Asuuko naapurissasi kyttääjä?

tyrmistynyt

Mistähän näitä joka paikkaan nenäänsä pistäviä kyttääjiä oikein riittää?
Täällä meillä eräs naisihminen juoksee roskikselle sen jälkeen, kun olet sinne pussukan käynyt viemässä. Aukoo varmaan kaikki pussit ja tutkii onhan lajittelu sujunut oiken. Nostelee roskiksista ulos mielestään sinne kuulumattomat tavarat.

Lappuja ilmestyy ilmoitustaululle siitä miten ihmisten pitäisi itse viedä esim. rikkoutunut kuivausteline kaatopaikalle.

Eikö tuollaisilla ihmisillä oikeasti ole muuta elämää? Kaivella toisten roskia?

26

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lojko

      No on kyllä aikamoista kyttäämistä. Eri asia jos dyykkaa.

    • Oma vika

      Loppuu se kunhan kehtaatte ja opitte lajittelemaan jätteenne oikein.

    • Trevoc

      Nyt tulee yksi jäte pömpeli lisää, pakkausmuovi täytyy lajitella.
      No sitten.....

      Mitä kärpänen sanoi lennettyään hevosen suuhun?
      – Nyt olen turvassa.

    • Kuriin vaan !!!

      Etkö pölvästi tiedä, että väärin lajitellut jätteet tulevat kalliiksi taloyhtiölle.
      Minä en ainakaan halua maksaa muiden välinpitämättömyydestä ylimääräistä!
      Hyvä että joku viitsii valvoa, kuka pölvästi ei noudata sääntöjä!!!
      Se kuivausteline ym sähköromut pitää tosiaaankin sinun itse viedä asiaankuuluvaan paikkaan, ei taloyhtiösi niitä ole velvollinen kuskaamaan ja siitä eri maksua maksamaan. Hooda romusi itse!

      • Ohoops

        Mistäs lähtien vaatteiden kuivausteline on ollut sähköromua? Kaatopaikka/ seka-
        jätettähän se on.


      • Kuriin vaan !!!!
        Ohoops kirjoitti:

        Mistäs lähtien vaatteiden kuivausteline on ollut sähköromua? Kaatopaikka/ seka-
        jätettähän se on.

        Kuka väitti sitä sähköromuksi? Ei kukaan.
        Mutta se kuivausteline on iso romu joka ei sovi keräysastiaan! Astian ulkopuolelle EI SAA JÄTTÄÄ MITÄÄN. Siksi se on toimitettava itse jonnekin asinmukaiseen paikkaan. Fiksumpi tietysti pilkkoo sen.

        Vois sitä käyttää järkeäkin, kun näihin viesteihin vastailee!!!


      • havataoiejtwiejt
        Kuriin vaan !!!! kirjoitti:

        Kuka väitti sitä sähköromuksi? Ei kukaan.
        Mutta se kuivausteline on iso romu joka ei sovi keräysastiaan! Astian ulkopuolelle EI SAA JÄTTÄÄ MITÄÄN. Siksi se on toimitettava itse jonnekin asinmukaiseen paikkaan. Fiksumpi tietysti pilkkoo sen.

        Vois sitä käyttää järkeäkin, kun näihin viesteihin vastailee!!!

        "Se kuivausteline ym sähköromut"

        Tuossa juuri sinä väitit kuivaustelinettä sähköromuksi. "Ynnä muut sähköromut".

        Kaltaisillesi järjestetään edullisesti suomen kielen kursseja.


    • jäte

      Asun vuokralla yksityisellä.Arvaa vaan lajitelenko...

      • siitä eroon pääsette

        Voihan sitä vahingossa viedä vaikka mitä sinne ihminen kun on erehtyväinen.

        Sitten jos hyvin monelle sattuu sellaisia kummallisia pikku vahinkoja niin joutuu siinä valvoja lujille, tai siis se kyttäilijä.

        Ei väkisin vaan väsyttämällä.......


      • Mulle kaikki heti

        Sinulle pitäisi panna moninkertainen vuokra.
        Toisekseen, sinulta pitäisi kieltää minkään jätteen tuominen yhteisiin jäteastioihin.
        Hoida itte pask as ja romus kaatopaikalle.

        Minkähänlaisia yhyeiskunnan jäseniä sinumkaltasisistas kasvaa? Kalliiks tulee elämä tolla tyylillä, maksa siinä sitte valittamatta veros. Omaa asuntohan sulla ei ole ikinä varaa ittelles ostaa, toisten nurkissa luuhaat ja sotket.


      • sekajätettä

        Et ole ainut. Varsinkin vanhemmalla ikäpolvella on tapana pistäytyä roskiksella yhden pussin taktiikalla.


      • odiuhfi

        Noh, sinunlaistesi takia yhtiövastikkeet nousee ja sen mukana vuokrat.


    • älä tallaa nurmikoit

      Tässäpä kommuunissa asuu muori,joka valokuvaa lapsia, kun leikkivät nurmikolla! Ei saa tallata nurmikoita sanoo hän.Ja isännöitsijälle valitusta kuvien kera, heh.
      Voe saatana!

    • talkkari-Tapio

      nämä kyttääjät kuuluvat biojätteisiin, jos ette tienneet.

    • vai että semmosta

      Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata lajitella omat paskansa oikein, kun jo lapsetkin sen osaa, olla sen verran tapoja, että paskansa hävittämisessä ottaa huomioon muutkin ihmiset. Kaatopaikalle sellaiset suuremmat jätteet joilla mahdollisesti täytetään kerralla jäteastia niin, ettei muiden roskat enää sovi. Kaatopaikalle asti ei tarvii lähteä kaikkien jätteiden kanssa, vaan kierrätyskeskus ottaa vastaan, metalleja, eletroniikkaa, kodinkoneita, sohvia astioita jne, rikkoutunut kuivausteline on metallia, joten kierrätykseen tai kuusakoskelle. Joistakin jätteistä joutuu maksamaan kierrätysmaksun kuten esim. käyttäkelvottomista huonekaluista. Kaupungissa on monia kierrätyspisteitä, jonne voi viedä lasia, lehtiä jne, siinä säästää omankin taloyhtiön jätekustannuksissa, jotka näkyvät suoraan vastikkeissa ja vuokrissa. Ei siinä ole mitään väärää, että joku tunnollinen ihminen laittaa roskat oikein kun te moukat ette niin yksinkertaista asiaa osaa tehdä?

    • eko-10,hekoheko

      Nuuski sinä kyttä vaan niitä jäteastioita, jos sinusta ei kerran muuhun ole.

    • Työn tekijä

      Vien kaikki roskani kaupungin jätelavalle.

    • Opastaja

      kyttääjät.net/historia/

    • Tynnyri liika

      Roskista saa hyvää käyttötavaraa, vähän viksailee, niin johan taasen pelittää. Ja hintakin on aika edullinen, senkun hakee vaan.
      Radion toin viimeksi, oli asemalanka poikki, antenni oli poissa, myös verkko kaapeli puuttui. Pian ne laittelee kuntoon, nyt rallattaa kuin uusi.
      Pesukone on romuista, jos pysähtyy, vaihdan koko ohjelmarummun, tai jotain muuta varaosia on.
      Muovikelmua olen ottanu pinon päälle, sadesuojaksi.
      Kaikista parasta tuossa on kun tapaa, samanhenkisiä ja niitä on paljon. Kun käy romulavalla, niin se on sama tune, kuin kävis Stokmannilla.

      • haittaax

        HUURINAISELLA ei kuulema haittaa mittään vaikka kuski syöpi kuormasta?? jos on nälkä....


      • lajittele roskas ite
        haittaax kirjoitti:

        HUURINAISELLA ei kuulema haittaa mittään vaikka kuski syöpi kuormasta?? jos on nälkä....

        Jospa se naisihminen kyttää vain sinun roskiasi,koska on huomannut että juuri sinä aiheutat taloyhtiölle sakot typerällä käytökselläsi.Meidän taloyhtiössä tämmöiset asiat hoidetaan paljon "solidaarisemmin".Eli ei mitään lappusia ilmoitustaululle,vaan roskiksen ulkopuolelle jätetty rikkoutunut kuivausteline "palautetaan" ystävällisesti asukkaan oven viereen takaisin tai auton tuulilasista läpi,heh:)


    • Pilvi palvelu

      Noista viesteistä voi päätellä, että taloissa on erilainen kultuuri. Se on hyvä, että on raakaa voimaa takana, asukkailla on varmaan vakiovarusteena, kypärät päässä.

    • Kyttäään

      Ei asu naapurissa, vaan meillä. Minä kyttään, ja ihan varmasti kyttäänkin mm. väärin lajiteltuja kartonkeja. Ääliöt panevat palaviin roskiin taittelematta isoja pahvilaatikoita. Kaksi virhettä:
      1. Eivät kuulu palaviin, kun meillä kerätään kartonki omaan astiaan
      2. Vain idiootti maksaa ilman pois kuljettamisesta, kun laatikkoa ei hajoteta tai taitella littuun.
      Onneksi ovat usein niin loppuun saakka idiootteja, että jättävät laatikkoihin nimikylttinsä todisteeksi.
      Mikä tässä on niin vaikeaa? Ja mikä "kyttäyksessä" väärää. Eipä tarvitse kaikkia ojentaa, kun tietää syyllisen.

    • Kyttäään

      Kaiken lisäksi olen J-Pennasen hyvä kaveri.

    • naapurin setä

      kurkistelen öisin naapureitten postiluukusta. älkää pistäkö väliovia kiinni, kiitos.

    • nöfnöf viu

      SILLÄ ON VARMAAN NÄLKÄ! haluaa parhaat päältä ennen huurinaista....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe