Pokemon ORAS

Daleren

Haluaisin jutella pokemonista kiinnostuneiden kanssa yleisesti aiheesta ja uusista/tulevista pokemon peleistä!

Haen myös pitempiaikaista pokemonkaveria (voiko tolleen sanoa?) sillä oon ihan yksin intohimoni kanssa :D

12

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokefan

      pokemon alpha sapphire on ihan mahtava!

    • pokefani

      Omistan itse asiassa vähintään yhden pelin joka genistä aina tuolta redistä ja greenistä asti. Tällä hetkellä oon ihan koukussa alpha sapphireen joka on ihan mahtava! Mun friendcode on 4570-7089-0697, entä sun?

      • mikololli

        Minä haluan sinut kamuksi
        3196-6328-5268


      • dodrio962

        pelateko viel


    • MMZGames

      Te ootte onnekkaita , silloin kun tuo 3ds ilmestyi ei tämä pokepelaaja ikinä aatellu että sieltä tulis vuosiin yhen ainutta pokemon peliä sille koneelle . Loppujen lopuksi sieltä tuli x ja y , silloin voitte jo arvata halusinko 3ds käsikonsolia. itse valitsin wii u konsolin nyt kun nämäkin tulivat tuossa smashin aikoihin , niin päätin laittaa 3ds:än tilaukseen. Mä en vaan malta odottaa mitä uutta sieltä tulee , sillä välin kun se on matkassa minä pelaan smashinkiä . en vaan malta odottaa.

      • mega sceptile

        Alpha sapphire on ihan mahtava peli. Mut vähän tyhmää kun delta episodin lopussa saa napata raykuazan mutta sitten pitäisi heti perään napata deoxys eikä niiden välissä voi tallentaa


      • MMZGames
        mega sceptile kirjoitti:

        Alpha sapphire on ihan mahtava peli. Mut vähän tyhmää kun delta episodin lopussa saa napata raykuazan mutta sitten pitäisi heti perään napata deoxys eikä niiden välissä voi tallentaa

        Tullu hakattuu jo satatuntii...


    • pokefani

      Or ja as on tosi hyviä pelejä en itse vielä omista muita kun black 2 ja pkmn y

    • Aksboy

      Ite oon ollu koukussa emeraldiin. Muutenki se on tosi koukuttavaa ku haluu päästä nopee seuraavalle salille ja grindaa tosi paljon

    • mikolollil

      Pokemon alpha on best ja delta episode on helppo hoitaa vaikka deoxys on LV:80

    • Sir.Dile-TheTotodile

      Olisiko joku kiinnostunut multi battleista? Niihin saa harvemmin porukkaa..

    • pikapikapika

      olen itsekin vain muutaman kerran kokeillut multi battlea, sillä on tosi vaikea saada 3 muuta ihmistä samaan aikaan hyväksymään ottelu o_o
      ois kyllä kiva ottaa matsia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe