Mistä normaalille seuraa?

ählämi

Täällä oli näistä pienimunaisista kirjoitteluja paljon, mutta nyt näyttävät poistuneen. Minulla on kuitenkin päinvastainen ongelma: mistä löytyisi isokaluiselle seuraa? Solmusta olen koettanut haeskella, mutta ei onnistu. Yhdelläkin ihan aikuisella typyllä oli häppärit kuin kaksi lanttia vastakkain. Eihän siitä tule muuta kuin kipua ja ähkimistä. Mikä avuksi?

10

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Res.jääk

      Käy ostamassa kunnon vanhanajan karvahattu. Intissä sitä sanottiin norsun....... Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

    • rankkaava urho

      Ala vetää täältä iso vehkeinen tai leikkaa liiat pois!
      Tää on nysä landia!

    • Huomasit oikein

      Vapaamuurareita solvaava on tosiaan hiljentynyt joko vapaaehtoisesti tai sitten sen on joku hiljentänyt. Tuli vaan mieleen kun unelmoi täällä aikoinaan ori Pikkumulkusta jotta sillä se saattaa olla tosi väljä römpsäke.

    • isoKA

      Koska sinun ulokkeesi on pitkä ja käyrä niin sinä sohit sillä aina kakoseen. Hyvin sinulle on lantiväli kelvannut tähän asti.. t: sinun Elisabet

    • sinun jonsku neiti

      Päivittäinen suuseksi pitää ikävän loitolla. Miehet ovat hyvin yksinkertaisia, ja siksi totuus on Stomach Full, Penis Empty (suom. Täysi vatsa, tyhjä penis),
      Kun miehen pitää ruokittuna ja tyydytettynä, ongelmia ei ole. Naiset ovat paljon monimutkaisempia kuin miehet ja mielestäni naiset ovat anteliaampia suuseksin suhteen, koska hoivaaminen kuuluu luontoomme. Haluamme luonnostamme miellyttää, se on dna:ssamme. Ja siksi naisten täytyy opettaa miehiä, mitä haluamme seksissä. Naistenkin pitää osata vaatia laatua, pitkäkestoita seksiä.

    • Jonna tavis

      Olen saanut töissä mieheltä aina sitä mitä olen aina halunnut. silloin harvoin kun olen halunnut sitä.

    • Karvaset kaverit

      Tunkee aina väkisin kakoseen. Kokemusta ja kun ei enää alta pois pääse.

    • ählämi

      Mikä on kakonen?

    • peppuseksi takaapäin

      Biologian lisäksi takapuoli kiinnostaa siksi, että sitä on pidetty tabuna. Takapuoleen liittyviä asioita on pidetty likaisina ja hävettävinä - minkä vuoksi sitten liittyykin rutkasti eräänlaista kielletyn hedelmän viehätystä

    • ählämi

      Siis kakkonen. Kakonen on vähän sama kuin vanha vitsi: yhden koon sukkahousut eli sukahousut... Tuli kyllä mieleen, että suikkiin otetaan. Alkaa siis kakoa, kakominen tms. Kirjoittakaa suomeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe