Kuinka paljon 50 - 55 kilonen nainen kestää Sakua?

Sakulla seivä humala

Miten paljon pitää juoda jos saan itseni känniin Sakusta?
Olen 164 centtinen 50 - 55 kilonen nainen.
Tähän asti olen iltaisin ottanut vain kaksi perjantaisin ja lauantaisin kaksi.
Prosenttimäärä 4.5% promillea per tölkki.

21

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä olet löytänyt

      Sakua jossa on vain 4,5 promillea alkoholia??? Noo, saivartelu sikseen. Mulla on tuossa 4 laatikkoa Sakua, voit tulla niillä kokeilemaan.

      • Kohtuukäyttäjä

        Koto sinne tölkin kylkeen sieltä löytyy. Miksi tulisin. Vasta seuraavana juhannuksena juon ne käykö? Missä asut? Et tetenkään missään lähellä? Jos tuot ne tänne 19 päivä kesäkuuta. Mieheni lähetän juhannukseksi Lapinlahelle.
        Ei taida mennä jää vajaaksi. No Siwasta, S - Marketista, Citymarketista. Mistäs muuvaltakaan niitä löytyy 4.5% tölkkejä. Kaksi tölkkiä tekee 17% ja toiset 17% tekee17%=34% yhteensä. Pe kuusi tölkkiä tekee 13.5% 6=19.5%
        PE - LA Kahdesta laatikosta tulee 24 % pe ja la 24%=48% onkohan oikein etukäteen laskettuna. Kokeilen ensi vuonna tuon määrän mutta juoksen vessassa pissalla siitäkin edestä. Oletko kirjannut sen ylös promillemäärän yhteensä. Kuinka pöhnään tuosta määrästä tulee? Sano etukäteen.


      • Vähänjuovahenkilö
        Kohtuukäyttäjä kirjoitti:

        Koto sinne tölkin kylkeen sieltä löytyy. Miksi tulisin. Vasta seuraavana juhannuksena juon ne käykö? Missä asut? Et tetenkään missään lähellä? Jos tuot ne tänne 19 päivä kesäkuuta. Mieheni lähetän juhannukseksi Lapinlahelle.
        Ei taida mennä jää vajaaksi. No Siwasta, S - Marketista, Citymarketista. Mistäs muuvaltakaan niitä löytyy 4.5% tölkkejä. Kaksi tölkkiä tekee 17% ja toiset 17% tekee17%=34% yhteensä. Pe kuusi tölkkiä tekee 13.5% 6=19.5%
        PE - LA Kahdesta laatikosta tulee 24 % pe ja la 24%=48% onkohan oikein etukäteen laskettuna. Kokeilen ensi vuonna tuon määrän mutta juoksen vessassa pissalla siitäkin edestä. Oletko kirjannut sen ylös promillemäärän yhteensä. Kuinka pöhnään tuosta määrästä tulee? Sano etukäteen.

        Yksi kysymys missä asut? Niin voihan sitä kokeilla kotona tuo vain ne tänne. Ensi vuoden juhannukseksi. En lähde minnekkään. Laitan mieheni itsestään mökille. Kyllä hän siellä pärjää yhden juhannuksen itsestääkin.

        Niin kokeilaan sitte vuonna 2015 kesällä juhannuksen aikoihin.
        Montako tökkiä menee alas ja montako jää juomatta kaksi päivää aikaa juoda tuo määrä. Jokaisessa on promilleja 4.5% promillee.

        Gineesin kirjaan se täytyy sitten kirjata. Jos tuo onnistuu naiselta?


      • Harri vastaa
        Vähänjuovahenkilö kirjoitti:

        Yksi kysymys missä asut? Niin voihan sitä kokeilla kotona tuo vain ne tänne. Ensi vuoden juhannukseksi. En lähde minnekkään. Laitan mieheni itsestään mökille. Kyllä hän siellä pärjää yhden juhannuksen itsestääkin.

        Niin kokeilaan sitte vuonna 2015 kesällä juhannuksen aikoihin.
        Montako tökkiä menee alas ja montako jää juomatta kaksi päivää aikaa juoda tuo määrä. Jokaisessa on promilleja 4.5% promillee.

        Gineesin kirjaan se täytyy sitten kirjata. Jos tuo onnistuu naiselta?

        Tuo tyttö on jo tainnut ottaa tarpeeksi. Älä vaan hyvä mies anna sille enää lisää Sakua. Ja jos Sakua juomalla menee jutut noin sekavaksi niin minä pysyn entistä tiukemmin Pirkassa.


      • Kohtuukäyttäjä
        Harri vastaa kirjoitti:

        Tuo tyttö on jo tainnut ottaa tarpeeksi. Älä vaan hyvä mies anna sille enää lisää Sakua. Ja jos Sakua juomalla menee jutut noin sekavaksi niin minä pysyn entistä tiukemmin Pirkassa.

        En ole otta tänään mitään olen ihan vesiselvä.

        Missä päin asut? Ei mene neljästä Sakusta kun ei ole vielä ottanut Laatikot tänne.

        Tuotko sää ne vai et? Saku on mun lempijuoma kun halua juoda muuta kuin vettä tai mehua.

        Höh! 4 laatikkoa testataan vaan. Meni miten meni.

        En ole sekasin olen ihan täysin selvin päin. Kokeilaanko sulla oli ne neljä lootaa siellä.
        Nyt sää jänistät?


      • Harri vastaa
        Kohtuukäyttäjä kirjoitti:

        En ole otta tänään mitään olen ihan vesiselvä.

        Missä päin asut? Ei mene neljästä Sakusta kun ei ole vielä ottanut Laatikot tänne.

        Tuotko sää ne vai et? Saku on mun lempijuoma kun halua juoda muuta kuin vettä tai mehua.

        Höh! 4 laatikkoa testataan vaan. Meni miten meni.

        En ole sekasin olen ihan täysin selvin päin. Kokeilaanko sulla oli ne neljä lootaa siellä.
        Nyt sää jänistät?

        Nyt sinä tyttö sekoitat henkilöt. Minä en ole se joka mainitsi ne neljä laatikkoa. Neljä lootaa on 96 tölkkiä. Siis vähän enemmän kuin 4 tölkkiä.
        Sinun kannattaisi ehkä sulkea tietsikka ja käydä nukkumaan.


      • Selvinpäinparempi
        Harri vastaa kirjoitti:

        Nyt sinä tyttö sekoitat henkilöt. Minä en ole se joka mainitsi ne neljä laatikkoa. Neljä lootaa on 96 tölkkiä. Siis vähän enemmän kuin 4 tölkkiä.
        Sinun kannattaisi ehkä sulkea tietsikka ja käydä nukkumaan.

        Teijän kanssa hauskaa väitellä. Voi voi. Sitä ette tiiä minkäläinen olin nuorena.
        Netikkaa en noin vain sulje. Siinä on kiva leukailla juomisesta.
        Vähän muustakin hauskan pidosta. HEHHEE. No joopa joo että sille.

        No juo sää ne kusiliemes. Mää tyydyn niihin 12 tölkkiin että sillei.
        Minähän juon silloin kun mua huvittaa myös viikolla voi mennä Sakua kaksi tölkkiä sitten loppuviikosta pe kaksi lauantaina kaksi se on kuusi Sakutölkkiä.
        Minä olen kohtuukäyttäjä en ole juoopo vaikka siltä kuulostan.
        Ilta on vasta nuori.


      • Kuka olet?

        Kaveri vihjaa kuka olet? Kun noin kysyt? Vasta sitten käännä aihetta.


      • Sari vastaa 12 tlö
        Harri vastaa kirjoitti:

        Tuo tyttö on jo tainnut ottaa tarpeeksi. Älä vaan hyvä mies anna sille enää lisää Sakua. Ja jos Sakua juomalla menee jutut noin sekavaksi niin minä pysyn entistä tiukemmin Pirkassa.

        Minäkö en ole ottanut tippaakaan tänä iltana. 4 ei vielä tei mitään. No sehän nähään.


      • Pssst
        Vähänjuovahenkilö kirjoitti:

        Yksi kysymys missä asut? Niin voihan sitä kokeilla kotona tuo vain ne tänne. Ensi vuoden juhannukseksi. En lähde minnekkään. Laitan mieheni itsestään mökille. Kyllä hän siellä pärjää yhden juhannuksen itsestääkin.

        Niin kokeilaan sitte vuonna 2015 kesällä juhannuksen aikoihin.
        Montako tökkiä menee alas ja montako jää juomatta kaksi päivää aikaa juoda tuo määrä. Jokaisessa on promilleja 4.5% promillee.

        Gineesin kirjaan se täytyy sitten kirjata. Jos tuo onnistuu naiselta?

        Prosentilla (%) ja promillella (‰) on sentään yhden pikku pampulan verran eroa.


      • Kohtuukäyttäjä
        Pssst kirjoitti:

        Prosentilla (%) ja promillella (‰) on sentään yhden pikku pampulan verran eroa.

        ÖÖÖMM...Nyt tuota 2 juotu 4.7% nikolaita yksi avattu 4.7% nikolai. Vielä juon tuon Kuohu Valioluokka Pale Alen 4.7%. Tää on hyvää. Eikä ole pahaa. Nyt en ole vesi selvä. On vähän tullut nautiskeltua. Tuota Nikolaita kohta 3 tölkkiä 4.7%. Viel kun siemaisen Kuohun 4.7% eiköhän tältä illalta riitä juominen. En ole kuitenkaan rapajuoppo. Niin kuin eräät jotka juo 4 laatikkoo 2 päivässä.


    • opetelkaa välimerkki

      en käyttö.

      Sakusta en tiedä, mutta Kalnapilis oli tosi hyvää vuosia sitten. Olen kylläkin mies 90 kg ja aika monta metriä pitkä.

      • Novähänhörpännyt

        Ite olen 164 cm pitkä ja 50 - 53 kg painoinen nainen.


      • .................
        Novähänhörpännyt kirjoitti:

        Ite olen 164 cm pitkä ja 50 - 53 kg painoinen nainen.

        Ettekö uskalla vastata? No toi on sen verran helppo kysymys?


    • ei hetkeäkään

      Kuinka kauan kestää kuunnella naista,164cm/55kg, joka on juonut enemmän kuin kaksi Sakua, tai mitä muuta olutta tahansa ?

      • makusiirappia

        jätä Saku, se pettää odotuksesi
        painostasi riippumatta
        ai anteex
        ei ollutkaan ihmissuhdepalsta
        jätä alkoholi
        jollet juo sitä myös maun vuoksi
        turha laskea promilleja
        kun voi juoda yhden hyvän
        nauttia siitä
        ja sitten viikon päästä
        vaikka taas


    • Binisteri

      Riippuu tietysti Sakusta. Sekä siitä, että onko Sakulla on ollut hyvä vai huono päivä.
      En kyllä suosittele juomaan mitään alkoholipitoista jos tulet känniin jo pelkästä Sakusta. ;D

    • keikarisari

      Eiks siin ole 5,2% tai jotain tollasta no mut kuitenkin ei ton mittane ja painone paljoo tarvii naisena 4-6tölkkii ja varmaan on jo jalat levällään. :)

    • pientätäsmennystä

      Sun pituudellasi ei ole mitään merkitystä känniin tulemisen kanssa. Johanna Tukiainen on 154 senttinen ja kestää uskomattomat määrät viinaa kyeten silti edelleen pahoinpitelemään ympärillä olijoita.

    • yghiiyg

      eiköhän se ole kuuden jälkeen haarat levällään.

    • fdjkfgjbh

      sellanen 50-55 litraa pitäs ainakin mennä helposti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe