Onko naiset rahan perään

Jussixa1970

Olen deittaillut netissä useamman naisen kanssa ja tapaillut muutamaa
Lähes kaikki kysyy lyhyen keskustelun jälkeen kuinka paljon tienaan
Olen kertonut rehellisesti ja vielä sen kuinka paljon on kertynyt perinnön kautta rahaa
Useampi haluaa heti tavata ja pompata sänkyyn
Joku on alkanut sisustaa asuntoani aamulla herättyään seksileikkien jöälkeen
Onko siis vatrsinkin nuoret naiset arahan perään siis 18-30v joita deittailen

357

9872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko 1970 syntymävuotesi? Jos on, niin mistä muusta luulet 18-30 -vuotiaiden olevan kiinnostuneita kuin omaisuudestasi?

      • :))))

        Ei ap. Mä olen -67 ja kyllä hoikat ja kauniit naiset ovat minusta kiinnostuneita, myös alle 30v eikä rahan takia.


      • ...
        :)))) kirjoitti:

        Ei ap. Mä olen -67 ja kyllä hoikat ja kauniit naiset ovat minusta kiinnostuneita, myös alle 30v eikä rahan takia.

        siis viinan takia ? ..


      • Miten tuon oikein perustelet? Ihan varmasti rahasta kiinnostuneita on kaiken ikäisissä. Vai luuletko että naiselle 18-vuotiaana herää onnenonkijan taipumus, joka sitten katoaa kun eukko täyttää 30? Älä nyt viiti.

        Itse alle 3-kymppisenä naisena voin kyllä sanoa, ettei minulle ole sillä väliä minkä verran on rahaa, kunhan hoitaa oman osuutensa ainakin talouden kuluista. Ne mitkä eniten painaa valinassa on esim. se millainen ies ylipäänsä on arkielämässä kumppanina. Eli onko sillä harrastuksia, älliä ja luotettavuutta, kiinnostavaa puhuttavaa ja huumorintajua. Seksin määrä ja laatu on toki myös tärkeitä. Raha ei siihen kuitenkaan liity. Olen kyllä sitäkin nähnyt, eräs samanikäinen tuttavanainen vaihtaa miestä aina sitä mukaa, kun menestyvämpi ja paremmin elättävä tulee kuvioihin.

        Ehkä vika on deittivalinnoissa? Jos sitä menee treffeille naisen kanssa, joka on vaikka kaunis, mutta jonka suurimmat haaveet on saada silikonit ja päästä BB-taloon, niin ei siinä kovin paljoa sisältöä ja syvällisyyttä voi odottaa.


      • ....................

        Siinä missä nuoret miehet pelaavat videopelejä, naiset räpläävät facebookkia. Taivashan se olisi, jos pääsisi toisen siivellä elämään, eikä tarvitsisi tehdä mitään muuta paitsi antaa sillointällöin.


      • Rahaton kateellinen

        Kyllä ovat. Ei väliä vaikka olisi ikää ja isoa mahaa eikä ulkonäkö ole mistään huipusta, mutta jos on rahaa riittää naisia


      • +fatta ja lapsilisät
        Rahaton kateellinen kirjoitti:

        Kyllä ovat. Ei väliä vaikka olisi ikää ja isoa mahaa eikä ulkonäkö ole mistään huipusta, mutta jos on rahaa riittää naisia

        Pimuilla on tapana synnyttää 1.lapsi ihan siksi että sillä saa asunnon ja sos.huolto pelaa.Jos jollain uroolla on rahaa/hyvä työpaikka on hän sopiva ekan isukiksi,voi asua saman katon allakin mutta pääasia että äiti ja lapsi "saa mitä haluaa".Ne laskelmoivat kenen kanssa kannattaa,ihan sama mimmoinen kultamuna on kunhan tuo rahaa vaikka kerran kuussa,ja ehkä niin onkin parempi...


      • myymimammanoma
        sheitan87 kirjoitti:

        Miten tuon oikein perustelet? Ihan varmasti rahasta kiinnostuneita on kaiken ikäisissä. Vai luuletko että naiselle 18-vuotiaana herää onnenonkijan taipumus, joka sitten katoaa kun eukko täyttää 30? Älä nyt viiti.

        Itse alle 3-kymppisenä naisena voin kyllä sanoa, ettei minulle ole sillä väliä minkä verran on rahaa, kunhan hoitaa oman osuutensa ainakin talouden kuluista. Ne mitkä eniten painaa valinassa on esim. se millainen ies ylipäänsä on arkielämässä kumppanina. Eli onko sillä harrastuksia, älliä ja luotettavuutta, kiinnostavaa puhuttavaa ja huumorintajua. Seksin määrä ja laatu on toki myös tärkeitä. Raha ei siihen kuitenkaan liity. Olen kyllä sitäkin nähnyt, eräs samanikäinen tuttavanainen vaihtaa miestä aina sitä mukaa, kun menestyvämpi ja paremmin elättävä tulee kuvioihin.

        Ehkä vika on deittivalinnoissa? Jos sitä menee treffeille naisen kanssa, joka on vaikka kaunis, mutta jonka suurimmat haaveet on saada silikonit ja päästä BB-taloon, niin ei siinä kovin paljoa sisältöä ja syvällisyyttä voi odottaa.

        Mitäs ihmeellistä tuossa on. Jos ennen muinoin olisin ollut viisaampi niin olisin ottanut rikkaan akan. Nyt asun köyhän kanssa. Molemmat olemme mutta eipä enää rahakaan juuri vaivaa aiheuta kun sitä ei ole... Mutta ruokaa on ja katto päänpäällä. Se riittää tässä elämässä nyt lopuksi aikaa... Ainakin toivonmukaan elle valtiovalta keski lisää veroja ja vaatimuksia tai köyhälistön kurjistamista.


      • 3223233
        +fatta ja lapsilisät kirjoitti:

        Pimuilla on tapana synnyttää 1.lapsi ihan siksi että sillä saa asunnon ja sos.huolto pelaa.Jos jollain uroolla on rahaa/hyvä työpaikka on hän sopiva ekan isukiksi,voi asua saman katon allakin mutta pääasia että äiti ja lapsi "saa mitä haluaa".Ne laskelmoivat kenen kanssa kannattaa,ihan sama mimmoinen kultamuna on kunhan tuo rahaa vaikka kerran kuussa,ja ehkä niin onkin parempi...

        Juuh, tämmösiin olen tärmännyt ilman että rahaakaan on. Heti "urku" auki ja vaatimassa kyntöä ja pesää laittamassa. EI onnaa kuule naiset. Mie valihten miten mennään.


      • Yh pummit
        +fatta ja lapsilisät kirjoitti:

        Pimuilla on tapana synnyttää 1.lapsi ihan siksi että sillä saa asunnon ja sos.huolto pelaa.Jos jollain uroolla on rahaa/hyvä työpaikka on hän sopiva ekan isukiksi,voi asua saman katon allakin mutta pääasia että äiti ja lapsi "saa mitä haluaa".Ne laskelmoivat kenen kanssa kannattaa,ihan sama mimmoinen kultamuna on kunhan tuo rahaa vaikka kerran kuussa,ja ehkä niin onkin parempi...

        Pummiperheeseen tarvitaa aina elättäjä.


      • puhelinlangat100v.
        .................... kirjoitti:

        Siinä missä nuoret miehet pelaavat videopelejä, naiset räpläävät facebookkia. Taivashan se olisi, jos pääsisi toisen siivellä elämään, eikä tarvitsisi tehdä mitään muuta paitsi antaa sillointällöin.

        Mitä luulet 30-kymppisten miesten näkevän 60-vuotiaissa mummoissa ?!


      • 57v
        puhelinlangat100v. kirjoitti:

        Mitä luulet 30-kymppisten miesten näkevän 60-vuotiaissa mummoissa ?!

        Ei kuusikymppisetkään näe mitään kolmekymppisissä miehen aluissa. Kovasti vaan ovat tyrkyllä aina jostai syystä. Huvittavia.


      • muista sitten
        3223233 kirjoitti:

        Juuh, tämmösiin olen tärmännyt ilman että rahaakaan on. Heti "urku" auki ja vaatimassa kyntöä ja pesää laittamassa. EI onnaa kuule naiset. Mie valihten miten mennään.

        Pidä sitten huoli itse ehkäisystä niin ei tarvitse itkeä että nainen valehteli ehkäisyn olevan kunnossa. Näitäkin miehiä on jotka itkee jälkeenpäin kun "ehkäisy" petti naisella.


      • en suostunut
        Yh pummit kirjoitti:

        Pummiperheeseen tarvitaa aina elättäjä.

        Koskee myös miespuolisia yh pummeja.


      • hyvä neuvo
        muista sitten kirjoitti:

        Pidä sitten huoli itse ehkäisystä niin ei tarvitse itkeä että nainen valehteli ehkäisyn olevan kunnossa. Näitäkin miehiä on jotka itkee jälkeenpäin kun "ehkäisy" petti naisella.

        Jep, tämä on neuvo jota kannattaa kuunnella. Itse seurasin sivusta kun työkaverilla oli ollut nainen jonkin aikaa ja hänellä alkoi pikkuhiljaa tulla olo ettei se elo oikein tämän henkilön kanssa maistu että viisaampaa laittaa pillit pussiin sen osalta, niin mitä tapahtui, ehkäisy "petti" ja nainen pamahti paksuksi.

        On tullut törmättyä vastaavankaltaisiin kertomuksiin muuallakin. Eräs jopa huvittavakin oli kun eräs mies kertoi solmituttaneensa putkensa jo aikaisemmin (ja hoitaneensa siihen kuuluva kontrollijakson, jossa testattiin ettei enää testinäytteistä löytynyt elämänvintiöitä).

        Hän tapaili jotain naista semi-säännöllisesti ei kuitenkaan mikään vakava suhde ollut kyseessä ja yhtäkkiä kävikin niin että ehkäisyä käyttävä nainen pamahti paksuksi. Kaikki onneksi päättyi onnellisesti kun hän pystyi sekä vanhoilla lääkärintodistuksilla että uudella näytteellä todistamaan että hän kyllä ampuu edelleen paukkupanoksia, vaikka nainen väitti hän on ainoa isäehdokas. Selvisi siinä sivussa ettei näin ollutkaan vaan naisella oli ainakin toinen pyörityksessä, mutta isäksi (maksajaksi) valittiin sitten se paremmin omiin suunnitelmiin sopiva.

        Siksipä kannattaa aina huolehtia omasta ehkäisystä, sanoi se kumppani sitten mitä tahansa. Ja siinäkin pieni varaus. Eräs puolituttu joskus porukassa mainitsi miten hän oli aiemman naisystävänsä löytänyt makuuhuoneesta pistelemässä neulalla kondomipaketteihin. Oli kuulemma nainen ja suhde lähtenyt pihalle nopeasti.

        Kannattaa vähän katsoa mitä tekee ja kenen kanssa.


      • varmaesto
        hyvä neuvo kirjoitti:

        Jep, tämä on neuvo jota kannattaa kuunnella. Itse seurasin sivusta kun työkaverilla oli ollut nainen jonkin aikaa ja hänellä alkoi pikkuhiljaa tulla olo ettei se elo oikein tämän henkilön kanssa maistu että viisaampaa laittaa pillit pussiin sen osalta, niin mitä tapahtui, ehkäisy "petti" ja nainen pamahti paksuksi.

        On tullut törmättyä vastaavankaltaisiin kertomuksiin muuallakin. Eräs jopa huvittavakin oli kun eräs mies kertoi solmituttaneensa putkensa jo aikaisemmin (ja hoitaneensa siihen kuuluva kontrollijakson, jossa testattiin ettei enää testinäytteistä löytynyt elämänvintiöitä).

        Hän tapaili jotain naista semi-säännöllisesti ei kuitenkaan mikään vakava suhde ollut kyseessä ja yhtäkkiä kävikin niin että ehkäisyä käyttävä nainen pamahti paksuksi. Kaikki onneksi päättyi onnellisesti kun hän pystyi sekä vanhoilla lääkärintodistuksilla että uudella näytteellä todistamaan että hän kyllä ampuu edelleen paukkupanoksia, vaikka nainen väitti hän on ainoa isäehdokas. Selvisi siinä sivussa ettei näin ollutkaan vaan naisella oli ainakin toinen pyörityksessä, mutta isäksi (maksajaksi) valittiin sitten se paremmin omiin suunnitelmiin sopiva.

        Siksipä kannattaa aina huolehtia omasta ehkäisystä, sanoi se kumppani sitten mitä tahansa. Ja siinäkin pieni varaus. Eräs puolituttu joskus porukassa mainitsi miten hän oli aiemman naisystävänsä löytänyt makuuhuoneesta pistelemässä neulalla kondomipaketteihin. Oli kuulemma nainen ja suhde lähtenyt pihalle nopeasti.

        Kannattaa vähän katsoa mitä tekee ja kenen kanssa.

        Eli kannattaa olla naimatta kokonaan.


    • itse(p)näinen nainen

      Olen vähän vanhempi nainen ja muutamilla treffeillä käynytkin...
      tulen toimeen omillani enkä etsi elättäjää mutta huvittavin treffikokemus oli kun tapasin yhden miehen...puhuttiin kaikenlaista muuta paitsi rahasta...
      hän kyllä kertoi harrastuksistaan jotka antoi ymmärtää ettei ihan tyhjätaskusta ollut kysymys :-)
      Juteltiin ja kyseltiin puolin ja toisin... lopulta mies lupasi heittää minut pysäkille. Hänellä oli hieno auto...vaikka en autoja tunne kovin hyvin niin veikkaan että jokusen euron maksanut...
      automatkakin juteltiin ja hän kyllä kertoi auton ominaisuuksista mutta en älynnyt ruveta kehumaan autoa sen kummemmin...minulle auto merkitsee pääasiassa välinettä jolla pääsee paikasta toiseen...
      Myöhemmin kiitin treffeistä ja kerroin että oli ollut mukavaa...
      mutta miespä oli loukkaantunut kun en asiaankuuluvasti kehunut hänen autoaan ja ilmeisesti olisi pitänyt jollain tavalla "kunnioittaa" hänen muitakin materialistisia saavutuksia...
      itse puolestaan koen sellaiset puheet alkuvaiheessa juuri ap.n tavoin...että silloin olisin itsekin syyllistynyt "rahan perässä juoksemiseen" ??
      No kukin tavallaan... se suhde ei siitä kyllä sitten jatkunutkaan ...

      • asdfghjklöä

        tuo kaikki on vain valheellinen vastalause tälle ketjulle, koska totuus harmittaa.


      • ilmiselvää
        asdfghjklöä kirjoitti:

        tuo kaikki on vain valheellinen vastalause tälle ketjulle, koska totuus harmittaa.

        Siis mikä totuus? Taitaa itseäsi harmittaa jos ylläoleva viesti on se totuus.


      • kyllä on rakkautta

        Italialaisilla on sanonta - kaikki naiset ovat h uoria, paitsi äitini joka on pyhimys.
        Itse en allekirjoita tuota. Täytyy käyttää niitä ominaisuuksia joita on saanut syntymässään. Itse olen varaton ja koulut kesken jättänyt mies. Olen kuitenkin komea, pitkä ja älykäs. Huomasin nuorena että ikäiseni naiset karttoivat minua jos kerroin totuuden varallisuudestani, joten kävin keksimään juttuja suurista rahoista ja perinnöistä ym. Seuraa löytyi helposti ainakin yhdeksi yöksi!
        Tietysti halveksin itseäni ja ennen kaikkea niitä naisia.
        Kun ikää tuli lisää, vaihdoin jossain vaiheessa vanhempiin naisiin, jotka tyrkyttivät suorastaan rahaa, että saisivat seuraani. Olo oli kuin Auervaaralla. Eri ikäisillä naisilla on siis erilainen suhtautuminen miehen varallisuuteen ja kykyihin. Tämä varmasti on biologista. Korostan että tämä jako on yleistys.
        Nykyisin olen rakastavassa ja onnellisessa parisuhteessa. Kun pääsin vankilasta n.10 vuotta sitten, tapasin itseäni kymmenen vuotta nuoremman yksinhuoltajan jonka kanssa aloitin suhteen, en ole katunut!
        Olen siinä onnellisessa asemassa että tiedän ettei minua ainakaan varallisuuden takia rakasteta! Ehkä kookas sukuelimeni auttoi minua, ettei ole tarvinnut puutteessa elää.


      • Rikas mies
        asdfghjklöä kirjoitti:

        tuo kaikki on vain valheellinen vastalause tälle ketjulle, koska totuus harmittaa.

        Isäni, edesmennyt yrittäjä tolkutti aina minulle, ettei pidä näyttää mahdollista menestystään, sillä Suomi on täynnä ilkeitä ja kadehtivia ihmisiä, jotka yrittävät kampittaa sinua, jos menestyt.
        Se on osoittautunut todeksi.
        Olenkin pitänyt varallisuuteni mahdollisimman piilossa ja erillään arkielämästäni Suomessa. Ulkomailla voi esiintyä vapaammin.
        Ajan tahallani n 30-vuotiaalla autolla ja jokainen suomalainen nainen on haukkunut ja hyljeksinyt minua, kun ovat nähneet autoni.
        Höhlät eivät tiedä, että ulkomailla, jossa myös asun on tallissani Suomen hinnoilla yli 2 miljoonan arvoiset autot, mutta niitä en Suomeen tuo, koska jo tulliakka on rajalla kimpussani, jos ajan ulkomaila rekisteröidylä autolla Suomeen, sillä olen edelleen Suomen kansalainen. Valitettavasti en enää kauaa halua sitä hölmölää kannattaa kansalaisuudellani.
        Olenkin huomannut , että kaikki vanhat kansansanonnat pitävät hyvin paikkansa, niin seuraavakin:
        "Kaikki naiset ovat huoria, erot on vain hinnassa"!
        Jos ajan sillä vanhalla autolla ja sanon olevani köyhä eläkeläinen ,niin joka nainen katoaa sen sileän tien läheisyydestäni. Mutta, jos sataa, niin kyllä kyyti kotiovelleen kelpaa silla vanhallaromullakin - mutta ei muuta!


      • Kukko4
        kyllä on rakkautta kirjoitti:

        Italialaisilla on sanonta - kaikki naiset ovat h uoria, paitsi äitini joka on pyhimys.
        Itse en allekirjoita tuota. Täytyy käyttää niitä ominaisuuksia joita on saanut syntymässään. Itse olen varaton ja koulut kesken jättänyt mies. Olen kuitenkin komea, pitkä ja älykäs. Huomasin nuorena että ikäiseni naiset karttoivat minua jos kerroin totuuden varallisuudestani, joten kävin keksimään juttuja suurista rahoista ja perinnöistä ym. Seuraa löytyi helposti ainakin yhdeksi yöksi!
        Tietysti halveksin itseäni ja ennen kaikkea niitä naisia.
        Kun ikää tuli lisää, vaihdoin jossain vaiheessa vanhempiin naisiin, jotka tyrkyttivät suorastaan rahaa, että saisivat seuraani. Olo oli kuin Auervaaralla. Eri ikäisillä naisilla on siis erilainen suhtautuminen miehen varallisuuteen ja kykyihin. Tämä varmasti on biologista. Korostan että tämä jako on yleistys.
        Nykyisin olen rakastavassa ja onnellisessa parisuhteessa. Kun pääsin vankilasta n.10 vuotta sitten, tapasin itseäni kymmenen vuotta nuoremman yksinhuoltajan jonka kanssa aloitin suhteen, en ole katunut!
        Olen siinä onnellisessa asemassa että tiedän ettei minua ainakaan varallisuuden takia rakasteta! Ehkä kookas sukuelimeni auttoi minua, ettei ole tarvinnut puutteessa elää.

        Kukko tietäää,,,,, siinä tuliasiaa aikalaaja pohjaisesti ,ei ollut mitään mustavalkoista soopaa , mielestäni tosielämästä , elämän keskipolulta ,hyviä ajatuksia , kaikkea hyvää teille parisuhteeseen ,,, Hyvää syksyä


      • olenko erehtynny

        Minusta näyttää, vaikket sitä huomannutkaan, että kyse oli rakkaudesta ensi silmäyksellä.


      • Ah ihanaa,köyhyyskin
        Rikas mies kirjoitti:

        Isäni, edesmennyt yrittäjä tolkutti aina minulle, ettei pidä näyttää mahdollista menestystään, sillä Suomi on täynnä ilkeitä ja kadehtivia ihmisiä, jotka yrittävät kampittaa sinua, jos menestyt.
        Se on osoittautunut todeksi.
        Olenkin pitänyt varallisuuteni mahdollisimman piilossa ja erillään arkielämästäni Suomessa. Ulkomailla voi esiintyä vapaammin.
        Ajan tahallani n 30-vuotiaalla autolla ja jokainen suomalainen nainen on haukkunut ja hyljeksinyt minua, kun ovat nähneet autoni.
        Höhlät eivät tiedä, että ulkomailla, jossa myös asun on tallissani Suomen hinnoilla yli 2 miljoonan arvoiset autot, mutta niitä en Suomeen tuo, koska jo tulliakka on rajalla kimpussani, jos ajan ulkomaila rekisteröidylä autolla Suomeen, sillä olen edelleen Suomen kansalainen. Valitettavasti en enää kauaa halua sitä hölmölää kannattaa kansalaisuudellani.
        Olenkin huomannut , että kaikki vanhat kansansanonnat pitävät hyvin paikkansa, niin seuraavakin:
        "Kaikki naiset ovat huoria, erot on vain hinnassa"!
        Jos ajan sillä vanhalla autolla ja sanon olevani köyhä eläkeläinen ,niin joka nainen katoaa sen sileän tien läheisyydestäni. Mutta, jos sataa, niin kyllä kyyti kotiovelleen kelpaa silla vanhallaromullakin - mutta ei muuta!

        Joo joo ja jumbo-jetillä loppumatkat puhumattakaan yksityisestä concordesta :DDD

        Minäkin kymmenen miljoonan mies (palleissani 10 miljoonaa siittiötä) roikun suomi24 keskusteluissa kehuskelemassa kymmenen miljoonan omaisuudellani :DDD

        Autot, tässä kaupungin vuokratalon parkkipaikalla mitähän nuo maksaisi, ehkä 3 miljoonaa ja niin päin pois :D Ulkomailla, lähinnä Kreikassa, sitten ajelen 30-40 vuotta vanhoilla rotiskoilla ettei minua tunnistettaisi suomalaseksi miljonääriksi :D


      • TreffiKOKOOMUS
        ilmiselvää kirjoitti:

        Siis mikä totuus? Taitaa itseäsi harmittaa jos ylläoleva viesti on se totuus.

        "Siis mikä totuus? Taitaa itseäsi harmittaa jos ylläoleva viesti on se totuus"

        Kyllä se totuus on.

        Kun tapasi sentään yhden miehen :-)

        " treffikokemus oli kun tapasin yhden miehen"


      • Rannanjatta

        Minullakin on hieman vastaavanlaisia kokemuksia. Monet miehet sanovat etteivät halua naista joka on rahan perään ja sanovat että minulla on arvot kohdallaan. Olen itse kokenut konkurssin, omistan taloni ja tällä hetkellä elän velatta, mutta hyvin yksinkertaisesti koska tuloja minulla on hyvin vähän.
        Mutta, pärjään siis omillani enkä hae miestä joka elättää minua, vaan miehen jonka kanssa minun on hyvä olla. Ihmisen jonka kanssa on kiinnostavaa keskustella, käydä kävelyillä ja vaikka kaivaa pihaa. Mutta nämä Rolex miehet ottavat sitten hieman nokkiinsa, kun sanon että ovat mukavia, mutta eivät oikein minun tyyppiäni. Kokevat jotenkin että ovat minua parempia ja etteivät kuitenkaan kelpaa. Mutta ei se niin ole - he ovat ihan mukavia ja kunnioitan heidän saavutuksiaan - he eivät vaan ole kiinnostuneita samanlaisista asioista eikä yksinkertaisesta elämästä. Minulle taas shoppailu ajankuluna on melko tylsää, mutta jostain syystä miehet olettavat että kaikki naiset ovat shoppailuhulluja.


      • se auttaa jok panee
        Rikas mies kirjoitti:

        Isäni, edesmennyt yrittäjä tolkutti aina minulle, ettei pidä näyttää mahdollista menestystään, sillä Suomi on täynnä ilkeitä ja kadehtivia ihmisiä, jotka yrittävät kampittaa sinua, jos menestyt.
        Se on osoittautunut todeksi.
        Olenkin pitänyt varallisuuteni mahdollisimman piilossa ja erillään arkielämästäni Suomessa. Ulkomailla voi esiintyä vapaammin.
        Ajan tahallani n 30-vuotiaalla autolla ja jokainen suomalainen nainen on haukkunut ja hyljeksinyt minua, kun ovat nähneet autoni.
        Höhlät eivät tiedä, että ulkomailla, jossa myös asun on tallissani Suomen hinnoilla yli 2 miljoonan arvoiset autot, mutta niitä en Suomeen tuo, koska jo tulliakka on rajalla kimpussani, jos ajan ulkomaila rekisteröidylä autolla Suomeen, sillä olen edelleen Suomen kansalainen. Valitettavasti en enää kauaa halua sitä hölmölää kannattaa kansalaisuudellani.
        Olenkin huomannut , että kaikki vanhat kansansanonnat pitävät hyvin paikkansa, niin seuraavakin:
        "Kaikki naiset ovat huoria, erot on vain hinnassa"!
        Jos ajan sillä vanhalla autolla ja sanon olevani köyhä eläkeläinen ,niin joka nainen katoaa sen sileän tien läheisyydestäni. Mutta, jos sataa, niin kyllä kyyti kotiovelleen kelpaa silla vanhallaromullakin - mutta ei muuta!

        siksi en koskaan auta niitä nirppanokkia missään tilanteessa


      • Rikas mies kirjoitti:

        Isäni, edesmennyt yrittäjä tolkutti aina minulle, ettei pidä näyttää mahdollista menestystään, sillä Suomi on täynnä ilkeitä ja kadehtivia ihmisiä, jotka yrittävät kampittaa sinua, jos menestyt.
        Se on osoittautunut todeksi.
        Olenkin pitänyt varallisuuteni mahdollisimman piilossa ja erillään arkielämästäni Suomessa. Ulkomailla voi esiintyä vapaammin.
        Ajan tahallani n 30-vuotiaalla autolla ja jokainen suomalainen nainen on haukkunut ja hyljeksinyt minua, kun ovat nähneet autoni.
        Höhlät eivät tiedä, että ulkomailla, jossa myös asun on tallissani Suomen hinnoilla yli 2 miljoonan arvoiset autot, mutta niitä en Suomeen tuo, koska jo tulliakka on rajalla kimpussani, jos ajan ulkomaila rekisteröidylä autolla Suomeen, sillä olen edelleen Suomen kansalainen. Valitettavasti en enää kauaa halua sitä hölmölää kannattaa kansalaisuudellani.
        Olenkin huomannut , että kaikki vanhat kansansanonnat pitävät hyvin paikkansa, niin seuraavakin:
        "Kaikki naiset ovat huoria, erot on vain hinnassa"!
        Jos ajan sillä vanhalla autolla ja sanon olevani köyhä eläkeläinen ,niin joka nainen katoaa sen sileän tien läheisyydestäni. Mutta, jos sataa, niin kyllä kyyti kotiovelleen kelpaa silla vanhallaromullakin - mutta ei muuta!

        Nyt kyllä tuli paha mieli. Jotenkin alkoi nyt masentaa ajatus rikkaasta miehestä vailla kunnon ihmissuhteita, sehän on kuin jostain perhearvoja ruokkivasta leffasta.

        Jos naisilta saa vain kylmää kättä, niin miksi oletat että se liittyy köyhäilyyn? Itse luulisin paljon todennäköisemmäksi syyksi tuota asennetta. Kuuletko sinä nyt itseäsi? "Joo kaikki naiset on huoria, mutta ei ne tämän suhtautumisen vuoksi ne huorat mua hyljeksi,vaan auton vuoksi"

        Just, ja baarissa miehet kun ne katsoo niin ne yrittää lukea mitä mun paidan printti sanoo, ei muuta. Ihan tosi.


      • Rannanjatta kirjoitti:

        Minullakin on hieman vastaavanlaisia kokemuksia. Monet miehet sanovat etteivät halua naista joka on rahan perään ja sanovat että minulla on arvot kohdallaan. Olen itse kokenut konkurssin, omistan taloni ja tällä hetkellä elän velatta, mutta hyvin yksinkertaisesti koska tuloja minulla on hyvin vähän.
        Mutta, pärjään siis omillani enkä hae miestä joka elättää minua, vaan miehen jonka kanssa minun on hyvä olla. Ihmisen jonka kanssa on kiinnostavaa keskustella, käydä kävelyillä ja vaikka kaivaa pihaa. Mutta nämä Rolex miehet ottavat sitten hieman nokkiinsa, kun sanon että ovat mukavia, mutta eivät oikein minun tyyppiäni. Kokevat jotenkin että ovat minua parempia ja etteivät kuitenkaan kelpaa. Mutta ei se niin ole - he ovat ihan mukavia ja kunnioitan heidän saavutuksiaan - he eivät vaan ole kiinnostuneita samanlaisista asioista eikä yksinkertaisesta elämästä. Minulle taas shoppailu ajankuluna on melko tylsää, mutta jostain syystä miehet olettavat että kaikki naiset ovat shoppailuhulluja.

        Olen kyllä tuohonkin ilmiöön törmännyt, taustalla joskus raha, joskus joku muu asia. Jotkut ihmiset vaan olettaa, että jokin niiden ansio oikeuttaa ne muiden kiistattomaan ihailuun ja kiintymykseen. Vanhanaikaisin esimerkki lienee deittikumppani, joka tarjoaa ruoat ja juomat, sitten kuvittelee hankkineensa jonkun oikeuden toisen kiintymykseen tai vähintään sänkyseuraan.

        Ei nyt tietenkään kaikki varakkaat miehet mitään kusipäitä ole, mutta aina niitä jokunen sattuu kohdalle. Ne on kuitenkin aika helppo tunnistaa: normaalijärkinen mies tutustuessa puhuu niin kuin nyt ihmiset toisilleen puhuu, kusipäät taas vie koko ajan keskustelua rahaan ja omaisuuteen. Minusta se on jotenkin alentavaa molemmille osapuolille. Siinä mies olettaa naisen olevan ostettavissa, ja samalla alentaa itsensä seksinostajaksi. Kai niillä nyt jotain ihan oikeita hyviä puoliakin luulisi olevan, joita voisi tuoda esille. Rahasta puhuminen kuulostaa siltä, kuin ei olisi mitään muuta tarjottavaa.


      • valitettava totuus
        asdfghjklöä kirjoitti:

        tuo kaikki on vain valheellinen vastalause tälle ketjulle, koska totuus harmittaa.

        Oikeasti, varakas vanhempi nainen nauttii omavaraisuudestaan, kukaan ei määräile eikä vaadi, vieläpä ottaa rahan perässä kärkkyvän nuoren miehen lemmikikseen jos niin haluaa.


      • olenko erehtynny kirjoitti:

        Minusta näyttää, vaikket sitä huomannutkaan, että kyse oli rakkaudesta ensi silmäyksellä.

        Vaikka ois miljonääri ei pääse treffeille. Mitenhä sitä kun netissäkään ei jutella.


      • olenko erehtynny kirjoitti:

        Minusta näyttää, vaikket sitä huomannutkaan, että kyse oli rakkaudesta ensi silmäyksellä.

        Vaikka ois miljonääri ei pääse treffeille. Mitenhä sitä kun netissäkään ei jutella.


      • olenko erehtynny kirjoitti:

        Minusta näyttää, vaikket sitä huomannutkaan, että kyse oli rakkaudesta ensi silmäyksellä.

        Vaikka ois miljonääri ei pääse treffeille. Mitenhä sitä kun netissäkään ei jutella.


      • urpoturpo
        Rikas mies kirjoitti:

        Isäni, edesmennyt yrittäjä tolkutti aina minulle, ettei pidä näyttää mahdollista menestystään, sillä Suomi on täynnä ilkeitä ja kadehtivia ihmisiä, jotka yrittävät kampittaa sinua, jos menestyt.
        Se on osoittautunut todeksi.
        Olenkin pitänyt varallisuuteni mahdollisimman piilossa ja erillään arkielämästäni Suomessa. Ulkomailla voi esiintyä vapaammin.
        Ajan tahallani n 30-vuotiaalla autolla ja jokainen suomalainen nainen on haukkunut ja hyljeksinyt minua, kun ovat nähneet autoni.
        Höhlät eivät tiedä, että ulkomailla, jossa myös asun on tallissani Suomen hinnoilla yli 2 miljoonan arvoiset autot, mutta niitä en Suomeen tuo, koska jo tulliakka on rajalla kimpussani, jos ajan ulkomaila rekisteröidylä autolla Suomeen, sillä olen edelleen Suomen kansalainen. Valitettavasti en enää kauaa halua sitä hölmölää kannattaa kansalaisuudellani.
        Olenkin huomannut , että kaikki vanhat kansansanonnat pitävät hyvin paikkansa, niin seuraavakin:
        "Kaikki naiset ovat huoria, erot on vain hinnassa"!
        Jos ajan sillä vanhalla autolla ja sanon olevani köyhä eläkeläinen ,niin joka nainen katoaa sen sileän tien läheisyydestäni. Mutta, jos sataa, niin kyllä kyyti kotiovelleen kelpaa silla vanhallaromullakin - mutta ei muuta!

        Sit ku sää löydät sen ladyn, joka ottaa sut eläkeläisenä, eikös se ole siinä?


      • waari
        urpoturpo kirjoitti:

        Sit ku sää löydät sen ladyn, joka ottaa sut eläkeläisenä, eikös se ole siinä?

        Naisista 99.9% piittaa vain rahasta ja mitä vanhemmaksi tulevat sitä ahnaampia ovat.


      • Ei raha ratkaise
        Rikas mies kirjoitti:

        Isäni, edesmennyt yrittäjä tolkutti aina minulle, ettei pidä näyttää mahdollista menestystään, sillä Suomi on täynnä ilkeitä ja kadehtivia ihmisiä, jotka yrittävät kampittaa sinua, jos menestyt.
        Se on osoittautunut todeksi.
        Olenkin pitänyt varallisuuteni mahdollisimman piilossa ja erillään arkielämästäni Suomessa. Ulkomailla voi esiintyä vapaammin.
        Ajan tahallani n 30-vuotiaalla autolla ja jokainen suomalainen nainen on haukkunut ja hyljeksinyt minua, kun ovat nähneet autoni.
        Höhlät eivät tiedä, että ulkomailla, jossa myös asun on tallissani Suomen hinnoilla yli 2 miljoonan arvoiset autot, mutta niitä en Suomeen tuo, koska jo tulliakka on rajalla kimpussani, jos ajan ulkomaila rekisteröidylä autolla Suomeen, sillä olen edelleen Suomen kansalainen. Valitettavasti en enää kauaa halua sitä hölmölää kannattaa kansalaisuudellani.
        Olenkin huomannut , että kaikki vanhat kansansanonnat pitävät hyvin paikkansa, niin seuraavakin:
        "Kaikki naiset ovat huoria, erot on vain hinnassa"!
        Jos ajan sillä vanhalla autolla ja sanon olevani köyhä eläkeläinen ,niin joka nainen katoaa sen sileän tien läheisyydestäni. Mutta, jos sataa, niin kyllä kyyti kotiovelleen kelpaa silla vanhallaromullakin - mutta ei muuta!

        Kuule jos olet rikas mutta omaat esim. Läskiä ei laatu naiset sinusta kiinnostu. Minulle naisena merkkaa miehen ulkonäkö lompakkoa enemmän en halua läskiä ukkoa lähelle. Kun kerta voin valita valitsen esim. Palomiehii herkkuja. Moni toimistotyöläinen vois ruveta lenkkeilee läski on rumaa


      • umpiköyhä
        sheitan87 kirjoitti:

        Olen kyllä tuohonkin ilmiöön törmännyt, taustalla joskus raha, joskus joku muu asia. Jotkut ihmiset vaan olettaa, että jokin niiden ansio oikeuttaa ne muiden kiistattomaan ihailuun ja kiintymykseen. Vanhanaikaisin esimerkki lienee deittikumppani, joka tarjoaa ruoat ja juomat, sitten kuvittelee hankkineensa jonkun oikeuden toisen kiintymykseen tai vähintään sänkyseuraan.

        Ei nyt tietenkään kaikki varakkaat miehet mitään kusipäitä ole, mutta aina niitä jokunen sattuu kohdalle. Ne on kuitenkin aika helppo tunnistaa: normaalijärkinen mies tutustuessa puhuu niin kuin nyt ihmiset toisilleen puhuu, kusipäät taas vie koko ajan keskustelua rahaan ja omaisuuteen. Minusta se on jotenkin alentavaa molemmille osapuolille. Siinä mies olettaa naisen olevan ostettavissa, ja samalla alentaa itsensä seksinostajaksi. Kai niillä nyt jotain ihan oikeita hyviä puoliakin luulisi olevan, joita voisi tuoda esille. Rahasta puhuminen kuulostaa siltä, kuin ei olisi mitään muuta tarjottavaa.

        Kyllä kaikki haluaa olla rakastettuja, vaikka sitten rahan avulla. Ehkä he huijaavat itseään vain kuvitellen olevansa haluttuja. Olen syyllistynyt tuohon juomien tarjoamiseen itsekkin. Tarjosin kyllä juomat saadakseni olla hänen seurassa kait, mutta en tajunnut heti että se oli ainoa syy miksi hän halusi olla minun seurassa. Tosin en koskaan odottanut saavani vastineeksi oikeutta toisen kiintymykseen.
        Saati sitten seksiin.

        Minusta varakkaat mutta kusipäiset ihmiset puhuvat rahasta varmasti juuri siksi ettei heillä omasta mielestään ole muuta annettavaa. Alemmuudentunne on mikä vie miestä.
        He ei itse sitä huomaa koska ovat rahan sokaisemat ja ajattelevat olevansa menestyneitä ja siksi hyviä ja haluttavia ihmisiä.
        Pelko on toinen.
        Pelko menettää se ainoa mitä ihmisellä on eli raha.
        Nainenhan se tietenkin on syyllinen silloin, He vievät sen eivätkä anna takaisin. Miksi antaisivat jos se kerran on jo annettu.


      • waari kirjoitti:

        Naisista 99.9% piittaa vain rahasta ja mitä vanhemmaksi tulevat sitä ahnaampia ovat.

        Melkoinen yleistävä väite :)


      • ccgcggchgc
        sheitan87 kirjoitti:

        Nyt kyllä tuli paha mieli. Jotenkin alkoi nyt masentaa ajatus rikkaasta miehestä vailla kunnon ihmissuhteita, sehän on kuin jostain perhearvoja ruokkivasta leffasta.

        Jos naisilta saa vain kylmää kättä, niin miksi oletat että se liittyy köyhäilyyn? Itse luulisin paljon todennäköisemmäksi syyksi tuota asennetta. Kuuletko sinä nyt itseäsi? "Joo kaikki naiset on huoria, mutta ei ne tämän suhtautumisen vuoksi ne huorat mua hyljeksi,vaan auton vuoksi"

        Just, ja baarissa miehet kun ne katsoo niin ne yrittää lukea mitä mun paidan printti sanoo, ei muuta. Ihan tosi.

        Mistä syntyy asenne?

        Kokemuksesta.

        On tehty useita kymmeniä tutkimuksia tästä aiheesta, ja totuus nyt vain sattuu olemaan se että nainen hyvin harvoin katsoo miehen ulkonäköä, muutoin kuin arvioidakseen sen kuinka rikas mies on kyseessä.

        Toisinsanoen miehen lihaksilla tai läskillä ei ole merkitystä jos mies vain on kääriytynyt kultaan.

        Miehet eivät välitä naisen omaisuudesta, mutta katsovat kyllä ulkonäköä.

        Mutta mitä sitten?

        Sillä ei ole mitään merkitystä kun tarkastellaan asiaa seuraavasta näkökulmasta:

        On tilastollinen totuus että naisilla on useita seksikumppaneita ja seurustelusuhteita elämänsä aikana. Sen sijaan uurin osa miehistä ei saa joko ollenkaan, tai harrastaa seksiä vain yhden naisen kanssa. Samaan aikaan vain kourallinen miehiä, niitä rikkaita, saa kaikki naiset jotka haluaa.

        Naisen silmissä mies on siis yhtä kiinnostava kuin hänen lompakkonsa on paksu.

        Tuo pätee niin feministeihin, suomalaisiin kuin ulkomaalaisiinkin naisiin.

        Sinua ei loukkaa kuin se että köyhä mies katsoo rintamuksesi printtiä. Jos sitä katsoisi rikas mies, sinä olisit sulaa vahaa.

        Miehiä ei loukkaa se että naiset katsoisivat heitä, jos siis naiset katsoisivat yleisesti miehiä. Tehän ette katso, te vain poimitte ne rikkaimmat miehet kakun päältä, muita miehiä te pidätte pelkkinä seksistisinä törkykasoina jotka häiritsevät teidän ylevää rauhaanne vaikka he haluaisivat vain tutustua oikeasti sisimpäänne ja ystävystyä.

        Kun nainen sanoo kaksi lausetta joko "asenne ratkaisee", tai "sisin on tärkein", on ne molemmat pelkkiä suuria vitsejä joita nainen ei omassa elämässään koskaan toteuta mitä tulee miehiin.


      • iuiuguiguig
        Rannanjatta kirjoitti:

        Minullakin on hieman vastaavanlaisia kokemuksia. Monet miehet sanovat etteivät halua naista joka on rahan perään ja sanovat että minulla on arvot kohdallaan. Olen itse kokenut konkurssin, omistan taloni ja tällä hetkellä elän velatta, mutta hyvin yksinkertaisesti koska tuloja minulla on hyvin vähän.
        Mutta, pärjään siis omillani enkä hae miestä joka elättää minua, vaan miehen jonka kanssa minun on hyvä olla. Ihmisen jonka kanssa on kiinnostavaa keskustella, käydä kävelyillä ja vaikka kaivaa pihaa. Mutta nämä Rolex miehet ottavat sitten hieman nokkiinsa, kun sanon että ovat mukavia, mutta eivät oikein minun tyyppiäni. Kokevat jotenkin että ovat minua parempia ja etteivät kuitenkaan kelpaa. Mutta ei se niin ole - he ovat ihan mukavia ja kunnioitan heidän saavutuksiaan - he eivät vaan ole kiinnostuneita samanlaisista asioista eikä yksinkertaisesta elämästä. Minulle taas shoppailu ajankuluna on melko tylsää, mutta jostain syystä miehet olettavat että kaikki naiset ovat shoppailuhulluja.

        "Olen itse kokenut konkurssin, omistan taloni ja tällä hetkellä elän velatta, mutta hyvin yksinkertaisesti koska tuloja minulla on hyvin vähän. en hae miestä joka elättää minua, vaan miehen jonka kanssa minun on hyvä olla. "

        Sinä oletkin niitä harvoja naisia joilla on kokemusta elämästä.

        Suurin osa naisista on prinsessoja. Niin olit sinäkin ennen elämänkoulua.

        Ennenkuin raivostut, anna kun perustelen.

        Nyt kun ymmärrät ettei se raha tuo onnea, vaan ystävä jonka kanssa on hyvä olla, ymmärrät mikä elämässä on tärkeää.

        Mutta.

        Suurin osa naisista elää ja pyrkii elämään miehensä siivellä ja vaihtaa rikkaampaan jos sellainen vain tulee vastaan. Se on teihin iskostunut pikkulapsesta lähtien ja kasvatuksen vaikutuksesta on vaikea pyristellä irti.

        Sinunlaisia oikeasti elämää kokeneita naisia on harvassa. Sinäkin kaipaisit miestä rinnalle, mutta johan on kumma kun on sinullekin vain tullut niitä rolexeja vastaan?

        Eikö ole tullut muka muunlaisia miehiä vastaan?

        Voisiko ongelma olla siinä että sinä katselet edelleenkin näitä rikkaita rolex-uhoajia, ja yrität heidän joukostaan löytää sen helmen jolla on rahan lisäksi korvienkin välissä jotain?

        Mitä jos katselisit sellaista miestä joka on esimerkiksi sairaseläkkeellä, saa tukia kuukausittain vähän reilun tonnin, asuu vuokralla muutaman neliön kämpässä, ei ole paljoa omaisuutta, hoitaa itse oman elämänsä.

        Kiinnostaako?

        Niinpä. Veikkaan ettei kiinnosta, kun pitäisi kuitenkin olla sellainen mies joka matkustelee tai on ainakin matkustellut, on sen lisäksi kokenut elämässään kaikenlaista ja jonka tarinoita voi sitten kuunnella, eli sellainen mies jolla on maallisen omaisuuden avulla kerääntynyt henkistä omaisuutta ja myös sitä maallistakin omaisuutta.


      • mies ystävä
        TreffiKOKOOMUS kirjoitti:

        "Siis mikä totuus? Taitaa itseäsi harmittaa jos ylläoleva viesti on se totuus"

        Kyllä se totuus on.

        Kun tapasi sentään yhden miehen :-)

        " treffikokemus oli kun tapasin yhden miehen"

        Autot ja muu omaisuus ovat oikealle ihmiselle tyhjänpäiväisiä asioita. Kertoo ehkä tasosta jotakin, mutta itse ihmisestä melko vaarallisia asioita, kuten esineellistäminen ja huono itsetunto yms. jotka ovat usein VAARALLISEN psykopaatin oireita eli NARSISTIN.

        Nainen tuntui fiksulta tässä kertomuksessaan. Onnittelut hänelle !


      • kjht
        ccgcggchgc kirjoitti:

        Mistä syntyy asenne?

        Kokemuksesta.

        On tehty useita kymmeniä tutkimuksia tästä aiheesta, ja totuus nyt vain sattuu olemaan se että nainen hyvin harvoin katsoo miehen ulkonäköä, muutoin kuin arvioidakseen sen kuinka rikas mies on kyseessä.

        Toisinsanoen miehen lihaksilla tai läskillä ei ole merkitystä jos mies vain on kääriytynyt kultaan.

        Miehet eivät välitä naisen omaisuudesta, mutta katsovat kyllä ulkonäköä.

        Mutta mitä sitten?

        Sillä ei ole mitään merkitystä kun tarkastellaan asiaa seuraavasta näkökulmasta:

        On tilastollinen totuus että naisilla on useita seksikumppaneita ja seurustelusuhteita elämänsä aikana. Sen sijaan uurin osa miehistä ei saa joko ollenkaan, tai harrastaa seksiä vain yhden naisen kanssa. Samaan aikaan vain kourallinen miehiä, niitä rikkaita, saa kaikki naiset jotka haluaa.

        Naisen silmissä mies on siis yhtä kiinnostava kuin hänen lompakkonsa on paksu.

        Tuo pätee niin feministeihin, suomalaisiin kuin ulkomaalaisiinkin naisiin.

        Sinua ei loukkaa kuin se että köyhä mies katsoo rintamuksesi printtiä. Jos sitä katsoisi rikas mies, sinä olisit sulaa vahaa.

        Miehiä ei loukkaa se että naiset katsoisivat heitä, jos siis naiset katsoisivat yleisesti miehiä. Tehän ette katso, te vain poimitte ne rikkaimmat miehet kakun päältä, muita miehiä te pidätte pelkkinä seksistisinä törkykasoina jotka häiritsevät teidän ylevää rauhaanne vaikka he haluaisivat vain tutustua oikeasti sisimpäänne ja ystävystyä.

        Kun nainen sanoo kaksi lausetta joko "asenne ratkaisee", tai "sisin on tärkein", on ne molemmat pelkkiä suuria vitsejä joita nainen ei omassa elämässään koskaan toteuta mitä tulee miehiin.

        "On tilastollinen totuus että naisilla on useita seksikumppaneita ja seurustelusuhteita elämänsä aikana. Sen sijaan uurin osa miehistä ei saa joko ollenkaan, tai harrastaa seksiä vain yhden naisen kanssa. Samaan aikaan vain kourallinen miehiä, niitä rikkaita, saa kaikki naiset jotka haluaa."

        Missä tällainen tilasto löytyy? Minuakin kiinnostaisi. Olen nimittäin sitten harvinainen poikkeus tuosta tilastosta kun en kiinnostu rahakkaista miehistä. Kokemuksen mukaan ovat erittäin itsekkäitä ja kuvittelevat juurikin niin että sillä rahallahan sitä... Miehillä on varmasti aivan yhtä paljon seksisuhteita kuin naisillakin. Niillä ujommilla ehkä ei mutta väitätkö siis, että suurin osa miehistä olisi ujoja. Kokemukseni ei myöskään tue tätä käsitystä. Tiedoksi myös, että jos kuka tahansa mies kiinnostuisi vain rintamuksestani niin en pitäisi, enkä todellakaan kyselisi rahalompakon paksuutta. Se olisi välittömästi good bye.

        Omani ja suurimman osan (ainakin 90 %) kaikista elämäni aikaisista naistuttavistani suurin kiinnostuksen kohde miehessä on ulkonäkö ja miehen luonne. Mukavan näköinen mies ihanalla luonteella on ehdoton suosikki naisten enemmistön mielestä.

        Jos sinä olet sitä mieltä että naiset valehtelevat sanoessaan näin niin kaiketi se johtuu siitä, että sinulla ja naisilla on hieman eri käsitys siitä millainen on mies ihanalla luonteella. Jos se ei ole juuri sellainen luonne kuin sinulla niin pitäisikö miettiä onko sinulla oikeasti sellainen luonne joka naisia miellyttäisi. Nimittäin jo tuo kirjoituksesi kertoo sinun olevan aika ikävästi naisiin suhtautuvaa lajia. Naiset ei kauheasti kiinnostu jos iskurepliikkisi kuuluu joku naisen mollaaminen sillä että "..ethän sä kiinnostu tietenkään kun rikkaista jne..."

        Ai niin ja muista heittää se tilastolinkki...


      • Naisen varallisuus
        valitettava totuus kirjoitti:

        Oikeasti, varakas vanhempi nainen nauttii omavaraisuudestaan, kukaan ei määräile eikä vaadi, vieläpä ottaa rahan perässä kärkkyvän nuoren miehen lemmikikseen jos niin haluaa.

        Joopa joo! Mutta lähes jokaisen varakkaan naisen varallisuus on peräisin miehen lompakosta, jonka nainen on tyhjentänyt joko miehen elinaikana tai hänen kuoltuaan.
        Suomalaisella naisella on maailman kallein ja huonoin V !!! Se on totuus itsekkäistä läskifeministeistämme.


      • Kielletty aihe=tabu
        kjht kirjoitti:

        "On tilastollinen totuus että naisilla on useita seksikumppaneita ja seurustelusuhteita elämänsä aikana. Sen sijaan uurin osa miehistä ei saa joko ollenkaan, tai harrastaa seksiä vain yhden naisen kanssa. Samaan aikaan vain kourallinen miehiä, niitä rikkaita, saa kaikki naiset jotka haluaa."

        Missä tällainen tilasto löytyy? Minuakin kiinnostaisi. Olen nimittäin sitten harvinainen poikkeus tuosta tilastosta kun en kiinnostu rahakkaista miehistä. Kokemuksen mukaan ovat erittäin itsekkäitä ja kuvittelevat juurikin niin että sillä rahallahan sitä... Miehillä on varmasti aivan yhtä paljon seksisuhteita kuin naisillakin. Niillä ujommilla ehkä ei mutta väitätkö siis, että suurin osa miehistä olisi ujoja. Kokemukseni ei myöskään tue tätä käsitystä. Tiedoksi myös, että jos kuka tahansa mies kiinnostuisi vain rintamuksestani niin en pitäisi, enkä todellakaan kyselisi rahalompakon paksuutta. Se olisi välittömästi good bye.

        Omani ja suurimman osan (ainakin 90 %) kaikista elämäni aikaisista naistuttavistani suurin kiinnostuksen kohde miehessä on ulkonäkö ja miehen luonne. Mukavan näköinen mies ihanalla luonteella on ehdoton suosikki naisten enemmistön mielestä.

        Jos sinä olet sitä mieltä että naiset valehtelevat sanoessaan näin niin kaiketi se johtuu siitä, että sinulla ja naisilla on hieman eri käsitys siitä millainen on mies ihanalla luonteella. Jos se ei ole juuri sellainen luonne kuin sinulla niin pitäisikö miettiä onko sinulla oikeasti sellainen luonne joka naisia miellyttäisi. Nimittäin jo tuo kirjoituksesi kertoo sinun olevan aika ikävästi naisiin suhtautuvaa lajia. Naiset ei kauheasti kiinnostu jos iskurepliikkisi kuuluu joku naisen mollaaminen sillä että "..ethän sä kiinnostu tietenkään kun rikkaista jne..."

        Ai niin ja muista heittää se tilastolinkki...

        Tunnen yhden tutkijan, joka on ollut mukana kansainvälisessä tutkimuksessa, missä verrattiin naisen ja miehen aivojen toimintaa ja sukupuolten välisiä käyttäytymiseroja yli 100 maassa ja kaikissa maailman kulttuureissa ympäri maailmaa.
        Tulokset olivat naiselle niin epäedullisia, ettei tätä totuutta saanut julkaista missään feministisessä länsimaassa.
        Naisille epäedullisten tilastojen julkaisu on siis meillä kielletty!

        Kyseinen tutkija(nainen) yritti julkaista tulokset Suomessa ja joutui henkensä kaupalla pakenemaan maasta. Kosto kohdistettiin sitten hänen sukulaisiinsa , joita yritettiin tappaa julkisessa terveydenhoidossa. Tekijöinä olivat suomalaiset vasemmistofeministit ja pelastajina ulkomaalaiset keikkalääkärit.

        Poliisikaan ei suostu tutkimaan mitään, koska maamme on ahneitten ja itsekkäitten feministien vallassa kaikkialla ja totuuden lausujaa varten on diktatoorinen feministityranniamme säätänyt lain, missä totuutta nimitetään "vihapuheeksi" ja siitä rangaistaan 2 v vankeustuomiolla.

        Varokaa siis lausumasta totuuksia suomalaisista naisista, ettette joudu lusimaan!
        Kehitysmaissa mm Venäjällä nauravat ääneen suomalaismiesten munattomuutta, kun antavat akkaväen nöyryyttää itseään.
        Se jatkuu, kunnes miestemme pitkä pinna katkeaa ja ilkeät akat raahataan saunan taakse ja lopetetaan!

        V 1918 käytiin sota vasemmiston ja oikeiston välillä, mutta seuraava verinen sota käydään länsimaisten naisen vallan nujertamiseksi. Siinä länsimaisia miehiä auttavat muslimit ISIS etunenässä.
        Tulette sen vielä näkemään, jos itsekkäät akkamme eivät pian järkiinny!

        Afganistanin sodankin tarkoitus on vain levittää länsimaista feminismiä muslimimaihin. Samalla rikastuvat aseteollisuuden osakkeita miehiltään perineet juutalaiset amerikkalaisfeministit - ne samat, jotka maksoivat miljoonien oikeudenkäyntikulut mustan siivoojan puolesta, jotta saatiin Kansainvälisen Valuuttarahaston (IMF) pääjohtaja erotetuksi tekaistun seksiskandaalin avulla paikaltaan ja nimitetyksi hänen tilalleen naisfeministi, joka heti ensitöikseen rahoitti miljardeilla kreikkalaisten virkanaisten suojatyöpaikkoja. Ja hullut suomalaiset maksavat ja takaavat kaiken, koska ovat alistettuja maanpetoksellisen naisvaltamme päätöksille!


      • tätivarakas
        Naisen varallisuus kirjoitti:

        Joopa joo! Mutta lähes jokaisen varakkaan naisen varallisuus on peräisin miehen lompakosta, jonka nainen on tyhjentänyt joko miehen elinaikana tai hänen kuoltuaan.
        Suomalaisella naisella on maailman kallein ja huonoin V !!! Se on totuus itsekkäistä läskifeministeistämme.

        Ihan itse olen tienannut ja säästänyt jokaisen roposeni! En pidä itseäni varsinaisesti varakkaan, vaan hyvin toimeentulevana. Olen omistanut elämäni aikana muutaman asunnon (no, yhen vaan kerrallaan kuitenkin) ja toki osin ne lainarahalla rahoittanut, mutta itse olen lainani maksanut ja työnteolla pystyn itseni elättämään. Rahatonta luuseriukkoa en riesakseni ota enää IKINÄ, se on pomminvarma juttu.


      • kahisevaa
        tätivarakas kirjoitti:

        Ihan itse olen tienannut ja säästänyt jokaisen roposeni! En pidä itseäni varsinaisesti varakkaan, vaan hyvin toimeentulevana. Olen omistanut elämäni aikana muutaman asunnon (no, yhen vaan kerrallaan kuitenkin) ja toki osin ne lainarahalla rahoittanut, mutta itse olen lainani maksanut ja työnteolla pystyn itseni elättämään. Rahatonta luuseriukkoa en riesakseni ota enää IKINÄ, se on pomminvarma juttu.

        sama taalla...yksikaan mies ei ole minua elattanyt ja itse olen taloni ostanut.

        Loytyyhan niita Tukiaisia ja muita pintaliitajia Suomestakin, mutta luulenpa etta naiset jotka tienaa vahan paremmin ei roiku baarien tiskeilla miehia jahtaamassa samalla skaalalla kuin ns. tyrkyt...


      • RakkauttaEtsimässä
        ccgcggchgc kirjoitti:

        Mistä syntyy asenne?

        Kokemuksesta.

        On tehty useita kymmeniä tutkimuksia tästä aiheesta, ja totuus nyt vain sattuu olemaan se että nainen hyvin harvoin katsoo miehen ulkonäköä, muutoin kuin arvioidakseen sen kuinka rikas mies on kyseessä.

        Toisinsanoen miehen lihaksilla tai läskillä ei ole merkitystä jos mies vain on kääriytynyt kultaan.

        Miehet eivät välitä naisen omaisuudesta, mutta katsovat kyllä ulkonäköä.

        Mutta mitä sitten?

        Sillä ei ole mitään merkitystä kun tarkastellaan asiaa seuraavasta näkökulmasta:

        On tilastollinen totuus että naisilla on useita seksikumppaneita ja seurustelusuhteita elämänsä aikana. Sen sijaan uurin osa miehistä ei saa joko ollenkaan, tai harrastaa seksiä vain yhden naisen kanssa. Samaan aikaan vain kourallinen miehiä, niitä rikkaita, saa kaikki naiset jotka haluaa.

        Naisen silmissä mies on siis yhtä kiinnostava kuin hänen lompakkonsa on paksu.

        Tuo pätee niin feministeihin, suomalaisiin kuin ulkomaalaisiinkin naisiin.

        Sinua ei loukkaa kuin se että köyhä mies katsoo rintamuksesi printtiä. Jos sitä katsoisi rikas mies, sinä olisit sulaa vahaa.

        Miehiä ei loukkaa se että naiset katsoisivat heitä, jos siis naiset katsoisivat yleisesti miehiä. Tehän ette katso, te vain poimitte ne rikkaimmat miehet kakun päältä, muita miehiä te pidätte pelkkinä seksistisinä törkykasoina jotka häiritsevät teidän ylevää rauhaanne vaikka he haluaisivat vain tutustua oikeasti sisimpäänne ja ystävystyä.

        Kun nainen sanoo kaksi lausetta joko "asenne ratkaisee", tai "sisin on tärkein", on ne molemmat pelkkiä suuria vitsejä joita nainen ei omassa elämässään koskaan toteuta mitä tulee miehiin.

        ccgcggchgc:lle

        Ei pidä täysin paikkaansa. Minä katselen miehiä, jotka ovat viehättäviä sekä sisäisesti ja ulkoisesti. Rahalla ei ole väliä. En etsi elättäjää vaan elämäni sulostuttajaa. Vastaani tulee vain kokemustensa katkeroittamia ennakkoluulojensa marinoimia nillittäjiä.

        Hyviin käytöstapoihin kuuluu, että katsotaan silmiin puhuttaessa (ei tisseihin). Tisseihin tuijottaminen on ihan aina yhtä moukkamaista, oli se töllääjä rikas tai köyhä.


    • asdfghjklöä

      on ne. Naiset on rahanahneita huo_ria, joille mies on myös työjuhta ja siitosori, vaikka mitä väittäisivät. Kaikki naiset haluaisivat rikkaan, komean ja kuuluisan miehen ja parhaimman näköiset naiset myös saavatkin. Hieman tavallisemmat ja ihan täysin tavalliset läskipullukkahirvityksetkin haluaisivat/ haavaeilevat myös rikkaasta ja kuuluisasta miehestä, mutta eivät saa sellaista, kun eivät itse riitä ja niitä rikkaita ja kuuluisia ei riitä tietenkään kaikille. Sellaisia ne naiset on.

      Miesten paremmuus luonteenpiirteissä tulee esiin juuri tuossa em. asiassa. Harvan miehen ykköskriteerinä on naisen varakkuus tai kuuluisuus, vaan aivan muut asiat. Naisten verissä on juuri tuo loisimisominaisuus vahvana ja juuri sen takia etsitään jotakin varakasta "uhria" että itse päästäisiin helpolla elämässä.

      Tästä kommentistani eivät tule tykkäämään juuri ne loisakat tai siitä lähinnä haaveilevat, mutta ottakaa miten tykkäätte, koska tämä on totuus jonka lähes kaikki tietävät.

      • Uskotko joskus vielä olevasi onnellisessa parisuhteessa?


      • kysymysmerkkinä
        helka kirjoitti:

        Uskotko joskus vielä olevasi onnellisessa parisuhteessa?

        Oletko niin tyhmä miltä vaikutat?


      • rahhaarahhaa
        kysymysmerkkinä kirjoitti:

        Oletko niin tyhmä miltä vaikutat?

        mä sain vaimon uudella hienolla autolla
        Kihlasin sen heti kun kuulin että perintöä tulossa.
        Mentiin naimisiin ja kun oli vuosi kulunut uskalsin
        sanoa että autosta on vielä velkaa 18000€
        Yritin työtuloillani näyttää että hyvin menee.
        Eipä siinä mitään vaimo oli perheen ainoa lapsi,
        Ensin kuoli äiti jonka jälkeen oli perunkirjoitus mistä
        en kuullut mitään,vuoden päästä kuoli isä ja taas perunkirjoitus
        ja perinnönjako.
        Yllätyin kun oli omaisuutta monta sataa tuhatta ja vaimoni peri kaiken,
        Myös vanhempien talo jäi vaimolle jossa nyt asumme.
        Vaimolla on omat rahat ja minulla omani,
        Teimme keskinäisen testamentin kun on kaksi lasta,ja
        sovimme että toisen kuollessa toisella on täysi hallinta ja omistusoikeus
        toisen omaisuuteen,
        Eli lapset saavat odottaa perintöään kummankin kuolemaan.
        Ps.Mitä tästä opimme?
        Raha ei ole pääasia elämässä.


      • Sä oot yks kusetus, ettäs tiedät !!! Ei kaikki kunnon naiset oo toisen rahojen perään ! Vain idiootit ja hullut on !!!!! Itte en uo sellanen..........onneksi !!!!!!


      • ön rähää
        rahhaarahhaa kirjoitti:

        mä sain vaimon uudella hienolla autolla
        Kihlasin sen heti kun kuulin että perintöä tulossa.
        Mentiin naimisiin ja kun oli vuosi kulunut uskalsin
        sanoa että autosta on vielä velkaa 18000€
        Yritin työtuloillani näyttää että hyvin menee.
        Eipä siinä mitään vaimo oli perheen ainoa lapsi,
        Ensin kuoli äiti jonka jälkeen oli perunkirjoitus mistä
        en kuullut mitään,vuoden päästä kuoli isä ja taas perunkirjoitus
        ja perinnönjako.
        Yllätyin kun oli omaisuutta monta sataa tuhatta ja vaimoni peri kaiken,
        Myös vanhempien talo jäi vaimolle jossa nyt asumme.
        Vaimolla on omat rahat ja minulla omani,
        Teimme keskinäisen testamentin kun on kaksi lasta,ja
        sovimme että toisen kuollessa toisella on täysi hallinta ja omistusoikeus
        toisen omaisuuteen,
        Eli lapset saavat odottaa perintöään kummankin kuolemaan.
        Ps.Mitä tästä opimme?
        Raha ei ole pääasia elämässä.

        Ei rähä ole päääsiä vään se että sitä ön riittävästi.


      • En aikakaan
        helka kirjoitti:

        Uskotko joskus vielä olevasi onnellisessa parisuhteessa?

        En usko olevani ainakaan Sinun kanssasi koskaan parisuhteessa, sillä olet tyypillinen nainen eli rahanahne H***a.


      • kysymysERKKI
        kysymysmerkkinä kirjoitti:

        Oletko niin tyhmä miltä vaikutat?

        "Oletko niin tyhmä miltä vaikutat? "

        Oletko niin fiksu kuin luulet :-)


      • MrFinland75
        MissFinland76 kirjoitti:

        Sä oot yks kusetus, ettäs tiedät !!! Ei kaikki kunnon naiset oo toisen rahojen perään ! Vain idiootit ja hullut on !!!!! Itte en uo sellanen..........onneksi !!!!!!

        "Sä oot yks kusetus, ettäs tiedät !!! Ei kaikki kunnon naiset oo toisen rahojen perään ! Vain idiootit ja hullut on !!!!! Itte en uo sellanen..........onneksi !!!!!! "

        Hienoa, että olet älykkö, etkä pidä "kynttilääsi vakan alla"

        :-)


      • helka kirjoitti:

        Uskotko joskus vielä olevasi onnellisessa parisuhteessa?

        Niinpä. Oikein säteilee katkeruus tuolta niin että häikäisee. Jos itsellä on ollut huonoa tuuria seurustelupuolella, se on helppo tie ulos keksiä joku viallisuus koko vastakkaiselle sukupuolelle ja syyttää sitä omasta menestyksen puutteesta.

        Fiksu ihminen nyt tietenkin arvioisi asiat tilanteen mukaan, ja ottaisi huomioon sen, että on sitä voinut itsessäkin joku vika olla.

        Palstan miehethän näyttää olevan lahjakkaita itsensä toteuttavien ennustusten tekijöitä. Ensin vihataan koko vastakkaista sukupuolta, sitten kun parisuhdeasioissa menee huonosti toistellaan vaan, että joo, kamalia ne on. Jos lähtöjään jo halveksii toista ihmistä, niin kuinka positiivista suhtautumista sitä nyt voi odottaa?

        Ihan yhtä hyvin minä voisin sanoa, että koko ihmiskunta on läpeensä paha. Sitten mennä kylälle ja tervehtiä joka ihmistä sanomalla haista vittu. Sitten kun tulee huonoa reaktiota itseä kohtaan, voi sillain ylimielisenä sanoa, että oikeassa olin, inhottavia ne on. :D


      • Nähdään...

        Ei kaikki naiset ole martinoita. :-)


      • tlahtaha
        sheitan87 kirjoitti:

        Niinpä. Oikein säteilee katkeruus tuolta niin että häikäisee. Jos itsellä on ollut huonoa tuuria seurustelupuolella, se on helppo tie ulos keksiä joku viallisuus koko vastakkaiselle sukupuolelle ja syyttää sitä omasta menestyksen puutteesta.

        Fiksu ihminen nyt tietenkin arvioisi asiat tilanteen mukaan, ja ottaisi huomioon sen, että on sitä voinut itsessäkin joku vika olla.

        Palstan miehethän näyttää olevan lahjakkaita itsensä toteuttavien ennustusten tekijöitä. Ensin vihataan koko vastakkaista sukupuolta, sitten kun parisuhdeasioissa menee huonosti toistellaan vaan, että joo, kamalia ne on. Jos lähtöjään jo halveksii toista ihmistä, niin kuinka positiivista suhtautumista sitä nyt voi odottaa?

        Ihan yhtä hyvin minä voisin sanoa, että koko ihmiskunta on läpeensä paha. Sitten mennä kylälle ja tervehtiä joka ihmistä sanomalla haista vittu. Sitten kun tulee huonoa reaktiota itseä kohtaan, voi sillain ylimielisenä sanoa, että oikeassa olin, inhottavia ne on. :D

        Muutenkin hyvin kirjoitat, mutta viimeinen kappale oli ihan loistava! Todella hyvä vertaus :) tuskin se vain menee kunnolla perille näille Suolimiehille.


      • - Sellaisia naiset on.
        - Miesten paremmuus...
        - Naisten verissä on...
        - ...koska tämä on totuus...

        Subjektiivisuus on elämän kannalta ehdoton edellytys :)


      • Against all odds
        sheitan87 kirjoitti:

        Niinpä. Oikein säteilee katkeruus tuolta niin että häikäisee. Jos itsellä on ollut huonoa tuuria seurustelupuolella, se on helppo tie ulos keksiä joku viallisuus koko vastakkaiselle sukupuolelle ja syyttää sitä omasta menestyksen puutteesta.

        Fiksu ihminen nyt tietenkin arvioisi asiat tilanteen mukaan, ja ottaisi huomioon sen, että on sitä voinut itsessäkin joku vika olla.

        Palstan miehethän näyttää olevan lahjakkaita itsensä toteuttavien ennustusten tekijöitä. Ensin vihataan koko vastakkaista sukupuolta, sitten kun parisuhdeasioissa menee huonosti toistellaan vaan, että joo, kamalia ne on. Jos lähtöjään jo halveksii toista ihmistä, niin kuinka positiivista suhtautumista sitä nyt voi odottaa?

        Ihan yhtä hyvin minä voisin sanoa, että koko ihmiskunta on läpeensä paha. Sitten mennä kylälle ja tervehtiä joka ihmistä sanomalla haista vittu. Sitten kun tulee huonoa reaktiota itseä kohtaan, voi sillain ylimielisenä sanoa, että oikeassa olin, inhottavia ne on. :D

        sheitan87

        Puhut asiaa. Omien ikävien kokemusten katkeroittamat miehet (kyllä näitä naisissakin löytyy) jotka eivät uskalla katsoa peiliin, pyrkivät vahvistamaan kästitystään siitä, että kaikki naiset ovat sikoja.

        On pelottavaa tunnustaa, että vikaa voi olla myös itsessä. Tämän tyyppisiä miehiä/naisia on takuulla ihan kaikissa tuloluokissa.

        Menneisyyden kokemukset ja kaikki ihmiset, joita olemme kohdanneet, ovat muokanneet meitä. Itse päätämme sen, annammeko niiden määritellä meidät.

        Kaikesta huolimatta, todennäköisyyksiä uhmaten, etsin kunnes löydän sen ;)


      • ....................
        Against all odds kirjoitti:

        sheitan87

        Puhut asiaa. Omien ikävien kokemusten katkeroittamat miehet (kyllä näitä naisissakin löytyy) jotka eivät uskalla katsoa peiliin, pyrkivät vahvistamaan kästitystään siitä, että kaikki naiset ovat sikoja.

        On pelottavaa tunnustaa, että vikaa voi olla myös itsessä. Tämän tyyppisiä miehiä/naisia on takuulla ihan kaikissa tuloluokissa.

        Menneisyyden kokemukset ja kaikki ihmiset, joita olemme kohdanneet, ovat muokanneet meitä. Itse päätämme sen, annammeko niiden määritellä meidät.

        Kaikesta huolimatta, todennäköisyyksiä uhmaten, etsin kunnes löydän sen ;)

        totuus= pienet tulot tai jopa suoranainen köyhyys on aika tehokas naisen karkoitin.


    • jos siltä näyttää

      On naisia ja on naisia..Katselen juuri FB:ssä yhtä kosmetologia
      joka on äärimmäisne näyttävä nainen ja hänen aviomiestää joka on blondannut hiuksens ja painaa noin markka kolkyt ja on muuten jäätävä läski ja sikaniska muutenkin, mut hei kaverilla on daimler ja bayliner joten pääteleppä siitä =D

      Kuka tahansa nainen joka tienaa itse leipänsä on kiinnostuntu
      siitä mitä pystyt tarjoamaan? Tämä on ihan alkuaikojen asetus joka on ja pysyy siellä naisen päässä. Nainen kun joutuu miettimään jälkikasvun elinoloja seuraavan 20 vuoden ajalle ja vähän päälle. Ei siivooja himoitse rikasta miestä sellaisella on elämänarvot kohdallaan tai työtön nainen, mutta jos nyt AMK:kin on pohjilla niin oma vaimo on todellakin se kallein huora(anteeksi tämä termi kaikki naiset).

    • €Raha ratkaisee€

      Naiset ovat rahan perään, sehän on niin selvä asia ettei siitä tarvitse edes keskustella.


      Tein kerran nettiprofiilin, jossa ilmoitin ensiksi tuloni reilusti yläkanttiin ja naisilta suorastaan ropisi yhteydenottoja. Myöhemmin muutin tuloni alas rehellisiksi normituloikseni ja aika hiljaista oli naisrintamalla sen jälkeen.

      • asdfghjklöä

        no niin just. Noin se menee..


      • ulkonäköratkaisee

        Tein kerran nettiprofiilin, jossa ilmoitin olevani uimapukumalli ja miehiltä suorastaan ropisi yhteydenottoja. Myöhemmin muutin ulkonäköni rehellisesti normaaliksi ja aika hiljaista oli miesrintamalla sen jälkeen.


      • asdfghjklöä
        ulkonäköratkaisee kirjoitti:

        Tein kerran nettiprofiilin, jossa ilmoitin olevani uimapukumalli ja miehiltä suorastaan ropisi yhteydenottoja. Myöhemmin muutin ulkonäköni rehellisesti normaaliksi ja aika hiljaista oli miesrintamalla sen jälkeen.

        valhetta jälleen, koska harmittaa tämä ketju ja totuus ko. asiassa.


      • Hehe.....
        ulkonäköratkaisee kirjoitti:

        Tein kerran nettiprofiilin, jossa ilmoitin olevani uimapukumalli ja miehiltä suorastaan ropisi yhteydenottoja. Myöhemmin muutin ulkonäköni rehellisesti normaaliksi ja aika hiljaista oli miesrintamalla sen jälkeen.

        Tietysti ulkonäkö ratkaisee miesten valinnat. Ainahan sitä mieluummin hyvännäköisen naisen ottaa kuin tavallisen/ruman. Eikai tuota juuri kukaan mies edes kiellä:)
        Vastaavasti naisille tuntuu olevan kova paikka tunnustaa että ovat miesten rahojen perään.


      • ei tunnustettavaa
        Hehe..... kirjoitti:

        Tietysti ulkonäkö ratkaisee miesten valinnat. Ainahan sitä mieluummin hyvännäköisen naisen ottaa kuin tavallisen/ruman. Eikai tuota juuri kukaan mies edes kiellä:)
        Vastaavasti naisille tuntuu olevan kova paikka tunnustaa että ovat miesten rahojen perään.

        Mieluummin ottasin hyvännäkösen köyhän kun rikkaan rumiluksen.


      • itsellinen nainen

        On varmaan naiset rahan perään. Jo se osoittaa asian etten ota miestä ettei omaisuuteni joudu vahingossakaan jonkun gigolon haltuun.


      • no ei vainaskaa
        Hehe..... kirjoitti:

        Tietysti ulkonäkö ratkaisee miesten valinnat. Ainahan sitä mieluummin hyvännäköisen naisen ottaa kuin tavallisen/ruman. Eikai tuota juuri kukaan mies edes kiellä:)
        Vastaavasti naisille tuntuu olevan kova paikka tunnustaa että ovat miesten rahojen perään.

        Ei se paljoa merkitse onko nainen hyvännäköinen.
        On erittäin tärkeää että nainen on hyvän näköinen ja kaunisääninen.


      • yx virolainen

        Yksi virolainen nainen sanoi suoraan muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, että en kelpaa hänelle, koska olen liian köyhä ja liian lyhyt (alle 180cm). Tärkeintä hänelle oli raha.
        Virolaisilla onkin sellainen harhakäsitys, että kaikki suomalaiset ovat upporikkaita, mutta pettyvät sitten, kun huomaavat, ettei Suomessa voi tavallinen ihminen rikastua kalliitten elinkulujen takia. Jos sanot virolaiselle naiselle kuukausitulosi, niin hän kapsahtaa heti kaulaasi ja alkaa tyrkyttää itseään, mutta kun Suomessa totuus paljastuu, ettei se virolaisen mielestä huippupalkka riitäkään mihinkään, niin ero tulee välittömästi.
        Elän Virossa ja täällä saa hienoja, uusiakin, autoja ilman käsirahaa ja n 100€/kk osamaksulla tai liisingillä. Suurin osa virolaisten autoista onkin liisingautoja.
        Täällä on helppo hankkia ja ylläpitää hienoa autoa, koska ei ole mitään autoveroja, käyttömaksuja ja vakuutuksetkin ovat jopa 1/10 Suomen vakuutushinnoista. Maksoin juuri oman autoni ½v vakuutukset ( 16,40€). Kun kävin tankkaamassa, niin polttoaineen hinta oli 1,20€/l Sähköautoihin valtio maksaa 18000€ ostotuen ja lisäksi käyttötukea ensimmäisille vuosille yht 6000€. Suomessa demariakat tappavat verotuksella myös ilmansuojelun.


      • Tuikkutiia
        Hehe..... kirjoitti:

        Tietysti ulkonäkö ratkaisee miesten valinnat. Ainahan sitä mieluummin hyvännäköisen naisen ottaa kuin tavallisen/ruman. Eikai tuota juuri kukaan mies edes kiellä:)
        Vastaavasti naisille tuntuu olevan kova paikka tunnustaa että ovat miesten rahojen perään.

        En ole rahojen perään eikä kukaan mies vielä ole ollut minua rikkaampi. Ehkä olen tyytynyt liian huonoihin miehiin - täytyykin hieman miettiä makumieltämyksiäni. Miehillä kun tuuppaa tulemaan komplekseja ja tulevat kateelliseksi kun nainen tienaa paremmin.


      • mä vaan
        ei tunnustettavaa kirjoitti:

        Mieluummin ottasin hyvännäkösen köyhän kun rikkaan rumiluksen.

        mulla ei ois varaa ottaa köyhää hyvännäköistä


      • Hehe..... kirjoitti:

        Tietysti ulkonäkö ratkaisee miesten valinnat. Ainahan sitä mieluummin hyvännäköisen naisen ottaa kuin tavallisen/ruman. Eikai tuota juuri kukaan mies edes kiellä:)
        Vastaavasti naisille tuntuu olevan kova paikka tunnustaa että ovat miesten rahojen perään.

        En minä kyllä tuollaista ole havainnut. Itse tunnen ehkä pari sellaista naista, joille raha on tärkeää, eikä ne sitä mitenkään salaile. Yleensähän ne sellaiset naiset on jotain hyvätuloisia hipstereitä itsekin, joille miehen tulot on tärkeät.

        Minusta tuntuu enemmänkin siltä, että naisten rahanahneus on useimmiten vain kiva tekosyy. Joskus voi toki sellaiseen naiseen törmätä, mutta yleensä kun tuota valitusta miehiltä kuulee, on siinä kiinnostuksen puutteen syynä ollut jokin aivan muu piirre miehessä kuin rahattomuus. Jos mies on vaikkapa tyhmä, passiivinen, epäkiinnostava, huonosti käyttäytyvä, juoppo tai itsestään huolehtimaton, voi se olla mukavaa vain sanoa, että siksi se eukko ei ollut kiinnostunut kun en ole rikas. Silloin ei joudu toteamaan, että se vika voi olla jokin henkilökohtaisempi.

        Eikös sitä voida vaan todeta, että joo, on jotkut naiset rahan perään ja on jotkut miehet vain ulkonäön perään, mutta jos ei itse niihin kuulu, niin antaa niiden värkätä keskenään ja hankkii itselleen seuraa muista järkevämmistä ihmisistä?
        Niin kai minusta tuntuisi fiksulta tehdä. Ei minulla ole koskaan häirinnyt rahaa haluavat naiset tai pinnalliset miehet, kun en niiden seuraan erityisesti hakeudu, vaan valikoin vähän paremmin.


      • sheitan87 kirjoitti:

        En minä kyllä tuollaista ole havainnut. Itse tunnen ehkä pari sellaista naista, joille raha on tärkeää, eikä ne sitä mitenkään salaile. Yleensähän ne sellaiset naiset on jotain hyvätuloisia hipstereitä itsekin, joille miehen tulot on tärkeät.

        Minusta tuntuu enemmänkin siltä, että naisten rahanahneus on useimmiten vain kiva tekosyy. Joskus voi toki sellaiseen naiseen törmätä, mutta yleensä kun tuota valitusta miehiltä kuulee, on siinä kiinnostuksen puutteen syynä ollut jokin aivan muu piirre miehessä kuin rahattomuus. Jos mies on vaikkapa tyhmä, passiivinen, epäkiinnostava, huonosti käyttäytyvä, juoppo tai itsestään huolehtimaton, voi se olla mukavaa vain sanoa, että siksi se eukko ei ollut kiinnostunut kun en ole rikas. Silloin ei joudu toteamaan, että se vika voi olla jokin henkilökohtaisempi.

        Eikös sitä voida vaan todeta, että joo, on jotkut naiset rahan perään ja on jotkut miehet vain ulkonäön perään, mutta jos ei itse niihin kuulu, niin antaa niiden värkätä keskenään ja hankkii itselleen seuraa muista järkevämmistä ihmisistä?
        Niin kai minusta tuntuisi fiksulta tehdä. Ei minulla ole koskaan häirinnyt rahaa haluavat naiset tai pinnalliset miehet, kun en niiden seuraan erityisesti hakeudu, vaan valikoin vähän paremmin.

        Evoluutuion kannalta on oleellista, että uros ja naaras löytävät toisensa. Se miten tämä tapahtuu on yksilöllistä.

        Toki omaisuus on kautta aikojen houkutellut puoleensa, mutta ahneus on kateuden ohella kaikesta huolimatta yksilöllinen ominaisuus, joka ei rajoja ole koskaan tuntenut.


      • Fartti
        ulkonäköratkaisee kirjoitti:

        Tein kerran nettiprofiilin, jossa ilmoitin olevani uimapukumalli ja miehiltä suorastaan ropisi yhteydenottoja. Myöhemmin muutin ulkonäköni rehellisesti normaaliksi ja aika hiljaista oli miesrintamalla sen jälkeen.

        Olen vaihtanut nettiprofiilini ikää. Kun olin noin 30 vee, viestejä tuli 50 miehiltä. Ja kun ikää oli 50 vee ja yli, viestejä tuli 18-39 vee miehiltä. Mitä tämä kertoo kaikista miehistä?

        Ei mitään :D


    • 12+9

      Eh. Vanha varakas pieru nauraatta nuoria likkoja. Olihan tämä provo? :D Tai jos et halua gold diggereitä ympärillesi, niin vaihda kohderyhmää ikäisiisi.

      Itsellä ei oikeastaan koskaan ole tullut ensi treffeillä tulot puheeksi kovin tarkasti. Tosin olenkin aika tavallisissa konttorihommissa, joten eipä ne varmaan sen jälkeen juuri ketään kiinnostakkaan, kun olen ammatistani kertonut.

      • 9+1

        "Eh. Vanha varakas pieru nauraatta nuoria likkoja. Olihan tämä provo? :D Tai jos et halua gold diggereitä ympärillesi, niin vaihda kohderyhmää ikäisiisi. "

        Ja vielä tähän. Ikäisiisi VARAKKAISIIN naisiin. Niin ei ainakaa luulisi olevan ongelmaa. Tai no. Ikäisesi uranaiset saattavat olla aika kovia paloja purtavaksi, ja heillä on tod.näki rima myös aika korkealla. ;)


      • hhhhb

        "Eh. Vanha varakas pieru nauraatta nuoria likkoja. Olihan tämä provo? :D Tai jos et halua gold diggereitä ympärillesi, niin vaihda kohderyhmää ikäisiisi.

        Itsellä ei oikeastaan koskaan ole tullut ensi treffeillä tulot puheeksi kovin tarkasti. Tosin olenkin aika tavallisissa konttorihommissa, joten eipä ne varmaan sen jälkeen juuri ketään kiinnostakkaan, kun olen ammatistani kertonut. "

        Ikäisissäkin on onnenonkijoita. Ei pelkästään nuoret naiset ole onnenonkijoita, kaikenikäiset naiset ovat. Myös miehet ovat onnenonkijoita yhtä lailla kuin naiset.


    • billiondollarsmile

      Kyllä naiset ovat rahan perään - tietynlaiset naiset etenkin. Tässä pitää hyvin vanha sanalasku paikkansa; kyllä vakka kantensa valitsee. Jos mies lähtee naisenhakuun tietynlaiset arvot (menestys ja taloudellinen asema) edellä ja niitä markkinoiden, niin toki hän saa sellaista seuraa, mitä oikeastaan tilannutkin. Silmiinpistävän usein varakkaiden miesten vaimot/naisseura ei ole ihan penaalin terävintä kärkeä, miksiköhän:)? Fiksut kauniit naiset ei tavallisesti halua itselleen mitään rahalla pröystäilevää pelleä/menestystään korostavaa narsistia, vaan uskollisen, toisesta aidosti välittävän kumppanin jolla arvot kohdallaan. Tämä ei poissulje tietenkään sitä, etteikö näilläkin miehillä voisi taloudellinen asema olla erinomainen - mutta nämä miehet ovat ymmärtäneet vetää matalaa profiilia rahan suhteen ja suhtautuneet terveellä tavalla hankittuun omaisuuteen muutoinkin.

      • Fartti

        Rahasta puhuminen on epäseksikästä ja moukkamaista!


    • hyvätuntip.

      Suomi24 treffi palstalla on maksullisia naisia, tunti 150e

      • täh

        Ja, onko sulla kokemusta? Kuka hullu muuten tyhjästä reijästä edes
        maksaa..


    • hyvätuntip

      Ei ole kokemusta, vaan on tarjottu, puolituntia 100e ja tunti 150e. Minä en maksa senttiäkään jos ei saa ilmaiseksi on sitten ilman.

      • sääliukkelit

        On myös puutteessa olevia miehiä jotka joutuu maksamaan saadakseen naista. Niitäkin on Suomi24:llä. Vielä säälittävämpää.


    • asdfadsfadfgdfsgfsdf
      • Dderfd

        Vit-tu mitä lut-kia! Videon loppu kaikkein paras. :D
        Ennemmin sinkku kuin katsella tuollaista vit-u synnynnäistä lut-kaa. :D


    • SeksiäSaaRakkauttaEi

      Tässä aika paha testi, että kyllä naiset ovat rahan perään. Mies ehdottelee suoraan seksiä ja yllättävää kyllä että naisia lähtee SILTI "ajelulle". Kai evoluution opit kivikaudelta vieläkin pitää paikkansa.

      http://www.youtube.com/watch?v=-WZYdIRq86c

      • Rakkaus voittaa

        Kun miehet voivat kärsiä vääristä naisista, niin ajatelkaa kuinka kova pala se on vastaavasti naiselle joka haaveilee kuitenkin vakavasta varakkaasta parisuhteessa lapsien kera myöhemmin.... mutta mies ei lämpene ellei nainen ole todellakin se täydellinen pakkaus, koska tietää saavansa varallisuuden avulla aina vain uusia naisia. Kyllä miehille pipari kelpaa ja käytetyt naiset puolestaan katkerina kun ei saanutkaan sitä prinsessa liittoa.

        Väitän että todellisuudessa naiset tähtäävät vakavaan suhteeseen eivätkä jaksa kauaa vain paneskella. Ovat varmasti myös herkästi mustasukkaisia kun miehen ympärillä pyörii muitakin naisia... rahan takia.

        Kyllä parisuhteen pitäisi perustua aitoon luonnepohjaiseen välittämiseen tai muuten se ei kestä pidemmän päälle. Ei kukaan jaksa juhlia loputtomiin vaan kaipaa myös oikeaa rakkautta elämäänsä.


      • ....................

      • vvgghh
        Rakkaus voittaa kirjoitti:

        Kun miehet voivat kärsiä vääristä naisista, niin ajatelkaa kuinka kova pala se on vastaavasti naiselle joka haaveilee kuitenkin vakavasta varakkaasta parisuhteessa lapsien kera myöhemmin.... mutta mies ei lämpene ellei nainen ole todellakin se täydellinen pakkaus, koska tietää saavansa varallisuuden avulla aina vain uusia naisia. Kyllä miehille pipari kelpaa ja käytetyt naiset puolestaan katkerina kun ei saanutkaan sitä prinsessa liittoa.

        Väitän että todellisuudessa naiset tähtäävät vakavaan suhteeseen eivätkä jaksa kauaa vain paneskella. Ovat varmasti myös herkästi mustasukkaisia kun miehen ympärillä pyörii muitakin naisia... rahan takia.

        Kyllä parisuhteen pitäisi perustua aitoon luonnepohjaiseen välittämiseen tai muuten se ei kestä pidemmän päälle. Ei kukaan jaksa juhlia loputtomiin vaan kaipaa myös oikeaa rakkautta elämäänsä.

        Miehen ympärillä pyörii muita naisia muutenkin kuin vain rahan takia. Ei se pelkästään rahasta johdu. Yhtälailla vaimo on valinnut miehensä rahan perusteella.
        Vaimot roikkuvat miehissään rahan takia. Että ei ne vaimot sen parempia ole kuin muutkaan naiset, vaimot ovat monesti jopa paljon pahempia kullankaivajia. Sitten hankkiutuvat kaiken huipuksi raskaaksi saadakseen pitää miehen eli rahat.

        Ylläpito: tällä palstalla on usein ollut tämä sama aihe eli rahan perässä juoksevat naiset. Voisitte tehdä aloituksen myös naisten rahan perässä juoksevista miehistä.


      • vvgghh kirjoitti:

        Miehen ympärillä pyörii muita naisia muutenkin kuin vain rahan takia. Ei se pelkästään rahasta johdu. Yhtälailla vaimo on valinnut miehensä rahan perusteella.
        Vaimot roikkuvat miehissään rahan takia. Että ei ne vaimot sen parempia ole kuin muutkaan naiset, vaimot ovat monesti jopa paljon pahempia kullankaivajia. Sitten hankkiutuvat kaiken huipuksi raskaaksi saadakseen pitää miehen eli rahat.

        Ylläpito: tällä palstalla on usein ollut tämä sama aihe eli rahan perässä juoksevat naiset. Voisitte tehdä aloituksen myös naisten rahan perässä juoksevista miehistä.

        "Voisitte tehdä aloituksen myös naisten rahan perässä juoksevista miehistä."

        Tuollainen aihe saattaisi aiheuttaa henkistä pahoinvointia joillekuille miehille :)


    • €£$

      Sekin on vitasus tavallaan että hyvät tulot ja hieno auto naisella ovat tabu. Itse ainakin peittelen asiaa mahdollisimman paljon.

    • Evoluution takia
    • Tienaaja.

      Todellakin naiset kysyy tienistejä ja sitten saakin seksiä helposti. Itse Kyllä jätän naisen iaka pian kun en halua mitää raha-ahnetta naista elämääni.

    • perintökin tulossa

      Jaaha. Omaisuutta on n. 110 000€. Onko toivoa sisään-ulos touhuista pikaisesti?

      • rahaalla saat.

        ei ole,ikävä kyllä. rahasi riittävät juurijajuuri asanajotoimistojen laskuihin, eli olet köyhä


      • johan on
        rahaalla saat. kirjoitti:

        ei ole,ikävä kyllä. rahasi riittävät juurijajuuri asanajotoimistojen laskuihin, eli olet köyhä

        Mitä pirua? Ai unohdin mainita, että lottoan säännöllisesti.


    • 500 000€

      Riittääkö 500 000€ tavalliselle sutturalle???:)

      • sinnepäin

        Määräajaksi.
        Ehkä.


    • ruttis

      Minä olen ainakin rehellisen, luotettavan ja yhteistä elämää haluavan miehen perään ollut. Nyt on sellainen, molemmilla lähes satatuhatta lainaa ja yhteinen elämä edessä. Ei siinä auttanut mikään muukaan, kun rakastuimme.

    • raha se on joka maailmaa pyörittää kaikki sen perässä juoksee-

    • höpsönsöö

      deittaile oikeanlaisia naisia :) kaikkia ei kiinnosta raha ja itsekin kuulun niihin jotka maksavat omista ansioista (vaikka puolet vähemmän tienaan kuin mieheni) puolet kaikista laskuista :) kaikki puoliksi :) jokainen tyylillään.. meille sopii näin ja minun tahdostani :)

      • burb

        Kyllä sä olet rahan ja materiaalin perään jos sä käyt töissä. Et kävisi töissä jos et olisi rahanahne.


    • Mä en ainakaan ole kenenkään rahan perään. En ole erityisen varakas, mutten ihan köyhäkään.......mulle ei ole väliä, paljonko unelmieni mies ansaitsee, kunhan ei ole mua köyhempi.

      • kuntoilua vain

        Pienipalkkaiset eivät juuri hyödy työstä taloudellisessa mielessä.


    • 131

      On kokemusta rahanahneista miehistä. Jokainen yrittää käyttää hyväksi sen kun kerkiää. Tulikin panostettua tunnekuohuissa liikaa, hyvää ruokaa, autoilua, matkoja ym. kunnes tulin järkiini ja aloin laskea kuluja. Tämä pätee myös ystäviin. Aina kun ystävä ehdottaa jotain menoa, käynnistän laskukoneen päässäni, ja yleensä kieltäydyn ehdotuksesta, koska siitä koituisi itselleni isommat kulut. Ehdotuksia ei ole kuulunut pitkään aikaan, että se niistä ystävistä. Ystävyyttä eikä rakkautta tarvitse ostaa eikä maksaa mitään.

      • samatäällä

        Aivan oikein,ei rahalla rakkautta saa.
        Huomasin myös olevani rahoittajan roolissa, kun naispuolinen ystävä ilmoittelee itsestään vain kun tarvitsee
        jotakin palvelusta,yleensä on rahapula.
        Eli rahanahneus ei ole sukupuolesta riippuvainen ominaisuus.


      • oletko sellaane
        samatäällä kirjoitti:

        Aivan oikein,ei rahalla rakkautta saa.
        Huomasin myös olevani rahoittajan roolissa, kun naispuolinen ystävä ilmoittelee itsestään vain kun tarvitsee
        jotakin palvelusta,yleensä on rahapula.
        Eli rahanahneus ei ole sukupuolesta riippuvainen ominaisuus.

        Kaikilla ei ole tarjollakaan juuri muuta kuin rahaa.


      • samatäällä kirjoitti:

        Aivan oikein,ei rahalla rakkautta saa.
        Huomasin myös olevani rahoittajan roolissa, kun naispuolinen ystävä ilmoittelee itsestään vain kun tarvitsee
        jotakin palvelusta,yleensä on rahapula.
        Eli rahanahneus ei ole sukupuolesta riippuvainen ominaisuus.

        "Eli rahanahneus ei ole sukupuolesta riippuvainen ominaisuus."

        Täysin yksilöllinen ominaisuus.


    • Geeneissä

      Eikös jonkin tutkimuksen mukaan eläimetkin lähteneet mieluimmin sellaisen uroksen matkaan jolla oli pesä ja ruokaa varastossa?

      Ehkä nainen oikeasti joutuu ajattelemaan, pystyykö tämä mies elättää (minut) ja lapseni ja tarjota turvallisen elämän tulevaisuudessa?

      Noo, pissisblondeille riittää kun on joku joka maksaa uudet korkkarit ja hiuslisäkkeet ja muutaman ulkomaanmatkan.

    • _Sinkkunelli_

      Niin provo.

      Kohta viisikymppinen äijänkäppyrä deittailee nuori tyttöjä - oi voi kuinka rahanahneita naiset ovatkaan. 20-30 vuotta nuorempia naisia metsästävillä on toki markkinansa tietynlaisten parissa, mutta kattava otos "naisista" se ei ole.

      Kaikki miehetkään eivät kuolaa itseensä nähden keskenkasvuisia raakileita vaan haluavat tasavertaisen kumppanin, jonka tärkein ominaisuus ei ole sokea, kokemuksen puutteen tuoma varallisuuden palvonta ja pinkeä liha. Naisen luonteella ja älyllä on todistetusti monillekin miehille merkitystä.

    • köyhä

      Itselläpä tällainen kokemus. Netissä tapasin mahtavan naisen, jonka edellisessä liitossa oli glamouria ja mammonaa. Ensin tapailtiin ihan kaveripohjalta, joka sitten muuttui intiimiksi. Ihastuttiin ja omalta kohdalta jopa rakastuttiin. Sitten kerroin omasta konkurssistani ja omaisuuden menettämisestä. Sen jälkeen tämä nainen ei halunnut olla missään tekemisissä. Kyllä ainakin tässä tapauksessa raha(ttomuus) puhui.

      • Fat Man's World

        Rikkaan miehen vastinpari on rakas pimu ja köyhän miehen vastinpari on löyhä akka?


    • varat+rakas??

      Ainahan se on niin, että varakas henkilö, mies tai nainen, on "mieluisampi" kumppani kuin työtön ja köyhä.

      Samoin, jos on julkisuuden henkilö (mies), niin kyllä hän saa huomattavasti itseään nuorempia naisia seurustelemaan kanssaan. Esimerkkeinä mainittakoon vaikka Paavo Lipponen, jolla on yli kaksikymmentä vuotta nuorempi vaimo, samoin myös tasavallan presidentti Niinistöllä on itseään huomattavasti nuorempi puoliso. Niin, ja onhan Pekka Haavistonkin puoliso Pekkaa nuorempi.

      Eihän vanhempi mies, joka on ammatiltaan sähköasentaja, autonkuljettaja, sorvaaja jne. saa itseään nuorempaa naista, jos ei ole varallisuutta.

      Onhan julkisuudessa olevilla ja olleilla vanhemmilla naisillakin itseään huomattavasti nuoremmat puolisot tai seurustelukumppanit.

    • late3

      Kyllä on paljon naisia jotka ovat rahan perään ja laittavat joka ylimääräisen euron mikä ei mene elämiseen niin pankkiholviin. Ja jos luoja olis heille antanut 2tuseroa niin pankkiin menis aina puolet enempi!!

    • Aikuinen mies

      Joku yksinkertainen kirjoittelee jonkin mielikuvitusjutun aloitukseksi, ja sitten tuollaisia viitsitään vielä kommentoida. Hankkikaa oikeasti elämä.

      • Siinä tapauksessa tämä sivusto menettäisi loputkin "asiakkaansa" ja mainostajat siirtäisivät rahansa jonnekin muualle.

        Eipä silti ettäkö sen suurempaa ikävää tuntisin tämän sivuston menetyksestä...


    • höh

      ei tulis mieleenkään kysyä kenenkään tienestejä.

      • Lyyli Pullero

        Sama täällä.
        Kyllä sen pitää näkyä päältäpäinkin ettei tartte kysyä.


    • GamerGirl91

      Olen työssäkäyvä. Olen seurustellut lähinnä työttömien kanssa (kunnes suhde kaatuu siihen kun mies ilmaisee olevansa haluton edes hakemaan töihin)

      Ansiotiedot kysyn, että minun ei tarvitsisi enää ikinä elättää ketään... Yhdeltä exältä kela peri takaisin tukia ja sossu ei antanut penniäkään, koska tienasin osa-aikaisena siivoojana 800€/kk...

      Tästä virheestä oppineena kysyn AINA ansiotiedot, ei haittaa vaikka olisi tulot kuin siivoojalla, kunhan on työssäkäyvä niinkuin itsekin olen :D

      • Pekkaa pahempi

        23?


    • Lyhyesti

      KYLLÄ OVAT. Mitäs muuta luulit?

    • 334223423423

      Naiset ovat rahan perään koska rahalla saa kauneutta ja tyylikkyyttä ja molemmilla on valtava painoarvo nykymaailmassa, omaisuudella voidaan näyttää muille että on parempi ihminen.

      Ainoat naiset jotka eivät ole rahan perään ovat naiset joilla ei ole ollenkaan itsetuntoa tai ovat jo luovuttaneet elämän suhteen siihen asti että mikä tahansa kelpaa, vaikka koditon mies.

      • Ihmisellä on sosiaalisena olentona taipumus esitellä arvoasemaansa sosiaalisessa hierarkiassa. Esittelyn tapa ja voimakkuus ovat taas yksilöllisiä, mutta toki (ryhmän) sosiaalinen painekin vaikuttaa näihin.


    • nuori nainen

      En ole varakkaiden miesten perään. Johtuu kyllä ehkä siitä, etten ole miehistä muutoinkaan kiinnostunut. En vaikka olisi kuinka rikas äijä.

      Naistakaan en valitse rahan perusteella, vaan kuuntelen sydäntäni.

    • HIHHIHOHHOHOHHOH

      Sä mittää pillua saa.. HOOHHOHOOHHHHOOH provona mennää...

    • ei kai

      Ei ole. Sinä olet vaan niiiiin ihana vanha ukko.

    • Mooses vanhenpi

      Mooses on Mooses ja bisnes on bisnes , siinä se .

    • Entäs rakkaus?

      Tulis 3. Maailmansota ja tappas kaikki!

      • raharakkaus

        Raha on rakkautta


      • Tulee se

        Kyllä se 3. maailmansota tulee, sillä muslimit inhoavat yli kaiken länsimaista akkavaltaa. ISIS hyökkää Länsimaailmaan ja saa tuekseen kaikki akkojen syrjimät länsimiehet, joita on Suomessakin yli miljoona. Ulkomailla asuu jo 1,3 miljoonaa synnyinmaassaan kiusattua suomalaista.
        Kun nämä kaikkii alkavat raahata ylimielisiä ja itsekkäitä naisiamme ns saunan taakse, niin eiköhän akkojen ääni muutu kellossa. Voi ruveta kelpaamaan jo ihan tavallinenkin suomalaismies, jos henki on vaarassa.
        Näin me ulkosuomalaiset ennustamme Euroopassa käyvän, elleivät naiset muuta tapojaan hyvin nopeasti !


    • Merkuriuss

      Tän on pakko olla provo, eihän kukaan voi olla noin tyhmä, ettei tiedä mitä eroa on auringolla ja kuulla. Eihän naiset oo koskaan ollu rahan perään, eihän toki. OMG!!!

    • roskahorot

      Jalkovälin märkä horot eivät muusta olekaan kiinnostuneet kuin omaisuudesta.

      Muutenkin salaattia puputtavat naudat haluavat rahaa elämiseen.

      Suomalaisen naisen arvo on silmissäni portto.

      • Ei kaikki kultaa...

        Täällä palstalla purkaa katkeruuttaan moni naisen hylkäämäksi tullut mielenvikainen mies, joka ei sen jälkeen ole naista saanut. Jopa sellaisetkin katkerat, joilla ehkä rahaa on, mutteivat silti kelpaa muille kuin maksullisille naisille. Silloin ollaan kateellisia sille tavallisellekin naapurin Penalle, jolla on ihan oikea vaimo, joka rakastaa ja pitää perheestään huolta.

        Sitä en kiellä, etteikö ensitreffeillä hyvin käyttäytyvä ja siististi pukeutunut mies miellytä enemmän kuin se presuhousu, joka vanhalta kaljalta haisten saapuu ekaan tapaamiseen mielessään vain, että irtoaisko tuolta uudelta tuttavuudelta tänään vai vasta huomenna. Mutta niin se saattaa olla sen siistimmänkin miehen mielessä. Maksullisia naisia riittää aina, mutta yrittäkääpäs, katkerat äijät, löytää se fiksu ja siisti nainen ja vieläpä pitää siitä kiinni, jos oikeasti olette elämänkumppania etsimässä. Kyllä se kullan kimallus rapisee äijästä vähän pintaa raapaisemalla ja todellinen pipipää tulee sieltä esiin aika nopeasti. Ja taas nainen katoaa...


      • 13+1
        Ei kaikki kultaa... kirjoitti:

        Täällä palstalla purkaa katkeruuttaan moni naisen hylkäämäksi tullut mielenvikainen mies, joka ei sen jälkeen ole naista saanut. Jopa sellaisetkin katkerat, joilla ehkä rahaa on, mutteivat silti kelpaa muille kuin maksullisille naisille. Silloin ollaan kateellisia sille tavallisellekin naapurin Penalle, jolla on ihan oikea vaimo, joka rakastaa ja pitää perheestään huolta.

        Sitä en kiellä, etteikö ensitreffeillä hyvin käyttäytyvä ja siististi pukeutunut mies miellytä enemmän kuin se presuhousu, joka vanhalta kaljalta haisten saapuu ekaan tapaamiseen mielessään vain, että irtoaisko tuolta uudelta tuttavuudelta tänään vai vasta huomenna. Mutta niin se saattaa olla sen siistimmänkin miehen mielessä. Maksullisia naisia riittää aina, mutta yrittäkääpäs, katkerat äijät, löytää se fiksu ja siisti nainen ja vieläpä pitää siitä kiinni, jos oikeasti olette elämänkumppania etsimässä. Kyllä se kullan kimallus rapisee äijästä vähän pintaa raapaisemalla ja todellinen pipipää tulee sieltä esiin aika nopeasti. Ja taas nainen katoaa...

        Kyllä naiset kaikkoo ylläolevien sovinistipervojen lähietäisyydeltä, joka ei ole mikään käsivarren mitta! Phyi teitä tyhmeliinit, sanoo elämänkokemuksella varustettu NAINEN


    • Avioehtosopimus

      Muistakaapa tehdä sitten se avioehto sopimus, jos menette naisen kanssa avioliittoon.
      Muuten voi käydä niin, että nainen ottaa eron ja siinä menee heti puolet omaisuudesta naiselle, että silleen.

      • -------------.-.-.-

        Helpommalla pääsee kun käy huorissa


      • Miehetki huoria

        Minä olen nainen ja erittäin varakkaan perheen ainoa tytär minua monet kosineet turhaan minulta yksikään mies ei saa senttiäkään rahaa. Nyt rakennutan isoa huvilaa huvittaa ukot mitä elintasohuoria ne on luulevat et muka kiinnostuisin ei ja ei. Miehen pitää olla treenattu ja samanlaisesta sosiaaliluokasta.


      • Jos välttämättä avioon haluaa astua, niin avioehto on todellakin varteenotettava ajatus. Käsittääkseni sen tekeminenkään ei teknisesti kaksinen asia ole.

        Liian moni avioliitto on päättynyt maailmalla katkeraan ja kalliiseen eroon vain siksi, että on sokeasti luotettu puolisoonsa ja samalla uskottu "ikuiseen rakkauteen".


    • Ratto-Raili

      Hi,hi kun puute ovesta kurkistaa niin rakkaus sen ohi oven raosta livahtaa.

    • yuiopåå

      Mitä miehellä on, mitä nainen voisi haluta/tarvita? Tasan kaksi asiaa, missä miehestä saattaa olla hyötyä ja jos mies sattuu olemaan jo iäkkäämpi ja rupsahtanut, niin tuskin ne naiset sen seksin perässä on. Ei jää jäljelle kuin raha. Mies haluaa nuorta lihaa eli seksiä tyttösten kanssa ja nainen jämäkkää seksiä (lue miestä, joka pystyy ja kykenee) ja rahaa. Nämä on ainoat syyt, miksi nainen haluaisi miehen tai mies naisen.

    • Minulla ainakin on osunut kohdalle molemmat muijat joidenka kanssa olen ollut naimisissa rahan perään.
      Molemmat otti eron siinä vaiheessa kun raha asiat meni huonommin.

      • nainen eli roskaläjä

        Siinä vastaus kerrassaan jalkovälistään vuotavien horojen vuoksi.


    • .,.,.,.,.,.,.

      Onneksi olen homoseksuaali niin ei tarvitse etsiä jotain mitä ei ole olemassa

    • MäEnTiedäMutSeSopii

      Miksi naiset rakastuu rentuihin?

    • Ooli

      Kyllä useat naiset pyrkivät tienaamaan pikkuturkilla sitä isompaa turkkia. Ei varmasti kaikki naiset.

    • Päättelyä...

      Ketjun aloittaja ei voi olla rikas, koska kirjoitusvirheitä on niin paljon! Hän vain kuvittelee olevansa rikas!

    • Tyhmiä kyselet. Ne on joka ikähaarukassa samanlaisia. Täs 2kk sitten yritin jutella naisen kanssa ja sit ilmoitin jossain vaiheessa et olen työtön niin se nainen katosi saman tien. Olen 47v mies.

    • totuus ei pala

      Ilmeisesti olet ruma ja lyhyt joten ainoa kiinnostava seikka sussa olis raha.

      • Kuule "totuus ei pala" Olen 180cm pitkä ja no minkäs näölle voi mutta, tämä nainen ei koskaan nähnyt minua livenä vain juteltiin puhelimessa.


    • Entä varakas nainen

      Jännä miten tämä toimii just toisinpäin naisilla. Kun ilmoitan todelliset tuloni, mies katoaa kuin tuhka tuuleen. Se on suomalaiselle miehelle kova paikka kun nainen tienaa reippaasti enemmän. Toki olen myös itse sen verran "nirso", että toivon kumppanillani olevan muutakin tekemistä, kuin juoda kaljaa ja maata sohvalla - uraa tai taloudellista menestystä en kuitenkaan edellytä. Eli vaikka omilla tuloillani voin tarjota mukavan elintason, on se miehelle jotenkin ahdistavaa. No, enpä voisi kuvitella itsekään ottavan mieheltä senttiäkään mihinkään tarkoitukseen, että kai sitä sitten ollaan kokonaan ilman miestä.

      • elämään vai elämään

        No oletko sitä sairaalloisesti säästävää sakkia, joka säästää muidenkin kustannuksella.

        Olen sitäkin roskaväkeä nähnyt ja kiusaa sekä tuhoa tahallaan heille huomattuani tehnyt.

        Toki jos osaa olla sinut tulojenkin suhteen ja suhteuttaa niin kivahan sellainen olisi.

        Vaan ei..pösilöitä ihmisissä on liikaa.


      • matalapalkkaine mies

        mulla vaimo oli köyhä mut nyt on 20v tienannu mua paremmin. ei ole kova paikka mulle ainakaan. muutamia tuttuja asia rassaa. vaimoni ei koskaan kehu tulojaan.


      • NamNamKaljaa

        Onko yhtään sellaista naista, joka tykkää katsella miestä, jota ei kiinnosta tehdä töitä, joka tykkää maata sohvalla ja juoda kaljaa? Sellaisen tahtoisin löytää.


      • Fartti
        NamNamKaljaa kirjoitti:

        Onko yhtään sellaista naista, joka tykkää katsella miestä, jota ei kiinnosta tehdä töitä, joka tykkää maata sohvalla ja juoda kaljaa? Sellaisen tahtoisin löytää.

        NamNamKaljaa, osaatko myös piereskellä, röyhtäillä ja ****uilla?
        Jos osaat, niin kiinni veti!


    • HEHEH HEHE

      "Onko naiset rahan perään "


      No onko HEI HALOO!!!

      Kaikkihan sen tietää, että lähes kaikkinaiset ovat sen vanhimman ammatin harrastajia, kun miettivät kenen kanssa vehtaavat.

      Kyllä fyrkka ratkaisee.

      Vai miksi kuvittelet , että esim joku vaahtosammuttimen kokoinen hamsterinaama, kuten vaikka HHHHHjallis saa koskaan pesää :-)

    • jaana44875483

      moi oon paras

    • Kallen tyttö

      Mietin vaan että miksi kerrot koko omaisuutesi, perintösi ja koko palkkasi? Mikset kerro pääpiirteittäin työstäsi, palkastasi, harrastuksistasi jne. Ja peilaa siitä onko nainen kiinnostunut sinusta itsestäsi ja esimerkiksi harrastuksistasi. Olkoon se sitten hiihtäminen, veneily, postikortti tai vaikka pienoismallien keräily. No joo, kunhan mietin!

    • elämäonlaskujajanous

      Naiset eivät koskaan tienaa yhtä hyvin kuin miehet joten Ymmärrän kyllä miksi naiset haluavat että miehellä on rahaa. Elämä on helpompaa kun on rahaa. Lisäksi jos lapsia haluat on hyvä että mies pystyy elättämään perheensä.
      Itse tapasin mieheni kun hän oli työtön. Meni muutama vuosi ja hän rupesi tienaamaan hyvin. Oli kaunis talo ja hieno uusi auto. Elämä oli helpompaa kun ei tarvinnut miettiä onko varaa tehdä nyt tuota ja tuota.
      Nyt sitten mieheni on työtön ja minä yritän elättää meidät todella surkealla palkalla. Jouduimme muuttamaan yksiöön ja autokin lähti.
      Tiukkaahan meillä on, mutta ainakin meillä on toisemme

      • Naisen80/miehen20

        "Naiset eivät koskaan tienaa yhtä hyvin kuin miehet joten Ymmärrän kyllä miksi naiset haluavat että miehellä on rahaa"

        Tämä menee toisin päin.

        Koska nainen on laiska ja lahjaton, hän ei tee töitä.
        Naiset tekevät n 70% miesten tekemiin työtunteihin nähden.

        Eli kana oli ennen munaa :-)



        " Lisäksi jos lapsia haluat on hyvä että mies pystyy elättämään perheensä."

        Eli sen naisen.

        Perhe(eli pari 3v kakaraa) ei näet paljopn vaadi.

        Sen sijaan nainen haluaa vaikka kuun taivaalta.



        "Elämä oli helpompaa kun ei tarvinnut miettiä onko varaa tehdä nyt tuota ja tuota. "

        Melko yllättävää :-)


    • 3+7

      Mitenkä deittisivulla kannattas kertoa että on rikas?
      Minä olen etsinyt muutaman vuoden seuraa tuloksetta suomii24 treffeillä. En polta ,en juo, haluan lapsia ,harrastan eräilyä ja liikuntaa.
      Niin miten se kannattas teksteissä tuoda ilmi että on varakas. Omaisuutta löytyy parisen milliä. Ja ois kiva joku edes saada treffeille. 34 mies

    • kaverini on 46 vuotias. Hän on keskustellut useiden naisien kanssa baarissa. Ei häneltä koskaan ole ensimmäisenä kysytty mikä sinun nimesi on vaan mikä olet ammatilta.

      • fartti

        Tuon minäkin olen kuullut. Olen nettideittaillut ja noin 9/10 miehestä kysyy ensimmäisten kysymysten joukossa ammattia/koulutusta. Viestittely loppuu siihen, koska en ole työhaastattelussa ja etsimässä kivaa miestä elämääni.


    • mikä vaivaa

      Miten selität tän, että jos oon varakas, keski-ikäinen, naimisissa, lapsiakin, eikä ole haku päällä niin nuoret miehet ja vanhemmatkin haluaa kanssani fyysistä?
      Miksi miehet on tollasii?

      • ei siinä muuta ole

        Olet liian kaunis.


      • Biologiaa

        Ainahan miehet haluaa.


    • Varokaa yyhoita

      Eronneet yh naiset on heti kimpussa ja rahaa vippaamassa jos niille selviää että miehellä on mania tilillä riittävästi. Naimaankin pääsin heti ensitreffeillä ja sitten se muutaman tonnin "vippaaminen " alkoi.Tuli niitä yh naisia harrastettua joskus vuosituhannen alussa aina löytyi yösija ja selänpesijä , mutta onneksi tapasin nykyisen vaimoni joka on ihminen isolla IILLÄ.

      • Surkeaa

        Voi sun vaimo parkaasi. Tietääköhän hän, millainen olet oikeasi miehiäsi? Eli leuhkailet rahoillasi ja kehuskelet saaneesi niitten avulla naisia? Kertonee sinusta sen, että miehenä et siis kelpaa ilman varallisuuttasi... Yöks.


      • ....?

        Hmmm hyvä kysymys. Itse perustin perheen aikoinaan 30.sen ekäkelläis miehen kanssa. Tienasin häntä paremmin ja kannoin vastuun taloudesta perheestä. Parikyt vuotta myhemmin yh leski edelleen kannan taloudelllisen vastuun perheestä. Ehkä olen poikkeus naisena mutta miehelleni oli kova paikka myöntää ettei pysty perhettä elättään. VAATII MIEHELTÄ HYVÄN ITSETUNNON.. Joten arvostan miehessä muuta kuin mammonaa. Kuinka moni mies omaa hyvän itsetunnon?


    • MiestäPitääRangaista

      indeed; absolutely, definitely, eternally!

    • herra x

      Kaikki eivät ole samanlaisia. Huomaa kyllä jos on sellainen mukava ja, jonka seurassa viihtyy ja, joka aidosti välittää. Itse testaan tavallaan aina millainen ihminen on kyseessä. Voi heittää vaikka jotain juttua ja kuulostella.

    • Hoitorahaa

      Avaaja on PASKANPUHUJA - pelkkä pelimies - vain kaikkien tapaamisten perusteella. Netissä voi aina leikkiä miljonääriä, jos teet sen hyvin, joku voi sen uskoakin.
      44-vuotiaana avaaja ei ole saanut vielä perintöjä - toivessa ehkä on = valtio hoitaa kyllä ja ottaa osansa.
      Raha ei oe saänkyynmenemisen kriteeri > ihmisen naama ja henkilökemia kylläkin.
      Jokainen voi leikkiä sisustajaa eläessään unelmissaan > ei ole määre mihinkään. Totuus iskee karvaasta kasvoille. Avaajaa ehkä munille.

      • taöhtaö

        Ei perinnön saamiselle ole ikärajaa, mitä oikein höpiset?


    • köyhä 33vee

      Hah! "vikamme meissä kaikissa, mutta minussa sitä vähiten huomaa" Eiköhän se ole niin, että sekä miehissä sekä naisissa on paskoja ahneita yksilöitä, mutta yleistämään on turha ruveta.

      Itse valitsin nuorena "köyhän" miehen, jos rahaa ajatellaan´, vaikka olisi ollut ns. rikkaampikin vaihtoehto. Päivääkään en ole katunut ja nyt ollaan jo oltu 15v yhdessä. Kuulin, että tämä "rikas" heppu meni naimisiin ja käy silti virossa huorissa, kun siihen on kerran varaa. Eli eiköhän se ole niin, että on syynsä miksi rikkaisista miehistä kiinnostuu tietynlaiset naiset. Siinä on omat riskinsä. Ovathan monet rikkaat miehet tyytyväisiä, kun saavat ns. edustus vaimon rahalla ja sitten pitävät hauskaa selän takana. Eiköhän se silloin ole reilu vaihtokauppa.

      Jos olet rikas, siitä meteliä pitämätön mukava yksilö. Löydät varmasti kivan kumppanin. Jos olet henkilö, josta raha näkyy käytöksestä ja ajatuksista ja puheista. Eli ajattelet naisia ostettavina esineinä ja panopupuina, niin saat varmasti kumppaniksi rahaa ajattelevan kiipijän ja se on sinulle täysin oikein.

    • kaiken se kärsii

      Eivät toki ole rahan perään, tiedän erään miehen, jolla kyllä rahaa on, mutta ei käytä sitä, koska on sairaalloisen nuuka ja silti naisia riittää.
      Kotona kulkee perässä ja sammuttelee valoja, hotelleista nyysii kaikki ilmaistuotteet, eli shampoot ja muut.
      Kun seisovaan pöytään pääsee, syö kuin eläin ja juo ilmaisia viinejä niin paljon kuin maha sietää ja lopuksi vielä nuolee lautasenkin.
      Bensiinin kulutuksen kirjaa siniruudulliseen vihkoonsa joka tankkauksen jälkeen ja kaiken laskee sentin päälle.
      Mutta totta tosiaan, naisia riittää ja avioliittojakin takana aina uusi nainen odottamassa kun vanha suhde eroon päätyy....

    • nuoret horot

      Nuori nainen on synonyymi termeille kullankaivaja ja onnenonkija. Ainut ansio heillä usein on se, että näyttävät hyvältä. Eli kultaa päältä, mätää sisältä.

      Vertauskuvannollisesti ovat siis puhtaasti hu*ria.

    • yks tarkkailija

      Onhan näitä julkissudenkin miehiä jotka ei ole olemukseltaan mitään häävejä mutta ovat rikkaita. Näille riittää ihmeesti nuoria aika hyvänäkoisiä naisia.

    • hottoti

      sä deittailet liian nuorten kanssa! Mä en oo koskaan katsonut kenenkään lompakosta luonnetta. Sellaisia tyttöjä taitaa olla paljon, joilla on huono isä-suhde ja etsii susta jotain huoltajaa. Siks ne haluaa tietää sun raha-asiat, kun oot niitä niin paljon vanhempi. Siirry ikäisiisi, niin rahahuolet katoaa!

    • poliisiasia.

      Suurin osa avioliitoista on prostituutio-avioliittoja joissa nainen on valinnut miehen varakkuuden perusteella ja saanut ilmaisen asunnon, auton jne. Mies on saanut seksiä.

      Huomatkaa että nämä naiset ja ainakin heidän miehensä ovat rikollisia, heidät voidaan pidättää seksinosto lakien perusteella ja tuomita rikoksesta (prostituutio, seksikauppa), sekä vaimot voidaan tuomita palauttamaan miehelleen saamansa rahat ja korvaamaan taloudelliset hyödyt

      • Hihihhhiiihihihihi

        Hahhahhhahhhaahahh, ihan itekö keksit, menikö pitkäänkin tämän viisauden löytämisessä? Heehhhhehhehee....


    • Öyestä

      Hei. Tuohan on helppo tapa saada pimppaa, hyvä juttu!

    • laku80

      1. Olen nainen ja syntynyt 80 luvulla. Lähijoitajan ammatti.

      2. Hävettää naisten puolesta, JUOKSEE miesten rahojen ja muut omaisuudet.

      3. Ex-mies ei tuloja, aikuisopiskelijaa 200e käyttörahaa. Minä lähihoitajan palkkalla n. 1600e. Asuimme yhdessä. Mies maksoi vuokraa. Minä maksoi oman kämpän lainat joka kuussa. Omistan pikku paikkakunnalla oma kämppä. Muutin töiden takia toiseen kaupunkiin.

      4. Maksoimme yhteiset ruoat kulut.

      5. Silti olttiin onnellisia.

      • Ei tartte olla fiksu

        Hienoa, hoonosta suomenkielestä huolimatta.


      • Joopajoo8

        Kaikki kalkkunat etsivät sitä helppoa elämää....ei tarvii paljon huolehtia mistään...


      • oletko tumma?

        niin,OLITTE ONNELLISIA, ei enään...


    • nainenn1970

      Älä jauha p....!!

    • Ter. Loordi Kondooli

      Pidä huolta ehkäisystä.

    • ESAIJA

      KAIKKI NORMI JÄRJELLÄ YMMÄRTÄVÄT, TAI SITTEN EIVÄT, ETTÄ NÄMÄ KIRJOITUKSET OVAT MUUTA KUIN JÄRKEEN KÄYPIÄ.

      T. EI NIIN JÄRKEVÄ

    • just näin!

      onneksi ei tarvii ettiä ketään... oon yksin vaikka elämäni loppuun saakka kunhan ei tarvitse ketään k.päätä katella nalkuttamassa vieressä ja saan olla ihan rauhassa ja tuhlata rahani miten tykkään ja tosiaan sais tulla se kolmas maailmansota, joka tappais kaiken tän paskan ympäriltä ja nää kaikki pinnalliset k.päät tästä maailmasta.

    • eräs vaan

      Vaikuttaa siltä, että ap tykkää tehdä rahoillaan vaikutuksen naisiin, koska menee näiden kanssa sänkyyn. Jos nainen kysyy heti tulojasi, niin eikö se ole merkki, että nainen on rahan perään? Jos se ei sinua haittaa, niin anna mennä vaan. Jos se sinua haittaa, niin jätä tämmöiset naiset omaan arvoonsa. Löydät kyllä naisen, jolla on toisenlaiset arvot.

      Minä en ole koskaan kysynyt yhdenkään miehen tuloja. Se ei ole minua kiinnostanut. Olen ollut kiinnostunut vain millaisen ihmisen kanssa olen tekemisissä. Kun tutustuin nykyiseen mieheen, niin en tiennyt mitään hänen varallisuudestaan. Mikään hänessä ei viestinyt sellaista asiaa. Mieheni rakastui minun sisäiseen (ja ulkoiseen) kauneuteen. Kun olimme olleet yhdessä kuukauden verran, mies halusi paljastaa "salaisuutensa" minulle. Se salaisuus oli hänen varakkuutensa. Olin aidosti hämmästynyt, koska se oli minulle täydellinen yllätys.. enhän minä sellaista osannut odottaa.. reaktioni oli aika neutraali. En oikein tiennyt mitä ajatella asiasta. En tiennyt oliko se hyvä vai huono asia, sillä monesti varakkuus erot voivat tulla kuiluksi pariskunnan välille.

      Kesti kaksi vuotta ennen kuin muutimme yhteen. Tätä varallisuus eroa kävimme läpi useampaan kertaan. Halusin olla varma, että se ei tule esteeksi meidän välille. Tein selväksi, että lähden suhteesta, jos hän käyttää rahallista asemaansa minua vastaan riita tilanteissa. Mieheni vakuutti, että varallisuus erosta huolimata olemme tasa-arvoisia.

      Olemme olleet yhdessä lähes 8 vuotta. Olen erittäin tyytyväinen elämääni. Sain kaiken maallisen kuin tarjottimella. Teemme kumpikin vähän töitä ja vietämme paljon lomaa. Voin kyllä rehellisesti myöntää, että hyvä ja onnellinen parisuhde yhdistettynä varallisuuteen on parasta mitä nainen voi saada :) Varallisuudessa ei ole tärkeää materia, vaan ELÄMÄN VAPAUS elää itsensä näköistä elämää. MInä sain miehessä aivan kaiken.. mieheni on pitkä, tumma, komea, arvot kohdallaan, uskollinen, rakastava, luotettava, päihteetön, huumorintajuinen ja vielä rikas. Voitte vapaasti haukkua minua loiseksi :) Me olemme onnellisia.

      Ps. Ehkä naiset kiinnostuu varakkaista miehistä, koska varakkaat miehet ovat usein itsevarmoja, huumorintajuisia ja kohtelevat naisia hyvin.

    • musclemass

      Nykyajan naiset ikä haarukka 18-35 todellakin juoksee rahan perässä jos eivät ole valmiiksi rikkaasta perheestä. Naiset jotka meikkaavat metrin pakkelikerroksen naamaansa. Yksi Esim. silloinku käytin alkoholia ja olis pukupäällä ravintolassa. niin naiset tulivat kyselee mitä teen työkseni ja onko yritystä jne. vaikka todellisuudessa olen kähempi ku kirkonrotta. Ja jos joku nainen ottaa tästä nokkiinsa niin se nainen on just sellainen että juokse rahan perässä. Olis saakeli mukava voittaa lotossa miljoonia niin vois oikeastaa kokeilla miten varpaillaan naiset on sen jälkeen ku jollain bemarin romulla ajaa niitten eteen. Ja kysyy lähdetkö kyytiin. ei varmaa siinä vaiheessa meikäläisen naamakerroinkaan vaikuta asiaan: Kun muuten meikäläisellä ei ole mitään vientiä vaikka kroppa onki naisen unelma :D :D

    • Kaikki ovat

      Surkeimmat ämmät tekevät heti kakaroita jotta on rahantulo turvattu jos äijä häipyy tai alkaa hankalaksi. Kakaroilla saa rahastettua elintasoa itselleenkin.

      Jos haluat että persoonaasi joku rakastuu niin esitä köyhää ja kokeile. Tuskin tulee paljonkaan yrittäjiä. On niitäkin ämmiä jotka haluavat vain siittäjän kakaroilleen että saa sossusta kaikki tuet. Niin huonolaatuinen nainen jolla ei ole edes edellytyksiä minkäänmoiseen parisuhteeseen mutta haluaa jonkun siittämään kakaransa.

      Kannattaa käyttää kumia tai voi tulla iso lasku loppu elämäksesi kunhan kauan pelleilet naikkosten kanssa. Se nainen jonka kanssa nai päissään niin ei välttämättä ole samanlaisissa huvituksen aikeissa vaan lyö kovan laskun perään.

      • Erakkoko?

        Tätä olen itsekin kokeillut viime vuosina ja vahvasti näyttää, että yksin tulen jäämään. No, eipä tarvi tosiaan kunnella sitä jatkuvaa nalkutusta, shoppailu-rahan vinkumista tai muutakaan paskaa. Omat hermot säästyy niin paljon vähemmällä, kun elelee yksin, ostaa/tekee sen mitä haluaa ja runkkailee majassaan tai käy maksullisissa. Every problem solved!


    • naiselleni

      KYLLÄHÄN SITÄ RAHAA PITÄÄ OLLA JA PALJON, TYKKÄÄN OSTELLA NAISELLENI KAIKKEA KIVAA. VÄLIIN KYSYN MITÄ HÄN HALUAA, MENNÄÄN OSTAMAAN, SEHÄN KUULUU ASIAAN.

    • 2+20

      Joo kyllä nuorena tyttönä olin aina rikkaiden poikien perään mutta oma perheenikin oli varakas.

    • Kapitalismin tärkeys

      Realismia rahan himosta.

      6/10 suomalaisesta naisesta.
      9,9/10 venäläisestä naisesta.
      7/10 ruotsalaisesta naisesta.

    • köyhä paska

      no ni kaikki miehet, eiköhän aleta esittämään miljardööriä niin saadaan nussia nettitreffiläskihoroja perseeseen. kun sperma on lentänyt voi muijakin lentää ovesta pihalle, tai jos oikein hyvä pillu oli niin vedetään vielä toiset varvit.

      • Fartti

        Mies, joka käyttää tuollaista kieltä ja jonka tunne-elämä on noin pahasti vinksahtanut saa jäädä puolsetani rauhaan. Oli se sitten rikas tai köyhä.


    • No money No honey

      Olen joskus kuullut sanottavan raha ei tuo onnea. Toivoisin joskus tapaavani viisaan, fiksun, mukavan, nätin ja itseään arvosta naisen. Jos nainen etsii rikasta ukkoa, niin en ole häntä varten. Yleensä sellaiset naiset etsii sitä varakasta miestä sellaisista piireistä, joissa tämän tyyppiset miehet liikkuvat.

    • KÖYHÄ!

      MINULLA ON AMERICAN EXPRESS CENTURION! PIMPPIÄ SAA KILOMETRI KAUPALLA! sinulla ei ole muuta kuin pissaa päässä! TÄNÄÄN LÄHDEN YKSIN PAARIIN JA TULEN KAKSIN HOTELLI SFIITTIIN!!! OLISI SE KURIAA OLLA KÖYHÄ!11111


      LAALAALAA!

      t:tappajataneli

    • hyvä ketju

      Kiitos tästä viestiketjun aloituksesta. Lukiessani ketjua läpi ymmärsin ja muistin taas kerran kuinka poikkeuksellisen hieno ja hyvä vaimo mulla on.

      • all about the money

        Minun vaimo on KOFF pullo joka ei ei pyydä vaan antaa yhdestä reijästä ja kun tarpeeksi saa tulee kiva olo.


      • fuki duki
        all about the money kirjoitti:

        Minun vaimo on KOFF pullo joka ei ei pyydä vaan antaa yhdestä reijästä ja kun tarpeeksi saa tulee kiva olo.

        me on kaikki pantu sitä velaksi


    • all about the money
    • lyytikkä

      Oletpa sinä naiivi mies. Miehet juoksee naisen perässä rahasta. Nainen jolla ei ole kunnon ammattia ei kiinnosta miestä, että ei kannata vertailla tuotakaan asiaa sen kummemmin.

      • ruoka ja keksi

        Me miehet olemme naiiveja, eli kyllä se riittää kun nainen on kaunis.
        Lukekaapa Sinuhe Egyptiläinen. Ei naisen tarvitse kuin napsauttaa sormia.


      • Fat Men's World

        Ei mies halua tyhjäpäätäkään, valitan.


      • khihihih
        ruoka ja keksi kirjoitti:

        Me miehet olemme naiiveja, eli kyllä se riittää kun nainen on kaunis.
        Lukekaapa Sinuhe Egyptiläinen. Ei naisen tarvitse kuin napsauttaa sormia.

        Sinuhe Egyptiläinen? :D Miksi juuri se kaunokirjallisuuden fiktiivinen teos?


    • evvk

      Millaisia naisia oikein hyvä mies tapailet?
      Mun ei ainakaan tarvitse lainailla kenenkään rahaa jos tarvin niin käytän siihen omia.

    • Salme Pasi!

      No sillai kai! Millai muute?

    • Tino -74

      Ehkä olet vain komea mies. itse olen köyhä työttömyysturvalla elänyt koko elämäni, perintöä ei lainkaan. Silti naiset himoavat minua ja treenattua vartaloani. Seurusteluakin on moni ehdottanut, mutta minä haluan pysyä sinkkuna ja vapaana.

    • tietäisitpä P

      Paljastan oman taktiikkani jolla huijaan tyhmiä naikkosia yhä uudestaan ja uudestaan avaamaan jalkansa. Kerron nimen, joka todellisuudessa kuuluu yhdelle ex-työnantajalleni. Tiedän ukon autojen rekkaritkin, joten voin aina "valitella", kuinka auto on huollossa jos sitä kysytään ja sanoa rekkarin jonka bimbo sitten tarkistaa.. Hyvä puoli on, ettei ex-pomoa löydy miltään some palvelulta, kuten Linkedin, Facebook, Twitter, Instagram, Badoo jne.. Kun ikäeroakaan ei ole pomoon nähden kuin 3 vuotta niin homma pelaa, kuin unelma.

      Treffipaikkana toimii aina omenahotelli ym. halpa paikka jossa hoidan höyläyksen yleensä moneen kertaan, ennen häviämistä omille teilleni.. Prepaid korttini luonnollisesti "hajoaa" samalla. En ole itsekään toki millään em. palveluista, eikä kuviani löydy netin syövereistä vertailtavaksi todellisen minäni kanssa...

    • ihmettelijä

      Olen tässä elämäni aikaan ollut useammassa parisuhteessa.....on naisia joille joutuu kottikärrillä...mieluiten rekalla..työntämään rahaa,ja silti eivät ole tyytyväisiä.
      Jos vaikka tienaat 5000e kuussa,niin nainen tuumaa et miten ilkiit kåydä töissä,kun tienaat noin vähän.
      On myös naisia....vaikka kuinka annat rahaa...ne palauttaa ne takaisin....toteaen ..etteivät tarvinneet.
      Eli....jos suhde perustuu rahaan..ei se voi olla hyvä...hyviä maksullisia naisia on kyl olemassa.....miksi siis seurustella...jos suhde perustuu rahaan.

    • ahnepaskiainen

      Kyl mää ainakin oon rahan perään. En jumalvita muuten viittis joka saakelin arkiaamu nousta ja lähtee duuniin. Rahaa on saatava!. En mä miesten rahoilla mitään tee, ite kun tienaa, saa ihan ite päättää mihin ne rahansa työntää eikä kellään oo mitään sanomista asiaan.

    • hewa

      Onhan se näin olkoonpa nainen minkä ikäinen, ja haluaa naimisiin niin tekeehän hän vaikka mitä , kun vain sopiva URHO löytyy. Tiettty jos on massi kunnossa ja muukin kunto. Jos viä lapsen teko häneltä onnistuis niin nam, siinähän oikea jellona saalistettavaksi. Ei muutakuin kirkkotielle ja Ikeaa kohti ja asunto kuntoon ja MASSI tyhjäks et sillei?!

      • totuusnbv

        Miehetkin juoksevat naisten rahojen perässä eli ihan samanlaisia hyväksikäyttäjiä olette.
        Minustakin on ollut moni mies kiinnostunut, mutta kun on selvinnyt että olen köyhä, niin siihen on kiinnostus loppunut. Sitten nämä samat miehet ovat myöhemmin pariutuneet hyväpalkkaisten naisten kanssa. Eli ihan samanlaisia p-askoja suurin osa miehistäkin.
        Monet kerrat nähty tämäkin asia. Olen myös sivusta seurannut ja huomannut että onneaan onkivat ukotkin.
        Miehet valitsevat epämiellyttävän näköisen naisen (ja sitten oksentelevat, inho akkojen ulkonäköä kohtaan paistaa heistä) jolla on rahaa mieluummin kuin kauniin ja rahattoman.
        Miehet menkää itseenne. Syytätte naisia siitä mitä itsekin teette.


      • moni, vaan ei kaikki
        totuusnbv kirjoitti:

        Miehetkin juoksevat naisten rahojen perässä eli ihan samanlaisia hyväksikäyttäjiä olette.
        Minustakin on ollut moni mies kiinnostunut, mutta kun on selvinnyt että olen köyhä, niin siihen on kiinnostus loppunut. Sitten nämä samat miehet ovat myöhemmin pariutuneet hyväpalkkaisten naisten kanssa. Eli ihan samanlaisia p-askoja suurin osa miehistäkin.
        Monet kerrat nähty tämäkin asia. Olen myös sivusta seurannut ja huomannut että onneaan onkivat ukotkin.
        Miehet valitsevat epämiellyttävän näköisen naisen (ja sitten oksentelevat, inho akkojen ulkonäköä kohtaan paistaa heistä) jolla on rahaa mieluummin kuin kauniin ja rahattoman.
        Miehet menkää itseenne. Syytätte naisia siitä mitä itsekin teette.

        Samanlainen kokemus on minullakin.Sitten oli näitä autojensa esittelijöitä, jotka luulivat saavansa seksiä, koska Olin köyhä. Nyt olen päässyt työn syrjään kiinni , mutta mieheni tapasin vielä opiskellessani. Hän piti minusta kokonaisuudessaan, arvosti, kannusti ja uskoi minuun.Onneksi sellaisiakin miehiä on.


    • jussitar m

      Miksi olet kertonut kaikki. Kerro vaan peruspalkka, tai jotain epämääräistä. Miksi ihmeessä myös deitti heti haluaa tietää palkan ja muut omaisusudet? Eikö se kerro jotain.

      Kun minä aikoinaan vanhanaikaisesti tutustuin mieheen baarissa, niin ei ollut ekana mielessä hänen omaisuus ja tulot.
      Eikä edes tokana.

      Eli kerro vaikka että sun alalla on palkka yleensä----.
      Voi jessus, vieläkin ihmettelen.

    • Runk Kari

      Huoriahan kaikki ämmät on, ei niitä kiinnosta mikään muu ku se paljon sulla on fyffee ja toimiiks sun muna, ne on ainoat asiat joita näitten rahanahneiden lehmien aivot pystyvät käsittelemään.

    • Viisa valinta

      Tuossa rahanperässä juoksemisessa on vinha perä. Ei auta vaikka on kuinka välkky ja hyvin koulutettu. Töihin ei pääse kuin tuurilla suhteilla. Vaikka yritys ei toisikaan mitään valtavia rajoja, se voi kuitenkin taata työn, jopa molemmille ja kenties lapsillekin. Sinä sitä mammonaa onkin vaikka ei suoraan rahana.

    • JussiPussi...

      Oleellistahan tässä on kuinka paljon sitä rahaa ja omaisuutta on? saat kenen vaan daamin Shellistä miljoonan euron omaisuudella. Saako miljoonalla muuten enää Helsingin ydinkeskustasta noin 70 neliön kämppääkään?
      Kaikki sanovat asuvansa "Helsingin Keskustassa" mikä lienee olevan hyvin ympäripyöreä käsite, siksi ehdotan täsmällisempää ilmaisua: HELSINGIN YDINKESKUSTA!

      Helsingissä kaikki haluaisi asua keskustassa, kun se on niin kallista ja siksi niin hienoa. Siksi laitakaupungin jätkät, jotka itse asiassa asuvat laitakaupungilla, eli käytännössä keskustan lähellä olevissa vanhoissa taajamissa, jotka ovat ajan myötä nivoutuneet tavallaan siihen ydinkeskustaan.

      Tulee siis käyttää termiä Helsingin ydinkeskusta ja Helsingin laitakeskusta. On aivan petoksellista myydä, laita keskuksesta savolaiselle juntille ylihintaan kämppä, jos se todella on käsittänyt, että ollaan Ydinkeskustassa, kuten pienissä kaupungeissa keskustaa sanotaan, pienissä kaupungeissa ei ole mitään ns ”laitakeskustaa”, vaan koon mukaan sieltä avautuvat paremmat lähiöt tai pienemässä ehkä heti pahimmassa tapauksessa slummit tai kaikkein pienimissä avoimet pellot lehmineen.: D

      Terveisiä vaan täältä 9 miljoonan punnan kämpästä Hyde Parkista. Mä olen hirviö ja saisin turpaani naisten sijaan, ellen olisi niin rikas, ettei minun sellaista tarvitse edes mainita, Rolls royce kuskini hoitaa hommat minulla, kun ei enää seiso, kun kokaiinia mene joka päivä ihan niin paljon kuin huvittaa.

      Onko minulla edes perilisiä?

      Vakavasti ottaen en tiedä, oli nuorena aika sonni.

    • urts

      On ne rahan perään.

    • nainen 52v

      Kahden nuoren naisen (21-24-vuotiaat) äitinä olen onneksi hyvä esimerkki siitä, ettei rahalla ole mitään merkitystä parisuhteessa. Yhdessä ollaan oltu lähes 30 vuotta, ja yhdessä maksettu asuntolainat ym. Onneksi molemmilla on koko ajan ollut vakinaiset työpaikat. Perhetaustammekin ovat samanlaisia; työläisperheistä tulemme, ja kumpikin olemme lapsuudenperheidemme ainot ylioppilaat (molemmilla on sisaruksia). Lisäksi meillä on samantasoinen akateeminen tutkinto.

      • nainen 52v

        No tulihan se näppäilyvirhe sittenkin......:) Olemme siis lapsuudenperheissämme AINOAT ylioppilaat jne.


      • Runk Kari

        Saatanan eliittilehmä, kuole syöpään !!!!!


    • Tukipummeista malli

      Palonko yhteiskunnalla, veronmaksajilla elätetään kakarat niin siitä voi päätellä.

      Itselläni isä teki pimeitä töitä niin kauan kun yhteiskunta peri elatusmaksuja ja sitten kun vapautui niistä niin meni laillisiin töihin. Ei kiinnostanut itse elättää siittämiään kakaroitaan. Siinä oikein yhteiskunnan pummi missä lapseton työtönkin jää toiseksi. Kaikki yhteiskunnan avut se äijä tarvitsi viimeisiin päiviinsä asti mutta veroja ei maksanut juurikaan eikä elättänyt itse kakaroitaan.

      Tämmöisiä veteliä loisia riittää täällä pilvinpimein ja tyhmät ämmät hoitavat vauvakuumeensa pois näillä loisilla. Ikävää vain että lapset saavat kärsiä ja hävetä näistä ns. aikuisten touhuista. Kamala oli se uusperhe sitten mihinkä pakotettiin. Naurettaviin aikuisten pelleilyihin piti alistua. En olisi halunnut tänne syntyä ollenkaan mutta pakko on täällä potkia idioottien takia. Koko ajan uhkailtiin lastenkodilla jos et tee niin tai näin. Olin orja jo kakarasta asti eikä ollut kotia vaan joku ihme yhteisö tuntemattomine ihmisineen. Teen samojen perinteiden mukaisesti niin etten maksa koskaan veroja enkä koskaan tee tässä yhteiskunnassa yhtään mitään. Nostelen vain tukia ja elän siivellä.

    • fv456

      Olen kertonut rehellisesti ja lisäksi sen kuinka paljon on kertynyt perinnön kautta rahaa. Useampi haluaa heti tavata ja pompata sänkyyn. Onko siis varsinkin nuoret naiset rahan perään?

      Kun meet baariin ja vahingossa saat piipitettyä jollekkin ,voimasitunnossa, että oot suoli24 keksittyjen(provojen)aloitusten runkkaaja niin varmaan lopputuloksen tiedätkin... Että sillai..

    • rangeri 55

      Hei! Se on typerää. Älä jatka sellaisten kanssa !!!!!!!!! . Ei merkitse mitään se mitä omistaa tai on perimässä, jos rakastuu oikeasti. Oikea rakkaus ei kysy varallisuutta. t. Onnellinen (joka ei peri miehen firmaa) :) Onnellinen kuitenkin.

    • minä vaan

      Kannattaa käyttää kumia, sillä jossain vaiheessa tulee vastaan nainen, joka sanoo ehkäisyn olevan ok ja 9 kk:n jälkeen alat maksaa elatusmaksuja

    • halootahaloota

      ei voi yleistää. toiset varmasti ovat rahan perässä ja toiset eivät.

      • ja toiset

        mul`kun perään


      • Runk Kari

        Saatanan idiootti, sä et näköjään oo vielä päässy piparin lähelle..............


    • kapitalismi on in

      vain yksi ja oikea vastaus: tämä sukupolvi on kapitalistinen, eihän 30v naiset nyk tee edes lapsia, ne kuvittelee vielä 35 olevansa nuoria ja lykkäävät lapsentekoa 40v . Siis mihin on jäänyt biologian oppitunnit?
      Mun mielestä naisen pitää tulla omillaan toimeen tilanteessa kuin tilanteessa. Tämä ollut alusta asti oma tavoitteeni ja ihanteeni, miehiltä en ole pyytänyt rahaa, enkä tule sitä koskaan tekemään...sehän on huoraamista...

      • Runk Kari

        Sä oot silti henkinen huora.


    • onnellinen mies

      Naiset ovat kiinnostuneet rahasta.
      Olen kuulemma komean näköinen yli 40 vuotias, nuorekas jne.
      mutta raha kiinnostaa naisia.
      Varsinkin viimeisten muutaman vuoden aikana varakkuuden arvostus
      kasvanut ja olen voinut kasvattaa vatsankin suosion hiipumatta.

    • SaLaiskiainen

      Hah! ÄLÄ KERRO! Miksi muuten kerrot? Minä en naisena kerro kellekkään! AIVAN SAMA sitten, jos minä itsenäni en kiinnosta! PYH.

    • hillopoju

      melkei kaikki kyl on perseaukiset ei sitä vaa tiä mut missit ei oo hehhheheheehehhehehehheheheh mitä perseaukisella hiipparilla tekee joha sitä kärsii kaikki

    • Kutina tekee hulluxi

      Ihanne mitat miehelle 80-40-20, ikä-kuume ja miljoonaomaisuus

    • 20 cm

      Naisia, mutta minkälaisia.

    • Bilsaa

      Kuulkaappa ihmiset, se on vaan biologiaa.

      Vaikka nainen ei mitään lapsia olisi hankkimassa niin se ikiaikainen vaisto vaan sanoo että tuossa on hyvä isä lapsille. Mies joka kykenee keräämään maallista mammonaa ja on ulkoisestikin sopiva, on vaan suvunjatkamisen kannalta järkevä valinta lasten isäksi ja huolehtimaan jälkikasvusta. Miehet sitten taas alitajuisesti arvostaa tiettyjä asioita naisessa, miehen vaisto tosin sanoo myös että sikiä niin perkeleesti kaiken liikkuvan kanssa :)

      Niinku elukoillaki, se tietty uros kerää haaremin koska on komea ja omistaa hyvän reviirin. Eli osaa hankkia evästä ja puolustaa reviiriään --> hyvät geenit jälkeläisillekin ja elukasta riippuen uros elättää sillä parhaalla reviiirillään koko pesueensa.

    • Vanha mies

      Hauska lukea näitä juttuja.. Itse olin 32 naimisissa saman rakkaan naisen kanssa, mutta sairaus vei hänet 2vuotta sitten ja jäin leskeksi. meillä oli hyvä elämä ja luottamus toisiimme enkä kaivannut naapurin vihertävää ruohoa. Eikä ilmeisesti myös vaimoni. Taloudellisesti kaikki hyvin.
      Kun ol mennyt noin puoli vuotta vaimon poismenosta alkoi tulla tekstiviestejä naisilta ja varsinkin vähän nuoremmilta voivatko olla avuksi ja jos tahdon seuraa Osa on asiakkaita firmassani. Kaikelaisia ehdotuksia on tullut. Muutamalle naiselle sanoi kiitos mutta kiitos ei, niin jo hoimoksi haukuttiin ja äveriääksi kitupiikiksi ;=).
      Tällaista näköjään on elämä nykyään.
      Nykyään seurustelen ruotsalaisen, muutaman vuoden nuoremman kanssa ja meillä omat asunnot ja omat harrastukset sekä yhteiset. Lapsemme on hyväksyneet suhteemme ja tapaamme säännöllisesti.
      Rahasta ei juurikaan puhuta, eikä kumpikaan ole tulossa toisen elätettäväksi.
      Mutta vielä vaan on sellaisiakin naisia 30-40 v kun koittaa päästä väliin.
      Minusta hyvä suhde ei kaipaa rahaa, vaikka se helpottaa elämista vaan toiseen sitoutumista, arvonantoa sekä antamalla toiselle myös omaa aikaa ja vapautta.
      Tämä varsinkin nuorimmille opiksi. Kun hoidat naisesi / miehesi kunnolla, niin saat hänen arvostuksen, vaikka et rikas olisikaan.

    • perseet

      naiset nai rahaa mutta panee homeukoltaan muiden kanssa salaa. Kaikki voittaa jotakin :)

    • kerrontotuuden

      Lyhyesti sanoen: kyllä ja kyllä. Tosin omien seikkailujeni perusteella pelkästään asiaankuuluva tippaaminen ravintolassa riittää sänkyyn pääsemiseksi, eikä omia tilitietoja tarvitse sen tarkemmin paljastella.

    • Isofaija

      Tottakai naiset arvostavat miehessä ensin rikkautta ja rahaa, sitten tyyliä ja vasta viimeksi sielua. Miehet taas naisessa ensin antamisen haluja ja vasta sitten ulkonäköä vaikka muuta väitetään. Tarpeet ovat aivan erilaiset naisella ja miehellä vastakkaista sukupuolta kohtaan. On aina ollut.

    • Orhi 999

      Jos olet sadas, niin saat satasen ja jos olet tuhannes,niin saat tonnin. Yleensä käy, jotta olet 999, niin sanon ettei käynyt tuuri. Aina on naisia riittänyt.

      • Seksipeto on the bed bit

        Paljonko on paljon eli mikä naisten mielestä on hyvä palkka? Omasta mielestä alle 100 00€ tienaavia miehiä ei jaksa edes treffailla!!


      • Seksipeto on the bit
        Seksipeto on the bed bit kirjoitti:

        Paljonko on paljon eli mikä naisten mielestä on hyvä palkka? Omasta mielestä alle 100 00€ tienaavia miehiä ei jaksa edes treffailla!!

        Siis 100 000€


      • Runk Kari
        Seksipeto on the bit kirjoitti:

        Siis 100 000€

        Saatanan huora, kuole syöpään !!!


      • Jippiaijee
        Runk Kari kirjoitti:

        Saatanan huora, kuole syöpään !!!

        Oot sinä melkoinen runk kari, voisit pitää se turvan kiinni. Ei tarvi kaikkea kirjoitella tänne mitä sylki suuhun tuo.


    • sähkäri ari

      100 000 Euroa tienaavat, eivät näillä palstoilla pyöri ja taatusti, eivät ainakaan avioliittoon vie Lähi/Sairaanhoitajia ym. munahaukkoja, joten pohdinta täällä on täysin turhaa. Eiköhän Lääkiksessä, Kauppakorkeassa jne.. löydä jo jos ei opiskelumaailman sisältä niin omista piireistä niitä riittävän tasokkaita naisia tai sitten käyvät hoitamassa tarpeensa hienostohoroissa ( Escort-tytöt ) joissain Euroopan suurkaupungeissa.

    • Taas feikkaus

      Hauska keskustelu on virinnyt, vaikken viitsinyt lukea kuin pätkän sieltä toisen täältä. Aloittaja tosin on taas kerran aivan ilmiselvä feikki, mutta asia sinänsä pitänee paikkansa ainakin osan kohdalla.

    • n30

      Miten se sisustus siihen mitenkää liittyy :D

    • Seriffi Filt

      No niin pölöpölö. Lyökäähän lopuksi tilasto kuinka iso osa naisista nai rahaa. Luultavasti aika harva.

    • bema

      Saa viettää huoletonta elämää, shoppailla, silikoonirintoja, botoxi pyllyjä, huulia ja hienostella kaikella laillla, flirttailla salaa ja Bemari wauuu.

      • Totta bema

        Moraalittomuus ja haureus yleensäkkin on lisääntynyt valtavasti naisten keskuudessa. Valokuvissa oli ennen kasvot nyt perse tai silikoonit.


    • Suomihuor...

      Suomi naiset ovat pahempi kuin rehelliset prostituoidut, sillä ovat tooooosi kalliita! Eivät ota suoraan rahaa, mutta liimautuvat heti kun tietävät että mies on varakas, menestyjä, julkkis, jääkiekkoilijä ja.... hakeutuvat nopeasti raskaaksi, sen tietävät jos tulee ero, niin elatusrahoilla pärjäävät ilman rehellista töitä.
      Pahemmat huor.at!!!!!

    • pennitön uneksija

      kunhan kuvittelet vaan

    • rahaton ???

      On, on, mitä tuota kysytkään, olen serustellut satojen naisten kanssa, eikä pelkästään suomessa, kaiki ne on rahan perään, jos joku toisin väitää kannataa miettiä todella tarkkaan ????
      Mutta ketä me voimme syyttää ITSEÄMME ???????? Hukkaan ne rahat ei ole menneet, kun niitä ei kuitenkaan matkaan saa.

    • rakkauttaetsimässä

      Minusta ei voi kyllä yleistää noin että KAIKKI NAISET ovat vain rahan perään. Olen käynyt kymmenillä treffeillä ja mulle tullut kyllä mieleenikän kysyä mitä joku tienaa tai saanut perintöä ym..haen kyllä miehessä aivan eriasioita kkuten luottamus, itsestään huoltapitävä jne..

    • rakkauttaetsimässä

      Minusta ei voi kyllä yleistää noin että KAIKKI NAISET ovat vain rahan perään. Olen käynyt kymmenillä treffeillä ja mulle tullut kyllä mieleenikän kysyä mitä joku tienaa tai saanut perintöä ym..haen kyllä miehessä aivan eriasioita kkuten luottamus, itsestään huoltapitävä jne..

    • ykköspesällä

      Vanhemmat naiset kysyy aina asumismuotoa jo tutustumisen ensi vaiheissa.Ja kun asun omakotitalossa,on pesää saanut melko hyvin.
      Olen kokeillut myös sitä,että kerron asuvani vuokra yksiössä.Ja pesää ei silloin saa ollenkaan.
      Eli raha kiinnostaa myös eläke ikäisiä naisia.

      • päinvastoin

        Olen kysyny asuntotietoja vain sen takia että vuokrayksiöstä on käytännössä paljon helpompi lähteä muuttamaan pois (eli yhteen) kun omistusomakotitalosta. Sitä tavaraakin on yleensä isoon taloon kertyny paljo enemmän. Joten kyllä se vuokrayksiö on tulevaisuutta ja suhteen kehitystä ajatellen vaivattomampi. Itseäni ei kiinnosta omakotitaloasuminen jossain kaupungin laidalla.


    • Varakas sinkku

      Olen hyvin toimeentuleva sinkkumies ja varallisuuttakin on kertynyt. Tosin omaisuuteni on suurimmalta osaltaan perintöinä saatua. En kuitenkaan ole tuhlari, mutta en kokonaan halua varakkuuttani peitellä, vaan asun hyvin ja ajan hyvällä autolla ja ehkä varakkuuteni näkyy myös harrastuksissani. Olen korkeasti koulutettu ja yrittäjänä ansaitsen mukavasti.
      Edellä kirjoittamani ei ole mitään kehuskelua vaan totean sen, että tapaamani naiset eivät ole olleet rahojeni perään. Johtuu kai siitä, että hekin ovat olleet hyvin toimeentulevia ja tällaiset naiset haluavat olla itsenäisiä eivätkä halua olla kenenkään siivellä.
      En käy edes ravintoloissa hakemassa naisseuraa, vaan harrastan lavatansseja, jossa toki olen tavannut paljonkin naisia, mutta en itse kiinnostu sellaisista naisista, jotka eivät osaa keskustella. Minulle ihmisen henkinen taso on tärkeintä ja sen näkee aika lyhyen keskustelun perusteella. Ei tietenkään ole pahitteeksi, jos nainen on myös viehättävä :)
      Olen suhteellisen hyvän näköinen, kolmikymppinen kaveri, joten monikin nainen lienee ihastunut minuun " ensi silmäyksellä ", mutta ehkä sitten ovat ottaneet etäisyyttä, kun ovat huomanneet, että olemme niin eri maailmoista. Puhetyylini on sivistynyttä enkä lainkaan viihdy sellaisen naisen seurassa, joka puhuu "karkeasti" ja vielä mahdollisesti kiroilee.
      Lienee tosiasia, että samantasoiset ihmiset valikoituvat pareiksi eli ovat samoista yhteiskuntaluokista ja omaavat suunnilleen saman tasoisen koulutuksen . Jos nainen alkaa pyytää minulta tanssipaikan ravintolasta paukkua selittäen, että " sossun tuilla saa juuri ja juuri tanssilipun" , niin kyllä suhde kuivahtaa jo ensimmäiseen tanssiin :)
      Olen tavannut joskus ns. äkkirikastuneita pienipalkkaisia tai jopa työttömiä miehiä, jotka sitten eivät malta olla kehumatta rahoillaan. Tällaiset kaverit herkästi sortuvat kaikenlaisiin onnenonkijoihin, koska heille ei juurikaan merkitse mitään naisen koulutus- tai sivistystaso. Pääasia, että pääsee sänkyyn. Usein lienee sitten niin, että nämä kaverit ovatkin viimeistään muutaman vuoden päästä puilla paljailla. Yhden tällaisen tiedän, joka miljoonaperinnön saatuaan hassasi sen muutamassa vuodessa !
      On miehen oma vika, jos sortuu johokin onnenonkijaan tai huijariin, joka ehkä osaa puhua kauniisti, jopa avioliittoon asti, mutta sitten alkaakin paljastua karu totuus! Jos ei ole edes tullut tehtyä avioehtoa, niin eron jälkeen kaveri huomaakin omaisuutensa puolittuneen :)

    • Mani mani

      Jos on hyvännäkönen käytöksinen ja siististi pukeutunut mies,kyllä naisia ensin kiinnostaa henkilö ja kaikki muut omaisuudet kun raha.

    • akka vaan

      tottakai on. Rahahan se jotain merkitsee ja rahalla saa, kuten itsekin huomaat. Köyhät miehet jahtaa rikkaita naisia ja päinvastoin! Niin on ollut kautta iakian,ytiretty saada mahdollisimman edullinen naimakauppa, eikä se siitä miksikään ole muuttunut.

    • maailman vanhin

      Naiset osaavat arvostaa rahakasta seksiä.

    • asiaa serannut

      Laatikaa senssipalstoille seuranhaku ilmoitus,niin huomaatte että varallisuus ja asema,myös asumismuoto kesämökkeineen kiinostaa jo melkein alkumetreilla kaiken ikäisiä naisia.

    • vghjklö

      Naisia on erilaisia, tuliko tämä yllätyksenä? Naisia on miehekkäitä, miehiä on naisellisia. He ovat ihmisiä. Jotkut ihmiset ovat pinnallisempia kuin toiset, joitain kiinnostaa raha. Jotkut eivät ole niin älykkäitä kuin toiset. Itse pidän tyhmyytenä valita puoliso vain varallisuuden perusteella, koska enemmän onnellisuutta tuo hyvä puoliso, eikä vain raha. Jotkut tottakai yrittävät vain viedä rahasi, ovat kieroja ja silloin sinä olet hölmö jos siihen suostut.

    • mies...

      naista kun ei tarvii muuhunkun sokkelin kivitykseen ja sen kun on saanut kannattaa unohtaa mitä kauemmin on naisen kanssa tekemisissä tulee tyhjänpäiväsiä ongelmia..kuka on ees niin dorka et menee esim naimisiin..

    • Enisa

      Kyllä ovat. Ei väliä vaikka olisi ikää ja isoa mahaa eikä ulkonäkö ole mistään huipusta, mutta jos on rahaa riittää naisia
      http://goo.gl/7DO8KH

    • bimboblondi

      Minä en ainakaan välitä rahasta, mulle riittää, että mies on rikas,

    • HaluavatHelponElämän

      Eiköhän Cheekin suosio perustu osittain siihen että hän laulaa (räppää) laulunsa mukavasta, helposta ja rikkaammasta elämästä, josta monet ihmiset unelmoivat? Kai ihmisen sisäänrakennettu ohjelmointi on suunniteltu etsimään parempaa elämää, jotta pärjää sitten huonoina aikoina esim. sodan säännöstelyaikana rikas ostaa köyhän leipäkortin ja voi edelleen paksusti.

      Uskon että naiset ovat miehiä fiksumpia että kun on tarve lisääntyä, niin alitajunnallisesti katsotaan pitkälle tulevaisuuteen, jotta jaksaa myös omaisuuden turvin paremmin kasvattaa perhettä.

      Nyt varmaan varakkaammat miehetkin tietää miltä tuntuu naisista kun vongataan piparia netissä (miehiltä lompakkoa) eikä vois vähempää kiinnostaa todellisuudessa mies ihmisenä ja tuntevat itsensä hyväksikäytetyksi... kun naista raha oikeasti kiinnostaa ja luonteella ei niin merkitystä kunhan ok tasoa (kaikki rikkaat käy). Mahtaa siis olla kova pala miehille kun tajuavat että naiset rakastavatkin lompakkoa (miehet piparia) ihmisen sijaan. Jos miehet seksihurjastelevat, niin naiset lompakkohurjastelevat ENSIN.... ja sitten vasta miettivät että olisiko hänestä elämänkumppaniksi. ;)

      http://www.youtube.com/watch?v=nKYib0YBfaw

      • Tutustu laajasti

        "HaluavatHelponElämän"
        Todennäköisesti et ole tutustunut Cheekin lyriikoihin laajasti. Lyriikoiden aiheet ovat hyvin laajat. EI ole siis kyse vain elämän helppoudesta.


    • käytön hinta

      Valistunut nainen tietää tavaransa arvon. Miksi se tavara pitäisi myydä alennuksella jos tietää saavansa siitä kunnon hinnan?

      • Nita 18v

        Haluan et joku tulis naimaan mua tänään, pääkaupunkiseutu. Oon tosi tiukkapimppi ja himoon tosi paljo paljasta kullia.


    • Isän tyttö...?

      Jännä juttu... Törmäsin mieheen joka ilm ihastui minuun kovastikin. En ollut varma mitä mieltä olin hänestä. Elin yh:na erittäin tukalassa tilassa. Vietettiin aikaa yhdessä ja tapailtiin vähän aikaa. Kerran minulta jäi huivi hänen autoon ja hän soitti että tuopasee sen ylös. Kun hän ojensi huivini ovella, käytävän lattialle tipahti seteleitä huivin lomasta! :) nostin ne ylös ja sanoin että häneltä tipahti nämä..hän näytti hölmistyneen häveliäältä jolloin vasta (naiivi mie..) tajusin että hän yritti ujuttaa rahaa ..öö maksaa jostain:0!!minulle.. Hyi helv....mikä oksetus... Siihen jäi..
      Myöhemmin pari yöllistä tekstarit että kaipaa minua ym.. Ja kun kuuli että olen alkanut seurustella, katkerasti haukkui ja manasi että enhän halunnut aloittaa suhdetta kenenkään kanssa.. Miten Kukaan mies voi ajatella että antamalla rahaa naisen käsitys miehestä muuttuisi yhtäkkiä radikaalisti.. Vaikka olin todella kipeästi rahan tarpeessa en olisi tuollaista miestä huolinut mielummin nälkää näkisin. Miehille nainen kuin nainen on h...a valitettavasti. Tavalla tai toisella.

    • oikeutettuako

      Naistenvihaajat ei naista tartte millään rikkauksilla. Onneksi mun tuttavapiirit ovat asiallisia, eikä katkeroituneita naistenvihaajia.

    • 01010101
    • sitä saa mitä tilaa

      Kyllähän ne tuloja ja varallisuutta pyrkii tiedustelemaan, kiertäen ja kaartaen. Sellainen kun sattuu kohdalle, sanon tulot ja varallisuuden ihan kiusallani vähän yläkanttiin, ja heti perään alan hiillostamaan naisen vastaavia tietoja. Jos kyseessä joku kassaneiti, siivooja tai muu pienipalkkainen, vaihdan viileys-vaihteen päälle, eli yhteiset puheenaiheet ikään kuin katoaa, ja alan tekemään lähtöä kiireisiin vedoten, ja jätän neidin metsästämään elättäjää itselleen. Tekstareihin en sen jälkeen vastaile.
      Minä en aikuista ja työkykyistä naista ala elättämään. Tyytykööt tasoiseensa ätmiin.

      • Pumerangi muoti

        Ei uskois korviaan. Tämänkö teki TASA-ARVO SUOMI? Pieni Suomi, 5 miljoonaa?

        Nimenomaan tasa-arvoon ja yhteisen hyvään eli jälkipolven koulutukseen ja parmpaan työhön luottaen Suomen nuoriso yllytettiin taajamiin ja maaseudut tyhjennettiin.
        Me, jotka pidimme vakiona Suomen pula-ajan 60 v sitten ja autoimme toinen toistamme talkoohengessä, niin jo on pöyhkeyden huippu nämä rikkaus- pöyhkeilyt.Tiedätkö edes osaa, mitä leuhkit oikeasti ilmaan. Mitä kirjoitat äideistä, jotka ovat puurtaneet Suomessa vuosikymmenet. Että siksikö kantoivat verorahansa yhteiseen koulutukseen, jotta tuotti tapaisesi pahanilkiset kiusantekokakarat? Tiedätkö ollenkaan missä maassa asut?

        Se, että me jätimme paremman elämän toivossa lapsemme vieraan hoitoon tuotti juuri sinunlaisesi jälkipolven. Kaikki olette kyllä koulutettuja, mutta kuka opetti oikean lähimmäisen rakkauden lain? Ei kukaan. Mikä jäi rakkaudettomilta vierashoitajilta opettamatta, sen media korvasi vielä rakkaudettomammin.

        Jos tänään olet niskanpäällä siivoojaan nähden, voi huomenna kääntyä osat toisin. Katsos, vaikka ennen ero siivoojalla ja ns. koulutetulla oli siinä, että kansakoulun käynyt siivooja ei voinut hakea kunnanjohtajan virkaan, niin nyt näin ei ole. Kunnanjohtajaksi pyrkivät opiskelijat ottavat mielellään pestin kunnanviraston siivoojana lomillaan ja ottavat kaiken havainto-opin!

        Ettäkö ihan kiusallasi. Moni kiusattu lapsi on lopullisesti menettänyt elämän toivon.
        Sellainen voi olla sinunkin tuleva lapsesi, ellei silmäsi avaudu. Yleensä pumerangi palaa lähettäjälleen!


      • myy persettä!
        Pumerangi muoti kirjoitti:

        Ei uskois korviaan. Tämänkö teki TASA-ARVO SUOMI? Pieni Suomi, 5 miljoonaa?

        Nimenomaan tasa-arvoon ja yhteisen hyvään eli jälkipolven koulutukseen ja parmpaan työhön luottaen Suomen nuoriso yllytettiin taajamiin ja maaseudut tyhjennettiin.
        Me, jotka pidimme vakiona Suomen pula-ajan 60 v sitten ja autoimme toinen toistamme talkoohengessä, niin jo on pöyhkeyden huippu nämä rikkaus- pöyhkeilyt.Tiedätkö edes osaa, mitä leuhkit oikeasti ilmaan. Mitä kirjoitat äideistä, jotka ovat puurtaneet Suomessa vuosikymmenet. Että siksikö kantoivat verorahansa yhteiseen koulutukseen, jotta tuotti tapaisesi pahanilkiset kiusantekokakarat? Tiedätkö ollenkaan missä maassa asut?

        Se, että me jätimme paremman elämän toivossa lapsemme vieraan hoitoon tuotti juuri sinunlaisesi jälkipolven. Kaikki olette kyllä koulutettuja, mutta kuka opetti oikean lähimmäisen rakkauden lain? Ei kukaan. Mikä jäi rakkaudettomilta vierashoitajilta opettamatta, sen media korvasi vielä rakkaudettomammin.

        Jos tänään olet niskanpäällä siivoojaan nähden, voi huomenna kääntyä osat toisin. Katsos, vaikka ennen ero siivoojalla ja ns. koulutetulla oli siinä, että kansakoulun käynyt siivooja ei voinut hakea kunnanjohtajan virkaan, niin nyt näin ei ole. Kunnanjohtajaksi pyrkivät opiskelijat ottavat mielellään pestin kunnanviraston siivoojana lomillaan ja ottavat kaiken havainto-opin!

        Ettäkö ihan kiusallasi. Moni kiusattu lapsi on lopullisesti menettänyt elämän toivon.
        Sellainen voi olla sinunkin tuleva lapsesi, ellei silmäsi avaudu. Yleensä pumerangi palaa lähettäjälleen!

        Piilohoro menetti hermonsa?


      • Demarihuora pillastu
        myy persettä! kirjoitti:

        Piilohoro menetti hermonsa?

        Kyrypee Hooran perceeceen!


    • kfwefvwhe

      Tottakai. Naisen perintöönhän kuuluu eräänlainen loisiminen. Se on luonnollista, kun suuri osa ajasta menee perillisten hoitamiseen, eikä ole mahdollisuutta itse kokoajan elättää pesuettaan.
      Niinhän naaras linnutkin loisii pesimäaikana.

      Varsinkin kouluttamattomat naiset etsii siten myös statusta.

    • deiittiii
    • aloittajalle ym.

      Et liene tuntea Raamatun Elävää Sanaa. Siellä nimenomaan kehoitetaan miehen hankkimaan ensin itselleen työtä ja sitten "mennä ottamaan itselleen vaimo".
      Tyhmä nainen menee työttömän ja varattoman miehen kanssa naimisiin "rakkauden lumoissa" ja hokee "elämä kantaa". Kantaahan elämä Suomessa, missä aviovaimoista tekemällä tehtiin -70-luvulla halpatyöorjia. Erittäin hyvin näkyy kantavan, kun lapsia ei avioliittoon kuulu.

      Jokainen nuori nainen Suomessa JOUTUU kahlaamaan sellaiset viidakot kouluelämässä, mitä ei sata vuotta sitten naiset osanneet suurimmissakaan mielikuvissaa kuvitella.

      Ja koko järjestetty koulutuselämätouhu naisille, liian monille, kilpistyy toteamalla lasta ei kuulunutkaan. Yritystä oli kyllä monen isäehdokkaan kanssa , mutta ei auttanut. Koulutus- ja työelämä oikeaan lapsensaantiherkkyysaikaan vei tilaisuuden.

      Moni sivusta seurannut ja moni täti-ihminen opettaa tämän päivän nuoria naisia: JÄTÄ KOULUSI JA ETSI NUORENA MIES JA PERUSTA PERHE.

      Rikkaita ja toimeliaita miehiäkin maassamme onneksi vielä riittää. Rikkaus eli perintö ei silti pitkälle riitä, ellei nuoripari tajua lapsista mitään.

      Siksi JOKAINEN tämän päivän äiti, joka toivoo tyttärellensä lapsia, huolehtii jo alle 20 vuoden iässä tyttärensä orientoitumisesta ensisijaisesti lasten- ja kodinhoitoon; kaikkeen hyvään ja kauniiseen. Parhaansa mukaan valvoo tytärtään, jotta ei noin helposti ole vietävissä, kuin aloittaja hyväksikäyttämistään kertoo.

      Aloittajan olisi ensisijaisesti rikkauksiensa lisäksi turvattava ymmärryksensä perhe-elämästä, minkä turvin siellä vasta kestää elää ja katsottava tarkasti myös vaimon ymmärrys. Siinähän jo tyttöystävän ymmärrys tuleekin esille, että taloudellisuuden katsoo miehellä riittävän, eli on jo osa tarvittavasta perheviisaudesta turvata lastensa elämä. Miten saat selville hänen ymmärryksensä itse lapsista? Miten saat selville oman ymmärryksesi? Ei nimittäin rikkauskaan auta, kun sitten vaimo voikin kesken elämän viedä muutaman yhteisen tyttären uuteen suhteeseensa lapsiksi ja vielä seuraavaankin. Ja kuka hyväksikäyttää ketä?

      Jokaisen nuoren pitäisi ottaa elämän ohjeet Raamatun Sanasta. Vain sieltä löytyy ikiaikainen Totuus. Pitää muistaa: "Minkä taakseen jättää , sen edestään löytää". Ja edelleen "Niin makaa, kuin petaa", " Rakasta lähimmäistäsi, kuin itseäsi".

      On suura itsepetosta tässä vaurautta korostavassa elämässä luottaa VAIN
      mammonaan. Järkyttävää on se, että elämää ylläpitävä Jumalan Sanan opetus on kouluissa korvattu mammonan palvomisen opettamisella.

    • Perusbiologiaa, eliöillä on luonnollinen taipumus taata jälkeläisilleen mahdollisimman hyvät menestymismahdollisuudet. Tämän vuoksi varakas mies miellyttää naisia. Tämä tarve on luontainen eikä mitenkään liity tietoiseen haluun hankkia tai olla hankkimatta lapsia. Tämä on analoginen sen kanssa miksi kaunis nainen miellyttää miehiä. Tämä naisten tarve on helpompi nähdä raadollisena hyötymismotiivina kuin miesten tarve.

    • Naivi8558

      Kun olin lapsellinen nuori uskoin rakkauteen mutta kun vanhemmaksi tulin huomasin että ulkonäkö ja kuinka paljon rahaa sulla on tilillä ovat ainoita mitkä merkitsee nykyään...

    • PELKKIÄ HUORIA

      Kyllähän naisista ainakin 95% on H U O R I A koska antavat piIIua rahasta.

      • Oikein onkin,sillä

        kun sille tielle sortuu, on jo tosi tyhmä, ellei palvelustaan rahaa ota?

        Kylmästä rakkaudettomuudestahan on ainoastaan kyse molemmin puolin. Osta ja myy.

        Surullista on nähdä suomalainen järkyttävä kehitys, kun todellinen ilo elämästä on kadotettu; rakkaus Luojaan ja rakkaus läheiseen.

        Medioille on luovutettu 100 %:n valta opettaa pornoa kaiklla alueilla lapsille ja nuorille. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa - nyt opetettu lapset ja nuoret rakkaudettomiksi! Masennuslääketehtaat rikastuu huipuunsa! Mikähän on suuntauksen todellin tarkoitus? Miksi ei kukaan kyseenalaista? Miksi ei ole sitä tehty jo 30 v sitten, kun suuntauksen jäljet alkoivat tulla esille itsareina? Miksi?

        Suomessa kauniisti edelleen kuulutetaan julkisesti tehokkaasta LASTENSUOJELUSTA.
        Todellisuudessa Suomi on huippumaa pienuudessaan, missä lapset ovat täysin suojelemattomia. Yksin kodissaan kouluiltapäivät toistensa ja järkyn median armoilla oppimassa huoruutta, homoutta ja kaikkea SAASTAA ympäri maailman tuotettavaa!


      • Ihmetyskysymys
        Oikein onkin,sillä kirjoitti:

        kun sille tielle sortuu, on jo tosi tyhmä, ellei palvelustaan rahaa ota?

        Kylmästä rakkaudettomuudestahan on ainoastaan kyse molemmin puolin. Osta ja myy.

        Surullista on nähdä suomalainen järkyttävä kehitys, kun todellinen ilo elämästä on kadotettu; rakkaus Luojaan ja rakkaus läheiseen.

        Medioille on luovutettu 100 %:n valta opettaa pornoa kaiklla alueilla lapsille ja nuorille. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa - nyt opetettu lapset ja nuoret rakkaudettomiksi! Masennuslääketehtaat rikastuu huipuunsa! Mikähän on suuntauksen todellin tarkoitus? Miksi ei kukaan kyseenalaista? Miksi ei ole sitä tehty jo 30 v sitten, kun suuntauksen jäljet alkoivat tulla esille itsareina? Miksi?

        Suomessa kauniisti edelleen kuulutetaan julkisesti tehokkaasta LASTENSUOJELUSTA.
        Todellisuudessa Suomi on huippumaa pienuudessaan, missä lapset ovat täysin suojelemattomia. Yksin kodissaan kouluiltapäivät toistensa ja järkyn median armoilla oppimassa huoruutta, homoutta ja kaikkea SAASTAA ympäri maailman tuotettavaa!

        Minkä takia avohoitopotilaiden oloiset kertovat nykyään tästä maasta totuuden?!


      • Oikeinko onkin?
        Ihmetyskysymys kirjoitti:

        Minkä takia avohoitopotilaiden oloiset kertovat nykyään tästä maasta totuuden?!

        Meitä "avohoitopotilaita" on Suomessa eläkkeellä jo 1½ miljoonaa. Meidän mielipiteitä ei kysellä enää, vaan nuori aikuisväesto tekee vauhdilla sen, mitä media opettaa, neuvoo, kehoittaa ja minkä se valheella muuttaa mustasta valkoiseksi.

        Näyttäisi menevän suunta moraalittoman median armoilla niin voimalla alaspäin, että pohja tulee vastaan karulla tavalla kansallemme. Paljon tämäkin ketju todistaa muiden mammuttiketjujen ohella todellisesta kansamme tilasta.

        Suomen nykyinen moraaliton kehitys on alulle pantu ja kansalle ujutettu jo -70-luvulla vapautuvan pornosaastan rantautuessa ulkomailta maahamme. Oluen vapauttaminen samanaikaisesti auttoi estojen poistamiseen. Samanaikaiset abortti- ja avioerohelpotuslait "auttoivat" uudessa kulttuuritavoitteessa myös!

        Aikoinaan tämän uuden ja moraalittoman tien viitoittajat ovat edelleen sitkeästi "valvomassa kulttuuriaan" maamme politiikassa ja mediassa.


    • onnellinenmies007

      Aloittajalle:Unohda rahanahneet,laiskanpulskeet Suomi kalkkunakaulat joiden elämän suurin onni olis pästä pyllistämään rikkaalle rocktähdelle,on puhe 2 tai 50 kymppisestä.Ulkolaisista löytyy ahkeria, nättejä ,elämänarvot omaavia, ystävällsiiä naisia vaikka kuinka täältä
      kotosuomesta.

      • 5+10

        Ja tämän kirjoittajan onnellinenmies007 ikä on yli 40-vuotta. Tietää asenteesta.


    • Nihilistitär

      Miehen rahat rakastavat naisen kauneutta kuten naisen kauneus rakastaa miehen rahoja. Kysy keneltä tahansa koska tahansa eläneeltä huoralta tai vaimolta. Jommankumman puute voi johtaa rakkausavioliittoon ja molempien puute voi saada sen jopa kestämään.

      • olipa arvoitus

        Ei oo huoraa eikä vaimoa.Mistä rakkaus- avioliitto joka voi kestää,jos puuttuu
        nuo molemmat?


      • Nihilistitär
        olipa arvoitus kirjoitti:

        Ei oo huoraa eikä vaimoa.Mistä rakkaus- avioliitto joka voi kestää,jos puuttuu
        nuo molemmat?

        Arvoituksen voi ymmärtää hyvinkin monella tavalla.


    • näinsemenee

      Olen 30-vuotias nainen ja etsin miestä, jolla on hyvät geenit. Sorry vaan miehet, mutta rakkaus ei aina riitä (eikä raha). Katsotaan sitten uudestaan, kun on lapset tehtynä.

      • näinsemeneelle

        Uskoisin, että jää katsomatta tältä kirjoittelijalta. Tyhmiä miehiä kun ei riitä kaikille älyttömille naisille.


      • rat1233
        näinsemeneelle kirjoitti:

        Uskoisin, että jää katsomatta tältä kirjoittelijalta. Tyhmiä miehiä kun ei riitä kaikille älyttömille naisille.

        Kyllä niitä tyhmiä miehiä riittää joka sormelle, vaikka juuri sinä et mihinkään ryhtyisikään. Mitäs vikaa siinä on että kertoo mitä haluaa?


    • Onko näin

      Kuka täällä maailmassa ei ole rahan perään? Kaikki olemme rahan palkollisia. Olemme rahalle töissä.

      ?

    • nainen 32v.

      Minä tienaan omat rahani, joten on ollut varaa valita köyhempi mies. Hän osallistuu puoliksi menoihin ja se on ainoa mitä rahallisesti häneltä odotan. Hän on hienoin ja paras tapaamani mies, arvoa ei voi rahassa mitata.

    • ei rahalla

      Olen tavannut köyhiä ja rikkaita molempia, kun ikää tulee niin seksi merkitsee enemmän kuin raha! Kun on nuori niin ei halua sohvalla makaaja kun haluaa etsiä isähahmoa tuleville lapsilleen...

    • Ei rahaa, vaan rakkautta

      Jos ikäero noin suuri, kyse taitaa todellakin olla rahasta. Olen itse 40 ja haluan vain hyväntuoksuisen vaalean, sinisilmäisen 185cm pitkän miehen, joka hymyilee paljon, omaa käytöstavat ja elää tervettä elämää. Ihan sama vaikka ois työtön ja köyhä kuin kirkonrotta.

    • jäännettä ajalta..

      Jolloin teerenpelillä oli tapana johtaa lopulta lapsien syntymiseen. Varakkuudesta on hyötyä perhettä pyörittäessä, usko pois.

      Nykyään tuo ei niinpaljoa päde, kun lapset kuitenkin enimmäkseen ehkäistään pois. Ehkä varsinkin nuorilla naisilla kuitenkin on alitajunnassa vielä jotakin pesänrakennusvaistoa, mitä ei ole vielä juurittu irti.

      Myös köyhät miehet muuten usein kelpaavat naisille, jos hekin haluavat perinteisen oikean perheen. Esim muslimi-maahanmuuttajat löytävät itselleen äidiksi haluavia suomalaisia vaimoja, jotka jopa vaihtavat uskontoa vain saadakseen aviomiehen ja lapsia.

    • voi voi

      Jos on rahaa niin tällaista ei tarvitse miettiä..Tämä hitottaa vain
      sellaista ihmistä tai miestä jolla ei rahaa ole =D

    • http://www.listamedi
    • eliisa..

      Valitettavasti nykyään ovat rahan perään. Mutta valitettavan usein törmää miehiinkin,jotka ovat kiinnostuneet vain pinnallisista asioista..Senpä takia tässä sinkkuna 5 vuotta elellytkin eron jälkeen. Ei ole helppoa nykyään löytää kumppania,jolta saa pyyteetöntä rakkautta ja tukea ja puolin ja toisin siis. Muunlaiset viritykset eivät innosta.

    • cgxlökvcx

      Sama kuin kysyisi onko miehet pillun perään!!

    • Mms. Moneypenny

      En ole rahan perään niinkään, mutta tosi moni mies näyttää olevan päätellen monista kummallisista miestyrkyistä. Onkin hauskaa pilailla näiden miesten arvojärjestyksen kustannuksella :D Itse arvostan kauneutta, selväjärkisyyttä, nopeaa empaattista oivalluskykyä ja selkärankaa. En kuitenkaan välttämättä tässä järjestyksessä.

    • animal

      Ihminen on eläin. Tämän eläinlajin naaras etsii vaistomaisesti alfaurosta ruokkimaan ja suojelemaan pentujaan. Nyky-yhteiskunnassa alfauroksen merkki on varakkuus tai poliittinen valta. Siinä se lyhykäisyydessään.

    • katriina...

      Jännä juttu,mutta miehen rahoilla ei ole mulle ollut mitään merkitystä koskaan. Tai siis ei se mulle jännä juttu ole,mutta kun lukee noita teidän eläinnaaras juttuja ja alkaa tuntuu et mussa on vikaa kun etsin ihan muita juttuja miehessä. Uskollisuutta,rehellisyyttä,aidosti rakastavaa ja jota voin itsekin rakastaa,välittävää. Raha on sivuseikka.

      • älä ole tekopyhä

        Älä nyt jaksa jauhaa p*skaa... "Uskollisuutta,rehellisyyttä,aidosti rakastavaa"


      • d a
        älä ole tekopyhä kirjoitti:

        Älä nyt jaksa jauhaa p*skaa... "Uskollisuutta,rehellisyyttä,aidosti rakastavaa"

        no en ihmettele,että nykyään joiltakin menee usko kaikkeen hyvään ja aitoon.mutta meille hyville ja aidoille ei muu kelpaa kuin toinen samanlainen. Rahalla tai muilla merkityksettömillä asioilla ei meihin vaikuteta.Uskon että ed kirjoitus on ihan todellinen ja voisi olla minun..


      • ja tämä on totuus
        d a kirjoitti:

        no en ihmettele,että nykyään joiltakin menee usko kaikkeen hyvään ja aitoon.mutta meille hyville ja aidoille ei muu kelpaa kuin toinen samanlainen. Rahalla tai muilla merkityksettömillä asioilla ei meihin vaikuteta.Uskon että ed kirjoitus on ihan todellinen ja voisi olla minun..

        Naisissa ei ole mitään hyvää tai aitoa.


    • veli mäessä

      Ei liity nettideittailuun, mutta muutamien seurustelemieni naisten kanssa en ole voinut olla huomaatta, miten naista on kiinnostanut tilisaldoni. En pidä itseäni erityisen varakkaana, mutta nollasta alkaneita säästöjä, ja vain sääsöjä, on kuitenkin kertynyt sen verran, että rahahuolia ei ole ollut *koputtaa puuta*

      Elän ihan tavallisesti ja ostan, mitä haluan ja tarvitsen (ihan tavallisia asioita) enkä tuo säästöjäni sen kummemmin esiin, mutta ilmeisesti huolettomuuteni ykkössatasten tai vaikka harvemmin tapahtuvan tonnin ostoksen suhteen on saanut kyseiset naiset hereille asian suhteen ja nettipankissa laskuja maksaessani on toisinaan ollut havaittavissa, että juuri silloin heille tulee jotain tärkeää kerrottavaa :)

      Ilkeästi ajateltuna näistä vain jää maku, tai epäilys, että tilisaldo halutaan tietää ehkä senkin takia, onko miten huoletonta elämää mahdollisesti tiedossa. Vaikka kukaan heistä ei ole ollut näitä onnenonkijoita.

    • kokenut mies

      raha houkuttaa naisia kuin tuore paska kärpäsiä. tämä tosi.

    • Köyhä +30v mies

      Nuoret naiset juoksee helpon elämän perässä. Itse yli 30 siisti mies, joskaan en rikas ja nuoret naiset kuolaavat perääni. Luulevat luultavasti rikkaaksiskin, mitä en ole.

    • 6+8

      Toisenlainen kokemus. Kun miestä torjuu hän alkaa mainostaa rahaa ja työtä ja tuloja ja omaisuutta... naurettavat miehet. Harmi kun myytävien horojen takia normaalin kunnolliset naisetkin saa kärsiä.

    • Mother F*ucker

      Kaikki miehet on... huo-ranpentuja. Äitis oli. Mee sille kitisee verenimijäloinen.

    • ei lopu koskaan
    • Onnea onkiva

      Miksikö? Siksi, että haluavat sinun kanssasi naimisiin ja eron. Siitähän pullahtaa megatili! Eli jos täpäkkää on, elä koskaan mene avioliittoon ilman avioehtoa vaikka vastapuoli kuinka purnaisi.

    • No money,no honey

      Monilla vanhoilla isomahaisilla ukkeleilla on kaunis nuori vaimo.Mutta kaikki nämä herrat ovat rikkaita.
      Kaljamahaiset rahattomat saa korkeintaan lähiön bubi ruusuja,jos niitäkään.
      Se on vaan niin.

    • N26............

      Hahah, vai sellaista. Aika erikoista. Sinulle on ehkä vain sattunut outoja tapauksia? Eipä kyllä koskaan tule kysyttyä paljonko rahaa on ja miten tienaa. :D Ehkä sitten, jos sulla on jokin todella hyvä ammatti, niin voisin todeta puolikysymyksenä ihan mielenkiinnosta että siinähän varmaan tienaa hyvin. Rehellisesti sanottuna ei ole tärkeää että tienaa paljon, kunhan tekee jotain, enkä usko että monille muillekaan se on tärkeää. Toki hyvin tienaaminen kertoo myös vaikutusvallasta, kunnianhimosta ja hyvistä sosiaalisista taidoista, mitkä on yleisesti ottaen viehättäviä ominaisuuksia miehellä.

      • Hyvä neiti N26

        Palaa asiaan ku oot katellu elämää aikuisten oikeasti vielä toiset 26 vuotta... Sano sit hahhaa... Sinun ikäset käy kiikuttaa penskojaan sossuun ku ei jaksakkaa vielä vanhemmuutta ja aikuisten arkea ja elämä pilaantuu postimyyntilaskuihin ja vain joka 5. jaksaa käydä töissä ... Useampi niistäki näppäilee statuspäivityksiä facebookkii sorvi täysillä vieressä huutaessa unohduksissa.. "tekemässä jotain". Loput on jossain työpajassa kokeilemassa jaksamistaansa päivärahalla, meilläki yksi ilmotteli ku muisti kesken työpäivän että on autokoulussa ettei voinu siirtää sitä ku sieltä saa aikoja ihan niin vaan ... Lens karenssille et paukahti ku ei lopulta enää tullu töihi ku joka kolmas päivä. Asu äidin helmoissa, eikä puhunu koskaan mitään vaikka ois apua ja tukea saanu varmasti. Pahaa teki katella ku nuori sievä likka ei tienny mitä elämältään haluaa ja pilas uraansa vaikenemalla jaksamattomuuttaan. Kärsimättömyys tuli kalliiksi, olis ihan hyvin ehtiny ajokorttinsa ajaan vapaa-ajallaanki mutta päästi niin tyypilliseen nykynuoren tapaan asiat lapasesta.

        Nään tässä rivien välistä ihan tyypillisen parikymppisen nuoren "ihan sama mitä tekee" eli ei oo töissä ja todennäkösesti jossain työelämään sopeuttamisessa kuntasa työpajalla päivärahan lisällä. Tolla menolla vielä 40 vuotiaana toimeentulotukiluukulla tai jonku omillaan toimeentulevan herran jaloissa muksuja pykimässä lapsilisien nostelemiseksi. Loistava tapa ajatella etujaan?

        Eli kyllä sillä on väliä. Eikä hyvintienaamisella ole mitään tekemistä sosiaalisuuden kanssa. Päin vastoin, urakiitäjä vaeltaa maailmalla ku perhe kasvaa kotipuolessa jos on ehtiny perustamaankaan. PErhe ja tienaaminen on kaksi eri elämänsuuntaa, perheellistymisellä ei tosiaan tienaa paitti jos lypsää elatusmaksuja naisten yleiseen tapaan... Jos et ole kyselly paljonko tienaa, niin se vaan kertoo siitä että isäntäs on ilmeisimmin elättäjänne tai luukulla eläjä niin ikään. Ei oo siis mitään ilkkumisen aihetta. Tän päivän normien mukaan et ole vielä ees valmistunut mihinkään ammattiin ja jos oot niin koulun penkiltä päässy... Ei mitään konkreettista elämänkokemusta vielä voi olla koko aiheesta.
        Moni tienaava nainen valmistuu 32 vuotiaana keskimäärin kuten esim. viranomainen. Jos olisit siis ammatissa .... Niin kovin korkeassa asemassa et todellakaan olis. Älä loukkaannu mutta mä pidän 26 vuotiasta vielä aika lapsena tässä yhteiskunnassa. Opettelee itsenäistä elämää. Ihania mutta ei siivet kanna vielä perhe-elämään ja sitoutumiseen omaan pesään tai itsenäiseksi uranuurtajaksi. Ymmärrät sen sitten ku kattelet elämää toisen 20 vuoden päästä et olinhan mä vielä aika untuvikko siinä iässä ... Tiedät mitä yritän sanoa. Haluan palauttaa jalat maan pinnalle ennenku putoot liian korkeelta.

        Oottekin varmasti kuulleet mitä yhteistä on tornadolla ja naisilla? Kumpikin kun tulee, on lämmintä ja kosteeta. Kumpikin kun lähtee, lähtee talot ja autot.


    • ripaus faktaa

      Kaikissa naisissa on ripaus huorаa. Joihinkin sitä on mennyt koko purkillinen.

    • Vahna kundi

      Kyllä ne ovat vnahemmatkin ämmät rahan perään. Näin yli viisikymppisenä sitä ei oikein tapaa enää alle viisikymppisiä naisia, mutta ihan sama juttu niillä. Jos näet kauniin, yli viisikymppisen naisen, niin Mersussa se istuu tai hienossa purjeveneessä. Loput ovatkin sitten umpeenkasvaneita.

    • Poor31

      Ootko koskaan miettiny minkä takia Hjallis Harkimo ja Mikael Ljungner saa naisia..? Ne ei todellakaan ole mitään luomakyunnan kukkasia mutta naiset saa mainetta siitä ku ne seukkaa niiden kanssa... Taas lisää turhia tähtösiä or what so ever...

      • poppe11

        Ja sit ne parikymppiset tytöt mitkä lähti sinne Piipon kesämökille... Ikäeroo jotain kolkyt vuotta. Saavat syyttää itteensä ku paha vanha setä huumaa ne että saa....... Jotain


      • Siivellä hyvä mennä

        Entäs Niinistö ... : ) Silkasta sydämestähän sellaset 30 vuotiaat roikkuu 80 vuotiaitten ukkojen kainalossa. Lista "seuralais" neidoista on loputon ja kansa maksaa. En sano, että Jenni haluaa rahaa... Mutta kyllä sen yritysbisnekset sai melkosen tukikummin ja lautaset vaihtu kaikkeen hopeeta arvokkaampaan kertalaakista, ei tarvi syödä roskaruokaa punasella lapulla eikä maksaa auto tai monia muitakaan veroja varmaan... Tästä on tullu ihan elinkeino maailmassa.. Mitä enemmän rahaa, sitä useampi nainen katon alla.... Mutta sanon kanssa ihan samaa että ilmiö kävelee arjessa ja netissä paljonkin vastaan päivittäin... Ex naapuri mettästi näitä äijiä ihan aktiivisesti ennenku pamahti vahingossa paksuksi, sit oliki viis ukkoo isyystestissä... Kiristeli niiltä rahaa lastenvaunuihin ja vaikka mihinkä ja sit kolmas osu ja maksaa elatustukea lopun ikäänsä. Yhet treffit siis meni vähä lapasista. Yhestä kämpästä se snutas mukaan perintö kultakorun ilmeisesti taannoisena jouluna. Eli kyllä kaikin puolin naiset käyttää asemaansa juurikin rahan lypsämiseen eikä vain parisuhteissa vaan myös piireihin lyöttäytymällä.


    • KUN OTIT PUHEEKSI

      Mikäs on tutkitusti nopein tapa rikastua Suomessa. Mennä rikkaisiin naimisiin. IHAN SAMAN OLEN HAVAINNU valtaosassa parisuhteita ja nuorten neitojen hakuprofiileissa.. "Omillaan toimeentuleva, mielellään varakasta vanhempaa miestä etsikelen" Ja usein: "en etsi lapsilleni isää, mutta ..... " ja olempa itekin käyny treffeillä, räikeimmät itki puuttuvaa vuokrarahaa päiväkahvin päätteeksi vesi silmissä ja itku päätty varsin teatraalisen nopeasti ku alko puhuun: "et sun pitäs hakee sossusta" - säikkyvät melkein ettei mee vaan sossuun ilmottaan ... ja usein kyllä rivien välistä tuli ilmi että asiakassuhde tai kanta-asiakkuus klubiin oli jo taustalla tuttua.
      Vois sanoo et joka toinen on pätkätyöläinen tai työtön joka hakee elintasokumppanuutta jos ei suoraan rahaa. Täytyy varottaa että siellä on ihan mustiakin leskiä luonteeltaan eli kiristäjiä ja huijareita, jopa tappamaan valmiita sekopäitä foorumeilla. Järkevä kyllä vaistoo jos kaikki palikat ei ole terveesti kotona pääkopassa. Mä lopetin vuosia sitten jo odottamasta mitään netistä, näin monta sekoa, monta puolikuntoista invalisoitunutta tai päihdeongelmaista rouvaa ja pimpoa neitoa ... Yks oli ihan sairaan narsisti facebook addikti, yks syömishäiriöinen veti treffi iltana 3 litraa jäätelöä ja kebablautasen tai pizzan, en muista tarkkaan enää mikä se annos oli. Jotain se osti tosta lähigrillistäkin. Ihan sosiopaatteja pullollaan noi profiilit ... joka kolmas oli sillee normi ihmisluonne mutta kaikkee ongelmaa oli kyllä jokasella, eroista insestilapsuuteen... Jos vaikka mitä tai väkivaltasta ukkoo paossa, yks jopa ranskassa asti. Ei 20 vuodessa mitään toimivaa. Netin ulkopuolella on ollu jo elämänkumppaneita ja oon yh. ollu toistakytä vuotta ja oo senkä takii enää juuri 30 ikävuoden jälkeen tosissaan hakenu mitään. Joskus kirjottelen kokeillakseni uusille mutta sama kaava jatkuu.... Koko 2000 luvun rahan tavoittelu on selvästi lisääntynyt. Pari kertaa on pälähtäny jopa ihan suora paritusprofiili tyrkylle puun takaa.... Mitää syöpäläispesää ala pökkimään ja vielä maksamaan ... Nautin enempi nykyään siitä, että saan olla omas tuvas niinku haluun ennemmin kuin väkisin löytää mitään. Ku jälkeenpäin miettii koko treffipalstoja niin hauskaa mutta täyttä idioottien vedättelyä - silkkaa teatteria suurimmaksi osaksi noitten profiillien takana. Tällä vuosituhannella on kasvanut huoli, isot tytöt kertoo miten on äijät yrittäny kahvien päätteeksi kävdä käsiksi ja ihmisiä on päättyny raatona mettään kuten on uutisista luettu ja piesty henkihieveriin kohteessa.
      Mutta nää foorumit siis vetää puoleensa uhrien metsästäjiä rahassa ja pahassa. Kyllä, naiset on enempi kuin miehet rahan perässä - miehet taas ylläpidon ja pesän haussa eli usein kuuli että on äijät vähä ku suojapaikkaa haeskelleet että on menny talot ja autot erossa tai konkurssissa ja nuorten miesten ettineen huolenpitäjää ja äidinkorviketta ikäänkuin. Tälläsen lausunnon vois antaa 98-2013 otantana. Rahan merkitys on selvästi siis paisunu 2008 ja 2014 laantumien aikana mutta vakioitunut.

    • prostituutiota se on

      Saa olla vaikka porkkanapäinen pystyynnostettu sika, kunhan on pätäkkää. Kyllä tytöt "rakastaa" kilpaa. Se on raaka totuus.

    • kilikallu

      Mitäs sitte. Jos on reilu kauppa niin siitä vaan !

    • Nuoret naiset

      suorastaa tarjoavat itseensä pantavaksi jos tietävät että tuolla on pätäkkää tarpeeksi.

    • En tiedä pinnallisempaa otusta kuin nainen. Joku voi hetken tuntua joltain aidolta, mutta jossain vaiheessa totuus työntyy esiin. Sorry naiset, jos jossain onkin se aito ihminen. Minä en vain ole tavannut. Kun mieheltä loppuu raha tai terveys tai molemmat, niin syrjään heitetään, kuin risa vaate. Miehen pitää olla varakas tai kykenevä alfauros, jos haluaa naisten suosiota. Ken sitten halajaa moista suosiota. Mä olen pienen elämäni yrittänyt löytää jotain kaunista naisen pinnan alta, mutta pintaa syvemmältä en ole sitä löytänyt.

    • naiset loisia

      Itse nettideittailussa olen törmännyt naisiin jotka ovat erittäin kiinnostuneita minun työstäni ja asemastani siinä muutaman ekan viestin jälkeen.
      Muutama on jopa kysynyt että mitkä on tulevaisuuteni uramahdollisuudet ja siinä etenemis mahdollisuudet.
      Ei siinä minusta persoonana paljolti ole kysytty.
      Voi vaan kysyä onko tämä muille naisille näyttämisen minkä saaliin ovatkaan saaneet.

      Ei noissa monesti miehet kysele vastaavia kunhan nainen on työelämässä.

    • moneycolour

      Tottakai. Ihan luonnollinen ajatus että miehen pitäisi pystyä pitämään huolta perheestään, naisestaan. Ja jos rahaa on enemmän niin onhan elämä ihan erilaista kuin koko elämän pituinen kituuttaminen. Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä.

    • naiset loisia

      Ymmärrän kyllä kun aletaan puhumaan perheen perustamisesta ja lapsienkin tekemisestä mutta kun ovat parhaimman synnyttämisiänkin ohittaneita yli40 naisia jotka luulisi jo omillaankin tulevan toimeen.
      Jos olisikin sitä maallista mammonaa ja valtaa ja vastuuta niin kuka se katseliskaan tämän saman ikäisiä naisia kuin itse olen vaan katselisin nuorempia....ei se mitään katselkoon nämä yli40 naiset sitten niitä 20v vanhempia miehiä.

    • HHUHUH

      Mitähän jos pysyisit ikäisissäsi. Tyhmiähän keski-ikäiset miehet on.. Pakko sanoa, että kyllä se p***** saa pollan sekoamaan. Mikäs sen parempaa tienestiä on tekemättä mitään.. Aisankannattajiksi ukot joutuu. Luuletko oikeasti, että voitat parikymppiset uroot? Hehhee, ei taida kunto kestää -toivottavasti edes lompsa. Oikeastaan mietin vielä sitä, miistä kikattelevien pikkulikkojen kanssa edes voisi keskustella, joiden tärkeimmät asiat tuossa iässä on vielä irtoripset, irtokynnet, meikit, kilot ja vaatteet. Ei muuta. Ei taitaisi edes perunoiden keitto luonnistua saatikka että imuri pysyisi kädessa

    • 2+2= miljoona

      On ne rahan perään.... ja nekin jotka jo valmiiksi tienaavat hyvin. Katsoo vain treffiilmoitusten perään: jos naisella on suuret tulot: järjestään ne etsii suurituloisempia miehiä.
      Kyseessä ei ole pelkät nuoret naiset.
      ...kaikille niille kelpaa vain miljonääri.

      Joten naiset eivät todellisuudessa osaa suhteuttaa tuloja ja menoja...eli...
      NAISET EIVÄT SIIS OSAA LASKEA.
      Sen lisäksi niillä on turhan suuret luulot itsestään (kaikki ne luulee olevansa prinsessoja vielä 40v)

      testasin tuon seikan: laitoin kerran treffi ilmoitukseeni huomattavasti suuremmat tulot: kas vaan... mun profiilin kävijä määrä tuplatui välittömästi.
      MOT

      • iso mulkku

        naiset arvostavat isoa mulkkua. minulla ei ole rahaa, mutta mainen isosta mulkusta kiirii ja seuraa riittää, hyvä niin


    • tilinesittäjä

      Höpöhö, kukaan ei kysele rahojen perään eleet sitten puhkeudu kuin laitapuolen kulkuri et haluaa varmistaa ettet ole kerjäläinen. Taitaa olla itelläs halu esitellä rahojas..

    • OnhanSeNoinkin

      Ymmärrän vielä sen, että nainen tai mies haluaa varakkaan kumppanin, mutta sitä en ymmärrä, että sitä saatetaan tavoitella hinnalla millä hyvänsä. Ei varmaankaan tuo onnea ihmeemmin, jos elintaso onkin korkea, jos varakas tyyppi on ********.

    • köyhiä EioleOlemassa

      varakas on luuseri
      varakas on panomies
      varakas on varas
      varakas on narsku
      varakas on mustasukkainen
      varakas on inhottava
      varakas olen minä

    • rahapersessä

      varakkaan miehen kanssa nainen on vihainen, onnetton

      • en mä

        Onko miehet rahan perään ?

        on on on kyllä, jotkut miehet, jotkut naiset


    • EiNäinVakavasti

      Jos olisi vähän härskimpi ja ilkeämpi tyyppi, niin olisi erittäin helppoa mennä kapakkaan tai yökerhoon pyörimään vähän paremmin pukeutuneena (UFFin kuteillakin saa hienon downshiftaus-olemuksen ikaiseksi, voi näyttää melkein suomenruotsalaiselta puoliboheemilta perijältä).

      Ja ei muuta kuin satuilemaan omaisuudesta ja rahasta rivien välissä. Ei siis mitään suoraa mainostamista, vaan ennemminkin sellaista melkein pahoittelevaa ja häpeilevää vihjettä mökistä saaristossa. Jossain vaiheessa voisi mainita myös kaverin kanssa yhdessä omistetun vesitasolentokoneen Saimaalla.

      Ja ei muuta kuin naisen kämpille tai hotelliin yöksi. Itsehän tietenkin asuu toisessa kaupungissa ja kaveri teki oharit.

      En väitä, että tällainenkaan toiminta olisi moraalisesti oikein, mutta eroaako se sitten rahan perässä naimisesta mitenkään? Jos kaksi vapaata nai näin, niin eikö ainakin nainti toteudu, joten kai nainenkin jotain saa?

    • 5+6

      Kaverien kanssa olemme huomanneet että kauniit naiset nähtävästi osaavat realisoida ulkonäkönsä varsin tehokkaasti.

      Käykääpä Helsingin keskustan pikku putiikeissa tai vaikka vain Stockalla, niin oikeasti todella hyvännäköisiä naisia tuntuu olevan todella paljon liikenteessä. Siitä jos lähtee ns parempiin kaupunginosiin kuten Ullanlinna tai Eira tai vaikka vielä Töölö niin kyllä miehellä pää kääntyilee.

      Mutta kun suunnataan vähän vähemmän hienommille alueille vaikka Itäkeskuksen suuntaan ja ympäristöön niin eipä sellaisia pysäyttäviä naisia tunnu näkyvän missään. Suoraan sanottuna aika paljon on sellaista vähän vähemmän viehettävää naista liikenteessä, jotka suorastaan pistäisivät silmään keskustan putiikkialueilla.

      Samoin kun katselee luxus-autoilla ajavia miehiä nainen kyydissään, ovat naiset yleensä sieltä kauniimmasta päästä. Lada-kuskeilla harvoin huippukauniita naisia istuu vieressä.

      En sano, että kaikki naiset ovat rahan perään, mutta kummasti ne kaikkein kauneimmat naiset lähes poikkeuksetta pariutuvat keskivertoa selvästi varakkaamman miehen kanssa.

      • OnhanSeNoinkin

        Naiset ovat aina osanneet ulkonäkönsä realisoinnin taidon, ja myös me miehet saamme nauttia siitä katukuvassakin. Tosin kaikki naiset eivät nauti kaikkien miesten huomiosta, ja osa ilmeistä päätellen vain TV:stä tuttujen julkkis- tai miljonäärimiesten, kun koko ajan näyttää siltä kuin olisi ummetus ja ripuli yhtä aikaa.

        Havaintosi ovat yleisesti ottaen oikeita ja paikkansa pitäviä. Myös idästä löytyy Aurinkolahti, missä idän kaunottaret esittelevät itseään asuntonsa edustalla maaten mielellään ainakin auringolle.

        Hienon auton kyydissä on aika usein kaunis nainen, mutta ei toki aina. Mieskään ei aina ole mikään helmi, joskus enemmänkin sian oloinen. Tämän voi toki nähdä elintason ilmentymänä, mutta myös fallisena symbolina ja miehen valintana. Kuka kalullani ratsastaa hengessä.

        Mitä tulee Ladoihin, niin niitä pitäisi valmistaa tai tuoda maahan enemmän, jotta saisimme häikäisevän kauniita naisia myös niiden pelkääjän paikalla.


    • bannukonna

      Iso osa naisista ei tajua mitä eroa on eroa on varakkaalla, hyvätuloisella tai köyhällä. He ovat usein täysin hakoteillä miten nämä em. ominaisuudet vaikuttavat henkilön loppuelämän elintasoon.

      Varakas ei tarvitse ansiotuloja elämiseen. Vielä rikkaampi ei tarvitse edes pääomatuloja säilyttääkseen varallisuusasteensa tai se ei ainakaan näy verotuksessa.

      30 vuotta sitten keskituloiset 30- kymppiset miehet olivat taloudellisesti vain köyhiä.
      Nykypäivänä saman luokan miehistä suuri osa ei ole edes köyhiä vaan nettovarallisuudeltaan paljon alempana köyhää. Naiset vaan monesti luulevat että mies on varakas kun se käy töissä ajaa premiumautolla ja asuu kalliissa huom ei arvokkaassa vaan kalliissa kuplahinnoitellussa velkarahoitteisessa asunnossa.

      En itse pidä asiaa mitenkään negatiivisena. Pohjimmiltaan se vaan on luonnonvalintaa. Keskimäärin fiksummat ihmiset löytävät toisensa ja saavat terveitä ja älykkäiksi kasvavia lapsia.

      Ei omaisuus ole mikään älykkyyden mittari, mutta kertoohan se jo jotain kaverin fiksuudesta jos hän on itse pystynyt hankkimaan itselle ja tulevalle perheelleen jotain turvavarantoa. Esim. tulorahoituksella hankittu oman kodin lisäksi pörssiosakkeita, rahastoja kenties metsää ja sijoituskiinteistöjä. Lisäksi on fiksua pitää mahd. vähän meteliä massistaan ja olla vaatimatonkin.

      Ottakaa kantaa mielipiteeni taitaa kuitenkin olla aika vanhan perisuomalainen.

      • 34'5496-59

        Fiksuudesta kertoo varsinkin se, kun sen omaisuuden on perinyt:P


    • gndfndfg

      Onko miehet rahan perään? Vittu mitä kysymyksiä!

    • Normaali 999999

      Mikä helvetti teitä ihmisiä vaivaa, kuka nyt haluaisi miehen kenellä on rahaa mut siihen se sit jääkin. Itse ainakin haluan luotettavan ja rakastavan miehen kenen kanssa voi yhdessä harrastaa muutakin kuin pakko seksiä! Onhan se raha tärkeä asia, mut sitä varten me ihmiset käydään töissä.. en itse ainakaan haluaisi olla lusmu. ketä elää miehen rahoilla...

    • kahisevaa

      Tottakai raha kiinnostaa nuoria ja vahan vanhempiakin, itsellani on se asenne etta kummankin rahat on omia, jos yhdessa eletaan niin on yhteinen kulutustili johon laitetaan saman verran rahaa ja lopuilla saa tehda mita lystaa.

      Moni mies ei kesta sita etta nainen tienaa enemman. Sinkkuna elelen talla hetkella, en viitsi udella treffeilla etta tienaatko enemman kuin mina tai haittaako jos mun palkka on parempi, niin olen ajatellut etta olkoot koko treffailuhomma. Jos on tarkoitus joskus tormata siihen oikeaan niin kai se jossain vaiheessa tulee vastaan ja jos ei, niin ei haittaa sekaan...

    • nyhnyhnyhnhy

      Melko jokaisen naisen unelma, hyvin toimeen tuleva mies joka pystyy elättämään vaimoa, lapsia. Niin se kuulukin olla, vaimo lapsineen kotona, mies huolehtimassa toimeentulosta. Suomessa valitettavasti harva mies sellaiseen kykenee, kun palkan on mitä on, naisen on pakko auttaa ja tehda oma osuus. Toki on naisia jotka myös haluavat tehdä töitä, eivätkä suostu jäämään kotiin lasten vuosiksi.

      En koskaan etsinyt tai hakenut tai kiinnostanut rikas mies. Nuorena kun pitää olla sitä rakkautta ja himoa niin rahat ei siihen mitenkään vaikuta. Vanhempana kun itse teinaa tarpeeksi ei miehen rahat vieläkään kiinnosta, vaan ne kaikki muut ominaisuudet. Kierrän kaukaa hyviin toimeen tulevia miehiä, hienoilla autoilla, puvut päällä jne. Ovat useinmiten täysin luonnevikaisia itsekeskeisiä narsisteja, miehestä tarvitsen ne aidot tunteet ja osaamista rakastaa ja välittää toisista ihmisistä.

      Kaikki naiset ovat vain rahan perässä on samanlainen väittämä kuin että kaikki miehet ovat vain pillun perässä. Jokainen järkevä tietää mikä on totuus, ja jokainen epäonnistuja aina keksi tekosyitä selitellä itseään kunhan peiliin ei tarvis katsoa.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe