Palstalaismies,pissaatko istualtaan.

Keltaiset reunat 1

Tiedän monen miehen tekevän niin, vaimon niin vaatiessa.

75

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyyhinoikeallakädell

      Useille lekuri kehottaa niin tekemään, eikä ole mikään nöyryytyksen aihe, vaan terveellisyyden.

    • SILLÄ LAILLA.

      Ei ole lääkäri kehoittanut, joten seisoaltaan virtsaan tietysti, onhan se jo miehekkäämpää. Naisethan ne kyykistelee, esim kesällä luonnossa sattunut näkemäänkin kun noustaan puskasta eteeni.

      • sitroen.

        Satuinpa joskus näkemään kun nainen pissasi seisaaltaan... Hyvin se näkyi onnistuvan, mutta esteettisyydestä voisi olla ainakin kahta mieltä.
        Tai yksikin riittänee...


      • äå¨'
        sitroen. kirjoitti:

        Satuinpa joskus näkemään kun nainen pissasi seisaaltaan... Hyvin se näkyi onnistuvan, mutta esteettisyydestä voisi olla ainakin kahta mieltä.
        Tai yksikin riittänee...

        Sillä on varmaan olleet polvet kipeät. Olen minäkin tuollaista nähnyt.


      • reppuriika
        sitroen. kirjoitti:

        Satuinpa joskus näkemään kun nainen pissasi seisaaltaan... Hyvin se näkyi onnistuvan, mutta esteettisyydestä voisi olla ainakin kahta mieltä.
        Tai yksikin riittänee...

        Ennen vanhaan Neuvosto-aikaan oli Venäjällä huusseissa vain soikea reikä ja reiän ympärillä tietenkin "tavaraa". Kyllä siinä sai miettiä naisihminen seisooko hajareisin jalat reiän reunoilla vai reistaisko sitä kyykistymistä.
        Olimme kerran Pietarissa ja opas meinasi närkästyä, kun seurueemme naiset kaivoivat kameroita toimitettuaan ensin niitä tarpeitaan. Opas sanoi, että eikö teillä ihmeitä riitä Suomen maassa.


      • ...
        reppuriika kirjoitti:

        Ennen vanhaan Neuvosto-aikaan oli Venäjällä huusseissa vain soikea reikä ja reiän ympärillä tietenkin "tavaraa". Kyllä siinä sai miettiä naisihminen seisooko hajareisin jalat reiän reunoilla vai reistaisko sitä kyykistymistä.
        Olimme kerran Pietarissa ja opas meinasi närkästyä, kun seurueemme naiset kaivoivat kameroita toimitettuaan ensin niitä tarpeitaan. Opas sanoi, että eikö teillä ihmeitä riitä Suomen maassa.

        Suomalaisilla ennen älyttömän suppea maailmankuva. Oltiin melkein kuin nykyisin pihjoiskoreassa. Ihmiset ei matkustelleet, tiedonvälitys oli erittäinkin kontrolloitua jne. Taustalla tietenkin sodat ja siitä johtuva kekkoslovakialainen ilmapiiri.

        Ei ihmiset yksinkertaisesti tajunneet, että muunkinlaista elämää voi olla.

        Noh, vessakulttuuri on erilaista eripaikoissa. Ulkomaanpellet muuten kummastelee, kun suomessa on jossain mökeillä huusseja ja jopa riukuja.

        Sitä muuten ihmetellyt. Kadulle kuceskelijoita näkyy paljon. Mutta ikinä en ole nähnyt kadulle packantajaa. Pakko nuutäkin on olla olemassa. mutta ilmeisimmin packojat jostain syystä menevät vähän syrjemmälle jostain systä, kuin kuceskelijat.

        =DW=


      • .Siilimuori
        ... kirjoitti:

        Suomalaisilla ennen älyttömän suppea maailmankuva. Oltiin melkein kuin nykyisin pihjoiskoreassa. Ihmiset ei matkustelleet, tiedonvälitys oli erittäinkin kontrolloitua jne. Taustalla tietenkin sodat ja siitä johtuva kekkoslovakialainen ilmapiiri.

        Ei ihmiset yksinkertaisesti tajunneet, että muunkinlaista elämää voi olla.

        Noh, vessakulttuuri on erilaista eripaikoissa. Ulkomaanpellet muuten kummastelee, kun suomessa on jossain mökeillä huusseja ja jopa riukuja.

        Sitä muuten ihmetellyt. Kadulle kuceskelijoita näkyy paljon. Mutta ikinä en ole nähnyt kadulle packantajaa. Pakko nuutäkin on olla olemassa. mutta ilmeisimmin packojat jostain syystä menevät vähän syrjemmälle jostain systä, kuin kuceskelijat.

        =DW=

        Riittähän tuo kun ihmiset paskottavat koiriaan tienvarsiin ja postlaatikotolppien juureen. Jopa keskelle pyöräteitä.


    • k/k

      Lääkärin määräyksestä,heikkoselkäinen ei saa nostella raskaita taakkoja.

    • ........

      Kannattaisi lukea asiasta vaikka Googlesta, tietääkseen, mistä ihmeestä kirjoittaa.

    • ...

      Lähinnä ulostaessa.

      Eturauhanen vielä kunnossa, eikä ole pahoja vaivoja liikuntaelimissä, tai muutakaan erityisempää syytä istua. Housuihin kun on keksitty tuo vetoketju, aivan turha tehdä simppelistä ruumiintoiminnasta kovin monimutkaista riisuutumalla kokonaan pikkujutun vuoksi.

      Kaheli aloitus, minne muuten naiset tunkee veriset rättinsä, pyttyynhän niitä ei saa laittaa. Aivan, haisemaan roskakoriin.

      =DW=

      • ah armas aromi

        Sinne meidän vieraammekin tunki vaavin kakkavaipat.
        Karsea aromi, kun istuttiin pirtinpöydässä, ja roskis on pöydän takana tiskipöydässä.
        No, hajussa kasvaa jos olla jaksaa.


      • kamala haju -
        ah armas aromi kirjoitti:

        Sinne meidän vieraammekin tunki vaavin kakkavaipat.
        Karsea aromi, kun istuttiin pirtinpöydässä, ja roskis on pöydän takana tiskipöydässä.
        No, hajussa kasvaa jos olla jaksaa.

        Tuota olen joskus ihmetellyt että miksi luullaan että haju katoaa jos pissa-kakkavaipan laittaa roskikseen ja jättää roskiksen sisälle.


    • €--

      Väliäkö tuolla, myönnän pissiväni kuin akat kun ei tarvii tähtäillä, monta kertaa tuleekin tehtyä iso läjäys, sitte on nii tyhjä olo.
      Ei hävetä kertoa

    • ++++++0+

      Nurkkaan, toinen koipi ylhäällä.

      • urea

        heh heh


    • Essolaiset pissaavat istualtaan.

      Einari Essosen toivomuksesta me hövelit essolaiset olemme alkaneet pissata istualtaan. Suuria haittavaikutuksia tästä ei ole ollut, mutta kukat kyllä saattavat saada liikaa typpeä talven ainana. Ehkä ne sitten ensi kesänä kukkivat kauniimmin tai sitten eivät. Kalu-Kallekaan ei uskaltanut lyödä vetoa tästä asiasta, vaikka hän hallitsee hyvin kaikkien kasvien kasvattamisen.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12772662

    • kultainen suihku

      Mikä on pisin suomalaisen kunnan nimi, jonka saat hankeen kirjoitettua.

      • Kristiinankaupunki,ilman ii pisteitä.


      • hiihooo
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kristiinankaupunki,ilman ii pisteitä.

        Ii ja pisteillä.


      • kultainen suihku
        hiihooo kirjoitti:

        Ii ja pisteillä.

        Julistamme voittajaksi, palkkioksi mitali ja kruunu iin pisteineen.

        *taputusta*


    • .Siilimuori

      Kaikki eivät kykene pissimään seisaaltaan vaikka haluaisivat.

      • Vai haluja olisi

        Jos naiset pissivät seisaaltaan, sitä kai sanotaan inkontinenssiksi.


      • .Siilimuori
        Vai haluja olisi kirjoitti:

        Jos naiset pissivät seisaaltaan, sitä kai sanotaan inkontinenssiksi.

        Juu, ikävä vaiva ja vaippa-valmistajan bisnes.


    • €ero

      Luojan kiitos että mies mies voi pitää jostain kiinni kustessa, nainen jäi vajavaiseksi.

      • .Siilimuori

        Mikä estää naistakaan kiinnipitämästä, vaikka nousutuista ;).


      • €--
        .Siilimuori kirjoitti:

        Mikä estää naistakaan kiinnipitämästä, vaikka nousutuista ;).

        Nousutuista ?
        Kaatumisen varalta, nii venneessäkin seisaalla turvallisuuden takia on hyvä mistä saa tukea vaikka olisi ottanu.


    • .Siilimuori

      Niin tai silloin kun ylösnousu pöntöltä tai pöntölle tuottaa vaikeuksia.

      • €ero

        Hyvin istuu uusi vc-pönttö lattialla jonka asensin pariviikkoa sitten ja mukava on laskea laulellen vesiä, oot soole miio


      • .Siilimuori
        €ero kirjoitti:

        Hyvin istuu uusi vc-pönttö lattialla jonka asensin pariviikkoa sitten ja mukava on laskea laulellen vesiä, oot soole miio

        Aaria oopperat sitten sujuu jouhevasti. Täytyy huolehtia riittävästä nesteidensaannista, ehtii laulaa pitemmästi.


      • €--
        .Siilimuori kirjoitti:

        Aaria oopperat sitten sujuu jouhevasti. Täytyy huolehtia riittävästä nesteidensaannista, ehtii laulaa pitemmästi.

        Kahvia kun juo ahkerasti nii saa käyvvä sisä huussissa alvariinsa, pistäny merkille oot sooole miiio


      • .Siilimuori
        €-- kirjoitti:

        Kahvia kun juo ahkerasti nii saa käyvvä sisä huussissa alvariinsa, pistäny merkille oot sooole miiio

        Aah kahvitasapainosta on tullu ny pidettyä huolta parin päivän aikana.,

        "pistäny merkille oot soole miio"

        Jaahas, tohtineeko taas kysyä mitäs se tuo taas tarkoittaa?


      • zzzz...
        .Siilimuori kirjoitti:

        Aah kahvitasapainosta on tullu ny pidettyä huolta parin päivän aikana.,

        "pistäny merkille oot soole miio"

        Jaahas, tohtineeko taas kysyä mitäs se tuo taas tarkoittaa?

        Josson italialainen O Sole Mio, jota lapsuudenihanteeni Robertino Loretti lauloi.


      • .Siilimuori
        zzzz... kirjoitti:

        Josson italialainen O Sole Mio, jota lapsuudenihanteeni Robertino Loretti lauloi.

        Siis mikä/kuka on:)?


      • ..........

      • .Siilimuori
        .......... kirjoitti:

        Siis ekkönää muista lapsuudesta poikaa?

        http://www.youtube.com/watch?v=Fyi4Ylxmq3M

        Emmuista.
        Ja euro sanoi et "pistänyt merkille et oot soole mio, siis minäkö, poikako, kyll mää naikkonen oon.


      • ..........
        .Siilimuori kirjoitti:

        Emmuista.
        Ja euro sanoi et "pistänyt merkille et oot soole mio, siis minäkö, poikako, kyll mää naikkonen oon.

        Meidän pipojen tupsut eivät tunnu olevan samalla kanavalla. :)) Minä olin Robertinon suuri ihailija, vähän päälle 10-vuotiaana, 60-luvun alkuvuosina.
        Mun italiaanollani euro tunnusti, että olet hänen aurinkonsa.


      • ......
        .......... kirjoitti:

        Meidän pipojen tupsut eivät tunnu olevan samalla kanavalla. :)) Minä olin Robertinon suuri ihailija, vähän päälle 10-vuotiaana, 60-luvun alkuvuosina.
        Mun italiaanollani euro tunnusti, että olet hänen aurinkonsa.

        Enkä ole sinua pojaksi luullut, tuo teksti selvällä suomella on:

        Siis etkö muista lapsuudesta (tätä) poikaa.


      • .Siilimuori
        .......... kirjoitti:

        Meidän pipojen tupsut eivät tunnu olevan samalla kanavalla. :)) Minä olin Robertinon suuri ihailija, vähän päälle 10-vuotiaana, 60-luvun alkuvuosina.
        Mun italiaanollani euro tunnusti, että olet hänen aurinkonsa.

        Kyll mää sun tekstis ymmärsin mut en euron, siis en ymmärtänyt mikä hänen mielestään olin :).

        Sori, sun idolias en muista, noina vuosina en ihan vielä saanut kiinni aiheesta :). Siis olen pikkasen nuorempi.


      • .Siilimuori kirjoitti:

        Kyll mää sun tekstis ymmärsin mut en euron, siis en ymmärtänyt mikä hänen mielestään olin :).

        Sori, sun idolias en muista, noina vuosina en ihan vielä saanut kiinni aiheesta :). Siis olen pikkasen nuorempi.

        Siilimuori.
        Onhan siin laulus hempeet sanat,kuuntele vaikka ,
        http://www.youtube.com/watch?v=qTsK_K6qMjA


      • €--
        ...... kirjoitti:

        Enkä ole sinua pojaksi luullut, tuo teksti selvällä suomella on:

        Siis etkö muista lapsuudesta (tätä) poikaa.

        Siili hah ha tärkee pilkku jäi pois,, pistäny merkille, oot soole miio, laulun sanoja


      • .Siilimuori
        €-- kirjoitti:

        Siili hah ha tärkee pilkku jäi pois,, pistäny merkille, oot soole miio, laulun sanoja

        Hah, no jo mää vähän ajatteilnki, silmät pyörähti päääss et mikähän mää nyt taas oon :).


      • .Siilimuori

      • ........
        .Siilimuori kirjoitti:

        Kyll mää sun tekstis ymmärsin mut en euron, siis en ymmärtänyt mikä hänen mielestään olin :).

        Sori, sun idolias en muista, noina vuosina en ihan vielä saanut kiinni aiheesta :). Siis olen pikkasen nuorempi.

        Loreti on mua 6 vuotta vanhempi.


    • ei muuta kiinnostust

      Aloittaja halusi korostaa vaimon mahtia mieheen. Tosiasiassa vaimo tekee miehelleen palveluksen, jos onnistuu vaatimuksissaan. Lääketieteellisesti on parempi, että miehenkin rakko tyhjenee kunnolla, niikuin eka vastaaja jo kirjoitti.

      • Alistuva,pieni mies

        Nimenomaan. Mies k.usee vaikka päällä seisten jos vaimo käskee.


        Sitten lehdesä on valokuva kultahääpäivästä.

        -OKSENNAN_


      • .Siilimuori

        Jotkut kussee kuikkaan jopa selällään.


    • Viaton sivullinen

      Yleensä kun menee vierailulle paikkaan jossa on miesväkeä, vessaan kun piipahtaa
      paljastuu ettei kaikki ole mennyt pyttyyn. Miksi ei tehdä miehille erikseen pisuaaria,
      jos on pitkä mies, on vaikea osua pyttyyn, ja pisuhan roiskuu. Miksi miehet ei pidä puoliaan asiassa. Se tuntuu olevan kiusallinen juttu. No joo, ei minua muiden
      wc tilat häiritse.

      • .Siilimuori

        Kyllähän sitä että emäntä katsastaa wc:n kunnon ennen vieraiden tuloa, jos etukäteen tiedossa.


      • .Siilimuori

        Niksipirkka: pitkä kenkälusikka ränniksi.


    • Voi teitä.....

      Ja sitten istut kenkälusikan päälle. Älyttömiä juttuja.

      • .Siilimuori

        Riku kenkälusikka toimii paareina.


      • .Siilimuori
        .Siilimuori kirjoitti:

        Riku kenkälusikka toimii paareina.

        Riku=eiku


      • .....
        .Siilimuori kirjoitti:

        Riku=eiku

        Johan on monikäyttöinen esine. ;))

        Toimiiko se baarinakin? :))


      • .Siilimuori
        ..... kirjoitti:

        Johan on monikäyttöinen esine. ;))

        Toimiiko se baarinakin? :))

        Riku paarina :). Tuohon liittyy yks vitsi, mutten kehtaa sitä täällä kertoa.


      • .Siilimuori
        .Siilimuori kirjoitti:

        Riku paarina :). Tuohon liittyy yks vitsi, mutten kehtaa sitä täällä kertoa.

        Höh, taas ennakoiva laitto Eikun Eikun tilalle.


      • .....
        .Siilimuori kirjoitti:

        Höh, taas ennakoiva laitto Eikun Eikun tilalle.

        Elähän välitä, ei välittänyt Villekään, hymyn sait mun naamalle, se on harvinaista herkkuva täällä.
        Rikuhan on melkein sukkahousut.


      • €--
        .Siilimuori kirjoitti:

        Höh, taas ennakoiva laitto Eikun Eikun tilalle.

        Alahan kertoa kun herätit uteliaisuutta


      • Siilimuori
        ..... kirjoitti:

        Elähän välitä, ei välittänyt Villekään, hymyn sait mun naamalle, se on harvinaista herkkuva täällä.
        Rikuhan on melkein sukkahousut.

        Riku melkein sukkahousut en yhistä en :).


      • .Siilimuori
        €-- kirjoitti:

        Alahan kertoa kun herätit uteliaisuutta

        Noup, Se olisi rimanalitus ja jäisi iäksi mun nikillä bittiavaruuteen :).


      • ,....,
        Siilimuori kirjoitti:

        Riku melkein sukkahousut en yhistä en :).

        Sukkiksethan tekee vaikka mitä hommia. On vaikka vihannesten kuivaaja.


      • .Siilimuori kirjoitti:

        Noup, Se olisi rimanalitus ja jäisi iäksi mun nikillä bittiavaruuteen :).

        Siilimuori.
        Luulen tietäväni ton kenkälusikka jutun.


      • .Siilimuori
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Siilimuori.
        Luulen tietäväni ton kenkälusikka jutun.

        "kotikiusattu"
        Minä luin jostain vasta ja en tiedä....harva vitsi enää kolahtaa niin että naurattais, mutta sen kohdalla mun piti röhähtää nauruun, sillain hyväntahtoisesti kuitenkin n :)).
        Elämä on.


    • ......

      Onhan ollut neuvoja jo iät ja ajat, miten vaikka maitopurkista saa taittelemalla pissapiipun naisille, jotta onnistuu seisaaltaan pissaaminen.

    • k/k

      Tositarina eläväst elämäst,vanhaan hyvään aikaan tuol englannis lauantaisin oli ain futis matsit.
      Reippaat penkkiurheiljat meni tietenkin bubin kautta ja muutaman pintin ottivat.
      Pissattaahan sellanen lipittely, siks oli sanomalehdet mukana kun katsomoon mentiin.
      Seisoma paikkoja siihen aikaan ja nyt kun aika teki tehtävänsä ja ei kesken matsin voinu poistua,lehti tuli kuvioihin.
      Siit sai sopivasti pyöriteltyä pitkän suppilon ,siihen vaan tarpeet ,sinne imeytyi santakenttään ja helpotus oli saatu.
      Alotukseen sanisin et, seisaaltaan.

    • Tyhmän kysymys

      Mitä? Sun päällesi vai?

      • reppuriika

        On se miehillä helpompaa. Kääntävät vain selkänsä ja jorottavat. Naisten pitää viluilla ympärilleen ja kyykkiä lepikossa. Ja on se kummaa, jos mies pissaa puolijulkisella paikalla pusikon siimeksessä, mutta jos nainen nähdään samoissa puuhissa, niin sitä kyllä oudoksutaan, että kun viitsii ja eikö häpiä.


    • nou häpee.

      Sehän on varsin luonnollista kun esimerkiksi pitkällä lenkillä pitää poiketa polulta pusikkoon, naistenkin. Piristää sauvakävelyä kun edellä nousee pensaasta kaksi paljasta naisen pyllyä, pian pikkareita kiskotaan ylös ja matka jatkuu helpottuneena.

    • €--

      Hätä ei lue lakia,kerran sitten tuli kitattua kaljaa linja-autoa ootellessa no matkalla alko kusettaa hitosti ja lopulta piti kuljettajalle ilmoittaa tilanne , housuu mennöö jos et pyssäytä, hä pysäytti puolinja-autollista ihmisisiä kahteli kun meikä pinkas lähimpään puskaan, helpotti ja matka jatku

    • .Siilimuori

      Oottako koskaa käyny puskapissalla marjametässä Lapissa parhaimpaan sääskiaikaan. , siis naiset. Palijain ahterein pyllistää ni avot, jo on lentäviä kavereita piikit ojossa hätyyttämässä.

    • Loppuikä

      Vaikka seisaaltaan pissailenkin vessan pönttöön, nii ei tarvi vaimon siivoilla tippeitä jäljiltni, kun osaan ne itekin siivota. Mun periaate on, että vessa on aina siistimpi lähtiessäni kuin tullessani, olkoon vaikka huoltoaseman vessa.
      Muutamat v t iit (virtsatieinfektio) ja rupes etukäteen tiputteleen eli ei aina ehtiny vessaan, niin oli pakko hankkia tippasuojaa, kun en tykkää keltasista kalsareista (ja haisevista). Jo vuoden käyttäny ja muutaman kerran ollu hyötyäkin.
      Mun mielestä siisti mies on siisti mies, eikä pissalle haiseva ja hielle haiseva sika (anteeksi sika!).

      PS. Muuten naisetkin on halanneet kumman pitkään ja tiiviisti. :-)

      • .Siilimuori

        Nii, varmaan johtuu siitä vaipasta :).


    • ihan sama miten piss

      Kaksi vastausta jopa liittyi aloituksen aiheeseen. Noin muuten pissaamisjutut tuntuvat kovasti kiinnostavan joitakin, miksiköhän.

      • Miksiköhän

        Mietippä sitä.


      • siitähän se kertoo
        Miksiköhän kirjoitti:

        Mietippä sitä.

        Henkinen kehitys jäänyt lapse tasolle.


      • Peili tässä hei

        Vastauksesi ei liittynyt aiheeseen mitenkään, ellei sitten niin että päässäsi taitaa olla sitä pissaa vähän liikaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe