Onko my little pony enää hengissä?

Fluttershy<3

Raippari ei taida siitä enää välittää, muita bronyn kaltaisia täällä ei näytä olevan. Viime kesän crystalfairin jälkeen vaikuttaa tämän suomen ponikannan roimasti hiljentyneen. Alkaa vaikuttaa siltä että aktiivinen brony on harvinaisuus ja koko laji vaikuttaa lähes uhanalaiselta, vai kuvittelenko vain? Alkaa tosiaan vaikuttaa siltä että täällä ihan itsekseni piirtelen omassa nurkassani epämääräisiä ponituherruksiani ja odottelen ensimmäisiä horroksesta heränneitä pitämään minulle seuraa, ehkä kommentoimaan taidettani ja auttamaan päätöksessä kumman cossin laitan päälle yukiconiin. Kertokaa ihmeessä jos ponit vielä elävät! Johtuukohan hiljaisuus siitä, että itse sarja on tauolla ja isoja miittejä/coneja ei lähitulevaisuudessa näytä olevan. Raippari vieläkö muistat minut? Vai katosinko jo unohduksiin yhä hitaasti lahoavissa lampaanaivoissasi? Otin muuten vanhan nimimerkkini takaisin käyttöön.

23

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ponikansa on virallisesti kuollut sukupuuttoon. Vaihdoin sittenkin rekisteröityneeseen käyttäjääni.

    • lätäkkö

      JIHUU! OLEMME ONNISTUNEET! PIRSKEET PYSTYYN!

    • HeKeKee'd

      *niisk* Tämä ån niin hienå hetki...

    • Saamme huomata, että kaikkien kukkien voi antaa kukkia, koska kaikista järjettömimmät muoti-ilmiöt kuolevat lopulta omia aikojaan.

    • Mäkätti ja meni :D

      My little pony meni jo ja mäkätti mennessään :D

    • Kaverini, joka silloin tällöin kirjoittelee täällä nimimerkillä Herra X (rekisteröitynä muodossa herra--x), on brony. Hän tykkää katsella netistä poneja ja huomasi joku aika sitten, että neljännen kauden jaksot ovat ilmaantuneet Dailymotion-sivulle suomenkielisinä.

    • Bronyus niin 2012 lukua. On ollut vähän muuta kun ponit ja olen jo pikkuhiljaa hieman kyllästynyt. (Ei se sitä tarkoita, että en sarjaa enään seuraisi, Elokuvakin tulossa 2017.)

      • 1. Et siis muista minua


      • Ja näin viestini lähti taas keskeneräisenä...

        1. Et siis muista minua
        2. Olitko crystalfairissa?
        3. Olen pettynyt uusiin pulinoihin

        Joten hyvästi ei kovin rakkaat epä-ystävät. Minun aikani oli ja meni, minua ei tarvita enää. Ei minua ikinä varsinaisesti tarvittukaan, mutta nyt en ole enää tervetullut kuten aiemmin.


      • flutttershy kirjoitti:

        Ja näin viestini lähti taas keskeneräisenä...

        1. Et siis muista minua
        2. Olitko crystalfairissa?
        3. Olen pettynyt uusiin pulinoihin

        Joten hyvästi ei kovin rakkaat epä-ystävät. Minun aikani oli ja meni, minua ei tarvita enää. Ei minua ikinä varsinaisesti tarvittukaan, mutta nyt en ole enää tervetullut kuten aiemmin.

        1. Muistan minä. Olit se Korppi kakkonen tai mikälie?

        2. En, en edes muista milloin sellainen oli.

        3. Sepä kiva.

        4. Valitat siis ihmiselle siitä, että he eivät katso poneja kanssasi?


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        1. Muistan minä. Olit se Korppi kakkonen tai mikälie?

        2. En, en edes muista milloin sellainen oli.

        3. Sepä kiva.

        4. Valitat siis ihmiselle siitä, että he eivät katso poneja kanssasi?

        Neloskohdassa olen samaa mieltä Rapen kanssa. Tai olihan Heken ja Lätäkön kommentointi hieman epäsuvaitsevaista, mutta niin.


      • siilio kirjoitti:

        Neloskohdassa olen samaa mieltä Rapen kanssa. Tai olihan Heken ja Lätäkön kommentointi hieman epäsuvaitsevaista, mutta niin.

        Tähän vie sanoa, että lapset on lapsia.


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Tähän vie sanoa, että lapset on lapsia.

        Huomio; on aina joku vakkari, jota vainoat tms. jostain syystä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Huomio; on aina joku vakkari, jota vainoat tms. jostain syystä.

        Minullekko tuo viesti oli tarkoitettu?


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Minullekko tuo viesti oli tarkoitettu?

        Kyllä. Nyt vuorossa on HeKeKee ja Lätäkkö, aikaisemmin oli Trotskilainen (?), Siiliö ja minä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kyllä. Nyt vuorossa on HeKeKee ja Lätäkkö, aikaisemmin oli Trotskilainen (?), Siiliö ja minä.

        Heke on ärsyttänyt minua lähiaikoina ja samoin lätäkkö.


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Heke on ärsyttänyt minua lähiaikoina ja samoin lätäkkö.

        Okei.


      • HeKeKee'd
        suolistohomoraippari kirjoitti:

        Heke on ärsyttänyt minua lähiaikoina ja samoin lätäkkö.

        En ole ärsyttävä - sanon vain mitä ajattelen.


      • ebzu
        HeKeKee'd kirjoitti:

        En ole ärsyttävä - sanon vain mitä ajattelen.

        Eikö se ole sama asia? :D


      • Siiliö
        ebzu kirjoitti:

        Eikö se ole sama asia? :D

        Ilmeisesti sekin on mielipideasia.


    • Minulla ei jostain syystä ole ikävä Ollako bronny vai ei -inttämisiä.

    • Selittäjä

      ne on siks nii hiljasii ku niil on neloskausi katottavana.
      PEGASISTER am I?

      • Flutttershy.

        Eikun kaikki katto neloskauden sillon kun se tuli! Kun tuli lauantaina viideltä suomiaikaan ni katoin kuudelta ja sitten uudestaan sunnuntaina ja katoin koko seasonin ennen finaalii maratoonina. Sillon jokainen jakso on tullut katottua vähintään 3 kertaa, parhaat jaksot useemmin. Ei kenenkään enää pitäis niitä niin aktiivisesti kattoa ettei palstoille kerkiäis.

        YODA good English you have.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe