varkaat vuoksenniskan

laki 24

kukaha kävi viime yönä pyörä varkaissa ja vielä lukittuun pyörään

tää imatra on iha hullu paikka....

32

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijä

      Mahdollisia henkilöitä on monia kymmeniä pelkästään niskalla

      • Ååtos

        Niin ja kukahan varasti pari viikkoa sitten auton vuorikivenkadulta


    • omapoliisi oy

      VAROKAA NISKALLA ON VARKAITA joko omasta takaa tai sitten rajan takaa... olkaa valppaana . KORTTELIPARTIOT LIIKKEELLÄ 1

    • ei syytä huoleen

      Partioihan siellä se yhden miehen koirapartio.

    • Junior

      Niin tarkoitat sitä vissiin minkä koira puree varkaita ja kaikkia muitakin jos sattuu menemään liian lähelle

    • laki 24

      varkaus mikä varkaus joka tapauksessa törkeää!

      joka toisen omaisuuteen tarttuu,ei varaa ostaa omaa pyörää

      saatanan soliaali elätit....

      • Vasikanahka o halpa

        Eiköhän siellä niskalla pyöri paikalliset piri/subu kallot....roinaa suonee ja eiku menoks....päät pehmeinä väännetään kaikkea mahdollista perseestä perämoottoriin...yhdestä diileristä kun päästään eroon tulee toinen apina tilalle.


    • on piripää

      jani

      • Tero V

        Miks minuu aina epäillään näist?


    • nou.....n petteri j.

      Jos olet jani ja sukunimi alkaa n kirjaimella niin tuli vain mieleen

    • terveisiä pireille

      Ja kohta tulee virmutjoelle piripäille muutama kaveri kylälle mutta ei ole enää
      minun asia.Saatta tulla myös muille piripäille.esm.saareksiinmäki,matara.
      huhtasenkylä

      • Kovis1

        Juuri tuollaiset ihmiset ärsyttää. Ollaan niin kovia kun ei tarvii näille piripäille päin naamaa sanoa. Kyllä minäkin vihaan piripäitä mutta en huutele heistä täällä.


      • mistä näitä pirejä r
        Kovis1 kirjoitti:

        Juuri tuollaiset ihmiset ärsyttää. Ollaan niin kovia kun ei tarvii näille piripäille päin naamaa sanoa. Kyllä minäkin vihaan piripäitä mutta en huutele heistä täällä.

        Kyllä sinäkin piri kovis1 saat laittaa vapaasti tietosi tänne vai antoiko
        äitisi sinulle nimen kovis1


      • Kovis1
        mistä näitä pirejä r kirjoitti:

        Kyllä sinäkin piri kovis1 saat laittaa vapaasti tietosi tänne vai antoiko
        äitisi sinulle nimen kovis1

        Miksi minun pitäisi laittaa nimeni tänne? Jos osaat lukea niin en haukkunut ketään. Sinäkin olet paras tuosta sanomaan koska et itsekkään laittanut omaa nimeäsi


    • kyllä ärsyttää

      No kovis taitaa itse olla näitä piripäitä

    • ihme vässyköitä

      Eikö nämä piripäistä huutelijat uskalla itse mennä käymään? Aina pitää joku kaveri laittaa asialle.

    • ekskapiainen

      Ollaan päätetty muiden "pappojen" kanssa kytätä kun ollaan eläkkeellä ja silloin ei tunnetusti nukuta, niin kun varas ilmestyy niin lyödään se rautoihin pyörätelineeseen ja soitetaan poliisit.... tai pidedetään hauskaa raahaamalla meidän metsästysreittiä nilkka-peräkoukkukyydillä pitkin pitäjien hiekkateitä

    • kovis69

      Kun olet noin kovis1 niin tuleppa karhumäelle siepparipubiin lauantaina
      vaikka klo.19.00 voit ottaa mukaan myös piripää kaverisi niin katsotaan
      kuka on se kovis.ps.muista ottaa myös narkkikaverisi jani mukaan

      • Kovis1

        Siinä on taas yksi joka ei uskalla tehdä mitään yksin. Kun pubi on täynnä kavereita niin sitten uskaltaa huutaa kavereiden seläntakaanta. Oot aika säälittävä.

        Lauantaina tuo aika ei edes kävisi koska olen tuohon aikaan töissä toisin kuin vissiin eräs sossupummi


      • haluun plasma tv:n
        Kovis1 kirjoitti:

        Siinä on taas yksi joka ei uskalla tehdä mitään yksin. Kun pubi on täynnä kavereita niin sitten uskaltaa huutaa kavereiden seläntakaanta. Oot aika säälittävä.

        Lauantaina tuo aika ei edes kävisi koska olen tuohon aikaan töissä toisin kuin vissiin eräs sossupummi

        Niinpä,lauantai ilta ja piripää hommissa.Onko ihan keikkahommia


    • kovempi 70

      Et huomaa kun tavataan ja sulla on rintalasta sisällä ja ambulanssi hakee sua

    • Karhumäkeläinen

      kovis69 pyytää muita baariin kun hänen ystävänsä ovat siellä. En tiennyt että vielä täältä Imatralta löytyy tuollaisia pelkureita jotka pyytävät kaverinsa mukaan puolustamaan häntä koska itse ei näköjään osaa kuin soittaa suutaan

    • Aimo Virsi

      Myö niskalampelaiset tullaa ja pannaa niskan vorot solmuu ja työnnetään ne kortonkin sisään pää eeltä .

    • Niskan vorot

      Ok. Tervetuloa

      • Niskan Nistit

        Niskal ei asu ku luuseri nistejä!


    • Tohtori Sykerö

      Taas joku joka vaan uskaltaa huudella. Aika säälittävää

    • pippeistytytö

      Mie ainaskii oon aint antant ja anna miu pilluu piri-pojil, hyö ku jaksaa nykyttää ja antaan sit miulekkii nappei ja pirrii ja muutakkii kivvaa. vi..s.. en mie nimmee sano, mut aika monta mie on poikaa oon tyhjentäny.. pallit..s...

    • Piri pieni pyöriiiii

      http://www.uutisvuoksi.fi/Online/2014/11/19/Bio Vuoksen parkista hävisi mopo — muutakin epäsosiaalista toimintaa lauantaiyönä/2014518222923/16

      Ja eiköhän se mopokin löytyne sieltä virmutjoen suunnasta...jos ei niin tekijät ehkäpä...

      • nouspartpiri

        Ja ruokolahdella murtauduttu kesämökkiin.Taitaa nämäkin tavarat olla
        virmutjoella jos ei muilla nousiaisen kavereilla mutta eipä näillä piripäillä ole
        mitään väliä


      • voi voi nyyh :(
        nouspartpiri kirjoitti:

        Ja ruokolahdella murtauduttu kesämökkiin.Taitaa nämäkin tavarat olla
        virmutjoella jos ei muilla nousiaisen kavereilla mutta eipä näillä piripäillä ole
        mitään väliä

        Viidakko rumpu tako kyliltä tarinaa et ois virmutjoen "kioski" menny konkkaa....viranomaiset selvittelevät "sotkua"....


    • jannouhous

      Niinpä

    • piriä lisää

      Kaksi suurinta varasta imatralla,valkea hirvi ja Jani no.....n

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe