musta mies

heimo19

Mikähän tämä Riihimäellä hiippaileva musta mies on. Kulkee nollakelillä shortsit jalassa, kuulokkeet korvilla ja virne naamalla. Välillä istuu tuntikausia rautatieasemaa vastapäätä linja-autopysäkillä..

54

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttusille vaan

      Käväse tervehtimässä häntä ja juttelemassa, sillähän se selviää..

    • gnddf

      Juu ja kuseksii ympäri katuja keskellä päivää

      • Uteliasvaan

        Näitkö että sieltä tuli jotain ???


    • kokoomus

      Onko se likaisuuden takia musta, vai oikein ihon väriltään?
      Kyllä sille vaatteet pitäis saada jos täällä koko talven meinaa olla.

      • Uteliasvaan

        Menkää nyt pukemaan poika lämpimästi, kyllä ne lämpimät vaatteetkin hänelt löytyy.


    • se ukko

      on kuulemma nigerialaisen saarnaajan veli, pyörii fellowshipilla.

    • pahat mielessä

      Ahdistelee naisia kauppakeskuksen pihalla ja kaduilla.

      • lohtua jakoon

        Nooh, kyllähän hänet joku mukaansa nappaa, aivan varmasti.
        Ja pitää luonaan, ainakin jonkin aikaa, ei hän kylmään kuole.


    • olderwomen

      Juu tiedän tapauksen. Suosittelen, todella hyvin varusteltu ja kestävä. Vehkeet kuin hevosella. Lähti Matkakeskukselta mukaan kämpille Peltsikkaan. Syötin ja juotin 3 vuorokautta, mutta sain itsekin mitä halusin.

      • ten boints!

        Hyvä valinta, siitä peukut!


      • alapäävaivat
        ten boints! kirjoitti:

        Hyvä valinta, siitä peukut!

        Olethan tarkkaillut alapäätäsi vierailun jälkeen?
        Tipitii ei ole mitään siihen verrattuna mitä heiltä voi saada. Suun limakalvot
        ovat samanlaisessa vaarassa. Se on kuule paskamaista käydä hoidatta-
        massa torttuaan poliklinikoilla. Yleensä sen aina joku näkee, eriasia on
        tietenkin jos siitä ei välitä. Hoitsut ja lekurit saavat hyviä juttuja kahvipöytäänsä.

        Asia on toinen jos teet kaiken auttaaksesi lähinmäistäsi.


      • ylguvvl

        Älä olderwomen puhu paskaa, sinä et siltä subun käyttäjältä ole saanut munaa. Häpäiset itsesi ja muut naiset.


    • sivusta seuraaja

      Moi! Olen kanssa kuullut huhua että kaveri lähtee aika helposti naisten matkaan jos vaan uskaltautuu kysymään, eikä ole näkö tai koko rajoituksia... Itse en viitsisi lähteä jos käynyt hoitelemassa paljon muitakin naisia. mittojen puolesta kyllä kelpaisi ;)

      • tietävä

        Tiedän että mustat miehet tekevät rahasta mitä vain.


    • Häpeä olla valkoinen

      Hiukan lähimmäisen rakkautta varmaan olisi vailla, eikös me olla niin sivistyneitä ja kovia kristittyjä täällä, jotenkin toisen hätä vitsinä on varsin kehno ja lapsellinen :(

      • rutsari

        Niinpä, on varmaan sun mielestä noin. Mutta mitäs jos afriikkalaistaustainen
        veijari onkin tullut tänne sexityöläisex? Siinähän täytyy paljasta pintaa näyttää.
        Vaikka kylmä tulisikin.


    • olderwomen

      Kyllä minä nappaan orin mieluimmin kadulta, kuin kapakasta, olkoon väri mikä tahansa. Suomalaisella kapakkamiehellä ei yleensä kännissä edes seiso ja sitten selitellään. Selvinpäin siltä turahtaa heti huulille. kyllä minä taudeilta osaan suojautua. Kyllä kateellisia riittää, kun taidot ei riitä, niin panetellaan.

      • 2 + 2 = 30cm

        Missä me nähtäs, saisit kaikki kolkytsenttiä?

        Ja parin tunnin päästä olisit ihmeissäs kun helmee ei vain kuulu!

        Oletko koskaan kuullut puumunasta?


      • The end

        Siis näinhän se selvisi.
        Skeptisen ja itseensä katkeroituneen riihimäkeläismiehen aloittama ketju lässähti, ja kaikki mukaan lähteneet saavat hävetä.


      • varmaa

        Ei tuo artikkelissa esiintyvä mies ole sama jota tässä aloittaja tarkoittaa.


    • petke janis

      tapolanmakkaran liikkuva mainos

    • wefggrwe

      Ei toi oo se

    • Petteri poika

      Ei toi oo se, vaan se oikea hyvin varusteltu puutarhojen kostututtaja toimii siellä toisessa uskovaisten paikassa leivänjakopäivinä. Menkää hyvät tytöt kuivahtaneitten torttujenne kanssa rinne pyytämään voitelua. olen nähny kun se sieltä aina puolilta päivin poies kurvailee.

    • outo heppu

      Eri tyyppi mielestäni. Olen kans huomannut aloittajan kuvaaman tyypin kaupungilla. Outo virne naamalla. Usein Mäkkärissä. Hiippailee jostain Lasin suunnalta päin kuulokkeet korvilla. Perjantaina oli jo pitkäpunttiset housut onneks päällä.

    • Humane

      Hämmästyttävää, että 70 kiometrin päästä Helsingistä löytyy tällainen takapajula, jossa mustasta miehestä riittää rasistisia kommentteja ketjuksi asti. Eiköhän se niin ole, että Afrikka on ihmisen alkukoti ja ihmisen ihonväri on ollut alunperin musta.

      • Petteri poika

        Ei väri ole tässä ratkaiseva tekijä, vaan ne muut seikat.


      • Africa + Arabia

        Ei suvaitsevaisuutta voi ostaa. Ihmiset tekevät johtopäätöksensä siitä mitä
        näkevät.
        Ei ole olemassa mitään lainsäädäntöä siitä mitä muukalaisista on ajatel-
        tava.
        Se on hienoa jos Helsingissä kaikki ajattelevat samoin kuin sinä, mutta epäi-
        lempä sitä vahvasti.


      • outo heppu
        Petteri poika kirjoitti:

        Ei väri ole tässä ratkaiseva tekijä, vaan ne muut seikat.

        Nimenomaan ei ole kyse väristä. Onhan täällä omat keskustelut muistakin omalaatuisista tyypeistä, ihan syntyperäisistä riksulaisistakin. Kyse on omalta osaltani ihan siitä, että olen kiinnittänyt huomion outoon käytökseen: shortsit nollakelillä ja kenties vähän outo virne ja katse. Näitähän tässä ihmetellään eikä niinkään ihonväriä.


      • JumalaSanoi

        Jos jeesus olisi halunnut mustia ihmisiä sekin olisi ollut musta vaan valkoihoiselta tuo kirkossa eilen näytti....Joten tuo värinä oleva tumma onkin jokin geenimutaatio?


    • olderwoman

      Ei se periaatteessa ole ihon väristä kiinni, mutta kun kestäviä isoja miehiä ei suomalaisesta rodusta löydy hakemallakaan. Olis ehkä kerran pari ollut, mutta olivat reppanat niin kännissä, ettei hommasta tullut mitään. Ei ole kertaakaan tarvinnut baarista tyhjin käsin lähteä, eli kokemusta kyllä on sadoista miehistä. Pettynyt olen liian usein. Uhoajia näyttää tälläkin palstalla riittävän.

      • väljä vattu

        No hyvä että väljä vehkeinenkin saa täytettä,et sä kyllä vaalea ihoiselle miehelle kelpaisikaan....


      • uuhhh
        väljä vattu kirjoitti:

        No hyvä että väljä vehkeinenkin saa täytettä,et sä kyllä vaalea ihoiselle miehelle kelpaisikaan....

        Todennäköisesti ei musta kaveri välitä myöskään voimakkaasta sillinhajusta....


    • vähänoutoitsekinkai

      Olen pistänyt merkille saman. Aiemmin linkitetyssä artikkelissa ei ole kyseessä sama mies.

      Monesti olen tämän tyypin nähnyt kävelemässä rautatieaseman ja Prisman ympäristössä, outo katse silmissä ja kuulokkeet korvilla. Olen monesti miettinyt että kukahan toi on, miksi katsoo noin ja kuljeksii tuolla tavalla. Kesällä näkyi useasti tuolla.

      Jospa hänellä on vain tylsää istua kotona kaiket päivät ja lievittää tylsyyttään tällä tavoin? Katseesta en edes viitsi arvuutella.

    • hmmmm

      Saattaa olla kyllä järjiltään tämä mies. Yrittäkää joku puhua sille?

    • kulläkullä

      hän on saapunut rikastamaan riihimäkeä :)

      • neljäkakskymmentä

        Pilvessä se mies kuluttaa aikaansa pörräämällä ympäriinsä.


      • Aseman stevari
        neljäkakskymmentä kirjoitti:

        Pilvessä se mies kuluttaa aikaansa pörräämällä ympäriinsä.

        **tut sillä mitään pilveä ole.... Kerran tos kesällä sen piti tarjoo paukut mut hetken kuluttua selviskin ettei sillä olekkaan mitään, ja sit yritti vielä minulta pummia ja kyseli että mistä sais... mikä lie vasikka


    • hormoonihuuli

      Kovastippa menee ristiin arviot kyseisestä veijarista. Lähempänä totuutta
      lienee arviot tyhjäntoimittajasta. Varmaankin miekkonen on lähtenyt Afriikasta
      etsimään vaihtelunhaluisia ja kyltymättömiä vanhempia "leidejä" joita riittää
      joka paikassa.
      Sexiä siis voileipäpalkalla?

    • turhat kyttäykset

      Antaa tumman pojan olla ja kuunnella shortseissa musiikkia. Onhan täällä meitä muitakin outoja, jopa paikkakunnan omaa alkuperäiskansaa. Yksi poimii roskia ja tumppeja kaiket päivät, yksi ajaa isolla pyörällä pitkin ja poikin -kesällä kadehdittava ruskeana. Loput istuu Prisman kahvion käytäväpöydissä aamusta iltaan ja kyttää kaikki ohikulkevat........kyllä meitä outoja täällä riittää mutta mitä sitten!

      • jepulisss

        Hyvä kommentti,jokainen taaplaa tyylillänsä,eikös oo tapana sanoa!


    • Lee hoitelee

      Sanokaa Lee Cooperille, että opettaa sille katuja vaeltavalle Muhammad Alille käytöstapoja, kuin kävellään ryhdissä ja kuin pukeudutaan tyylikkäästi ja lämpimästi ja kuinka suomalaista naista oikeaoppisesti pannaan.

    • Levis peppu

      Vieläkös se Lee Cooper pyörii rixussa

      • levikset

        Kuollut jo varmaan 10v sitten, asui sitä ennen Hyvinkäällä.


      • hönöhomo87
        levikset kirjoitti:

        Kuollut jo varmaan 10v sitten, asui sitä ennen Hyvinkäällä.

        Onkos sama jätkä joka asui veronmaksajien kustannuksella ja sille käytiin siivoamassakin veronmaksajien piikkiin? Vähän sellanen hönön näköinen jätkä? Ei tainnut kulkea ihan täysillä?


    • musta makkara

      Musta muna heiluu!!!!!

    • musta makkara

      Iso muna heiluu!!!!

      • 29.5cm

        Tarjoa suvakille...


    • zaid

      Nyt ei ole vähään aikaan näkynyt? Vietiinkö hoitoon vai muuttiko pois?

    • Havaintox

      Lueppa facen Riihimäki-ryhmää...

      • no.daa

        Eipä ole kaikilla facebookia.....


    • HyväVitsiVai

      Lieksalainen koneinssi tullut riihimäelle töihin!??

    • camun

      Voi olla myöskin Sulkon agentti ja kaveri?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe