villakoira runkuttaa

saunankotaa

Mun melko uudella tyttöystävällä on villakoira joka runkuttaa jatkuvasti. Ärsyttävää tuollainen kun ei sen kanssa voi lähteä ulos ollenkaan kun on koko aika jonkun housun lahkeessa kiinni.
Mitä tommosen kiusankappaleen kanssa on tehty väärin ja mitä sille on vielä tehtävissä?
Voiko sitä jotenkin kouluttaa vai vienkö saunan taa?

21

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sut pitäis

      Vie ittes saunan taa. Sulla dh mitään tyttöystäviä ole, eikä tule olemaan.

      • saunankotaa

        Kuka on dh?


      • isoisoäiti
        saunankotaa kirjoitti:

        Kuka on dh?

        Eihän sitä kukaan tiedä, tällä palstalla ollaan vaan niin kiinnostuneita hänestä, että jos pienikin epäilys herää on heti sellainen rakkilauma perässä että pois alta.

        Niinkuin hyvin tiedätkin!


      • saunankotaa
        isoisoäiti kirjoitti:

        Eihän sitä kukaan tiedä, tällä palstalla ollaan vaan niin kiinnostuneita hänestä, että jos pienikin epäilys herää on heti sellainen rakkilauma perässä että pois alta.

        Niinkuin hyvin tiedätkin!

        Olenko minä dh vai?


      • Voiperse.
        saunankotaa kirjoitti:

        Olenko minä dh vai?

        Kyllä on tyhmää räpätystä taas, ei teillä oo mitään asiaa taas provoilijat?!


      • isoisoäiti
        saunankotaa kirjoitti:

        Olenko minä dh vai?

        Saat minun puolesta ollakkin, eihän se minua haittaa.

        Mutta tuota nim. voihanperse tuntuu joku ahdistavan, sen kimpussa on aina niitä provoja.


      • Voiperse.
        isoisoäiti kirjoitti:

        Saat minun puolesta ollakkin, eihän se minua haittaa.

        Mutta tuota nim. voihanperse tuntuu joku ahdistavan, sen kimpussa on aina niitä provoja.

        Mielummin näen turhan tekstin läpi kuin nielen kaiken mitä netti pitää sisällään. Sä ilmeisesti nielet, siinähän nielet, mut älä hullu nyt muille mene tunnustamaan! Provon järjenjuoksu tietysti ei ole fiksuimmasta päästä, tiedossa on. Saat anteeksi.


      • saunankotaa
        Voiperse. kirjoitti:

        Mielummin näen turhan tekstin läpi kuin nielen kaiken mitä netti pitää sisällään. Sä ilmeisesti nielet, siinähän nielet, mut älä hullu nyt muille mene tunnustamaan! Provon järjenjuoksu tietysti ei ole fiksuimmasta päästä, tiedossa on. Saat anteeksi.

        Itse olet provo. Surullista soteuudistukset ja kaikki muu kun orastavat mielenterveyden häiriöt jää tunnistamatta resurssipuutteen vuoksi.
        Jää sielunparannukset ja vastaavat suoli24 yhteisön ammattitaitoisille harteille.


      • isoisoäiti
        saunankotaa kirjoitti:

        Itse olet provo. Surullista soteuudistukset ja kaikki muu kun orastavat mielenterveyden häiriöt jää tunnistamatta resurssipuutteen vuoksi.
        Jää sielunparannukset ja vastaavat suoli24 yhteisön ammattitaitoisille harteille.

        Antaa voiperseen selittää, tuolla tietomäärällä kyllä mensan portaat on liian korkeat mutta lisää voi aina oppia, ellei muuten niin matkii toisia.
        Mutta olihan sinulla oikein asiaakin, se villis. Ota joka kerta niskasta kiinni ja pienen komennuksen kera nostat sivummalle,kyllä se siitä loppuu.


    • onnistuuhanse

      Koiraa ei ole kielletty silloin kun olisi pitänyt. Useimmiten nylkyttäminen on vain alistusele, johon tepsii kunnon komento. Joskus uroskoira on tosiaankin yliseksuaalinen, on siinä sitten muutakin oiretta, jolloin kastrointi auttaa.

    • no niin

      Vietti on normaali. Hankkikaa seksileluja sille ja eri huoneeseen missä ei ole silmien alla. Koulutus auttaa siihen jos väärässä paikassa, tyttöystäväsi ei ole sitä näemmä osannut edes kouluttaa. Hänen pitää hoitaa asia kuntoon pikimmiten ja hakea tietoa. Tai joku kouluttaja. Koira ei mene muita ulkona lähelle, niin kauan kuin ongelma on.

      • 98+987

        Seksilelullako yliseksuaalinen koira rauhoittuu.....nyt olet hakoteillä:kaverin koiralla oli seksileluna nalle, sairastui eturahuhsongelmaan, kastroitiin loppui ongelmat.
        Siis kieltoja, muuta tekemistä koiralle.


    • tuskin ongelma

      Alistaa ihmisiä,luulee itseään pomoksi.Vaatii kunnon koulutuksen, kieltoja ja rajoja kun toimii väärin.Jos ei auta kastraatio voisi tehota ;)

    • No voi, voi taas...

      Koittakaapa pervot tajuta, että koirilla nylkyttäminen on vähän eri asia kuin seksin harrastaminen. Se on alistusele, ja nartutkin sitä tekee, kuten myös kastroidut koirat, jos ei ole koiralle ihan selvää ettei se ole pomo.

    • jfks

      Kielto kun nylkyttää, lisää liikuntaa ja aktiviteetteja.Villis on reipas koira,joten 5-10 km lenkki tekee vaan hyvää.Jos niitä kävelytetään vaan parkkipaikan ympäri ja kotona pidetään lapsena niin tuleehan niistä vaikeita.

    • asdasdadsasdadsadasd

      Kielto, josta pidetään kiinni tai kastrointi.

      • saunankotaa

        Miten tommosta kieltää kun on saanut olla miten tahtoo? Onko siitä apua vaikka minä kieltäisin mutta tyttis ei?
        oppiiko koira olemaan runkuttamatta mun seurassa jos huitasen sitä joka kerta varovasti sanomalehdellä jos ei kiellot ja huudot auta?


      • isoisoäiti
        saunankotaa kirjoitti:

        Miten tommosta kieltää kun on saanut olla miten tahtoo? Onko siitä apua vaikka minä kieltäisin mutta tyttis ei?
        oppiiko koira olemaan runkuttamatta mun seurassa jos huitasen sitä joka kerta varovasti sanomalehdellä jos ei kiellot ja huudot auta?

        Oppii, kun jätät tuosta kirjoituksestasi varovasti sanan pois.!


      • Voiperse1
        isoisoäiti kirjoitti:

        Oppii, kun jätät tuosta kirjoituksestasi varovasti sanan pois.!

        Siis että hakataan oikeen kunnolla??? Mätkitään kovaa lehdellä?? Helvetin sairas!! Nyt lähtee taas ämmästä muutama ilmo.


      • isoisoäiti
        Voiperse1 kirjoitti:

        Siis että hakataan oikeen kunnolla??? Mätkitään kovaa lehdellä?? Helvetin sairas!! Nyt lähtee taas ämmästä muutama ilmo.

        missä sanoin että hakataan kunnolla? älä enää valeitasi jaarittele. Lähti muuten jo voipersestäkin.


    •  Ratkaisu

      Se haluu itsellensä runkutuskumppania. Ihmisen jalka käy korvikkeena, mutta ei juurikaan tyydytä villakoiran tarpeita. Hommaat sille pari rusakkoa kaveriksi. Tunnetusti villakoirat tykkää juoksea hyppivien eläimien perässä ja kiinni saatuaan nylkyttää itsensä läkähdyksiin. Jos kämppäsi on pieni, muuta isompaan, jolloin vaikka kolme rusakkoa mahtuu hyvin.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe