Pakkotoisto

Nappiveikko

Sillä foorumilla on varmaan Suomen tiukin sensuuri. Pikkusenkin jos suhtaudut pilkallisesti kehonrakentajiin, niin ylläpito poistaa viestisi välittömästi.

Ylläpidolla lienee lääkitys kohdallaan. :-)

10

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapo-homppeli

      Sitä se "korvaushoito" tekee ihmisellä, kauhea paranoia ja agressivisuus koko ajan päällä. Ihmekös tuo jos hiukan viestejä katoilee kun sensorit pienessä ragessa niitä poistelee.

      • kUOLAMIES

        Se Mike Siren on oikea koomikko.


    • Sensuuri-Santra
    • yli40vmarttyyri

      teinitoiston omistaja on aivopessyt modetkin ryppyreijän nuolemis-mentaliteettiin.

      mike ei tunnetusti kestä lainkaan kritiikkiä häntä kohtaan, ja ylipäätänsä jokainen kommentti mistä hän ei itse pidä niin ne poistetaan. hän kyttää yömyöhään kommentteja mitä poistaa

      jos kumminkin useampi sattuu sitten sanomaan mikelle samaan aikaan hänen lapsellisesta käytöksesta, hän vetää marttyyrin viitan päälle
      "iha sama, mä en tee sit enään videoita!1"
      "joo joo mullo kaikki metodit vääriä ja te tiedätte kaiken paremmin tiedetään11!"

    • ---

      Homma on kuule ny niin että sun täytyy vaan opetella kunnioittaan bodarien auktoriteettiä. ;)

    • korruptio jyrää?

      Miksi poliisi ei valvo Teinitoistoa? Sitä kautta jäisi monet diilerit kiinni kun poliisilla on kuitenkin laitteet joilla jokaisen viestin lähettäjä selviää.

    • 19+8

      Tuohan on yhtä järkevää kuin mennä Fordharrastajien palstalle pilkkaamaan fordeja :D Pakkoko sitä pilkkaa on joka paikkaan mennä nillittämään? Täällä Suomi24:ssä voitte melskata vapaasti.

      Tosin tässä on se huono puoli, että tätä nyt ei lue kuin kourallinen ihmisiä, ja tuskin kohderyhmäkään on ihan bodareita. Trollaamisesta tykkääviä nettiurpoja enimmäkseen.

      • joku voi järkiintyä

        No onhan tälläkin ketjulla jo 105 lukijaa ollut joten aika iso kourallinen. :)


    • Gurkha

      Mä oon pakkiksen VIP-jäsen

      • entäs alastonkuvat?

        Oletko sinäkin sellainen vesihöyryhirviö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe