Havaintoja

Aina kun pesen pyykkiä, lämminvesipoilerin alla oleva lattiakaivon vesi värjääntyy tummemmaksi. Kahden pesun jälkeen, kyseisen lattiakaivon veden väri on musta.

Asian tekee omituiseksi se, ettei pesukoneen tyhjennys tapahdu samaan lattiakaivoon ja mikäli tapahtuisi, kyseinen lattiakaivo tulvisi lattialle ja reippaasti.

36

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotta sa tuon veden jälleen kirkkaaksi, on kaadettava lidlin kivennäisvesipullosta vettä tai käännettävä kuumavesipoilerin ylivuotokraanasta.
      Ennen käytin tuota kraanaa, kunnes sieltä murtui jotain ja vettä alkoi tulla kuin esterin sieltä. Lidlin vesipullo on ihan hyvä, menee puolitoistalitraa kerralla.

      • Tilasin tuossa taksin ja taksi lupasi soittaa kun lähtee tännepäin. Puoli kymmeneksi sovittiin lähtö ja soittoa ei ole kuulunut. Ei 20 kilometriä ajeta vartissa. Pitää tehdä valitus jos toinenkin


      • runontaja kirjoitti:

        Tilasin tuossa taksin ja taksi lupasi soittaa kun lähtee tännepäin. Puoli kymmeneksi sovittiin lähtö ja soittoa ei ole kuulunut. Ei 20 kilometriä ajeta vartissa. Pitää tehdä valitus jos toinenkin

        Tuohon kaivojuttuun on kuitenkin yksinkertainen selitys, pesukoneen poistoputki on kytketty seinässä olevaan poistoputkeen ja pesukoneen poistopaine on senverran suuri, että työntää osittain yli varsinaisen poistoputken. Todennäköisesti siellä on T-liiton eikä Y-liitos. Y-liitoksella niin ei periaatteessa voi tapahtua.

        Kaikki pitäisi tehdä itse, vaikka en asunut täällä, kun tuo putkityö tehtiin


      • runontaja kirjoitti:

        Tuohon kaivojuttuun on kuitenkin yksinkertainen selitys, pesukoneen poistoputki on kytketty seinässä olevaan poistoputkeen ja pesukoneen poistopaine on senverran suuri, että työntää osittain yli varsinaisen poistoputken. Todennäköisesti siellä on T-liiton eikä Y-liitos. Y-liitoksella niin ei periaatteessa voi tapahtua.

        Kaikki pitäisi tehdä itse, vaikka en asunut täällä, kun tuo putkityö tehtiin

        Tuleehan se taksi, kun tarpeeksi aktiivinen on


      • runontaja kirjoitti:

        Tuleehan se taksi, kun tarpeeksi aktiivinen on

        Samainen taksi toi minut ystävällisesti takaisin, eikä maksanut mitään. Edes luonnossa ei tarvinnut maksua suorittaa. Jos olisi ollut fiksu. Kaupassa käynti olisi mennyt samaan hintaan. Rahat jäi turvallisesti kotiin.

        Nyt täytyy päättää, tekisikö itse ruuan vai hakisiko pizzan vai kävisikö kaupassa, säisi huoltoasemalla ja tekisi itse ruuan huomenna... voi tätä olemattomien murheiden päättämiskyvyttömyyttä.


      • runontaja kirjoitti:

        Samainen taksi toi minut ystävällisesti takaisin, eikä maksanut mitään. Edes luonnossa ei tarvinnut maksua suorittaa. Jos olisi ollut fiksu. Kaupassa käynti olisi mennyt samaan hintaan. Rahat jäi turvallisesti kotiin.

        Nyt täytyy päättää, tekisikö itse ruuan vai hakisiko pizzan vai kävisikö kaupassa, säisi huoltoasemalla ja tekisi itse ruuan huomenna... voi tätä olemattomien murheiden päättämiskyvyttömyyttä.

        Syö huoltsikalla, siinä on tunnetta mukana.


      • eteret kirjoitti:

        Syö huoltsikalla, siinä on tunnetta mukana.

        Koska oli ainut ehdotus, menen huolsikalle. Saa ilmaisen teen ja muistaa miten hyvää kotona oleva irtotee on. Hyvällä onnella seisova pöytä on vielä katettu


      • runontaja kirjoitti:

        Koska oli ainut ehdotus, menen huolsikalle. Saa ilmaisen teen ja muistaa miten hyvää kotona oleva irtotee on. Hyvällä onnella seisova pöytä on vielä katettu

        Muussia, lihapullia ja salaattia. Salaattia taisin syödä enemmän mitä pääruokaa


    • ☆☆sähkäri

      Yx deekumaan laivvakonemestari ihmetteli sitä, että Suomessa tArvitaaan niin paljon lupia jataarkasykssiaa raksan asennushommissa

      yx aamu heräsin kuön boileri räjähti 15litrainen
      mestari olinaamulla ottanut termostaatin pois luullen, että hänen parranajovesi kuumenee nopeammin ja unohti asenta termostaatin takaaissin


      Ei hellakaan sen nopeammin kuumeene vaik 170asteesseen jos aaasettaa ensin qq300asteeseen yleensä termostaatilla vastus on on tai off

      Asensi tiskipöydän päälle pistrasiat ilman ssuojamaadoitusta 2piuhaisella kaapelilla
      kun suojamaadoitetunkin on oltava vähintään 1120cm päässä vseijohdoista
      ettei helpolla voi tarttua molempiin samaan aikaaan ja sadaa tälli läpi sydämmmmen

      Tulisi melko tyhjä lista sähkölaitteestaa, joita se tattaari ei saanut rikki
      tattarimaan laivakoneemstrin pätevyydellä
      shit siltä hokattiin vaatia Suomen merenkulkuhallituxen pätevyyskirja

      tunnen konepäällikön, jonka alaisena tattaari oli
      kertoi, että melkein kaikki korjausvälineet oli laitettava lukkojen taaakse
      ettei se AD/HD tattari tee eenempää blackouteja

      • Meilläkin on kaksi piuhaa tiskialtaan valaisimeen. Ainakin oletan, sillä lamppu on yli tuhat vuotta vanha.

        Mainitsinko jo, että olin kotoa poissa tuhat vuotta? Lähdin 19lun viimeisenä iltana liesuun ja palasin vuonna 2000 aamuyöstä kotiin. Kaikkea se nakkikioskijonotusfriikkiys saa aikaan. Nyt on päällä vieroitusoireita, koska en ole jonottanut nakkikioskilla kuukausiin.


    • runollisesti:

      Sinusta tulee mieleeni aina sarjakuva "Minun elämäni". Ethän pahastu...

      • linkki:


    • Omituisa ja outoja juttuja riittää.

      Ystäväni osti prepaid datan( kunnes oma netti kytkeytyy ) ja asetti sen suoraan tablettiin ja heti tuli viesti "rakastan sinua"

      • Itse en ole vielä saanut yhtään rakkauden tunnustusta. Joku ulkopuolinen erehtyi kyllä jossain vaiheessa sukupuolestani. Erehdyksiä sattuu.

        Työpuhelimeeni sain viestin, jolla voin ansaita miljoonan verran euroja. Vahinko, etten ole rahan ahne


      • runontaja kirjoitti:

        Itse en ole vielä saanut yhtään rakkauden tunnustusta. Joku ulkopuolinen erehtyi kyllä jossain vaiheessa sukupuolestani. Erehdyksiä sattuu.

        Työpuhelimeeni sain viestin, jolla voin ansaita miljoonan verran euroja. Vahinko, etten ole rahan ahne

        Minäkin haluan noita viestejä, saa tulla runsain mitoin tunnustuksia.
        Voi missä on syntipuhelin?


      • eteret kirjoitti:

        Minäkin haluan noita viestejä, saa tulla runsain mitoin tunnustuksia.
        Voi missä on syntipuhelin?

        Amerikassa lienee 666synti-numero. Mistähän tuo ihmisen luku tuohon tupsahti?
        Mahtaako hinta olla 666 vai 66,6 vai 6,66 vai 0,666 vai 0,0666 jne dollaria minuutilta.

        Menen nyt kuitenkin syömään


      • eteret kirjoitti:

        Minäkin haluan noita viestejä, saa tulla runsain mitoin tunnustuksia.
        Voi missä on syntipuhelin?

        Laita lisää kuvia koirista ne on niin ihania. Onko toi sun koira ja onko sillä tatuointeja tai microsirua?


      • modelli kirjoitti:

        Laita lisää kuvia koirista ne on niin ihania. Onko toi sun koira ja onko sillä tatuointeja tai microsirua?

        Sylissäni oleva koira on minun ja sillä on sellainen siru siinä niskassa. Harmi kun tatskat jäi pois tai niitä ei enään edes saa laittaa.
        Kohta kun saan sen yksinkertasen järjestelmäkameran, sitten tulee koirakuvia. Ja menen ennen sitä koiravalokuvaukseen tuon yhden kanssa.

        Siinä olisi muuten vinkki Runontajalle, kun niitä kuvia on ottanut että se nyt kuuminta aikaa otatttaa itsestä ja koirasta otoksia ja se on oiva joululahja läheisille.
        Vaatii aikaa kun saa villistä koiran otoksen.


      • eteret kirjoitti:

        Sylissäni oleva koira on minun ja sillä on sellainen siru siinä niskassa. Harmi kun tatskat jäi pois tai niitä ei enään edes saa laittaa.
        Kohta kun saan sen yksinkertasen järjestelmäkameran, sitten tulee koirakuvia. Ja menen ennen sitä koiravalokuvaukseen tuon yhden kanssa.

        Siinä olisi muuten vinkki Runontajalle, kun niitä kuvia on ottanut että se nyt kuuminta aikaa otatttaa itsestä ja koirasta otoksia ja se on oiva joululahja läheisille.
        Vaatii aikaa kun saa villistä koiran otoksen.

        Oliko vaikeaa viedä se suomesta ulkomaille?


      • eteret kirjoitti:

        Sylissäni oleva koira on minun ja sillä on sellainen siru siinä niskassa. Harmi kun tatskat jäi pois tai niitä ei enään edes saa laittaa.
        Kohta kun saan sen yksinkertasen järjestelmäkameran, sitten tulee koirakuvia. Ja menen ennen sitä koiravalokuvaukseen tuon yhden kanssa.

        Siinä olisi muuten vinkki Runontajalle, kun niitä kuvia on ottanut että se nyt kuuminta aikaa otatttaa itsestä ja koirasta otoksia ja se on oiva joululahja läheisille.
        Vaatii aikaa kun saa villistä koiran otoksen.

        Joskus kaipaa yksinkertaista kameraa. Kameraa ostaessa on tietysti mietittävä, mitä tulee kuvaamaan.
        Huomasin tuossa, että Panasonic Lumiksilla (lumiksin linssi) pokkarilla saa hyviä kuvia.
        Miinuspuolena se, ettei ole esintä, vaan ruudusta pitää katsoa mitä kuvaa ja aurinkoisessa säässä se on hankalaa.

        Mikäli haluaa ostaa kameran, mikä on jälkikäteen helppo myydä, kannattaa ostaa Canon 1200 ja nyt netanttilassa saa kittilinssillä 399,90 jos haluaa saman kahdella kittilinssillä, on hinta 499,90.
        Kun sitten ostaa siihen käytetyn valovoimaisen linssin, onnistuu sisäkuvauskin paremin


      • modelli kirjoitti:

        Oliko vaikeaa viedä se suomesta ulkomaille?

        Ei siinä ollut mitään ja me ollaan koiran jo suomessa, oli niin ikävä teitä.


      • runontaja kirjoitti:

        Joskus kaipaa yksinkertaista kameraa. Kameraa ostaessa on tietysti mietittävä, mitä tulee kuvaamaan.
        Huomasin tuossa, että Panasonic Lumiksilla (lumiksin linssi) pokkarilla saa hyviä kuvia.
        Miinuspuolena se, ettei ole esintä, vaan ruudusta pitää katsoa mitä kuvaa ja aurinkoisessa säässä se on hankalaa.

        Mikäli haluaa ostaa kameran, mikä on jälkikäteen helppo myydä, kannattaa ostaa Canon 1200 ja nyt netanttilassa saa kittilinssillä 399,90 jos haluaa saman kahdella kittilinssillä, on hinta 499,90.
        Kun sitten ostaa siihen käytetyn valovoimaisen linssin, onnistuu sisäkuvauskin paremin

        Mun juttu on revontulet, halot, ja kesällä salamat.


      • eteret kirjoitti:

        Mun juttu on revontulet, halot, ja kesällä salamat.

        Sen näkee hiuksista.


      • eteret kirjoitti:

        Mun juttu on revontulet, halot, ja kesällä salamat.

        Noita ajatellen järjestelmä on parempi. Salamoissa tarvitaan pitkä valoitus ja kun on välähtänyt, pitää valoitus katkaista.


      • eteret kirjoitti:

        Ei siinä ollut mitään ja me ollaan koiran jo suomessa, oli niin ikävä teitä.

        Tuttu lähtee kohta kolmaksi kuukaudeksi Espanjaan koiran kanssa. Toivottavasti koora ei pitkästy, kun ajavat. Vuoden ikäinen seefferi


      • runontaja kirjoitti:

        Noita ajatellen järjestelmä on parempi. Salamoissa tarvitaan pitkä valoitus ja kun on välähtänyt, pitää valoitus katkaista.

        Sullahan on itselläs pitkä valotusaika, mihin sä jotain ihmekameraa tarviit?


      • modelli kirjoitti:

        Sullahan on itselläs pitkä valotusaika, mihin sä jotain ihmekameraa tarviit?

        En oikeastaan mihinkään, keväällä ostin Canonin 60 D:n eli lopetin cannonin boikotoimisen 19 vuoden jälkeen.

        Olumpus on muuten hyvä, mutta siihen vaikea saada objektiivia. Toki sovittimilla, mutta menisikö silloin käsisäädöksi


      • runontaja kirjoitti:

        En oikeastaan mihinkään, keväällä ostin Canonin 60 D:n eli lopetin cannonin boikotoimisen 19 vuoden jälkeen.

        Olumpus on muuten hyvä, mutta siihen vaikea saada objektiivia. Toki sovittimilla, mutta menisikö silloin käsisäädöksi

        Älä multa kysy! En oo mikään asiantuntia, itse kuvaan lähinnä pullonpohjan kautta naisia, ja hämärissä olosuhteissa.


    • Justiina Puupää

      Minä en voi sietäåntalkkareita syystä, että meidan talkkari Pikkaraiinen ahdistelee avimiestäni

      • Tämä lienee ensimmäinen kerta, kun Justiina on jäänyt neuvottomaksi.


    • Olenko muuten kertonut fiktionaalisesta naisesta, joka oli Helsingissä oppaana kiertoajelubussissa. Ties kuinka monelta humalaiselta miespuoliselta turistilta sai kuulla "Olisi muuten mahtavaa, jos omistaisi yhtä suren mulkun, mitä stadionin torni on"
      Asiasta ja toistosta kyllästynyt fiktionaalinen nainen tokaisi "Ei kokovartalomulkku mulkkua tarvitse".

      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

        Olisi kovin vaikeata löytää tarpeexi iso lörtsy sellaisen miehen ratoksi
        ehkä Cams Eisaketkun riemukaari?
        Olisi kiinostavaa seurta aktia heidän tekemänä
        pulkään sellaise aiheuttava maanjristyxen ja tsunamin


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:

        Olisi kovin vaikeata löytää tarpeexi iso lörtsy sellaisen miehen ratoksi
        ehkä Cams Eisaketkun riemukaari?
        Olisi kiinostavaa seurta aktia heidän tekemänä
        pulkään sellaise aiheuttava maanjristyxen ja tsunamin

        Edellinen kirjoitukseni koski myös teitä. Steping aut ei aina toimi kolmoistulpin kanssa


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:

        Olisi kovin vaikeata löytää tarpeexi iso lörtsy sellaisen miehen ratoksi
        ehkä Cams Eisaketkun riemukaari?
        Olisi kiinostavaa seurta aktia heidän tekemänä
        pulkään sellaise aiheuttava maanjristyxen ja tsunamin

        Eisakettu tulee ja lyö sua vasaralla ukkovarpaaseen.


    • Jee Jee

      Pitkä mielenkiintoinen keskustelu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe