Pikkujoulut lähestyy

sormus piiloon

ja sitten " vapaana " miehenä naisia iskemään. Oletko sinäkin törmännyt pikkujoulu pettäjiin?

27

515

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-Aviomies

      No mun exällä oli sellainen periaate, että jos ottaa sormuksen pois, niin sillon on vapaa tekemään mitä lystää. Tuo exä oli muuten sitten nainen...

    • jälki sormessa?

      En erityisesti pikkujoulupettäjiin ole törmännyt, mutta kokoaikapettäjään kylläkin ja sormus oli aina poissa. Oudointa oli se ettei sormessa ollut koskaan jälkeä, eikä rajaa josta olisi voinut päätellä. MITÄ mies teki sormelleen?? Naamioiko hän sormensakin virheettömäksi. :) Voisko joku valaista asiaa. Jälkikäteen selvisi että sormus oli kuulemma iso, kultainen ja vaimo ihmetteli etten ollut nähnyt jälkiä sormessa. Nyt miehellä on ollut jo pitkään uusi nuori nainen. Kysymysmerkiksi jäi mihin mies laittoi aina sormuksen. Autoon, taskuun vai minne?

      • taruT

        Tietty sormus pitää ottaa sormesta mahdollisimman ajoissa ennen h-hetkeä. Taskuun, laukun sivutaskuun. Sitä paitsi oikean kokoisesta sormuksesta ei jää painumaa sormeen. Liian naftista jää.


      • taruT
        taruT kirjoitti:

        Tietty sormus pitää ottaa sormesta mahdollisimman ajoissa ennen h-hetkeä. Taskuun, laukun sivutaskuun. Sitä paitsi oikean kokoisesta sormuksesta ei jää painumaa sormeen. Liian naftista jää.

        Ai niin, unohdin täysin: lompakkoon! Sinne sormus laitetaan...


      • jälki sormessa?
        taruT kirjoitti:

        Ai niin, unohdin täysin: lompakkoon! Sinne sormus laitetaan...

        Sillä miehellä ei ollut laukkua, ellei autossa. Lompakko tai tasku voisi olla. Autossa apukuskin paikalla on myös se boksi. Tai muu kätkö.


      • ,,.,---
        jälki sormessa? kirjoitti:

        Sillä miehellä ei ollut laukkua, ellei autossa. Lompakko tai tasku voisi olla. Autossa apukuskin paikalla on myös se boksi. Tai muu kätkö.

        Kuka tulee pikkujouluihin autolla? Vai vietetäänkö yö hotellissa, ja vasta aamulla kotiin? Sormus ainakin olisi hyvä olla mukana kotiin palatessa ;).


    • taruT

      En ole törmännyt "vapaisiin", sormuksettomiin vieraissa kävijöihin. Parempi flaksi käy sormuksen kanssa... Etenkin jos molemmilla on sellainen, tai molemmat tietävät toisten olevan parisuhteessa.

    • mies vain

      Moni pikkujoulupettäminen jäisi tekemättä jos naiset ei pukeutuisi kuin h**rat.

      • 7*7

        Voi helvetti ei kai se nyt mikään syy oo.


      • Uskollinen nainen
        7*7 kirjoitti:

        Voi helvetti ei kai se nyt mikään syy oo.

        Katselin eilen pikkujouluihin menijöitä, ja KYLLÄ, naiset pukeutuvat kuin h****t. Kun vaatetus on naisen omasta mielestä seksikäs, hän myös tuntee itsensä seksikkääksi. Kun ilta pitenee ja lasit tyhjenevät, se on sitten siinä........


      • 7*7
        Uskollinen nainen kirjoitti:

        Katselin eilen pikkujouluihin menijöitä, ja KYLLÄ, naiset pukeutuvat kuin h****t. Kun vaatetus on naisen omasta mielestä seksikäs, hän myös tuntee itsensä seksikkääksi. Kun ilta pitenee ja lasit tyhjenevät, se on sitten siinä........

        Juu korkkarit, minari ja oon tosi hot. Tanssiessa lähes joka miehel seisoo. Et sillee.


      • ,.,.,,.----
        Uskollinen nainen kirjoitti:

        Katselin eilen pikkujouluihin menijöitä, ja KYLLÄ, naiset pukeutuvat kuin h****t. Kun vaatetus on naisen omasta mielestä seksikäs, hän myös tuntee itsensä seksikkääksi. Kun ilta pitenee ja lasit tyhjenevät, se on sitten siinä........

        Lapsetkin ihailevat ilotyttöjen vaatteita, eikä niihin silloin liity minkäänlaista h***an leimaa. Se on aikuisten keksintöä. Miksei nainen saisi pukeutua siten kuin haluaa? Ja miksi olisi niin paha näyttää seksikkäältä (tai vaikka paljastaa haluavansa seksiä :O?) Siksikö, kun joku varattu mieskin saattaisi haluta? Voihan nenä...


      • ,.,.,..-----
        7*7 kirjoitti:

        Juu korkkarit, minari ja oon tosi hot. Tanssiessa lähes joka miehel seisoo. Et sillee.

        Minulla korkkarit käytössä päivittäin. Aina sanotaan, ettei suomalainen nainen osaa pukeutua. Sitten kun käyttää korkkareita, leimataan h***ksi. Vaikeeta on.


      • korkkarit aina jalas
        ,.,.,..----- kirjoitti:

        Minulla korkkarit käytössä päivittäin. Aina sanotaan, ettei suomalainen nainen osaa pukeutua. Sitten kun käyttää korkkareita, leimataan h***ksi. Vaikeeta on.

        Sama täällä. Lenkkarit jalassa vain lenkkipolulla. Ja housut marjametsässä. En mä ole ikinä ajatellut, että mun hameen käyttö saa mut näyttämään huora...lta toisten naisten silmissä. Mun mielestä nainen saa näyttää naiselta ja korostaa naisellisia puoliaan niin paljon kuin sielu sietää. Ihan sama mitä muut akat ajattelee.

        Hemmetin ahdasmielisiä ajatuksia joillain ihmisillä. Jos puolison uskollisuus on kiinni vain siitä miltä vieras nainen näyttää niin jo on heikoilla kantimilla parisuhde.


      • 7*7
        ,.,.,,.---- kirjoitti:

        Lapsetkin ihailevat ilotyttöjen vaatteita, eikä niihin silloin liity minkäänlaista h***an leimaa. Se on aikuisten keksintöä. Miksei nainen saisi pukeutua siten kuin haluaa? Ja miksi olisi niin paha näyttää seksikkäältä (tai vaikka paljastaa haluavansa seksiä :O?) Siksikö, kun joku varattu mieskin saattaisi haluta? Voihan nenä...

        Me seksyt naiset puetaan niinku halutaan viis muitten mielipiteistä.


    • älä nyt

      Olen törmännyt ja kaikilla on ollut se sormus sormessa. Mitä sitä piilottelemaan kun seksiä hakee? Eikö sormus sormessa muka flaksi käy? Aina joku löytyy, jolle ei siviilisäädyllä ole merkitystä. Ällöttäviä miehet, jotka eivät uskalla kertoa olevansa varattuja.

      • 'åj

        Saman havainnon olen tehnyt. Jos ei perusvonkaus tepsi, loppuillasta aletaan vielä "surullisena" avautua siitä, miten vaimo ei ymmärrä ja seksi on loppunut liitosta jo ajat sitten ja plaa plaa plaa... Työpaikan pikkujoulu ja niiden jatkot on just tätä: itse olen eronnut esimiesasemassa oleva nainen ja kun ilmaista viinaa on otettu riittävästi, raja sen suhteen, kenelle ehdotellaan ja mitä alenee kummasti. Olen ottanut tavakseni näille "velikullille" todeta, että a. luuletko, että vaakamambo kanssani poistaisi ongelmat vaimosi kanssa? Ja b. unohdetaan, että olet koskaan mitään yrittänytkään, nyt kotiin siitä!


      • älä nyt
        'åj kirjoitti:

        Saman havainnon olen tehnyt. Jos ei perusvonkaus tepsi, loppuillasta aletaan vielä "surullisena" avautua siitä, miten vaimo ei ymmärrä ja seksi on loppunut liitosta jo ajat sitten ja plaa plaa plaa... Työpaikan pikkujoulu ja niiden jatkot on just tätä: itse olen eronnut esimiesasemassa oleva nainen ja kun ilmaista viinaa on otettu riittävästi, raja sen suhteen, kenelle ehdotellaan ja mitä alenee kummasti. Olen ottanut tavakseni näille "velikullille" todeta, että a. luuletko, että vaakamambo kanssani poistaisi ongelmat vaimosi kanssa? Ja b. unohdetaan, että olet koskaan mitään yrittänytkään, nyt kotiin siitä!

        Ja mikä säälittävämpää työpaikan "sonnien" kohdalla, tulevat vielä arkena pyytämään anteeksi että ehdottelin sulle vaikka mitä. Voi voi. Antaisivat asian olla ja keskittyisivät parantamaan sitä muka niin huonoa parisuhdettaan.

        Mä yleensä kysyn, että sussako ei sitten ole mitään vikaa jos puoliso ei anna. Hyvin äkkiä loppuu ehdottelu.


    • Mies töissä

      Yritin miehenä aikanaan suojautua töissä noilta surullisilta iskuyrityksiltä pikkujoulukausina. Olen siis baarissa töissä, mutta en tiskin takana. Joten laitoin sormuksen sormeen vaikka en ole naimisissa ja mainostinkin aina olevani naimisissa jos joku tuli iskemään. Tämä vain innosti naisia ja neitoja ja sitä enemmän yrityksiä tuli. Ilman sormusta vain muutama kyseli mukaan per ilta, sormuksen kanssa lähemmäs kymmentä :O

      Että sellaista.... naiset...

    • rusketusraidatt

      Viisas varautuu jo kesällä, ja keksii verukkeen, ettei tarvitse pitää sormusta. Näin siksi, ettei jää rusketusraitoja. Itselläni meinaan vieläkin näkyy sormuksen jättämät raidat. No, onneks ei oo tarve sinkkuilla :)

      • Exät on exiä

        Mun exä piti sormusta kaulaketjussa "töiden takia" ja jo sormusta hankkiessa sitä piti oikein erikseen suurentaa, ei muka voinut pitää "timmiä" sormusta.... myöhemmin tajusin tuon olevan ihan suunniteltu juttu, löysä sormus ei jätä jälkeä ja kaulaketjussa pitäminen puolestaan ei jätä rusketusraitaa.


    • eräs n

      Monellako pelimiehellä tai naisella on toinen tietokone ja puhelin muualla? Se on täysin mahdollista. Tai joku puhelinmuistio, jos ei puhelimeen laita. Myös eri nimellä varmaan tallennetaan tai pelkkiä etu- ja sukunimiä lista joista ei saa kukaan selvää. Tai ainakin siinä olisi vaivaa. Viestejä voi kyllä tulla.

    • ex myyntimies

      Heh.. vai sormus pois.. jouduin olemaan työn puolesta erilaisissa juhlissa mukana edustamassa firmaa. Kun oli vielä sormus sormessa niin kyllä olisi vientiä riittänyt sormuksellisista naisista käytännössä joka juhlista. Ja sitten kun kieltäytyi niin suututtiin ja kysyttiin "mikä säkin luulet olevasi".

    • Eiku sormus sormeen

      Minä vapaa mies pistän sormuksen jos haluun naista se on varmempi tapa saada sitä.

    • Kerrankos sitä

      Pettäminen pikkujouluissa on kuin kalsarikännit juhannuksena - niitä ei muistella. "Mitä matkalla sattuu, se matkalle jää".

      • 7*7

        Näin se menee ehkä vanhan kiikkustuolis voidaan hiljaa muistella.


    • uskoton olin..

      Minä petin ja sain aika hyvänkin panon pettämiselläni.En kadu pätkääkään.Molemmat kerrotiin avoimesti omasta suhteesta minulla vielä sormuskin oli sormessa.Mies nautti seksistä ja siitä kuina muutenkin "hoidin" hänet.Ehkäpä vielä jossain vaiheessa otetaan uusiksi mutta sitä ei sovittu .odottaen puhelin soittoa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe