Miten saada noin viisi kiloa pois kuukaudessa??

reneleena

Laittakaas nyt tähän ketjuun kaikki mahdolliset vinkit ja tsempit miten saada painoa pois ja kuinka pääsen eroon ylimääräisestä turvotuksesta ja kasvojen pöhötyksestä!

Olen myös aikamoinen ylensyöjä. Kotiäitinä ja kotona lojuessa tulee vähän väliä syötyä kaikenlaista rasvaista ruokaa ikäänkuin ajan kuluksi ja annoskoot ovat päässeet kavamaan pikkuhiljaa suuremmiksi. Yrittäessäni pienentää annoskokoja, vähemmällä syömisellä alan voida herkästi pahoin. Tulee huimausta ja alkaa oksettaa. Plääh..

14

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asff

      Kunnon aamupala päivällä normia kotiruokaa ei pakko olla perunaa jne..tilalle kasviksia salaattia ja sitten vaan jättää ne herkut pois juo vettä rahkat ja smoothiet on käteviä aamu/iltapaloja

      • kasvisruokavalio

        "Normia kotiruokaa" on muuten todella mitään sanomaton ohje. Esimerkiksi minun lapsuudessani se normaali kotiruoka oli perunaa lähes joka päivä, paljon punaista lihaa ja salaattia ehkä kerran viikossa lisukkeena. Olin jo lapsena ylipainoinen tuolla ruokavalioilla.

        Nykyään syön paljon kasviksia ja juureksia, vaalea lihaa ja täysjyvätuotteita silloin tällöin. Olen -30kg kevyempi kuin aikanaan kotoa pois muuttaessani, enää ei turvota eikä väsytä, olo on mitä loistavin.


    • cuba libre

      Eiköhän se onnistu kun haluat laihtua. Ja se, lähteekö se viisi kiloa kuukaudessa vaiko kolmessa kk:ssa on aika yhdentekevää.

      Laihtuminen edellyttää, että muutat tottumuksiasi pysyvästi, eli projektiin mennee kymmeniä vuosia, olettaen että olet pitkäikäinen ihminen.

    • diplomiliikkuja

      Älä loju kotona. Mene lenkille niin voit sitten vähän napostellakin, ei heti näy vyötäröllä. Jos sinulla on lapsia niin ota mukaan kärryyn ja pikkuhiljaa siinä hölkkäilet vaunujen kans, niin me vaimon kans tehtiin kun lapset oli pieniä ja hyvin onnistu. Nyt joku tänne kirjoittaa ettei ole aikaa kun on niin päljon kotitöitä tehtävänä, Hienoa kun kirjoitit rehellisesti seuraavaa; ( Kotiäitinä ja kotona lojuessa ) Itsekkin joitakin vuosia sitten hoidin lapsia kotona niin kyllä siinä oli paljon luppoaikaa, vaikka normaali kotihommat piti päivittäin tehdä. Kärryjen kans oli ihan leppoista vähän hölkkäillä kun mentiin ulkoilemaan leikkipuistoon.

      • koita jo tajuta

        Voi v....u että taas tuo yks jaksaa jauhaa lenkille menosta mitä järkee on hulluna ravata lenkillä ja sit saa syödä mitä haluaa.Ennemmin muutan ruokavaliota ja käyn lenkillä sillon kun huvittaa herkuttella voi kerran viikossa


      • diplomiliikkuja
        koita jo tajuta kirjoitti:

        Voi v....u että taas tuo yks jaksaa jauhaa lenkille menosta mitä järkee on hulluna ravata lenkillä ja sit saa syödä mitä haluaa.Ennemmin muutan ruokavaliota ja käyn lenkillä sillon kun huvittaa herkuttella voi kerran viikossa

        vastaus: koita jo tajuta

        Huomaathan itsekkin että sinulla on nikkiksiä kun yrität kuilottaa jollakin niukalla ruokavaliolla. Ei minun tarvitse kiroilla ja olla agressiivinen jos joku kirjoittaa aloittajalle jonkin vinkin tuohon "ahdinkoon" :) Minäkin herkuttelen enemmän viikonloppuna ja hyvin on mennyt. Varmaan jokainen käy lenkillä kun haluttaa, ainakin minä käyn ja nautin siitä kun energia oikein virtaa ja sitten lenkin jälkeen on mukava rentoutua vaikka tv:n ääressä katsellen jotain mukavaa ohjelmaa.


      • cccc
        diplomiliikkuja kirjoitti:

        vastaus: koita jo tajuta

        Huomaathan itsekkin että sinulla on nikkiksiä kun yrität kuilottaa jollakin niukalla ruokavaliolla. Ei minun tarvitse kiroilla ja olla agressiivinen jos joku kirjoittaa aloittajalle jonkin vinkin tuohon "ahdinkoon" :) Minäkin herkuttelen enemmän viikonloppuna ja hyvin on mennyt. Varmaan jokainen käy lenkillä kun haluttaa, ainakin minä käyn ja nautin siitä kun energia oikein virtaa ja sitten lenkin jälkeen on mukava rentoutua vaikka tv:n ääressä katsellen jotain mukavaa ohjelmaa.

        Tukehu lenkkipolulle


      • diplomiliikkuja
        cccc kirjoitti:

        Tukehu lenkkipolulle

        vastaus:ccc

        Minulla kulkee happi hyvin lenkkipolulla jos sinulla on tukehtumisen tunnetta niin aloita pikkuhiljaa.


    • 2+20

      Älä pienennä niitä annoskokoja kerralla liikaa. Tai oikeastaan toi ei auta siihen kk:n määräaikaan.

      • hah ja hoh...

        Diplomiliikkujaa voi verrata vhh puustiseen tämä käskee syödä laardia eikä tartte liikkua yhtään ja tämä toinen käskee ravata hulluna lenkillä ja voi mussuttaa mitä vaan.Kyllä ootte melkosia terveyden perikuvia


    • diplomiliikkuja

      Vastaus: hah ja hah....

      Monesti olen kirjoittanut seuraavaa ( NORMAALIA KOTIRUOKAA. ELI NORMAALIN RUOKAYMPYRÄN MUKAAN ) lue tämä isolla kirjoitettu teksti ja mutustele tekstiä rauhassa. Lue sitten vielä kerran ja mutustele hieman pitempään niin löydät varmaan siitä jonkinnäköisen sanoman, eikö vain. Kirjoitit: ( käskee ravata hulluna lenkillä ) Minä kirjoitin: ( Varmaan jokainen käy lenkillä kun haluttaa.) lue nyt tämä niinkuin luit edellisen ja tee samoin. Ok, saitko luettua. Hyvä. Kirjoitin.( Minäkin herkuttelen enemmän viikonloppuna ja hyvin on mennyt.) nyt luet tämän samoin ja laita paino sanalle viikonloppuna ja hyvin on mennyt. Onko tässä ollut jotain ongelmaa? Minun mielestä ei ole ollut :) Eli yhteenveto tässä minun ajatuksessa on, normaali ruokaympyrä ja liikunta= virkeä hoikka olemus:) eikö kuulostakkin hyvältä ja näyttääkin kroppa hyvältä:) Siinä sinulle vähän faktaa: Terveysliikunnalla on kymmeniä suotuisia vaikutuksia elimistön toimintoihin. Se parantaa heikentynyttä sokeriaineenvaihduntaa, vahvistaa luustoa, helpottaa stressinhallintaa, alentaa kohonnutta verenpainetta ja korkeaa kolesterolia ja pienentää liikapainoa. Se ehkäisee sydän- ja verisunisairauksia, tyypin 2 (aikuisiän) diabetesta ja tuki- ja liikuntaelinten sairauksia. Ei muuta kuin kaikki liikkumaan oman voinnin mukaan, mutta ei ole pakko:)

      • hohoijaa

        Tän tyypin täytyy olla puustisen sukulaisia samaa paskaa jauhaa päivästä toiseen


      • diplomiliikkkuja
        hohoijaa kirjoitti:

        Tän tyypin täytyy olla puustisen sukulaisia samaa paskaa jauhaa päivästä toiseen

        Vastaus; hohoijaa


        Kuka tämä Puustinen on kun siitä jauhat , onko se sinun kaveri? Nämä minun vinkithän on ihan yksinkertaisia niin tuntuu samanjauhamiselta, onkin periaatteessa. Tämä toimii ja ei tarvitse opetella joka päivä eri diettisysteemejä. Ihmettelin noita tähtejä tuossa sinun kirjoituksessa niin näytti olevan että on poistettu kirosanoja. Minua toisaalta säälittää, tuokin sinun teksti on kirjoitettu nälissään hernepussi sylissä, Nälkä näyttää tekevän tuollaista agressiivista käytöstä, sitten se puretaan meihin jotka pystyy syömään mahan täyteen ihan iltapalallakin. Onneksi meitä on moneksi niin näitä kirjoituksia voi vähän suodatella:)


      • haloo...
        diplomiliikkkuja kirjoitti:

        Vastaus; hohoijaa


        Kuka tämä Puustinen on kun siitä jauhat , onko se sinun kaveri? Nämä minun vinkithän on ihan yksinkertaisia niin tuntuu samanjauhamiselta, onkin periaatteessa. Tämä toimii ja ei tarvitse opetella joka päivä eri diettisysteemejä. Ihmettelin noita tähtejä tuossa sinun kirjoituksessa niin näytti olevan että on poistettu kirosanoja. Minua toisaalta säälittää, tuokin sinun teksti on kirjoitettu nälissään hernepussi sylissä, Nälkä näyttää tekevän tuollaista agressiivista käytöstä, sitten se puretaan meihin jotka pystyy syömään mahan täyteen ihan iltapalallakin. Onneksi meitä on moneksi niin näitä kirjoituksia voi vähän suodatella:)

        Laihtua voi ilman liikuntaa perunat on täyttä p...a siinä ei ole kun tärkkelystä riisit makaroonit jauhot leivät on turhaa ravintoo nostattaa vaan verensokeria...Noitten tilalle rehuja juureksia salaattia jne kaikkia kun ei kiinnosta se lenkillä käynti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe