai kaupungilta ja taas olen flirttaamassa ja tekemässä tuttavuutta..

        Miten tuon kierteen saisi katkaistua niin, että osaisin olla niinkuin muut hyvät miehet? Sellainen haluan kuitenkin olla. Mutta en haluaisi tehdä suurta ”kompromissia” siitä, että nautin kun nainen on kaunis ja älykäs. Ehkä haaveilen jostain, mitä ei voi saavuttaa :D No ei, luulisi että 3 miljardista naisesta useampikin täyttäisi kriteerini. Mutta millä sitten kyetä ”tyytymään” siihen löytämäänsä, ainahan sitä taitaa kadulla vastaan tulla uusia kauniita kasvoja..

        En tiedä miten sana pissaliisa tarkalleen nääritellää. Se varmaan liittyy siihen, että kusi on noussut päähän. Oletko koskaan miettinyt että sinäkin olet pissaliisa


      • Tällasta
        AlkuperäinenKysyjä. kirjoitti:

        Miten itsensä pitäisi/voi kohdata sitten sen eron jälkeen? Miten se itsensä kohtaaminen tapahtuu?

        Huomaan kyllä, että melko pian eron jälkeen alan kaipaamaan naisat elämääni, parisuhdetta ja kaikkia sen hyviä puolia. Sitten ajattelen, että jokainen päivä yksin on pois siitä eikä me tästä enää nuorruta vaan päinvastoin. Haluaisin perheenkin ja sitä varten haluaisin löytää tuleville lapsillekin mahdollisimman ”hyvän” äidin. Siksi olen jättänyt jokusen ”pissaliisankin” eli periaatteessa kyllä ulkoisesti hyvännäköisen mutta pään sisältä ihan tyhjän tapauksen. Tuntuu, että on tosi vaikea löytää semmoisia timantteja eli kauniita naisia, jotka ovat henkisesti älykkäitä ja empaattisia.

        Sitten sitä alkaa etsimään sellaista ja huomaa ottavansa ”kokeiluun” potentiaalisimman tapauksen ympäriltä ja siinä sitten taas ollaan, kierteessä, jossa saatetaan löytää jollain tavalla paremman oloinen lyyli vaikka kuntosalilta, töistä tai kaupungilta ja taas olen flirttaamassa ja tekemässä tuttavuutta..

        Miten tuon kierteen saisi katkaistua niin, että osaisin olla niinkuin muut hyvät miehet? Sellainen haluan kuitenkin olla. Mutta en haluaisi tehdä suurta ”kompromissia” siitä, että nautin kun nainen on kaunis ja älykäs. Ehkä haaveilen jostain, mitä ei voi saavuttaa :D No ei, luulisi että 3 miljardista naisesta useampikin täyttäisi kriteerini. Mutta millä sitten kyetä ”tyytymään” siihen löytämäänsä, ainahan sitä taitaa kadulla vastaan tulla uusia kauniita kasvoja..

        No tuosta tekstistä päätellen ongelmasi on se, että etsit 100%täydellistä naista jota tuskin löytyy ja sinneppäin olevia naisia todennäköisesti on pienen pieni osa naisista. Ikäänkuin eläisin satumaailmassa, jossa täydellinen ptrinssi löytää täydellisen prinsessan.

        Veikkaan että ihmiset jotka elävät pitkässä parisuhteessa elävät tosielämää. He tietävät ettei sadun prinsessoita ja prinssejä ole tässä maailmassa, tai jos on se on kuin lottovoitto joka tulee vain hyvin harvalle ihmiselle.

        Jos aikoo olla hyvässä parisuhteessa luulisi ihmisten pitävän osata selvittää ongelmat keskenään, tehdä asioita yhdessä että erikseen, hyväksyä myös se ettei ole olemassa täydellistä ihmistä sisäisesti että ulkoisesti vaan aina on joku pienempi tai isompi ikävä piire jonka kanssa joko tullaan toimeen tai sitten erotaan. parisuhteessa pitää osata tehdä kompromisseja eikä antaa pienimmänkin virheen koitua isoksi ongelmaksi.


      • Tällästä
        Tällasta kirjoitti:

        No tuosta tekstistä päätellen ongelmasi on se, että etsit 100%täydellistä naista jota tuskin löytyy ja sinneppäin olevia naisia todennäköisesti on pienen pieni osa naisista. Ikäänkuin eläisin satumaailmassa, jossa täydellinen ptrinssi löytää täydellisen prinsessan.

        Veikkaan että ihmiset jotka elävät pitkässä parisuhteessa elävät tosielämää. He tietävät ettei sadun prinsessoita ja prinssejä ole tässä maailmassa, tai jos on se on kuin lottovoitto joka tulee vain hyvin harvalle ihmiselle.

        Jos aikoo olla hyvässä parisuhteessa luulisi ihmisten pitävän osata selvittää ongelmat keskenään, tehdä asioita yhdessä että erikseen, hyväksyä myös se ettei ole olemassa täydellistä ihmistä sisäisesti että ulkoisesti vaan aina on joku pienempi tai isompi ikävä piire jonka kanssa joko tullaan toimeen tai sitten erotaan. parisuhteessa pitää osata tehdä kompromisseja eikä antaa pienimmänkin virheen koitua isoksi ongelmaksi.

        Miksi et sano suoraan naisellesi jota jätät, että vika on vain sinussa itsessäsi. Kerrot hänelle asiat jotka sinunmielestäsi ovat hänessä hyviä puolia, sen jälkeen vaan kerrot mihin siihen toiseen osapuoleen ihastuit ja mikä siinä oli parempaa kuin tässä toisessa. Sanot vain suoraan että olet heikkona naisiin jotka ovat vähänkin parempia kuin toiset. Aivan sama mitä se eroava nainen ajattelee tai tekee kuhan vain eroat hänestä etkä jää pyörimään huonossa parisuhteessa ei se siihen kuole vaan ehkä tajuaa että valitsi väärän miehen itselleen ( ja voit senkin sanoa hänelle jos uskallat).


      • Pii on 3.0
        Tällasta kirjoitti:

        No tuosta tekstistä päätellen ongelmasi on se, että etsit 100%täydellistä naista jota tuskin löytyy ja sinneppäin olevia naisia todennäköisesti on pienen pieni osa naisista. Ikäänkuin eläisin satumaailmassa, jossa täydellinen ptrinssi löytää täydellisen prinsessan.

        Veikkaan että ihmiset jotka elävät pitkässä parisuhteessa elävät tosielämää. He tietävät ettei sadun prinsessoita ja prinssejä ole tässä maailmassa, tai jos on se on kuin lottovoitto joka tulee vain hyvin harvalle ihmiselle.

        Jos aikoo olla hyvässä parisuhteessa luulisi ihmisten pitävän osata selvittää ongelmat keskenään, tehdä asioita yhdessä että erikseen, hyväksyä myös se ettei ole olemassa täydellistä ihmistä sisäisesti että ulkoisesti vaan aina on joku pienempi tai isompi ikävä piire jonka kanssa joko tullaan toimeen tai sitten erotaan. parisuhteessa pitää osata tehdä kompromisseja eikä antaa pienimmänkin virheen koitua isoksi ongelmaksi.

        " Veikkaan että ihmset jotka elävät pitkässä parisuhteessa elävät tosielämää , ..." -Nyt puhut asiaa ,
        En tiedä tuosta vielä kaikkee, kun olin aviossa vasta 57 vuotta, ja itken hänen peräänsä , aikamies ,
        Ainoa ohje pareille voi olla se, että älk'ää suuttuko yhtäaikaa , hallitkaa itsenne salamana , kun näette pienenkin viitteen siihen , Jokainen nainen , joka tulee miehen kanssa asumaan , on kyllä tarpeeksi fiksu kuuntelemaan , jos et ensinkään tökkiinny , ja puhut ja kuuntelet laupiaasti , riitoja aina tulee , ja joskus erokin , mutta siilä saat ajan mittaan laupiaan vaimon kainaloosi , -
        Jos niin käy , et ikinä usko , miltä tuntuu tasaveroinen yhdessäolo ,


    • Kіs-kіsu

      No häiritsisihan se sinun uudesta suhteesta nauttimistasi ja minäkuvaasi ns. miehenä, jos kohtaisit tekosi kuin mies kertomalla asiasta suoraan sille, jonka kanssa olet seurustellut.

      Pidät mieluummin yllä illuusiota itsestäsi ja välttelemällä totuuden kertomista saat todennäköisesti jätettävän naisesi käyttäytymään niin hysteerisesti tai hävettävästi, että saat jälkikäteisen perustelun teollesi. Toimintasi ei tietenkään oikeasti johdu naisten ominaisuuksista, vaan siitä, että et tunne itseäsi etkä pysty aidosti sitoutumaan.

      Siinä ei ole mitään vikaa, että lopettaa suhteita ja vaihtaa kumppaneita, mutta vellihousuisuus ja kyvyttömyys itsekritiikkiin on aina ikävä piirre jormassa.

    • ihan asiallisesti

      Varmaan naisista on tuntunut hyvältä kun on saanut kuulla sun löytäneen uuden kumppanin.

      Ero tuntuu muutenkin ihan tarpeeksi pahalta miksi pitää vielä lisäksi loukata?

      En ymmärrä...

    • miesvm_1967x

      Siis tän on pakko ola provo. Ellei ole niin kuules kundi, sulla on todellakin luonnehäiriö.

    • AlkuperäinenMies

      Millä tavalla luonnehöiriö? Miten sen voisi korjata?

      Jos nyt olen vetänyt oikeat johtopäätökset neuvoista täällä, niin nyt kannattaisi elää itsensä kanssa hetken, ilman seurustelusuhdetta kokonaan. Oppia tuntemaan itseään (miten se sitten tapahtuukaan, ehkä ajan kanssa vain) ja odotella kun sellainen nainen sattuu kohdalle, johon todella rakastuu eikä vain hae mekaanisesti seuraavaa kaunista naista elämänsä täytteeksi (tapa, jolla olen nyt aloittanut suhteet yleensä).

      Mä luulen, että mun suurin kehityksen paikka olisi siinä, että sisäistäisin toimintaan asti jo nyt kyllä tajuamani asian: Aina tulee jotenkin kauniimpi vastaan kadulla, mutta pitäisi olla niin rakastunut siihen tyttöystävään, ettei mitkään missit saa päätäni edes kääntymään tuollaisessa tilanteessa. Tavallaan ihastuisin enemmän siihen tyttöni sisäiseen puoleen kuin vertailisin kylmästi ulkoisia ominaisuuksia. Ja toisaalta arvostaisin niitä nykyisenkin ulkoisia ominaisuuksia samalla (kaikilla meillä erilaiset "vahvuudet" myös ulkoisesti).

      Tuntuu ihan typerältä, mutta jostain syystä mä joudun tosiaan painimaan näiden asioiden kanssa. Varmaan 99% ei joudu..

      • Not fun

        Minusta tuo sun oma oivalluksesi sisäistämisestä kuulostaa hyvälle.

        Noihin palstalta saatuihin neuvoihin lisäisin pari viilausta. En epäile, ettetkö jo nyt olisi saattanut tavata juuri niitä naisia, jotka voisivat olla niitä oikeita. Ehkäpä se nyt jätetty oli, tai se uusi korkkari- tai saliversio. Välttämättä ei siis käy niin, että joku ihan mieletön, yksi ylitse muiden kävelee vastaan ja mullistaa kaiken, saa asiat loksahtamaan paikoilleen. Luultavasti Se Oikea on joku ihan samanlainen kuin me muut, mutta jostain syystä se toimii - jotkut uskoo tähtien asentoihin, mä uskon, että myös omalla asenteella on merkitystä, sillä, mitä itse elämältään haluaa.

        Tekstistäsi sai kuvan, että ajattelet naisia kuin asusteena. Mutta ihmiset eivät ole asusteita - puhelimet, käsineet, takin karvakaulus yms.ovat. Ja oikeat asusteet eivät särje sydäntään. Siksi toivoin, ettet seurustelisi - jos siis ajattelet ihmisistä noin.

        Ja miten olla seurustelematta, miten se tapahtuu käytännössä, kun kumminkaan et pysty pitämään näppejäsi erossa kauniista naisista - siinä toinen hyvä kysymys selvitettäväksi;)

        Itse varmaan kaikkein eniten koko maailmassa pelkään pinnallisuutta - sitä, että elämäni muuttuisi sisältä tyhjäksi, ihmissuhteet mukaan lukien . Olen ehkä uuvuttavankin analyyttinen ja suoruuteen pyrkivä, ja moni varmaan toivoisi minulle pisaran sinun asusteajatteluasi:D. Mutta sen tiedän, että toisten elollisten satuttamisesta tulee paha mieli, ja siitä, että saa toisen säteilemään tulee puolestaan hyvä mieli. Ja sitä satuttamistahan sinäkin tässä kysymyksessäsi varoit, näkökulmasi oli vaan toinen. Jos siis on olemassa oikea tapa jättää toinen, niin minun näkökulmasta katsottuna olit ajautunut hyvin kauaksi siitä, ja ehkä hyvä vastaus kysymykseesi voisikin olla kysymys, että mikä ohjaa sinut toistuvasti samaan ikävään tilanteeseen ja miten sitä voisi ehkäistä ja ohjata suuntaan. Kaikkea ikävää elämästä ja ihmissuhteistahan ei tietenkään voi kokonaan poistaa, eli saatammehan me molemmat vielä löytää itsemme miettimästä, että miten jättää toinen ihminen oikein... Mutta joku on joskus määritellyt oppimista sanalla ellipsinen kehä - eli aina päädymme samoihin kysymyksiin uudelleen ja uudelleen, mutta hieman eri näkökulmasta ja joka kerta hieman syvemmin.

        Tsempit sulle, ja kiitos ajatuksesi jakamisesta. Erilaisuudessaan ja avoimuudessaan ne herättivät uutta pohdintaa omankin elämäni haasteisiin:)


      • HHUHUH

        Edelleenkin, suosittelen TAAS kerran sinulle terapiaa. Tämä on elävää elämää, ei unelmaa. Jos tämä nyt on ihan oikea juttu, niin mene äkkiä hoitoon... Kyselet "millä tavalla luonnehäiriö".

        Huh huh sentään, tämän on pakko olla provo.. tai yleensähän luonnehäiriöiset ihmiset ovat omasta mielestään täydellisiä.. Voi reppanaa


      • kyllä pip..li tietää

        Kokemksesta tiedän, että niin kauan kannattaa hakea uutta ja vaihtaa kunnes törmää sellaiseen jota ei halua päästää käsistään.
        Edelliselle kannattaa asiasta kertoa mahdollisimman pian ja suoraan. Sattuu ehkä, mutta vähemmän kuitenkin verrattuna siihen, jos se selviää toiselle jotakin muuta kautta.


    • ei oo vielä

      alkanutkaan

    • 12 + 4

      Mitäs jos olisit mies ja sanoisit suoraan, että et rakasta naistasi enää. Jos odotat niin kauan, että uus rakas on jo kainalossa, tulet pahentamaan tilannettasi moninkertaisesti. Ootko tosissas sitä mieltä, että naisesi haluaa mieluummin kuulla, että jätät hänet toisen takia kuin että rehellisesti sanoisit ettet rakasta enää ja että haluat olla vapaa?? Kannattais varmaan olla yksin, jos ei ole tarpeeksi kypsä ottamaan vastuuta.

      • nainennå

        Olisi törkeää valehtelua sanoa toiselle"En rakasta sua enää", jos ei ole koskaan häntä rakastunutkaan.

        Sinä komistus olet saanut ihan uskomattomasti sympatiaa täällä. Ota huomioon, että mitään siitä et ole ansainnut. Sanon todella harvoin pahasti kenelläkään, mutta olet ihan saatanan kusipää. Korjaan: Olet käyttäytynyt todella tyhmästi. Susta varmaan tuntuu, että ansaitset nuo kaikki sympatiat ja että oot oikeesti tosi fiksu ja hyvä jätkä.

        En ajattele kaiken ton perusteella, että oot läpeensä paha ihminen. Kyllä sä näköjään itekin tajuut oman ongelmas, kun et haluu hyväkskäyttää ihmisiä enää. Oon sitä mieltä, että se on toisen ihmisen hyväksikäyttämistä, jos leikkii toisen tunteilla (minkä oot huomannutkin, koska eroamiset on ollut niille useille naisille vaikeita).

        Jos ihan oikeesti haluut olla parempi ihminen etkä vaan välttää huonoa mainetta, sun kannattais miettiä sitä asiaa siltä kannalta, että haluut olla sun naiselle mahdollisimman hyvä mies. Ainakin itse naisena sanon, että luottamus on tärkein ominaisuus naisen ja miehen välillä lopulta. Sen sä oot ainakin unohtanut ihan kokonaan.

        Sun jutuissa oli monta asiaa joihin kiinnitin huomiota.. Sanon nyt ainaki muutaman kun neuvoja kysyit. Toisaalta vastaan väärään kysymykseen, koska sinähän halusit tietää, että miten jättää nainen "siististi", mutta minä yritän täällä opettaa jotain moraalia....

        Tuolla elämäntyylillä naisen jättäminen ei onnistu toista loukkaamatta mitenkään. Se tulikin sulle jo selväksi..

        Sitten mietit sitä, että miten hankkia itselle mahdollisimman hyvä nainen, ettei tartvis vaihtaa kokoajan. Jos optimistisesti lähdetään siitä lähtökohdasta, ettet olekaan ihan toivoton tapaus, sun ei yksinkertaisesti kannata alkaa seurustelemaan. Siinä on myös ristiriita, jos haluat naisen kanssa nimenomaan parisuhteen ja perheenkin. Sun pitää silloin vaan siirtää se keskittyminen omasta navasta teihin molempiin ja ajatella että olette yhtä. Eli luopua omahyväisyydestä.


    • mies331

      Joo kyllä meitä on moneksi ei ole kahta samanlaista naista tai miestä. Miehenä kyllä jättämistilanteessa olen harkinnut asiaa itsekseni pitemmän aikaa ja uutta treffiä katselen kun virallisesti edellinen on ohi. Kuitenkin olen yksikseni pitemmän aikaa kunnes menen uuden kanssa treffeille. Kyllä sen meistä jokainen tietää sisällään onko se seurustelukumppani se mahdollinen puoliso. Jos seurusteluaikana tulee paljon eri puraa ja vääntöä keskustelu ei toimi, ei siitä elämän kestävää rakkautta tule ja vielä vähemmän aviopuolisoa. Meillä jokaisella on hyvät ja huonot puolet mutta missään tapauksessa kumpikaan ei saa myötäillä toista ja tyytyä osaansa. Mielestäni ihmiset ovat tulleet kevytkenkäisiksi eivätkä tunne itseään. Sen takia puolet avioliitoista päättyy eroon. Treffipalstoilla kun pyörii huomaa että kun naisilla biologinen kello tikittää niin he ilmoittavat suoranaisesti haluavansa vauvan. Miettikää ihmiset hieman, jos jaksatte odottaa sitä unelmasonnia painostamatta omilla päämäärillä, yksikään mies ei juokse karkuun jos yhteisymmärryksessä päätetään koska siemen laitetaan itämään. Meistä on tullut itsekeskeisiä sikoja naisista sekä miehistä. Liekö pornolla jotakin tekemistä asian kanssa.
      Minun edellinen suhde päättyi siihen että nainen vain ajatteli mikä hänelle on parasta. Minun virkani olisi ollut polvillaan oleva siitossonni. Onko se ihmisarvoista elämää? Sinkkuna parempi kuin huonossa suhteessa. Olen kuitenkin tyytyväinen että olen poikamies ja voin vaikuttaa tulevaisuuteeni.

    • Dh..

      No eihän se naista suojele masennukselta, jos et kerro suoraan. Pahentaa vain asiaa. Taidat suojella vain itseäsi tuolla lailla... Jos et uskalla sanoa asiaa kasvotusten niin lähetä vaikka tekstiviesti, jopa sekin on parempi vaihtoehto kuin tuo tuollainen.

    • ei pettäjälle

      Höh, et kyllä ole kiva. :(

    • kilpailuttaja

      Kuule kulta minulla on uusi kehitystyö projekti meneillään taas muutamaksi vuodeksi , koska haluaisit hänet nähdä?.Ai,niinkö?

    • Mulle riittäis kun mies ilmottaisi, että tämä meidän juttu oli nyt tässä. Nyt erotaan. Hyvää jatkoa ja moi. :)

    • avoin poly

      Oletko kuullut siitä, että perinteinen parisuhde, se "yksi kerrallaan" ei olekaan ainoa oikea tapa elää? On olemassa myös kategoria "avoimet suhteet", jolloin useampi kumppani yhtä aikaa ei olekaan väärin. Avoimuus suhteessa tarkoittaa mm. sitä, että kukin kumppani tietää, ettei ole / tule olemaan ainoa, vaan muitakin on tai tulee tulevaisuudessa. Salailu on väärin avoimessakin suhteessa, mutta tällöinhän uutta suhdetta ei ole tarve salata entiseltä kumppanilta.

      Avoimelle pohjalle voi rakentaa myös pysyviä, pitkäaikaisia suhteita. Joko niin, että yksi suhde on se "ykkönen" tai niin, että suhteet ovat keskenään tasavertaisia. Ei samanlaisia, mutta tasa-arvoisia.

      Termi polyamoria viittaa suhdemalliin, jossa yhdellä henkilöllä on rakkaussuhde useamman kanssa yhtä aikaa. Googletapa nämä, ja mieti. sopisiko sellainen elämänmalli sinulle.

      • Mä oon elänyt jo jonkin aikaa sellaisessa avoimessa suhteessa, missä kaikki suhteet on "ykkösiä" eli he ovat mun fuckbuddyjä. Tosin siinäkin on omat vaikeutensa, sillä jos jollekin ilmoittaa vain, etten mä halua enää olla heidän kanssaan, niin he ei halua hyväksyä sitä. Miehet ei halua että heidät jätetään, vaan heille olisi itselle helpompaa, että he saa lemppaa naisen pois panoseurastaan. Joidenkin kaa mä olen suostunut jatkaa hetken, et he on itse päässyt tekee sen. Parempi niin kuin olla sellaisten miesten kaa, jotka sit stalkkaa ja yrittää jatkaa suhdetta. Naiselle polyamorinen suhde toimii helpommin kuin miehelle. Pantavana on paljon helpompi olla kuin hoitaa paneminen. Varsinkin jos on henkisesti jo tottunut sellaiseen ja sellaisena olemiseen.


    • Kiitämme. . . .

      Nainen jätetään kiihkeän romanttisen rakastelujen jälkeen.... pieni kortti ruusu... olen hyljännyt sinut, mutta kiitos pimpsasta! ikuisesti sinun....

    • jättäminen loukkaa,

      Tee se ihan siten miten haluaisit itse tulla jätetyksi,

      On vain niin ettei kukaan halua tulla jätetyksi, siihen ei taida
      olla oikeata tapaa,jos itse haluaisit jatkaa ja nainen on valmis eroon
      niin miten sitten haluat kuulla sen.

      Ehkä oikeampi tapa on irrottautua vähitellen, sinulla on menoja
      kavereitten kanssa ja ehdotat naiselle että hänkin menisi
      jonnekin kun olet nyt viikonlopun muualla,eli anna naiselle
      mahdollisuus ehdottaa eroa, jatkakaa ystävinä.

      Eikö olisi parempi pitää hajurakoa koko ajan, tapailette vain silloin
      tällöin, älä vakinaista suhdetta, siitä voi tulla ongelma.

      Olet ikuinen poikamiestyyppi, pysy siinä.

      On mahdotonta olla parisuhteessa ja vapaana yhtä aikaa.

    • Päiväntasaaja

      aina oikea lähtökohta on sanoa ääneen tuntemasi. haluaisit aina uuden vieraan ihmisen luoksesi se osoittaa kuinka alkukantainen on ajattelu tapasi muodostat liiton edustaen puolisioasi etkä itseäösi. Se on tilaisuus kosintaan mielummin kuin katumiseen. Vieraan ihmisen tunteminen on lähtökohtana sinulle kivulias oletko ansainnut sen. Älykäs ihminen tuntee moraalin silloin on syytä ajatella mitä haluat. tahdot tehdä erinlaisen vaikutelman annat sen tapahtua teoillasi. jos suuruudellasi on sinulle arvoa mieti oletko halunnut sitä. Pieni teko on suuri ele vilpittömyys toisi intoa ja luottamusta. Ole sydämestäsi vilpitön tahtosi on suuri muotosi on ikuinen elämäsi on ääretön kärsivällisyytesi on huipussaan kun esität oman kantasi. Muodostat itse sanasi ajattelet kuin mies. Miehen tehtävä on suojella naistaan ja kosia häntä jos tahdot menestyt siinä haluat enemmän mutta poistut varhain. mieti oletko koskaan tyytyväinen se ratkaisee kaiken.

    • kurre1

      Kyllä varmaan naisesi on todella enempi kuin onnellinen kun lähdet lätkimään. Hänkin saa sitten vasta kunnon vapauden ja hyvän kaverin itselleen!!

    • huu69

      Toi edellinen teksti (Päiväntasaaja) on ihan uskomaton!!! Muutama pilkku voisi auttaa.

    • kuumakulli!

      Sano sille että, Uitan kullini toisen naisen kolossa!

    • nainenvain_

      Ah, sä tarvitset elämääsi naisen, joka ajattelee ja käyttäytyy kuten sinä. Kauhun tasapainolla on estetty ydinsotiakin.

    • Kasva mieheksi!

      Ketjun aloittaja on täysin epäkypsä "pikkupoika", jonka täytyy jatkuvasti tehdä uusi valloitus todistaakseen itselleen olevansa mies.

      Jokin hälytysääni hänelläkin soi sentään päässä ja ei ihme sillä sinähän todella leikit naisten kanssa. Mene terapiaan ja kasva mieheksi!

    • Dyynäri

      Kyllä näisen vöi jättää jös hälyää. Päräs ön kertöä syörään tynteistään.

    • Tekstiviestillä

      Tekstiviestillä, tekstiviestillä, tekstiviestillä???:)

    • Rehellisyys, A ja O

      Sääntö #1: Mene suoraan asiaan. (Mitä et ikävä kyllä ole tehnyt.)
      Sääntö #2: Älä valehtele. (Mitä olet ikävä kyllä tehnyt.)

      Mitä kauemmin kiertelet asiaa, sitä enemmän tuhlaat naisen kallista aikaa, sillä aikaa kun hän ylistää sinua maasta taivaaseen. Ja sitä korkeammalta hän putoaa, eli sitä enemmän häneen tulee sattumaan. Etenkin, jos annat vaikutelman että haluat mennä suhteessa seuraavalle tasolle.

      Tee välttämätön heti kun tiedät mitä haluat tehdä. Ei se kivutonta ole, mutta säästää hänet suuremmalta tuskalta, ja vapauttaa hänet etsimään jotakuta hänelle sopivampaa.

    • Aina toimii

      Kannattaa jättää nainen tekstiviestillä. "Syy ei ole sinun vaan minun, sinussa ei ole mitään vikaa vaan minun täytyy etsiä itseäni" tai jotain vastaavaa. Se on hienotunteista, naiselle jää hyvä mieli.

      Tosin monesti tahtovat jutella asiasta mutta siihen kannattaa tekstata että "en nyt pysty, olen niin rikki, hajalla". Naiselle pitää kertoa että ero oli vaikea, se otti koville.

      • Tekstarijätetty

        "Aina toimii" -tyypille vastineeksi, että kuulostat ihan siltä kuin olisit ollut se testarilla jättäjä mun tapauksessa.

        Naamatusten viime toukokuisen yhden yön viikonlopun jälkeen ja noin 6 kk:n suhteen jälkeen tuli se hetki, joka jäi viimeiseksi... ympäri pyöreä vastaus seuraavasta kerrasta lyhyt suudelma miehen lähtiessä pois. Ei riitaa, hymy kasvoilla läksi kotiinsa sunnuntaina äitienpäivänä.

        Tiistaina jo ekat viesti "Tuleeko tästä mitään", kohta seuraava "ei tästä mitään tule, menee kesä pilalle". Luulin, että mieheltä menee kesä pilalle mun takia ja järkytyin kesken työpäivän tulleisiin viesteihin koska rakastin tätä miestä ihan oikeasti ja vilpittömästi. Miesystäväni tarkoittikin minun kesän menevän pilalle hänen työkiireidensä vuoksi. Muutamaan viestiin vastailin. Loppuviikosta jo tuli puhelu jossa yritin vielä keskustella itkun seasta ja kysyä perusteita ja että katsottas ja keskusteltais vielä. Vastaus oli "vaikuttaako se mitään", mutta lupas keskustella asiasta. Olin todella poissa tolaltani rintaan puristi ja itkin katkerasti. Lohdutuksen sanat olivat mulle "otahan ihan rauhallisesti" kun kuuli mun itkevän tuossa puhelun aikana. Aikaa kului, vielä vajaan kk:n päästä tuli yks puhelu, Harvakseltaani vastauksia mun lähettämiin viesteihin. Näkemistä ei ole tullut vieläkään kesäkuun alun jälkeisen puhelun jälkeen, missä taas luvattiin nähä ja jutella kun oli huolissaan mun olostani. Viestit ovat olleet ainoastaan yhden kahden sanan mittasia vastauksia.

        Yhteyttä ei ole halunnut lopettaa ja kaverina haluaa pyryä ja jälleen on luvattu kahville tai kaljalle lähteä, kysyttäessä ei kuitenkaan ole juuri sillon sopinut. Jalka oven rakoon on mieheltä jäänyt.... rakastava ent. naisystävä on parempi pitää varalla. Niin ja lopuksi tähän, että oli meillä kuulemma paljon hyviä hetkiä ja minä olen hyvä ja hyvä siis eritoten naiseksi - Näinkin voi naisen jättää... Ja minä hullu sitä miestä vaan vieläkin rakastan :)


    • sairaita"miehiä"

      nim. "aina toimii" vinkki on yhtä sadistinen kuin aloittajalla.

      • hullutmiehet

        Näille "aina toimii" voisin heittää kysymyksen oletteko koskaan IKINÄ rakastaneet oikeasti ketään?! Onko naiset todellakin vaan "asusteita" kuten joku kirjoitti?!


      • Aina toimii
        hullutmiehet kirjoitti:

        Näille "aina toimii" voisin heittää kysymyksen oletteko koskaan IKINÄ rakastaneet oikeasti ketään?! Onko naiset todellakin vaan "asusteita" kuten joku kirjoitti?!

        Rakastan sitä että minua rakastetaan.


    • tosiasiaa666

      Ime munaa homo, ketään ei oikeasti kiinnosta miten vittu jätät tyttösi, tai oletetun tyttösi, kaikkia kiinnostaa ennemmin se että miten huonosti sulla nyt menee vitun naistenmies.

    • lelle3

      Rakastuminen ja rakastaminen ovat ihan kaksi eri asiaa.
      Rakastuminen on kestoltaan n. 3 kk - n.2 v . ( tutkimusten mukaan ) , rakkaus voi kestää läpi elämän .

      Ehkä AP on hyvä rakastumaan , mutta ei vielä tiedä , mitä toisen ihmisen rakastaminen tarkoittaa ?

    • OvelatOravat

      Nainen pitää jättää silloin kun reikä on vielä pyöreenä ja kalu pyyhkästy iukkunaverhoihin lähtiessä. Ei tule ongelmia, varsinkaa kun et sano oikeaa nimeäsi. Jonkun kansanedustajan nimi on ihan hyvä käyttää.

    • HUOMAA KYLLÄ

      "reikä on vielä pyöreenä". Et ole sinäkään kyllä paljoa naisiin tutustunut. :D

      • EhEhHee

        Äläs nyt.. olen monesti kattonu kun nopeella vetäsee ulos, tosi nopeella se reikä menee taas kiinni ja velliä valuu siitä alareunasta lakanalle... heh. Pitää olla tosi nopee lähtö että ehtii mennä ja pyyhkästä mennessään hepin puhtaaksi ikkunaverhoon.. heheh:)


      • hi hiihih hiii
        EhEhHee kirjoitti:

        Äläs nyt.. olen monesti kattonu kun nopeella vetäsee ulos, tosi nopeella se reikä menee taas kiinni ja velliä valuu siitä alareunasta lakanalle... heh. Pitää olla tosi nopee lähtö että ehtii mennä ja pyyhkästä mennessään hepin puhtaaksi ikkunaverhoon.. heheh:)

        Uskon "EhEhHee" olet kyllä TODELLA nopea. Ei ohme että pakenetkin niin pian paikalta . (eikä se edes naisia haittaa)


      • ÖHÖÖhö
        hi hiihih hiii kirjoitti:

        Uskon "EhEhHee" olet kyllä TODELLA nopea. Ei ohme että pakenetkin niin pian paikalta . (eikä se edes naisia haittaa)

        Pakko ruilauttaa nopeella, että ehtii useamman luona käymään samana iltana. Ei jouda herkuttelemaan kun viimesen luona minne sit voi jäädä yöksikin. Ja ehtii käymään saunassa tai suihkussakin..:DDDD..ÖÖÖH !!!


    • Ole yksin!

      Sinussa itsessäsikin on vikaa varmasti. Sinulle ei taida kelvata kukaan etkä osaa olla kenenkään kanssa pitemmän päälle. LOPETA leikkisi naisten kanssa!

    • Sama ongelma

      Tosi hyvä aihe. Mulla on aina ollut sama ongelma ja teen niin tai näin niin suurimmaksi osaksi paskaa sataa niskaan sen jälkeen. En siis edelleenkään tiedä oikeaa tapaa - onko sellaista olemassakaan?

      • Aina toimii

        Jättäminen on kieltämättä ongelma. Oikeastaan kaikkein helpoimmalla pääsee kun antaa naisen jättää, se voimauttaa naista.. Tosin aina eivät älyä vaan roikkuvat ja silloin se voi mennä rumaksi kun pitää rautalangasta vääntää.


    • Max Martin

      Ehkä et vaan osaa jättää niin kuin itsekin sen huomaat eli entisen kanssa ei sitten jäädä pitämään jotain entistä suhdetta muissa tunnelmissa. Minä olen eronnut niin monta kertaa, että minulla on tapana aina keksiä edes riittävän hyvä syy erolle ja eräänkin kanssa niitä syitä oli jopa 10 ennen eroamista ja toisten kanssa yksikin voi riittää. Erosta pitää itse päästä yli ja sen syyn keksiminen on paras tapa ja yleensä niitä on aina jokaisessa suhteessa. Vain minun avioliitto numero 12. jäi sellaiseksi kuin Beyoncen laulussa Best thing I ever had ja syynä siihen eroon oli alunperin Hanna Pakarisen Leave me alone. Se oli niin huono syy erota, että erokriisikin pitkittyi. Eli minut jätettiin sillä kertaa. Olin petetty ja jätetty ja päätin itse lähteä.

    • kuulostatkusipäältä

      Tarviiko niiden naisten kanssa alkaa ylipäätään olemaan jos ne ei kerta sun mielestä ole " tarpeeksi hyviä".

      • Aina toimii

        Aidan takana ruoho näyttää aina vihreämmältä. Uutuudenviehätystä ei mikään voita, sen tahtoo kokea kerta toisensa jälkeen.


    • 1978

      Grow a pair.

    • hsjh<kjahf

      Alkuperäiselle kysyjälle/Komistus 31v:

      Mitään jättämisvinkkejä on turhaa kysyä. Kysymyksesi on ylipäätään absurdi. Sinullahan on jättämisen taito hallussasi, kun olet monta kertaa jo jättänyt. Miksi kaipaisit lisävinkkejä sellaiseen, jossa olet jo mestari?

      Ei se ole jätetyn naisen ongelma, että sä jätät sen. Sullahan se ongelma on, kun et pysty sitoutumaan. Jokin trauma sulla on pakko olla, kun et pysty olemaan toisen ihmisen kanssa tuota pidempään. Narsistisuutta on ainakin kosolti. Lohduttaisin niitä naisia, että oli hyvä että pääsivät susta eroon.

      Mun mielestä sulla on kuitenkin toivoa, koska olet ottanut asian esille. Silloin kun itse tiedostaa, että jokin mättää, on mahdollisuus muutokseen. Sun kannattaa mennä juttelemaan johonkin, esim. psykologille, johonkin miesryhmään tms. Kyllä apua saa, jos alkaa etsiä.

      PS Ja sellainen sana kuin 'nöyryys' sun kannattaa myös tsekata googlesta näin alkajaisiksi. Sillä pääsee ihmissuhteissa pitkälle.

    • ruusu5

      Käy psykiatrin vastaanotolla ja pyydä määrittelemään, oletko narsisti tai joku muu tulppaani? Sinä olet se, joka haluat, että sinulla on hyvin ja seuraa - p....t välität muista. Mieti, jos sinä olisit tuossa toisessa roolissa? Todennäköisesti käyttäytyisit väkivaltaisesti ja alkaisit uhkailla, eikö totta? Sinä, et myöskään osaa / kykene, luomaan kestävää parisuhdetta, luulet, että elämä on jokin leikkikenttä, jossa kaveria vaihdetaan kuin heikkalaatikolla autoa. Kasva aikuiseksi ja ota vastuuta elämästäsi ja siinä samalla niistä, jotka luulevat, että ovat läheisiäsi.

      • heikoillaJÄILLÄ?

        Jätä se vaikka hakkaamalla ja haukkumalla huo*aksi, niinhän ne "tosimiehet" sen tekee kun kokevat olevansa naisen kanssa heikoilla. Ota sitten heti perään uusi ja hukuta se kukkakimppuihin. Niin nähty jo tää teidän touhu. Mitä enemmän uusi nainen kukkia saa, sitä paskempi ja väkivaltaisempi mies on edellisessä suhteessaan ollut. (ja vika naisessa-tietenkin)! ..kohta taas kierre vaan jatkuu...


      • huh hellettä.

        Sulla on ongelma ja iso sellanen.
        Sä et pysty oleen yksin hetkeäkään.
        Eli hankit uuden naisen, että pysyt
        jättämään sen hetkisen naisen....
        Taidat olla helvetin tyhmä.
        Helvetissä aina sattuu jätetään millai tahansa. Taidat olla mies, joka etsii täydellistä naista. Älä huoli ei sellasta ole ja
        ei tule olemaankaan.
        Kannattasko olla yksin, kun sellsta naista ei tule olemaankaan.
        Turhaan loukkaat naisia, kun tulet heidät jättämään kuitenkin. Kaikkee sitä kuuleekin
        aika hyvä trolli


    • heko heko

      Hyvä AP hieno homma et pudottetet naisia pilvilinnoistaan! heh heh!

    • osuuomaan nilkkaan

      "heko heko" ketä se palvelee?

    • hk,,

      entäs itse, sama tilanne ja olisit tuo nainen, miltäs se tuntuis mieti sitä nyt,,.................

    • pleijerikö

      Kyllä sun tarttee heti alkuun kertoa, ettei tästä ny mitään tuu, pidetään vain hauskaa.. se on reiluutta.

    • tosi mies viitasaari
    • Näin on marjat

      Onpa ongelmat.

      Suomessa on tuhansittain miehiä, jotka eivät koskaan löydä ketään.

      Ihan sama, miten jonkun naisen jätät. Ole onnellinen, että naiset pitävät sinusta. Se ei ole itsestään selvyys.

    • buddy2

      Aloittaja lopeta suhteilu ja siirry ihan fuckbuddy osastolle. Niissä leikeissä ei kukaan ole mukana sydämellään. Sitten kun sekstailu siellä ja täällä ei enää kiinnosta tai kohtaat naisen joka vie jalat altasi on aika pysähtyä.. ja jopa aloittaa tutustuminen itseenä.

      Tuollaisena ihmissuhteiden suurkuluttajana se taitaa olla elämäsi ainut sisältö?

      • Nähty ja koettu

        "Aloittaja lopeta suhteilu ja siirry ihan fuckbuddy osastolle."

        Olisikin niin helppoa mutta vaikka aluksi ollaankin niin sitten naisella tulee "tunteet mukaan" ja jos on hyvä pano niin pitäähän sille sitten satuja ja tarinoita kertoa että homma jatkuu. Lopulta kun kyllästyy pitää olla aikamoinen diplomaatti. Kerrankin eräs nainen kysyi suoraan että pidinkö häntä vaan panopuuna. En toki mutta...


      • buddy2
        Nähty ja koettu kirjoitti:

        "Aloittaja lopeta suhteilu ja siirry ihan fuckbuddy osastolle."

        Olisikin niin helppoa mutta vaikka aluksi ollaankin niin sitten naisella tulee "tunteet mukaan" ja jos on hyvä pano niin pitäähän sille sitten satuja ja tarinoita kertoa että homma jatkuu. Lopulta kun kyllästyy pitää olla aikamoinen diplomaatti. Kerrankin eräs nainen kysyi suoraan että pidinkö häntä vaan panopuuna. En toki mutta...

        Kuvaamisesta päätellen et ole kuitenkaan ollut puhdasverinen fuckbuddy vaan olet halunnut myös näitä muita aspekteja. Läheisyyttä, hellyyttä jne ja sun muuta mieshömppää mitä jokaiselta muna pystyssä kulkevalta irtoaa.

        Naisena sanoisin että törmää tähän jatkuvasti, ihan puhdasveriseen panomieheen ei törmää ihan helposti. kaikki ne haluavat ruotia oman elämäänsä jos tavataan useammin.

        Joten jos olet panomies pysy sellaisena. ÄLÄ tule tälle tunne alueelle lainkaan äläkä käytä panoasi siihen tarkoitukseen. Tunteet eivät tule kenelläkään mukaan ellet niitä houkuttele esiin.


    • okokokok

      Jos oot jo pidempään miettiny, että nyt loppu, niin sanot vaan suoraan.

      Niin mäkin tein. Yksikseen olen tosin vieläkin, mutta parempi niin, kun sellaisessa suhteessa, jossa varsinkin toinen osapuoli ei osaa pysyä rauhallisena keskusteluissa. Tällöin puheyhteys katoaa. Itse kysyin aikanaan, että onko edellytyksiä jatkaa. Toinen vastasi ettei voi vapaaseen tahtoon vaikuttaa. Tähän mietin hetken ja totesin, että tää oli tässä.

      Päätöstä tosiaan helpotti se, että olin jo liki vuotta aiemmin asiaa pohtinut.

      Haukkukaa vain epäkypsäksi, mutta kukasta kukkaan menoa en harrastanut. Joskus olen kyllä senkin virheen tehnyt.

    • saakirjoittaavai

      Minä pidän ehdottomasti suoruudesta !! kaikenlainen pelaaminen jne. on todella kuvottavaa. Saat aikaan sen, että en usko enää ketään miestä, enkä voi luottaa mihinkään. Se on aika kallis hinta siitä, että itkisin ja surisin menetystä jonkin aikaa ja sitten voisin aloittaa avoimin mielin.

      Sinulla on valitettavasti tämä toistamiskierre menossa, yrität ratkaista jotakin ongelmaa, mutta se vaan pahenee....ammattiavulla löytäisit uuden tavan ja ehkä onnen ihan loppuelämäksi...

      • Aina toimii

        Suoruus on epäkohteliasta. Miltä tämä kuulostaa: "Tämä nyt sitten oli tässä, älä ota minuun mitenkään yhteyttä".

        Rapatessa roiskuu mutta ei silti pidä olla julma. Valkoiset valheet ovat paljon parempi vaihtoehto. Tekstiviesti tai sähköposti, siten välttyy ikäviltä kohtauksilta.


      • ei venäjämielinen
        Aina toimii kirjoitti:

        Suoruus on epäkohteliasta. Miltä tämä kuulostaa: "Tämä nyt sitten oli tässä, älä ota minuun mitenkään yhteyttä".

        Rapatessa roiskuu mutta ei silti pidä olla julma. Valkoiset valheet ovat paljon parempi vaihtoehto. Tekstiviesti tai sähköposti, siten välttyy ikäviltä kohtauksilta.

        No tietenkin kerrotaan omilla sanoilla. Valhe on aina valhe.


    • Kerhomestari

      Jos et halua olla eroa ehdottava tai vaativa osapuoli, voit aloittaa jatkuvan, hillittömän juopottelun ystäviesi kanssa. Kannattaa myös varmuuden vuoksi heittäytyä etäiseksi ja täysin välinpitämättömäksi. Normaalit naiset kammoksuvat moista sikailua ja poistuvat vähin äänin elämästäsi. Toisaalta jos kyseessä on erinomaisen onnettomasti rakastunut nainen, saatat rasittaa maksaasi aivan turhaan ja ennen pitkää joudut kuitenkin olemaan ilkeä osapuoli. Jos kuitenkin onni potkaisee ja tyttöystäväsi tajuaa pyytää eroa, on tärkeää olla hienotunteinen ja olla "tuulettamatta" ilosanomaa vastaanottaessa, varsinkin jos se tapahtuu kasvotusten.

      • Huono neuvo

        Ei tuo onnistu sillä naiset joiden kanssa pyörin eivät lasiin sylje. Monesti ovat vielä pahempia juoppoja kuin minä.


    • sokrates2

      Senkin pervopossu, vai että vielä komistus.
      Alenmuudentuntoosi haet lääkettä uusilla valloituksillasi. Näistä ei lopua tule,
      sillä et ole vielä valaistunut korviesi välissä olevalle todelliselle ongelmalle jonka löydät helposti vain katsomalla peiliin.
      Et osaa jättä naista. Tämä johtuu siitä että ilmeisemmin nautit tilanteesta tai
      yksinkertaisesti olet pelkuri joka ei sovi edes miehen saappaisiin.
      Vähimmissäkin määrin hymistelet itsesi neuvottomaksi "komistukseksi" joka todellisuudessa leuhkii sillä että tässä nyt naisia kaadetaan. Olet ällöttävän tekopyhä, ja minulle olet pelkkä ilmassa leijuva TUHNU!!

    • textari7

      olet siis pettänyt kumppaniasi..sika..kerran sattui kohdalle tuollainen munaton egoton äidin pikkupaskahousu..onneks pääsin eroon..

    • jös hälyää

      Sää jättää jös hälyää.

      • Ölen jättänyt

        Jätin näisen, köskä hän ei äntänyt tärpeeksi tilää.


    • vitun pellet

      hah, on taas oikeen ongelma jollain, sama kuin kysyisit että mitä teen kun on paskat housuissa, juuri niin.....

    • Kakkosen linjalla

      Vanhan sananparren mukaan, ei kannata surra, jos nainen jättää. Nainen on kuin raitiovaunu, hetken kuluttua tulee uusi. Nyt näyttää siltä, ettei sinulle raitiovaunut aina tunnu sopivan. Voisit varoa raitsikoita valitessasi. Pysäkkinäkin voi olla joskus vaikeaa. Saattaapi käydä niinkin, että koira ohi kulkiessaan kusaisee tolppasi juureen.

      • Sähköpostilla

        Tekstiviesti on tyylitöntä, sähköposti on hienostuneempi vaihtoehto. On löytänyt toisen, ei voi pettää joten nyt on heti suhde lopetettava. Kaikkea hyvää toivottaa.


    • dorka

      hei, ole mies

    • Se erilainen nainen.

      Oli ihan pakko vastata.
      Aloittajan ongelma on se että nainen on hänelle kuin tavara tai esine. Joitain mikä on vaihdevissa parempaan kun parempi tulee vastaan tai on tavallaan kaupan hyllyllä.
      Voisit jätkä listata ne hyvät ominasuudet. Mitä aikasimmillasi oli.
      Ja kattoa oliko mikään niistä muuta ko tavaran kuvailua.
      eli suomeksi : pinnalisia kriteerejä .
      ja jatkoa ajatellen etsi yksilö jolla on ne kaikki ihanuudet samassa paketissa valmiiksi. Ei vai yksi ominasuus vaan ne kaikki tee lista.... joo nauran valmiiksi sille että huomasit että hei
      ei hitto tälläistä yksilöä ole ko mielikuvituksessa, ko saat sen sen listan valmiiksi.
      Tai no hanki sen korvikerksi robotti sitä voi tuunata pinalta....

      Listaa tulevaisuutta varten ominasuudet joiden kanssa tulet toimeen ja joita pitää olla edes vähän että arki toimii ja suhde toimi
      tässä tulee arjen yläpito.talous näkemykset . Harrastuksien ja ihanteiden yhtenäisyys yms tekiät esille.
      vai oletko kiinittänyt niihin mitään huomiota.
      jos etsit puolisoa perheseen on noiden toimittava sillä lapsiperheestä ei nii vain lähdetä vaikka se yleinen muoti .

      Eli käytännössä miksi et ehdota sille nykyiselle tytölle että hän käyttäisi korkokenkiä aina välillä. Koska ne ovat upeat mielestäsi. Mistä juontaa se että vaihdat parempaan ko voisit parantaa nykyistä suhdetta. Kertoa oikeasti mikä mielyttää sille toiselle.

      Toinen ongelmasi on että, elämässäsi ei oikesti mitään muuta tärkeää sisältöä. Mitä harrastat, parannatko maailmaa niin että jälkipolviki sen muistaa vai teetkö tiedettä yms. Niin että nimesi jää historiaan.
      Jos olet älykäs paino piste pitäis olla niissä eikä ihmissuhde peleissä.

      Ja luultavasti olet ollut koko ikäsi niin terve että koet itsesi vielä kuolemattomaksi.... odotetaan että sairastut tai loukkaat itsesi kunolla ...
      Niin opit vähä oikeaa elämää...
      Olet luultavasti saanu kaikken helpolla aikasemin.

      Empaatiselle kumpanille pitää olla itsekki sellainen huolehtiva. Joka ei hylkää pahalla hetkellä . Empaattisuus jos mikä vaatii sen että mollemat antaa ja molemmat saa.
      SINUN on opeteltava antamaan empatiaa. Jos sellasta itse haluat . Sillä tässä asiassa mettä vastaa niiku siine huutaa. Jos itse olet kova ja välinpitämätön niin kova ja välinpitämätön olkoon naisesikin.

      Missibimboille on 100 muutaki ottajaa. He eivät välitä
      olisi hyvä että jahtaat semmoisia. Tylyjä pintaa tuijottavia eukkoja ko itse et ansaitse kilttiä ja kaiken suhteelle antavaa yksilöä. Et ole itse semmoinen .

      Miksi otat , käytät ja jätät?
      kunnolisia ja kilttejä mikset jahtaa vain vertasiasi jotka eivät myöskään pysty sitoutumaan ja ajatelemaan muutako pintaa. He ajattelevat ihmisistä tavarana itsesi tavoin .Vai eikö status
      Ottavat .käyttävät ja jättävät .
      Epaattiset ja älykkäät ymmärtävät valita kunnon miehiä. Tai ovat miellumin yksin kuin huonossa suhteessa.

      Kolmas ogelmasio että olet totuttanut itsesi
      helppouteen ja vakaa hyvä suhde ei oo koskaa vain sitä helppoa.
      Syvempi suhde tarkoittaa käytännossa sitä että toiselle voi ehdotetaa korjauksia. Niitä kokeillaan ja ne toteutetaan käytännössä .

      Asioihin tehdään muutoksia. Ja molemat osallistuu ei vain sinä tai hän vaan molemmat.
      Ja siihen kuuluu myös se että se aikasemmin aina ihana yksilö myös suutuu. Tai itkee . Ja sun on kestettävä se.

      Sillä ei sitä hyvää muuten koskaan tule.
      Elämässä pitää olla vastaparit. Ilo ja suru, rakkaus ja välinpitämättömyys, rohkeus ja pelko ja viimeisenä viha ja orqut että tasapaino säilyy. Et voi säilyttää tasapainoa vain ilolla tai helpolla suru ja vaikeus kuuluu elämään.
      Sääli että näitä pitää kertoa jossain suoli24 aikuiselle miehelle.

      Jos kaipaa syvälistä tee syvälistä. Rakenna se ja se rakenetaan tuskan ja kivun kautte.
      mutta tuki turpasi jos et kestä
      Ja vielä onnelisena sillä. Vastuu ei sovi kaikille.
      Voit jatkossa itse valita että elätkö edelleen pintaliitäen helposti vai kanatko vastuusi paremmin.

      Kokeile joskus tehdä täysin toisin ko eilen . Se antaa mielenrauhan.
      sillä vaikeudet.niistä keskustelu ja itku yhdessä ja kohti parempaa aikaa taistelu se pitää parit yhdessä ja siinä katoaa ne muut missit. Mutta jos et voi ottaa tai halua ihmistä niin, lähelle että tuskaa tulee niin lopeta toi turha pään vaiva .

    • --------------------

      Hei aloittaja. Minulla päättyi juuri äsken suhde sinunlaisesi kundin kanssa, olen ensimmäinen nainen 17 vuoteen, jota hän ei kerennyt pettämään. Kaikki aikaisemmat suhteet, myös meidän suhteemme, alkoi hänen vielä ollessaan edellisen kanssa yhdessä. Tunteet heiluivat laidasta toiseen, ja hän saattoi yhtenä päivänä rakastaa ja seuraavana olla täysin tunteeton samaa ihmistä kohtaan. Uutta alkoi katselemaan heti jos suhteessa tuli vastoinkäymisiä, riitoja, tms.

      Sinulle antaisin neuvon, että käyt juttelemassa asioista ammattiauttajan kanssa, on aika varmaa että taustalla on jonkinlainen sairaus, oma arvaukseni kyseisen alan työntekijänä olisi tekstiesi perusteella epävakaa persoonallisuushäiriö.

      Suosittelisin lukemaan seuraavan:

      http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00994


      Toivottavasti saat apua!

      • Näin se vain on

        Ei aloittajassa mitään vikaa ole, ei hän tarvitse ammattiapua, aivan ihmeellisiä neuvoja. Mitä jättämiseen tulee niin sanoo että on löytänyt toisen ja sillä selvä. Turha sitä on alkaa sen enempää selittelemään. Pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää että suhteita alkaa ja suhteita loppuu.


      • HHUHUH

        "---------------------" Tiesitkö itse, mikä oli pelin henki vai kuvittelitko olevasi se ainoa ja oikea ja "parantavasi" miehen? Naisethan kuvittelevat olevansa niitä "parantajia" ja ainutlaatuisia ja kun saavat pukin kiinni, niin "minä olen sen loppuelämän valo"


      • Juoppo komistus
        HHUHUH kirjoitti:

        "---------------------" Tiesitkö itse, mikä oli pelin henki vai kuvittelitko olevasi se ainoa ja oikea ja "parantavasi" miehen? Naisethan kuvittelevat olevansa niitä "parantajia" ja ainutlaatuisia ja kun saavat pukin kiinni, niin "minä olen sen loppuelämän valo"

        Viinaanmenevässä komeassa panomiehessä on naiselle haastetta jota hän kaipaa. Saako hänet lopettamaan juomisen tai edes pettämisen. Viina ei ole naiselle ollenkaan niin paha juttu kuin pettäminen. Jos edes yrittää olla uskollinen niin aamulla nainen kiltisti käy hakemassa krapulakaljat.


      • Tekstarijätetty

        Tähän edelliseen haluan kommentoida ja kysyä ensiksi, jotta oliko mies Oinas-merkkiä horoskoopissa? Siis mies joka pettää ja vaihtaa suhteesta toiseen täsmää Oinas horoskooppiin... valloittaa naisen ja hetken päästä jos erehtyy nainen arvostelemaan tai epäilemään etääntyy ja hakeutuu uuteen valloitukseen tai ottaa entisen käyttöön. Olen itse ollut tällaisen miehen naisystävä reilunpuoli vuotta, mies oli rauhaton Oinas ja tyypillinen sellainen kun lukee faktoja. Rakastuin häneen tosissani puutteista huolimatta. Poissaoleva osasi ajoittain olla mutta välillä näytti välittävänsä omalla tavallaan. Luottamuspulaan oli kaatunut monet aikaisemmat suhteet ja se ainoa rakkauden kohde oli taannoin tätä miestä pettänyt, joten miehen toimintatavat juontuivat sieltä varovaisuutena tunteiden näyttämisen tai sitoutumisen osalta. Pelkäsi tulla jätetyksi niin lopetti suhteen.


    • Puhukaa kasvotusten

      Kannattaa miettiä itsensä jätetyn osapuolen asemaan ja miettiä, millä tavalla itse haluaaa tulla jätetyksi. Kaikkein pahinta mitä voi toiselle ihmiselle tehdä, on päättää suhde tekstiviestillä tai puhelimessa. Sellaisesta ei selviä "olankohautuksella". Mielestäni on itselleen valehtelemista jos ajattelet, että haluat "suojella" naista kyyneleiltä tai masennukselta jos et sano asioita kasvotusten. Joillain ihmisillä on esim. hyvin vahva intuitio ja kyllähän muuttunut käytös yleensä paistaa läpi. Sanotaan, että totuus satuttaa pienen hetken, valhe ikuisesti. Jos et sano asioita suoraan vaan valehtelet ja leikit toisen ihmisen tunteilla niin voin kertoa, että masennus on moninkertainen kun totuudet paljastuvat myöhemmin. Siihen nähden olisi oikeudenmukaista toisen osapuolen sekä itsesi kannalta, että asiat kerrotaan ajoissa. Ja asioista puhutaan kasvotusten, kuitenkin toisen ihmisen tunteita kunnioittaen. Lisäksi kukaan ei ole täydellinen ja alkuhuuma haihtuu aina. Pitää vaan löytää ne asiat joihin ihastui toisessa eikä ensimmäisten vastoinkäymisten kohdatessa olla luovuttamassa.

      • stigframåt

        Kyllä se jättäminen on selvintä tehdä siinä vaiheessa,kun ilmassa on merkkejä vihreämmästä ruohosta jommalla kummalla puolen aitaa!!!Itse tein tuon ratkaisun viime viikolla ja nainen jo soitti perään ja kiukutteli kuin keskenkasvuinen kakara.Siinä oli varmaan hänen oma tapansa purkaa raivoaan.Onneksi on välimatkaa tarpeeksi,ettei tarvi edes sattumalta nähdä.Tosin tämä nainen oli jo kolmesti eronnut ja suhteessamme petti miestään reilun pari vuotta.Nyttemmin jo virallisesti erossa.Joillekin on vaan vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa,että voi tulla jätetyksi eikä saa itse valita.Valinnanvaraa ainakin meikäläisellä on,ettei tarvi vonkailla ihan tyhjää.Toistaiseksi tarjonta ihan yllättää,vaikka en ole sinkkuelämääni ulospäin juuri hehkuttanut.Joskus tekisi vaan mieli ottaa mansikat kakusta ja jättää se kuiva sisus järsimättä.


    • Tärkeintä on rakkaus

      Hyvään ystävyyteen perustuvaa suhdetta ei tarvitse sanoa irti, vaan voi suoraan
      kertoa että kainalossani on taas toinen. Väärällä pohjalla oleva suhde ei ole
      kummallekaan eduksi.
      Ystävänä voi pysyä jatkossakin.

    • jää singleksi

      Olet ihmissuhdevammainen? Normaali ihminen ei etsi parisuhteita joita pitää välittömästi irtisanoa.
      Ehkä onkin parempi, että ne muut jättävät sinut katsomaan omaa kuvaasi peilistä.
      Jos toisista etsii jatkuvasti virheitä niin sitten suurin persoonallisuusvirhe taitaa olla itsessä.
      Jäisit singleksi niin kaikki osapuolet olisivat voittajia.

    • HHUHUH

      No ihan sama osaatko jättää vai et. Olet juuri sellainen mies, joka hakee parempaa ja parempaa, mutta et koskaa sitä löydä. Meneehän tuo vielä, mutta odotteles nyt parikytä vuotta... Vaikka sitä parempaa löytyisi, niin ei ne paremmat ole välttämättä enää kiinnostuneita. Sana kulkee kylillä ja netissä... Oikeastaa suosittelisin sinulle terapiaa

    • miksi kyselet

      "Miten sinä haluaisit kuulla tulevasi jätetyksi?"

      Itsemurhaviestistäsi. Mut ei feikistä vaan oikeesta.

    • Hyllytyote no:169349

      Jos sä et ole tunteella suhteessa vaan etsimässä jotain vielä vähän kiiltävämpää
      sano se heti suhteen alussa.

      Niin se nainen tietää olla kiintymättä suhun.
      Ne naiset suuttuu, koska ne on tunteella siinä mukana, ne välittää.

      Tuon ikäisen jo luulisi tajuavan.....mutta ei ehkä sitten kuitenkaan.

      Mä välttelen juuri kaltaisiasi vaihtajia. Mennään suhteesta toiseen tuntematta mitään itseä tai toista kohtaan.

      Ole kohtelias ja kerro hänelle todellinen motiivisi olla siinä, mikä se sitten onkaan. Älä feikkaa tunteita.

      Kun olet kyllästynyt edelliseen, sano se ajoissa. Sano, että suunnittelet lähtöä ja kerro vielä syykin. Se on opetustilaisuus hänellekin. Ettei hän luule, että hänessä oli jotain vikaa.

      Tuo on tyypillistä ihmisen muovista käytöstä

    • kato peiliin

      no siehä mulkero oot jos koko ajan uutta etsit

    • Isä

      Ettei vain olisi kyse omasta läheisriippuvaisuudestasi? Pitää hommata uusi ettei joudu olemaan yksin. Tai ilman seksiä.

    • kierrätystä

      Mitä pahaa on miehessä, joka on vietävissä kunhan ei ole oma mies? Jos on näköä ja kokoa niin siitä vaan itteesä jakamaan. Siinä on vaan sellanen huono puoli, että kyllä fiksu nainen huomaa nämä miehet ja tietää pelin säännöt. Sun mielestä ehkä sä oot se, joka naisia ympärillään pyörittää, mutta et huomaa tulleesi hyväksikäytetyksi.Jatka vaan sama rataa.

    • ihomaaliputki10

      Olen itse tullut naisten hylkäämäksi ja hylännyt. Nyt kun sain armosta uskovan vaimon, olen Jumalan armossa kilvoitellut yhdeksän vuotta saman naisen kanssa.
      Ihmiset ovat syntisiä ja menevät ilman Jumalaa helvetin tuliseen järveen, näin sanoo Raamattu!

      Ideaali on siis se, että tullaan synnintuntoon ja otetaan maailmankaikkeuden Herra Jeesus Kristus sydämeen. Sen jälkeen ei tule OTTAA eikä JÄTTÄÄ ketään, ellei Jumala sitä ottamista sitten jossain vaiheessa anna.

      Siunausta kaikille ja hyvää Joulua. Jeesus on olemassa.

      • Kutsukaa hihhuliksi

        Hienoa, että olet nähnyt valon. :)


    • Neuvoja!

      Alkuperäisen varsinaiseen kysymykseen (tuomitsematta) haluan nyt vastata:

      Haluaisin tulla jätetyksi hyvin rehellisesti, mutta erittäin hellästi, ja niin "välittävästi" kuin mahdollista.

      Usein naiselle jää se viha ja masennus kytemään, jos tulee ns kylmästi jätetyksi ja mies katoaa sen jälkeen. Eli ei kysy kuinka nainen voi jne.

      Eli teet selväksi, ettei suhde voi enää jatkua, mutta sanot olevasi pahoillasi, annat naisen purkaa tuntojaan sinun kanssaan (muuten purkaa ne toisille sinua haukkuen), snaot ettet millään haluaisi satuttaa häntä, että hänen kipu sattuu sinuakin. Sitten vielä soitat muutaman päivän päästä, ja kysyt onko kaikki hyvin jne.

      Usein erossa kun sattuu se, ettei toin en enäävälitä. Jos kuitenkin teet selväksi että ero johtuu sinun siäisestä kasvuprosessista mikä ei sinänsä liity naiseen (ja mikä lienee tottakin) mutta mikä sinun on pakko tehdä, mutta että kuitenkin välität naisen tuntemuksista, niin ero voi olla hyvinkin sujuva.

      Äijät jotka katoaa sen seuraavan matkaan, ilman että koskaan edes kysyvät kuinka jätetty voi, varmasti saavat vihat niskaansa, sillä silloin on selvää että toista on vaan käytetty hetki, ja heitetty sitten menemään ja unohdettu. Kukaan ihminen ei halua sellaista jos on joskus ollut toista lähellä.

      Yritä siis olla ikäänkuin ystävä naiselle erotilanteessa. Rehellinen, mutta ystävällinen. Ei sellaista ihmistä voi vihata.

      • Neuvoja!

        Lisäyksenä vielä, että jätät naisen LIVENÄ, ei tekstarissa tai sähköpostissa, vaan istut naisen kanssa, annat hänen itkeä, annat hänen sanoa kaiken sanottavansa sinulle KASVOTUSTEN. Ja sen jälkeen soitat tai tekstaat naiselle muutaman päivän, tai kuukauden päästä, kysyt kuinka hän voi, ja muistat toivottaa kaikkea hyvää ja parasta hänelle tulevaisuudessa. Älä vaan jätä mitään auki, tai sanomatta, ja muista olla naiselle läsnä. Ei varmasti voi sinua silloin vihata.


      • hoivus
        Neuvoja! kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä, että jätät naisen LIVENÄ, ei tekstarissa tai sähköpostissa, vaan istut naisen kanssa, annat hänen itkeä, annat hänen sanoa kaiken sanottavansa sinulle KASVOTUSTEN. Ja sen jälkeen soitat tai tekstaat naiselle muutaman päivän, tai kuukauden päästä, kysyt kuinka hän voi, ja muistat toivottaa kaikkea hyvää ja parasta hänelle tulevaisuudessa. Älä vaan jätä mitään auki, tai sanomatta, ja muista olla naiselle läsnä. Ei varmasti voi sinua silloin vihata.

        Toi on minusta hyvä pointti, että näyttää välittävänsä.

        Se paljastaa todlelisen kusipään, joka toisen jätettyään ei enää välitä toisen kivusta.

        Eli on hyvä puida kaikki tunteet kasvotusten ja vapauttaa kaikki tunteet siinä samalla, ne varmasti muuten kääntyy vihaksi ja ketkeruudeksi jätetylle.

        Ja se, että sne jättämiseen jälkeen jonkin aikaa, muutamasta päivästä kuukauteen välillä soitto, tai ihan vaina "toivottavasti sinulla on kaikki hyvin"- vietsi jo tekee ihmeitä.

        Osoitat siten ihmiselle että hän on arvokas vaikka suhde loppuikin, sitä kaikki ihmiset lopulta kaipaa.

        Eli ei niitä katoamisia, suhde poikki, mutta eroakin pitää hiukan hoitaa.


      • Raaka peli
        Neuvoja! kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä, että jätät naisen LIVENÄ, ei tekstarissa tai sähköpostissa, vaan istut naisen kanssa, annat hänen itkeä, annat hänen sanoa kaiken sanottavansa sinulle KASVOTUSTEN. Ja sen jälkeen soitat tai tekstaat naiselle muutaman päivän, tai kuukauden päästä, kysyt kuinka hän voi, ja muistat toivottaa kaikkea hyvää ja parasta hänelle tulevaisuudessa. Älä vaan jätä mitään auki, tai sanomatta, ja muista olla naiselle läsnä. Ei varmasti voi sinua silloin vihata.

        Neuvoja!, miksi naisten tunteista pitäisi välittää paskankaan vertaa, eihän hekään välitä miesten tunteista. Jättää kylmästi ilman mitään selityksiä, siinähän itkee ja ihmettelee, ei se ole sinun ongelmasi.


    • Särkynyt sydän

      Kaikki haluavat tulla rakastetuksi, hyväksytyksi, kuulluksi ja nähdyksi omana itsenään.
      Kukaan ei halua tulla jätetyksi ja varsinkaan niin että se tulee täytenä yllätyksenä.
      Parasta olisi jos ihmiset jaksaisivat tutustua toisiinsa ennen kuin hypättäis sänkyyn.
      Sitten kun intiimi suhde on olemassa kyllä se sattuu niin mieheen kuin naiseenkin. Ja ne jotka ottavat kumppanin sillä perusteella että kunhan on joku ettei tarvitse olla
      yksin ja koko ajan kyttäävät josko löytyis parempi, on pahimpia paskiaisia.
      Rehellisyyttä peliin ihmissuhteissa niin ei olisi Suomi pullollaan masentuneita ihmisiä.
      Ja nuoret varsinkin herkimmillään tekevät jopa itsemurhia kun joku lyttää heidän tunteensa ja itsetuntonsa.

      • Poljettu sydän ;(

        Miten jätetään avoivaimo 40v jälkeen... kun satutaan rakastamaan... tilanteessa molempia ... ja sitä uutta kun ei noin vain voi jättää kun se on niin vaikeaa... oman voi jättää menee kuin poikamies.... sanoo että on paha mieli mut ei voi tehdä asialle mitään ...pyytää anteeksi ja jatkaa.. kuin kollikissa maaliskuussa ja ei ketää nauti tilanteesta auringon alla;( vaimo odotta kotona kiltisti niinkuin tähänkin asti .... Onneksi ei ole lapsia kärsimässä !


    • camilla2

      Tiedä tapauksen......Päätyi pitkän masennuksen jälkeen itsemurhaan.

      Et kivat sulle ja mene hoitoon.
      Rip.

    • En tiedä oletko provo, kun luin ketjua sieltä täältä ja käsitin, että voit jättää pitkänkin suhteen sillä perusteella, että joku vastaantulija on vähän kauniimpi. Jos noin tosiaan on, et tule koskaan olemaan pitkässä suhteessa. Kauniimpia naisia, niitä joita kykenet iskemään, kun tulee loputtomasti vastaan, aina.

      Mutta vastataan kuitenkin asiallisesti. Minut on kerran tai kaksi jätetty (makuasia oliko toinen vielä seurustelua), ja molemmat olivat ihan hyviä tapoja. Molemmissa poika/mies selitti kasvoista kasvoihin, miksi ei halua olla enää suhteessa. Ensimmäisen kohdalla perusteli niin, että ei jaksa välimatkaa suhteessa (parikyt kilsaa, ei oltu vielä autoiluikäisiä), mikä johti siihen, että näimme 1-2 krt viikossa. Plus, että eräs harrastus alkoi viedä häneltä aikaa juuri silloin, kun oli meidän tapaamispäivä.Tällä pojalla ei näkynyt uutta tyttistä pitkään aikaan sen jälkeen, eli puhui varmaankin totta.
      Toinen tapaus oli samantapainen. Mies lähti opiskelemaan toiseen maahan,oli saanut hyvän paikan, josta oli aina haaveillut ja meidän orastava seurustelu oli parasta katkaista.

      Molempia surin aikani, mutten tolkuttomasti. En ollut vihainen, enkä katkera. Ja aika näytti, että molemmat erot olivar loppujen lopuksi hyviä juttuja. En olisi nykyisessä liitossa ilman noita. Eivät he olleet edes mun "tyyppiä", enkä minä heidän. Jos olisivat olleet, joku ratkaisukin olisi varmaan löytynyt eron estämiseksi.

    • isisisisisisisisisii

      mihi sä oot jättämäs hänet..ilman orkkua sänkyyn..ravintolaan iskemään toista miestä vai autoon istumaan yksinään..

    • vaikuttais tältä

      komistus, mutta sisältä paskaa. on mun mielipide.

      tajuatko, että pettämällä ja jo uusi kainoloon valmiina, satutat tulevaa exää enemmän?

      tuolla salailulla sä petaat vaan omas tulevaisuutes niin, ettei sun tarvitse yksin olla. Varmaan se on syy miksi et reiluun eroon kykene. Pelkäät olla yksin tai et vain kykene itsenäiseen elämään.

    • man50allmost

      Olet tyhmä, itsekäs, pelkuri ja petturi..

      Voiko tuollaista oikeastaan enää neuvoa?

    • ehdotan että...

      Tekstari on tökerö mutta juuri siitä syystä paras tapa! Siitä tulee toiselle viha ja se on parempi kuin masennus ja suru vaikka kyliltä myöhemmin kuulisit että oot kuzipää apina! Kyllähän mies sellaisen kritiikin kestää ;)

    • psykiatrimies

      Komistus31v:
      "En osaa/halua kertoa naisille siitä, että jätän heidät. Olen nyt huomannut tämän viidessä parisuhteessani, joissa olen aina päätynyt jättämään naisen (lyhyimmillään 6kk suhteen jälkeen, pisimmillään 5v suhteen jälkeen), koska olen aina löytänyt paremman tai mielestäni jotenkin paremmin tyttöystäväkseni sopivan naisen.
      En kuitenkaan osaa jättää naista."

      Ongelmasi ei ole naisten jättäminen. Ongelmasi on se, että olet luonnehäiriöinen narsisti.

    • ei tuu olee samoi"ongelmia" kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden pääst,se on melko varma

      • Pii on 3.0

        Non ni , enks mä melkein arvannu , tänne asti tulin, ja nyt vasta huomasin että oon -Sinkkuelämää - sarjan Carrie, joka kaveriensa kanssa metsästää joka ilta känniläisiä lihaskimppuja oudoilta huumeklubeilta , ja yöt rytyytetään aamuun asti näitten kirjailijoitten , maailmankuulujen taitelijoiden , Bisnesmiesten ja muun kerman kanssa Uusissa sängyissä , eikä Carrie oo edes kankkusessa aamulla , vaikka vetää siidereitä kuin paloletku,vettä, eikä ees siitä tuu siiderivalasta , niinkuin näistä taviskansan Carrieista ,
        - Ja muistaa itkee joka päivä suurrikkaan bisnesmiehen perään , joka on törkeesti heivannut tään viattoman neidon, jota neito uudestaan niin kaiholla tahtoo kokea ,
        Tuo esimerkki se opettaa naiset kuin miehetkin meuhkaamaan , ettei koolla väliä ole , kunhan vain on oikein iso ,


    • uuslässy

      älä täpää yysiä näisiä / älä hömöks täi öle yksin ni et äinäkä öle nöin tyhmä jä mieti tömmösii. Tövöttävästi kykään näinen ei edes enää köskään retkähdä sinyyn kö väihtelet niitä yhtä ysein kö kälsäreitäs.

    • uuslässy

      kö ei öle näyttänyt väihtämällä päränevän. Ötän ösää niitä näisiä köhtään ketä ön sinyn känssäs ölly. Selkääs sietäsit säädä..

    • Surusilmä

      Hoivus ja Särkynty sydän kirjoitti hyvin. Hienosti. :)
      Koen itse, että kumppanini vetäytyi ja alkoi pikkuhijaa jurnottamaan enemmän. Otti rakoa oikein kunnolla ja odotti, että minä alan kysellä ja tympiinnyn tilanteeseen. Lopulta sanon, että ei tarvitse olla kanssani enää. Erottiin sitten näin.
      Paska maku silti. Odottelu, yhteisen ajan toivominen, oli raskasa minulle. Päässä pyöri kaikkea. Oli vaikeaa alkaa purkamaan epäilyksiäni kun pelkäsin, että sitten se toinen ainakin suttuu ja häviää, kun ehtoja asettelen.Puhun asiasta joka jou päivä kuitenkin pitäisi puhua. Missä mennään meidän jutussa. Oli inhottavaa ottaa vastuu ja asiat puheeksi yksin. Elää epävarmuudessa ja samalla jaksaa työt ja muut elämän murheet.
      Oli ajantuhlausta. Sattuu kun tietää, että toinen tuli ja kävi, soiteltiin...vaan ei halunnut enää olla kanssani. Oli hirveää rakastaa ja olla saamatta aitoa läheisyyttä ja hellyyttä. Kyy kainalossani tavallaan.
      Parempi on erota pian jos alkaa tuntua ettei nappaa. Aika vaikeuttaa asiaa. Olla suora ja rehellinen. Ottaa vastaan toisen itku, suru ja hämmennys. Ne miljoona kysymystä. Olla rehellinen. Todella kysyä vielä joskus kuinka voit. Ties mihin tyhjyyteen toinen on suistunut. Ehdottaa toiselle vaikka apua ja vaikka viedä toinen kriisikeskukseen tai lääkäriin, ystävien tai läheisten luo. Huolehtia hyvä loppu.
      Suoda toiselle arvokkuutta tukevia kommentteja ja pään sekaisuus. Fiksummatkin meistä horjuvat. joskus. Ehkä myös itse, kuten toinen saa vielä hyvän alun joku päivä kun toipuu.
      Itse olen puhunut ystäville ja hieman exsäni kanssa. Tunti tunnilta asiaa yrittää hyväksyä ja elää. Ruoka ei maisu, paino tippuu. Mikään ei huvita, on ikävä ja tyhjää. Mutta kai se joku päivä helpottaa. Uudet kuviot sitten joskus kyllä pelottaa. Jos niitä nyt ylipäätänsä tulee.

    • lksdfsduf

      Täällä nainen jolla hieman vastaava kuvio. Otan miehen elämääni ja jätän, koska tunneyhteyttä ei synny. Mutta olen siis vapaa. En varattu. Jos saisin olla sen kanssa ketä rakastan, en varmasti tekisi näin. Mutta koska näin ei ole, upgreidaan minäkin miehiä. Miesten jättäminen on useimmiten ihan helppoa, sanoo vaan nätisti että tämä on tullut tiensä päähän ja että tunteet eivät sitten kehittyneet minussa tämän pidemmälle. Kokeile sinäkin aloittaja tätä ja opettele olemaan yksin välillä. Minä olen lähes koko ajan yksin, sillä en lähde viemään suhdetta syvemmäksi jos en tunne todella sitä tunneyhteyttä toiseen, helppouta olla toisen kanssa tai sitä että tämä ihminen on todella se jonka kanssa haluan elää. Siksi moni sanookin minulla että kun ronkeloit, niin jäät pian yksin. Minä puolestani sanon, että ei, sen minun oikeani tulee olla juuri minulle tarkoitettu. Vaikka se tulisi sitten elämän ehtoopuolellakin. Silti etsin, koitan löytää. Tapailen. Mutta teet aloittaja myös palveluksen toiselle jos aikaisessa vaiheessa sanot että homma on ohi kuin että venytät sitä pidempään. Sitten vaan kuuntelet naisen tuskan mutta sen jälkeen jämäkästi sanot että homma on ohi ja toivoa ei ole. Erityisesti tuon toivoa ei ole sanominen on tosi tärkeää. Tsemppiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe