Kuinka moni nukkuu samassa sängyssä koiran kanssa?

Tiedonhaluinen naine

On ollut monta juttua, että jopa kahden ison koiran kanssa nukutaan samassa sängyssä. Itse ajatus mua inhottaa, koska en voisi kuvitella edes asuvani samassa asunnossa eläinten kanssa.

Joskus olen vieraillut näiden eläinihmisten asunnossa ja kova työ saada kaikki karvat vaatteista pois. Koiran ulon haju tuoksuu myös vallankin kostealla ilmalla omistajan vaatteista jonottaessa lähekkäin.

Miten poistatte kissan ja koiran karvat parhaiten, kun imuroinnillakaan ei niitä saa aina pois?

Koiran ja kissan omistajilta ei saa inttämälläkään vastauksia noihin asioihin. Häpeävätkö he noita asioita?

36

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+13

      Karvat saa vaatteista jeesusteipillä.

    • 5+18

      Naapurin tyttö leikkii meidän tytön kanssa ja kertoi, että koira nukkuu äidin sängyssä. Koi ra osaa käydä pissalla parvekkeella.

    • Nukkuuhan jotkut

      Karvaisen apinan kanssakin (mamun) samassa sängyssä, karvoja joka puolella ja otus haisee hevosen kuselle kuten kassajonoissa hyvin huomaa.

      • 15+8

        Peukuta itsäsi lisää!


      • peukuta itseäsi
        15+8 kirjoitti:

        Peukuta itsäsi lisää!

        perseeseen :)


      • 15+16

        Nojoo, taidat olla itse niin epämuodostunut yksilö, että vain kusen hajun voit aistia. Helppo on syyttää muita hajuista, kun et taida huomata, että oma vaippasi vuotaa.


    • Kuinka moni

      syö pitsaa ja kebabbia missä on räkää ja leipurin kropasta irronneita karvoja, räkä lentää kun nämä annoksia tehdessään koilottavat samalla täysillä.

      Yleensä kokeilla on lakit ja takit, nämä karva olennot hääräävät akanhakkaaja paita(henkselipaita) päällä väsäämässä evästä.

      • miksi häpeä?

        Voiko selvemmin ilmaista, että minä nukun koiran kanssa ja häpeän sitä sanoa julkisesti, kuin tämän mielipiteen kirjoittaja tekstistä tulee ilmi.


    • surullista on

      Upea nainen jonka nappasin illanvietosta ja jouduin lopettamaan suhteen. Hänellä oli reippaan kokoinen koira makkarissa joka murisi ensin ja sitten kävi haistamassa mun miehisyyden.

      Pelotti josko tuo kuohii mun heti kerralla ja ottaa välipalan. Piski joutui kuitenkin parvekkeelle kun jatkettiin lähempää tuttavuutta mutta aina mun nähdessään sillä on ilkeä katse joten suhde lopahti siihen.

    • hygieeniaa

      Lapsiperheen koirahyysäykseen pitäis puuttua kovalla kädellä lastensuojelun.

      Jos äiti ja isä paijaa ja nukkuu koiran kanssa ei siitä tule kovin kannustava esimerkki kasvavalle musikalla.

      Paijaa niitä omia lapsia niin ei jää aikaa koiriin ja kissoihin ja niiden tassuissa sisälle kuljettamaan saasteeseen.

      • Asdgkgjölkj

        Hygienia-sanassa on vain yksi e. Hygieenia, sanoo juntti, joka ei tunne sivistyssanoja.


      • pohojalaanen100
        Asdgkgjölkj kirjoitti:

        Hygienia-sanassa on vain yksi e. Hygieenia, sanoo juntti, joka ei tunne sivistyssanoja.

        Juntti ei tunne pohjanmaan murretta. Meillä siinä on kaksi e-kirjainta. On ilmeisesti suomenkielinen käynyt ruotsinkielisen koulun ja yrittää tylyttää täälä finnjeeveliä.


      • Pohjanmaa tulee isolla
        pohojalaanen100 kirjoitti:

        Juntti ei tunne pohjanmaan murretta. Meillä siinä on kaksi e-kirjainta. On ilmeisesti suomenkielinen käynyt ruotsinkielisen koulun ja yrittää tylyttää täälä finnjeeveliä.

        Hygieeniaa-tyyppi on moukka ja juntti. Ei osaa edes välimerkkejä kirjoitukseensa laittaa. Tai sitten on keskivaikeaa pahempi luki-häiriö. Kuuluuko sekin "pohojalaasuutehen"? Näyttää kuuluvan. Sama kirjoitushäiriöisyys luonnehtii myös tyyppiä pohojalaanen100.


      • vaasalainen s
        Pohjanmaa tulee isolla kirjoitti:

        Hygieeniaa-tyyppi on moukka ja juntti. Ei osaa edes välimerkkejä kirjoitukseensa laittaa. Tai sitten on keskivaikeaa pahempi luki-häiriö. Kuuluuko sekin "pohojalaasuutehen"? Näyttää kuuluvan. Sama kirjoitushäiriöisyys luonnehtii myös tyyppiä pohojalaanen100.

        Olisiko sinulla myös syytä lisäkoulutukseen?


    • pohojalaanen 100

      Tuohon kinaan kirjoitusvirheistä voi ottaa osaa. Isoista kirjaimista valittava on selvästi sama kirjoittaja kuin "Kuinka moni" nikke.

      Väliviiva on yleisin kirjoitusvirhe, joko väärässä paikassa tai ei lainkaan.

      Esimerkiksi koiraseksi tai koiran seksi ei tule väliviivaa.

    • kerrostalosta

      Kyllä minä annan koiran nukkua sängyllä päivisin mutta päiväpeitteen otan pois illalla, kun on karvoja ja koiran suojarasvaa.

      Illalla panen sen eri huoneeseen muuten tulee sänkyyn yöllä ja häiritsee yöunia.

    • 13+20
    • metsäst

      Omistan metsästyskoiran ja ongelmana on sen kanssa ihmisten ulosteet metsässä. Koira sotkee itsensä yltä'päältä löytämäänsä ulosteeseen.

      Pitää etsiä vesioja jossa pesee tämän "petikaverin". Ei tule mieleenkään nukkua tai pusutella moisen kanssa.

      Eikö ihmiset pysty jättämään jätöstään paikkaan josta koirat ei niitä saa turkkiinsa. Jo risuilla peittäminenkin auttaisi.

      • 1333hhhh

        Helppo tuo ongelma hoitaa kuntoon. Koira tuntee haisevansa todella pahalta ja koko metsä tietää kilometrin päästä oudon ihmishajun, kun kotona olet pesnyt sen shamppoolla.

        Kunhan annat sen haista pahalle omissa eritteissään niin eihän se etsi metsästä peitehajua.

        Tuoksahtaa todella melkoisesti, kun lähtee kosteasta syysmetsästä kotiinpäin ja koiran ulo pääsee oikeuksiin. Ei sitä pussaile innokkaampikaan fani.


    • järkeä kotiin
    • äiti naapurista

      Moni leukemian saaneen lapsen läheinen pelkää sairauden tulleen kotikissan välityksellä.

      Kissa päästetään ulos vapaaksi ja sieltä se kuljettaa myyrien, rottien, hiirien ja roskapaikkojen pöpöjä kotiin. Kotona lapsi leikkii lattialla ja saa kissan kuljettamat terveiset siltä.

      Tuosta ei ole mitään tutkimustieto olemassa mutta pienikin mahdollisuus pitää ottaa huomioon lapsen kanssa.

    • +5+5

      Mä Katson ikkunasta, kun naapurin lemmikkikissa tulee tontin kautta ja kuseksin sen reitille itsekkin.

      Naapurissa otetaan syliin ja paijataan mun jätöksissä kulkenutta kisua. (en yhtään nauti siitä)

      • hyi...

        toiset panee koiraa tai koira panee.


    • siisti hauva
    • Lahnahtava

      Mä nukun lahnan kanssa.

      • 18+29

        Viikon paras!


    • lenk-keilijä

      Miksi tulee mieleen iltalenkillä aina, kun näkee koiranulkoiluttajan, että siinä menee eläimen hyväksikäyttäjä.

      • Helppo selitys

        Olet suuri perverssi.


    • työnjohdossa

      Onko yhteys koiraan kohdunkaulasyövän esiintymiseen, kun yllättävän monella sairastuneella naisella on koira?

      Työskentelen naisvaltaisella alalla ja olen seurannut parikymmentä vuotta asiaa.

    • hauhau monesti

      Seuraavaksi pitää saada tasa-arvo niin, että mä saan mennä mun koiran kanssa viralliseen avioliittoon.

      Minä todella rakastan sitä niin miksi en saisi samaa oikeutta, kuin muutkin. Ei me pystytä lisääntymään mutta ...

      • eronnut täti

        Tarkoittaako tuo sitä, että voit adoptoida lapsia ja ottaa huostaanotettuja perheen muodostamiseksi, kun olet mennyt koirasi kanssa vihille?

        Toivottavasti Mäkinen sun vihkii. Sossutädit suostuvat kyllä sijoittamaan huostaanotettuja koiraperheeseen.


    • penaali antti

      itse olen pyrkinyt nukkumaan karvattoman naisen kanssa(hiukset saa ja pitää olla)olen myös itse lyhytkarvaista mallia oleva uros...näin ollen jos jommalle kummalle tulee kiima aika on hieman vähemmän karvoja myös suussa.

    • pukkikin

      Huomasin tämän jutun. Mulla oli pikkujoulussa tuuria ja sain pirun nätin naisen kierrokseen, oli vielä toiselta osastolta.

      Rivarissa odotti ylläri, makkarissa kans odotti iso koiran holokku sängyssä. Koira joutui verannalle loppuyöksi. Kotiin, kun pääsin niin tuoksahdin koiralle ja karvoja oli ainakin miljoona ja vielä puvussakin, vaikka en puku päällä nukkunutkaan.

      Nyt varmasti kysyn aina ensin lemmikin tilanteen naisen luona ja haen haalarit kotoa. En kuitenkaan selibaatis ole.

    • moppekin
    • Tinkimaito 56

      On torettu oikein lääkärin suulla, että niissä perheissä joissa on kotieläimiä, koiria tai kissoja, ei lapsilla ole likikään paljoo allergioita sitten vanhempanakaan. Liika hygienia on vaaraksi lapselle ja miehen laiteille.

      Jos ei ihminen eläimistä tykkää, siinä on jokin muukin asia aika pahasti vialla.

      • penipen

        Oon samaa miältä. Naapurin pokakin sekaantui lehmään, kun oli niin viriäs kunnos ja jäi siitä kiinni.

        Tuamari kysyi ilkikurisesti miltä se tuntui, niin nuoren miehen vastaus oli, että "muuten kivalta mutta oli pitkä matka käyrä pussaamas". Koiran kans on vähän lyhyempi.

        Ite en asustele eläinten kanssa samassa asunnossa, tuli sitten millaisia allergioita hyvänsä mun koiran paikka on pihalla vahtimassa kartanoa. Tykkään siitä vaikka en nukukkaan samassa hetekassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe