Pari kysymystä hiustensiirrosta

hiustensiirrostakiin

Olen viime aikoina erittäin vakavissani harkinnut meneväni hiustensiirtoon ja muutama kysymys asiaa koskien on tullut mieleeni:

1. Eli jos menen hiustensiirtoon, niin joudunko syömään finaa, jotta SIIRRETYT hiukset eivät lähtisi? Siis sen toki tiedän, että ne "alkuperäiset" hiukset jatkavat harvenemistaan, mutta siirrettyjen hiusten pitäisi kai pysyä ilman finaakin?

2. Joka paikassa sanotaan, ettei hiustensiirtoon saisi mennä liian nuorena, niin mikä on liian nuori ja miksei saisi mennä? Itse olen vasta 23, lieneekö järkevää sijoittaa hiustensiirtoon kaikki varani vielä tässä vaiheessa?

Kiitos.

5

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

      Olet kyllä tosi nuori hiustensiirtoon. Toisaalta
      5 vuoden kuluttua on vaivaan luultavasti löydetty
      konsti.
      Finaa on vedettävä, täällä palstalla kirjoitelaan
      kaikenlaista marginaalisista sivuvaikutuksista.
      Itse olen vetänyt 20 v. sperman tuotanto vähentynyt,
      ja sekään ei luultavast johdu gefinasta.Ei muuta
      oireita.
      Tosiasia on, että kyllä ne vaan lähtee, ilman
      finaa ( gefina ) Gefina vastaa finaa hinta murto-osa.
      vaikka otat gefinaakin, helposti käy niin, että
      tukka ohenee istutettujen takana, ja joudut
      istutuskierteeseen

    • Kyllä siirretyt

      hiukset pysyvät ilman finaakin. Jo finan vaikutusmekanismin perusteella olisi järjetöntä väittää että siirretyt hiukset tarvitsisivat finaa pysyäkseen päässä.

      Tosin jos et finaa käytä niin muutamassa vuodessa siirrettyjen taakset tulee kaljuvyöhyke kun kaljuus etenee. Silloin joudut taas siirrättämään lisää.

      Ei ole olemassa mitään absoluuttista "liian nuorta" ikää, mutta vasta lähempänä 20v on ongelma se ettei viel oikein tiedä kuinka nopeasta kaljuuntumisesta on kyse. Jos lähes kaikki hiukset ovat lähdössä ennen 30v niin ei kannata siirtoihin lähteä koska siirteet eivät riitä.

    • hiustensiirrostakiin

      Kiitos molemmille vastauksista.

      Periaatteessa voisin kyllä mennä nyt hiustensiirtoon ja sitten mennä vielä myöhemminkin, mikäli tarvetta ilmenee. Ensimmäiseen siirtoon riittäisivät omat pienehköt varani ja mahdolliseen toiseen siirtoon varmaan saisin vanhemmiltani rahaa. Sinänsä niskan alueen siirteiden riittämättömyys ei edes olisi paha juttu, koska saahan niitä karvoja otettua esim. rinnasta, käsistä tai jaloista. Finaa en mielelläni söisi, vaikka haittavaikutuksia ei tulekaan kaikille.

      Tällä hetkellä taistelen itseni kanssa siitä, että kannattaako minun mennä hiustensiirtoon vai ei. Sinänsä kannattaa, koska haluaisin että päässäni kasvaisi hiukset kuten useimmilla ikäisilläni. Toisaalta taas näytän kaljunakin hyvältä, mutta en haluaisi olla kalju... Varmaankin kaikki tätä viestiä lukevat ovat käyneet saman taistelun.

    • 123abc

      Kyllä ne siirrettyt hiukset pysyvät päässä lopun elämän, ilman mitään mönjää ja finaa.

      Et ole liian nuori hiusten siirtoon. Jos itse nyt päättäisin olisin mennyt hiustensiirtoon sitä mukaa kun hiuksia olisi lähtenyt.

      Tiedän kun olen kaksi kertaa käynyt hiustensiirrossa.

    • Hm....

      Jotain empiiristä tutkimusta ja arviointia voi tehdä
      katselemalla vanhempien sukulaismiehien päitä
      ja ylipäätään kaljuuntuneita miehiä, kuinka alas
      hiusraja on valunut ja kuinka tuuhea jäljellä
      oleva hiuksisto on.
      Sitten kannattaa arvoida mistä istuttuksessa
      otettavat hiukset tullaan - tultaisiin ottamaan.
      Vertailu antaa aika masentavan lopputuloksen
      jos ollaan realistisia.
      Täytyy toivoa että seuraavan 10 vuoden kuluessa
      jotain keksitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe