Kiusausko mies tahallaan

Jarna 1

Mies halusi erota, minä en. Soittelin ikävissäni ja halusin tavata. Mies suostuikin muutamia kertoja tapaamaan. Olin innoissani, mutta mies oli kylmä ja etäinen. Joka kerta hänellä oli jotain tavaroitani, mitkä halusi palauttaa. Sama juttu jos hän tuli käymään, muovikassissa oli tavaroitani. Kauhea kiire päästä kaikesta mikä muistuttaa minusta äkkiä eroon. Hän tietää, miten kärsin erosta.Tuntuu niin pahalta.

18

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikki123

      Vähän sama täällä.... Kylmä, etäinen, ilkeä...

    • Kooo Alaa

      Kamala kertoa, mutta omalla kohdallani oli juuri niin, kylmä, ilkeä, etäinen. No hänellä olikin jo toinen. Selittää käytöksen ja halun päästä äkkiä eroon. Itseäni nöyryytettiin niin lujaa, menin tapaamaan häntä innoissani, olin tehnyt hänelle lahjaksi valokuvat ja kehykset meistä ja ostanut (jälkikäteen ajatellen niin naivin) rakkausnallen joka liittyi ensitreffeihimme, no sain kylmän suihkun niskaan. Shokki ja nöyryytys. Kai mun ois pitänyt tajuta etukäteen, mutta en tajunnut.

      • 74132

        Et voi olla tosissasi. Sinä siis yritit joidenkin valokuvien avulla saada miesystävääsi takaisin. Mikä ihme teitä naisia vaivaa.


      • Kooo Alaa
        74132 kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi. Sinä siis yritit joidenkin valokuvien avulla saada miesystävääsi takaisin. Mikä ihme teitä naisia vaivaa.

        Viestisi osoittaa suurta kykenemättömyyttä asettua toisten, erilaisten ihmisten tunteisiin ja asemaan.

        Ja vaikka tosiaan tunsinkin itseni juuri noin tyhmäksi, kuin mitä sinäkin minusta ajattelet, en silti kadu että vein hänelle ne kuvat, hän tietää kuinkä tärkeä hän on minulle, vaikkei me enää ikinä ollakkaan yhdessä.

        Ai niin, jotta pitäisit minua vieläkin idiootimpana, niin neuloin hänelle myös lempijoukkueemme väreissä olevat villasukat!


      • 4 + 9
        Kooo Alaa kirjoitti:

        Viestisi osoittaa suurta kykenemättömyyttä asettua toisten, erilaisten ihmisten tunteisiin ja asemaan.

        Ja vaikka tosiaan tunsinkin itseni juuri noin tyhmäksi, kuin mitä sinäkin minusta ajattelet, en silti kadu että vein hänelle ne kuvat, hän tietää kuinkä tärkeä hän on minulle, vaikkei me enää ikinä ollakkaan yhdessä.

        Ai niin, jotta pitäisit minua vieläkin idiootimpana, niin neuloin hänelle myös lempijoukkueemme väreissä olevat villasukat!

        Miehenä on joskus vaikea asettua naisten tunteisiin ja asemaan. Tietyistä asioista näkee, miten erilaisia olemme keskimäärin.


      • Jalat maan pinnalla.
        4 + 9 kirjoitti:

        Miehenä on joskus vaikea asettua naisten tunteisiin ja asemaan. Tietyistä asioista näkee, miten erilaisia olemme keskimäärin.

        Minä miehenä en koskaan halua en halua edes yrittää asettua naisen tunteisiin ja asemaan koska ne eivät ole tästä maailmasta eivätkä realistisia. Vaan jotain tyttömäisiä pinkinpunaisia unelmia jotka eivät toteudu arkielämässä.


    • luppakorva14

      Ensinnäkin hän ei ole koskaan ollut miehesi jos olette olleet avoliitossa.
      Koita olla aikuinen ei kukaan järkevä roiku miehessä joka ei naista halua. Aloita oma elämä ja lakkaa roikkumasta.

      Tuo on alentavaa ja säälittävää touhua. Naisena tunnen myötähäpeää.

      Jos suhde kerran katkeaa niin sitten katkeaa. Oletko tosiaan sitä mieltä että haluat miehen joka ei sinua rakasta. Et voi olla tosissasi. Vai kuvitteletko että hän alkaa rakastaa sinua kun sinä pyydät ja ruikutat. Ei muuten onnistu.

      • Voi jösses...

        Olette ilkeitä ja tunnekylmiä. Mitä te tiedätte toisten elämistä tai suhteista tai tunteista? Ette mitään. Ja kyllä kuule voi olla oma mies/nainen ja paljon kovemmin sitoutunut kuin moni avioliitossa oleva vaikka olisi (sinun mielestäsi VAIN) avoliitossa. Jessus.


      • Avoliitto ei ole liitto
        Voi jösses... kirjoitti:

        Olette ilkeitä ja tunnekylmiä. Mitä te tiedätte toisten elämistä tai suhteista tai tunteista? Ette mitään. Ja kyllä kuule voi olla oma mies/nainen ja paljon kovemmin sitoutunut kuin moni avioliitossa oleva vaikka olisi (sinun mielestäsi VAIN) avoliitossa. Jessus.

        Jos mies ei kosi,hän haluaa olla puolivallaton. Avioliitto on kunnia-asia. Mies antaa sukunimensä ja tekee naisestaan vaimon.


      • 2 + 10
        Avoliitto ei ole liitto kirjoitti:

        Jos mies ei kosi,hän haluaa olla puolivallaton. Avioliitto on kunnia-asia. Mies antaa sukunimensä ja tekee naisestaan vaimon.

        Kunniallisista avioliitoista puolet päättyy eroon, ei niissä sen kummempaa magiikkaa ole. Toisen kanssa joko haluaa olla tai ei, riippumatta siviilisäädystä.


      • avoliitto on liitto
        Avoliitto ei ole liitto kirjoitti:

        Jos mies ei kosi,hän haluaa olla puolivallaton. Avioliitto on kunnia-asia. Mies antaa sukunimensä ja tekee naisestaan vaimon.

        Yhdellä miehellä oli kiire parin viikon tutustumisen jälkeen kihloihin ja pikapikaa siitä naimisiin. Jatkoimme muutaman kuukauden seurustelua ja selvisihän se miksi mies halusi sitouttaa itseensä, eikä kyse ollut todellakaan mistään "kunnia-asiasta" olla aviossa.
        Hän oletti vasta tapailuvaiheessa, että olen hänen vaimonsa ja alkoi vaatimaan hänen "kihlatultaan" sitoutumista häneen! Aluksi kuulosti suloiselta, että mies oli niin varma rakkaudestaan, että piti alkuvaiheessa jo kihlattunakin, mutta aikaa myöten tuo hassuttelu muuttui sairaalloiseksi roikkumiseksi ihmeellisine vaatimuksineen tehdä hänen tahtonsa mukaan.

        Avioon on syynsä kullakin. Itse ajattelen niin, että suhteen kuuluu luonnostaan perustua luottamukseen, ei siinä mitään avioliittoja tarvita, että sitoutuu toiseen täysillä.


    • pieni särkynyt

      Meille tuli ero noin viikko sitten, erolla hän oli kyllä aiemminkin uhkaillut mutta koskaan se ei ollut lopullista. Ja vielä viime viikolla sanoi rakastavansa minua ja että kuulumme yhteen. Syinä vain se että hän ei halua olla kanssani ja että haluaa olla yksin. Meillä oli todella ihanaa yhdessä vaikka olikin vaikeita riitoja joskus. Tykättiin paljon samoista asioista. Nyt olen kohta viikon ollut kotoa poissa, koko elämältä meni pohja.
      Jokainen neuvoo tekemään eri tavalla. Toiset käskee odottamaan soittoa ja toiset soittamaan itse.
      Olisi varmaan hyvä tietää ne oikeat syyt ja että iskikö vain paniikki? Oltiin monesti puhuttu siitä että nykyään liian moni päätyy eroon ilman että edes yrittää ja että me toimitaan toisin. Tuntuu että kaikki on ollut vaan pelkkää valetta. :(

    • lji7545462

      Mies halusi erota. Mies haluaa yhä erota. Hän on sinulle kylmä ja etäinen, tuo tavraoita, koska haluaa näyttää sinulle,ettei toivoa yhteen paluusta ole. Jos hän olisi sinulle kiltti, todennäköisesti sinä saisit niistä väärän käsityksen ja jankuttaisit yhteenpalaamista vielä enemmän.

      Ei se miehen vika ole, että on kylmä. Eihän tuossa tilanteessa voi muutakaan. Ei hän rakasta sinua ja haluaa elämän ilman sinua. Sinun pitää vain hyväksyä se.

    • ei ole kiusaamista

      Ehkä empaattinen ihminen tekee sen vähemmän kylmästi mutta fakta nyt taitaa olla se että mies on jäädyttänyt tunteensa koska on päätöksen tehnyt. Kai tuo toisen tavaroiden pois antaminen on kuitenkin ihan reilua eikö?

    • kovaa mutta totta

      Jättäjän ainoa mahdollisuus on olla kylmä ja etäinen, ettei hän herätä jätetyssä turhia toiveita yhteenpaluusta.

      • mymmimmeli

        Olen itse elänyt rakkaudettomassa avioliitossa alkoholistin kanssa ja erosin hänestä syksyllä. Rajojen vetäminen on vaikeaa ja ei ole muuta tietä kuin kylmä ja etäinen tie, jos haluaa että toinenkin se katkeroitunut osapuoli alkaa elää omaa elämäänsä. Hän haluaa olla kaveri ja soisinkin sen yhteisten lasten takia, mutta nykyinen tilanne katkeroituneen miehen kaverihakuisuudessa on pelkkää kontroloimisen tarvetta ja aina pitäisi olla puhelimen päässä ja tavoitettavissa. Itseasiassa ajattelin viedä rajaamisen jo lähestymiskiellon tasolle, koska hänen mielestään ei ole muuta kuin kontroloitu kaveruus tai niinkuin hän tänään minulle mainitsi, olen joko kaveri tai saalistettava, jolle tapahtuu jotain ikävää... Helvetti mikä joulu!


    • Pierre Bien

      Aijaa! mä en ees vaivautuisi palauttamaan mitään.

    • minä vain

      Voin kertoa myös nainen, joka on päättänyt erota, on kylmä ja etäinen.
      Mikäli uusi sulhasehdokas parin kuukauden kuluttua ei haluakkaan jatkaa syhdetta, saattaa naisesta tulla sovitteleva joka haluaa jatkaa liittoa minkä katkaisi.

      Eri asia, kannattaako ottaa takaisin, kerran lähtenyt voi aina lähteä uudelleen. Mikäli tapaa miehen, jonka kanssa katsoo kannattaa ottaa riski

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe