Nettideittailu on noloa?

maria1984

Oon tässä miettiny, että onko nettideittailu vieläkin noloa?
Kehtaatteko te kertoo perheelle ja kavereille, että nettideittaatte?


Ittee ei enää hävetä niin paljoo ku ennen, mutta vielä vaik viis vuotta
sitte en kehdannu kellekään sanoa, että kävin miehen kanssa
nettitreffeillä.

14

154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokkeli

      Luulin ennen, että netissä deittaa pelkät sellaset, jotka ei muuten saa seuraa (on ujoja, sosiaalisesti lahjattomia tms.), mutta nykysin tuntuu että siellä
      on ihan normaalejaki tyyppejä. Tai siis sellasia jotka kyllä löytäis seuraa myös oikeessa elämässä jos haluis mut ei sit oo aikaa tai muuta.

      Ite oon tavannu ihan kivoi miehii, ja ei niil oo ollu mitää varsinaista syytä miks ne on tullu nettiin.

      Ehkä tääki on sit vähän muuttunu... Tai siis aiemmin oli paljon enemmän sellasii aika outoi tyyppejä, joiden oli selkeesti pakko ettii seuraa just netistä.

    • dsvsd

      Joo kyllähän nekin netistä hakee jotka "sais muutenkin", niillä syy taitaa olla vaan laiskuus ku ei viitsi ulkoa lähteä hakemaan. Toisin ku sosiaalisesti rajoittuneilla yms. avohoitopotilailla.

      • Voihan p....

        Siis mitä vit**a..Jos ei käy kapakoissa ja harrastuspiirissäkin on samaa
        sukupuolta, niin kadullako se kumppani tulee vastaan. Nettideittailussa
        ei ole mitään hävettävää.


    • mika-72-

      Sama se on miten sitä seuraa löytää siinä mitään noloa ole tai sitten kaikki on noloa.

      Eikös eliitille ole omat eliittikumppanit ja muut maksulliset saitit jo tehty =)

      Ennen nettiähän oli seuranhakuilmoituksia lehdissä. Ei sieltä ravintolasta ns. normaalitkaan sitä oikeaa aina löydä varsinkin jos on iso kaupunki.

    • mun mielipide

      Nykyaikana yksi tapa muiden joukossa, ei mitään noloa tai hävettävää.

    • ehh.. ei kiitos!

      Noloa. Noloa ja noloa.
      Epätoivoisten puuhaa. En ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan.
      Koskaan ei ole tullut edes mieleeni , eikä ole tarvinnut.
      Sama kuin sossusta rahankerjuu, noloa. Eikä onneksi ole tullut tarvetta sen talon ovenkahvaan tarttua. Ja korkea olis kynnys, ylitsepääsemättömän korkea, kummassakin asiassa.

      • mika 72

        Kaikilla ei käy yhtä helposti ja paljon on yksinäisiä ihmisiä.


      • Eka Deittaaja
        mika 72 kirjoitti:

        Kaikilla ei käy yhtä helposti ja paljon on yksinäisiä ihmisiä.

        Nettideittailu ei ole noloa - mutta yleensä täysin turhaa ajankäyttöä, ainakin useimmille miespuolisille.


      • asdf7654

        Mikä sut sitten ajaa kirjoittelemaan ja lueskelemaan tätä aluetta? Rohkeasti vaan, kerran se vain kirpaisee.


    • 19+4

      Itse pitäisin nettideittailua lähestulkoon ainoana mahdollisuutena tutustua naisiin, koska harvemmin tosielämässä pääsee tutustumaan naisiin tai ei vain löydy molemminpuolista kiinnostusta.
      Nettideittailun ongelma on se että siellä on todella vähän naisia ja varsinkin kiinnostavia naisia.

    • asdf7654

      Ei ole noloa. Kehtasin kertoa.

      Älä ole niin huolestunut siitä mitä muut tekemisistöäsi ajattelee vaan tee niinkuin itse haluat asioissa jotka ovat vain sinulle kuuluvia.

    • räkälät ei kiitos

      Ai se ei sitten ole noloa että "munahaukka" päivystää orrella eli baarijakkaralla...

    • werrr

      Ei ole noloa vaan kätevää ja toimii, tosin työtä se ainakin kohdallani vaati.

      Miellyttävämpää toimia kotoa kuin roikkua baareissa ja ravintoloissa mihin kyllästyin täysin. Olin ehkä edelläkävijä, jo yli kymmenen vuotta sitten aloitin ja nyt naimisissa viidettä vuotta. Tosin silloin sivstot suomessa köyhiä eivätkä johtaneet mihinkään mutta löytyipä puoliso sitten ulkomailta.

      Sanoin kaikille suoraan mistä etsin ja mitä löysin. Jotkut vanhoilliset ja konservatiivit pyörittelivät silmiään mutta ne onkin heidän silmänsä, siitä vaan.

      Jos on omasta mielestään oikeassa niin mitäs niistä muiden
      mielipiteistä.

    • selvä tää.

      Ei naisia hävetä kun se jännämies vonkaa ja naiset antaa. Nykyään on sääntö että naiset antaa jännämiehille pil.lua usein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe