Myynti romahtanut

Dipster

Nyt ei auta itku markkinoilla. Marraskuun myynti on niin surkeaa, että alkaa olla ässät loppu hihasta. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

12

256

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsd

      Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Lähinnä rahanpuute.

      Tänäänkin varmaan 1000 ihmisen irtisanomisista on ilmoitettu. Lisäksi kustannukset nousevat kaikenaikaa.

      Täytyy olla lapseton ("DINKS") pariskunta, että pystyy pitämään jonkinlaista kulutussysteemiä pyörimissä.

      Tosin mekin olemme tuollainen pari ja ostamme nykyään tori.fi:stä tai ulkomaisista verkkokaupoista tavarat, kun ei näissä Suomen hinnoissa ole mitään järkeä.

    • Elluna1

      Rahanpuute vaivaa.

    • RuuviVertex

      Yleensä tämä aika vuodesta on kituuttamista kaikkialla ja tästä syystä isot liikkeet pitävät näyttäviä kampanjoita. Tosin tänä vuonna niitä nähdäkseni aikaistettiin.

      Seuraavaksi varmaankin kannattaa satsata ihmisiin, jotka saavat veronpalautusta. Markkinaiskun on oltava ajallisesti oikea, ei liian aikaisin eikä liian myöhään.

      Rahanpuute tietenkin vaivaa, mutta enemmänkin uskoakseni korvien välissä oleva asenne säästämisestä, kiitos median rummutuksen. 90-luvun lamassakin tiesi ensimmäisen varovaisen asiakkaan tulevan vasta loppuviikosta, kun edellisen sunnuntain mediasaarnan vaikutus alkoi vähenemään.

      Mielestäni ei saa fokusoida liikaa työttömiin ja muuhun kielteiseen, vaan tulee muistaa työllistettyjä olevan huomattavasti enemmän, sekä hyvää eläkettä saavaa.

      Ukrainan kriisikin saattaa vaikuttaa, sillä tiedetään sotatraumojen periytyvän aina kolmanteen sukupolveen.

      Itsellä tämä vuosi mennyt (verrattuna v.) tasaisesti -57% myynnin osalta ja samalla tulot hävinneet olemattomaksi ja kuulun joukkoon jolla ei ole varaa kuluttaa mitään.
      Ainoa poikkeus oli viime lokakuu, joka oli jopa vähän parempi kuin 2013.

      Niille, joilla on mahdollisuus joulumyyntiin, toivotan onnea. Saa nähdä miten menee sen osalta ja leviääkö tänne myös sama ajatus kuin muualla, että kierrätetään ja tehdään itse joululahjat tänä vuonna.

    • Köyhä

      Itse aloitin verkkokauppatoiminnan pari kuukautta sitten varmaan pahimpaan mahdolliseen aikaan. Ei tässä tarvi palkasta haaveilla mutta firma näyttäis pysyvän pystyssä ja starttirahaa saan vielä 6-12 kk. Jos tuona aikana ei myynnit kasva sen verran että sais tonnin käteen niin sitten mennään...

    • Hyvä startti

      Startti rahalla!!! Voi P E R S E. Salli mun nauraa....

      • Köyhä

        Mikä arvon nimimerkkiä naurattaa? Starttiraha mahdollistaa firman kasvattamisen koska aluksi on mahdollista elää ilman että nostaa palkkaa firmasta. Helpottaa huomattavasti yrityksen aloittamista koska jos satut tietämään niin yleensä myynti ei käynnisty välittömästi vaan markkinointi vaatii aikaa.

        Oli kyllä niin luokaton kommentti että salli mun nauraa.


      • ededed
        Köyhä kirjoitti:

        Mikä arvon nimimerkkiä naurattaa? Starttiraha mahdollistaa firman kasvattamisen koska aluksi on mahdollista elää ilman että nostaa palkkaa firmasta. Helpottaa huomattavasti yrityksen aloittamista koska jos satut tietämään niin yleensä myynti ei käynnisty välittömästi vaan markkinointi vaatii aikaa.

        Oli kyllä niin luokaton kommentti että salli mun nauraa.

        kyllä muakin kauhistuttaa kuulla että firma pyörittäminen on starttirahan varassa.
        kannattaako tuollaisella pohjalla edes lähteä riskeeraamaan jos omaa pääomaa, jonka voi hävitä, ei ole?
        itse en noin olisi lähtenyt mutta minun yrittäminen onkin jo tuloksekasta historiaa :)


    • 2+14

      Siitä voitte ola varma, että toivoa noususta ei ole vuoteen. On Suomen tilanne niin sekaisin.

      • 777e737377373

        Aika optimistinen toi vuoteen. Itse ajattelen niin että joskus 2018-2020 alkaa helpottamaan.


    • samaaa

      Sama tilanne, kuluva kuukausi on raastava.
      Tilaukset hiipuu, toppaa kokonaan.
      Ässät käännetty ja hihat revitty rikki, tästä kun vielä
      sukelletaan syvemmälle niin avot.

      • RuuviVertex

        Alamme olla samassa jamassa, kuin kreikkalaiset kauppiaat. Mutta ei syy ole meissä, vaan kelvottomissa päättäjissämme. Valitettavasti en tiedä yhtäkään puoluetta, joka olisi toista parempi.

        Toisaalta ei ole hyväksi meidän terveyden kannalta katkeroitua ja purra hammasta tai vielä pahempaa, sortua viinaan.
        Haetaan hyviä asioita ja haaveillaan paremmasta.

        Omassa asiakaskunnassani on yksi kymmenestä työtön ja osa on peloissaan työpaikan puolesta. Loput on uutisoinnin vankeja ja pelkäävät ehkä eläkkeeensä puolesta.

        Jossain vaiheessa tulppa irtoaa ja kauppa alkaa käymään. Toivokaamme myös, että tämä disinformaatio vaalien lähestyessä päättyisi, sillä annetaan valheellinen kuva todellisuudesta. Esimerkkinä olkoon usein esitetty väite, että rahamme on lähetetty Kreikkaan ja markan palauttaminen, pelastaisi meidät.


    • RuuviVertex

      Marraskuun myynti on ollut ja tulee aina olemaan kehnoa. Siinä ei ole mitään muuta poikkeuksellista kuin se, että tämä vuosi on ollut ja näin ollen marraskuu entistä kehnompi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe