Narsistiäiti

Järkyttävää!

Lasten äiti on estänyt sovitut tapaamiset mitä erilaisimmin keinoin.

Lasten äiti on vieraannuttanut lapset isästään täysin, vaikka isä hoiti ennen lapset kokonaan, nykyään lasten isoäiti hoitaa lapset, kun äiti on mielenterveysongelmainen, laiska alkoholisti ja narsisti.

Nyt lasten äiti sanoo, että kun hän on lasten ainoa läheinen!

Eikö olekin ovelaa!

Vain nainen pystyy olemaan noin raaka ja lapsia ajattelematon.?!

63

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ymmärrä

      Tämä kyseinen lasten äiti käy joskus vähän töissä, kun on pakko, mieluummin ei. On töissä saanut näitä mielenterveyskohtauksia: lyyhistynyt lattialle, jne. Ei huvita syödä kyseisiä lääkkeitään. Saa silti juosta vapaana. Narsistina osaa manipuloida ihmisiä taitavasti. Välillä kun paha masennus päällä, ei pääse sängystä ylös päiviin. Sitten taas ryyppylausi ja miehiä riittää. Sossusta rahaa ja kaikki tuet osaa hakea.

      • Ollut raskasta

        Ja kaikki valitettavasti on ihan totta, ei Lissun kirjoittamaa.

        Ikävä kyllä.

        Vaan todellisesta elämästä.

        Tämä kyseinen nainen on jaksanut vainota entistä miesystäväänsä myös vuosia. Täällä on odotettu, milloin se loppuu. Tänä vuonna on vainoaminen kriminalisoitu, niin nyt on ollut hiljaista. Sitä kestikin vasta 10 vuotta sitä yksipuolista piinaa.


      • pipipääs

        Tuo ei ole narsismia. Oireitten perusteella bipolääri. Ihan selvä sellainen.


      • juu ainahan se
        pipipääs kirjoitti:

        Tuo ei ole narsismia. Oireitten perusteella bipolääri. Ihan selvä sellainen.

        a äiti terve vieraannuttaessaan ja manipuloidessaan lapsen isästään..
        että olette ämmät tyhmiä... mitä teette omalle lapsille, sairaita olette!


    • teille kummallekkaan

      ei kuuluisi olla lapsia. on väärin, että lapsilla on tuommoiset vanhemmat.

    • sossun mukaan

      mt-ongelmainen ei voi olla huoltaja ja tavata lastaan viranomaisten valehdellessa tuomioistuimessa lapsen olosuhteet..

      • sossu onkin

        mt-ongelmainen pedofiili..


    • en nyt uskois

      uskon että olet provo! ei jaksais millään uskoa

      • Ei taida olla provo. tutulta toiminnalta vaikuttaa.. Minun lapseni äiti on ollut pitkäaikaisissa mielisairaalahoitojaksoissa, yrittänyt useamman kerran itsemurhaa, on viillellyt itseään, paljon viiltelystä aiheutuneita arpia, harhanäkyjä, todettuna kaksisuuntainen mielialahäiriö, vakava-asteinen, parantumaton mutta siltipä vaan hänet on uskottu jopa yksinhuoltajaksi koska sosiaaliväki useista lastensuojeluilmoituksistakin huolimatta asettui vahvasti tukemaan tätä äitiä. Koskahan mahtaa tulla suru-uutinen ja sitten alkaisi selvitystyö ja todettaisiin ettei sellaista olisi voinut ennakoida ja että lastensuojelu teki kaikkensa. Mielisairailta huoltajilta tulee ottaa lapset pois huollostaan.


      • Eroäidit usein raakoja
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Ei taida olla provo. tutulta toiminnalta vaikuttaa.. Minun lapseni äiti on ollut pitkäaikaisissa mielisairaalahoitojaksoissa, yrittänyt useamman kerran itsemurhaa, on viillellyt itseään, paljon viiltelystä aiheutuneita arpia, harhanäkyjä, todettuna kaksisuuntainen mielialahäiriö, vakava-asteinen, parantumaton mutta siltipä vaan hänet on uskottu jopa yksinhuoltajaksi koska sosiaaliväki useista lastensuojeluilmoituksistakin huolimatta asettui vahvasti tukemaan tätä äitiä. Koskahan mahtaa tulla suru-uutinen ja sitten alkaisi selvitystyö ja todettaisiin ettei sellaista olisi voinut ennakoida ja että lastensuojelu teki kaikkensa. Mielisairailta huoltajilta tulee ottaa lapset pois huollostaan.

        Nyt viimeistään pitäisi tämä äitien paapominen lopettaa. Äidit tappavat lapsensa, koska kuvittelevat omistavansa heidät. Eron jälkeen käytetään vain koston välikappaleena.
        Ei siinä lasta ajatella, vain omaa vihaa.
        Isät monesti ovat parempia huoltajia, erityisesti kouluikäisten kanssa.
        Synnyttäminen ei anna mitään ylivaltaa, kenellekään.
        Äitien valtakausi voisi jo loppua.


      • ....
        Eroäidit usein raakoja kirjoitti:

        Nyt viimeistään pitäisi tämä äitien paapominen lopettaa. Äidit tappavat lapsensa, koska kuvittelevat omistavansa heidät. Eron jälkeen käytetään vain koston välikappaleena.
        Ei siinä lasta ajatella, vain omaa vihaa.
        Isät monesti ovat parempia huoltajia, erityisesti kouluikäisten kanssa.
        Synnyttäminen ei anna mitään ylivaltaa, kenellekään.
        Äitien valtakausi voisi jo loppua.

        Jos äidit on noin huonoja, niin mitä te olette tehneet, kun ette saa huoltajuutta? Minä olen nähnyt sen miten äideiltä viedään lapsia, kun eivät pysty heistä huolehtimaan, joten kumma miten te ette saa lapsianne itsellenne. Tai sitten väritätte kertomuksianne....


      • mutta kun ls on itse
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Ei taida olla provo. tutulta toiminnalta vaikuttaa.. Minun lapseni äiti on ollut pitkäaikaisissa mielisairaalahoitojaksoissa, yrittänyt useamman kerran itsemurhaa, on viillellyt itseään, paljon viiltelystä aiheutuneita arpia, harhanäkyjä, todettuna kaksisuuntainen mielialahäiriö, vakava-asteinen, parantumaton mutta siltipä vaan hänet on uskottu jopa yksinhuoltajaksi koska sosiaaliväki useista lastensuojeluilmoituksistakin huolimatta asettui vahvasti tukemaan tätä äitiä. Koskahan mahtaa tulla suru-uutinen ja sitten alkaisi selvitystyö ja todettaisiin ettei sellaista olisi voinut ennakoida ja että lastensuojelu teki kaikkensa. Mielisairailta huoltajilta tulee ottaa lapset pois huollostaan.

        mielisairas...mitä niille tehdään?


      • mikä siinä on niin v
        mutta kun ls on itse kirjoitti:

        mielisairas...mitä niille tehdään?

        Sinunhan on tuo helppo todistaa, kun menet tutkimuksiin.


      • kävin jo..
        mikä siinä on niin v kirjoitti:

        Sinunhan on tuo helppo todistaa, kun menet tutkimuksiin.

        terve olen ... lastensuojelun vuoro..


      • jos et muka ole hull
        kävin jo.. kirjoitti:

        terve olen ... lastensuojelun vuoro..

        No mikä sun ongelmasi sitten on?


      • ei ongelmaa..
        jos et muka ole hull kirjoitti:

        No mikä sun ongelmasi sitten on?

        viranomaisilla on ... nimeltä lapsen etu ja oikeudet


      • Oookei...
        ei ongelmaa.. kirjoitti:

        viranomaisilla on ... nimeltä lapsen etu ja oikeudet

        Eli sulle ei ole ongelma se, ettet saa tavata lapsia? Miksi sä sitten täällä vingut koko ajan.


      • ku oot idiioot
        Oookei... kirjoitti:

        Eli sulle ei ole ongelma se, ettet saa tavata lapsia? Miksi sä sitten täällä vingut koko ajan.

        etkä ymmärrä viranomaismafiaa ja valehtelua lapsia koskevissa asioissa


      • Helitär77
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Ei taida olla provo. tutulta toiminnalta vaikuttaa.. Minun lapseni äiti on ollut pitkäaikaisissa mielisairaalahoitojaksoissa, yrittänyt useamman kerran itsemurhaa, on viillellyt itseään, paljon viiltelystä aiheutuneita arpia, harhanäkyjä, todettuna kaksisuuntainen mielialahäiriö, vakava-asteinen, parantumaton mutta siltipä vaan hänet on uskottu jopa yksinhuoltajaksi koska sosiaaliväki useista lastensuojeluilmoituksistakin huolimatta asettui vahvasti tukemaan tätä äitiä. Koskahan mahtaa tulla suru-uutinen ja sitten alkaisi selvitystyö ja todettaisiin ettei sellaista olisi voinut ennakoida ja että lastensuojelu teki kaikkensa. Mielisairailta huoltajilta tulee ottaa lapset pois huollostaan.

        Sanot että mielisairailta vanhemmilta tulee ottaa lapsi pois. Tämä on hyvin yksioikoinen näkemys. Mielisairaita on maassamme valtavan paljon, eikä heistä läheskään kaikista ole lapsille vaaraa tai haittaa. Jos heiltä otetaan lapsi pois, olisi haitta lapselle paljon suurempi, kuin pienet ongelmat sairaan vanhemman kanssa kasvaessa. Ymmärrän toki sen, että aihepiiri on vaikea. Se, mihin raja vedetään, on vaikea määritellä.

        Minun lapseni isä on narsisti. Olen pohtinut hyvin paljon sitä, missä määrin hänen läsnäolosta lapsen elämässä on enemmän hyötyä kuin haittaa lapselle. Tietysti lapsi haluaa että hän tapaa isäänsä. Ja tapaakin. Toisaalta narsistin epäterve kasvatustapa sekä lasta hämmentävä käytös, ja vihamielinen suhtautuminen minua, lähivanhempaa, kohtaan, ovat haastavia asioita. Tietysti narsistin läheisyydessä lisääntyy myös vaara perheväkivallasta niin henkisesti kuin fyysisestikin. Narsisti kylvää ympärilleen vuoroin pelkoa ja ihailua. Se on henkisesti lapselle raskasta.

        Isoja asioita, ja vaikea on sanoa, mikä ratkaisu on paras... Täytyy jotenkin yrittää eteenpäin, ja toivoa parasta.


    • Hankipa se elämä

      Aloittaja on ilmiselvästi nainen eli uusikko ja on katkera ihan kaikesta! Muutenhan aloittaja olisi kirjoittanut "exä on minua vainonnut" :D

      • hankippa

        itse..


    • äiti ja viranomaiset

      hoitoon..

    • Ikävää!

      Tämä aloitus on niin valitettavan totta.

      Tämä tapaus löytyy Kotkasta.

      Varmasti ihan samanlaisia löytyy myös muualta Suomesta, ei ole ainutkertainen mitenkään.

      Totta sekin, että aloittaja on uusikko ja sekin, että vuosia kestänyt sekopäisen ihmisen piina käy kovemmankin ihmisen hermoihin. Vaikka olisi minkälainen ihminen, niin kun joku vainoaa vuosia yhtäjaksoisesti, niin tuntuu, ettei sitä enää jaksa millään. Se on sairasta.

    • ajetaan ls alas

      ja ryhdytään kapinaan lapsen oikeuksien puolesta toimimatonta viranomaismafiaa vastaan:)

    • liiba laaba

      Tuntuu tosiaan, ettei toimi tuo viranomainen "lastenvalvoja" lainkaan. Ne ovat vain lasten äidin äänikelloja, eikä lainkaan oikeiden asioiden puolesta puhujia.

      Kun lasten äiti on erittäin sairaalloinen narsisti, niin lastenvalvoja lähtee lasten äidin kanssa lasten isän kimppuun kaikin keinoin, lainkaan kuuntelematta lasten isän puolta asiasta, kuten meidänkin tapauksessa.

      Ja kun vaikka lasten isä todistaa osan asioista täysin valheelliseksi, tulee vain olkapäiden kohautus ja sitten jatketaan muista asioista kiusaamalla isää tai siis elatusavunmaksajaa, lasten isistä ei tietoa lasten ulkonäön huomioon ottaen.

      • se lauserakenne..

        Isää siis kiusataan, vaikkei tiedetä kuka se on? Kuka siellä lastenvalvojalla siis on jos isää ei edes tiedetä.


    • tais lastenvalvoja

      pan.na ämmän paksuks ite:)

      • suurin osa on naisia

        Ai nainen?


      • on miehiäkin..
        suurin osa on naisia kirjoitti:

        Ai nainen?

        mies


    • Tittiriritti! Juu!

      Lastenvalvojalla on tietysti se poloinen, jonka lasten äiti on erehdyttänyt maksamaan ne elatusmaksut vuosikausia.

      Siitä tulee kohtuullisen iso summa, kun lasketaan kaikki yhteen.

      Monta lasta, joka kuukausi, monta vuotta, rahat pois meidän taloutemme käytöstä ja nainen toisessa päässä vain jaksaa vainota, uuh!

      Olemme maksaneet täsmällisesti; menee tililtä automaattisesti ja se vain ilmoittelee, ettei ole maksettu, tulostan kuitit ja soitin viranomaiselle, että kuinka pitkältä ajalta haluat nämä kuitit, minulla on kädessä 10 vuoden kuitit, niin viimeksi ei enää halunnut yhtään kappaletta. Sanoin, että tämä on sillä tapana. Kahdesta perättömästä ilmoituksesta voi vetää käräjille, käskin muistuttaa äitiä siitä samalla.

      • täh?

        Siis miksi hankkia monta lasta, jos ei halua elättääkkin?Eikö ukkos ole kuullut dna testeistä. Niitä voi pyytää, jos ei usko lapsen olevan hänen. Lapset, kun eivät aina näytä vanhemmiltaan. Saisi siinä varmuuden, onko lapsi hänen ja pitääkö maksaa.


    • juu ne kusettaa

      valehtelee, manipuloi, vieraannuttaa lapset toisesta vanhemmastaan
      valehtelemalla lapsen olosuhteet vainotessaan miehiä ja lapsia lapsen
      oikeuksia vastaan..

      • täh?

        En kyllä ole vainonnut ex-miestäni, tai estänyt mitään. Äläpä sinä yleistä.


    • Oughei!

      Valitettavan moni on, jos sinä "täh?" olet niitä harvoja poikkeuksia.

      Ja yleistämisessä puhutaan toki niistä kaikista, jotka sitä tekee, ei ihan jokaisesta naisesta, eihän jokaisella naisella edes ole lapsia, eli ihan joka ikisestä ei näin voi edes puhua, joten vain se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa! OK?

      Ne jotka sitä ei tee, ei reagoi, he tietävät sen itse.

      • höpö höpö hö

        Eli, jos yleistetään kaikki äidit vieraannuttajiksi siihen ei saa reagoida?


    • Kiero mieli

      Kiinnität huomion vain "yleistämiseen".

      Asia johon on tarkoitus kiinnittää huomio on aivan toinen.

      Onko sinun elämäsi tärkein asia yleistäminen?

      Minusta aloittajan asia on järkyttävä ja yleistäminen on pikkujuttu tuolaiseen verrattuna.

      Voisit yrittää laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin jos suinkin kykenet, vai...

      • höpö höpö hö

        Kysyit "onko sinun elämäsi tärkein asia yleistäminen"?
        Siis minun vai? Enhän minä ole edes yleistänyt mitään... Henkilö jolle alunperin kirjoitin oli nikki oughei!, jonka mielestä yleistämiseen ei pidä reagoida. En ole missään vastannut aloittajalle, vaan siis erille nikille.

        Ps. En tiedä oliko tekstisi tarkoitettu edes minulle, koska et paina vastaa lokeroa kun kirjoitat viestisi. Sama vika kuin nikillä oughei....


    • Mikä kanava?

      Kyllä kyllä, ehdottomasti tärkeintä täällä ei ole nämä asiat, vaan se klikataanko täällä vastauslaatikkoa tai yleistetäänkö.

      • siitä vaan

        Joo jatka sinä selittelyjä...


    • Äiti on aina äiti

      Jep ja narsistiäiti jatkaa omaa sairasta käytöstään.
      ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

      Asianajaja Markku Salon mukaan virkakoneisto sallii persoonallisuushäiriöisten pyrkimykset kaikessa hiljaisuudessa (suora lainaus eräästä sanomalehdestä 17.10.2011). Otsikkona oli "Viranomaiset vietävissä"
      ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

      Älykkäänä ihmisenä narsisti muuntautuu sen mukaan, kuka on vastassa. Työssään hän on miellyttävä alansa ammattilainen.
      ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

      "En koskaan pelännyt vaimoani ihmisenä, mutta pelkäsin kaikkea sitä, mitä hän onnistui selkäni takana tekemään. Elin jatkuvassa pelossa, että mitä tahansa voi tapahtua koska tahansa. Mikään ei enää yllättänyt. Ja se uuvutti minut."

      • tais salo puhua..

        itsestään persoonallisuushäiriöisenä narsisina; valehdellen päämiehensä kanssa
        lapsen olosuhteet yhdessä viranomaisten kanssa narsistina lapsen edun ja oikeuksien vastaisesti.. kannattaa lukea asianajaja hannuniemen väitöskirja, tutki mukset miten salo aikanaan toiminut persoonallisuushäiriöisenä narsistina..kerto-
        en todellisuudessa itsestään.


      • seliseliseli
        tais salo puhua.. kirjoitti:

        itsestään persoonallisuushäiriöisenä narsisina; valehdellen päämiehensä kanssa
        lapsen olosuhteet yhdessä viranomaisten kanssa narsistina lapsen edun ja oikeuksien vastaisesti.. kannattaa lukea asianajaja hannuniemen väitöskirja, tutki mukset miten salo aikanaan toiminut persoonallisuushäiriöisenä narsistina..kerto-
        en todellisuudessa itsestään.

        Sä olet vain katkera, kun se tajusi minkälainen ihminen sinä olet. Hannuniemi (vaikka onkin pätevä henkilö) ei ole koskaan tavannut sinua, ja tuskin hänkään kieltää, että sinä voit olla narsisti, jos tapaisi.


      • seliseli..
        seliseliseli kirjoitti:

        Sä olet vain katkera, kun se tajusi minkälainen ihminen sinä olet. Hannuniemi (vaikka onkin pätevä henkilö) ei ole koskaan tavannut sinua, ja tuskin hänkään kieltää, että sinä voit olla narsisti, jos tapaisi.

        tai sinä narsisti yhäriruikku muiden yhäreiden ja viranomaisten kanssa; joka ei ymmärrä lapsen edusta, oikeuksista ja parhaasta mitään..
        l


      • seliseli..
        seliseli.. kirjoitti:

        tai sinä narsisti yhäriruikku muiden yhäreiden ja viranomaisten kanssa; joka ei ymmärrä lapsen edusta, oikeuksista ja parhaasta mitään..
        l

        ja mistäs tiedät onko hannuniemi tavannut minut vai ei..mistäs tiedät vaikka hannuniemi olis sukua mulle..taitaa sulla olla puurot ja vellit sekaisin ja muukin..


      • sorry vaan
        seliseli.. kirjoitti:

        ja mistäs tiedät onko hannuniemi tavannut minut vai ei..mistäs tiedät vaikka hannuniemi olis sukua mulle..taitaa sulla olla puurot ja vellit sekaisin ja muukin..

        Voi Kari kuule. Kyllä minä tiedän.


    • Hyvä Pirkko! =)

      Tottakai Pirkko sinä olet niin kaikkitietävä! =)

    • 918273645

      Piuhat poikki narsisteilta jo lapsena!

      Kiitos!

    • jepulisjeppeli

      Narsisteille tatuoitava otsaan "NARSISTI"

    • ohikulkijat

      Hyvä että lapsesi äiti on keksinyt keinot pitääkseen lapsensa suojassa sinulta. Pisteet hänelle. Eihän meistä kukaan kuvitttele, että sinun seurasi olisi hyväksi kenellekään lapselle. Kauaakaan ei tarvitse sinua kuunnella, ennen kuin huomaa että olet sekaisin kuin seinäkello. Hakeudu hoitoon.

      • siinäpähakeudut

        sossujen kanssa narsistina..kaikki on narsisteja:) heheeeeeee!!!!


      • seliseliseli
        siinäpähakeudut kirjoitti:

        sossujen kanssa narsistina..kaikki on narsisteja:) heheeeeeee!!!!

        Sinun mielestä kaikki sossut ovat narsisteja... Just joo.


    • katuvana

      Aloittajan tarkoittama narsisti-äiti on tehnyt kyseiset lapset jättämällä salaa ehkäisyn pois ja valehtelemalla huolehtineensa siitä. Sitten vain ilmoittanut, että onkin nyt raskaana, eikä sille enää voi sitten mitään, että on jo niin pitkällä. Näin 3 kertaa. Kun tuli 4:s kerta, miesystävä käski tehdä abortin, kun nainen erehtyi vahingossa sanomaan liian aikaisin. Mies oli kuukausia matkatöissä kokonaan poissa kotoa, joten ei nähnyt lainkaan naista pitkiin aikoihin.
      Ainoa ehkäisykeino olisi olut tuollaisen kanssa kieltäytyä kokonaan suhteesta moisen kanssa, minkä mies on jälkeen monta kertaa sanonut, mutta nyt se on armottoman myöhäistä.

      • vaimukanarsisti

        No ei kukaan mies ole niin idiootti (vai onko se mies kehitysvammainen?), että menee samaan lankaan neljä kertaa. Oletko ihan varma ettei tuo ole vain sulle kehitelty selitys, jolla yritetään lepyttää sun mustasukkaisuutta, tyyliin "en ikinä ole välittänyt siitä, se huijasi vaan".
        Eikö se mies osannut itse käyttää ehkäisyä, jos ei halunnut lapsia? Kondomi, vasektomia...never heard?


      • hurlumhellurei
        vaimukanarsisti kirjoitti:

        No ei kukaan mies ole niin idiootti (vai onko se mies kehitysvammainen?), että menee samaan lankaan neljä kertaa. Oletko ihan varma ettei tuo ole vain sulle kehitelty selitys, jolla yritetään lepyttää sun mustasukkaisuutta, tyyliin "en ikinä ole välittänyt siitä, se huijasi vaan".
        Eikö se mies osannut itse käyttää ehkäisyä, jos ei halunnut lapsia? Kondomi, vasektomia...never heard?

        Narsisti osaa esittää ja manipuloida todella taitavasti. Etkö ole lukenut mistään narsistista? Kyseisestä sairaudesta on tietoa vaikka kuinka. Se osaa esittää todella taitavasti ja kun on paljon poissa, niin esitys jatkuu...! =)


    • tämmönentappaus

      Juu, on niitä tapauksia muitakin joissa äiti on pystynyt piilottamaan lapsensa isältään.
      Eräs sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, silti virnomaiset uskoivat äitiä mitä.hän valehteli lapsen isästä. Milloin mies oli huumeiden käyttäjä, alkoholisti, väkivaltainen yms. Facebookissa kirjoitteli miehestä olemattomia juttuja. Mies ei voinut naiselle mitään. Ei ole nähdyt lastaan pariin vuoteen, eikä tiedäkään missä lapsi on.
      Mies on ihan normaali työssäkäyvä ihminen. Ei alkoholisti, huumeveikko, eikä väkivaltainen.

      • jatkoaseuraa

        Juu, on niitä tapauksia muitakin joissa äiti ja viranomaiset on pystynyt piilottamaan lapsensa isältään.

        Eräs sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, silti tuomioistuin uskoi äitiä ja viranomaisia mitä.he valehtelivat lapsen isästä. Milloin mies oli huumeiden käyttäjä, alkoholisti, väkivaltainen yms. kirjoitteli miehestä olemattomia juttuja. Mies ei voinut viranomaisille ja naiselle mitään. Ei ole nähdyt lastaan kuuteen vuoteen, eikä tiedäkään missä lapsi on.

        Mies on ihan normaali työssäkäyvä ihminen. Ei alkoholisti, huumeveikko, eikä väkivaltainen.


      • jatoisaalta
        jatkoaseuraa kirjoitti:

        Juu, on niitä tapauksia muitakin joissa äiti ja viranomaiset on pystynyt piilottamaan lapsensa isältään.

        Eräs sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, silti tuomioistuin uskoi äitiä ja viranomaisia mitä.he valehtelivat lapsen isästä. Milloin mies oli huumeiden käyttäjä, alkoholisti, väkivaltainen yms. kirjoitteli miehestä olemattomia juttuja. Mies ei voinut viranomaisille ja naiselle mitään. Ei ole nähdyt lastaan kuuteen vuoteen, eikä tiedäkään missä lapsi on.

        Mies on ihan normaali työssäkäyvä ihminen. Ei alkoholisti, huumeveikko, eikä väkivaltainen.

        No me kyllä tiedetään, että mikä sussa oli vikana....


      • jasussa
        jatoisaalta kirjoitti:

        No me kyllä tiedetään, että mikä sussa oli vikana....

        vikana; narsistina:)


      • seliseliukko
        jasussa kirjoitti:

        vikana; narsistina:)

        Ai jos ei ole sun kanssa samaa mieltä, on narsisti? Eipä ihmekkään että sun höpinöissä kaikki muut on narsisteja...


    • lissunexäkökertoo

      Onko kysymyksessä "lissu"?

      • tsippaduidaadaa

        Valitettavasti ei ole kysymyksessä "lissu". Tämä kyseinen nainen löytyy ikävä kyllä Suomen kauniista rantakaupungista ja sen saaresta ihan ilmi elävänä. On siellä aika tunnettu joidenkin mukaan aika häijynä ihmisenä. Kuten myös hänen äitinsä ja isänsä tunnetaan väkivallan käytöstä ja kuinka muutoin kuin alkoholin käytöstä. Lasten äidin isän veli oli yksi Kotkan "spurku", kunnes kuoli, kuten niillä on tapana, alkoholin liikakäyttöön ja sen aiheuttamiin seurauksiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe