Rähinää

Emmestiina

Katsoin tänään Emmerdalen ja huomasin, että kaikki rähjäsivät toisilleen, vain David puhui nätisti Alician pienelle pojalle, joka suree Davidin lähtöä. Se oli onnistunut kohtaus, poikakin on hyvä näyttelijä.
Jokainen aikuinen ihminen oli rähinätuulella.
Kamalaa olisi elää tuollaisessa yhteisössä.

Declan kuuntelee kaikkia muita paitsi suuresti rakastamaansa Katieta, jopa Robbien vihjailut murentavat Declanin tunteita.
Mitä se sellainen rakkaus on, joka hiipuu kenen tahansa ihmisen vihjailusta ja juorusta?
Tosin paikkakunnan suhteet ovat kimurantit, onhan Katie ollut naimisissa Andyn kanssa kauan sitten.
Ihmeen anteeksiantavia nämä ihmiset sitten jälkikäteen ovat, kun erot ovat selvät, katsotaan nyt vaikka sitä Dania ja Chasia, jotka minun ymmärtääkseni ovat laillinen aviopari. Eikö pappi kerinnyt vihkiä heidät ennen niitä dramaattisia tapahtumia? Onko avioliitto mitätöity?

9

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuodatus

      X2 tuo sinun havainto. Jatkuvasti ollaan töykeitä, tylyjä ja naljaillaan ja vittuillaan käytännössä joka asiasta. Jopa Ednasta on tullut tökerö. Puhumattakaan kaikenmailman Berniseistä ja Charityistä.

      On muuten Katie kiittämättömin ruikuttaja, mitä on vähään aikaan nähty tässä sarjassa. Jatkuvaa vinkumista ja kiukuttelua tekee kuka mitä hyvänsä. Toivottavasti pitää naamarinsa supussa, tai pysyy pois ruudusta, aivan sama.

      • emmelotta

        Pakko yhtyä mielipiteeseesi. Varsinkin Katien osalta. Ihan uskomatonta, että kun Declan avaa vain suunsa ja toivottaa hyvät huomenet, niin Katie kimpaantuu. No tarkalleen ottaen Declan sanoi Katielle, että sinulla menikin illalla myöhään, niin johan Katie kilahti.


      • ikifani
        emmelotta kirjoitti:

        Pakko yhtyä mielipiteeseesi. Varsinkin Katien osalta. Ihan uskomatonta, että kun Declan avaa vain suunsa ja toivottaa hyvät huomenet, niin Katie kimpaantuu. No tarkalleen ottaen Declan sanoi Katielle, että sinulla menikin illalla myöhään, niin johan Katie kilahti.

        Katie on kuva pinnallisesta nuoresta ihmisestä joka ei edes tiedä mitä haluaa. Vain se, että tukka on hyvin, kaverit ovat kiltisti ja hevoset kiiltävät, on elämää !

        Muuten olen sitä mieltä, jos saisin päättää, että porukkaa vähennettäisiin puolella, jätettäisiin parhaat näyttelijät ja keskityttäisiin syvällisemmin asioihin. Kaikissa ihmissuhteissa on draaman ainekset. Myös komedian.


      • Kotimmaaa

        "Jatkuvasti ollaan töykeitä, tylyjä ja naljaillaan ja vittuillaan käytännössä joka asiasta."

        -Mulle tulee mieleeni Suomi.


    • 13+2

      Niimpä. Aika monta turhaketta löytyy tällä hetkellä, joilla ei ole sarjalle mitään annettavaa, esimerkiksi mm. Brenda, Bob, Bernice, Laurel, Ali ja Kerry.

      • laurel ällöin

        pois joutaisivat nyt, mutta kyllä noillekin tulevaisuudessa tulee mielenkiintoisia juttuja, tarkoitan bobia ja brendaa....


    • Riidankylväjät

      Emmerdalesta on kyllä vaikea löytää, sellaista herttaista ja sydämellistä ihmistä. Kaikki on sellaisia äksyjä, töykeitä ja hyökkääviä. Riidansiementä kylvetään ahkerasti.

      • Emmestiina

        Onhan Sam! Hän luottaa kaikkiin, ei toivo kenellekään pahaa, ja on salaa paljon fiksumpi kuin muut uskovatkaan.
        Mutta tyyliin kuuluu, että tämä hyväntahtoisella ihmisellä on hiukan vintti pimeenä.
        Eihän hän muuten olisi niin herttainen.


    • Butch takaisin!

      Perusjätkiä vähän kuin ammoinen Butch on nyt mukana vain Dan. Ei juurikaan vehkeile tai ilkeile. Ja siis Andyä pidän toipilaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe