Minkä laisia Venäläiset on

SOTAVETERAANIN POIKA

Onko joku nähnyt venäläisen NAURAVAN.Tunteita näyttävän.Helsingissä liikketä pitävät venäläiset on kuin myrkkyä nielleet esimerkiksi parturi kampaajat ja s-marketin kukka myyjä ja monet ,monet muut mutrusuut venäläiset,hymyä huuleen te olette päässeet länteen vapaaseen maahan jossa otetaan köyhiä sodassa olevia pakolaisia maahan,venäjällä ei ole otettu ainuttakaan nälässä kärsivää ihmistä,säälittävää.Haluaisin tietää mikä tuon venäläisen kovan ihmisen kuoren sisimässä liikkuu onko se vielä Stalinin massamuurhaajan peruja.

13

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivistysvalto suomi

      Votka ruokajuamana ja sen jälkeen on aikuisille ja nuorimmille OK.Venjällä.

    • korkki kiinni !!

      "...venäjällä ei ole otettu ainuttakaan nälässä kärsivää ihmistä,säälittävää."

      Säälittävää paskanjauhamista.

      Venäjä ottaa siirtolaisia, jenkkilän jälkeen, toiseksi eniten maailmassa.
      Niitä joita ei otettu, eli laittomia siirtolaisia on n.10 miljoonaa.

    • Sotaveteraanin poika on hyvä ja jättää loukkaamatta venäläisiä palstalaisia (viimeinen lauseesi jossa rinnastat venäläiset ja massamurhaajan).
      Kieli keskelle suuta, kiitos.

      • hyvanenaikasentaan

        Voi nakisitpa millaista tekstia natopalstalla on!


    • ritamaveteraanin poi

      Miksihän aloittaja tituleeraa itseään sotaveteraanin pojaksi ? Se tarkoittaa aloittajan olevan jo ikäihminen, eikä näytä järki kasvaneen iän myötä lainkaan.

      Itse olen sotaveteraani poika ja 60v. Isä oli sodassa aikoinaan alusta loppuun. Hänet palkittiin mitaleilla ja 2 kertaa myös VR-4 joka oli aliupseerille harvinaisempi tunnustus.
      Isä ei juuri sota-ajoista puhunut, se kävi kuitenkin selville, että valtavana kurjuutena hän sen oli kokenut. Hän myös oli loppuun asti katkera siitä kun nuoruus meni sodassa, ja koulut jäi sen takia käymättä. Myöhemmin hän sitten työn ohella kouluttauti, mutta sodan vastaisuus näkyi kyllä loppuun asti.
      Venäläisiä tai venäläisyyttä ei isä koskaan asiasta syyttänyt, tai vihannut, piti heitä samanlaisina pakolla sotaan joutuneina ihmisinä. Sitähän se aina on tavallisten kansalaisten kohdalla, totta pieni osa tekee hulluudessaan asiassa poikkeuksen.

      Itse sotaveteraanin poikana sain myös kokea lapsuudessa sen toisen puolen, mitä sota tekee siihen joutuneille. Asiasta ei Suomessa juuri ole puhuttu, mutta sota jättää jälkensä ihmismieleen.

    • miljoona ruumista

      Stalin oli samanlainen tappaja kuin Hitler

    • Это верно

      Nyt Putinin hörhöilystä venäjän kansa syyttää länttä. Tekevät mitä sattuu ja muissa on vika

      • tuossatuommonen

    • votkaako lapsille

      venäläiset taas kerran on huolissaan suomen lastensuojelusta.Hoitais ensin omat katulapset ja ne lapset jotka on juoppo kodeissa.Venäjällä ei ole edes kunnon lastenkoteja ja ne joita on lapset on kurjimmissa oloissa kuin kadulla.Juoppoja suurin osa,votka kyllä maistuu mutta maitoa ei lapset saa.

      • Huuhaa1

        Törkeää puuttua meidän asioihin,kun omat lastensuojeluasiat on alle kaiken arvostelun. Rikollista ja provosoivaa toimintaa aivan tarkoituksella. Kuinka kauan venäläiset sietää maansa poliitikkojen valehtelua ja härnäämistä? Koko maa on vajonnut vuosisatojen päähän länsimaista ja taantuma vaan kiihtyy. Tyhmä kansa kun antaa mielipuolen tuhota koko maan asiat.


      • hepskukkuui

        Käsittääkseni venäläisiä on noin 150 milj.

        Ei ne ole huolissaan Suomen lastensuojelusta.

        Ne, jotka näitä juttuja siellä masinoivat, eivät myöskään ole.

        Tää on sitä propagandaa.

        Ne yrittää koota yhteisiä vihollisia kansalle. Siis venäläisille.


    • Eurooppalaisuus

      Mielestäni on kohtuutonta syyttää mitään kansaa kokonaisuutena maailmanpoliitisissa tilanteissa.
      Samanlaisia pieniä pakertajia elämässään ovat venäläiset ja me, tosin toisenlaisella kulttuuritaustalla.
      Sodat johtuvat muista syistä mielestäni kuin pienen ihmisen halusta elää ja järjestää elämänsä.
      Ajattelen niin, että vaikka meillä on vaikea historia venäjän kanssa, meillä ei ole syytä olla kunnioittamatta niitä venäläisiä, jotka maahamme ovat asettuneet. He saavat kansallisuuden elettyään täällä riittävän kauan ja hyvä niin. Olemmehan me eurooppalaisia ja maastamuutotaustalla tänne tulleita monet muutkin vanhat suvut.

    • sallittuako

      Jos pieni kevennys sallitaan olematta silti mitenkään rasistinen, muistan sananlaskun venäläisistä:

      "Jos on kiellettyä, mutta tekee kovasti mieli, on sallittua."

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe